Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@sjoerdiee ,@Just_jan

Oke beter dan gaan we ff voor een volle party. is goed
Als 1 van jullie eerder online is moet je mij maar ff inviten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:54
Wie gebruikt er in MW3 een headset? (volledige bedoel ik dan, ter vervanging van de 5.1) en welk type? ben op zoek naar een goeie voor de ps3

[ Voor 23% gewijzigd door DeBaroN op 22-11-2011 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-10-2021
Ik gebruik de goedkoopste Sennheiser koptelefoon die ze bij Saturn hadden liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
baronruud schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:00:
Wie gebruikt er in MW3 een headset? (volledige bedoel ik dan, ter vervanging van de 5.1) en welk type? ben op zoek naar een goeie voor de ps3
Creative fatality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
5.1 of een stereo?

Turtle beach X41 is erg goed

Heb zelf een Sharkoon 5.1 Digital

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 14:10
Ik moet ook nog een keer aan de headset. Ik zit zelf te denken aan een turtle beach, daar hoor ik veel positieve dingen over. Iemand hier ook ervaring met dat merk?

[Dutch Eagles Youtube Channel]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 12:59:
@sjoerdiee ,@Just_jan

Oke beter dan gaan we ff voor een volle party. is goed
Als 1 van jullie eerder online is moet je mij maar ff inviten!
Vanavond geen gamen voor mij (huil huil)...
@jan: level 42 haal ik makkelijk;) Van de week ff een keer proberen dan..!

Ennuh manne, we gaan ook private party doen he, dan maar zonder bahaya en koen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:13
@delaitinho
Jij zou mij nog een clan invite sturen dacht ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
wimpie007 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:16:
5.1 of een stereo?

Turtle beach X41 is erg goed

Heb zelf een Sharkoon 5.1 Digital
Liefst 5.1. Maar wil niet al te veel geld uit geven (max 75,- ofzo) en dan zit je volgens mij op een stereo.
Zit te denken aan de Steelseries Siberia v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:21:
[...]

Vanavond geen gamen voor mij (huil huil)...
@jan: level 42 haal ik makkelijk;) Van de week ff een keer proberen dan..!

Ennuh manne, we gaan ook private party doen he, dan maar zonder bahaya en koen.
Solo :P ??
Want dat is best wel moeilijk hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
@gtoniser: staat genoteerd.. heb een memo gemaakt met alle namen doe ik als ik thuis kom van werk!
@jan: team natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:32:
@gtoniser: staat genoteerd.. heb een memo gemaakt met alle namen doe ik als ik thuis kom van werk!
@jan: team natuurlijk!
Voor spec ops ben ik altijd aanwezig :P 8)

En wil voor December nog in de top 5 van de wereld staan bij 1 map dus :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2011 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 10:16
baronruud schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:00:
De nieuwe draadloze headset van Sony zelf is aan te raden, ik heb deze nu zelf een tijdje, net als een hoop andere tweakers volgens mij, hij heeft 7.1, is erg licht, zit goed.

Het gaat om deze:
Linkje

Ik heb hem in amerika gekocht voor +/- 80€, kan me alleen 123 de shopnaam niet meer voor halen.

[ Voor 3% gewijzigd door Chef_v_leeuwen op 22-11-2011 13:46 ]

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuz1on
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-07-2022
Een eerste stap ja :)
Wat mij betreft bannen ze iemand met een aimbot/wallhack etc gelijk. Diegene weet donders goed wat hij aan het doen was en de risico's.

https://www.youtube.com/user/ThisIsFuZioN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg maar even, headsets die virtuele surround sound hebben zijn vaak beter dan headsets met 5.1 of 7.1.

De beste "goedkope" headphone is de AD700 (voor soundwhoring). De beste "goedkope" headSET is de Sennheiser PC360.

Ik heb nu even geen tijd, maar als iemand het interessant vind kan ik wel uitleggen waarom je beter GEEN 5.1 of 7.1 headset kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:59:
Ik zeg maar even, headsets die virtuele surround sound hebben zijn vaak beter dan headsets met 5.1 of 7.1.

De beste "goedkope" headphone is de AD700 (voor soundwhoring). De beste "goedkope" headSET is de Sennheiser PC360.

Ik heb nu even geen tijd, maar als iemand het interessant vind kan ik wel uitleggen waarom je beter GEEN 5.1 of 7.1 headset kan kopen.
Ik wil gewoon de goedkoopste en beste headset om te kunnen horen waar mijn tegenstanders lopen in MW3

[ Voor 70% gewijzigd door DeBaroN op 22-11-2011 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 18:37
Ik gebruik mijn headset echt puur en alleen voor de microfoon.. geluid heb ik gewoon via de tv.. headsetje komt ook wel in de buurt voor vervanging..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 15:13
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 12:49:
Wie gaan er vanavond nog Gamen?
Ik ben er vanaf een uurtje of half 10.

@chimera2
Als je wilt weten waar je invite staat voor de Clan.
Login bij call of duty elite, kijk op het tabblad career.
En dan zie je geloof ik het 3e tabblad Clan invite staan, en die moet je accepten.

En wat is je PSN naam?
Oke zal is even kijken. En mijn psn name is Ch1mera2
En ik kan het tabblad claninvite niet zien.

[ Voor 4% gewijzigd door chimera2 op 22-11-2011 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baronruud schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:05:
[...]

Ik wil gewoon de goedkoopste en beste headset om te kunnen horen waar mijn tegenstanders lopen in MW3
AD700 is, without a doubt, de beste headPHONE. De soundstage (wat veel en veel belangrijker is voor het horen van je tegenstanders dan 5.1 of 7.1) is reusachtig. Wil je een headSET, dan schijnt de Sennheiser PC360 een hele goede keuze te zijn.

Kijk anders even op dit forum: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1285726
Open: Here are my impressions of the PC360 now having owned them: AWESOME. They are by far the BEST headSET I have had the pleasure of using. Balanced sound, clear, comfortable, works extremely well with Dolby Headphone. If you want ONE headset that does it all, look no further. These are the ones to get. Just look for deals, as $250 MSRP is a hard price to swallow.
Open: The AD700 is famous over the internet as a headphone that performs incredibly well for gaming, especially when paired up with a virtual surround amp like the Astro Mixamp. It focus most on subtle details in the mids and highs, but lack a good amount of bass. They're great for competitions, but for single player on non-competitive gaming, you may find it a bit lacking. It's extremely comfortable for many, but may fit very loose to some. Again, YMMV. I personally recommend them IF you can get past the lack of bass and extremely loose fit. They do sound great, IMHO.
En in de 4e post staat nog een GIGANTISCHE lijst met allemaal headsets en headphones, met iets uitgebreidere reviews:
Sennheiser PC360 (ADDED 1/21/2011)

JUST GET IT NOW. Seriously, if you want a headset, don't even think twice. Get it. NAO. Easily the best headset I have heard. THE BEST.

Clarity? Check. 8/10
It lags behind the AD700, K70x, and HD598, but for gaming, it is NO slouch. Trust me, you won't need it any more clear than it is. I won every single match in CoD4. EVERY SINGLE ONE. I can say that it COULD be clearer as a whole, but no other headSET comes close.

Balance? Check. 9/10
There is no part of the audio spectrum that I felt was truly emphasized over the rest. Well balanced. That's all I can say. Treble is neither too smooth, nor too sparkly. It sounded neutral. Fantastic.

Soundstage? Check. 8.5/10
Obviously lagging behind the monsters that are the K70x and AD700, but is indeed no slouch. I'd say it has a bigger soundstage than the DT990. Fantastic sense of space and airiness.

Directional Cues? Check. 9.5/10
What can I say? This may actually be as good as the best when it comes to overall directionality. Trust me when I say that I could EASILY tell where everyone was around me.

Easy to discern front and back? Check! 10/10
Perhaps the most important aspect of Dolby Headphone, and the PC360 got it down masterfully.

This is my first hour's impression. If you're in the market for a headSET, this should be the top priority. If you're looking for clarity, I'd say that the others mentioned have it beat, but the PC360 does a fine job with all the clarity it gives.

Unless there is a dramatic change:

Fun: 7/10 (well balanced, but not really matching the punch in bass I like from funner cans, though the bass is enjoyable).
Competitive: 9.5/10 (I highly doubt you'll be complaining about anything as you're precisely locating anything and everything around you).

If these indeed sound exactly the same as the 595 (or modded 555s), then unless you really need a mic and volume control all in one package, you'll be saving money by going with the 555's and modding them for the 595 sound and attach a mic. However, the PC360 can be had for around $180, and brings everything in one very attractive package. I can't say anything about the 555 and 595, but the PC360 is definitely a gaming beast.
AD700

Spectacular for FPS games. Great detail in the mids and energetic treble. Soundstage is the biggest of any headphone I have heard in Dolby Headphone mode (including the K701). Everything sounds just so crystal clear and sparkly. Directional accuracy is just bloody fantastic (2nd only to the DT770 Pro 80s for me). If you want a headphone that just murders practically everything else for FPS games, the AD700s is that headphone. They are really bass light. That is their biggest issue. Bass is so light, it sounds like a tin can attempting to sound like a subwoofer. Just no bass, lol. So for immersive, non-competitive gaming, these aren't going to impress. The pads are super comfortable, but the cans are way too loose for some people, and your ears may touch the drivers, which a shock prone person like me couldn't handle anymore.

Fun: 6/10 (the soundstage is it's own brand of fun)

Competitive: 10/10
MY TOP CHOICES

In Order

Competitive
K701
HD598
PC360
AD700
DT990
D7000
Creative Aurvana Live
KSC75

Fun:
D7000
DT990
Creative Aurvana Live
DT770/600ohm (bass heavy version with bass ports)
DT770 Pro 80
KSC75
Fun staat dus vooral hoe "vet" het allemaal klinkt, wat vaak betekent dat er ook meer bas is. Competitive staat voor hoe goed de soundstage is, wat dus betekent hoe goed je de vijanden kan horen:
Also rating them based on how good they are for 'fun' gaming (anything not taken too seriously, where sound accuracy isn't a huge concern), and competitive gaming (where sound is incredibly important, specifically positional accuracy and ability to pick up the finer details). The scores aren't scientific. It's just MY opinion on how they stack up, so don't whine about scores, lol.
Ik hoop dat het helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Alleen volgens mij zocht hij een draadloze voor de PS3 als ik mij niet vergis?

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chef_v_leeuwen schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:52:
Alleen volgens mij zocht hij een draadloze voor de PS3 als ik mij niet vergis?
Staat er geen draadloze tussen voor de PS3 dan? Als hij echt PERSE een draadloze wilt, dan heb je natuurlijk sowieso minder keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig welke poorten open moeten voor de thomson tg789vn? (ps3 online)
telkens als ik zelf een host game wil starten staat er dat mijn nat strict is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
@Fubourius
Port forwarden is al TIG keer aan bod geweest... Lijkt mij dat je KPN hebt? Zo ja, heb je ook MW2? ook een Ja?
Probeer dan eerst MW2->MP->Check NAT status-> Open NAT?
MW2 disc er uit en MW3 disc erin en rechtstreeks naar MP modus, NAT status wordt Open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:53:
[...]

Staat er geen draadloze tussen voor de PS3 dan? Als hij echt PERSE een draadloze wilt, dan heb je natuurlijk sowieso minder keuze.
Idd, alle respect voor je Post overigens hoor, je hebt je zaken goed op een rijtje :).
Vanwege het draadloze aspect en de 7.1. leek mij de Sony Headset wel een goede keus voor hem, ik heb zelf thuis een goeie 5.1. set, maar ik gebruik savonds laat of als mn vriendin loopt te zeuren de headset, bevalt gewoon erg goed, geluid is top.

Is er overigens al iemand met Elite bezig? tot nu toe doet het nog niet veel, ik kom er wel in, maar zelfs simpel filmpjes kijken duurt een eeuwigheid of doet het zelfs helemaal niet..

[ Voor 13% gewijzigd door Chef_v_leeuwen op 22-11-2011 14:59 ]

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Chef_v_leeuwen schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:58:
[...]

Idd, alle respect voor je Post overigens hoor, je hebt je zaken goed op een rijtje :).
Vanwege het draadloze aspect en de 7.1. leek mij de Sony Headset wel een goede keus voor hem, ik heb zelf thuis een goeie 5.1. set, maar ik gebruik savonds laat of als mn vriendin loopt te zeuren de headset, bevalt gewoon erg goed, geluid is top.
Heb ook een goeie 5.1 set. Wil alleen een goeie en goedkope headset ter vervanging daarvan. En dan wil ik niet missen waar de mensen vandaan komen lopen. maar 150,- is mij te duur, rond de 75 euri. EN voor de ps3 met of zonder draad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb de patch van vandaag geïnstalleerd. Als ik nu host ben (helaas te vaak) kan ik net zo goed met waterballonnen gooien, het maakt toch allemaal niet meer uit. In Hardcore 2x shotgun recht in iemand gezicht heeft geen enkel zin. Dit is weer precies zoals het bij MW2 ook ging. Ze lossen niks op, ze creëren gewoon weer een probleem voor anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

PWM schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:39:
Ik heb de patch van vandaag geïnstalleerd. Als ik nu host ben (helaas te vaak) kan ik net zo goed met waterballonnen gooien, het maakt toch allemaal niet meer uit. In Hardcore 2x shotgun recht in iemand gezicht heeft geen enkel zin. Dit is weer precies zoals het bij MW2 ook ging. Ze lossen niks op, ze creëren gewoon weer een probleem voor anderen.
op de PC ? Wat zijn jouw pingbar settings dan ? Ik zoek nog betere waardes om te bepalen wie de host is.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Af en toe ondervind ik ook erg veel lag tijdens het spelen op de PS3. Had ik nooit last van bij Black Ops. Maar het uitzetten van het automatisch recording van je games hielp mij al heeeel veel, maar dat zullen meer mensen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:41:
[...]

op de PC ? Wat zijn jouw pingbar settings dan ? Ik zoek nog betere waardes om te bepalen wie de host is.
maxbars = 10 en interval = 20 heb ik.
Zie je altijd wie de host is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 07:11
MW3 blijft maar NAT: Moderate Geven. Terwijl ik bij MW2 Nat: OPEN is. Kan dus ook geen vrienden inviten en dit is erg vervelend. Mijn broertje heeft MW3 ook, en bij hem staat er NAT: Open. Terwijl ik in het modem de poorten open heb gezet op MIJN ip adres, en dus niet van mijn broertje. Iemand een goude tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik lees dat de max_pingbars er ook zijn uitgehaald maar ik vermoed gewoon dat ze een nieuwe config_mp.cfg hebben uitgerold.

Iemand al getest? Ik had hem zelf vanmorgen voor het werk nog geïnstalleerd en heb dus niets kunnen testen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Hoop dat ik binnenkort weer mp van mw3 kan spelen:
updates patches:
http://www.psx-sense.nl/7...eg-voor-modern-warfare-3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:55:
Ik lees dat de max_pingbars er ook zijn uitgehaald maar ik vermoed gewoon dat ze een nieuwe config_mp.cfg hebben uitgerold.

Iemand al getest? Ik had hem zelf vanmorgen voor het werk nog geïnstalleerd en heb dus niets kunnen testen.
Ik heb dit gewoon ingesteld hoor, of ze zouden het er vandaag uitgehaald moeten hebben..
Gisteren werkte het nog bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
PWM schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:39:
* KillaZ geeft PWM een hand.

Het is echt drama als ik de host ben :(

Zodra ik ook merk dat ik host ben kan ik niets anders dan quitten, uberhaupt een kill maken wordt praktisch onmogelijk.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Laatst online: 13:34
Zit er zelf ernstig over na de te denken om de console (ps3) versie van mw3 te halen, aangezien de pc reviews nogal negatief waren en ik console shooters altijd al wel erg fijn heb gevonden. Ook merk ik dat in het begin veel PC gamers online waren, maar tegenwoordig ben ik vaak de enige uit mijn lijst die MW3 speelt.

Alleen zal ik dit sowieso niet doen tot ze het lag probleem een beetje oplossen. Anders zorgt het alleen voor meer frustratie xD.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigF25 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:57:
@Fubourius
Port forwarden is al TIG keer aan bod geweest... Lijkt mij dat je KPN hebt? Zo ja, heb je ook MW2? ook een Ja?
Probeer dan eerst MW2->MP->Check NAT status-> Open NAT?
MW2 disc er uit en MW3 disc erin en rechtstreeks naar MP modus, NAT status wordt Open!
Ik maak inderdaad gebruik van KPN
Ik heb geen MW2 ik heb voorgaande spellen van call of duty nooit eerder gespeeld.
Zou je mij meer informatie kunnen geven hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:01:
[...]

Ik maak inderdaad gebruik van KPN
Ik heb geen MW2 ik heb voorgaande spellen van call of duty nooit eerder gespeeld.
Zou je mij meer informatie kunnen geven hoe ik dit probleem kan verhelpen?
Is al meerdere keren langs gekomen. Maar bij deze
Sjoerdiee in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 3"

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

art1fex schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:56:
[...]

Ik heb dit gewoon ingesteld hoor, of ze zouden het er vandaag uitgehaald moeten hebben..
Gisteren werkte het nog bij mij.
Ik las op diverse fora (waaronder Steam) dat het vandaag eruit is gehaald (tot ongenoegen van de spelers)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejavu023
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-09 17:59
Het lukt mij niet om meer dan 4 ping bars te krijgen.
Heb in mn config_mp.cfg de waardes veranderd in
maxbars = 10 en interval = 20
Als ik het spel weer afsluit blijven de waardes wel gewoon staan in mn cfg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejavu023
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:20:
[...]

Ik las op diverse fora (waaronder Steam) dat het vandaag eruit is gehaald (tot ongenoegen van de spelers)
Ahaa vandaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Nu online
port forwarden heeft bij mij niet gewerkt totdat ik de methode tegenkwam die ik je eerde postte.
Dit is het enige wat voor mij werkt, heb helaas geen andere tip voor je. Check het port forwarding systeem dat intruder zojuist heeft gepost, misschien werkt het wel bij jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Gister ontzettend lekker potje gehad!

Ik heb als killstreak Predator Missile, Attack Helicopter en AC-130

ik haalde de missile daarmee de heli en toen de AC-130.
Maar ik gebruikte de AC130 niet, omdat ik wel lekker ging.
Ik zag dat ik weer verder ging voor de Predator Missile, en daarme haalde ik de heli weer en wederom de AC-130 toen ging ik dood en gebruikte ik de AC-130.
Maar toen ik daarmee klaar was was mijn eerste AC-130 dus weg...

Erg jammer, misschien dat de 2 killstreaks gemerged waren want mijn AC-130 bleef wel erg lang in de lucht ook al bleven ze met de stinger er op schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 23:38
dejavu023 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:21:
Het lukt mij niet om meer dan 4 ping bars te krijgen.
Heb in mn config_mp.cfg de waardes veranderd in
maxbars = 10 en interval = 20
Als ik het spel weer afsluit blijven de waardes wel gewoon staan in mn cfg.
Same here.. ze verkloten alles bij IW.

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Level 50 survival gehaald samen met Tom. 8) 8)
Ik sta nu op de 41ste plek van de wereld >:) :*) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-09 00:02
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:36:
Van de PS3 spelers? :p
ToasterxD schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:27:
[...]

Same here.. ze verkloten alles bij IW.
Normaal is 4 en 100 interval. Je vermenigvuldigt het met 2,5 naar 10. Dan wordt je interval geen 20 maar 40. Probeer ook Alleen Leen uit te zetten + save.

[ Voor 40% gewijzigd door Apart op 22-11-2011 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Zelf nog niet echt Survival gedaan, een potje geloof ik met iemand hier van Tweakers. Tot ronde 22 gekomen terwijl we het nog niet eerder hadden gedaan, we stonden toen direct in de top 10 van PC spelers, nu ongeveer in de top 10,000 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:36:
lekker hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apart schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:41:
[...]

Zelf nog niet echt Survival gedaan, een potje geloof ik met iemand hier van Tweakers. Tot ronde 22 gekomen terwijl we het nog niet eerder hadden gedaan, we stonden toen direct in de top 10 van PC spelers, nu ongeveer in de top 10,000 :P
Ik moet zeggen dat het wel een klein beetje stressen is bij level 46 en level 50 :P juggernauts die gewoon net zo hard rennen als jou.. en je heb minstens 400 kogels nodig om er 1 dood te maken.. en hun maar 5 kogels om jou dood te maken.. en daar zijn er dan 3 van... +die andere dingen......

weet niet hoe we ronde 46 hebben overleeft , maar was met kunst en vliegwerk..en heeeel veeeeel stuns :P

Maar ik denk zodra ik die laatste light machine gun heb , en sleight of hand bij level 50. dat we wel een stuk verder kunnen komen 8) .

Van het weekend wij even proberen he Thierry?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2011 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
mitchel schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:24:
ik haalde de missile daarmee de heli en toen de AC-130.
Maar ik gebruikte de AC130 niet, omdat ik wel lekker ging.
Ik zag dat ik weer verder ging voor de Predator Missile, en daarme haalde ik de heli weer en wederom de AC-130 toen ging ik dood en gebruikte ik de AC-130.
Maar toen ik daarmee klaar was was mijn eerste AC-130 dus weg...
jah dat vind ik ook raar, waarom gaan ze weg?
gisteren jatte ik een Predator van iemand maar ging ik niet gebruiken later halde ik zelf met kills de Predator.
dus dacht ik wat lekker 2 keer achter elkaar die raket schieten.
niet dus 1 kon maar 1tje gebruiken. :F
ik vind het altijd leuk om iemand anders de Care Package te jatten :Y _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:44:
[...]

Ik moet zeggen dat het wel een klein beetje stressen is bij level 46 en level 50 :P juggernauts die gewoon net zo hard rennen als jou.. en je heb minstens 400 kogels nodig om er 1 dood te maken.. en hun maar 5 kogels om jou dood te maken.. en daar zijn er dan 3 van... +die andere dingen......

weet niet hoe we ronde 46 hebben overleeft , maar was met kunst en vliegwerk..en heeeel veeeeel stuns :P

Maar ik denk zodra ik die laatste light machine gun heb , en sleight of hand bij level 50. dat we wel een stuk verder kunnen komen 8) .

Van het weekend wij even proberen he Thierry?
Klinkt sick!

Ook maar eens proberen :9

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
@jan: ja, ga dadelijk thuis ff paar potjes mp doen maar daarna heb ik vrouw aandacht beloofd haha.
Donderdagavond/vrijdagavond ben ik hele avond online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejavu023
Apart schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:38:
[...]

Van de PS3 spelers? :p

[...]

Normaal is 4 en 100 interval. Je vermenigvuldigt het met 2,5 naar 10. Dan wordt je interval geen 20 maar 40. Probeer ook Alleen Leen uit te zetten + save.
Heb jij nu nog steeds wel 10 pingbars dan ? ? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:50

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Hmm... nog iets waar ik eens beter naar moet kijken:

Kennnnelijk doen je pellets met extended mags op je shotgun 50% meer damage en heb je niet eens zozeer meer damage nodig en kan je dus spelen met range. Nu ik er over nadenk heb ik eigenlijk nauwelijks gespeeld met extended mags + range, omdat met damage het al goed genoeg is en ik nooit zo tevreden was over de shotguns met alleen maar range (je krijgt damage heel snel na extended mags).

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:08

MonkeySleeve

It's just Monkey business

bram1984 schreef op maandag 21 november 2011 @ 09:35:
[...]

Ik weet niet of je MW2 ook hebt liggen, maar sommige mensen hebben deze in de PS3 gedaan, waarna NAT bij MW3 wel op open komt te staan.
Damn it op MW2 ook al NAT Moderate. Snap hier niks van, qua instellingen staat alles goed maar hij vertikt het om op Open te gaan :@

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Jah, 50 zou mooi zijn, dan eindelijk sleight of hand, dat is het enige wat ik echt mis.
Maar denk dat je het moeilijk gaat toppen hoor met anderen:p
Vooral die juggers zijn zo moeilijk te vermoorden, elke andere ronde is geen probleem.
Dus eigenlijk zoeken we iets super effectiefs tegen hun.
Maar ben benieuwd of er forummers zijn die dit gaan toppen:p

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Only schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:54:
Jah, 50 zou mooi zijn, dan eindelijk sleight of hand, dat is het enige wat ik echt mis.
Maar denk dat je het moeilijk gaat toppen hoor met anderen:p
Vooral die juggers zijn zo moeilijk te vermoorden, elke andere ronde is geen probleem.
Dus eigenlijk zoeken we iets super effectiefs tegen hun.
Maar ben benieuwd of er forummers zijn die dit gaan toppen:p
Ik weet ook dat we dit heel waarschijnlijk niet meer gaan verbeteren , maar we zijn op die map tenminste best wel goed op elkaar ingespeeld... En dat helpt ook wel heel veel.

En juggers , tsjaah een predator doet wel veel schade.
Maar daar moet je 1 : geld voor hebben....en 2 : tijd voor hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:47

Mavamaarten

Omdat het kan!

Jezus... Dit spel is zo vreselijk brak! :(
Er zijn al een paar updates geweest sinds ik laatst speelde (dat zei steam toch - has finished downloading MW3 al een paar keer) en de lag is er alleen nog maar erger op geworden. Ik heb echt spijt dat ik dit rotspel gekocht heb (ook al was het maar 17 euro). En ik hoor jullie al aankomen, "get back to BF3" maar dat spel vind ik ook maar matig. MW1 was geweldig, MW2 okee, en dit... WAARDELOOS !

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Iedereen die mij een bericht heeft gestuurd of geantwoord op forum staat nu op invite of is geaccepteerd bij de Dutch Eagles (haha). Ik heb al gekeken hoe we die challenges moeten halen en het is wel vet hoor! Als er nou nog mensen op ps3 spelen die hieraan willen deelnemen dan hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 18:00:
Jezus... Dit spel is zo vreselijk brak! :(
Er zijn al een paar updates geweest sinds ik laatst speelde (dat zei steam toch - has finished downloading MW3 al een paar keer) en de lag is er alleen nog maar erger op geworden. Ik heb echt spijt dat ik dit rotspel gekocht heb (ook al was het maar 17 euro). En ik hoor jullie al aankomen, "get back to BF3" maar dat spel vind ik ook maar matig. MW1 was geweldig, MW2 okee, en dit... WAARDELOOS !
En ondertussen blijf je het gewoon spelen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:50

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 18:56:
[...]

Stiekem nog een keer prestigen ^__^

Maar inderdaad, patch heeft de connectiviteit op alle platformen nou niet echt goed gedaan zo te lezen/horen/zien.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 09:24
Na een paar dagen weer ff een bump update.

We zijn nog steeds bezig stemmen te verzamelen voor een optie in het spel die een vote inzet waaruit hostmigration kan volgen. Deze maatregel zou slechte hosts moeten elimineren en het spel plezier bevorderen.

Dus stem aub (1klik): www.wapclan.net/vote

Verder; denken jullie dat deze maatregel iets van verlossing zou kunnen bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snipervision
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-09 16:34
Heerlijk dit, een aantal dagen niet gespeeld en nu kan ik niet eens 1 spel vinden om te joinen....

On my way to get addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
larsg schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 19:20:

We zijn nog steeds bezig stemmen te verzamelen voor een optie in het spel die een vote inzet waaruit hostmigration kan volgen. Deze maatregel zou slechte hosts moeten elimineren en het spel plezier bevorderen.

Joh, iedereen die dit topic volgt heeft dit nu 25 keer voorbij zien komen. Lijkt me tijd om het op te geven. Al is het maar omdat het IW grotendeels worst zal zijn wat de community vind. Bovendien zorgt de optie die jij aangeeft mijns inziens alleen maar voor een nog onspeelbaarder spel omdat ieder kindje dat geowned wordt de host weg gaat voten, en je dus constant migrations om de oren krijgt.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapjuh99
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 08:58
Nou bok maar op KPN met je bout modems...
Krijg met geen mogelijkheid mijn NAT op OPEN voor PC.

SCREW YOU KPN |:(

"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejavu023
Misschien moet je ook je firewall aanpassen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

larsg schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 19:20:

Je hebt zometeen een paar honderd stemmen, en dan? Ga je Activision een lijstje met ip-adressen sturen van mensen die op ja hebben gestemd? En dat gaat het verschil maken denk je?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2011 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 21:18:
[...]

Je hebt zometeen een paar honderd stemmen, en dan? Ga je Activision een lijstje met ip-adressen sturen van mensen die op ja hebben gestemd? En dat gaat het verschil maken denk je?
met een paar honderd? nee tuurlijk niet

paar duizend? doet wat hoofden omhoog kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3n3t!cs
  • Laatst online: 19-07 18:30

G3n3t!cs

U Mad Bro?

larsg schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 21:30:
[...]

Hoop dat het duizend keer nee is aangezien ik dit niet zo zie zitten net wat al eerder werd aangegeven nu word je straks weg gevote als je goed bezig bent.

Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:44
Iemand max Ping bar al weer werkend??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
G3n3t!cs schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 21:32:
[...]

Hoop dat het duizend keer nee is aangezien ik dit niet zo zie zitten net wat al eerder werd aangegeven nu word je straks weg gevote als je goed bezig bent.
het is gewoon democratie ik zie het nadeel er niet van in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001

Mystikal

It never hurts to help!

Tegen 6 man van de P12 clan..... Na 2,5 pot hielden ze het voor gezien.... Hahaha, en van te voren grote monden etc etc.. na de 1e ronde ook nog.. REVANCHE! Lache!

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/630731920671345736/6ABE4EDDE7E0D4196B49BC48F6B8CBB8FF158C4C/

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Mystikal schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 22:28:
Tegen 6 man van de P12 clan..... Na 2,5 pot hielden ze het voor gezien.... Hahaha, en van te voren grote monden etc etc.. na de 1e ronde ook nog.. REVANCHE! Lache!

[afbeelding]
Akimbo op war?:(

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
larsg schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 21:55:
[...]

het is gewoon democratie ik zie het nadeel er niet van in?
Dat je het maar blijft herhalen? En dat je oplossing niets meer is dan het verplaatsen van het probleem?

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Net triple kill met een Javelin.

Dat leert die campers misschien iets.
Loop er met elke class standaard mee.

37-11 net btw :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 18:56:
[...]

Njaah ik ben ook zo'n type hoor :P .

Als ik een avondje goed speel , dan merk ik het niet zo , dan ben ik in een flow.

Maar als ik dan een avondje heb waarbij alles misgaat , elke quickscoper mij neerschiet , elke random granaat voor mij is.
Dan loop ik ook te tieren en te vloeken :P en dan ga ik meestal meteen 2 dagen een ander spel spelen :P of soms zelfs 2 maanden haha :P
(Ja klopt...ik kan niet zo goed tegen mijn verlies :P )

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2011 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Famous schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 23:38:
Net triple kill met een Javelin.

Dat leert die campers misschien iets.
Loop er met elke class standaard mee.

37-11 net btw :)
Net triple kill met een PPnogwat met een vliegmes er achter aan. Dat leert die campers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:52
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 01:14:
[...]

Net triple kill met een PPnogwat met een vliegmes er achter aan. Dat leert die campers. :)

[video]
Nou...goed hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
ElBarto schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 22:58:
[...]

Dat je het maar blijft herhalen? En dat je oplossing niets meer is dan het verplaatsen van het probleem?
herhaling: nogal logisch je met wat volk bereiken ofc...
Het lost idd niet alles op zoals ik al gezegd heb het zorgt alleen voor een extra maatregel die zeer handig kan zijn bij veel potjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Whatever it takes to win the game.... Ik geil niet op levels, ranks, emblems, golden guns. Winnen is het enige wat telt bij mij. Als ik dat doe met een score 10-15 jammer, maar prima. Als ik dat doe met een score van 47-7 leuk, maar het is een team-effort!

Tot 3 keer toe gisterenavond een andere clan tegen gekomen die een rage quit deden. En ze beginnen allemaal met grote (scheld) woorden aan de game.... :X

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Laatst online: 06-07 16:29
Mystikal schreef op woensdag 23 november 2011 @ 07:54:
[...]

Whatever it takes to win the game.... Ik geil niet op levels, ranks, emblems, golden guns. Winnen is het enige wat telt bij mij. Als ik dat doe met een score 10-15 jammer, maar prima. Als ik dat doe met een score van 47-7 leuk, maar het is een team-effort!

Tot 3 keer toe gisterenavond een andere clan tegen gekomen die een rage quit deden. En ze beginnen allemaal met grote (scheld) woorden aan de game.... :X
Hahah, met grote woorden aan een game beginnen doet iedereen ..
Het probleem is .. dat niet iedereen (ik niet iig) met een FMG9 Akimbo Noob Class de game begint .......
Zodra het dan toch de spuigaten uitloopt (omdat de FMG9 Akimbo Noob in kwestie niet voor rede vatbaar is om mannewapens te gebruiken) pak ik ook men FMG9 Akimbo Noob Class (zo heet ie ook in mw3 bij mij (FMG9AkimboNoob) en dan nog eens zien wie er wint ..
Speel je PC of PS3? .. kind a curious nu of jullie allemaal nubwapens gebruiken om te winnen

No offense naar jou persoonlijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

larsg schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 21:30:
[...]

Ahahahaha, ja om even hard te lachen.

Ook een lijstje met een paar duizend ip-adressen maakt echt geen ene moer uit. Anders gaat iedereen op die manier toch proberen aanpassingen er door heen te drukken.

Ik blijf het gewoon zien als clan-spam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Zen!th schreef op woensdag 23 november 2011 @ 08:04:
[...]

Hahah, met grote woorden aan een game beginnen doet iedereen ..
Het probleem is .. dat niet iedereen (ik niet iig) met een FMG9 Akimbo Noob Class de game begint .......
Zodra het dan toch de spuigaten uitloopt (omdat de FMG9 Akimbo Noob in kwestie niet voor rede vatbaar is om mannewapens te gebruiken) pak ik ook men FMG9 Akimbo Noob Class (zo heet ie ook in mw3 bij mij (FMG9AkimboNoob) en dan nog eens zien wie er wint ..
Speel je PC of PS3? .. kind a curious nu of jullie allemaal nubwapens gebruiken om te winnen

No offense naar jou persoonlijk :9
Misschien moet je BF3 gaan spelen.... Zoals ik al jaren pretendeer door alle cod reeksen heen, ik speel met wat er beschikbaar is. Als ik me druk moet gaan maken om mensen, die vinden dat wapens noob zijn, dan mag ik straks niet meer:
-tuben
-akimbo
-tactical insertion
-claymore
-bouncing betty
-smoke
-stun
-flash
-tactical knive

Moet ik nog doorgaan???

Ik speel dit al sinds COD4 fanatiek en pak altijd het wapen wat het beste bij mij past:
-COD 4 - M4 of G3
-MW2: UMP
-BO: UMP

Maar je bent welkom op de PC om een keer mee te doen hoor.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
-smoke
-flash
-frag grenade
Enige wat je nodig zou moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Ik ga voor geen goud BF3 spelen ;d ik zweer bij cod, (vanaf cod1 al) en ik haat bf, vanaf 1942 al ;d
En dat zal niet veranderen ook ;d
uit dat hele lijstje zijn er maar 2 dingen die me irriteren ;d

Idd Tuben heb ik een haat aan, en dat is insta kick als iemand dat op me doet en ik ben host/of het is men eigen dedi ;d
En akimbo fmg9, de rest van de wapens boeit me niet akimbo, want die zijn niet zo gruwelijk overpowered ..

De rest van die dingen, boeie me niet, vooral mensen met tactical insertions nakken is heerlijk ..
Je schiet ze neer, je rent naar hun tacty, en steekt ze neer zodra ze spawne :d kan niet beter gewoon.
In CoD 4 - AK74 of AK47u
In MW2 - UMP45 fmj
in BO - de paar uur dat ik heb gespeeld was met de famas.

Add me maar ff op steam dan .. vapor1337
Kunnen wel ff een keer een clanwar doen, hoeveel man hebben jullie meestal beschikbaar? (wij 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het toch ook een heerlijk kut-spel geworden door de jaren heen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Lol, dat lucht op he? ;d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Al een paar avonden met Tigers en nog een paar GoT -ers DOM gespeeld.
Elk potje gaat goed tot we gisteren een team tegenkwamen wat 4 van de 5 rond liep met FMG9 Akimbo :(
Die liepen meer TDM te spelen en rond te sprayen....

Vervelende was dat ze nog wonnen ook...

Oh en gisteren ook nog een speler "Rage Reaper" (P10 / lvl 80) die in Outpost weer onder het level dook en zo iedereen kon afknallen. Als je dan klaagt en zegt dat zoiemand zielig is dan krijgt je whiners / cry babies naar je hoofd... Heb hem maar gereport en volgens mij hadden we dat allemaal gedaan/

Of black moet nog een filmpje hebben ;)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Laatst online: 22-09-2024
Ik vind de AC-130 hard gebuffed t.o.v. MW2. Is de pavelow net zo goed of beter?

Die AH6 overwatch, blijft die nog wel als je dood gaat?

Ik kreeg gisteren ineens heel veel assists that count as kill, wanneer krijg je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
AC130 is brak geworden, en ik vond em in mw2 al niet echt goed ..
AH6 overwatchb blijft gewoon hangen! tot ie kapot gaat of het zen tijd is :d

En die assist that count as kill = hardline pro :)
2 assists = 1 kill

[ Voor 4% gewijzigd door Zen!th op 23-11-2011 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spelen hier nog veel mensen op het oudste platform? ( = PC ;-))

ik merk dat de game nog behoorlijk wat verbeterpuntjes heeft qua balance issues. hoop dat deze wat beter gepatched gaat worden dan MW2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
PC ftw ;d die consoles kunnen me gestolen worden ;d

balance issues? wat versta je daaronder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met balance issues bedoel ik dat de akimbo machine pistols te sterk zijn, de UMP wederom een ziekelijke range en een te kleine kick heeft etc etc etc :)

veel plezier aan de online potjes, maar dat je in welke situatie dan ook het aflegt tegen akimbo scorpions is toch frustrerend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:27:
Met balance issues bedoel ik dat de akimbo machine pistols te sterk zijn, de UMP wederom een ziekelijke range en een te kleine kick heeft etc etc etc :)

veel plezier aan de online potjes, maar dat je in welke situatie dan ook het aflegt tegen akimbo scorpions is toch frustrerend
Ooh dat ;d nah ump vind ik niet overpowered, hij is sterk, maar ook met kick heeft ie behoorlijke terugslag ..

En FMG9 akimbo vind ik een stuk irritanter als scorpion akimbo om eerljik te zijn ;d
Maar verder heb je gelijk, sommige wapens moeten heel hard generft worden :)
Daar dat ze bij MW2 de models akimbo wel generft hadden, maar de Gay18 akimbo niet -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Clan invite geaccept delai :), wel nice als je Elite premium bent dat je bij je 1e clan 500 xp boost krijgt!

Wat de AC130 betreft hier boven.. als je met een team maat ff wat rakketjes op lost ( 3 nodig geloof ik 2 worden ontweken door de flares ) is die ook kapot ik schiet letterlijk alles uit de lucht wat ik kan zien, SAM turret schiet de UAVS wel neer met Stinger de rest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Dat bedoel ik dus, de AC130 vind ik underpowered in mw3 -.-
Je haalt em te snel neer, en je killt er amper mee, omdat die bommen 2 lichtjaren moeten vliegen voor ze aankomen -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Zen!th schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:31:
Je haalt em te snel neer, en je killt er amper mee, omdat die bommen 2 lichtjaren moeten vliegen voor ze aankomen -.-
Killstreaks? Who uses that -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Ik amper ;p alleen uav .. sentry/predator en .. carepackage ofzo :)
Btw .. 10 killstreak zonder killstreaks aangezet op de class waar je mee speelt geeft een epic emblem :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Zen!th schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:31:
Hij moet ook niet niet neer te halen zijn..

Ik gebruik nu bijna altijd Support en dan of UAV/CUAV of Sam Turret en Advanced UAV en Stealth bomber :)

Wat gebruiker jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de Tubes zijn wel hard generfed merkte ik laatst. aan de ene kant ben ik daar blij mee, want die dingen werden ge abused bij het leven. echter is het nu des de moeilijker om iemand die loopt te campen uit te schakelen..
Pagina: 1 ... 63 ... 68 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty