als ps3gamer en filmliefhebber wilde ik ook eens de 3d ervaren en zeker omdat Uncharted 3 ook in 3d speelbaar is, heb ik de knoop doorgehakt..
mijn keuze was eerst op de LG lw650 want de 3d ervaring is uitmuntend erop echter heeft de inputlag bij gamen me ervan weerhouden om m te kopen.
toen ik kort erna hoorde dat LG niet de enige is met passieve schermen ben ik verder gaan kijken en kwam ik op de philips pfl7606, hetzelfde scherm als lg en geen merkbare lag.
heb m gister geplaatst en moet zeggen een prachtig scherm.. snel even een kort stukje gekeken van 'the hole' 3d blu-ray (zat ook de dvd bij met rood/blauw brilletje) en het ziet wr prachtig uit, haarscherp en mooie diepte, ik kan niet wachten om bijv. avatar te kijken op deze prachtige tv.
ik heb ook de 3d trailer van uncharted 3 gekeken en kan niet wachten tot de game uitkomt,
heb helaas nog geen shooter kunnen uitproberen op de tv maar dat staat vanavond op de planning en ook daarvan zal ik me ervaringen plaatsen ...
overigens heb ik me instellingen aangepast naar die wat iemand ergens geplaatat had en waar veel mensen eeg over te spreken zijn.
Smart picture: Cinema
Contrast 56
Color: 50
Brightness: 51
Sharpness: 0
Noise reduction Off
Tint Custom
HD Natural Motion Off
Clear LCD On
Super resolution Off
Dynamic contrast Off
Dynamic backlight Off
MPEG artefact reduction Off
Color enhancement Off
Gamma 0
R Gain 126
G Gain 96
B Gain 88
Light sensor On/Off
Picture format Unscaled
ik vind de instellingen ook erg mooi! probeer ze uit..
trouwens ik zit zo 3.5-3.8 mtr van de tv af en heb de 47 inch, geen strepen te zien en beeld is haarscherp!
heb overigens de twistdock in gebruik met de bijbehorende kabelset, de hdmi is gelukkig geschikt voor 3d
de reden dat ik niet voor actief 3d ging is het feit dat IK het beeld niet beter of slechter vind, terwijl de bril wel degelijk verschil uitmaakt want bij actieve bril merk ik het 'shutter' effect heel erg.. (het 'knipperen' als het ware) en dat verziekt het 3d effect voor mij ..
gaming wordt later toegevoegd..
"Absorb what is useful, discard what is useless and add what is specifically your own"