Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
klopt, maar 2 stingers is onzin ;p als je ziet hoe tering veel flares zon gevaarte bij zich heeft :)

Ik meestal support en dan uav expl decoy en .. iets van juggernaut :d
En dan ga jij zeker zitte glitchen met die stealthbombers?:p

Tubes is maar goed dat ze generft zijn ;d en camper zijn makkelijk uit te schakelen .. pak Perk 1 Recon .. en Concussion vervolgens keil je zon ding in hitmarker range .. en hij staat keurig netjes op de map (waar en hoe hij kijkt ;d)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Zen!th schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:09:
Ik ga voor geen goud BF3 spelen ;d ik zweer bij cod, (vanaf cod1 al) en ik haat bf, vanaf 1942 al ;d
En dat zal niet veranderen ook ;d
uit dat hele lijstje zijn er maar 2 dingen die me irriteren ;d

Idd Tuben heb ik een haat aan, en dat is insta kick als iemand dat op me doet en ik ben host/of het is men eigen dedi ;d
En akimbo fmg9, de rest van de wapens boeit me niet akimbo, want die zijn niet zo gruwelijk overpowered ..

De rest van die dingen, boeie me niet, vooral mensen met tactical insertions nakken is heerlijk ..
Je schiet ze neer, je rent naar hun tacty, en steekt ze neer zodra ze spawne :d kan niet beter gewoon.
In CoD 4 - AK74 of AK47u
In MW2 - UMP45 fmj
in BO - de paar uur dat ik heb gespeeld was met de famas.

Add me maar ff op steam dan .. vapor1337
Kunnen wel ff een keer een clanwar doen, hoeveel man hebben jullie meestal beschikbaar? (wij 5)
Lol, Lekker volwassen ook.

Ik snap al dat gezeik niet over "noob" guns en "noob skills" of whatever, Speel het spelletje gewoon en laat mensen lekker spelen met wat ze willen.

Die wapens zitten er nou eenmaal in, deal with it or move on.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 14:56
wat is het leveldesign toch ontiegelijk klote!
Waarom zo klein? Waarom niks als derail, wasteland?
Ze hadden ook van black ops kunnen leren (ookal maken ze het zelf niet), daar zaten echt heerlijke levels in.... Jungle, WMD, demolition etc.....
Nu lijken alle levels op scrapyard.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Waarom is dat volwassen? of .. in het geval van sarcasme niet volwassen? -.-

Kennelijk benje zelf dan zon figuur die van lame doen houd .. in mw2 tubes oma en danger close? gewoon omdat noobzijn leuk is? ;d
Je speelt het spel voor de lol ben k helemaal met je eens, maar de lol is er snel af als die geunbalancede noobwapes steeds in je facekomen en je er niets aan kan doen omdat ze overpowered zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Zen!th schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:50:

Kennelijk benje zelf dan zon figuur die van lame doen houd .. in mw2 tubes oma en danger close? gewoon omdat noobzijn leuk is? ;d
Je speelt het spel voor de lol ben k helemaal met je eens, maar de lol is er snel af als die geunbalancede noobwapes steeds in je facekomen en je er niets aan kan doen omdat ze overpowered zijn
Mensen kicken omdat ze wapens gebruiken die in de game zitten, dat valt bij mij onder onvolwassen gedrag.

Als je het niet eens bent met perks/wapens/whatever die in de game zitten dan kan je 2 dingen doen:
-Zeiken bij IW/activision
-De game gewoon niet meer kopen.

Als dingen overpowered zijn moet je daarover klagen bij de maker van de game en niet bij de persoon die ze gebruikt. maar goed, dat is mijn mening.

En nee, ik speel geen CoD, ik ben al afgehaakt bij MW2 :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zen!th schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:50:

"Don't hate the player, hate the game".

wat Verderf hierboven zegt, ga mensen niet lopen flamen omdatz e een legetieme optie gebruiken die door de makers in het spel is gezet. Dat soort gedrag getuigd van een IQ van onder de 80 ( of een leeftijd van onder de 12)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Klopt, maar onvolwassen gedrag vind ik ook van die noobwapes gebruiken ..
Ehhnnnn zeiken bij Iw/activision? komop die lui zijn waarschijnlijk zo slecht in hun eigen spel dat ze niet snappen dat wapen overpowered zijn .. T heeft 0 zin om bij die lui te gaan zeiken ..

Dus zeg ik altijd tegen de mensen in "mijn"server, stoppen of gekickt worden :) simpel

Heel verstandig om bij MW2 al afgehaakt te zijn ;d de rest is (dat zeg ik als diehard cod fan) niet veel soeps in mijn ogen -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Zen!th schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:58:
Ehhnnnn zeiken bij Iw/activision? komop die lui zijn waarschijnlijk zo slecht in hun eigen spel dat ze niet snappen dat wapen overpowered zijn .. T heeft 0 zin om bij die lui te gaan zeiken ..

Dus zeg ik altijd tegen de mensen in "mijn"server, stoppen of gekickt worden :) simpel

Heel verstandig om bij MW2 al afgehaakt te zijn ;d de rest is (dat zeg ik als diehard cod fan) niet veel soeps in mijn ogen -.-
Waarom koop je de game dan nog? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Omdat het CoD is (A) k vind zelf mw3 vrij weinig aan, k beleef 30x meer plezier aan Skyrim :)
Heb bf3 ook gekocht hoor :) uit respect voor hoe ze aandacht hebben gegeven aan de pc, ipv een lelijke nietwerkende console rip hebben gemaakt ;d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-10-2021
Ik erger mij ook aan 75% van de wapens/perks/attachments :P
Maar tegenwoordig prik ik er gewoon doorheen, speel ook lang niet meer zo hardcore als vroeger.

En die akimbo faggots knal ik ook gewoon neer met mijn AK.

BAM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:08

Mystikal

It never hurts to help!

Je speelt duidelijk het verkeerde spel. Jij klaagt over dingen die JIJ irritant vind in het spel. Ik heb nog nooit iets irritant gevonden in een van de COD spellen, zolang het fair is.

-Last stand, geen last van.
-Tubes, geen last van.
-G18 akimbo, geen last van.

Als jij er wel last van hebt, ligt dat waarschijnlijk aan jou kwaliteit tov je tegenstander.

Ik speel het spel, zoals het bedoeld is, met alle wapens, perks die ze beschikbaar maken. Nothing more, nothing less!
Verderf schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:01:
[...]

Waarom koop je de game dan nog? 8)7
En nog belangrijker, waarom speelt tie het nog???

[ Voor 9% gewijzigd door Mystikal op 23-11-2011 10:04 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
Ik heb zelf altijd óf en een AR óf een sub als primary wapen, tweede wapen is altijd een handgun.
Dat anderen al die noob wapens gebruiken moeten zij weten, ik heb zoiets ik verlaag mij niet tot dat soort wapens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Jaa of jij cared 0 aan je k/d of dat je wint/verliest op een lameass manier ;d

Last stand boeit me niet ..
Tubes, in mw3 geen last van .. in mw2 gruwelijk irritant
G18 akimbo in mw2 gruwelijk irritant, in mw3 boeien die me niets :)

Ik speel voor de objective, en (in mw3) niet meer voor men k/d dies toch al prut met bagger dus boeit het me nu niet meer of ie onder de 1.0 komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 21:58

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

T7D_Sneezy schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:50:
wat is het leveldesign toch ontiegelijk klote!
Waarom zo klein? Waarom niks als derail, wasteland?
Ze hadden ook van black ops kunnen leren (ookal maken ze het zelf niet), daar zaten echt heerlijke levels in.... Jungle, WMD, demolition etc.....
Nu lijken alle levels op scrapyard.....
Helemaal mee eens, zodra als ik een stap zet, spawnt er alweer een vijand in de rug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ik ergerde me dood in mw2 aan de killstreak onzin, maar goed - daarom speel ik ook geen cod meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Ik speel het nog .. af en toe met vrienden, maar verder niet meer :) vind er alleen iig geen zak meer aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:37
Er is altijd wel iemand te vinden in Cod die op een manier van spelen zeikt. Echt om gek van te worden.
Ben met dit spel eindelijk eens aan de console shooters begonnen , maar altijd loopt er wel iemand te zeiken of een klotekind te zingen in je headset. Die doen we dan ook niet meer op.

Pas komt er iemand achter me aan, ik verschuil me om een hoekje en knal hem af. Camper !!!
Yeah right. zoals de meeste spelen met 2 guns in de hand en dan zo hard mogelijk rondjes rennen. Dat is top hoor. Jammer ook dat er geen teamwork te vinden is in dit spel en dat ik vandaar in situaties kom dat ik van 3 kanten tegelijk beschoten wordt.

Nouja ik wil iig prestige halen , maar daarna ben ik waarschijnlijk over naar BF3 waar wel soms teamspel te vinden is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
Crazymonkey schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:06:
[...]

Helemaal mee eens, zodra als ik een stap zet, spawnt er alweer een vijand in de rug...
Ik zou zeggen maak er gebruik van en knal hem af.

Free kill!!!

Snap nooit waarom mensen zo zeiken over de spawns..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 21:58

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

art1fex schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:08:
[...]

Free kill!!!

Omdat het spawnsystem gewoon verkracht is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 14:56
art1fex schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:08:
[...]

Free kill!!!

je kan nooit 6 kanten in de gaten houden..... ik vind het gewoon te hectisch en zie mezelf steeds meer BF3 spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..
..
Jij gaf triestheid zojuist een totaal nieuwe betekenis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
Dat kan heel goed, ik heb een behoorlijke hypere speelstijl, mij verrassen ze niet vaak van achteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:12:
[...]

Jij gaf triestheid zojuist een totaal nieuwe betekenis
Dat heeft IW al voor me gedaan, ik versterk het effect alleen (door te kicken als ik host ben)
Als jij zon hekel heb aan mensen die een hekel hebben aan noob wapens/perks
ga danlekker bf doen ofzo,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
Hoe kick je als je host bent?
Tussen de potje door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Nee op de PC heb je MW3SA (Server Admin) daarin staan alle mensen die met jou verbonden zijn als host ..
En kan je hun ip gewoon uit jou verbindingen klappen :)
Waardoor ie na een 30 sec ofzo timedout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
nee, daar zijn progjes voor :)
Je kan dan namelijk de verbinding met die persoon gewoon verbreken waardoor hij gedropt word uit de speel sessie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
Oh beter!

Heb hier naar gezocht 2 jaar geleden met MW2, maar kon toen niet veel vinden. :/

Thanks voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
art1fex ook pc? ;d

En voor MW2 bestond het ook .. MW2SA xD deed precies hetzelfde :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 18:37
Zen!th schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:47:
klopt, maar 2 stingers is onzin ;p als je ziet hoe tering veel flares zon gevaarte bij zich heeft :)

Ik meestal support en dan uav expl decoy en .. iets van juggernaut :d
En dan ga jij zeker zitte glitchen met die stealthbombers?:p

Tubes is maar goed dat ze generft zijn ;d en camper zijn makkelijk uit te schakelen .. pak Perk 1 Recon .. en Concussion vervolgens keil je zon ding in hitmarker range .. en hij staat keurig netjes op de map (waar en hoe hij kijkt ;d)
Ik speel op PS3 nog geen stleah bomber glitch gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Nee volgens mij kon die glitch alleen op de PC .. heb er al genoeg gezien -.- heel irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
Zen!th schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:22:
art1fex ook pc? ;d

En voor MW2 bestond het ook .. MW2SA xD deed precies hetzelfde :$
Ja PC.

Tool bestond toen nog niet denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-09 00:02
Zen!th schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:24:
Nee volgens mij kon die glitch alleen op de PC .. heb er al genoeg gezien -.- heel irritant
Als het goed is was die gisteren gefixed. Heb je hem gisteren nog gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Die tool bestond 1 maand na de MW2 release :) weet ik heel zeker, heb em zelf ook altijd gebruikt ;p

Gister maar een half uurtje gespeeld, maar geen SB glitch gezien, dus t zal wel gefixed zijn ;d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Zen!th schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:44:
Die tool bestond 1 maand na de MW2 release :) weet ik heel zeker, heb em zelf ook altijd gebruikt ;p

Gister maar een half uurtje gespeeld, maar geen SB glitch gezien, dus t zal wel gefixed zijn ;d
Oke. Volg fourzerotwo @ twitter. Hoef je niet ingelogd voor te zijn geloof ik. Hij post updates voor fixes en komende patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Heb een hekel aan twittert, maargoed ;d ik zal em ff af en toe bekijken ..
Ik merk vanzelf of er patches zijn (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
Zen!th schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:44:

Dan heb ik daarvoor gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Whahaha, okee (A) benje ook nooit gekickt dan? toevallig, dat je verbinding timedout had, en datje dacht wat krigjen we nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
Verbinding time out gebeurt vaak genoeg, maar ligt niet daar aan toch?
Meestal na het laden van een map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Na laden van de map is idd gewoon slecht van cod zelf :)
Maar als je midden in ineens timed out maak je grote kans dat je stiekem geMW3SAéd ben ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Sjoerdiee schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:43:
[...]

Hij moet ook niet niet neer te halen zijn..

Ik gebruik nu bijna altijd Support en dan of UAV/CUAV of Sam Turret en Advanced UAV en Stealth bomber :)

Wat gebruiker jullie?
Advanced uav / steath bomber / emergency airdrop

Via de eerste kun je gerichter mikken met de tweede en na een aantal kills heb je nog meer streaks via je E.A.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over de spawns: TOTAAL geen problemen mee. Het enige wat me opvalt is dat vijanden, die je net om hebt gelegd, af en toe in de buurt van je spawnen waardoor het gelijk Payback is. Maar verder word ik zelden in mijn rug gepakt na het spawnen, dus misschien moeten sommige klagers de mappen beter leren kennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
Zen!th schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:55:
Na laden van de map is idd gewoon slecht van cod zelf :)
Maar als je midden in ineens timed out maak je grote kans dat je stiekem geMW3SAéd ben ;p
Volgens mij nog nooit meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Ban nooit jezelf, dan wordt je internet geblokkeerd en moet je een systeemherstel doen ;-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Apart schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:04:
Ban nooit jezelf, dan wordt je internet geblokkeerd en moet je een systeemherstel doen ;-P
Whahha hebje dat wel is gehad?
ik heb het geloofik met MW2 ook een keer gedaan, en toen was het gewoon reset banlist in MW2SA ;p en dan is alles weer vrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:56

WhySoSerious

Be the change.

Sorry, foute topic...

[ Voor 94% gewijzigd door WhySoSerious op 23-11-2011 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

bram1984 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:03:
Over de spawns: TOTAAL geen problemen mee. Het enige wat me opvalt is dat vijanden, die je net om hebt gelegd, af en toe in de buurt van je spawnen waardoor het gelijk Payback is. Maar verder word ik zelden in mijn rug gepakt na het spawnen, dus misschien moeten sommige klagers de mappen beter leren kennen?
Moet je eens DOM spelen op Dome dan praat je wel anders. Spawn je bij B terwijl je A en C hebt.
Gisteren ook zo mijn E.A. kwijt geraakt bij A omdat ik elke keer in de buurt van B spawnde.

Of twee keer in dat gebouwtje (met loopbrug) spawnen en binnen 1 seconden weer gekilled worden (2 keer achter elkaar !!!)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inf3rno89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
In MW3 gelukkig geen last van tubes, last stand (gelukkig een deathstreak en geen perk!). Het enige waar ik mij aan stoor, en ik stoor mij niet zo vaak aan dingen in games, is de RANGE van de akimbo FMG9. Dat klopt gewoon voor geen meter mensen. Je kan zeggen "ja ik mag toch gebruiken wat ik wil?" en natuurlijk mag dat. Maar kom op, dat is ook de reden waarom MW2 zo brak was, zwaar geabused door vele gebruikers waardoor de beleving uiteindelijk veel minder werd.

Als ik word gekilled door een akimbo FMG9 vind ik het niet erg, maar als ik dan terugblik op de Killcam, tjonge jonge, echt die dingen zouden net zo goed een AR kunnen zijn. Wat een range. Die range MOETEN ze toch echt fixen. Verder heb ik helemaal geen last van andere wapens/equipment. Op lange range schiet ik soms wel 8-9 kogels met de P90 maar gaat diegene niet dood. Met een FMG is dat totaal geen probleem.

Je kan ontkennen wat je wil, als FMG gebruiker of niet, maar kom op, jullie zijn het er toch wel mee eens dat de range wat minder moet? Als je akimbo kiest boet je in op range, maar daar is ingame niks van terug te vinden.

Dit is de enigste minpunt in MW3 voor mij. Level design vind ik goed, genoeg routes om te flanken/geflankt worden, spawns beter omdat je zo minder last hebt van campers. En verder ook helemaal niets op aan te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Zen!th schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:05:
[...]

Whahha hebje dat wel is gehad?
ik heb het geloofik met MW2 ook een keer gedaan, en toen was het gewoon reset banlist in MW2SA ;p en dan is alles weer vrij
Ja 1 keertje, wou kijken wat er zou gebeuren ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Hahahah, en toen heb je je hele pc moeten herstelpunten?
Geniaaal gewoon ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Zen!th schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:15:
Hahahah, en toen heb je je hele pc moeten herstelpunten?
Geniaaal gewoon ;p
Ach ja. Ik wist toen wel direct dat ik het niet weer moet doen. Volgens mij is het met MW3SA niet meer mogelijk. Zowieso dom dat jezelf in de lijst staat, soms was er een bug als iemand met een te lange naam in je lobby kwam dat het BAN icoontje of het IP weg was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 09-09 10:50
Zen!th schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:15:
[...]

Dat heeft IW al voor me gedaan, ik versterk het effect alleen (door te kicken als ik host ben)
Pff, je slaat de plank echt volledig mis 8)7
Jij hebt blijkbaar een hekel aan de helft van de wapens in dit spel, maar toch denk je het recht te hebben om de rest van de spelers, die geen hekel hebben aan het spel, gewoon te kicken? En dan moeten WIJ maar BF gaan spelen? Wij zijn degene die het spel leuk vinden, jij niet, dus ga jij dan lekker BF spelen |:(

Af en toe zeuren over een wapen ok, kan ik best tegen (sommige wapens zijn ook gewoon niet gebalanceerd zoals die akimbo zooi), maar er voor kicken gaat me veel te ver. Er een tooltje voor gebruiken omdat het niet in het spel zit gaat nog veel verder... En daarbij is de tube totaal niet meer overpowered, ik ben er werkelijk nog nooit mee gekilled in dit spel :|

Als ik midden in een goed potje ineens de connectie verlies omdat ik de host kill dan ga ik reporten. Het zal vast geen zin hebben, maar het kan ook geen kwaad. Dan hoop ik voor jou dat IW er niks tegen doet ;w

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Sc0rPi0N schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:01:
[...]

Advanced uav / steath bomber / emergency airdrop

Via de eerste kun je gerichter mikken met de tweede en na een aantal kills heb je nog meer streaks via je E.A.
9/10 keer schiet ik Emergency airdrops al uit de lucht voor ze uberhaupt wat kunnen droppen.. :P daarom neem ik die zelf nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
NickThissen schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:21:
[...]

Jij hebt blijkbaar een hekel aan de helft van de wapens in dit spel, maar toch denk je het recht te hebben om de rest van de spelers, die geen hekel hebben aan het spel, gewoon te kicken? En dan moeten WIJ maar BF gaan spelen? Wij zijn degene die het spel leuk vinden, jij niet, dus ga jij dan lekker BF spelen |:(

Af en toe zeuren over een wapen ok, kan ik best tegen (sommige wapens zijn ook gewoon niet gebalanceerd zoals die akimbo zooi), maar er voor kicken gaat me veel te ver. Er een tooltje voor gebruiken omdat het niet in het spel zit gaat nog veel verder... En daarbij is de tube totaal niet meer overpowered, ik ben er werkelijk nog nooit mee gekilled in dit spel :|

Als ik midden in een goed potje ineens de connectie verlies omdat ik de host kill dan ga ik reporten. Het zal vast geen zin hebben, maar het kan ook geen kwaad. Dan hoop ik voor jou dat IW er niks tegen doet ;w
Ik gebruik hem meer voor het nut dat je er ook hackers mee kunt kicken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
NickThissen schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:21:
[...]

Ik ban alleen voor FMG9 Akimbo .. omdat ik daar echt een intense scheithekel aan heb, de rest? tubes/gaymores/bouncy sletties/ ga ik niet voor bannen, die gebruikt toch bijna niemand en zijn in verhouding tot FMG9 akimbo appeltje eitje om te killen:)

En IW doet bijna niets tegen aimbotters/wallhackers :) dus laat staan mensen die iets gebruiken om de game voor anderen minder irritant te maken ;d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Apart schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:24:
[...]

Ik gebruik hem meer voor het nut dat je er ook hackers mee kunt kicken.
Nja, voor overduidelijke hackers of glitchers heb ik er natuurlijk geen problemen mee, dat is een compleet ander verhaal. Zolang het maar overduidelijk is en niet af en toe zoals die mensen die na 20 sec in de match al tegen 3 mensen cheater hebben geroepen 8)7

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
NickThissen schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:26:
[...]

Nja, voor overduidelijke hackers of glitchers heb ik er natuurlijk geen problemen mee, dat is een compleet ander verhaal. Zolang het maar overduidelijk is en niet af en toe zoals die mensen die na 20 sec in de match al tegen 3 mensen cheater hebben geroepen 8)7
Als iemand door de muur zit te rossen met zijn machinegeweer is het duidelijk genoeg voor mij. Op de chat let ik niet want die is toch uit ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Glitchers? wat versta je daaronder? (op de pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Zen!th schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:25:
[...]

Ik ban alleen voor FMG9 Akimbo .. omdat ik daar echt een intense scheithekel aan heb, de rest? tubes/gaymores/bouncy sletties/ ga ik niet voor bannen, die gebruikt toch bijna niemand en zijn in verhouding tot FMG9 akimbo appeltje eitje om te killen:)
Zen!th schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:09:

Idd Tuben heb ik een haat aan, en dat is insta kick als iemand dat op me doet en ik ben host/of het is men eigen dedi ;d
En akimbo fmg9, de rest van de wapens boeit me niet akimbo, want die zijn niet zo gruwelijk overpowered ..
:')

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Zen!th schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:28:
Glitchers? wat versta je daaronder? (op de pc)
Ook bugs (fouten in computersoftware) die slechts gedurende korte tijd ongewenste effecten op het functioneren van het programma hebben, worden met deze term aangeduid.

Glitchers zijn dus mensen die hier gebruik van maken, gebruik maken van de fouten in een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apart schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:27:
[...]

Als iemand door de muur zit te rossen met zijn machinegeweer is het duidelijk genoeg voor mij. Op de chat let ik niet want die is toch uit ;-)
Ligt eraan welke spelmodus he :P ik was gisteren kill confirmed aan het spelen op Arkaden.
En ze zaten allemaal te campen telkens bij dat winkeltje boven in het winkelcentrum.
Ik zie wie die vlag heeft en waar ze zitten . dus ik pak dan wel even een light machine gun met FMJ(ofzo) en sproei heel die winkel onder :P (Boel kills mee gekregen haha).

Moet ik dan ook gebanned worden als ik op de pc speelde? omdat de tegenstander niet slim bezig is?

en die persoon hierboven de fmg9 akimbo's bant vind ik wel een beetje zielig eigenlijk.
Ik vind ze ook zwaar irritant , maar elk wapen waardoor je word gekilled is irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Tuben was in MW2 :p in mw3 alleen voor FMG9 akimbn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:31:
[...]

Ligt eraan welke spelmodus he :P ik was gisteren kill confirmed aan het spelen op Arkaden.
En ze zaten allemaal te campen telkens bij dat winkeltje boven in het winkelcentrum.
Ik zie wie die vlag heeft en waar ze zitten . dus ik pak dan wel even een light machine gun met FMJ(ofzo) en sproei heel die winkel onder :P (Boel kills mee gekregen haha).

Moet ik dan ook gebanned worden als ik op de pc speelde? omdat de tegenstander niet slim bezig is?

en die persoon hierboven de fmg9 akimbo's bant vind ik wel een beetje zielig eigenlijk.
Ik vind ze ook zwaar irritant , maar elk wapen waardoor je word gekilled is irritant :P
-2 voor campen. Foei. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Zen!th schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:31:
Tuben was in MW2 :p in mw3 alleen voor FMG9 akimbn
Er zaten geen dedi's in MW2, en ook geen FMG9, dus hou maar gewoon op...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik campte niet , de tegenstander met die vlag in die winkel.. dus dan ga ik sproeien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Niet door elk wapen gekillt worden is irritant .. maar door FMG9 Akimbo word je neit gekillt, maar genoobt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:34:
[...]

Nee ik campte niet , de tegenstander met die vlag in die winkel.. dus dan ga ik sproeien :P
Ik bedoelde daarmee dat jij ze doodde omdat ze campten met de vlag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:34:
[...]

Dat ging inderdaad echt nergens over, werd er sjaggerijnig van.. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zen!th schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:15:
[...]

Wees maar niet bang vriend, dat doe ik ook wel... maar betekend dat ook dat ik het niet jammer mag vinden dat dit spel compleet door huilende kinderen is overgenomen? Die bij het minst of geringste Noob! Noob-wapen en Cheater roepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
1. Ik roep geen noob ..
2. Alleen bij FMG9 Akimbo roep ik noob ..
3. Ik roep nooit cheater (alleen tegen degene die overduidelijk cheaten) ..

Je mag het best jammer vinden hoor, kennelijk ben jij dus zon type die denkt, het zit erin ..
Jij zei in BF3 niets van die XP glitch met dat repareer tool ding?
Het zit in de game toch? .. Net als FMG9 Akimbo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:52:
[...]

Wees maar niet bang vriend, dat doe ik ook wel... maar betekend dat ook dat ik het niet jammer mag vinden dat dit spel compleet door huilende kinderen is overgenomen? Die bij het minst of geringste Noob! Noob-wapen en Cheater roepen
Heerlijk die mute functie op de PS3 + het feit dat er geen chat aanwezig is. Ik hoor nooit huilende kinderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:52:
[...]

Dan is ook weer zo overdreven.
Ik heb gisteren heel de avond gespeeld , en ben maar 2 party's tegengekomen die aan het klieren waren.
1 zo'n klein nederlands klereventje , en 1 groep duitsers..

Nou en ik heb ook de battlefield serie gespeeld , killzone serie gespeeld , resistance serie gespeeld online.

En daar zie je allemaal hetzelfde , gewoon zulke grote onzin dat alleen maar "kleine" kinderen het spel spelen.
Mensen (Mezelf inbegrepen) moeten niet zo zeuren over elk dingetje , bevalt je het niet... Toedeloeeeeeeeee genoeg andere games :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y
  • Laatst online: 22:34

j4y

Zen!th schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:55:
1. Ik roep geen noob ..

Je mag het best jammer vinden hoor, kennelijk ben jij dus zon type die denkt, het zit erin ..
je 2e punt spreekt het eerste al tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
1. Ik roep geen noob ..

... Een FMG9 Akimbo is bewust in het spel opgenomen, terwijl een XP glitch overduidelijk niet expres in het spel is opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Oww echt j4y? je snapt me niet?
Ik roep bijna nooit noob (BIJNA NOOIT) alleen met FMG9 akimbo fags ..
duidelijk? of met ik het spellen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt helemaal, zeker met de marginale aanpassingen van MW2 naar MW3 hadden ze volgens mij ALLE (!) tijd om de wapens in balans te brengen. Als je toch achteraf de boel weer moet lopen tweaken (glitches enzo tweaken is dan weer een compleet ander verhaal) vind ik dat je de boel gewoon een beetje afraffelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Klopt .. in dat hele jaar van niets doen (teminste .. engine van mw2 copy paste naar mw3 vind ik niets doenn)
Hadden ze iig de wapen wel mogen balance ..
Wat ook raar is, waarom zijn akimbo wapens preciezer dan 1? .. dat snap ik nog steeds niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zen!th schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:58:
Oww echt j4y? je snapt me niet?
Ik roep bijna nooit noob (BIJNA NOOIT) alleen met FMG9 akimbo fags ..
duidelijk? of met ik het spellen ..
Leer het eerst maar fatsoenlijk schrijven :+ :P
Feit blijft gewoon dat je jezelf tegenspreekt waardoor eigenlijk een beetje de fundering onder je standpunt wegzaagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Fatsoenlijk schrijven .. ja ik typ moet expres zonder o .. omdat ik niet weet dat het moet is ipv met -.- komop .. beetje kinderachtig om elke typefout te gaan bekritiseren ..
Dus .. kort gezegt ik haat FMG9 Akimbo als mensen em als primary gebruiken .. logisch is, dat als je je primary net leeg heb geschoten dat je niet gaat herladen .. En dan vind ik een FMG9 kill nog wel te doen :)

Punt 2 .. kijk naar je 2e zin BereND net of die niet krom is ?

[ Voor 44% gewijzigd door Zen!th op 23-11-2011 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 15:13
Heren,

Zullen we het nu weer over call of duty: Modern warfare 3 hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
chimera2 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:09:
Heren,

Goed idee .. hoewel dat gehaat op FMG9 akimbo over MW3 gaat ;d
Andere suggesties om het over te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zen!th schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:01:

beetje kinderachtig om elke typefout te gaan bekritiseren ..
Klopt. Maar veel verschil is er niet, je kan kinderachtig doen over een spelfout (wat als grapje bedoeld was, zie de overkill aan smilies) of over dat iemand iets gebruikt wat gewoon in het spel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:09:
Heren,

Ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-09 08:57
Ik heb gisteren voor het eerst ook met de FMG9 akimbo gespeeld, puur als secondary weapon op close range.
Ja hij is krachtig, maar maakt het feit dat ik er mee speel een noob? Volgens de ethiek mag ik dan alleen maar met de wapens spelen waar ik niemand mee dood krijg want anders ben ik aan het abusen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Zen!th schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:00:
Klopt .. in dat hele jaar van niets doen (teminste .. engine van mw2 copy paste naar mw3 vind ik niets doenn)
Hadden ze iig de wapen wel mogen balance ..
Wat ook raar is, waarom zijn akimbo wapens preciezer dan 1? .. dat snap ik nog steeds niet :(
Ze hebben de engine wel aangepast.
CoD Elite erbij gemaakt.
En nog andere dingen.

Oke, ik geef toe het is niet een NIEUW spel.

Vind zelf de FMG akimbo ook irritant en kan er nog wel eens een woord uitfloepen, maar dit doe ik niet in de chat waar alle spelers inzitten.

Ze zijn niet per definitie preciezer, maar je hebt gewoon 2x zoveel kogels die eruit komen.
Als je 1 wapen hebt is het ook de bedoeling dat je aimt. ( Zo zie ik het teminste. )
Had gisteren ook dat ik iemand verwonde, stopte met aimen omdat hij weg liep om een hoekje -> ik sprong schoot de laatste 3 kogels en waren ook raak .. ( zonder aim en met 1 wapen )

En elk wapen verschilt nou eenmaal, ben er mee eens dat b.v. de PP90 iets te sterk is..

Punt waar ik me aan erger is vooral de quickscopers.
Niet per definitie de QS'ers zelf maar als ik HardScope ik 7/10 een hitmarker krijg terwijl ik b.v. in de borst schiet en een QS'er heeft 9/10 1 hit 1 kill zoals ik het beleef met de potjes.

edit: typo's

[ Voor 7% gewijzigd door Famous op 23-11-2011 12:19 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Famous schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:17:
[...]

Ze hebben de engine wel aangepast.
CoD Elite erbij gemaakt.
En nog andere dingen.

Oke, ik geef toe het is niet een NIEUW spel.

Vind zelf de FMG akimbo ook irritant en kan er nog wel eens een word uitfloepen, maar dit doe ik niet in de chat waar alle spelers inzitten.

Ze zijn niet per definitie preciezer, maar je hebt gewoon 2x zoveel kogels die eruit komen.
Als je 1 wapen hebt is het ook de bedoeling dat je aimt. ( Zo zie ik het teminste. )

En elk wapen verschilt nou eenmaal, ben er mee eens dat b.v. de PP90 iets te sterk is..

Punt waar ik me aan erger is vooral de quickscopers.
Niet per definitie de QS'ers zelf maar als ik HardScope ik 7/10 een hitmarker krijg terwijl ik b.v. in de borst schiet en een QS'er heeft 9/10 1 hit 1 kill zoals ik het beleef met de potjes.
Eindelijk iemand die er t zelfde over denkt ;d
Maar met 2 wapens .. zou je echt een 3x zo grote crosshair moeten hebben :d
om steady te schieten met 2 van die spraydingen is onmogelijk
En die hitmarkers enzo, helemaal mee eens, de QSers krijg nooit hitmarkers, en een hardscope in de chest is niet dood -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Heb hier niet altijd last van hoor zenith.
Soms raak ik iemand wat lager en is die wel weer dood.
Soms schiet ik door een kozijn heen, is die ook dood.

Het verschilt een beetje.
Ik vind de scar en de CM901 ook heerlijke wapens om Domination mee te spelen.

Wat vinden jullie van de map dome dan ? ( met domination ? )
zelf vind ik hem fijn als ik een redelijke ( goed ) team heb dan haal ik zelf ook goede score en capture ik veel.
Als ik een wat slechter team heb word mijn K/D een heel ander verhaal. ( al let ik hier eigenlijk niet op )

Dit is natuurlijk bij elke map, maar als het enemies team veel beter is vind ik de spawns bij Dome echt naadje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Daarom speel ik nooit domi ;d maar demo :)
maar dome vind ik best leuk opzich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Mij maakt het opzich niet veel uit qua gametype, maar bij domi krijg ik meestal wel lekker veel xp ( lees: bij een volledig goed potje zit ik zo op 6000 bonus xp )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Jaa klopt, maar k vind demo meer teamplay, om de beurt bomb coveren enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Famous schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:22:

Wat vinden jullie van de map dome dan ? ( met domination ? )
zelf vind ik hem fijn als ik een redelijke ( goed ) team heb dan haal ik zelf ook goede score en capture ik veel.
Als ik een wat slechter team heb word mijn K/D een heel ander verhaal. ( al let ik hier eigenlijk niet op )

Dit is natuurlijk bij elke map, maar als het enemies team veel beter is vind ik de spawns bij Dome echt naadje..
Dome slaat nergens op. Je kan naden van vlag naar vlag. Heb al meegemaakt dat twee vlaggen de eerste 3 minunten van een pot niet gecapt konden worden. Ook flippen de spawns bij het minste of geringste.

Zag Bram aangeven dat je de maps beter moest leren kennen om niet in de rug gepakt te worden. Moest wat gniffelen. De enige manier om niet in de rug genakt te worden is om te gaan rond huppelen op 1 stukje van de map en wel aan de rand zodat je maar van 3 kanten bereikbaar bent. Heeft niets met mapkennis te maken en alles met niet rushen.

Spawn systeem uit BO in Domination was echt grandioos. We kwamen van MW2 waar spawntrapping regel van de dag was (veel te rigide spawns). Toen kwam BO waar spawns flipten als de tegenstander in de spawn stond of er naar keek waardoor je iig de mogelijkheid had om te spawnen en een plan te maken. Toen kwam MW3 waar de spawns kriskras over de map zijn. Ook al heb je A+B en staan daar geen tegenstanders, hup je kan bij C spawnen.

Merk dat ik alleen lol beleef aan FFA. Elke team of objective mode zorgt bij mij gewoon voor te veel rage. Dat heeft overigens niets met guns oid te maken. Wat dat betreft geef ik Mystikal een pluimpje en lach ik iedereen die dingen noob vindt uit. Ga huilen.

Ga zeker geen 10e prestige halen in MW3. Of ze moeten wat aan de spawns doen. Dan zou MW3 een mooie CoD zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2011 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:31:
[...]

Dome slaat nergens op. Je kan naden van vlag naar vlag. Heb al meegemaakt dat twee vlaggen de eerste 3 minunten van een pot niet gecapt konden worden. Ook flippen de spawns bij het minste of geringste.

Zag Bram aangeven dat je de maps beter moest leren kennen om niet in de rug gepakt te worden. Moest wat gniffelen. De enige manier om niet in de rug genakt te worden is om te gaan rond huppelen op 1 stukje van de map en wel aan de rand zodat je maar van 3 kanten bereikbaar bent. Heeft niets met mapkennis te maken en alles met niet rushen.

Spawn systeem uit BO in Domination was echt grandioos. We kwamen van MW2 waar spawntrapping regel van de dag was (veel te rigide spawns). Toen kwam BO waar spawns flipten als de tegenstander in de spawn stond of er naar keek waardoor je iig de mogelijkheid had om te spawnen en een plan te maken. Toen kwam MW3 waar de spawns kriskras over de map zijn. Ook al heb je A+B en staan daar geen tegenstanders, hup je kan bij C spawnen.

Merk dat ik alleen lol beleef aan FFA. Elke team of objective mode zorgt bij mij gewoon voor te veel rage. Dat heeft overigens niets met guns oid te maken. Wat dat betreft geef ik Mystikal een pluimpje en lach ik iedereen die dingen noob vindt uit. Ga huilen.

Ga zeker geen 10e prestige halen in MW3. Of ze moeten wat aan de spawns doen. Dan zou MW3 een mooie CoD zijn.
Dome is juist 1 van mijn favoriete maps :P...
Heerlijke chaos , en ik ren constant rondjes over heel de map met mijn p90. Eergisteren daar mijn beste potje behaald met domination.. 68-14(Zonder helicopters , drones of dergelijke.. alleen EMP en Trap Package)

En over de spawns , ik begin er gelukkig een beetje aan te wennen.... Draai me nu toch vaak eventjes snel een keertje om om een flash neer te gooien achter me gewoon voor de zekerheid :P.

In Team defender en Kill confirmed vind ik de spawns wel redelijk goed gedaan :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2011 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:31:
[...]

Moest je verhaal even 2x lezen omdat ik zelf ook Bram heet, haha.

Ben het precies met je eens over de spawns.
Soms zijn ze echt verkracht waardoor het spel op dat moment gewoon minder leuk is.

@hierboven, ik vind de p90 ook beetje OP, heel een spray wapen wat bij de top hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Famous schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:41:
[...]

Moest je verhaal even 2x lezen omdat ik zelf ook Bram heet, haha.

Ben het precies met je eens over de spawns.
Soms zijn ze echt verkracht waardoor het spel op dat moment gewoon minder leuk is.

@hierboven, ik vind de p90 ook beetje OP, heel een spray wapen wat bij de top hoort.
Niet over mijn p90 zeuren he :P..

Nee maar je heb wel gelijk , 9 van de 10 mensen met de p90 die gebruiken hem alleen maar op kleine maps en die gaan sproeien als een gek zonder te richten.

(Ik gebruik hem met silencer+Rapid fire) Iron sight zijn gewoon goed dus. 9 van de 10 keer pak ik de kil ADS. :P .

Maar zo kan je over elk wapen gaan zeuren... Type 95 , ak47 , ump , sniper , pp90 , p90 , die akimbo zooi , striker... Ik vind dat je met elk wapen gewoon goed kan meekomen en vind dat er juist wel balans zit in de wapens (behalve snipers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:55
Hoe staat het met de LAG op de ps3? Heb een aantal dagen niet gespeeld omdat ik er p!sziek van werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de laatste dagen maar 1 keertje lag gehad..

(En dat was meteen zulke erge lag dat ik dacht dat men ps3 een beroerte kreeg)

Maar voor de rest speelt het gewoon normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Of xbox360 heb ik af en toe lagg,
meestal ga ik er dan meteen uit en in een nieuwe lobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 18:20

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Zen!th schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:19:
[...]

Eindelijk iemand die er t zelfde over denkt ;d
Maar met 2 wapens .. zou je echt een 3x zo grote crosshair moeten hebben :d
om steady te schieten met 2 van die spraydingen is onmogelijk
En die hitmarkers enzo, helemaal mee eens, de QSers krijg nooit hitmarkers, en een hardscope in de chest is niet dood -.-
Dan doe je echt iets fout, hardscope zo vaak en een schot op de borst is gewoon een kill bij mij.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fafi
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 20:36
Heeft een van jullie ook zijn "ping bar" instellingen teruggezet zien worden?

Ik had 2 aanpassingen gedaan (ScoresPing_MaxBars 10
ScoresPing_Interval 20) en had netjes 10 streepjes, echter sinds gister staan deze weer op 4 streepjes.
Als ik in de config kijk dan staat daar nog 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Is gepatch .. heb hetzelfde geen idee hoe dat aan te passen valt nu :(
En ik denk dat het door SMG's komt .. ik ben nog steeds van mening dat mensen met een SMG meer health hebben -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

ThE_OwNeR schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:10:
[...]

Dan doe je echt iets fout, hardscope zo vaak en een schot op de borst is gewoon een kill bij mij.
Ja, doe echt iets fout :O
Wat kan je er fout aan doen ....

Soms heb ik ook het idee dat iemand meer kogels nodig heeft dan een ander, maar weet niet met welk wapen ze lopen.

Pagina: 1 ... 64 ... 68 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty