@ Pascalx: sta op vrijwel hetzelfde punt (behalve dat ik de Philips 6007 overweeg (of hogere 6xx7 als die laatste tenminste naar NL komen).
Verschillen die ik er nog aan toe kan voegen:
Philips:
- wel Uitzending Gemist en NOS Sport via NetTV (voor mij erg belangrijk)
- App op NetTV om je email te checken (niet noodzakelijk maar misschien best handig)
- speelt veel meer typen mediabestanden af via USB (en DLNA?)
- nog geen Aanwijs-afstandbediening zoals de Magic remote van LG (maar zag filmpje op Youtube dat die er wel aan zit te komen, maar heb nog nergens gelezen dat deze al bij de 2012 modellen zou kunnen werken)
- ik las meen ik op Toengels duitstalige forum (heeft erg veel info over de Philips TV's, zie
http://58pfl9955.wordpress.com/ ) dat het vlak tussen de toetsen op de achterkan vd afstandbediening van de duurdere modellen (die zou ook bij de hogere 6xx7 series zitten maar die zijn in NL nog niet aangekondigd, ik heb er wel NL-talige pdf-folders van gezien dus ik ga ervan uit dat ze later dit jaar wel komen) geen pointer/muisbesturing zou zijn maar slechts het batterijklepje
- vind zo'n toetsenbordje best handig, maar 2nd screen (Smartphone of android/I-pad) kan dit natuurlijk ook
LG:
- geen Uitzending gemist (tenzij het via HbbTV / UPC CI+ sinds gisteren wel werkt, wie kan dat bevestigen of ontkrachten?)
- speelt alleen DivX af, en daarbij las ik op een UK-forum dat er ook weinig ondersteuning voor ondertiteling bij zit
- DLNA zou volgens datzelfde forum geheel niet naar behoren werken
- de LG heeft wel WiDi, wat misschien over 1 of 2 jaar toch best een handige toevoeging kan zijn;
Visueel (uiterlijk TV zelf) prefereer ik ook de LG, dus ik kijk nu ook nog even naar een media- of Bluray playertje bv Philips HMP7001 geloof ik) dat iig het afspeelprobleem van videoformaten en Uitzending gemist oplost.
MIsschien heb je hier wat aan, ben benieuwd of jij nog nieuwe dingen tegen komt ..