Ik heb een
pricewatch: Philips 42PFL7606H maar ben er niet echt tevreden over.
Nu bijna 1 jaar in bezit, maar al vele malen de sw moeten upgraden, je kon niet lang normaal hd ziggo tv kijken. Heel vaak storing/ happering. TV kijken gaat nu met firmware 14.99 wel redelijk tot goed.
Maar zojuist had ik dmv DNLA naar een hd filmpje over facebook gekeken, daarna wou ik een andere starten, en toen ging hij herstarten.
Dit zelfde zie ik nog wel eens, als ik de hardware.info smart tv app gebruik, en eruit wil, het is bijna standaard dat hij dan crasht.
Ik zelf heb de 42 inch versie, mijn ouders de 32, maar ook bij hun was het drama. Dus ik denk niet dat het aan de tv ligt, maar eerder aan de sw.
Kortom, mijn vraag is, wat zijn jullie ervaringen, met de 2011 7k serie van Philips.
Ik vind het ambilight erg mooi, maar of mijn volgende tv weer een philips wordt, weet ik niet meer zeker na deze ervaring.
plaatje van de firmware, nu op de tv:
Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3