Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-10-2021
Achja gamen is alleen mijn winter-hobby en dat weet ze.
Kan ze wel mee leven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

art1fex schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:21:
Achja gamen is alleen mijn winter-hobby en dat weet ze.
Kan ze wel mee leven :+
Bij mij gelukkig ook :) vind sowieso grappig dat ze nu af en toe mee kijkt bij mij...ze vindt het wel cool eruit zien al die gasten die rond rennen en schieten hehe :P maar zelf spelen dat hoeft dan van haar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 18:37
Ik zie me vriendin 2/3 avonde door de weeks en int weekend slaapt ze bij mij tot maandag.. ( ben bijna 19 btw..)
Ze vind niet leuk dat ik game omdat ze dan geen aandacht krijgt of nja tragere reactie op msn, maar oke ik wil ook doen waar ik zin in heb of ik nou tv kijk of game komt opt zelfde neer imo..

Maar je moet wel een lijn trekken ergens dat het niet te gek word en dat je vriendin ruzie gaat maken omdat je alleen maar zit te gamen lol

Vanavond laat nog online deli?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

delaitinho schreef op woensdag 16 november 2011 @ 13:57:
Voor de mensen die samenwonen en net zoals ik verslaafd zijn aan gamen:

Hoeveel gamen jullie en hoe ga je om met het gebitch van het vrouwtje?
Ik bedoel.. Sinds paar dagen beginnen er irritaties op te treden, normaliter nam ik haar dan mee uit eten/biosje etc.. dan was het meestal wel weer goed. Maar nuuuuuuu komen er eisen van: twee avonden in de week moet je toch wel voldoende aan hebben.. Hmmm, denk het niet...

Wat jullie? :)
Mijn vriendin heeft gewoon haar eigen Xbox en ik heb mijn eigen Xbox aangesloten op mijn pc monitor. Daarnaast heb ik alle recente spellen gewoon twee keer aangeschaft (Space Marine, Gears 3, BF3, MW3) dus kunnen we ook samen spelen, hoewel ze momenteel vooral heel erg veel Gears 3 speelt.

Ik heb het geluk dat mijn meisje ook graag gamed O+ vroeger op de pc en nu op de XBox dus. Daarbij studeert ze nog dus als ze aan de studie is, kan ik uiteraard gewoon gamen. Natuurlijk hebben we ook veel tijd samen en kijken we ook veel films en series :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Vrijdag schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:27:
[...]

Mijn vriendin heeft gewoon haar eigen Xbox en ik heb mijn eigen Xbox aangesloten op mijn pc monitor. Daarnaast heb ik alle recente spellen gewoon twee keer aangeschaft (Space Marine, Gears 3, BF3, MW3) dus kunnen we ook samen spelen, hoewel ze momenteel vooral heel erg veel Gears 3 speelt.

Ik heb het geluk dat mijn meisje ook graag gamed O+ Daarbij studeert ze nog dus als ze aan de studie is, kan ik uiteraard gewoon gamen. Natuurlijk hebben we ook veel tijd samen en kijken we ook veel films en series :)
Ideale vriendin.. I like.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:10:
[...]

Ik baal dat hollands next topmodel afgelopen is hahaha...
Ach was maar om een discussie te starten, komt allemaal wel goed.. Vanavond maar eens me best doen en dan vanaf morgen heb ik weekend dus dan hoop ik dat er wat meer balans is.
Er is ook Britain's, America's versie he. (Wss ook wel Duitse, Spaanse etc :P) Strictly come dancing werkt ook goed. De BBC versie heeft als voordeel, tov Dansen met sterren, dat het 3 keer per week een uur is met zaterdag nog eens 2 uur. Lijkt wel voor gamende mannen uitgevonden!

Verder moet je de Sims 3 voor PC voor haar fixen. Zijn ze uren zoet mee.

Heb zelf geprobeerd haar mee te laten spelen met schiet spellen maar dat werd hem niet. (Gelukkig want splitscreen is brak. :P)

Man, ik heb langer geoefend met vrouwen ontwijken dan met dropshotten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-09 23:37
Waar gaat dit over? Hoe lang je van de vriendin MW3 mag spelen? Dat het MW3 is ok, maar heeft natuurlijk niks te zoeken in dit topic......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-06 13:40
Ik heb het me vriendin zojuist even gevraagd hoe ze me gamen vind hieronder het antwoord:

"Ik ben allang blij dat je gestopt bent met dat andere spel (ze doelt op World of Warcraft)
Dit kost tenminste niet zoveel tijd."

Dus aan het begin van je relatie laag inzetten dan zijn ze gauw tevreden *dit mocht ik neerzetten van me schatje*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
LijkjeNL schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:30:
Ik heb het me vriendin zojuist even gevraagd hoe ze me gamen vind hieronder het antwoord:

"Ik ben allang blij dat je gestopt bent met dat andere spel (ze doelt op World of Warcraft)
Dit kost tenminste niet zoveel tijd."

Dus aan het begin van je relatie laag inzetten dan zijn ze gauw tevreden *dit mocht ik neerzetten van me schatje*
Jij hebt zo'n duimafdruk op je achterhoofd staan zeker? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
baronruud schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:29:
Waar gaat dit over? Hoe lang je van de vriendin MW3 mag spelen? Dat het MW3 is ok, maar heeft natuurlijk niks ze zoeken in dit topic......
Zeikerd.
Dit heeft wel degelijk met MW3 te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel.. Sinds paar dagen beginnen er irritaties op te treden, normaliter nam ik haar dan mee uit eten/biosje etc.. dan was het meestal wel weer goed. Maar nuuuuuuu komen er eisen van: twee avonden in de week moet je toch wel voldoende aan hebben.. Hmmm, denk het niet...

Nou aangezien wij ongeveer even verslaafd zijn met gamen...(maybe ik nog erger haha).

Heb ik maar 1 tip , Zoek gewoon een vriendin uit het buitenland die je maar 10 van de 30 dagen in de maand ziet :P.

MAar die van mij zeurt af en toe ook wel wat , zelfs als ze paar 100 km verderop zit. :P
Ik vind jullie beide moeten je eigen hobby's behouden en doen wat je leuk vind :P .
MAAR ook compromissen maken :P .
(makkelijk praten ik maar zodra ik ga samenwonen met haar over een klein jaartje dan is de spelpret voor mij denk ik ook wel over |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
art1fex schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:32:
[...]

Jij hebt zo'n duimafdruk op je achterhoofd staan zeker? :+
Kaal :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
Ouch! :X

Maar dan nog kan er een afdruk in staan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
Die van mij studeert ook nog, en is nu volop bezig met haar bachelor scriptie.
Komt nog eens bij dat ze in februari een dubbele master begint dus dan zal ik ook meer tijd voor mijzelf hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 18:47
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:20:
[...]

Ik heb ook tegen gestemd. Het gaat er niet komen en als het er gaat komen wordt het er echt niet veel beter op zoals ik al eerder aangaf. Dan is er lag, begint het voten en tegen de tijd dat deze er eventueel door is ben je 2 minuten verder, host migration, afwachten of deze lukt en kan het gezeur weer van voor af aan beginnen.

Ik heb een beter idee als je teveel lag ervaart: leave en join een andere lobby.

Dus als iedereen gewoon even iets stemt, Ja of Nee dan zijn we van dat gezeur ook weer af.
mja als je leaved heb je ook nog is een punt bij voor game lost...

om "leed" te besparen is zo'n vote optie gwn handig en nodig.

dus When u vote yes u say, this would improve my ingame experience.
When u vote NO u say that there is no problem with the current matchmaking system and that u are happy as how it is right now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
art1fex schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:34:
[...]

Ouch! :X

Maar dan nog kan er een afdruk in staan 8)7
Mijn vriendin en ik bepalen alles samen... zolang ik maar het zelfde kies/denk/doe als haar :-) maar ff weer ontopic:

weet iemand of ik me prestige van me ps3 een token kan laten opleveren voor de pc versie?
vast niet of wel :(

wel zonde vind het ook best slecht dat elite voor pcers niet beschikbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09 16:32
Echt serieus? Zn chick zou ik toch niet willen, een vriendin hoort toch gewoon geil en lief te zijn. EN zeker niet gamen... dan is het geile er toch zo af. ;)

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Punkbuster schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:38:
[...]

Echt serieus? Zn chick zou ik toch niet willen, een vriendin hoort toch gewoon geil en lief te zijn. EN zeker niet gamen... dan is het geile er toch zo af. ;)
ligt er maar net aan hoe je het bekijkt, als mijn vriendin af en toe een x met mij splitscreen zou doen op MW3 zou ik wel grappig vinden :P maar meer ook niet he. ff dat gezegt te hebben. Heb eigenlijk nog weinig gamende meisjes gezien vandaar.

Ik bedoel niet dat ze ook een hele avond fanatiek zit te gamen..

Maar on topic... Welke sniper is eigenlijk het beste? Ik gebruik altijd die bolt action l119a ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

LijkjeNL schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:37:
[...]

Mijn vriendin en ik bepalen alles samen... zolang ik maar het zelfde kies/denk/doe als haar :-) maar ff weer ontopic:

weet iemand of ik me prestige van me ps3 een token kan laten opleveren voor de pc versie?
vast niet of wel :(

wel zonde vind het ook best slecht dat elite voor pcers niet beschikbaar is
Ik heb alleen maar kunnen lezen dat dit voor de ps3 en xbox was en niet voor de pc...
PC wordt erg achtergesteld eigenlijk wat ik niet snap en ook erg jammer vindt....zie je ook al bijvoorbeeld met Elite. Maar goed het neemt gelukkig niet weg dat ik veel plezier aan de game beleef :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

[...]

Oh, maar op dat gebied heb heb ik ook helemaal niets te klagen... ze heeft meer kwaliteiten O-) :9

Enigzins meer ontopic: snipers heb ik eigenlijk nog helemaal niet aangeraakt maar gezien de kleine maps, is het niet handig om gewoon een red dot op je sniper te zetten? Of valt zoiets dan meer onder quickscopen?

Net als in de campaign als je een hybride sniper gebruikt.

[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 16-11-2011 14:43 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twee uurtjes niet op Tweakers geweest en het lijkt of ik op het Libelle forum ben beland. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
bram1984 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:43:
Twee uurtjes niet op Tweakers geweest en het lijkt of ik op het Libelle forum ben beland. :+
Is ook zo :) gathering.libelle.net ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
bram1984 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:43:
Het 'hoe laat jij je man meer aandacht aan je besteden' forum zit je momenteel op :P

MW3: Aap_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
een vriendin hoort toch gewoon geil en lief te zijn.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-03-2024

Heb een tijdje weinig gegamed, maar nu wel weer lekker (te) veel bezig
Ik game als vrouw en zoon (10 jaar) op bed liggen
Vrouw werkt ook nog eens 2 dagen in de avond en op zondagmiddag vanaf 14.00 uur
Heb dus weinig "last" van de familie

Hoor inmiddels wel bij de "bejaarde"gamers met me 46 jaar
Me ogen en reactievermogen zijn een stuk minder dan vroeger

Vraag me eigenlijk af
Zijn nog meer oudere gamers hier aanwezig? >:)

Psn: Dutch_Renegade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Dutch Renegade schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:47:
[...]

Heb een tijdje weinig gegamed, maar nu wel weer lekker (te) veel bezig
Ik game als vrouw en zoon (10 jaar) op bed liggen
Vrouw werkt ook nog eens 2 dagen in de avond en op zondagmiddag vanaf 14.00 uur
Heb dus weinig "last" van de familie

Hoor inmiddels wel bij de "bejaarde"gamers met me 46 jaar
Me ogen en reactievermogen zijn een stuk minder dan vroeger

Vraag me eigenlijk af
Zijn nog meer oudere gamers hier aanwezig? >:)

Psn: Dutch_Renegade
29 hier, dus ik voel me nog een paar maanden jong 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 11:30
Zlat schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:49:
[...]

34, Maar denk dat gemiddelde leeftijd hier op Tweakers automatisch wel hoger zal liggen :)

PSN michael-carpy
hoofdzakelijk: Harcore S&D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben 79 en mijn K/D is 4 met een accuracy van 60%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Frodo19 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 12:48:
Zijn er hier toevallig al mensen die in prestige zitten en ''unlock gear'' geprobeerd hebben?
Ik hoop vanavond 1e prestige in te gaan en zat te denken om ''unlock gear'' te gaan gebruiken omdat je dan een wapen mee mag nemen. Maar het is niet echt duidelijk wat nu precies mee gaat. Alleen het wapen of ook de cammo en alle attachements...?
Heb de laatste 4 pagina's niet gelezen dus misschien heb je het antwoord al, maar alles wordt gereset ook attachments etc. Je kunt alleen gelijk met het wapen spelen vanaf level 4.

En blijft ook gelden voor komende prestiges.

[ Voor 3% gewijzigd door Xenomorphh op 16-11-2011 14:55 ]

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
bram1984 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:55:
Dan krik jij de leeftijd aardig omhoog hier ;)

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Zlat schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:49:
[...]

Ik 30 en voel me echt totaal anders als 29 ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Dennisdn schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:59:
[...]

Ik 30 en voel me echt totaal anders als 29 ;-)
Ik wist het!!

*nog even genieten doet*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben over een weekje 31. Mijn k/d en accuracy gaat nu al ieder jaar omlaag. Over 10 jaar raak ik helemaal niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-09 23:37
bram1984 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:55:
Haha! ik 81, toch 2 jaar ouder! alleen mijn K/D bij MW3 wil nog niet echt lukken, zit nu op 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Laatst online: 19-09 14:06

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:01:
Ik ben over een weekje 31. Mijn k/d en accuracy gaat nu al ieder jaar omlaag. Over 10 jaar raak ik helemaal niks meer.
hehe, hier hetzelfde, al zat die in blops op 1.14. Nu bak ik er echt niks van
Heb ook de laagste van de hele friends list. Heb nu een k/d van 0.76 :(

Heb zelf soms het idee dat ik iets te graag wil en dan gewoon als kip zonder kop rond ren.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
The DenMan schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:10:
[...]

Heb zelf soms het idee dat ik iets te graag wil en dan gewoon als kip zonder kop rond ren.
Haha hou me k/d boven de 1 en daar is alles mee gezegd....lijkt me middelbare schooltijd wel :)

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54

Ahaha mijn vriendin is gelukkig niet vies van gamen en speelde een hele tijd metal gear online etc, Een vriendin die dezelfde hobbies heeft en er ook nog nice uitziet, kan dan echt niet klagen :D.

Maar ik speel sowieso meestal savonds voor slapen gaan om alle daily problemen even uit mijn hoofd te zetten.

k game gemmideld toch wel 2uur per dag, soms meer soms minder, hangt ook van werk en studie af natuurlijk. Vrijdag of zaterdag avond chill ik 'm sowieso met vrienden etc of ga ik naar de bios, eet sowieso ook 3x per week buiten de deur.

Ik woon alleen niet samen nog. Maar weetje, je moet ook wel afentoe savonds ff kunnen chillen voor jezelf zonder dat er gezeurd word. Maar dat is een heel ander topic aan het worden :D.

[ Voor 7% gewijzigd door Sn0wblind op 16-11-2011 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

29! en me bitch moet nie zeuren!

whehe gekheid, in overleg kom je n heel eind, al zeurt ze er sowieso niet zo over. Dus dat scheelt.

OT: kom maar met horten en stoten op gang. het speelt voor mij iig nog niet zo lekker weg als BO. T is ook gewoon zwaar k*t dat ik niet zoveel tijd heb op dit moment. 3 a 4 potjes achter elkaar en dan houdt t wel weer op. Nog ff doorzetten tot halverwege december kan ik eindelijk flink los!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-03-2024
:X
The DenMan schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:10:
[...]

Ha,zit geloof ik 2/100 hoger :)
Zit ook continu te verzinnen wat ik verkeerd doe
Kan gaan runnen of rustig aan gaan doen
Maakt allemaal geen zak uit :(
Soms denk ik dat ik het gevonden heb,om de volgende dag weer
doorzeefd te worden
Maar ja ,het blijft leuk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:17:
29! en me bitch moet nie zeuren!

whehe gekheid, in overleg kom je n heel eind, al zeurt ze er sowieso niet zo over. Dus dat scheelt.

OT: kom maar met horten en stoten op gang. het speelt voor mij iig nog niet zo lekker weg als BO. T is ook gewoon zwaar k*t dat ik niet zoveel tijd heb op dit moment. 3 a 4 potjes achter elkaar en dan houdt t wel weer op. Nog ff doorzetten tot halverwege december kan ik eindelijk flink los!
hahahaha lachen om te zien dat ik zo wel weer een hele "break-out" discussie start.
Met me 26 vind ik gewoon dat ik ook gewoon mijn "hobby" moet hebben.. (verslaving klinkt weer zo kut).

Vanavond maar eens biosje pakken maar vanaf morgen kan ze me *()$%&^*& likken, dan heb ik weekend! 8)
@jan: wel eens over nagedacht om zo'n importje te bestellen.. maar word zo duur denk ik! :*)
haha nee ben blij met haar.. afgezien dat ze gamen "haat"... lekker is dat met iemand die gemiddeld meer uur in COD heeft gestoken dan ooit in een studie (wel WO gedaan..maja) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Xenomorphh schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:55:
[...]

Heb de laatste 4 pagina's niet gelezen dus misschien heb je het antwoord al, maar alles wordt gereset ook attachments etc. Je kunt alleen gelijk met het wapen spelen vanaf level 4.

En blijft ook gelden voor komende prestiges.
Er was nog geen antwoord gekomen op de vraag dus bedankt ;)
Beetje in twijfel of dat zal gaan kiezen dan wanneer ik ga prestigen want ik speel het meest met UMP45 en P90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 22:30
Ik weet wel wat ik ga kiezen als ik presige word dan, het behouden van 1 wapen, en dan lekker met mijn pp90 knallen ^^. Ik weet dat je die al redelijk vroeg krijgt. maar ik vind dat ding zoo heerlijk schieten he. Vermaak ik me de eerste 40 levels dan wel mee.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Frodo19 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:41:
[...]

Er was nog geen antwoord gekomen op de vraag dus bedankt ;)
Beetje in twijfel of dat zal gaan kiezen dan wanneer ik ga prestigen want ik speel het meest met UMP45 en P90.
Het unlocken van een wapen vind ik persoonlijk heel relaxed, dubbel XP valt tegen geldt alleen voor kills en captures enz niet voor killstreaks of challenges.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Xenomorphh schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:01:
[...]

Het unlocken van een wapen vind ik persoonlijk heel relaxed, dubbel XP valt tegen geldt alleen voor kills en captures enz niet voor killstreaks of challenges.
Ja dubbel xp boeit mij ook niet zo want het gaat al best rap op zich. Wapen meenemen is zeker relaxt alleen nu nog ff kijken welke het gaat worden. Hoop in elk geval vanavond mijn 1e prestige in te gaan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Kan je een wapen permanent meenemen? Dus als je die de eerste keer prestige hebt meegenomen, dat die dan ook meegaat naar de derde prestige? Naast een eventueel tweede wapen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
Vrijdag schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:05:
Kan je een wapen permanent meenemen? Dus als je die de eerste keer prestige hebt meegenomen, dat die dan ook meegaat naar de derde prestige? Naast een eventueel tweede wapen dus?
Dat vraag ik mij ook af.

En hou je alles van het wapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
art1fex schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:05:
[...]

Dat vraag ik mij ook af.

En hou je alles van het wapen?
Was al eerder genoemd: je verliest al je attachments maar krijgt het wapen gewoon "eerder", je hoeft niet eerst bepaalde rank te halen.

Ik ga morgen prestigen maar ga toch mooi een extra class aanmaken. Wissel nog wel eens van domination naar search en dan wil ik gewoon keuze hebben (met of zonder throwing knifeje e.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Ja, zit 2e prestige. Had toen ik de 1e inging mp7 meegenomen kon ik in de 2e ook gelijk gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
Dat is wel heel erg relaxt!

Als de AK goed bevalt zal ik deze meenemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Xenomorphh schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:09:
Ja, zit 2e prestige. Had toen ik de 1e inging mp7 meegenomen kon ik in de 2e ook gelijk gebruiken.
Vind je het wat, die mp7?? Zie er nooit iemand mee bossen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Xenomorphh schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:09:
Ah bedankt, goed om te weten. Ben nu nog maar level 55 maar als ik alles unlocked heb wil ik wel eens uitzoeken welk wapen ik nu elke keer mee wil nemen. Wel zo handig voor later :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

delaitinho schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:15:
[...]

Vind je het wat, die mp7?? Zie er nooit iemand mee bossen..
Ding recoiled niet :P Dus ja ik vind het een heerlijke gun :) En dan extended mags + rapidfire is het helemaal niet te stoppen :o

[ Voor 12% gewijzigd door Xenomorphh op 16-11-2011 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 19:25
MP7 was al een heerlijk wapen in een ander nader te noemen spel, CrossFire (Faalt nu als een baas.)
Daarom ga ik ook voor dat wapen, echt een van mijn favo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Hmm ga dat wapen vanavond ook maar eens testen. Is natuurlijk wel beter om een wapen mee te nemen wat pas op een hoger level vrij komt natuurlijk :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
@ Delailah:

Als mijn vriendin hier is speel ik echt veeeel minder, ze vind dat niet echt gezellig...en meestal krijgt ze beetje hoofdpijn van het beamerscherm.
Goede balans vinden is denk belangrijk..ze vind het niet erg als ik uurtje of 2 speel, maar hele avond vind ze dan weer niks...
Nu woont ze nog 180km verderop, dus heb er vaak geen last van, maar vanaf maart komt ze hier wonen en zal ik ook waarschijnlijk balans moeten gaan zoeken....
Mijn vriendin vind een spelletje overigens wel leuk opzich, maar dan moet het wel LBP zijn ofzo en samen spelen...

@ Dude hierboven, je spamt nu wel heel erg veel over je poll hoor, ze doen er toch geen ene ruk mee, de hele community schreeuwt al jaren erover, maar ze doen het gewoon niet. Het is gewoon accepteren of ander spel zoeken.

[ Voor 16% gewijzigd door Only op 16-11-2011 16:42 ]

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:27:
[...]

hahahaha lachen om te zien dat ik zo wel weer een hele "break-out" discussie start.
Met me 26 vind ik gewoon dat ik ook gewoon mijn "hobby" moet hebben.. (verslaving klinkt weer zo kut).

Vanavond maar eens biosje pakken maar vanaf morgen kan ze me *()$%&^*& likken, dan heb ik weekend! 8)
@jan: wel eens over nagedacht om zo'n importje te bestellen.. maar word zo duur denk ik! :*)
haha nee ben blij met haar.. afgezien dat ze gamen "haat"... lekker is dat met iemand die gemiddeld meer uur in COD heeft gestoken dan ooit in een studie (wel WO gedaan..maja) :9
portje klinkt weer zo goedkoop he :( :P .Agh maar het is wel leuk :P Een deense vrouw(meisje in die tijd :P ) die ik in Nederland heb leren kennen maar die momenteel in Duitsland woont :P 8) ..tsjaah.

Ben ook zo'n type die meer uur in gamen heeft gestopt dan in studies :P Nou is dat niet zo moeilijk aangezien ik in klas 3 full time aan het werk ging |:( :P . Heb denk ik al ongeveer het zelfde aantal uren in Final fantasy X gestoken als in heel de brugklas :P .

Terug on-topic soort van :P - Ik twijfel welk wapen ik ga meenemen naar mijn prestige.
Ik neig toch meer naar de P90 omdat ik gewoon extreem rush in Mw3..
Ik vermaak me nog super met Skyrim , enige wat ik echt mis nu ik niet speel is lekker met de vaste clan Search spelen 8)

O.ja en thierry.. je wou morgen gamen he :P WRONG :P

""Sony heeft bekendgemaakt dat het PlayStation Network op donderdagmiddag offline gaat voor geplande werkzaamheden. Online gamen of games, demo's of filmpjes downloaden zit er dan even niet in.

De werkzaamheden beginnen al om drie uur 's middags en eindigen om een uur 's nachts
'"

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2011 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Modbreak:Hou het topic meer ontopic en probeer het slowchat te beperken want het loopt een beetje uit de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 17:04:
[...]

portje klinkt weer zo goedkoop he :( :P .Agh maar het is wel leuk :P Een deense vrouw(meisje in die tijd :P ) die ik in Nederland heb leren kennen maar die momenteel in Duitsland woont :P 8) ..tsjaah.

Ben ook zo'n type die meer uur in gamen heeft gestopt dan in studies :P Nou is dat niet zo moeilijk aangezien ik in klas 3 full time aan het werk ging |:( :P . Heb denk ik al ongeveer het zelfde aantal uren in Final fantasy X gestoken als in heel de brugklas :P .

Terug on-topic soort van :P - Ik twijfel welk wapen ik ga meenemen naar mijn prestige.
Ik neig toch meer naar de P90 omdat ik gewoon extreem rush in Mw3..
Ik vermaak me nog super met Skyrim , enige wat ik echt mis nu ik niet speel is lekker met de vaste clan Search spelen 8)

O.ja en thierry.. je wou morgen gamen he :P WRONG :P

""Sony heeft bekendgemaakt dat het PlayStation Network op donderdagmiddag offline gaat voor geplande werkzaamheden. Online gamen of games, demo's of filmpjes downloaden zit er dan even niet in.

De werkzaamheden beginnen al om drie uur 's middags en eindigen om een uur 's nachts
'"
als je dan toch bezig bent, geef even goede info: PlayStation Network is op donderdag 17 november 2011 van 17.00 tot 07:00 op vrijdag 18 november 2011 offline wegens gepland onderhoud.
Meld je als je tijdens het onderhoud toch online wilt gamen nog vóór 17:00 op donderdag 17 november 2011 bij PSN aan.

vinden jullie trouwens niet dat het levelen echt belachelijk snel gaat? ik heb 3 potjes gespeeld en ik ben level 17, ik hoop dat het later wat langer gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 17:29:
[...]

als je dan toch bezig bent, geef even goede info: PlayStation Network is op donderdag 17 november 2011 van 17.00 tot 07:00 op vrijdag 18 november 2011 offline wegens gepland onderhoud.
Meld je als je tijdens het onderhoud toch online wilt gamen nog vóór 17:00 op donderdag 17 november 2011 bij PSN aan.

vinden jullie trouwens niet dat het levelen echt belachelijk snel gaat? ik heb 3 potjes gespeeld en ik ben level 17, ik hoop dat het later wat langer gaat duren.
er zijn 80 levels en het zal snel wat gaan staggeren. Dus geen nood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:40

j4y

ik kwam dit tegen om 250 fps te enablen:
- download notepad++
- open iw*mp.exe with notepad++
- ctrl+f
- com_maxfps
- change to con_maxfps
- save & quit
- open cfg with notepad++
- add "con_maxfps 250"
- save & quit

1) Zou dit werken?
2) Zonder ban?
3) Zou je dit ook met cg_Fov kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j4y schreef op woensdag 16 november 2011 @ 17:47:
ik kwam dit tegen om 250 fps te enablen:
- download notepad++
- open iw*mp.exe with notepad++
- ctrl+f
- com_maxfps
- change to con_maxfps
- save & quit
- open cfg with notepad++
- add "con_maxfps 250"
- save & quit

1) Zou dit werken?
2) Zonder ban?
3) Zou je dit ook met cg_Fov kunnen doen?
1) er is maar 1 manier om het uit te vinden
2) niet gegarandeerd, zeker niet omdat je de .exe aanpast
3) zie 2 hierboven

waarom zou je sowieso 250 fps willen? je kan je beter op 70/80 zetten en dan stabiel houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
hebben andere ook gemerkt dat je een killstreaks niet krijgt dat gebeurt heel vaak bij mij en zelfs met 10 keer kills maken krijg ik geen enkel Support Strike Package.
terwijl het niet uitmaakt als je dood gaat met Support Strike Package.
en speel dagen lang en kreeg geen enkel Specialist Strike Package, terwijl ik level 65 ben!
of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
raro007 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 17:58:
hebben andere ook gemerkt dat je een killstreaks niet krijgt dat gebeurt heel vaak bij mij en zelfs met 10 keer kills maken krijg ik geen enkel Support Strike Package.
terwijl het niet uitmaakt als je dood gaat met Support Strike Package.
en speel dagen lang en kreeg geen enkel Specialist Strike Package, terwijl ik level 65 ben!
of mis ik iets?
Open deur dan maar...heb je wel killstreaks geselecteerd? En welke console?

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 17:29:
[...]

hoe kom jij aan die tijden dan? want volgens mijn source gaat het om 15:00 off-line.
En om 01:00 weer on-line.

Maakt verder niet uit , kan nog steeds de hele avond niet gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
ow sorry ik vergat dat bij te zetten.
nou ik speel op de ps3 en heb alles geselecteerd.
zelfs normale kill streaks werken niet altijd ( dus soms wel en soms niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
raro007 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 18:06:
ow sorry ik vergat dat bij te zetten.
nou ik speel op de ps3 en heb alles geselecteerd.
zelfs normale kill streaks werken niet altijd ( dus soms wel en soms niet)
Alles geselecteerd kan niet he :P
Ik hoop dat je bedoeld dat je er 3 geselecteerd hebt.
Weet je zeker dat je assault niet hebt aangezet ofzo? Zodra je create a class doet en je klikt op assault of special dan heb je die al gekozen. En het is nieuw dat je nu per class moet instellen welke je wilt. Dus op alle 5 de classes moet je even support streak openen om deze te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
ow dus je kan niet alle drie verschillende kill streak kiezen? :?
dus ik moet kiezen tussen support, assault of de 3 :F
want het rare is 1 keer krijg ik die wel de andere keer weer niet |:( |:(

[ Voor 16% gewijzigd door raro007 op 16-11-2011 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
larsg schreef op woensdag 16 november 2011 @ 06:58:
Hallo iedereen

even simpel gezegd,mw3 is een zeer leuk spel maar nets als in mw2 kampen we met het hosting systeem dat gewoon brak is. Op een of andere manier wil ik via een petitie/vote duidelijk makten aan activision & sledgehammer games dat een vote optie voor een nieuwe host noodzakelijk is. In hoeveel % van de games zit je gewoon rond te laggen omdat iemand een slechte pc/verbinding heeft?

Ik wou via deze poll de makers laten weten dat de community dit wilt.
(geen registratie nodig enz.)

bedankt als je stemt ;)
Nog even een laatste oproep voor vandaag.
aub aan iedereen vote ja voor een betere spel ervaring!

hoeveel zou zo'n "vote new host" optie het spel niet verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
raro007 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 18:24:
ow dus je kan niet alle drie verschillende kill streak kiezen? :?
dus ik moet kiezen tussen support, assault of de 3 :F
want het rare is 1 keer krijg ik die wel de andere keer weer niet |:( |:(
Je kiest:

- OF 3 killstreaks in assault.
- OF 3 killstreaks in support.
- OF je neemt specialist en kiest 3 perks die je per volgende kill unlockt.

Mengelmoesjes zijn niet mogelijk, en zoals ik zei je moet per class kiezen of je voor assault, support of specialist kiest.
Ik neem aan dat je nu in je 5 classes misschien verschillende streakpackes aan hebt staan, dus wellicht als je tussendoor een keer van class wisselt dat het een beetje in de war gaat omdat je dan weer een andere package aan hebt staan voor die class. Ow en als ik me niet vergis kan je per class kan je dus ook weer een dingen instellen per streak.

Voorbeeld.
- Class 1 : assault streak met predator missle, ah6 en reaper.
- Class 2: ook assault maar dan met predator, helicopter en ac130.

Dacht ik hoor...

[ Voor 13% gewijzigd door Only op 16-11-2011 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Kom zojuist in mijn steam dit nieuws item tegen:

http://www.pcgamer.com/20...am&ns_linkname=0&ns_fee=0

Dit zou toch wel echt mooi klote zijn als dit waar blijkt te zijn. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frodo19 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 18:38:

houden we het lekker bij ESL Clanbase en pickup channels met barebone :)

laatst ook nog ff lekker random CTF potje gequeued kwamen we een ander team tegen was best spannend. Cap in de laatste 5 seconden maakte het 2-1 :P

YouTube: Team Mythical Random Public CTF Game vs other team

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel op de PS3 en ik heb eerlijk gezegd nog geen moment naar Elite gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Frodo19 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 18:38:

Ze hebben vandaag al op twitter laten weten dat het niet klopt, ze gaan er nog mee verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Sn0wblind schreef op woensdag 16 november 2011 @ 18:56:
[...]

Ze hebben vandaag al op twitter laten weten dat het niet klopt, ze gaan er nog mee verder.
Ah gelukkig :) anders wordt pc toch wel beetje achtergesteld ten opzichte van de andere platforms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 22:27

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik kom niet meer op Steam...meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 08:16
Yzord schreef op woensdag 16 november 2011 @ 19:54:
Ik kom niet meer op Steam...meer mensen last van?
idem hier, no connection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inf3rno89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 17:59
Same here. Misschien te maken met de hacks van afgelopen week? Bezig met onderhoud/reparatie? Kan er nog niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Hier ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Onderhoud zouden ze wel aankondigingen lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Twitter account van ze zegt het volgende:

https://twitter.com/#!/Steam_Support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Steam offline @#^@Q&&$*& juist nu ik nog ff P1 in had willen gaan omdat ik de komende 2 avonden afk ben..
:P

edit: ah, alles lijkt alweer online te komen ;)

[ Voor 76% gewijzigd door Frentik op 16-11-2011 20:12 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Frentik schreef op woensdag 16 november 2011 @ 20:10:
Steam offline @#^@Q&&$*& juist nu ik nog ff P1 in had willen gaan omdat ik de komende 2 avonden afk ben..
:P

edit: ah, alles lijkt alweer online te komen ;)
Hier nog niks :(

en ik wil ook P1 in vanavond ;)

Nu wel weer back online :9

[ Voor 4% gewijzigd door G3kko0 op 16-11-2011 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Frodo19 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 18:57:
[...]

Ah gelukkig :) anders wordt pc toch wel beetje achtergesteld ten opzichte van de andere platforms.
Ik hoop ook dat het Elite pakket universeel blijft. Dat als ik de DLC packs op de PS3 wil dat ik ze ook nog op de PC met hetzelfde abbonement kan downloaden aangezien ik toch ook op mijn PC MW3 wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Sn0wblind schreef op woensdag 16 november 2011 @ 20:47:
[...]

Ik hoop ook dat het Elite pakket universeel blijft. Dat als ik de DLC packs op de PS3 wil dat ik ze ook nog op de PC met hetzelfde abbonement kan downloaden aangezien ik toch ook op mijn PC MW3 wil spelen.
Dat betwijfel ik ten zeerste. Als Activision meer geld kan vangen, zullen ze dat zeker niet nalaten (en je dus gewoon twee keer laten betalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Je kan op dit moment namelijk wel een PSN en een Xbox live account tegelijkertijd adden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Sn0wblind schreef op woensdag 16 november 2011 @ 21:13:
Je kan op dit moment namelijk wel een PSN en een Xbox live account tegelijkertijd adden.
Alleen wel erg jammer dat je niet meteen kan zien welke account gelinkt is, hebben ze alleen een unlink knop erin gezet, maar je ziet niet eens om welke account het dan moet gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Wat een drama dat Elite, kreeg nog steeds de melding:

We’re honored with your ELITE demand as we're experiencing peak traffic at this time. Please check back at a different time of day for a greater chance of getting back into the fight and follow @callofdutyelite on Twitter for live status updates.

Oja op de site van Theather krijg ik een fatal error. :F

[ Voor 9% gewijzigd door Dj-sannieboy op 16-11-2011 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj-sannieboy schreef op woensdag 16 november 2011 @ 21:59:
Wat een drama dat Elite, kreeg nog steeds de melding:

We’re honored with your ELITE demand as we're experiencing peak traffic at this time. Please check back at a different time of day for a greater chance of getting back into the fight and follow @callofdutyelite on Twitter for live status updates.

Oja op de site van Theather krijg ik een fatal error. :F
Premium users krijgen een maand extra, he.

De keren dat ik Elite heb kunnen gebruiken zag het er zeer chill uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
De kogel is door de kerk, de mijne staat te koop. Speel eens per week met vrienden en dat is erg leuk maar zelf heb ik pas 2 uur (launchday) online gespeeld en heb nooit het gevoel van ff spelen als ik thuis kom, zoals ik dat met BO wel had.

Het killen 'voelt' gewoon niet realistisch en daar kom ik blijkbaar niet overheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op woensdag 16 november 2011 @ 22:28:
De kogel is door de kerk, de mijne staat te koop. Speel eens per week met vrienden en dat is erg leuk maar zelf heb ik pas 2 uur (launchday) online gespeeld en heb nooit het gevoel van ff spelen als ik thuis kom, zoals ik dat met BO wel had.

Het killen 'voelt' gewoon niet realistisch en daar kom ik blijkbaar niet overheen :)
Als je pas 2 uur heb gespeeld, is het dan niet een beetje te vroeg om 'm te verkopen? Ik had in het begin ook heel veel moeite met de multiplayer. Ik vond er echt geen zak aan.

Het kan natuurlijk ook gewoon dat MW3 je niet ligt. Ik heb dat juist met de spellen van Treyarch. Black Ops heb ik dan nog wel redelijk vaak gespeeld, maar dat was meer omdat ik het zat was om constant afgeknald te worden door AC130s en noobtubes in MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Aghanim schreef op woensdag 16 november 2011 @ 22:28:

Vreemd dat je dat al na amper twee uur spelen kunt stellen. Ik moest zelf ook best even doorbijten (en ik heb bovendien vooral MW2 gespeeld en maar weinig BO), maar toen ik eenmaal aan de nieuwe maps begin te wennen ging het eigenlijk best lekker. Dat het niet zo voelt als vorige delen is niet meer dan logisch. Jammer dat je het spel eigenlijk geen echte kans geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElBarto schreef op woensdag 16 november 2011 @ 22:35:
[...]

Vreemd dat je dat al na amper twee uur spelen kunt stellen. Ik moest zelf ook best even doorbijten (en ik heb bovendien vooral MW2 gespeeld en maar weinig BO), maar toen ik eenmaal aan de nieuwe maps ging wennen ging het eigenlijk best lekker. Dat het niet zo voelt als vorige delen is niet meer dan logisch. Jammer dat je het spel eigenlijk geen echte kans geeft.
Hehe, we hebben precies dezelfde post. Soort van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Heh, ik heb sinds ik gesprestiged ben opeens 1696 average kills; exact de helft van mijn totale aantal. Hoe kan dat nou? Deelt hij opeens weer door het aantal potjes in de prestige i.p.v. het totale aantal potjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
de eerste 30 levels moet je effe door zetten en dan gaat het veel makkelijker.
dan heb je genoeg perks, wapens en kills streaks unlockt.
maar ik woord ook wel een beetje moe van dat lag.
want ik ga dood met 2 kogels terwijl ik op hun 2 helle magazijnen moet leeg maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 18:33
ElBarto schreef op woensdag 16 november 2011 @ 22:40:
Heh, ik heb sinds ik gesprestiged ben opeens 1696 average kills; exact de helft van mijn totale aantal. Hoe kan dat nou? Deelt hij opeens weer door het aantal potjes in de prestige i.p.v. het totale aantal potjes?
De potjes worden gereset nadat je bent geprestiged.
Een vriend van me heeft nu 6 potjes gespeeld. Het precieze aantal dat hij na prestige heeft gespeeld.

Verder wordt er niet gereset.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Haha epic!!! _/-\o_ _/-\o_

This is the good shit! :D _/-\o_

Vanavond overigens 1e prestige ingegaan :)

[ Voor 8% gewijzigd door G3kko0 op 16-11-2011 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
ElBarto schreef op woensdag 16 november 2011 @ 22:35:
[...]

Vreemd dat je dat al na amper twee uur spelen kunt stellen. Ik moest zelf ook best even doorbijten (en ik heb bovendien vooral MW2 gespeeld en maar weinig BO), maar toen ik eenmaal aan de nieuwe maps begin te wennen ging het eigenlijk best lekker. Dat het niet zo voelt als vorige delen is niet meer dan logisch. Jammer dat je het spel eigenlijk geen echte kans geeft.
Je hebt zeker een punt hoor, maar het gaat me niet zo zeer slecht af online (haal gemiddeld ongeveer k/d 1.0 en dat gaat zeer zeker wel omhoog) en dat ik daarom stop. Het zit meer in het gevoel dat wanneer je een kill maakt niet echt lijkt. In BO hoorde je een geluid als je iemand raakte en dat voelde dan echter voor mijn gevoel. Ik heb hier gewoon niet het 'yes' gevoel als ik iemand kill en dat had ik met BO wel. Kan het niet beschrijven maar met veel kills heb ik slechts het kill gevoel omdat ik een kill krijg en niet omdat ik zelf vind dat mijn kogels ook echt in de enemy vliegne.

Ook vind ik de maps niet leuk, waarom kan ik niet direct uitleggen maar het voelt voor mij aan als standaard vierkanten met overal gedumpte auto's en wrakken. Het is na zoveel FPS-en natuurlijk moeilijk varieren, maar dat deed BO wel met bijvoorbeeld Nuketown en Jungle. Killstreaks vind ik ook te lomp maar dat is op te lossen door de juiste game modes te nemen.

En ja, na 2 uur heb je het spel niet echt een kans gegeven dat klopt. Maar toen ik BO kocht had ik de eerste maand continu het gevoel dat ik zsm thuis moest zijn om direct BO te spelen. Dit heb ik na de launchday met MW3 geen een keer gehad. Zelfs op een saaie zaterdagmiddag dat ik niks te doen had kwam het niet in me op om MW3 te gaan spelen. Ik kan dan het spel wel een kans geven, maar als dit gevoel ontbreekt is het voor mij gewoon niet wat ik zoek.

Voor mijn gevoel is MW3 een stap terug in de tijd tegenover BO, maar dat is natuurlijk persoonlijk. BO lag mij veel beter, daarbij heb ik het idee dat het meer op pure skills aan kwam dan MW3 met support streaks en enorme chaos met bulletsprays en quickscopen (i know, dit is niet makkelijk maar wel onrealistisch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op woensdag 16 november 2011 @ 23:14:
[...]

Je hebt zeker een punt hoor, maar het gaat me niet zo zeer slecht af online (haal gemiddeld ongeveer k/d 1.0 en dat gaat zeer zeker wel omhoog) en dat ik daarom stop. Het zit meer in het gevoel dat wanneer je een kill maakt niet echt lijkt. In BO hoorde je een geluid als je iemand raakte en dat voelde dan echter voor mijn gevoel. Ik heb hier gewoon niet het 'yes' gevoel als ik iemand kill en dat had ik met BO wel. Kan het niet beschrijven maar met veel kills heb ik slechts het kill gevoel omdat ik een kill krijg en niet omdat ik zelf vind dat mijn kogels ook echt in de enemy vliegne.
Deze ervaring deel ik. Vooral long range heb ik er last van. Van dichtbij valt het mee en heb ik door dat het 'mijn' kill is. De plof, plof, plof, dood van BO speelde lekkerder.
Voor mijn gevoel is MW3 een stap terug in de tijd tegenover BO, maar dat is natuurlijk persoonlijk. BO lag mij veel beter, daarbij heb ik het idee dat het meer op pure skills aan kwam dan MW3 met support streaks en enorme chaos met bulletsprays en quickscopen (i know, dit is niet makkelijk maar wel onrealistisch).
Yes! Ook dit. BO vind ik persoonlijk op veel fronten een beter spel (Ben in MW3 inmiddels halvewege 2e prestige). BO pakte ik op elke moment van de dag even op. MW3 trekt veel minder aan me. Heb tot ik P15 was in BO geen SP spel gespeeld. Sinds MW3 heb ik de 2e helft van Batman en de 1e helft van Deus Ex gedaan. Geeft al een teken dat ik nu na een verjaardagsvisite bedenk of slapen of Deus Ex en alleen als mijn broertje online komt MW3.

Support vind ik echter juist een mooie pre. Nu kan ik minder voorzichtig doen als ik solo TDM speel. In BO kwam het vaak voordat ik een Blackbird moest halen om ons team te laten winnen (niet dat ik zo goed ben, maar sommigen lijken TDM gewoon niet te snappen). Nu kan ik rustig een paar keer doodgaan. De advanced UAV komt er toch wel. :)

Wel heb ik veel vaker frustrerende deaths. Mijn KD ligt iets lager in MW3 momenteel (1.5) maar gaat op termijn die van BO (1.8) overtreffen. Maar toch zit ik veel vaker te vloeken naar mijn scherm bij MW3. Veel crossfire onzin, veel corner campend tuig in objectives, veel zielig geheadglitch achter muurtjes (in sniper only snap ik het, maar ga vechten als een vent met benen in deze arcade shit), veel in de rug en zij worden neergesabeld terwijl je net spawnt, veel geknife van 5 meter afstand, vaak rubbere kogels, vaak dood terwijl je de muur al om was.

MW3 is in de basis een goed spel. Er zijn echter een aantal dingen die het momenteel een slechte ervaring laten bieden...

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik vind MW3 stukken fijner spelen dan BO. Het voelt weer zoals MW2! Overigens ben ik nu level 76 ofzo. Zie al een paar die prestige 1 zijn in m'n lijst, maar die hebben toch echt teveel vrije tijd. Laat staan als je al prestige 2 bent.
Pagina: 1 ... 56 ... 68 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty