Het tv-meubel komt van Beter Meubel.SanderPS3 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 18:34:
Ik ben wel heel benieuwd welk meubel je onder de TV hebt staan?
Welke in NL handelen onder de naam Goossens meubelenAnoniem: 382902 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 18:37:
[...]
Het tv-meubel komt van Beter Meubel.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Zo, ik lees al een paar jaartjes mee met het topic. Nu had ik zoiets van, laat ik maar eens een keer mijn televisie/audio-hoek posten.
Ik ben filmliefhebber, maar ook heel erg liefhebber van muziek.
U ziet:
Toshiba regza 32 inch TV
Simpele samsung digitale tv decoder
Mediacomputer.
Dynaudio Audience 72SE luidsprekers
Al mijn films kijk ik in HD (x264) via mijn computer met mediaportal.
Het geluid wordt aangestuurd door de volgende componenten:
U ziet:
Rotel RCD-1520 (cd speler)
Rotel RDG-1520 (tuner/digital media gateway)
Rotel RA-1520 (Versterker)
Mijn muziek is allemaal lossless geript in FLAC formaat. Ik speel het af van cd of ik stream het via mijn netwerk met de RDG-1520
.
Ik ben filmliefhebber, maar ook heel erg liefhebber van muziek.
U ziet:
Toshiba regza 32 inch TV
Simpele samsung digitale tv decoder
Mediacomputer.
Dynaudio Audience 72SE luidsprekers
Al mijn films kijk ik in HD (x264) via mijn computer met mediaportal.
Het geluid wordt aangestuurd door de volgende componenten:
U ziet:
Rotel RCD-1520 (cd speler)
Rotel RDG-1520 (tuner/digital media gateway)
Rotel RA-1520 (Versterker)
Mijn muziek is allemaal lossless geript in FLAC formaat. Ik speel het af van cd of ik stream het via mijn netwerk met de RDG-1520

Ziet er prachtig uit zeg! 

Het leven is te kort om geduld te hebben!
- FeaR
- Registratie: Maart 2007
- Laatst online: 21:52
:strip_icc():strip_exif()/u/214236/Spongebob.jpg?f=community)
Waarom een Ethernet naar USB-coververter als er rechts een gewone ethernet-ingang zit?
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Das een mooi bij elkaar passende zet, ziet er heerlijk prachtig uit die drie apparaten. Zou bijna zeggen koop een lege behuizing en mod daar je pc in 

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Omdat via die ethernet ingang het apparaat via de computer te bedienen is. Niet als ethernet poort. Ik vind het ook apart, maar het werkt prima zo.FeaR schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 18:00:
[...]
Waarom een Ethernet naar USB-coververter als er rechts een gewone ethernet-ingang zit?
- FeaR
"Speakers A" en "Speakers B"?vosss schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 19:39:
Op dat laatste plaatje, hoezo zitten die kabels niet in die pluggen in het midden?!
Waarom die niet aan de achterkant in de plug gezet zijn bedoel ik. Nu zitten ze er aan de onder/zijkant in.
En ik vroeg me af of daar een reden voor was?
En ik vroeg me af of daar een reden voor was?

Weet iemand wat voor merk die fronts en center zijn.Anoniem: 382902 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 17:17:
Slechte foto maar de pana VT30 is eindelijk binnen, 65 inch wat een tv. Het beeld en de 3d is superstrak
[afbeelding]
De design ziet er zo goed uit dat het me bijna niet boeit hoe ze klinken.
Fronts zijn volgens mij B&W CM8's.Anoniem: 354278 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 00:01:
Weet iemand wat voor merk die fronts en center zijn.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik heb de zeppelin van b&w eindelijk aangeschaft en dat was alleen omdat er 33 procent korting op zat, dus durf bijna niet te vragen in welke prijsklasse deze zitten.
Anoniem: 382902
Het zijn de B&W CM8's idd met een CM center en de CM1's achter op een Denon 3311ci reciever met een SVS pb12 plus sub.
[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 382902 op 02-07-2011 01:12]
- FeaR
CM8 is retail net geen 900 euro. Maar er zijn al verhalen van mensen die de speakers voor een stuk minder geld hebben weten te bemachtigen. Vooral in Engeland worden sommige merken nog wel een goedkoop aangboden. Alleen wordt het dan wel spelen met import en dat soort dingen. Overigens zit er op speakers behoorlijk wat marge, dus zelfs in een gewone winkel is altijd wel wat met de prijs te doen. Vragen om korting kan altijd. Onder het mom van "nee heb je, ja kan je krijgen"Anoniem: 354278 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 01:00:
[...]
Ik heb de zeppelin van b&w eindelijk aangeschaft en dat was alleen omdat er 33 procent korting op zat, dus durf bijna niet te vragen in welke prijsklasse deze zitten.

[Voor 7% gewijzigd door FeaR op 02-07-2011 04:00]
Wij zijn momenteel ook bezig met onze home theater. We willen boven de TV nog een plank hangen en op diverse plekken nog LED's verwerken. Misschien doen we de TV nog aan de muur. Dit is hou het er tot nu toe uitziet:
U ziet:
- 42" Philips HDTV
- Sony STR-DA1200ES receiver
- 4x JBL E80
- 1x JBL EC25
- Philips DVD speler met upscaler
- Toshiba HD-DVD speler
- LG DP1W Media Streamer
- XBOX met XBMC
- PS2
- PS3
- N64
In een kast niet op deze foto te zien nog vele andere consoles zoals: PS1, NES, SNES, NGC, Wii, Sega DC en meer met bijbehorende games en accessoires
U ziet:
- 42" Philips HDTV
- Sony STR-DA1200ES receiver
- 4x JBL E80
- 1x JBL EC25
- Philips DVD speler met upscaler
- Toshiba HD-DVD speler
- LG DP1W Media Streamer
- XBOX met XBMC
- PS2
- PS3
- N64
In een kast niet op deze foto te zien nog vele andere consoles zoals: PS1, NES, SNES, NGC, Wii, Sega DC en meer met bijbehorende games en accessoires

Nice! Maar ehh, LED's? 

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW
Ik vind het wel schitterende speakers zeg, dacht dat ze veel duurder waren. Heb zo'n 2 jaar geleden de B&W 683 aangeschaft, heb er toen bij Raf nog 50 euro korting op gekregen dus kwam het neer op 650 per stuk. Misschien had ik iets meer uit moeten geven, ben toch wel blij met het huidige geluid maar ze zijn een stuk saaier qua uiterlijkFeaR schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 02:27:
[...]
CM8 is retail net geen 900 euro. Maar er zijn al verhalen van mensen die de speakers voor een stuk minder geld hebben weten te bemachtigen. Vooral in Engeland worden sommige merken nog wel een goedkoop aangboden. Alleen wordt het dan wel spelen met import en dat soort dingen. Overigens zit er op speakers behoorlijk wat marge, dus zelfs in een gewone winkel is altijd wel wat met de prijs te doen. Vragen om korting kan altijd. Onder het mom van "nee heb je, ja kan je krijgen"

Nouja, misschien mag ik over tien jaar weer eens verder kijken van mezelf

Ik kan me ook niet precies voorstellen wat je met leds wil, ze zijn niet echt geschikt als sfeerlicht en ik weet niet precies hoe je ze wil toepassen maar het kan een beetje een pauper gehalte krijgen.
'Nuff said.
Maar even serieus, nog afgezien van mijn twijfels heb bij de wenselijkheid van LED-verlichting in het algemeen: het past in mijn ogen totaal niet bij je inrichting. Je hebt een gezellige, warme inrichting. Veel met hout of houtkleuren. Dat ga je toch niet verpesten door kille LED-verlichting op te hangen?
Maar goed, feel free to prove me wrong

[Voor 3% gewijzigd door HarmoniousVibe op 02-07-2011 12:18]
Anoniem: 382902
Op Bowers & Wilkins is dit neit echt van toepassing. Niet een merk waar ze veel korting op geven omdat ze het gewoonweg niet mogen.FeaR schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 02:27:
[...]
CM8 is retail net geen 900 euro. Maar er zijn al verhalen van mensen die de speakers voor een stuk minder geld hebben weten te bemachtigen. Vooral in Engeland worden sommige merken nog wel een goedkoop aangboden. Alleen wordt het dan wel spelen met import en dat soort dingen. Overigens zit er op speakers behoorlijk wat marge, dus zelfs in een gewone winkel is altijd wel wat met de prijs te doen. Vragen om korting kan altijd. Onder het mom van "nee heb je, ja kan je krijgen"
- FeaR
Op elk merk is dat van toepassing. Als je maar genoeg koopt kan er altijd wat van de prijs af, alleen zal het per merk best verschillen hoe veel er af kan. Ik heb bij een winkel ook een aanbod gehad om de CM9 voor dezelfde prijs te kopen als een paar Focal 826W (omdat ik erg neigde naar die laatste speaker). Dus wellicht wilden ze dan graag van dat ene paar CM9 af wat ze nog hadden staan? Ook handig trouwens dat ze me dat aanbod telefonisch deden weken nadat ik bij die winkel was geweest...Anoniem: 382902 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 12:18:
[...]Op Bowers & Wilkins is dit neit echt van toepassing. Niet een merk waar ze veel korting op geven omdat ze het gewoonweg niet mogen.
[Voor 12% gewijzigd door FeaR op 02-07-2011 12:46]
Binnen de EU heb je vrij verkeer van goederenFeaR schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 02:27:
[...]
Vooral in Engeland worden sommige merken nog wel een goedkoop aangboden. Alleen wordt het dan wel spelen met import en dat soort dingen.

My middle finger salutes you.
Nou het is ook niet de bedoeling om nu overal LED's te plaatsen hoorHarmoniousVibe schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 12:16:
[...]
[afbeelding]
'Nuff said.
Maar even serieus, nog afgezien van mijn twijfels heb bij de wenselijkheid van LED-verlichting in het algemeen: het past in mijn ogen totaal niet bij je inrichting. Je hebt een gezellige, warme inrichting. Veel met hout of houtkleuren. Dat ga je toch niet verpesten door kille LED-verlichting op te hangen?
Maar goed, feel free to prove me wrong

Zoiets was meer mijn idee:
LED achter de TV en dan links en rechts een normale lamp naast de kasten.
Haha nou dat ziet er wel chique uit, maar dat komt mijns inziens toch door de gewone verlichting en niet door de LED. In jouw post zei je al dat je 'op diverse plekken' LED wilde gaan hangen, dus ik zag al meteen een doemscenario voorbij vliegen. Misschien nogal voorbarig, maar goed daar kon ik natuurlijk ook niks aan doen
.
En je moet die LED natuurlijk wel uitzetten als je TV gaat kijken. Dat doe je toch wel? Ja toch... ???

En je moet die LED natuurlijk wel uitzetten als je TV gaat kijken. Dat doe je toch wel? Ja toch... ???

Vroeger kon ik er niet tegen om licht rond om het scherm te hebben maar als je er eenmaal aan gewend raakt dan merk je dat het ook wel rustiger kijken is voor de ogen. Dus wat mij betreft mag het best aanblijven maar me vriendin heeft het liever uit. Dus tja, bij samen kijken uit en wanneer ik alleen daar zit aan laten denk ik. Maar goed, dat zie ik dan wel zodra het gemonteerd is.HarmoniousVibe schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 13:33:

Dat komt omdat de speaker kabels met banaanstekkers in de versterker zitten.vosss schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 19:39:
Op dat laatste plaatje, hoezo zitten die kabels niet in die pluggen in het midden?!
Hier steek je je kabel in en je draait ze vast aan de bovenkant. Met deze stekkers is het makkelijker om even iets te wijzigen.
- FeaR
Het schijnt ook beter voor je ogen te zijn. Dat is één van de redenen waarom Philips zo actief met ambi-light bezig was op TV's en dat later ook door heeft gezet naar gewone PC-schermen.Sir_Hendro schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 13:48:
[...]Vroeger kon ik er niet tegen om licht rond om het scherm te hebben maar als je er eenmaal aan gewend raakt dan merk je dat het ook wel rustiger kijken is voor de ogen.
Ik dacht eerst dat je zoiets bedoeldeSir_Hendro schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 13:48:
[...]
Vroeger kon ik er niet tegen om licht rond om het scherm te hebben maar als je er eenmaal aan gewend raakt dan merk je dat het ook wel rustiger kijken is voor de ogen. Dus wat mij betreft mag het best aanblijven maar me vriendin heeft het liever uit. Dus tja, bij samen kijken uit en wanneer ik alleen daar zit aan laten denk ik. Maar goed, dat zie ik dan wel zodra het gemonteerd is.

Idd, merk je heel goed als je bijvoorbeeld de nieuwe Star Trek-film kijkt. Thuis was die prima te kijken, in de bios had ik echt last van die flares die continu in beeld waren en het beeld weer heel fel maakten op plekken waar je juist niet naar wilde kijken in beeld (als je de film gezien hebt begrijp je wel wat ik bedoelFeaR schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 14:47:
[...]
Het schijnt ook beter voor je ogen te zijn. Dat is één van de redenen waarom Philips zo actief met ambi-light bezig was op TV's en dat later ook door heeft gezet naar gewone PC-schermen.

Zelf heb ik LED-strips op de boekenkasten die naast de tv staan. Daardoor wordt een stuk muur en het plafond belicht, da's al een groot verschil met in totale duisternis kijken. Als je een beamer hebt is het wellicht anders, maar een actief scherm is anders echt te fel, voor in het donker.
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Ow op het plaatje leek het alsof de kabel ook gewoon aan de achterkant ion die plug gezet zou kunnen wordenDouble J schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 14:14:
[...]
Dat komt omdat de speaker kabels met banaanstekkers in de versterker zitten.
[afbeelding]
Hier steek je je kabel in en je draait ze vast aan de bovenkant. Met deze stekkers is het makkelijker om even iets te wijzigen.

Zeker, maar ik wilde alleen maar illustreren dat dat niet past bij de inrichting van Sir_Hendro.
Nou m'n vriendin en ik gaan er nu even mee kappen. Vandaag hebben we het idee van de lichten maar meteen tot werkelijkheid gebracht. Na wat ontwerpjes en overleg zijn we gaan shoppen en vervolgens thuis aan de slag. Bij deze het resultaat tot zover:
Before:
After:
Alle houten stukken op maat laten zagen maar thuis bleek ineens dat het geheel 0,5 cm te lang is geworden en moeten we dat stuk nog afzagen. Gelukkig bestaat het bovenstuk met de lampen uit 3 delen en moeten we slechts het rechter stuk 0,5cm inkorten.
Wij zijn er blij mee!
Before:
After:
Alle houten stukken op maat laten zagen maar thuis bleek ineens dat het geheel 0,5 cm te lang is geworden en moeten we dat stuk nog afzagen. Gelukkig bestaat het bovenstuk met de lampen uit 3 delen en moeten we slechts het rechter stuk 0,5cm inkorten.
Wij zijn er blij mee!

Erg netjes hoor! Zelfs dat blauw-achtige LED misstaat niet.
Komt door de camera, want de LED's geven eigenlijk wit licht.HarmoniousVibe schreef op zondag 03 juli 2011 @ 02:48:
Erg netjes hoor! Zelfs dat blauw-achtige LED misstaat niet.
heel erg sfeervol
normaal ben ik geen fan van leds net zoals de rest hierboven.
maar ik vind het persoonlijk een hele goede verbetering.
normaal ben ik geen fan van leds net zoals de rest hierboven.
maar ik vind het persoonlijk een hele goede verbetering.
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
Na een tijdje meegegluurd te hebben in dit topic hierbij mijn setup, bestaande uit:
Pioneer KRL-37V, 37 inch LCD TV
Pioneer VSX-920 Receiver
Boston Acoustics XS 5.1 wit
Playstation 3
TV meubel komt uit de LifeArt serie van Brinkmann
De TV wordt binnenkort opgehangen aan een witte achterwandzodat de witte center minder opvalt.
Daarnaast moet ik de surround speakers nog een keer achter de bank plaatsen.
Verdere wishlist:
Mediaspeler (ben er nog niet uit welke)
Digi TV
Boston Acoustics A 25 als fronts
Boston Acoustics A 225C als center
Pioneer VSX-920 Receiver
Playstation 3
De TV wordt binnenkort opgehangen aan een witte achterwandzodat de witte center minder opvalt.
Verdere wishlist:
Digi TV
Mooie set hoor El Major. Heb jij daar in de kast de Blu-ray serie van Planet Earth staan? Ik heb die namelijk ook maar volgens mij heeft die van jou een veel mooiere doos eromheen.
4620 Wp PV ZZO 52° | Hyundai IONIQ5 73kWh Connect
Hoe klinken die Boston Acoustics XS 5.1 boxjes ?El Major schreef op zondag 03 juli 2011 @ 09:58:
Na een tijdje meegegluurd te hebben in dit topic hierbij mijn setup, bestaande uit:
Pioneer VSX-920 Receiver
Playstation 3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verdere wishlist:
Digi TV
Klinken ze niet iel?
Voor het formaat klinken ze erg goed, bij games en films heb ik weinig te klagen (alhoewel de stemmen uit de center wel een beetje iel blijven). Vooral bij het luisteren van muziek merk je de beperkingen. Daarom wil ik binnenkort de fronts en center vervangen door de Boston Acoustics A 25 (fronts) en A 225C (center).-]Stellarc\[- schreef op zondag 03 juli 2011 @ 11:13:
[...]
Hoe klinken die Boston Acoustics XS 5.1 boxjes ?
Klinken ze niet iel?
[Voor 5% gewijzigd door El Major op 03-07-2011 12:12]
Hij heeft deze versie:LuPo schreef op zondag 03 juli 2011 @ 10:18:
Mooie set hoor El Major. Heb jij daar in de kast de Blu-ray serie van Planet Earth staan? Ik heb die namelijk ook maar volgens mij heeft die van jou een veel mooiere doos eromheen.
Deze versie was er in 't begin toen de NL versie net uitkwam. Zou goed kunnen dat 'ie nu ook nog te koop is, maar bij de MM hebben ze nu een andere NL versie, welke volgens mij zonder de bonus discs "snow leopard"en desert lions is.
Jammer. Mijn versie is een stuk minder mooi. Ik heb laatst Human Planet gekocht die wel in een erg mooie boxset komt. Overigens heb ik wel die bonus disc "Snow Leopard & Desert Lions".Jolly_Jumper schreef op zondag 03 juli 2011 @ 13:48:
[...]
Hij heeft deze versie:
[afbeelding]
Deze versie was er in 't begin toen de NL versie net uitkwam. Zou goed kunnen dat 'ie nu ook nog te koop is, maar bij de MM hebben ze nu een andere NL versie, welke volgens mij zonder de bonus discs "snow leopard"en desert lions is.

Dan is 't slechts de verpakking
. Heb er niet al te uitgebreid naar gekeken toen ik 'm van de week zag bij de MM
.

Hiervoor heb je wel een klein beetje een eigen kernreactor nodig om deze HT van prik te voorzien, toch?
Ik zou wel eens Lord of the Rings willen zien in deze HT

Of elke andere film met goed geluid.
Maar even een heel ander vraagje over deze brute set-up. Zou je hier ook naar kunnen luisteren op een normaal geluids niveau? Het ziet er uit alsof het wel wat vermogen nodig heeft om goed geluid te kunnen produceren, met die grote woofers enzo.
[Voor 5% gewijzigd door Rukapul op 04-07-2011 09:32]
Anoniem: 382536
Nou lijkt mij niet.... Volgens mij is dit puur om te vlammen en broekspijpen te laten klapperen tijdens films.... De balans is niet echt goed als je michal jackson ff opzet.... Lijkt mij hoor....Petertyuh schreef op zondag 03 juli 2011 @ 23:11:
[...]
Hiervoor heb je wel een klein beetje een eigen kernreactor nodig om deze HT van prik te voorzien, toch?
Ik zou wel eens Lord of the Rings willen zien in deze HT![]()
![]()
![]()
Maar even een heel ander vraagje over deze brute set-up. Zou je hier ook naar kunnen luisteren op een normaal geluids niveau? Het ziet er uit alsof het wel wat vermogen nodig heeft om goed geluid te kunnen produceren, met die grote woofers enzo.
Maargoed, deze ht heeft gewoon 12 subwoofers..... kan ook!

In het kader van: if it's worth doing it's worth overdoing
Altijd prettig om er lekker warmpjes bij te zitten met al die buizenbakken

hahahah... geweldig dit.Gideon schreef op zondag 03 juli 2011 @ 23:38:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je zou het maar hebben...........

Zie ik daar achterin nou een speaker achterstevoren staan?

[Voor 24% gewijzigd door amas op 03-07-2011 23:44]
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Hoeveel x.x surround zou dat zijnGideon schreef op zondag 03 juli 2011 @ 23:38:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]

Op een normaal volume kost het je ook meer ja. Vraag me af of het ook zo geweldig klinkt. Denk dat dat wel tegenvalt, de ruimte is ook erg groot.Petertyuh schreef op zondag 03 juli 2011 @ 23:11:
[...]
Ik zou wel eens Lord of the Rings willen zien in deze HT![]()
![]()
![]()
Kan me ook voorstellen dat het snel te hard wordt zo, en dat het minder goed subtiel te krijgen is. Voor films met goed geluid kan ik nog steeds de nieuwe Star Trek-film aanraden, geluid daarvan is echt subliem, ook perfect geluid van de laagste tonen. LOTR moet ik nog zien in bluray-uitvoering

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Tipje: Bol.comSorcerer8472 schreef op zondag 03 juli 2011 @ 23:52:
[...]
... LOTR moet ik nog zien in bluray-uitvoering![]()
...
Die staat zeker hoog op mijn verlanglijstje, vooral nadat mijn vader de EE-DVD's van mij heeft toegeeigend.
Amplification:
Mark Levinson N° 33h Amplifiers (2)
McIntosh MC-2102 Amplifiers (30)
Crown Macro Reference Gold Amplifiers (3)
Speakers:
Snell 1800 THX Music & Cinema Reference Subwoofers (16)
Snell THX Music & Cinema Reference Towers (

MuRata ES103A Super Tweeters (10)
Snell THX Music & Cinema Reference LCR-2800 Center-Channel Speakers (3)
Holy f*ck.....zo'n enkele McIntoch amp kost al meer als mijn complete set

Kweet niet precies wat dat voor plaatje was op pagina 38 omdat ik 'm zo snel mogelijk weggeklikt heb, maar Fear zo je aub kunnen modden?
in een vrije minuut op me werk verwacht ik in dit forum niet iets dergelijks ervoor te krijgen....
in een vrije minuut op me werk verwacht ik in dit forum niet iets dergelijks ervoor te krijgen....
waarschijnlijk een foto op een site geplaatst die het niet leuk vind dat je "linkt"
en daarom een ranzige foto in de plaats zet
en daarom een ranzige foto in de plaats zet
30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw
Aangezien ik pas op pagina 4 zit heb ik geen idee waar je het over hebt, maar misschien even een topic report sturen, dat werkt iets makkelijker voor de mods.[TLT]Lynx schreef op maandag 04 juli 2011 @ 09:08:
Kweet niet precies wat dat voor plaatje was op pagina 38 omdat ik 'm zo snel mogelijk weggeklikt heb, maar Fear zo je aub kunnen modden?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Oh My GOD Wat een geweldige home cinema. Ik zou letterlijk een moord doen voor zo'n kamer:)
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Er is al wat aangedaan. Zie Anoniem: 382536 in "Post hier pic's en specs van je home-cin..."Sandyman538 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 09:44:
[...]
Aangezien ik pas op pagina 4 zit heb ik geen idee waar je het over hebt, maar misschien even een topic report sturen, dat werkt iets makkelijker voor de mods.
inderdaad het was eerst een normaal plaatje, kan hij waarschijnlijk niks aan doen.vosss schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:51:
Gisteravond stond daar wel gewoon een normaal plaatje
Oh? Stond er nu een ander plaatje danLuPo schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:16:
[...]
Er is al wat aangedaan. Zie Anoniem: 382536 in "Post hier pic's en specs van je home-cin..."

Het is sowieso niet de bedoeling andermans HT te posten, daar is dit topic niet voor. Hopelijk schoont FEAR deze "vervuiling" snel op...Anoniem: 382536 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:28:
[...]
Oh? Stond er nu een ander plaatje dan? Ik had gister een pic van een dikke HT daar neergezet hoor... Zal wel iets mis zijn gegaan dan.
vosss schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:51:
Gisteravond stond daar wel gewoon een normaal plaatje
Mektheb schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:58:
[...]
inderdaad het was eerst een normaal plaatje, kan hij waarschijnlijk niks aan doen.
Niet als je nog een keer F5 deed. Ik had het eerst ook niet, totdat het werd gesuggereerd. Toen probeerde ik de pagina maar eens te herladen en kwam er een heel raar plaatje voor.Anoniem: 382536 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:28:
[...]
Oh? Stond er nu een ander plaatje dan? Ik had gister een pic van een dikke HT daar neergezet hoor... Zal wel iets mis zijn gegaan dan.
Overigens is het inderdaad niet de bedoeling om hier andermans HT-sets te gaan posten. Dan wordt het een soort "Het foute Tuning-Topic".
- FeaR
EMDB schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:52:
[...]Het is sowieso niet de bedoeling andermans HT te posten, daar is dit topic niet voor. Hopelijk schoont FEAR deze "vervuiling" snel op...
Opschonen laat ik achterwege aangezien dit topic toch al tegen het einde aan loopt. Maar verder klopt het wat jullie zeggenLuPo schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:55:
Overigens is het inderdaad niet de bedoeling om hier andermans HT-sets te gaan posten. Dan wordt het een soort "Het foute Tuning-Topic".

Doe wat aan je kabels (kabelgootje, kuch), maakt het geheel een stuk mooier. 

You save everyone, but who saves you?
Ja klopt, nog bedankt voor de tip! Binnenkort eens shoppen.SChief schreef op maandag 04 juli 2011 @ 17:59:
Doe wat aan je kabels (kabelgootje, kuch), maakt het geheel een stuk mooier.

Anoniem: 85494
Wat een Onzin opstellingTheAmassama schreef op zondag 03 juli 2011 @ 23:43:
[...]
Zie ik daar achterin nou een speaker achterstevoren staan?
je ziet nergens kabels en het mooie is dat je op de speaker vooraan de speakerterminals ziet zonder kabels!
Anoniem: 374197
Joepiboy ziet er goed uit leuke setup.
Alleen inderdaad die kabels ga je er nu ook echt iets aan doen.
Dankjewel! En ik had al van dat spul gekocht om het op te binden, maar na 2 of 3x opnieuw te hebben gedaan was ik het helemaal zat.Anoniem: 374197 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 20:07:
Joepiboy ziet er goed uit leuke setup.

- FeaR
Dat nog niemand hier is gevallen over al die kabels zeg, koop eens een kabelgootjeJoopieboy schreef op maandag 04 juli 2011 @ 16:41:
Even snel volpompen dan met mijn eigen ht:
[afbeelding]

Nu je het zegt valt het me pas op van die kabels. Kans is wel groot dat ze die voor de foto-shoot "even" weg hebben gehaald. Neem aan dat al die speakers en versterkers te veel kabels hebben om netjes weg te werken. Blijft wel een mooie opstelling zo, alleen die versterking alAnoniem: 85494 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 19:07:
[...]
Wat een Onzin opstelling
je ziet nergens kabels en het mooie is dat je op de speaker vooraan de speakerterminals ziet zonder kabels!

Dank voor de tipFeaR schreef op maandag 04 juli 2011 @ 20:50:
[...]
Dat nog niemand hier is gevallen over al die kabels zeg, koop eens een kabelgootje

Ik denk als ik in die kamer zou staan dat ik spontaan klaar zou komen.FeaR schreef op maandag 04 juli 2011 @ 20:50:
Nu je het zegt valt het me pas op van die kabels. Kans is wel groot dat ze die voor de foto-shoot "even" weg hebben gehaald. Neem aan dat al die speakers en versterkers te veel kabels hebben om netjes weg te werken. Blijft wel een mooie opstelling zo, alleen die versterking al
En zodra de muziek aangaat nog een keer of 4.
Minimaal.
En dan ben ik niet eens een echte audiofiel.
Kan je na gaan.

dat is nog niet alles. hij heeft ook een playstation 3 aangeslotenvosss schreef op maandag 04 juli 2011 @ 23:02:
[...]
Ik denk als ik in die kamer zou staan dat ik spontaan klaar zou komen.
En zodra de muziek aangaat nog een keer of 4.
Minimaal.
En dan ben ik niet eens een echte audiofiel.
Kan je na gaan.

das toch awesome bfbc2 of cod bo ofzo spelen op zo een mega scherm...
(en dat geluid) als er dan een grenaat ontploft schijt je in je broek

kijk maar midden onder de beamer, dan het onderste apparaat, playstation 3 phat (eat that xbox XD)
Welk model beamer van Sony is dat dan? It looks HUGE !!!
Nee joh, dat is gewoon een Sony Cybershot.Sir_Hendro schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 09:09:

Sony SRX-S110 Professional Video Projector (4,096-by-2,160)Sir_Hendro schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 09:09:
en is idd een beetje aan de grote kant. (groter dan menig pc kast XD)
Leuk ding zo'n Sony SRX-S110 beamer , is je lamp kapot , haal je toch gewoon een nieuwe voor slechts 1800€ ... 

Bij de Ikea (waar anders?Joopieboy schreef op maandag 04 juli 2011 @ 20:24:
[...]
Dankjewel! En ik had al van dat spul gekocht om het op te binden, maar na 2 of 3x opnieuw te hebben gedaan was ik het helemaal zat.Maar binnenkort dus eens een kabelgoot kopen en eronder schroeven.

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.
Alsof dat uitmaakt als zo'n setup hebt. ZAg ergens iets van 6 miljoen dollar voorbij komen, dan is 1800 euro voor een lampje peanuts.MPAnnihilator schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 09:33:
Leuk ding zo'n Sony SRX-S110 beamer , is je lamp kapot , haal je toch gewoon een nieuwe voor slechts 1800€ ...
My wife has passed away:http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
Dat lampje is nog niet zo erg, wat ik schokkender vind is dat deze beamer geen HDCP heeft en hij dus niet via HDMI alles af kan spelen... En ook het gebruik van component is beperkt, want via HDCP kan de component-uitgang van een speler gewoon op zwart gezet worden... En dan zit je daar lekker met je ultime HT-setup...MPAnnihilator schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 09:33:
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Getting slightly too much off topic I think...deepbass909 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 15:54:
[...]
Dat lampje is nog niet zo erg, wat ik schokkender vind is dat deze beamer geen HDCP heeft en hij dus niet via HDMI alles af kan spelen... En ook het gebruik van component is beperkt, want via HDCP kan de component-uitgang van een speler gewoon op zwart gezet worden... En dan zit je daar lekker met je ultime HT-setup...
Nou, dat DVI inputboard kan vast wel geupgrade worden hoor... De nieuwe SRX-T110 heeft een HDCP compliant DVI board. En eigenlijk is daar technisch weinig aan veranderd...
Het wordt tijd weer eens ontopic te gaan.
Daarom: Update: nieuwe TV...
Wat je ziet:
Philips 52PFL8605 52" LED TV met Ambilight
Harman Kardon AVR-255
UPC Pace HD MediaBox
Panasonic DMP-BDT110 BluRay speler.
Apple TV met ChrystalHD en XBMC Mediacenter
KEF IQ50 fronts
Magnat Needle Alu center
KEF IQ10 rears op Atacama Nexus stands
Synology DS211 NAS met 2 x 2TB in RAID met audio en video content
Wat je niet ziet:
Logitech Harmony 700 remote
XBOX360
WII
Daarom: Update: nieuwe TV...
Wat je ziet:
Philips 52PFL8605 52" LED TV met Ambilight
Harman Kardon AVR-255
UPC Pace HD MediaBox
Panasonic DMP-BDT110 BluRay speler.
Apple TV met ChrystalHD en XBMC Mediacenter
KEF IQ50 fronts
Magnat Needle Alu center
KEF IQ10 rears op Atacama Nexus stands
Synology DS211 NAS met 2 x 2TB in RAID met audio en video content
Wat je niet ziet:
Logitech Harmony 700 remote
XBOX360
WII
Volgens mij staat daaronder nog een iets luxere beamer, of heb ik dat mis?deepbass909 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 15:54:
[...]
Dat lampje is nog niet zo erg, wat ik schokkender vind is dat deze beamer geen HDCP heeft en hij dus niet via HDMI alles af kan spelen... En ook het gebruik van component is beperkt, want via HDCP kan de component-uitgang van een speler gewoon op zwart gezet worden... En dan zit je daar lekker met je ultime HT-setup...
- FeaR
Ik heb Post hier foto's en specs van je home cinema! Deel 45 maar vast in het leven geroepen. Het vorige deel zat inderdaad nog niet aan de duizend posts. Aangezien er redelijk offtopic werd gepost door het posten van home cinema's van anderen (soms met zeer ranzige hotlink protection methoden) leek het me wel handig om met een nieuw deel te beginnen. Dit in plaats van heel het deel 44 op te gaan schonen 
Dus hier verder: Post hier foto's en specs van je home cinema! Deel 45

Dus hier verder: Post hier foto's en specs van je home cinema! Deel 45
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op!
Let op!
- Dit is geen "wat-moet-ik-kopen"-topic: start zo'n discussie dan ook niet hier.
Zie ook de Topic Start bij "Wat hebben we liever niet" voor de reden.
- Let ook op de grootte van de foto's wanneer je deze post: de banner rond te grote foto's met betrekking tot het thumbnails maken staat er niet voor niets! Te grote foto's worden getrashed.
- Dingen als "ik ben nog maar xx jaar' of "het is maar een studentensetje" mag je ook achterwege laten. Dit voegt niets toe.
- Het is niet nodig om een hele post te quoten als je zelf maar één of twee regels te posten hebt. Knip in dat geval de essentie uit de quote en post die.