Verwijderd

Hmm iemand anders ook problemen op de PC met windowed mode? Blijft bij mij iedere keer crashen na x minuten spelen Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NyY2A.jpg

wil graag muziek kunnen wisselen en tweakers checken terwijl ik zit te campen :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2011 00:17 ]

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 23:40:
[...]

Deze ervaring deel ik. Vooral long range heb ik er last van. Van dichtbij valt het mee en heb ik door dat het 'mijn' kill is. De plof, plof, plof, dood van BO speelde lekkerder.

[...]

Yes! Ook dit. BO vind ik persoonlijk op veel fronten een beter spel (Ben in MW3 inmiddels halvewege 2e prestige). BO pakte ik op elke moment van de dag even op. MW3 trekt veel minder aan me. Heb tot ik P15 was in BO geen SP spel gespeeld. Sinds MW3 heb ik de 2e helft van Batman en de 1e helft van Deus Ex gedaan. Geeft al een teken dat ik nu na een verjaardagsvisite bedenk of slapen of Deus Ex en alleen als mijn broertje online komt MW3.

Support vind ik echter juist een mooie pre. Nu kan ik minder voorzichtig doen als ik solo TDM speel. In BO kwam het vaak voordat ik een Blackbird moest halen om ons team te laten winnen (niet dat ik zo goed ben, maar sommigen lijken TDM gewoon niet te snappen). Nu kan ik rustig een paar keer doodgaan. De advanced UAV komt er toch wel. :)

Wel heb ik veel vaker frustrerende deaths. Mijn KD ligt iets lager in MW3 momenteel (1.5) maar gaat op termijn die van BO (1.8) overtreffen. Maar toch zit ik veel vaker te vloeken naar mijn scherm bij MW3. Veel crossfire onzin, veel corner campend tuig in objectives, veel zielig geheadglitch achter muurtjes (in sniper only snap ik het, maar ga vechten als een vent met benen in deze arcade shit), veel in de rug en zij worden neergesabeld terwijl je net spawnt, veel geknife van 5 meter afstand, vaak rubbere kogels, vaak dood terwijl je de muur al om was.

MW3 is in de basis een goed spel. Er zijn echter een aantal dingen die het momenteel een slechte ervaring laten bieden...
Toch hoorde ik dat tsk tsk tsk geluid van MW2 in een aantal fimpjes op de X360 versie maar ik hoor het in mijn variant totaal niet terug. Toch vind ik MW3 vloeiender aanvoelen en de wapens gewoon leuker.

Qua KD ratio zit ik ongeveer gelijk, Nu stabiel op 2.4 en in BO was dit 2.6 Maar het groeit natuurlijk wel met de tijd. Ben het er wel over eens dat in crap situaties je opeens van tig kanten constant geflanked word omdat je gewoon ergens spawned wat je niet kan beinvloeden.

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=juuk_bG2XQY&feature=feedu]

Lijkt me duidelijk. Under de map glitch. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Ik begin de maps goed te kennen nu. K/D vanavond van 1.28 naar 1.55 opgeschroefd. :)

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

DanielWW2 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 01:04:
[video]

Lijkt me duidelijk. Under de map glitch. :/
Hmm bij de pc is hij toch echt dichtgetimmerd.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Sc0rPi0N schreef op donderdag 17 november 2011 @ 01:31:
[...]

Hmm bij de pc is hij toch echt dichtgetimmerd.
Dat is pijnlijk. De XBOX360 versie heeft dan kennelijk een glitch die de PC versie niet heeft. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:35
Aghanim schreef op woensdag 16 november 2011 @ 22:28:
De kogel is door de kerk, de mijne staat te koop. Speel eens per week met vrienden en dat is erg leuk maar zelf heb ik pas 2 uur (launchday) online gespeeld en heb nooit het gevoel van ff spelen als ik thuis kom, zoals ik dat met BO wel had.

Het killen 'voelt' gewoon niet realistisch en daar kom ik blijkbaar niet overheen :)
Je hebt wel gelijk vind ik, in MW3 loopt alles veel "houteriger" je kan gewoon niet lekker weg-fraggen wat wel bij BlackOps zo is.
Daarnaast vind ik het op de Pc waardeloos spelen met de FOV die op 65 staat ofzo en niet te veranderen is :(

De gameplay is erg traag en je hebt weinig overzicht, ben na 2 partijtjes compleet dizzy in mijn hoofd. Dan nog maar te zwijgen over het P2P gebeuren. Na een week gespeeld te hebben heb ik het er wel weer mee gehad.

Kon ik zelf maar een game ontwikkelen, dan was die 1000x beter dan wat het nu is.

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

DanielWW2 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 01:36:
[...]

Dat is pijnlijk. De XBOX360 versie heeft dan kennelijk een glitch die de PC versie niet heeft. :+
Hmm wel erg bijzonder ja....hehe :9

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
Grootste probleem vind ik Steam ..
Elke keer dat geidioot van die lui met hun verbindingsproblemen.
Zit je in een game, begin het te pingen, terug naar het main menu, "You must be logged in to steam bla bla"
Terwijl men skype call het gewoon blijft doen.
Die lui van Steam leren er niets van, met de MW2 release hetzelfde crappy probleem dat je steeds uit het spel gegooit werd door dat brakke Steam -.-
Sowieso .. i want DEDI's (ranked) dat irritante gelagg met die P2P troep, om van te huilen!

• art1fex
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-10-2021
Ik ben nog nooit door Steam uit een game gegooid?

Steam is niets mis mee!

edit:
Volgens mij haal je 2 dingen door elkaar, dat verrekte lobby-systeem van MW2 en MW3, en Steam..

[ Voor 42% gewijzigd door art1fex op 17-11-2011 08:36 ]

• fuuf
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 14:46
Gister even FMG-9 akimbo geprobeerd maar die zijn wel ietsjes te sterk... daar doe je ook niks tegen in CQC, mag wel wat aan gedaan worden vind ik :)

Verwijderd

Zen!th schreef op donderdag 17 november 2011 @ 07:57:
Grootste probleem vind ik Steam ..
Elke keer dat geidioot van die lui met hun verbindingsproblemen.
Het ligt niet aan Steam, idd niets mis mee. Het probleem is IWnet. p2p systeem opzich prima, het heeft ook voordelen tov dedi's maar ze moeten wel een keer hun zaakjes op orde hebben.

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

RoaDHouse schreef op donderdag 17 november 2011 @ 01:46:
[...]

Je hebt wel gelijk vind ik, in MW3 loopt alles veel "houteriger" je kan gewoon niet lekker weg-fraggen wat wel bij BlackOps zo is.
Daarnaast vind ik het op de Pc waardeloos spelen met de FOV die op 65 staat ofzo en niet te veranderen is :(

De gameplay is erg traag en je hebt weinig overzicht, ben na 2 partijtjes compleet dizzy in mijn hoofd. Dan nog maar te zwijgen over het P2P gebeuren. Na een week gespeeld te hebben heb ik het er wel weer mee gehad.

Kon ik zelf maar een game ontwikkelen, dan was die 1000x beter dan wat het nu is.
Sloom? Ik vind het juist lekker snel gegaan. Weetje zeker dat je niet camped?:p

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 18:37
@ Roadhouse ik heb juist precies het tegenovergestelde Blops speelde bij mij houterig/happerend en MW3 speelt juist lekker soepel.. beetje vreemd

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Gisteravond een paar leuke potjes gespeeld met de tigers, en payback :)

Het spelen in een party is zo veel leuker dan gewoon alleen spelen in domination, omdat je kan afspreken waar iedereen heen gaat.

Heb me zeker vermaakt en is voor mij voor herhaling vatbaar! Nu alleen nog ff sommige maps vaker spelen. Merkte dat ik op nieuwe maps moeite had.

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Lonestander schreef op donderdag 17 november 2011 @ 09:17:
Gisteravond een paar leuke potjes gespeeld met de tigers, en payback :)

Het spelen in een party is zo veel leuker dan gewoon alleen spelen in domination, omdat je kan afspreken waar iedereen heen gaat.

Heb me zeker vermaakt en is voor mij voor herhaling vatbaar! Nu alleen nog ff sommige maps vaker spelen. Merkte dat ik op nieuwe maps moeite had.
Inderdaad !
Speelde af en toe wel eens met 1 vriend maar gister volle party en dat is toch wel mega !
We ownde best hard al zeg ik het zelf.

Alleen de laatste 2 potjes werden we bruut afgemaakt :o

Alleen af en toe werd een vriend gebitched..
Kwam hij in het andere team terwijl hij wel bij ons in de voice chat zat en in de game party..

Vandaag gaan nog 2 vrienden MW3 halen dus dat word alleen nog maar ground war als iedereen speelt.
Moet zeggen dat het wel heerlijk speelt z´n party op domination.

Enige waar ik me aan erger is
- Als je geen party leader ben kan je niemand inviten.
- FMG-9 Akimbo ( te overpowered naar mijn gevoel )
- Quick scopers ( Al heb ik het idee dat ze minder zijn geworden naar de update ? )
- Ik nog niet goed met de aim overweg kan ^^ :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Famous op 17-11-2011 09:22 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Verwijderd

Ook ik vind MW3 veel prettiger spelen maar dat komt met name omdat het gewoon soepel draait tov BO waar ik en vele anderen constant stotteringen en screen freezes ervaarde. BO was baggerslecht geoptimaliseerd voor de PC. Bij de één draaide het slecht en bij de ander soepel. MW3 draai ik op de hoogste settings met AA en alles op de hoogste stand. Af en toe wat haperingen maar die komen door lag. Bij BO had constant belachelijk hoge CPU belasting. Ik was maar van allende gekapt met BO. MW3 is daarentegen een verademing.
De wapens vind ik in MW2/MW3 ook veel beter aanvoelen dan BO. Het verschil tussen wapens is veel duidelijker merkbaar waar ik in BO mij soms afvroeg wat nu eigenlijk het verschil is. De meeste wapens voelden een beetje hetzelfde aan.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2011 09:30 ]

• art1fex
Ik speel net zo graag in m'n eentje dan met anderen.

• Pannekoek_NL
art1fex schreef op donderdag 17 november 2011 @ 09:29:
Ik speel net zo graag in m'n eentje dan met anderen.
Met anderen is het wel makkelijker spelen imo, je zit meestal gewoon met goede spelers in een party die weten wat ze doen en niet tijdens een potje Domination TDM doen XD.

Met een party win ik bijna alles, maar in me 1tje valt het toch wel tegen. altijd wel stel mafkeze in je team die er niks van bakke

• Famous

Famous

R 400+

Sjoerdiee schreef op donderdag 17 november 2011 @ 09:31:
[...]

Met anderen is het wel makkelijker spelen imo, je zit meestal gewoon met goede spelers in een party die weten wat ze doen en niet tijdens een potje Domination TDM doen XD.

Met een party win ik bijna alles, maar in me 1tje valt het toch wel tegen. altijd wel stel mafkeze in je team die er niks van bakke
Heb precies het zelfde.
Al zijn 2 mensen net nieuw op de xbox en die zijn wat slechter, maar toch zeggen ze dan wel waar enemies zijn of capturen ze flaggs.
Zelf net nieuw op xbox maar gaat al redelijk, K/D van 0.882 naar 0.996 opgeschroeft. Momenteel lvl 61 dacht ik.

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:20
Sjoerdiee schreef op donderdag 17 november 2011 @ 09:31:
[...]

of die luisteren bij bv demolition om niet alle 2 de bommen op dezelfde tijd te plaatsen of explresse en ronde t everliezen om een 3e af te dwingen. Of mensen die ene boobytrap willen oppakken als er 3 mensen langslopen :@

• Zen!th
Steam is wel wat mis mee, kijk naar die http://store.steampowered.com/stats/ link
Daar zie je duidelijk zon login drop ..
Dat gebeurt regelmatig, zitten we met een man of 6 in een skype call en dan is het: "Okee steam faalt WEER" ff een kwartiertje wachten en, hop we hebben weer steam connectie. (let op die nadruk op WEER)
Had bij MW2 ook al een scheit hekel aan steam.
Dus beter maken ze voor MW3 ook een AlterIW mod, dan ben ik insta weg bij dat brakke matchmaking systeem!

Wat hun bezielt heb om de perfecte cod (COD4) zo enorm te hebben moeten vernakken, ik vraag het me af!

Punkbuster 0 cheaters 100% rankhackers ( ik haat cheaters, rankhackers boeit me geen hol)
Dat brakke anti cheat van mw3 100% wallhackers.aimbotters en hier en daar een rankhacker ..
Hun zijn er trots op dat ze kunnen banne voor rankhacke .. maar wallhacke/aimbotte doen ze geen kloot aan.

[ Voor 20% gewijzigd door Zen!th op 17-11-2011 09:49 ]

• j4y
  • Nu online

j4y

Ik snap ook niet wat er nou mis is met een ingame serverbrowser en /connect <IP>.

Dat is toch net zo makkelijk, 1 iemand zoekt server uit, iedereen /connect en je kan spelen.

en xFire join natuurlijk voor de mensen die dat niet snappen.

• art1fex
Zelf hou ik ook meer van dedicated servers (custom instellingen/een mod op z'n tijd is ook wel leuk).
Maar zoals al meerdere mensen zeggen, zo'n matchmaking systeem heeft ook voordelen.
Ik denk ook dat gamer die 2 potjes in de week speelt het waarschijnlijk als prettig ervaart.

• Apart
  • Laatst online: 18-09 19:25
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 00:13:
Hmm iemand anders ook problemen op de PC met windowed mode? Blijft bij mij iedere keer crashen na x minuten spelen [afbeelding]

wil graag muziek kunnen wisselen en tweakers checken terwijl ik zit te campen :P
Sorry ik zou het niet weten, vind je image wel tof, aangezien de Tolo in die console ToloDK is, een goede vriend van mij; YouTube: Kanaal van ToloDK

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
art1fex schreef op donderdag 17 november 2011 @ 09:54:
Zelf hou ik ook meer van dedicated servers (custom instellingen/een mod op z'n tijd is ook wel leuk).
Maar zoals al meerdere mensen zeggen, zo'n matchmaking systeem heeft ook voordelen.
Ik denk ook dat gamer die 2 potjes in de week speelt het waarschijnlijk als prettig ervaart.
UT99, dat was de tijd hoe een serverbrowser hoorde te werken :)

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Apart schreef op donderdag 17 november 2011 @ 09:56:
[...]

Sorry ik zou het niet weten, vind je image wel tof, aangezien de Tolo in die console ToloDK is, een goede vriend van mij; YouTube: Kanaal van ToloDK
Er zijn meer hondjes die fikkie heten..:p

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• Apart
Xenomorphh schreef op donderdag 17 november 2011 @ 09:58:
[...]

Er zijn meer hondjes die fikkie heten..:p
Denk het niet, aangezien ik hem de screenshot heb laten zien D:

• art1fex
Ik heb nog nooit bij een Deen in de server gezeten :P

Verwijderd

fuuf schreef op donderdag 17 november 2011 @ 08:49:
Gister even FMG-9 akimbo geprobeerd maar die zijn wel ietsjes te sterk... daar doe je ook niks tegen in CQC, mag wel wat aan gedaan worden vind ik :)
Enige wat ik er voor zover tegen kan doen is Model 1887 met damage (wat overigens bloed zweet & tranen is totdat je dan eindelijk weapon level 28 hebt, maar dan is 't ook wel weer leuk). Ben het met je eens dat de FMG-9 flink met een nerfbat in 't gezicht geslagen mag worden.

Verwijderd

Apart schreef op donderdag 17 november 2011 @ 09:59:
[...]

aangezien ik heb de screenshot heb laten zien
ik wist het

• Apart
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:18:
[...]

Enige wat ik er voor zover tegen kan doen is Model 1887 met damage (wat overigens bloed zweet & tranen is totdat je dan eindelijk weapon level 28 hebt, maar dan is 't ook wel weer leuk). Ben het met je eens dat de FMG-9 flink met een nerfbat in 't gezicht geslagen mag worden.
FMG9 is de G18 van MW3. G18 is in MW3 een stuk beter getuned dan dat hij was in MW2

• Zen!th
Apart schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:32:
[...]

FMG9 is de G18 van MW3. G18 is in MW3 een stuk beter getuned dan dat hij was in MW2
Het enige wat je tegen FMG9 akimbo mensen kan doen, is uitschelden tot ze zich in een hoekje gaan zitten schamen over hoe intens gay ze zijn ;d

Verwijderd

Zen!th schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:38:
[...]

Het enige wat je tegen FMG9 akimbo mensen kan doen, is uitschelden tot ze zich in een hoekje gaan zitten schamen over hoe intens gay ze zijn ;d
Ik vind alsnog dat je met een shotgun + damage wel wat terug kan doen, maar het is 50/50 hoor, helft van de tijd hebben ze je alsnog. En 'gay' .. meh, gay mensen zijn vaak relaxt, waarals ik niet zo blij word van akimbo typjes

• fuuf
  • Laatst online: 19-09 14:46
Haha het is idd een nazi manier van spelen... Ben nog niet zo kapot van de shotguns leverd meer frustratie op dan plezier..

Verwijderd

Kan je vertellen dat áls je 28 levels moet doen voor de Damage proficiency, dat je dan ook echt 28 levels lang vreselijk hard huilt. Het is echt een ramp, je knalt 2 kogels point blank in iemands gezicht met een pump action shotgun, maar dood? Nee hoor, vrolijk doorrennen of omdraaien en je in je gezicht sproeien met een UMP .45 of een FMG-9 Akimbo. Maar je moet wat als je de Model 1887 leuk vind.

• Zen!th
Kan kloppen, mmodel 1887 is slecht in mw3 :( ik mis da akimbo van de models ..
Maar wat erg goed werkt tegen die nubsprayers is hun wapen oppakken en terug sproeien ;d
Of (noobstyle terug doen, keihard tuben ;d )

• Lonestander
Speel op het moment veel met een scar-L met kick en red-dot, met een submachine als secondairy, zodat ik kan switchen van weapon wanneer ik zou moeten reloaden in combat.

Maar wordt idd vaak neergeschoten door akimbo wapens, zelfs met mijn drop and schoot...

• Zen!th
Lonestander jou moest ik toevoegen toch? want k kon niet meer op je naam komen xD

Drop en shoot werkt niet lekker in mw3 (te brakke ping om de kogels te ontwijken -.-)
Ik doe meestal bunnyhoppen mar dat heeft in mw3 ook weinig effect :(

• Lonestander
Ja mij mocht je toevoegen ;-)

Nouja merk dat drop en shoot over het algemeen wel werkt bij andere assult rifles of light machine guns, maar niet bij akimbo sprayers.

Had gister een potje met de Tweakers, 12 kills achter elkaar zonder dood te gaan :D door te moven en drop en shoot toe te passen. Erna spawnde alleen iemand 5 meter achter mij en werd in me rug geschoten :(

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
Lonestander schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:08:
Ja mij mocht je toevoegen ;-)

Nouja merk dat drop en shoot over het algemeen wel werkt bij andere assult rifles of light machine guns, maar niet bij akimbo sprayers.

Had gister een potje met de Tweakers, 12 kills achter elkaar zonder dood te gaan :D door te moven en drop en shoot toe te passen. Erna spawnde alleen iemand 5 meter achter mij en werd in me rug geschoten :(
12 kills? WOOOW.. jij bent echt GOED! 8)
Vanavond eindelijk weer schieten.. Kan niet wachten.. Maar eerst maar eens die schijtupdate afwachten van PSN.

• Zen!th
Ah okee, k heb je naam ff opgeslagen, voeg je vanaaf wel toe;)

K deed die tactiek in mw2 ook altijd, maar hier vind ik de ping net wat slechter ofzo, k weet niet
Dan lig ik op mijn scherm al achter een kistje, en kijk ik de killcam .. en vervolgens schiet hij me neer terwijl ik nog aan kom lopen -.-

12 kills vind ik al een enorme prestatie in mw3 -.- met mw2 speelde ik altijd 5-7-11(ac130)
En dat was gewoon slecht als k een rondje (demo of tdm) geen ac130 haalde -.-
In mw3 ben ik al heel blij met een UAV (of zelfs een pred! :O )

• Lonestander
Nouja 12 achter elkaar vind ik in iddgeval nice zonder dood te gaan :P had er uit eindelijk 24, tegen 10 deaths, maarjah ik stuurde niet op k/d ratio, was meer bezig de enemy van de flag af te houden.

• art1fex
Lonestander schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:57:
Speel op het moment veel met een scar-L met kick en red-dot, met een submachine als secondairy, zodat ik kan switchen van weapon wanneer ik zou moeten reloaden in combat.

Maar wordt idd vaak neergeschoten door akimbo wapens, zelfs met mijn drop and schoot...
Kun je niet beter een pistol als 2nd wapen kiezen?
Tenminste, bij MW2 ging het switchen naar een pistol veel sneller dan naar een ander wapen.

Ik heb zelf ook gewoon een revolver o.i.d. als 2de wapen, werkt perfect voor die enkele keer dat je zonder kogels zit.

Gebruik ook altijd de attachment voor extended mags..

• art1fex
Zen!th schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:11:
Ah okee, k heb je naam ff opgeslagen, voeg je vanaaf wel toe;)

K deed die tactiek in mw2 ook altijd, maar hier vind ik de ping net wat slechter ofzo, k weet niet
Dan lig ik op mijn scherm al achter een kistje, en kijk ik de killcam .. en vervolgens schiet hij me neer terwijl ik nog aan kom lopen -.-

12 kills vind ik al een enorme prestatie in mw3 -.- met mw2 speelde ik altijd 5-7-11(ac130)
En dat was gewoon slecht als k een rondje (demo of tdm) geen ac130 haalde -.-
In mw3 ben ik al heel blij met een UAV (of zelfs een pred! :O )
Ik had bij MW2 vaker 2 AC130's/Chopper gunners dan geen :P
Tijdens TDm dus.

• Zen!th
gebruik bij mw3 tm9 extended mags als sec , werkt perfect is redelijk sterk en precies

• Lonestander
Ik heb momenteel nog geen extended mags, dus zit opgescheept met vaker reloaden, ik reload ook elke keer als ik net geschoten hebt, voor wanneer er een tegenstander komt dat ik een vol magazijn in zijn hoofd kan boren.

• Apart
art1fex schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:13:
[...]

Kun je niet beter een pistol als 2nd wapen kiezen?
Tenminste, bij MW2 ging het switchen naar een pistol veel sneller dan naar een ander wapen.

Ik heb zelf ook gewoon een revolver o.i.d. als 2de wapen, werkt perfect voor die enkele keer dat je zonder kogels zit.

Gebruik ook altijd de attachment voor extended mags..
Handguns zijn echt veel te zwak geworden, soms moet ik iemand 7 keer raken voor hij dood is, zelfs met de M412 of de Desert Eagle moet ik 3-4 hits, slaat nergens op, Desert Eagle in het echt een kogel raak en je ligt :P

• Satom
  • Laatst online: 19-09 10:46

Satom

Verzamel ervaringen

PC-gamers onder ons, hebben jullie ook problemen met het online gaan? Ik krijg steeds de melding dat de servers niet bereikbaar zijn(?)

• art1fex
Apart schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:17:
[...]

Handguns zijn echt veel te zwak geworden, soms moet ik iemand 7 keer raken voor hij dood is, zelfs met de M412 of de Desert Eagle moet ik 3-4 hits, slaat nergens op, Desert Eagle in het echt een kogel raak en je ligt :P
Ik gebruik de handgun ook echt maar af-en-toe, mocht ik in een gevecht zonder kogels komen te zitten.
En ja, dan is de vijand meestal ook al redelijk dood, 1 of 2 kogels is altijd wel voldoende :)

• Zen!th
Vliegtuig02 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:18:
PC-gamers onder ons, hebben jullie ook problemen met het online gaan? Ik krijg steeds de melding dat de servers niet bereikbaar zijn(?)
Ja dat probleem heb ik constant .. dat is gewoon noobheid van steam :)

• delaitinho
Lonestander schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:13:
Nouja 12 achter elkaar vind ik in iddgeval nice zonder dood te gaan :P had er uit eindelijk 24, tegen 10 deaths, maarjah ik stuurde niet op k/d ratio, was meer bezig de enemy van de flag af te houden.
Naja dat siert je dan weer! Als je maar team-gerelateerd speelt toch? Je kunt ook ergens liggen campen en 12 kills halen. Me best is volgens mij 22 of 23, maar ben dan best een agressieve speler.

En eerlijk, het is wel wat zwaarder idd.. bij BO had ik standaard: blackbird/chopper/dogs maar nu
heb ik toch ook een class erbij zitten waarbij ik gewoon 5/7/9 heb of soms zelfs switch naar support als je toch geen streakje haalt.

• Apart
Zen!th schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:19:
[...]

Als het aan Steam lag.

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Zen!th schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:19:
[...]

Oké, verdorie.. dagje vrij (nouja 1ste nachtdienst vanavond), even lekker MW3 spelen, gaat dus niet door :(

• Zen!th
Het ligt aan steam .. kijk hun logged in log dingding .. daar zitten hier en daar extreme login drops tegeljik .. dat = en BLIJFT kutheid van steam ;d

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Apart schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:17:
[...]

Die mp412 is 2 schoten en je bent dood hoor. Vind de revolvers echt wel sterk in mw3. Gewoon USP en dat soort gein stelt idd niks voor :/

• art1fex
Zen!th schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:21:
[...]

Het ligt aan steam .. kijk hun logged in log dingding .. daar zitten hier en daar extreme login drops tegeljik .. dat = en BLIJFT kutheid van steam ;d
Maar niet op dit moment.

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

En als je hier kijkt, staat het op Defcon 5 =S

• Zen!th
Vliegtuig02 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:27:
[...]
En als je hier kijkt, staat het op Defcon 5 =S
Het gaat niet om die MW3 servers .. het gaat om de steam servers .. Dat je ziet dat je friends aangemeld zijn enzo ..

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Zen!th schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:30:
[...]

Het gaat niet om die MW3 servers .. het gaat om de steam servers .. Dat je ziet dat je friends aangemeld zijn enzo ..
Oh, die ligt plat.. crap.. nouja, FIFA maar eens even uit de kast toveren^^

• Zen!th
Vliegtuig02 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:31:
[...]
Oh, die ligt plat.. crap.. nouja, FIFA maar eens even uit de kast toveren^^
FIFA 8)7

• delaitinho
Echt he, stoere mannen spelen PES 8)

• pouletkuif
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 21:43

pouletkuif

Vul hier Uw ondertitel in.

ga dan singleplayer mw3 doen.... is altijd leuker als fifa....
alhoewel ik de singleplayer in mw3 meer op een modernere versie van counterstrike vind...

• Zen!th
delaitinho schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:33:
[...]

Echtye stoere mannen hebben een hekel aan voetbal (A) (word ik nu gekilled?)

• art1fex
Zen!th schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:30:
[...]

Je hebt het constant over die dip bij Steam, die is op dit moment niet, dus het ligt nu niet aan Steam is mijn conclusie.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

[...]

Nee, PES vind ik vergelijkbaar met Battlefield 8)

• Zen!th
art1fex schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:34:
[...]

Je hebt het constant over die dip bij Steam, die is op dit moment niet, dus het ligt nu niet aan Steam is mijn conclusie.
Die dip is een zichtbare dip ;p van echt 2 miljoen minder logins ofzo .. die paar ton die random van de servers gekickt worden die zie je niet in die lijst (daar issie niet getaileerd genoeg voor -.-)

• art1fex
Krijg je een melding over Steam?

Ik heb met MW3 pas 1x problemen met Steam gehad, toen kreeg ik duidelijk ook een melding dat het aan Steam lag. :)

• delaitinho
Zen!th schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:33:
[...]

Ja nu krijg je toch echt een dikke osprey gunner op je hoofd..
Pff, en PES is zeker vet en heeft totaal geen verlijking met BF3 (gaan toch niet weer die discussie aan he?).

fak, ik wil gamen.

Wie is er vanavond online (ps3)?? Aangezien dat wss pas vanaf 1 uur kan...

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

[...]

PES is niet mijn ding.. FIFA ook niet O-)
haha FIFA 8)7
pouletkuif schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:33:
ga dan singleplayer mw3 doen.... is altijd leuker als fifa....
alhoewel ik de singleplayer in mw3 meer op een modernere versie van counterstrike vind...
Singleplayer is al klaar^^
Zen!th schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:33:
[...]

Precies^^ Daarom gaan we even survival mode doen.. als dat wel lukt :F

e: Ik geraak nu niet meer ingelogd bij Steam |:(

• Pannekoek_NL
delaitinho schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:38:
[...]

Pff, en PES is zeker vet en heeft totaal geen verlijking met BF3 (gaan toch niet weer die discussie aan he?).

fak, ik wil gamen.

als je voor 5 uur inlogt kan je gewoon doorgaan geloof ik.. maar ik ben er niet..

• Zen!th
[...]

fak, ik wil gamen.

hmm .. osprey gunners kan ik hebben ;d
kwil ook game-.- zit alleen op stage te bakken ..

• Famous

Famous

R 400+

Gisteren 2x osprey gunner gehad.
Vrienden pakten de care packages op en ik was lekker iedereen aan het neer knalle, Heerlijk !

( Had ze alleen wel uit CP )

• delaitinho
Famous schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:51:
Gisteren 2x osprey gunner gehad.
Vrienden pakten de care packages op en ik was lekker iedereen aan het neer knalle, Heerlijk !

( Had ze alleen wel uit CP )
Nou het gaat steeds beter bij mij en met hardline PRO haal je die osprey gunner echt makkelijk!! Naja, ik dan :9

@zenith: ja ik zit ook op me werk.. buh buh :'(

Verwijderd

[...]

fak, ik wil gamen.

Nop mijn router is er nog niet dus ben er ook nog niet ;) , lekker skyrim verder uitspelen :P .

Ik gebruik toch eigenlijk altijd die support packages , aangezien ik tegenwoordig door heel die map heen ren en ik heel veel doodga. is het toch leuk als je dan toch 3 keer in 1 game je stealthbomber erover heen kan gooien 8)...

DAMN assassins creed is ook uit , waar haal ik de tijd vandaaaaan om het allemaal te spelen joh

Verwijderd

Sinds vandaag is MW3 voor mij niet meer speelbaar. Tot gisteren had ik eens in de 5 minuten dat de sensitivity van mijn Logitech G9 ineens ongeveer 9 x zo hoog werd, heel vervelend maar niet zo erg dat ik gek werd.
Vandaag vliegt de sensitivity elke 10 seconde ongeveer 2 seconde de lucht in en is het niet meer speelbaar. Heeft iemand anders daar ook last van?

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:16
Zen!th schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:55:
Kan kloppen, mmodel 1887 is slecht in mw3 :( ik mis da akimbo van de models ..
Ik mis de ranger akimbo uit mw2 :P

@Just_jan
Ja ik heb AC:R gisteren ook even gespeeld, is alleen op het moment toch wel wat minder interessant dan mw3 met party :P

• Zen!th
@Delaitinho bloed irritant is dat, k zou eigenlijk een weekje vrij moeten nemen ;p
@Just_jan jaa idd .. Assassin's creed, nfs the run, mw3, skyrim .. teveel tegelijk ;p
niemand heeft nog gehoord van verdeel alle goeie spellen over een jaar ipv over de maand november xD

• Lonestander
Ik heb het zo opgelost:

Ik kom thuis van werk, dan 1,5 uur ACR. half 7-7uur komt pa thuis, dan schuif ik door naar de pc (zodat hij tv kan kijken). En ga ik mw3 spelen :P

• Famous

Famous

R 400+

delaitinho schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:57:
[...]

Nou het gaat steeds beter bij mij en met hardline PRO haal je die osprey gunner echt makkelijk!! Naja, ik dan :9

@zenith: ja ik zit ook op me werk.. buh buh :'(
Yeah, speel pas sinds MW3 op consule, ff wennen nog hahah.

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 11:30
Als ik het goed begrijp vanavond PSN plat (?)
http://blog.eu.playstatio...-scheduled-maintenance-6/

• Lonestander
Ja psn gaat plat, maar als je voor 5 uur inlogt en blijft kan je gewoon spelen.

De login servers zullen wel onderhouden worden ofzo

• art1fex
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 12:00:
Sinds vandaag is MW3 voor mij niet meer speelbaar. Tot gisteren had ik eens in de 5 minuten dat de sensitivity van mijn Logitech G9 ineens ongeveer 9 x zo hoog werd, heel vervelend maar niet zo erg dat ik gek werd.
Vandaag vliegt de sensitivity elke 10 seconde ongeveer 2 seconde de lucht in en is het niet meer speelbaar. Heeft iemand anders daar ook last van?
Hmm vreemd probleem is dit.

Ik heb zelf ook een G9, en ik heb nog nóóóit gehad dat de sensitivity versprong (tenminste niet zonder op de knopjes te drukken ;))

Heb je die software ook geïnstalleerd waar je verschillende profielen in aan kan maken?
Dit heb ik in ieder geval nooit gebruikt.

• Oynky
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-08 18:41
Zen!th schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:48:
[...]

hmm .. osprey gunners kan ik hebben ;d
kwil ook game-.- zit alleen op stage te bakken ..
Stage is goed voor je man. Gewoon volhouden en dan kom je na stage erachter hoeveel vrijetijd je eigenlijk hebt met onze bout opleiding en hoeveel je weer kan gamen! En hoe kut werken fulltime is!

Lang niet gesproken btw :p
Volgende week terugkomdag whoohooeee

• HikariMisako
  • Laatst online: 23:40
Wilde gister met een paar vrienden survival mode proberen, kwamen we er achter dat dat maar met maximaal 2 spelers kan. Best zonde, zeker omdat zombie mode altijd met 4en kon :'(
Iemand toevallig informatie over hoe dat zo is gekomen? Want balancing zou wel een zwakke smoes zijn :(

• art1fex
Zombie mode is toch van Treyarch of niet?
Dan zou dat meteen het antwoord op jouw vraag zijn.

Het zijn 2 totaal verschillende dingen...

• Zen!th
Oynky schreef op donderdag 17 november 2011 @ 12:19:
[...]

Stage is goed voor je man. Gewoon volhouden en dan kom je na stage erachter hoeveel vrijetijd je eigenlijk hebt met onze bout opleiding en hoeveel je weer kan gamen! En hoe kut werken fulltime is!

Lang niet gesproken btw :p
Volgende week terugkomdag whoohooeee
Mattie ;d
Jaa das waar (A) maar dan zit je op school, en dan verveel je je dood xD dus t is allemaal bagger ;d
Hebje ook mw3 of ben je zon overloper naar beter graphics:p haha

jaa donderdag idd :d ff terugkomdagje vijrdag vrijnemen ;p lekker vroeg weekend (L)
Is wel ff geleden ja ;d

• HikariMisako
  • Laatst online: 23:40
art1fex schreef op donderdag 17 november 2011 @ 12:22:
Zombie mode is toch van Treyarch of niet?
Dan zou dat meteen het antwoord op jouw vraag zijn.

Het zijn 2 totaal verschillende dingen...
Het is misschein van Treyarch, maar het principe is vrijwel hetzelfde:
Verdedig jezelf tegen vijanden die steeds sterker worden :)

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 23:38
Zet in je config r_autopriority op 1. Dit Zorgt ervoor dat het proces van MW3 op normaal priority komt te staan en niet op high.

Als dit niet werkt, kun je proberen om je USB rate (polling-snelheid) op 250 te zetten ipv 1000 (Logitech setpoint -> aanwijzers -> onderaan ergens).

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Verwijderd

art1fex schreef op donderdag 17 november 2011 @ 12:19:
[...]

Hmm vreemd probleem is dit.

Ik heb zelf ook een G9, en ik heb nog nóóóit gehad dat de sensitivity versprong (tenminste niet zonder op de knopjes te drukken ;))

Heb je die software ook geïnstalleerd waar je verschillende profielen in aan kan maken?
Dit heb ik in ieder geval nooit gebruikt.
ToasterxD schreef op donderdag 17 november 2011 @ 12:26:
[...]

Zet in je config r_autopriority op 1. Dit Zorgt ervoor dat het proces van MW3 op normaal priority komt te staan en niet op high.

Als dit niet werkt, kun je proberen om je USB rate (polling-snelheid) op 250 te zetten ipv 1000 (Logitech setpoint -> aanwijzers -> onderaan ergens).
Bedankt!

Het lijkt opgelost te zijn door de priority aan te passen.

Dat van die polling-snelheid had ik inderdaad ook ergens anders al gelezen, maar leek me te veel gedoe aangezien setpoint bij mij helemaal geen opties lijkt te hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2011 12:59 ]

• art1fex
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 12:36:
[...]

[...]

Bedankt!

// Werkt niet
Ik heb het, voor zover het niet terugkomt, opgelost door in de config file seta com_maxfps "125" toe te voegen. Als het sporadisch weer terugkomt probeer ik jouw oplossing.

// Werkt
Het lijkt opgelost te zijn door de priority aan te passen.

Dat van die polling-snelheid had ik inderdaad ook ergens anders al gelezen, maar leek me te veel gedoe aangezien setpoint bij mij helemaal geen opties lijkt te hebben.
maxfps werkt toch niet op MW3?

• ac1815
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:46
Ik heb hetzelfde probleem ook met de G9, hierdoor is het spel voor mij ook onspeelbaar. Ga straks even proberen met een andere muis.

Verwijderd

art1fex schreef op donderdag 17 november 2011 @ 12:50:
[...]

maxfps werkt toch niet op MW3?
Klopt, las ergens dat het een oplossing was voor mijn muisproblemen. Dit was dus niet het geval, heb het ook uit mijn post verwijderd.
acfikkert schreef op donderdag 17 november 2011 @ 12:53:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem ook met de G9, hierdoor is het spel voor mij ook onspeelbaar. Ga straks even proberen met een andere muis.
Die oplossingen van ToasterxD lijken wel te werken.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2011 13:01 ]

• j4y
  • Nu online

j4y

hiermee schijnt het wel te werken:
- download notepad++
- open iw*mp.exe with notepad++
- ctrl+f
- com_maxfps
- change to con_maxfps
- save & quit
- open cfg with notepad++
- add "con_maxfps 250"
- save & quit

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 10:13
Zijn er nog mensen die:

* Net als mij n00b zijn, of meer/minder n00b mag ook :P
* PS3 variant spelen
* Niet semi-vast maar, ik-ben-toevallig-online-en-vind-het-gezellig-om-een-potje-te-knallen-tijdens-het-bier-nuttigen vrienden zoeken.
* Hun PSN in een lijstje met meer van dit soort mensen willen zetten.

??

Geef dan ff je PSN door, dan maak ik wel een lijstje met recreatie-schieters.

there's no tweak without the tweaker

• art1fex
j4y schreef op donderdag 17 november 2011 @ 13:12:
[...]

hiermee schijnt het wel te werken:
- download notepad++
- open iw*mp.exe with notepad++
- ctrl+f
- com_maxfps
- change to con_maxfps
- save & quit
- open cfg with notepad++
- add "con_maxfps 250"
- save & quit
Hahaha ik verwacht dat je niet lang daarmee zult kunnen spelen ;)

Iets met Steam en gebanned worden..

• Zen!th
Klopt =D steam banned voor 0 reden ;d
En wat boeit je fps .. als je 250 wil, (250 kan) is 90 gewoon genoeg toch?

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:53
Zen!th schreef op donderdag 17 november 2011 @ 13:30:
Klopt =D steam banned voor 0 reden ;d
En wat boeit je fps .. als je 250 wil, (250 kan) is 90 gewoon genoeg toch?
Steam banned je niet zomaar hoor. Is het zelfde als met punkbuster, met battlefield3 heb je ook de NON ORIGINN Bf3.exe. Daar krijg je ook geen kick of ban voor.

• EKR88
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 14:10
virtualJac schreef op donderdag 17 november 2011 @ 13:14:
Zijn er nog mensen die:

* Net als mij n00b zijn, of meer/minder n00b mag ook :P
* PS3 variant spelen
* Niet semi-vast maar, ik-ben-toevallig-online-en-vind-het-gezellig-om-een-potje-te-knallen-tijdens-het-bier-nuttigen vrienden zoeken.
* Hun PSN in een lijstje met meer van dit soort mensen willen zetten.

??

Geef dan ff je PSN door, dan maak ik wel een lijstje met recreatie-schieters.
Voeg mij maar toe dan: EKR88
Speel meestal elke dag wel ff na werktijd van 17:00-18:00, zaterdags en zo nu en dan een keer een avondje als de vrouw het toestaat ;) . Moet nog wel even wennen aan mw3, maar nu ik de maps een beetje ken begint het lekker te lopen. Speel veel domination/demolition maar ben ook wel in voor een potje tdm/kc.
Heb ook alvast cod:elite premium aangeschaft, dus kan eventueel ook een clan joinen.

[Dutch Eagles Youtube Channel]

• Zen!th
Dacuuu schreef op donderdag 17 november 2011 @ 13:32:
[...]

Steam banned je niet zomaar hoor. Is het zelfde als met punkbuster, met battlefield3 heb je ook de NON ORIGINN Bf3.exe. Daar krijg je ook geen kick of ban voor.
Ik ben van steam gebanned voor MW2 .. en ik kan niet zeggen dat de reden me nou zo extreem duidelijk was .. Sowieso als je die lui mailt krijg je zon autoanswer spam bot terug van ..
:"blabla wij zijn steam, heilig en bannen als we dat willen! hier is niet aan te doen, wil u meer info? mail dan .. ooh wacht we hebben geen medewerkers die reageren! SORRY 8)7 "

Dus, steam kan je daarvoor gewoon bannen
Pagina: 1 ... 57 ... 68 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty