• art1fex
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-10-2021
Zen!th schreef op donderdag 17 november 2011 @ 13:36:
[...]

Ik ben van steam gebanned voor MW2 .. en ik kan niet zeggen dat de reden me nou zo extreem duidelijk was .. Sowieso als je die lui mailt krijg je zon autoanswer spam bot terug van ..
:"blabla wij zijn steam, heilig en bannen als we dat willen! hier is niet aan te doen, wil u meer info? mail dan .. ooh wacht we hebben geen medewerkers die reageren! SORRY 8)7 "

Dus, steam kan je daarvoor gewoon bannen
Lijkt mij ook ja..

Een aangepaste .exe lijkt mij in ieder geval niet bevorderlijk.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:56
Zen!th schreef op donderdag 17 november 2011 @ 13:36:
[...]

Ik ben van steam gebanned voor MW2 .. en ik kan niet zeggen dat de reden me nou zo extreem duidelijk was .. Sowieso als je die lui mailt krijg je zon autoanswer spam bot terug van ..
:"blabla wij zijn steam, heilig en bannen als we dat willen! hier is niet aan te doen, wil u meer info? mail dan .. ooh wacht we hebben geen medewerkers die reageren! SORRY 8)7 "

Dus, steam kan je daarvoor gewoon bannen
Bevorderlijk is het niet, en ik doe het zelf ook niet. Maar mijn eigen denken, en jou denken gaan dan te boven aan steam. Heel jammer voor ons, maar wel waar.

• Apart
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 19:25
Zen!th schreef op donderdag 17 november 2011 @ 13:30:
Klopt =D steam banned voor 0 reden ;d
En wat boeit je fps .. als je 250 wil, (250 kan) is 90 gewoon genoeg toch?
Net alsof je het verschil kunt zien, aangezien 90 fps het maximum is wat je ogen aankunnen :D

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
Apart schreef op donderdag 17 november 2011 @ 13:43:
[...]

Net alsof je het verschil kunt zien, aangezien 90 fps het maximum is wat je ogen aankunnen :D
Ehh officieel gezien kijk je maar met iets van 26 fps ..
Maar boven de 60 merk je zelf het verschil niet meer ..
Waarom ze dan cod limite op 90 snap ik niet :D

• Apart
  • Laatst online: 18-09 19:25
Zen!th schreef op donderdag 17 november 2011 @ 13:45:
[...]

Kan ook, dus ookal heb je een bakbeest van een videokaart en kom je hoog boven de 60 fps uit, heeft geen nut vindt ik. Ook geld verspilling als je soms de prijzen ziet :P

• Zen!th
Apart schreef op donderdag 17 november 2011 @ 13:46:
[...]

Kan ook, dus ookal heb je een bakbeest van een videokaart en kom je hoog boven de 60 fps uit, heeft geen nut vindt ik. Ook geld verspilling als je soms de prijzen ziet :P
Haha, jaa klopt .. maar t is toch leuk om te zeggen : ik speel MW3 met 300 fps .. en men ogen zien het verschil boven de 60 toch niet ;d
T gaat om het idee natuurlijk he (A)

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

Gisteren level 52 aangetikt en mijn k/d ratio behoorlijk opgekrikt. Ik moet zeggen, ik had een hele trage start maar het begint weer terug te komen.

Heb nu de SCAR-L op level 31, en de FAMAS (ken de mw3 naam even niet) bijna op level 31.

Vervolgens wilde ik eigenlijk aan de ACR beginnen.

Hoe is de ACR in MW3?

In MW2 was het een geweldig ding namelijk..

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Zen!th
UTADDICT schreef op donderdag 17 november 2011 @ 13:48:
Gisteren level 52 aangetikt en mijn k/d ratio behoorlijk opgekrikt. Ik moet zeggen, ik had een hele trage start maar het begint weer terug te komen.

Heb nu de SCAR-L op level 31, en de FAMAS (ken de mw3 naam even niet) bijna op level 31.

Vervolgens wilde ik eigenlijk aan de ACR beginnen.

Hoe is de ACR in MW3?

In MW2 was het een geweldig ding namelijk..
ACR is baas in MW3 .. lekker sterk en goeie terugslag :d

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Zen!th schreef op donderdag 17 november 2011 @ 13:48:
[...]

Haha, jaa klopt .. maar t is toch leuk om te zeggen : ik speel MW3 met 300 fps .. en men ogen zien het verschil boven de 60 toch niet ;d
T gaat om het idee natuurlijk he (A)
Het gaat ook niet om het aantal fps wat je kan zien of niet. De engine werkt beter op bepaalde framerates (125, 250, 333 en nog wat waardes geven hogere jumpheights, stiller lopen, lagere valdamage en dergelijke). Het zijn geen gigantische verschillen, maar waarom ook niet als je pc het aankan :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• j4y
  • Laatst online: 00:46

j4y

Zen!th schreef op donderdag 17 november 2011 @ 13:48:
ga maar eens terug cod2 / cod4 spelen. Zet com_maxfps op 60, daarna op 250. Je merkt duidelijk verschil in hoe vloeiend het spel speelt. Daarnaast komt dat wapens iets sneller schieten op 250 fps en dat je iets verder kan springen door de roundoff bug in de engine. In cod2 en 4 heb je bepaalde jumps die je een voordeel kunnen geven, maar die haal je dus alleen als je 250 fps hebt.

edit: en wat Gundogan zegt :D
edit2; en wat art1fex zegt :D

[ Voor 4% gewijzigd door j4y op 17-11-2011 13:55 ]

• art1fex
Dat je het verschil niet merkt met een hogere FPS is bull-crap.

Ja je ogen zien het verschil niet, maar je systeem loopt zoveel soepeler!

Naar mijn weten is het altijd al zo geweest in de cod serie dat je met 125fps en 250/333 iets hoger/verder kan springen en het nog wat soepeler loopt.

Bij 999fps kun je in cod1 lopen zonder geluid te maken, nouja lopen.. je zweeft meer dan.

• art1fex
Ik haalde overigens 4 jaar geleden in cod1 al 1000+ fps, alleen boven de 999 doet je muis het niet meer :P

• Zen!th
art1fex schreef op donderdag 17 november 2011 @ 13:54:
Dat je het verschil niet merkt met een hogere FPS is bull-crap.

Ja je ogen zien het verschil niet, maar je systeem loopt zoveel soepeler!

Naar mijn weten is het altijd al zo geweest in de cod serie dat je met 125fps iets hoger/verder kan springen en het nog wat soepeler loopt.

Bij 999fps kun je in cod1 lopen zonder geluid te maken, nouja lopen.. je zweeft meer dan.
Hm, ja dat van verder springen e.d en minder valdamage wist ik .. maar vloeiender?
Geen idee, eigenlijk ik speel mw2 met gemiddeld zon 200 fps ofzo en als ik naar de wolkjes kijk rond de 600 dus who cares :)
Speelde vroeger wel altijd op 40/50 fps en dat speelde idd minder fijn als gewoon strak 90.

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Lekker boeiend allemaal

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• art1fex
Zen!th schreef op donderdag 17 november 2011 @ 13:56:
[...]

Hm, ja dat van verder springen e.d en minder valdamage wist ik .. maar vloeiender?
Geen idee, eigenlijk ik speel mw2 met gemiddeld zon 200 fps ofzo en als ik naar de wolkjes kijk rond de 600 dus who cares :)
Speelde vroeger wel altijd op 40/50 fps en dat speelde idd minder fijn als gewoon strak 90.
Is MW2 niet "begrensd"?

• Zen!th
MW2IWNET wel, MW2Alteriw (wat 60x beter is als IWnet) is unlimited dus gewoon lekker nutteloos met 600 lopen ;d

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 11:30
Met alle respect voor de pc gamers, is het niet mogelijk om een Tech MW3 topic o.i.d aan te maken?
steam, muis, videokaart vragen /problemen staan allemaal los voor de consoles en vaak ook offtopic voor MW3. daarbij soms zoveel posts overslaan dat het gewoon niet lekker leest..

Nogmaals dit is geen flame post, maar meer om posts overzichtelijk te houden.

• Zen!th
Goed idee, kappen met die steam/muis/gpu dingen ;d gewoon bij de console houden want die zijn awesome /NOT;d

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

Zen!th schreef op donderdag 17 november 2011 @ 14:04:
Goed idee, kappen met die steam/muis/gpu dingen ;d gewoon bij de console houden want die zijn awesome /NOT;d
Reageer dan niet.

Ik snap wel waar hij vandaan komt als het al vele pagina's gaat over de meer technische kant om het spel te kunnen draaien, dan daadwerkelijk de ervaringen van mensen in het spel. Die zie ik ook liever dan de zoveelste opmerking over Steam. Voor iedereen is wat anders relevant.

Echter snap ik wel dat het gerelateerd aan elkaar is, en daarom ook best in dit topic kan, dus let ik er niet zo op. Anderen zullen daar misschien meer moeite mee hebben. Jouw reactie raakt natuurlijk kant nog wal. Dat kan ook anders!

[ Voor 5% gewijzigd door UTADDICT op 17-11-2011 14:08 ]

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Zen!th
True, k kap wel :)
T probleem is dat de meeste forums overgenomen worden door console mensen :(Knip: Dat jij je verveelt, betekent niet automatisch dat je hier moet gaan klieren
Maar is beter om het idd over de game inhoudelijk te hebben =D

[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 17-11-2011 22:11 ]

Verwijderd

[...]

29,97 FPS om precies te zijn.

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
[...]

Waar halen jullie deze onzin vandaan? De mens ziet heel duidelijk meer dan 60 frames, sterker nog het is afgezien van de licht omstandigheden oneindig. Mensen kunnen zelf het verschil zien tussen 24 en 30 frames, cinema en docu's. 24fps bevat overigens ook veel blur om het vloeiender te doen laten lijken. Maar De mens ziet erg heel veel meer frames. Zijn genoeg documenten, websites en filmpjes die deze myth totaal debunken.

Reden dat mischien mensen 120 frames cap willen hebben is vanwege de refreshrate van hun monitor.

http://www.100fps.com/how_many_frames_can_humans_see.htm

[ Voor 3% gewijzigd door Sn0wblind op 17-11-2011 15:02 ]

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Hebben er nog meer mensen last van dat ze niet meer kunnen connecten? Ik krijg nu sinds vandaag opeens bij elke game die ik probeer te joinen "server connection timed out". Zit je eerst 5 minuten de map te laden en dan gebeurt dat... Keer op keer. Ook merk ik dat ik nooit echt "in" een lobby zit. Ik zie m'n naam wel in de lijst, maar ik kan bijvoorbeeld niet voten op een map (de teller gaat dan niet omhoog), en om de zoveel tijd spring ik ineens naar een compleet andere lobby...

Voor vandaag gewoon kunnen spelen, en ik heb niks veranderd dus ik snap het niet... M'n nat type is wel moderate, maar dat is het altijd al geweest. Iemand nog een idee hoe ik die open krijg? Ik heb alle poorten die ik kan vinden al open maar niks helpt. Wat ook raar is dat het nat type altijd op strict spring als ik het spel herstart, en ik krijg hem dan met geen mogelijkheid meer moderate tenzij ik de router herstart.

Wordt er nu onderhand wel een beetje ziek van, ook met veel andere games heb ik dit m'n nat type altijd op moderate (fifa bijv) en dat is extreem vervelend...

Kan ik m'n PC in een DMZ zetten? Lijkt me dat dat alle problemen wel zou moeten verhelpen, maar aan de andere kant lijkt me dat niet echt een strakke aktie (in principe zet je dan gewoon alles open toch?)

Mijn iRacing profiel

• art1fex
Niet in een DMZ zetten, het probleem ligt overduidelijk niet bij jou!
Als je de laatste paar pagina's had gelezen had je gezien dat er meer mensen zijn die vandaag klagen over connectie problemen.

Verwijderd

NickThissen schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:35:
Ik heb alle poorten die ik kan vinden al open maar niks helpt.
Welke poorten heb je precies geforward?

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:17
Ik kom niet online op PSN.

Is er onderhoud of ligt het aan mij?

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 18:37
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:54:
[...]

quote:
The goal is to have an OPEN NAT in order to host Spec Ops games and get a wider selection of MP matches to join.

Option 1: Port Forwarding

PS3 / XBOX / PC:

1. Log into your router. Don’t know how?

Step 1

Open an Internet browser window, then click inside the address bar at the top of the screen.

Step 2
Consult your router’s documentation for the Internet Protocol (IP) address, a series of numbers and dots, often 192.168.1.1 or 192.168.0.1.. Or run the following command in a DOS prompt “IPCONFIG”. Your default gateway is the IP address of the router

Step 3
Type the router’s IP address into the address bar, then press “Enter” on your keyboard.

Step 4
Locate the router’s default user name and password in your device’s documentation.

Step 5

Type the user name and password into their respective fields, then click the “OK” button

2. Give your PS3/XBOX/PC a static ip, disable upnp on the console/pc.
3. Forward these required ports to the IP you gave your console/pc

3074
27000-27050

Step by step show at portforward.com. Just select your router model, then select COD MW3. Pretty pics will show you the way to an open NAT

http://portforward.com/

Here’s the one for my model router:

http://portforward.com/en...ty_-_Modern_Warfare_3.htm
Option 2: DMZ (would not recommend)
1. Dmz your PS3/XBOX/PC if the port forwarding doesn’t work.
2. Step 1-3 in option 1 to be repeated on a different router. You must port forward as well as dmz on this router otherwise you will get a moderate nat type.
Option 3:

Log into your router and turn on UPnP (Universal Plug and Play), most routers have this option in the Administration tab.

Also ensure that under your security options that Anonymous NAT Redirection is allowed and is not filtered. This may also be referred to as ‘Filter InternetNAT Redirection’ – in which case you want this disabled.

For more information on enabling UPnP on your router, visit your router manufacturer’s website. A few of the most popular router web sites are listed below:

Bron: http://www.joinaclan.com/...e-3-how-to-open-your-nat/

4e x dat dit nu gepost word.....
zoek functie?

• NickThissen
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:54:
[...]

Dezelfde die ik altijd al had, plus die wat jij me verteld had (die hielpen toen trouwens ook niet).

Inmiddels heb ik m'n nat type echter op open gekregen door UPnP aan te zetten. Al heel vaak geprobeerd, maar mijn fout steeds was dat ik UPnP en port forwarding beiden aan had staan, en dat werkt dus niet. Port forwarding nu uit gezet en nu is het open.

Spelen blijft nog steeds lastig, net toevallig 1x gelukt maar krijg nog steeds 4/5 keer server connection timed out... En in de vorige 5 pagina's kan ik er niets over vinden, enkel iets over steam login waar ik geen problemen mee heb..?

Mijn iRacing profiel

• deejaylethal
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-08 09:15
Gisteren wilde ik inloggen om online MW3 te spelen, en ineens kan ik mijn profile data niet meer inladen. Ik krijg dan na een minuut wachten steeds een verschillende foutcode, iets in de 360 (362, 364, etc.). Weet iemand wat dit inhoudt, en wat doe ik hieraan?
Ik speel volledig legaal op mn PS3...

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 11:30
OnnoS1991 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:55:
Ik kom niet online op PSN.

Is er onderhoud of ligt het aan mij?
KLOPT :(

• NickThissen
Sjoerdiee schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:55:
[...]

4e x dat dit nu gepost word.....[/b] zoek functie?
Heel verhaal maar helpt allemaal niks. Enige wat helpt bij mij blijkbaar is UPnP aanzetten, en dan moet je dus port fowarding en DMZ uitzetten, anders werkt het nog steeds niet (die cruciale info staat er dus ook niet bij).

Mijn iRacing profiel

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:17
Shit heeL er staat als je voor 16uur inlogt dat je dan gewoon nog kan spelen. Naja ga ik de single player maar eens uitproberen

Verwijderd

carpcatcher schreef op donderdag 17 november 2011 @ 14:03:
Met alle respect voor de pc gamers, is het niet mogelijk om een Tech MW3 topic o.i.d aan te maken?
steam, muis, videokaart vragen /problemen staan allemaal los voor de consoles en vaak ook offtopic voor MW3. daarbij soms zoveel posts overslaan dat het gewoon niet lekker leest..

Nogmaals dit is geen flame post, maar meer om posts overzichtelijk te houden.
Dus naast dat jullie het spel gekaapt hebben (met alle gevolgen van dien) wil je ook nog dit topic kapen?

Verwijderd

Sjoerdiee schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:55:
[...]
4e x dat dit nu gepost word.....[/b] zoek functie?
Ik wist dit wel maar ik wilde NickThissen helpen aangezien ik hetzelfde probleem heb gehad.
NickThissen schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:56:
[...]
Dezelfde die ik altijd al had, plus die wat jij me verteld had (die hielpen toen trouwens ook niet).
En heb je onderscheid gemaakt tussen welke TCP en welke UDP is? 3074 zowel TCP als UDP.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2011 16:05 ]

• Zen!th
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:59:
[...]

Dus naast dat jullie het spel gekaapt hebben (met alle gevolgen van dien) wil je ook nog dit topic kapen?
DAt is dus exact wat ik probeer te voorkomen ;d door maar over iets te beginnen waar Ps3/xdoos gebruikers niet over mee kunnen praten (goeie gameplay, en snellehardware)

Verwijderd

Zen!th schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:11:
[...]

DAt is dus exact wat ik probeer te voorkomen ;d door maar over iets te beginnen waar Ps3/xdoos gebruikers niet over mee kunnen praten (goeie gameplay, en snellehardware)
|:( |:( |:( |:( |:( ...Serieus :P ?

Nee we gaan er niet op in , maar wat is jullie record nou ondertussen in survival mode?

• EKR88
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 14:10
wackyjacky schreef op donderdag 17 november 2011 @ 13:32:
[...]

Voeg mij maar toe dan: EKR88
Speel meestal elke dag wel ff na werktijd van 17:00-18:00, zaterdags en zo nu en dan een keer een avondje als de vrouw het toestaat ;) . Moet nog wel even wennen aan mw3, maar nu ik de maps een beetje ken begint het lekker te lopen. Speel veel domination/demolition maar ben ook wel in voor een potje tdm/kc.
Heb ook alvast cod:elite premium aangeschaft, dus kan eventueel ook een clan joinen.
Het schijnt dat hier voor de rest alleen maar professionel gamers komen :9

[Dutch Eagles Youtube Channel]

• Zen!th
Survival mode nog niet gespeeld, dat glitcht als een idioot bij mij :(
K vind pc 20x fijner als ps3, sneller omdraaien enzo

Verwijderd

Zen!th schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:15:
Inderdaad dat vind jij ;) maar de andere helft vind het beter met een joystick. maarja boeit verder niet.
Ik speel Rpg's op de pc en de rest van de andere games of de ps3 :P (why nee niet voor de gameplay , maar omdat je op de pc altijd mods heb 8) )

Mijn record is volgens mij ronde 21. Niet zo ver maar toch...was toen samen met Tomrockanje.
We hadden niet verwacht dat er oppeens 3 juggernauts waren , 2 choppers en chemical troopers en nog wat hondjes :P

• Zen!th
Klopt, maar ik kan niet aan een controller wennen ;p dan voel ik me gehandicapt :p
Net of men character niet doet wat ik wil wat ie doet zegmaar ;p
En idd op de pc hebje mods ;d

Jaa die juggernauts zijn een probleem ;p choppers in simpelweg hiden, en die hondjes neer blazen ..
Maar die juggernauts zijn niet gezond dood te krijgen :(

• Pannekoek_NL
Zen!th schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:15:
Edit: woops klikte gelijk op versturen.. Als jij je sensitivity aanpast op de PS3 draait tie gewoon lekker snel hoor maar goed

Heb zelf ook een tijd op de PC gegamed en overgestapt na PS3 is gewoon even wennen maar na een tijd gaat het vanzelf goed

[ Voor 35% gewijzigd door Pannekoek_NL op 17-11-2011 16:23 ]

• Zlat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
wackyjacky schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:15:
[...]

Het schijnt dat hier voor de rest alleen maar professionel gamers komen :9
Ik heb hem een PM gestuurd 8)

Ik wil sowieso wel wat meer MW3 mensen op mijn psn hebben. Ik speel niet zo vaak om echt goed te zijn, maar ik ben ook zeker niet bagger.

BlOps was mijn eerste shooter die ik echt veel online gespeeld heb. Op het einde nog net een positieve kdr gescoord (1.02) :P
Nu merk ik dat ik al een stuk sneller mee kan komen. Dus als je nog buddies nodig hebt: Aap_1 is mijn psn.

MW3: Aap_1

• deejaylethal
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-08 09:15
Zlat schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:22:
[...]

Ik heb hem een PM gestuurd 8)

Ik wil sowieso wel wat meer MW3 mensen op mijn psn hebben. Ik speel niet zo vaak om echt goed te zijn, maar ik ben ook zeker niet bagger.

BlOps was mijn eerste shooter die ik echt veel online gespeeld heb. Op het einde nog net een positieve kdr gescoord (1.02) :P
Nu merk ik dat ik al een stuk sneller mee kan komen. Dus als je nog buddies nodig hebt: Aap_1 is mijn psn.
Ik ben er ook bij!

Hebben jullie trouwens ook de problemen gehad met PSN waar ik over spreek hierboven?

• Zen!th
Sjoerdiee schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:21:
[...]

Edit: woops klikte gelijk op versturen.. Als jij je sensitivity aanpast op de PS3 draait tie gewoon lekker snel hoor maar goed

Heb zelf ook een tijd op de PC gegamed en overgestapt na PS3 is gewoon even wennen maar na een tijd gaat het vanzelf goed
Lol k dacht al zoiets ;p
Maar nee k heb liever PC, sowieso moet k dan een ps3 aanschaffen, en ELk spel wat ik wil spele kopen ipv downloaden :)
Dus k houd het bij de pc, en bij cod ;d

• Zlat
deejaylethal schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:24:
[...]

Ik ben er ook bij!

Hebben jullie trouwens ook de problemen gehad met PSN waar ik over spreek hierboven?
Nee geen last van gehad. Af en toe wel een keer een hapering of een 'slechte' lobby, maar de meeste tijd kan ik gewoon normaal gamen.

Verwijderd

Ik mis Attack Dogs. Osprey Gunners zijn saai. Daarentegen vind ik Predator Missles echt de shizzle. Heb er zo een lol in om voor mijn partygenoten te betuigen waarom ik net op die ene camper mik en niet de ander. :P

De Type 95 is trouwens fantastisch. Steady Aim aan en gaan. Je wint gewoon van SMG appjes op close range en van snipers op long range. :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2011 16:28 ]

• larsg
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 18:47
Nog even een oproep voor iedereen.

Zowel consoles als pc spelers hebben vaak last van een slechte host.
Daarom hebben ik en de mensen achter mij een petitie opgestart.

teken die aub hier (1 klik, geen registratie)

Het idee houdt in dat we een knop willen die een vote start waardoor we kunnen voten dat er een hostmigration start. Het is geen 100% oplossing maar het is een goed begin die weinig moete vraagt aan de makers.

We zijn al goed opweg met de stemmen maar kwantiteit is alles!

• Pannekoek_NL
Zen!th schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:25:
[...]

Lol k dacht al zoiets ;p
Maar nee k heb liever PC, sowieso moet k dan een ps3 aanschaffen, en ELk spel wat ik wil spele kopen ipv downloaden :)
Dus k houd het bij de pc, en bij cod ;d
er zijn toch al geruchten over nieuwe xbox eind 2012 ps4 zal dan ook niet lang op zich laten wachten dus om nu nog een ps3 te gaan kopen.. ze zijn wel goed geprijst nu vergeleken met een paar jaar terug..

Daar heeft PC wel een voordeel aan downloaden.. maar je moet ook eens in de zoveel tijd upgraden al valt dat nu wel mee op het moment denk ik.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:27:
Ik mis Attack Dogs. Osprey Gunners zijn saai.

De Type 95 is trouwens fantastisch. Steady Aim aan en gaan. Je wint gewoon van SMG appjes op close range en van snipers op long range. :)
Ik heb een gevoel dat dat het eerste wapen gaat worden wat generfd word. (Onterecht hoor naar mijn mening)

• Pannekoek_NL
@ larsg toch even gevote ook al weet ik dat het geen drol uit maakt..

Do you want a "change host" vote option?
- Yes 85% 85% [ 144 ] x
- No 15% 15% [ 26 ]

Gaat wel lekker he... NOT.

gaat nooit werken zo ;)

• Zlat
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:28:
[...]

Ik heb een gevoel dat dat het eerste wapen gaat worden wat generfd word. (Onterecht hoor naar mijn mening)
Ik hoop het niet, ik speel er net een paar potjes mee en ik vind hem top!

Verwijderd

Zlat schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:30:
[...]

Ik hoop het niet, ik speel er net een paar potjes mee en ik vind hem top!
Dat is het hem juist , het is het wapen die het meest door de "Pro's" gebruikt word.
De noobs worden er heel veel door vermoord.
Dus gaan zeuren over dat wapen.
En weg is het wapen :P

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

NickThissen schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:56:
[...]

Inmiddels heb ik m'n nat type echter op open gekregen door UPnP aan te zetten. Al heel vaak geprobeerd, maar mijn fout steeds was dat ik UPnP en port forwarding beiden aan had staan, en dat werkt dus niet. Port forwarding nu uit gezet en nu is het open.

Spelen blijft nog steeds lastig, net toevallig 1x gelukt maar krijg nog steeds 4/5 keer server connection timed out... En in de vorige 5 pagina's kan ik er niets over vinden, enkel iets over steam login waar ik geen problemen mee heb..?
Thanx wat betreft die NAT ik heb ook die poorten en UPnP aangezet (stond eerst uit) maar nog steeds Strict.
Ga het vanavong gelijk proberen.

En dat met die connecties heb ik ook . Game zoeken -> map laden -> setting up game ..... Bam Server Connection timed out. .. dat nog 3 keer weer zoeken/laden / eruit en na poging 4 of 5 kan ik eindelijk spelen en 'schiet' hij door.

Wat mij trouwens enorm tegenvalt is dat het spel niet wacht tot alle spelers gereed zijn met laden. Nee is het zo dat op het moment dat je begint met domination of demolition ineens al blijkt dat er al points gecapt zijn of dat de bomb al is geplant als je nog moet beginnen ???

Favo wapens hier: CM901 (moet nog een 20.000 punten voor lvl 31)
en ACR 6.8

[ Voor 13% gewijzigd door Frostbite op 17-11-2011 16:41 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:32:
[...]

Dat is het hem juist , het is het wapen die het meest door de "Pro's" gebruikt word.
haha pro's? Wanneer ben je pro dan?;) Vind mezelf wel pro maar speel bijna nooit met type95.. Vanavond toch maar eens proberen.

nog half uurtje en dan eindelijk weekend.. maarja, geen psn dus vanavond maar eerst scriptie!

• Pannekoek_NL
delaitinho schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:34:
[...]

haha pro's? Wanneer ben je pro dan?;) Vind mezelf wel pro maar speel bijna nooit met type95.. Vanavond toch maar eens proberen.

nog half uurtje en dan eindelijk weekend.. maarja, geen psn dus vanavond maar eerst scriptie!
Type95 is echt heftig wapen, ook al aantal potjes meegedaan, 8/10 x is het gewoon 1 burst 1 kill echt nice.
Ben benieuwd of ze gaan nerfen zo snel doe ze dat niet denk ik...

• Zlat
Sjoerdiee schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:38:
[...]

Type95 is echt heftig wapen, ook al aantal potjes meegedaan, 8/10 x is het gewoon 1 burst 1 kill echt nice.
Ben benieuwd of ze gaan nerfen zo snel doe ze dat niet denk ik...
Ze zullen hem wel iets meer zoals de G11 uit BlOps maken. Die had toch wat meer gespreide bursts.

• art1fex
Nog nooit met de T95 gespeeld, zal ik binnenkort eens testen!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Nog mensen die survival op de ps3 spelen? Toch wel erg leuk hoor, ben er helemaal verslaafd aan geraakt :P. Mijn record is tot wave 25. Niet schrikbarend hoog ofzo, maar je moet toch wel een beetje op elkaar ingespeeld zijn wil je verder komen. Dus als iemand zin heeft in suvival, voeg me toen op psn: wizzlewaxx

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
wizzlewaxx schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:52:
Nog mensen die survival op de ps3 spelen? Toch wel erg leuk hoor, ben er helemaal verslaafd aan geraakt :P. Mijn record is tot wave 25. Niet schrikbarend hoog ofzo, maar je moet toch wel een beetje op elkaar ingespeeld zijn wil je verder komen. Dus als iemand zin heeft in suvival, voeg me toen op psn: wizzlewaxx
Ik ga me daar dit weekend eens aan begeven..

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
delaitinho schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:55:
[...]

Ik ga me daar dit weekend eens aan begeven..
Zondag ben ik daar te vinden, voeg me maar toe! :). Heb je ook een headset? Tactisch is dat wel een must. Van de week kwam ik toevallig ook een Nederlander tegen met headset in de game room van Survival. met hem, mijn record weten te halen. Dus het overleggen is soms wel erg lekker

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:32:
[...]

Valt allemaal wel mee, sowieso als je eerste burst mist wat nogal snel gebeurt wanneer je geflanked word lig je toch wel. Deze "pro" gebruikt dan toch per situatie een ander wapen :D

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 08:18

Strikie

Athletics

Krijgen jullie ook weer de melding , this game is currently unavailable?

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

Verwijderd

Ik krijg alleen maar potjes met lag de laatste tijd of nog erger ik kom er helemaal niet meer in.Krijg ik elke keer de melding dat ik weer niet met de server kan connecten echt grote onzin. Want dan heb ik eindelijk NAT op open staan krijg ik dit gezeur weer :( .

• NickThissen
Sc0rPi0N schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:34:
[...]

Wat mij trouwens enorm tegenvalt is dat het spel niet wacht tot alle spelers gereed zijn met laden. Nee is het zo dat op het moment dat je begint met domination of demolition ineens al blijkt dat er al points gecapt zijn of dat de bomb al is geplant als je nog moet beginnen ???
Jup, heb ik ook. Wat dat betreft had BO het beter voor elkaar, daar werd nog een beetje gewacht totdat er genoeg spelers geconnect waren. Nu duurt het laden wel erg lang bij mij moet ik zeggen, maar dan nog, het is zo vervelend dat ik altijd potjes join waar punt B bij domination al gecaptured is. Juist het begin gevecht om B is altijd spannend en dat mis ik nou 9/10 keer 8)7

Mijn iRacing profiel

• Tharulerz
  • Laatst online: 10-04 05:16
NickThissen schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:42:
[...]

Jup, heb ik ook. Wat dat betreft had BO het beter voor elkaar, daar werd nog een beetje gewacht totdat er genoeg spelers geconnect waren. Nu duurt het laden wel erg lang bij mij moet ik zeggen, maar dan nog, het is zo vervelend dat ik altijd potjes join waar punt B bij domination al gecaptured is. Juist het begin gevecht om B is altijd spannend en dat mis ik nou 9/10 keer 8)7
Nou, van zodra de eerste persoon geladen is begint er een 20 sec countdown tot start van game, en van zodra meer dan de helft van de players zijn gejoined wordt die verminderd naar 5 seconden...

Ik zie het probleem niet, waarom zouden tig players moeten wachten omdat jij een trage pc hebt?

• NickThissen
Tharulerz schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:47:
[...]

Nou, van zodra de eerste persoon geladen is begint er een 20 sec countdown tot start van game, en van zodra meer dan de helft van de players zijn gejoined wordt die verminderd naar 5 seconden...
Als ze gewoon zoiets als bij BO maken dat je al een soort free for all kan spelen tijdens het wachten is dat toch stukken beter? Lijkt me niet zo heel lastig. Daarbij vind ik de helft van de spelers wel een erg karige maat, doe dan 3/4 ofzo, de helft kan net zo goed 1 team zijn, beetje scheef dus...
Tharulerz schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:47:
Ik zie het probleem niet, waarom zouden tig players moeten wachten omdat jij een trage pc hebt?
  • Mijn systeem zit ruim boven de systeemeisen dus in dat opzicht heb ik geen trage pc,
  • Volgens mij heb ik net zoveel voor het spel betaald als de rest,
  • Mijn team heeft een speler minder
Nog meer?

Ok, ik snap wel dat het vervelend is om elk potje heel lang te moeten wachten op 1 speler, maar naar mijn ervaring is het heel vaak veel meer dan 1 speler, er zijn genoeg mensen die nog later dan ik pas de game joinen. Als er meer spelers te laat joinen dan dat er spelers op tijd geladen zijn dan is dat dus niet goed uitgewerkt lijkt me...

Mijn iRacing profiel

• Dacuuu
Heb ik port 28960 gewoon open staan in mijn moden, naar mijn interne IP adres. Krijg ik moderate. Terwijl mijn broertje hem 'open' heb staan, en mijn laptop ook. 8)7

Dacht net, doe is gek, ik zet hem helemaal open. Dus ik mijn interne IP adres gebruikt Als NAT Adres. Is hij nog steeds moderate in game en lukt het niet om mensen te inviten. Weet iemand hoe dit op te lossen?

Ik heb een Telfort internet verbinding met zyxel P-2812HNU-F1 modem.

• marti-n
  • Laatst online: 19-09 07:35
Oke, dit is vreemd, start net mn laptop op en Steam begint promt MW3 Multiplayer weer te downloaden :S

Dit is nu de 3e keer al, en begint vrij vervelend te worden, mijn verbinding is namelijk nou niet zo heel erg snel :S

Gisteravond nog gespeeld, Windows in de Sluimerstand en nu dit :( , Vorige keer dus precies hetzelfde, en na het downloaden kon ik weer lekker verder spelen.

Files verifiëren heeft geen nut, gaat naar 100% en stopt dan.
Opnieuw via DVD een 'Reinstall' doen, gaat ie verifiëren, en blijft ook op 100% hangen.

Deinstalleren en opnieuw installeren kost zo'n beetje net zoveel tijd als de boel gewoon laten downloaden :S

Ohja, ook een apart detail, hij begint altijd op 6,5-7 GB te downloaden :S

Iemand die dit ook wel eens heeft gehad, of er een oplossing voor heeft ?

• Dacuuu
marti-n schreef op donderdag 17 november 2011 @ 18:40:
Oke, dit is vreemd, start net mn laptop op en Steam begint promt MW3 Multiplayer weer te downloaden :S

Dit is nu de 3e keer al, en begint vrij vervelend te worden, mijn verbinding is namelijk nou niet zo heel erg snel :S

Gisteravond nog gespeeld, Windows in de Sluimerstand en nu dit :( , Vorige keer dus precies hetzelfde, en na het downloaden kon ik weer lekker verder spelen.

Files verifiëren heeft geen nut, gaat naar 100% en stopt dan.
Opnieuw via DVD een 'Reinstall' doen, gaat ie verifiëren, en blijft ook op 100% hangen.

Deinstalleren en opnieuw installeren kost zo'n beetje net zoveel tijd als de boel gewoon laten downloaden :S

Ohja, ook een apart detail, hij begint altijd op 6,5-7 GB te downloaden :S

Iemand die dit ook wel eens heeft gehad, of er een oplossing voor heeft ?
dit heb ik als ik inlog op steam met een ander account, en dan weer erna inlog met het account waar MW3 opstaat..heb nog geen oplossing 8)7

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

wizzlewaxx schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:52:
Ik speel vaak survival mijn record is wave 31... Je mag me wel ffe toevoegen... Blasterus15

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
art1fex schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:52:
Nog nooit met de T95 gespeeld, zal ik binnenkort eens testen!
Voor mid- en longrange vind ik het wel een fijn wapen, één burst is vaak genoeg, maar het past niet echt bij mijn speelstijl. Ben een rusher en heb dus liever een UMP/P90/PP90 in m'n handen.
Rustig/voorzichtig spelen is zooo boring.

Leuk trouwens dat m'n vrienden wel lekker kunnen spelen en ik morgen pas weer kan dankzij dat onderhoud. :(

[ Voor 11% gewijzigd door superbassie op 17-11-2011 19:11 ]

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Sc0rPi0N schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:34:
[...]
Favo wapens hier: CM901 (moet nog een 20.000 punten voor lvl 31)
en ACR 6.8
Hoeveel van die callsigns kun je nou verdienen per wapen? Ik weet iig van de Maximum Proficiency, en van de 500 Kills. Aleen tussen die twee callsigns zitten twee lege plekken, waar zijn die voor?

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik ga vanavond denk maar niet meer spelen, geen zin om te wachten totdat het weer online komt, lekker optijd pitten straks en dan morgen weer lekker heel de dag de tijd.
Vanmorgen nog wel goeie potjes gehad, geen partypeepz dus was lekker solo, beetje TD om aan me saldo te werken.
Vanmorgen hoge scores gehad, helaas was de rest van het team steeds niet zo top..
Vooral met de L118 ga ik momenteel als een raket, haal lekker steeds al me killstreaks, hoewel de hoogste streak pas op 17 kills staat, overigens ook met snipe.
Vanmorgen vooral hardcore TD gedaan, alles op silent perks + silencer, en dan lekker met je snipe op een mooi plekje zitten..ubercampmodus en ze hadden geen idee van waar ik ze beschoot.
Die mission is echt mijn favo map voor snipecampacties.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Verwijderd

Only schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:28:
Ik ga vanavond denk maar niet meer spelen, geen zin om te wachten totdat het weer online komt, lekker optijd pitten straks en dan morgen weer lekker heel de dag de tijd.
Vanmorgen nog wel goeie potjes gehad, geen partypeepz dus was lekker solo, beetje TD om aan me saldo te werken.
Vanmorgen hoge scores gehad, helaas was de rest van het team steeds niet zo top..
Vooral met de L118 ga ik momenteel als een raket, haal lekker steeds al me killstreaks, hoewel de hoogste streak pas op 17 kills staat, overigens ook met snipe.
Vanmorgen vooral hardcore TD gedaan, alles op silent perks + silencer, en dan lekker met je snipe op een mooi plekje zitten..ubercampmodus en ze hadden geen idee van waar ik ze beschoot.
Die mission is echt mijn favo map voor snipecampacties.
Camperrrrrrr :P In het begin van Black ops was jij echt nog aan het rushen en IK aan het campen.
Maar rollen zijn nu ondertussen omgedraaid :P .

Mijn hoogste kill streak staat momenteel op 14 volgens mij. dus kan nog wel wat hoger.

Maar router komt volgens de verzendstatus morgen binnen dus ben ik het van het weekend weer bij.
Maar iedereen weet ook dat postNL nooit op tijd bezorgt dus even hopen haha :P

• larsg
Sjoerdiee schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:30:
@ larsg toch even gevote ook al weet ik dat het geen drol uit maakt..

Do you want a "change host" vote option?
- Yes 85% 85% [ 144 ] x
- No 15% 15% [ 26 ]

Gaat wel lekker he... NOT.

gaat nooit werken zo ;)
bwa, die 15% zijn een stel grappemakers...

voor de rest meen ik ergens op de twitter van fourtwozero gelezen te hebben dat een poll/petitie met meer als 1000 votes overwogen zou worden? (heb dit gelezen na dit gestart te hebben)

mja dan nog op 1 of andere manier moet ik/we het publiek zien te bereiken met deze poll. want een paar honderd stemmen doen ofc niets.

Mja elk beetje helpt dus iedereen www.wapclan.net/vote AUB

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

larsg schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:58:
[...]

bwa, die 15% zijn een stel grappemakers...

voor de rest meen ik ergens op de twitter van fourtwozero gelezen te hebben dat een poll/petitie met meer als 1000 votes overwogen zou worden? (heb dit gelezen na dit gestart te hebben)

mja dan nog op 1 of andere manier moet ik/we het publiek zien te bereiken met deze poll. want een paar honderd stemmen doen ofc niets.

Mja elk beetje helpt dus iedereen www.wapclan.net/vote AUB
http://www.callofduty.com/community/mw3/forums ;)

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:58:
[...]

Camperrrrrrr :P In het begin van Black ops was jij echt nog aan het rushen en IK aan het campen.
Maar rollen zijn nu ondertussen omgedraaid :P .

Mijn hoogste kill streak staat momenteel op 14 volgens mij. dus kan nog wel wat hoger.

Maar router komt volgens de verzendstatus morgen binnen dus ben ik het van het weekend weer bij.
Maar iedereen weet ook dat postNL nooit op tijd bezorgt dus even hopen haha :P
Speel je wel eens Hardcore? Rushen is doodgaan hoor daar..
Nee, ben ook erg actief geweest met silent rush class, das ump, en assaultrifle class is met Type 95 + red + silencer :P
Maar als ik snipe zit ik redelijk in me camp modus. En als ik snipe in normale TD dan maak ik paar kills, dan verplaats ik even, weer paar kills, weer even verplaatsen, easykilling, want na paar kills gaan ze vaak naar de plek waar je toen was, maar dan zit ik weer net ergens anders en pak ik ze weer op het stuk waar ik eerst zat :P

In het begin van BO speelde ik trouwens niet met je hoor, ik speelde altijd hardcore TD, ik had al minstens 4000 kills daarin voordat ik veel party ging spelen :P

[ Voor 7% gewijzigd door Only op 17-11-2011 20:08 ]

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

• larsg
/Tried en niet echt een goede community daar, ook niet echt actief.

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Niet kicken na 1 uur :/

[ Voor 91% gewijzigd door PWM op 17-11-2011 22:08 ]

• larsg
cod wiki?

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

• larsg
ik weet het niet sorry, mss gwn uitvinden en alles van dat wapen unlocken...

Verwijderd

X Headshots en totaal volgespeeld qua challenges vermoed ik.

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 17-11-2011 22:09 ]

Verwijderd

Ik vind het wel prettig dat je nu ook echt kan lezen HOE en WAAROM je een bepaalde emblem/title hebt gehaald. Leuk, een text die zegt: "YOU OWN!", maar het zou wel leuk zijn om te weten wat het betekent. Dat moest je bij MW2 eerst helemaal gaan opzoeken.

• Dutch Renegade
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-03-2024
gloeiende :( :( :( :(

Ben ik lekker bezig,krijg ik een connectie error
Word meteen uit het ps3 network geknikkerd
Kan dus niet meer inloggen ivm het onderhoud van vanavond en vannacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Net een aimbotter die de hele game verpestte:

http://steamcommunity.com/profiles/76561198052261640/
Met naam Crewlovexo

Gelijk maar gereport.

Jammer dat dit soort gasten al zo snel weer een game kunnen vergallen. Had ook binnen 20 tellen de MOAB.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Laatst online: 19-09 10:46

Satom

Verzamel ervaringen

Strikie schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:01:
Krijgen jullie ook weer de melding , this game is currently unavailable?
Op de PC? Ik heb het spel met een RU key geactiveerd/toegevoegd en hij blijft nu hangen bij: Connecting to online services

Nu ben ik bang dat het door de RU key komt.. hoop het niet..

Hier nog een raar iets, als ik dus het bericht heb gekregen dat de server niet bereikbaar zijn op het moment, en ik het spel afsluit blijft iw5mp.exe in taakbeheer staan en steam denkt dat ik nog steeds speel, ik kan deze taak niet beëindigen. En als ik het spel vaker start, komt iw5mp.exe er ook vaker in het lijstje voor en die zijn dan allemaal niet te beëindigen. Herinstallatie via schijf en via Steam download hebben geen oplossing gebracht.. kan vanmiddag nog even proberen in te loggen op de PC van mijn broertje met mijn account.. :X

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2yypic2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Dat van game is currently unavailable is simpel te fixen door:
Rechter muisknop op MW3-MP(in steam library, niet op je desktop) -> Properties, dan het tabje local(gamefiles) oid -> Verify Integrity of Game Cache .. ff laten checken (en die 1e missende kb downloaden) en vervolgens werkt het weer een dag (bij mij dan iig)

Een aimbotter? :D Hebje em geowned? :D altijd een anti aimbotter class achter de hand hebben! :)
een random wapen met een noobtube, en dan met balistic vest ;d en predator ;d en uav ..
(vooral balistic vest is belangrijk, dan heb je door die extra health meer tijd om die tube in zen neusgat te duwen :)
Blind eye Assassin en .. sitrep ;)
En neerhalen die vent :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Vliegtuig02 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 07:03:
[...]
Op de PC? Ik heb het spel met een RU key geactiveerd/toegevoegd en hij blijft nu hangen bij: Connecting to online services

Nu ben ik bang dat het door de RU key komt.. hoop het niet..

Hier nog een raar iets, als ik dus het bericht heb gekregen dat de server niet bereikbaar zijn op het moment, en ik het spel afsluit blijft iw5mp.exe in taakbeheer staan en steam denkt dat ik nog steeds speel, ik kan deze taak niet beëindigen. En als ik het spel vaker start, komt iw5mp.exe er ook vaker in het lijstje voor en die zijn dan allemaal niet te beëindigen. Herinstallatie via schijf en via Steam download hebben geen oplossing gebracht.. kan vanmiddag nog even proberen in te loggen op de PC van mijn broertje met mijn account.. :X

[afbeelding]
Even in je startbalk taskmgr intype, rechtermuisknop -> uitvoeren als admin ;d vervolgens zou je die .exe weg moeten kunnen gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-06 13:40
had vanacht iets raars speelde domination op lockdown en de tegenstanders bleven maar airstrikes callen echt bijna 5 minuten lang... is dat een bekende bug / hack of is dit iets nieuws?

verder gisteren begonnen met de Type95 en zoals al eerder in dit topic is aangegeven (HEEEERLIJK WAPEN)
mede omdat de mede GOTters zo over het wapen te spreken waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Ff een random vraagje .. geen idee of die al gesteld is.
Ik kwam in de SP een AK74u tegen :O ik heleaal blij :D
Nu keek ik pas tussen de wapens van de MP, staat daar geen AK74u tussen?
Kijk ik niet goed of zijn die lui van IW echt zo dom op het uber wapen (de u van AK74u staat voor uber) alleen in de SP te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spenker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-02-2021
Heb een clan gemaakt voor PS3.

Naam: 'GoT'
PSN: Zinkhout

Voorwaarden om te joinen:
-Teamspeler met positieve K/d ratio
-Geen campers

Lijkt me mooi om met een mooie groep te knallen! Mooi xp en clan bonussen halen ook 8)

Cheers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Zen!th schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:23:
Ff een random vraagje .. geen idee of die al gesteld is.
Ik kwam in de SP een AK74u tegen :O ik heleaal blij :D
Nu keek ik pas tussen de wapens van de MP, staat daar geen AK74u tussen?
Kijk ik niet goed of zijn die lui van IW echt zo dom op het uber wapen (de u van AK74u staat voor uber) alleen in de SP te doen?
Hoe "uber" een wapen is hangt toch compleet af van de eigenschappen die IW meegeven aan het wapen? De G11 machine pistols waren uber in MW2 maar niet in MW3. De AK47u was zeker goed in BO, maar wel zo goed dat in een vervolg game deze bijna zeker naar beneden worden bijgesteld.

Ik vind de wapenkeuze in eigenlijk alle CoDs wel prima. Af en toe komt er wat bij en valt er wat af, maar er zijn altijd alternatieven die bij je speelstijl passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Spenker schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:30:
Heb een clan gemaakt voor PS3.

Naam: 'GoT'
PSN: Zinkhout

Voorwaarden om te joinen:
-Teamspeler met positieve K/d ratio
-Geen campers

Lijkt me mooi om met een mooie groep te knallen! Mooi xp en clan bonussen halen ook 8)

Cheers :)
Wat een belachelijke voorwaarde om iets te joinen wat zou moeten bestaan uit spelers van een open community als GoT. Postieve k/d ratio? Hoe belangrijk is dat bij Domination, CTF, Demolition, S&D? Het gaat om de objectives. Maar als je zo'n clan wilt starten is dat natuurlijk prima, maar doe dat dan niet uit naam van GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Hann1BaL schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:31:
[...]

Hoe "uber" een wapen is hangt toch compleet af van de eigenschappen die IW meegeven aan het wapen? De G11 machine pistols waren uber in MW2 maar niet in MW3. De AK47u was zeker goed in BO, maar wel zo goed dat in een vervolg game deze bijna zeker naar beneden worden bijgesteld.

Ik vind de wapenkeuze in eigenlijk alle CoDs wel prima. Af en toe komt er wat bij en valt er wat af, maar er zijn altijd alternatieven die bij je speelstijl passen.
hebje gelijk in, maar in de SP schiet, voelt en ziet ie er hetzelfde uit in CoD4 .. in BO was het een overpowered noobwapen(ja een noobwapen, elke man die niet normaal kon richten schoot met dat hipfirende rot ding met steady aim) ;d
G11? G18 akimbo bedoel je denk ik, maar die waren in MW2 moeilijk overpowered idd :(
De wapenkeuze vind ik ook wel goed, maar ik vraag me af waarom WEL in de SP en niet in de MP ..
En .. waarom pmg9 akimbo? k word helemaal ziek van die noobsprayers gewoon.
Net of die lui van IW niet beta testen en denken .. DAAAAMN dit wapen is VEEEL te irritant overpowered, en em vervolgens nerfe ;d
Elk wapen heeft idd zen eigen eigenschappen, maar je kan het overdrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Zen!th schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:35:
[...]

hebje gelijk in, maar in de SP schiet, voelt en ziet ie er hetzelfde uit in CoD4 .. in BO was het een overpowered noobwapen(ja een noobwapen, elke man die niet normaal kon richten schoot met dat hipfirende rot ding met steady aim) ;d
G11? G18 akimbo bedoel je denk ik, maar die waren in MW2 moeilijk overpowered idd :(
De wapenkeuze vind ik ook wel goed, maar ik vraag me af waarom WEL in de SP en niet in de MP ..
En .. waarom pmg9 akimbo? k word helemaal ziek van die noobsprayers gewoon.
Net of die lui van IW niet beta testen en denken .. DAAAAMN dit wapen is VEEEL te irritant overpowered, en em vervolgens nerfe ;d
Elk wapen heeft idd zen eigen eigenschappen, maar je kan het overdrijven
Ik ben het er zeker mee eens dat er beter getest mag worden op wapen balance. En ze leren wel van fouten, maar daar slaan ze soms ook in door. In MW2 was de model 1887 zwaar overpowered en in MW3 is het een kermis proppenschietertje van plastic geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:35
Delai hoe zit het met onze clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Hann1BaL schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:37:
[...]

Ik ben het er zeker mee eens dat er beter getest mag worden op wapen balance. En ze leren wel van fouten, maar daar slaan ze soms ook in door. In MW2 was de model 1887 zwaar overpowered en in MW3 is het een kermis proppenschietertje van plastic geworden.
Had het gisteren met de Scorpion + silencer. Ik moest die gast wel 10 keer raken voordat die dood was. Nou ja dood hij kon zich omdraaien, wapen herladen en mij afmaken.... En ik maar propjesschieten .... |:(

Oh en ze mogen die akimbo wapen eens heel snel terugschroeven want die zijn veels te overpowered. Hoe vaak zie ik niet een final kill met twee van die pmg9's

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Hann1BaL schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:37:
[...]

Ze leren helemaal niet van hun fouten ..
In MW2 was de G18 akimbo moeilijk veel te goed, en de Model 1887 NA de nerfpatch perfect (goeie range, niet te kort niet te ver)
Vervolgens maken ze G18 akimbo wapens .. maar geven het de naam & skin van de pmg9 akimbo -.-
In CoD4 was alleen de AKu behoorlijk goed, en de rest gewoon goed gebalanced.
in deze zijn er gelijk weer wapens die je na 5 minuten speeltijd al kan betitelen als "Overpowered wapen voor Pure kaknoobs"

En in de volgende CoD, word de pmg9 heel kut, en is mini uzi akimbo gruwelijk sterk .. t is altijd wat met die lui

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arghhhh , ik had net een heerlijk potje free for all.
Een helicopter in de lucht daarna een strafe run.

En bang : signed off on xbox live.

Gelukkig gebeuren dit soort dingen niet vaak.
Pagina: 1 ... 58 ... 68 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty