Iemand de update veranderingen?
Verwijderd
Teamspeler en geen camper... helemaal mee eens, met name voor objectives. Maar waarom positieve k/d, waarom? Leg eens uit? Zoals eerder gezegd. Het gaat er toch om dat je met objectives bezig bent? Daarnaast zijn er zat spelers die met de allerbeste wil van de wereld gewoon leuk mee proberen te doen maar toch vaker doodgaan dan dat ze zelf wat neerleggen. Liever zo'n speler dan iemand die objectives negeert of er geen prioriteit aan geeft maar een dikke k/d heeft aan het einde van het potje.Spenker schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:30:
Heb een clan gemaakt voor PS3.
Naam: 'GoT'
PSN: Zinkhout
Voorwaarden om te joinen:
-Teamspeler met positieve K/d ratio
-Geen campers
Lijkt me mooi om met een mooie groep te knallen! Mooi xp en clan bonussen halen ook![]()
Cheers
Er zijn wel dedicated servers in MW3. Je moet bij Options Show Serverlist aanzetten
Verwijderd
@Just_jan
Oke dan zien we je wel weer verschijnen vanavond of van het weekend.
Ik ben er zo en zo weer bij.
@only check je van het weekend overdag wel weer.
Ik ben er vanavond weer.
Ik ben er vanavond weer.
Ehh ja kan welVerwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:38:
Er wordt hierboven veel over de pmg9 gepraat, maar moet dat geen fmg9 zijn?
Verwijderd
Is er al een Clan aangemaakt, van de gamers hier op het forum in Elite?
En dan vraag ik het voor de PS3.
Geen idee, delaitinho ging er een maken geloof ik.. anders ff DM sturen naar hem. laat ff weten als er al een is!Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:43:
Is er al een Clan aangemaakt, van de gamers hier op het forum in Elite?
Steam is handig, werkt beter dan Xfire ingame, gewoon op Shift Tab drukken en je kan praten met iemand. Je kunt door Steam ook een party maken. Geen voordelen? Ik vind van wel. Enige nadeel vind ik dat de support voor usepagina's en de prijzen van games ten opzichte van winkels wat beter kan zijn. Verder vind ik niks mis met Steam.Zen!th schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:48:
Ja klopt, maar bij CoD4 kon dat ook 1x disk gebruiken .. GEEN STEAM .. GEEN LAGG ..
Geen last van noobwapens, geen last van cheaters, geen last van .. steam / iwnet
Laten we het gewoon weer over het spel hebben en niet over de vete tussen consoles en pc aub.
Ja matchmaking is niet wat het hoort te zijn. so be it, iw luistert toch niet, lets just play the game
Ja matchmaking is niet wat het hoort te zijn. so be it, iw luistert toch niet, lets just play the game
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Verwijderd
Dit vind ik ook het grootste voordeel aan matchmaking... dat je je niet druk hoeft te maken om admins die je om het minste geringste eruit knikkeren omdat je ergens een claymore neerlegt of een tube in een huis vol campers stopt. En inderdaad al die achterlijke regeltjes, no jumping, no crouchingIntruder schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:45:
Matchmaking ftw ...... Geen regeltjes o.i.d.

Misschien staat je NAT strickt? hoor ik vaker problemen over dat je dan niet in een party kan ..
Zou je mij dan kunnen vertellen hoe ik het wel goed zet?Zen!th schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:14:
Misschien staat je NAT strickt? hoor ik vaker problemen over dat je dan niet in een party kan ..
Ik heb gister mw3 gekocht (voor de pc) en ik vind het best een goed spel. al kan ik bijna geen van mijn vrienden joinen terwijl wij allemaal nat type open hebben. van we kunnen maar 1 persoon joinen dus als hij offline is kunnen wij niet samen gamen. ook vind ik het switchen te langzaam. even van sniper naar secundair switchen is er niet bij. en als je dan halverwege het switchen denkt: oh dit duurt te lang ik knife wel gaat dat ook niet.
maar vooral het niet kunnen connection met elkaar vind ik erg vervelend, met mw2 had ik daar niet tot weinig last.
maar vooral het niet kunnen connection met elkaar vind ik erg vervelend, met mw2 had ik daar niet tot weinig last.
Doormiddel van portforwarden, moetje op google (het gene wat niet meewerkt) ff zoeken op MW3 PS3 portforwarding ofzo, en dan zou je NAT open moeten zijnafca123 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:15:
[...]
Zou je mij dan kunnen vertellen hoe ik het wel goed zet?
Verwijderd
Sleight of Hand Pro?josje94 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:15:
ook vind ik het switchen te langzaam. even van sniper naar secundair switchen is er niet bij
[ Voor 46% gewijzigd door Sn0wblind op 18-11-2011 11:47 ]
Net had een speler uit mijn team een MOAB. Moest wel een hacker ofzo zijn, want tijdens de final killcam zag je dat hij onder de map zat. Hij was dus uit het level. (PS3)
gebruik de zoek functie eens, ik heb nu al 4 x een post gequote hiervoor.. gewoon bij zoeken Forwarding intypen kom je het vanzelf tegenZen!th schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:17:
[...]
Doormiddel van portforwarden, moetje op google (het gene wat niet meewerkt) ff zoeken op MW3 PS3 portforwarding ofzo, en dan zou je NAT open moeten zijn
Daar hoor ik meerdere mensen over...ik heb het wel regelmatig als ik dood ga dat ik onder het veld zit...maarja daar heb ik weinig voordeel mee hahaDj-sannieboy schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:51:
Net had een speler uit mijn team een MOAB. Moest wel een hacker ofzo zijn, want tijdens de final killcam zag je dat hij onder de map zat. Hij was dus uit het level. (PS3)
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Hij had een MOAB en daarna een Stealth Bomber, daarmee maakt hij de final kill en hij zat dus gewoon onder de map.Ricloo86 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:57:
[...]
Daar hoor ik meerdere mensen over...ik heb het wel regelmatig als ik dood ga dat ik onder het veld zit...maarja daar heb ik weinig voordeel mee haha
Was dat het sneeuwlevel met een bunker aan een kant? Paar posts terug had iemand daar ook al een filmpje van gepost.Dj-sannieboy schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:51:
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Outpost inderdaad. Heb 'm gelijk maar gereport voor cheating en exploiting.Vrijdag schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:58:
[...]
Was dat het sneeuwlevel met een bunker aan een kant? Paar posts terug had iemand daar ook al een filmpje van gepost.
Dj-sannieboy schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:59:
[...]
Outpost inderdaad. Heb 'm gelijk maar gereport voor cheating en exploiting.
Ah, gevondenDanielWW2 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 01:04:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=juuk_bG2XQY&feature=feedu"[/video]
Lijkt me duidelijk. Under de map glitch.
[ Voor 10% gewijzigd door Vrijdag op 18-11-2011 12:01 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Gisteravond een paar potjes gespeeld op dedicated, bleek friendly fire aan te staan, das echt flink klote als je trigger happy bent omdat je met een paar shots al iemand x_x voordat je door hebt dat het friendly is..
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2011 12:06 ]
Verwijderd
Ook al een aantal keren gezien, toch jammer, net zoals de vele glitches, dat je in een truck kan schuilen.Ricloo86 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:57:
[...]
Daar hoor ik meerdere mensen over...ik heb het wel regelmatig als ik dood ga dat ik onder het veld zit...maarja daar heb ik weinig voordeel mee haha
Overigens wel vet dat er een geheime killstreak inzit, ik moet hem nog halen.
Heb ik iets gemist?? Welke geheime killstreak dan?Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:09:
[...]
Ook al een aantal keren gezien, toch jammer, net zoals de vele glitches, dat je in een truck kan schuilen.
Overigens wel vet dat er een geheime killstreak inzit, ik moet hem nog halen.
De MOAB is "geheim" hoewel de hele wereld ongeveer al weet wat het is
Ik weet nog niet wat het is hoor hahahahaZen!th schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:16:
De MOAB is "geheim" hoewel de hele wereld ongeveer al weet wat het is
Lol, daarom ongeveer de hele wereld (A) hier een daar iemand die nog niet gemoabt is
Maar dat is de nuke uit MW2 .. 25 killstreak (die je zelf bij elkaar moet schieten, dus zelf 25 kills bij elkaar blazen zonder air/ground support)
En .. dan is het hele enemy team dood -.- dus niets bijzonders dus ;p t rondje gaat gewoon door!
Maar dat is de nuke uit MW2 .. 25 killstreak (die je zelf bij elkaar moet schieten, dus zelf 25 kills bij elkaar blazen zonder air/ground support)
En .. dan is het hele enemy team dood -.- dus niets bijzonders dus ;p t rondje gaat gewoon door!
Dus pure kills tot 25 en dan legt iedereen het loodje...nou met mijn speelstijl haal ik echt geen 25 kills zonder zelf dood te gaan whahaaZen!th schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:42:
Lol, daarom ongeveer de hele wereld (A) hier een daar iemand die nog niet gemoabt is
Ja puur die 25 kills, en dan is het hele enemy team dood, dus hebje 6 kills, en het rondje gaat gewoon verder (dus het hele enemy team spawnt ook weer 8)9
En mijn speelstijl laat me toe om een uav te halen
veel verder kom ik niet met bombplant rushen e.d.
En mijn speelstijl laat me toe om een uav te halen
Speel veelal Hardcore Domination, nou ga dat dus echt niet redden hahaZen!th schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:46:
Ja puur die 25 kills, en dan is het hele enemy team dood, dus hebje 6 kills, en het rondje gaat gewoon verder (dus het hele enemy team spawnt ook weer 8)9
En mijn speelstijl laat me toe om een uav te halenveel verder kom ik niet met bombplant rushen e.d.
Met hardcore ga je t sowieso niet redden ;p daar ben je zelf veel te snel dood -.- (en geen health regen)
Maar ik speel meestal Demolition, en daar heb ik wel een MOAB gehaald, maar t is niets bijzonders ;p
Booom. 6 kills en de map is rood (nuke van mw2) dus no big deal
Maar ik speel meestal Demolition, en daar heb ik wel een MOAB gehaald, maar t is niets bijzonders ;p
Booom. 6 kills en de map is rood (nuke van mw2) dus no big deal
Ik ben de hele avond online! invite me maar heVerwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:37:
@Just_jan
Ik ben er vanavond weer.
@ Only, wat is jou PSN?
Heb weer een favo combo.
cm(getal vergeet ik altijd) als primary, silenced,holo
Secondary primary striker met kick
CM voor veraf, in nauwe straatjes kan je schoonmaken met de striker.
Ik verbaas me dat de mensen de UMP fijn vinden, in mw2 vond ik die heerlijk, in mw3 niet krachtig en precies genoeg (laatste is niet echt een probleem, het eerste wel).
cm(getal vergeet ik altijd) als primary, silenced,holo
Secondary primary striker met kick
CM voor veraf, in nauwe straatjes kan je schoonmaken met de striker.
Ik verbaas me dat de mensen de UMP fijn vinden, in mw2 vond ik die heerlijk, in mw3 niet krachtig en precies genoeg (laatste is niet echt een probleem, het eerste wel).
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
CM901
dies erg fijn ja, alleen die silencer vind ik de damage altijd zo onderuithalen of ligt dat aan mij?
Silencer beperkt alleen de Range en niet de DamageZen!th schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:02:
CM901dies erg fijn ja, alleen die silencer vind ik de damage altijd zo onderuithalen of ligt dat aan mij?
De groter de range, de minder damage de tegenstander krijgt.. Dus wel een beetje?Sjoerdiee schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:02:
[...]
Silencer beperkt alleen de Range en niet de Damage
Ja volgens de stats van het wapen, maar ik heb altijd het idee of ik veel vaker hitmarkers schiet met een silencer (vooral met snipers) sowieso moet het schot door men kamer klappen ;d ipv dat ik zon geluidje hoor ofdat er een proppenschieter aan de gang is
je zet toch ook geen silencer op een sniper XD, misschien doordat je gewent bent op grote range te schieten je dan minder raakt omdat het met de silencer niet to zo ver kan.. Of idd hoe verder weg hoe minder damage maar daar ben ik niet zo van op de hoogteZen!th schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:04:
Ja volgens de stats van het wapen, maar ik heb altijd het idee of ik veel vaker hitmarkers schiet met een silencer (vooral met snipers) sowieso moet het schot door men kamer klappen ;d ipv dat ik zon geluidje hoor ofdat er een proppenschieter aan de gang is
Hahah nee das eigenlijk niet zo slim van me nee -.-
Maar ja ik vind een silencer sowieso niet nice ;p alleen in SP met sneakysneaky missies wel, verder gewoon lekker herrie schoppen met een .50 (barret :D:D) hoewel dat ding heel slap is in MW3
K vind dat die Barret .50 sterker moet zijn dan welke wapen dan ook in de MP (behalve natuurlijk sterker als een AC130;p) maar wel sterker dan welke sniper/assault rifle.
Maar ja ik vind een silencer sowieso niet nice ;p alleen in SP met sneakysneaky missies wel, verder gewoon lekker herrie schoppen met een .50 (barret :D:D) hoewel dat ding heel slap is in MW3
K vind dat die Barret .50 sterker moet zijn dan welke wapen dan ook in de MP (behalve natuurlijk sterker als een AC130;p) maar wel sterker dan welke sniper/assault rifle.
Verwijderd
Silencers beinvloeden damage indirect. Je hebt op een gun twee damage stats. 1 voor binnen effectieve range en 1 voor daar buiten. Binnen effectieve range is dan natuurlijk hoger. Alle guns muv Shotguns doen tot oneindige afstand damage. Een silencer vermindert de afstand van je effectieve range waardoor je op een kortere afstand minder damage doet.
Daar komt nog een headshot multiplier bij. Dat is belangrijk voor snipers. Vaak is het zo dat je ook met een silencer altijd 1 shot bij een headshot ook met silencer. Buiten je effectieve range (waarbij je damage lager is, en de afstand is korter vanwege je silencer) zul je vaak 2 schoten nodig hebben.
@zenith de Barret is gewoon 1 shot kill als je bovenlichaam/hoofd raakt. Lijkt me sterk zat.
Daar komt nog een headshot multiplier bij. Dat is belangrijk voor snipers. Vaak is het zo dat je ook met een silencer altijd 1 shot bij een headshot ook met silencer. Buiten je effectieve range (waarbij je damage lager is, en de afstand is korter vanwege je silencer) zul je vaak 2 schoten nodig hebben.
@zenith de Barret is gewoon 1 shot kill als je bovenlichaam/hoofd raakt. Lijkt me sterk zat.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2011 13:26 ]
Ik heb wel een paar hitmarkers geschoten in bovenlichaam met een barret .. sowieso dat ding .. door je bovenbeen ;p en je vliegt in het echt redelijk aan stukken
Verwijderd
Moet je op bovenlichaam en niet op arm schieten.Zen!th schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:35:
Ik heb wel een paar hitmarkers geschoten in bovenlichaam met een barret .. sowieso dat ding .. door je bovenbeen ;p en je vliegt in het echt redelijk aan stukken
haha ja klopt, maar k neem niet altijd de tijd om op bovenlichaam te schieten ..
Barrett moet sowieso wel sterker zijn als die laatste bolt action die je kan. en ik schiet met een barret vaker hitmarkers als met die laatste snipert
Barrett moet sowieso wel sterker zijn als die laatste bolt action die je kan. en ik schiet met een barret vaker hitmarkers als met die laatste snipert
Met barret krijg je veel te vaak een hitmarker. Je hebt vaak geen tijd om rustig te aimen dus ja je schiet wel eens op iemand z'n arm of been. Echter een .50 schiet gewoon je hele arm of been eraf
Haha jaa daarom ;p en zonder arm of been, schiet je echt niet zo makkelijk terug ..
in CoD4 was de barret nog wel aardig realistisch sterk, maar daarna is het bergafwaarts gegaan, eerst minder penetratie, nu minder damage ;p nog ff en het is een Barrett .20 (A)
in CoD4 was de barret nog wel aardig realistisch sterk, maar daarna is het bergafwaarts gegaan, eerst minder penetratie, nu minder damage ;p nog ff en het is een Barrett .20 (A)
Ik speel met de AS50 incl. silencer..
Maar dat is meer omdat dat in Hardcore is. Mijn secundaire is een P99, ook met silencer.
Ik heb de USP al vrij gespeeld qua attachments, dus nu is de P99 aan de beurt!
Quickscopen kan ik niet, maar voor op de short range trigger ik er flink op los met de handgun.
Ik merk wel dat wanneer ik Hardcore speel, ik met veel meer plezier speel en niet zo vaak gefrustreerd raak van kleine dingetjes. Ik heb gisteravond voor het eerst heerlijk de hele avond kunnen knallen, zonder enig gezeik met de PS3 servers /PSN
Maar dat is meer omdat dat in Hardcore is. Mijn secundaire is een P99, ook met silencer.
Ik heb de USP al vrij gespeeld qua attachments, dus nu is de P99 aan de beurt!
Quickscopen kan ik niet, maar voor op de short range trigger ik er flink op los met de handgun.
Ik merk wel dat wanneer ik Hardcore speel, ik met veel meer plezier speel en niet zo vaak gefrustreerd raak van kleine dingetjes. Ik heb gisteravond voor het eerst heerlijk de hele avond kunnen knallen, zonder enig gezeik met de PS3 servers /PSN
Verwijderd
Ahhhhhh, eindelijk singeplayer uitgespeeld. De singleplayer is erg veeel verbeterd vergelijken met mw2.
Over quickscope gesproken. Ik krijg bijna noooit een hitmarker met de barret bijna altijd one shot one kill
(af en toe een hitmarker hoort er ook natuurlijk bij hee).
Over quickscope gesproken. Ik krijg bijna noooit een hitmarker met de barret bijna altijd one shot one kill
In MW2 kreeg ik nooit hitmarkers, af en toe die gene die gewoon MOEt ;p (en die waren dat het meest onzinnig ;p van die frontale headshots hitmarker)
Maar in MW3 vind k die barret echt slap gewoon
Maar in MW3 vind k die barret echt slap gewoon
Met een echte B.50 kun je echter niet quick scopenDj-sannieboy schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:46:
Met barret krijg je veel te vaak een hitmarker. Je hebt vaak geen tijd om rustig te aimen dus ja je schiet wel eens op iemand z'n arm of been. Echter een .50 schiet gewoon je hele arm of been eraf
Hij download wel iets, van 4,9MB als ik dan opstart weer hetzelfde gemier.. zometeen maar even windows opnieuw erop zettenZen!th schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 08:05:
Dat van game is currently unavailable is simpel te fixen door:
Rechter muisknop op MW3-MP(in steam library, niet op je desktop) -> Properties, dan het tabje local(gamefiles) oid -> Verify Integrity of Game Cache .. ff laten checken (en die 1e missende kb downloaden) en vervolgens werkt het weer een dag (bij mij dan iig)
Ik krijg geen prompt message voor die admin als ik dus rechtermuisknop -> admin.. zoals ik hierboven ook al zei: windows herinstallatie.Zen!th schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 08:06:
[...]
Even in je startbalk taskmgr intype, rechtermuisknop -> uitvoeren als admin ;d vervolgens zou je die .exe weg moeten kunnen gooien
Hmmm,
Ik word net op Steam uitgenodigd door iets wat zich de "Steam Community" noemt voor een chat.
Daarbij krijg ik het volgende bericht te zien:
.
Ik pas er even voor om op de link te klikken denk ik maar - of ben ik paranoïde?
Ik word net op Steam uitgenodigd door iets wat zich de "Steam Community" noemt voor een chat.
Daarbij krijg ik het volgende bericht te zien:
De spelfouten zijn niet van mijThanks for purchasing call of duty modern warfare 3 Now as we Promessed Your will Get A Free game you will choose in our game list Check out here
http://game.freesteamgamez.3eeweb.endanhierdecomsuffix
Ik pas er even voor om op de link te klikken denk ik maar - of ben ik paranoïde?
No drama
En zie je wat ik heb gedaan met het laatste deel van de URL?bazs2000 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:33:
Als je huiverig bent om op de link te klikken, waarom post je hem dan hier? Voor hetzelfde geld gebeuren er dingen waarvan je niet wilt dat ze gebeuren en dan wordt het verder verspreidt vanuit het topic.
Ik vroeg me gewoon af of meer mensen deze waren tegengekomen.
No drama
Ben hem ook tegen gekomen
gewoon niet op reageren en nergens op klikken. Uberhaubt nergens op klikken wat niet met steam zelf te maken heeft, maar die wel om je gegevens vragen. Mja dat soort mensen en bots zul je altijd hebben als je in zo'n groep zit
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Nja, zat even te kijken bij het profiel van de user en inderdaad besloten hem te blokken. Overigens wel rapportje bij Steam ingediend.Intruder schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:39:
Ben hem ook tegen gekomengewoon niet op reageren en nergens op klikken. Uberhaubt nergens op klikken wat niet met steam zelf te maken heeft, maar die wel om je gegevens vragen. Mja dat soort mensen en bots zul je altijd hebben als je in zo'n groep zit
No drama
Even gecheked dit is wel een kloppende steam site genaamd steam community.
Denk alleen niet dat die gratis spellen uitdelen, heb hem ook geblokkeerd.melvin0907 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:42:
Even gecheked dit is wel een kloppende steam site genaamd steam community.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Jongens... Lijkt me toch vrij duidelijk dat die URL niet in de haak is!
Niet proberen, niet nadenken, gewoon weg donderden.
Niet proberen, niet nadenken, gewoon weg donderden.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Heb het echt helemaal naar me zin online. kill confirmed is mijn favo playlist nu.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Iemand al boven lvl 26 gekomen bij survival?
Mijn record is nu 26 en survival is VEEEEL leuker dan zombie's en ook makkelijker
.
Mijn record is nu 26 en survival is VEEEEL leuker dan zombie's en ook makkelijker
Ik kan nog steeds niet inloggen op de website van cod:elite. Ik wordt iedere keer doorgeleid naar een scherm om me te registreren. Inloggen op de ps3 lukt wel. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Het is vaker gezegd, maar darn, hoop dat die akimbo's snel generfd worden.
[ Voor 4% gewijzigd door inf3rno89 op 18-11-2011 16:27 ]
Ik vermaak mij ook prima met kill confirmed, echt ben blij dat ze die toegevoegd hebben. MW3 bevalt mij prima, voldoet aan mijn eisen
Alleen het vreemde is dat ik al 2x in rang terug ben gezet. Eerste keer gebeurde na de eerste avond, toen ik stopte was ik level 26, volgende dag weer gamen was ik level 13. Alle wapens, signs enz waren weer terug naar het moment van level 13. Het zelfde is eergisteren gebeurd. Toen ik stopte was ik level 74, de volgende dag weer level 70! Dit heb ik nog nooit bij de andere COD gehad. (PS3)
Alleen het vreemde is dat ik al 2x in rang terug ben gezet. Eerste keer gebeurde na de eerste avond, toen ik stopte was ik level 26, volgende dag weer gamen was ik level 13. Alle wapens, signs enz waren weer terug naar het moment van level 13. Het zelfde is eergisteren gebeurd. Toen ik stopte was ik level 74, de volgende dag weer level 70! Dit heb ik nog nooit bij de andere COD gehad. (PS3)
Stand Alone Agent (GITS SAC)

Ik ben bezig met C te cappen, spawnt opeens een horde enemies achter me. Tuurlijk wordt ik gekilled...
Maar ook andersom, ik zie 1 rooie stip op men UAV in een huis, ik erheen. Ik kom aan, kill een gast.
FOEMP! Daar staan plots 3 kerels... Alle drie neergemaaid, zij natuurlijk boos op mij
Dat spawnsysteem moet echt aan gewerkt worden. Het is werkelijk belachelijk, vooral bij domination.
Android developer & dürüm-liefhebber
TomRockanjeSjoerdiee schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:00:
[...]
Ik ben de hele avond online! invite me maar he
@ Only, wat is jou PSN?
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Tip voor de mensen die de spas gebruiken
YouTube: Kanaal van TmarTn
Extra damage heeft geen nut, wel extra range
Speelde altijd met extra damage maar dat wordt nu extra range
Ooh oke dan heb ik je al denk ik!
Mij is hoger dan 26 ook nog niet gelukt helaas. Maar ben van mening dat als je goed op elkaar ingespeeld ben, je veel hoger kan komenVerwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:05:
Iemand al boven lvl 26 gekomen bij survival?
Mijn record is nu 26 en survival is VEEEEL leuker dan zombie's en ook makkelijker.
Interessante reply van Boo op TmarTn's videoVersteegrob schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 18:17:
Tip voor de mensen die de spas gebruiken
http://www.youtube.com/watch?v=CT_lggZRBd4
Waar je op basis van de perfecte omstandigheden* en stats voor range zou kiezen schijnt in praktijk extra damage beter te zijn. Omdat je niet altijd center mass raakt, missen een aantal pellets het doel. Dit doet de extra range teniet. Extra damage compenseert dit door de hogere damage per pellet.
*stilstaand doel op ideale afstand, center mass; alle pellets raak.
[ Voor 4% gewijzigd door bongholio op 18-11-2011 19:03 ]
Thnx, dus toch damage maar wat een irritante kerel en stem zeg, pffff
Wat is Extra Damage dan? Ik ken wel de optie dat je meer door muren heen kunt schieten, is dat Extra Damage?
Extra damage is echt puur alleen voor door objecten heen, doet helemaal niks in normale situaties.bongholio schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 19:02:
[...]
Interessante reply van Boo op TmarTn's video
http://www.youtube.com/watch?v=CT_lggZRBd4
Waar je op basis van de perfecte omstandigheden* en stats voor range zou kiezen schijnt in praktijk extra damage beter te zijn. Omdat je niet altijd center mass raakt, missen een aantal pellets het doel. Dit doet de extra range teniet. Extra damage compenseert dit door de hogere damage per pellet.
*stilstaand doel op ideale afstand, center mass; alle pellets raak.
Nee. Dat is impactSn0wblind schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 19:57:
[...]
Extra damage is echt puur alleen voor door objecten heen, doet helemaal niks in normale situaties.
Damage is 40% (volgens mij) extra damage en alleen beschikbaar voor shotguns. Behoorlijk nodig om de pump action shotties meer consistent te maken.
[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 18-11-2011 20:04 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Wave 34 hier:) dan wordt het toch wel echt moeilijk.. had klein foutje gemaakt met juggernaught, waardoor we helaas af gingenwizzlewaxx schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 18:31:
[...]
Mij is hoger dan 26 ook nog niet gelukt helaas. Maar ben van mening dat als je goed op elkaar ingespeeld ben, je veel hoger kan komen

Tip voor die juggs, 1 persoon moet ze afleiden en bij mekaar houden andere moet ze bestoken met predators
[ Voor 12% gewijzigd door Xenomorphh op 18-11-2011 20:41 ]
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Verwijderd
Weet niet of het al beantwoord is, maar ja dat is een exploit / bug in het spel die misbruikt wordt.LijkjeNL schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 08:36:
had vanacht iets raars speelde domination op lockdown en de tegenstanders bleven maar airstrikes callen echt bijna 5 minuten lang... is dat een bekende bug / hack of is dit iets nieuws?
verder gisteren begonnen met de Type95 en zoals al eerder in dit topic is aangegeven (HEEEERLIJK WAPEN)
mede omdat de mede GOTters zo over het wapen te spreken waren.
My bad, heb die dan altijd over het hoofd gezienGundogan schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 20:03:
[...]
Nee. Dat is impact
Damage is 40% (volgens mij) extra damage en alleen beschikbaar voor shotguns. Behoorlijk nodig om de pump action shotties meer consistent te maken.
Verwijderd
Klerezooi , kan ik men router pas maandag ophalen...
Word dus nog een weekendje niet COD spelen.
Zo begin ik wel erg achter te lopen op jullie.
Gelukkig hoef ik me nog steeds niet te vervelen , heb Assassins creed opgehaald dus daar ben ik ook wel weer een weekendje zoet mee.
Maar zag wel vanmiddag wat filmpjes op youtube , maar mijn god zeg ....ik was voornamelijk search and destroy filmpjes aan het kijken en dan zie je alweer meteen al die spots waar je je knife kan heen gooien perfect camping spots. goede wallbang spots.. is toch jammer zo...
Gelukkig hoef ik me nog steeds niet te vervelen , heb Assassins creed opgehaald dus daar ben ik ook wel weer een weekendje zoet mee.
Maar zag wel vanmiddag wat filmpjes op youtube , maar mijn god zeg ....ik was voornamelijk search and destroy filmpjes aan het kijken en dan zie je alweer meteen al die spots waar je je knife kan heen gooien perfect camping spots. goede wallbang spots.. is toch jammer zo...
Sorry, maar als je MW2 gespeeld hebt dan mis je vrij weinig hoor, ik heb MW3 ook gekocht en ben een hele grote fan van de serie, maar dat ik hier 50 euro voor heb neergelegd snap ik nog steeds nietVerwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 22:16:
Leuke brainless knaller weer dat wel, maar voegt echt amper wat toe helaas
Wel heel leuk hoe je custom games compleet kunt configgen naar eigen smaak, misschien als er een fps/fov optie komt in een patch in de toekomst dat er nog wat competatief potentieel in de game zit, vrees van niet though.
oh en don't worry, lvlen gaat als een trein
// ik had het over de PC versie trouwens, het is duidelijk gemaakt voor consoles, daar zou ik ook wat vergevingsgezinder zijn
[ Voor 5% gewijzigd door GosuYuri op 18-11-2011 22:29 ]
Kill confirmed vind ik heel veel toevoegen aan het spel, hele leuke tactische game mode als je met maatjes speelt.Nuyi schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 22:28:
[...]
Sorry, maar als je MW2 gespeeld hebt dan mis je vrij weinig hoor, ik heb MW3 ook gekocht en ben een hele grote fan van de serie, maar dat ik hier 50 euro voor heb neergelegd snap ik nog steeds niet
Leuke brainless knaller weer dat wel, maar voegt echt amper wat toe helaas
Wel heel leuk hoe je custom games compleet kunt configgen naar eigen smaak, misschien als er een fps/fov optie komt in een patch in de toekomst dat er nog wat competatief potentieel in de game zit, vrees van niet though.
oh en don't worry, lvlen gaat als een trein
// ik had het over de PC versie trouwens, het is duidelijk gemaakt voor consoles, daar zou ik ook wat vergevingsgezinder zijn
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Die mode is zeker leuk, maar alsjeblieft zeg dat heeft qua developmenttijd hoeveel nodig? Het idee is tof en het speelt heel erg leuk, maar ik hoor toch bij de groep die dit als een soort (kleine) expansion pack ziet ipv een nieuwe game.
Betekend overigens niet dat ik de game helemaal kapot wil flamen, maar ik ga niet op de fanboy tour Activision zitten verdedigen terwijl het duidelijk is dat er bijster weinig gebeurd is. Ik vind het jammer, vind CoD serie erg leuk, maar ga de volgende keer eerst rustig de reviews bekijken of het m'n geld waard is. MW3 is zeker het geld niet waard in mijn opinie, kunnen mensen meenemen mochten ze nog twijfelen
Elite heb ik als PC gebruiker nog niet gezien uiteraard, misschien is dat wel extreem tof, maar dat is voor de toffe opties dan weer subscriber based waar je nog eens ff 50 euro mag neerleggen lol.
Betekend overigens niet dat ik de game helemaal kapot wil flamen, maar ik ga niet op de fanboy tour Activision zitten verdedigen terwijl het duidelijk is dat er bijster weinig gebeurd is. Ik vind het jammer, vind CoD serie erg leuk, maar ga de volgende keer eerst rustig de reviews bekijken of het m'n geld waard is. MW3 is zeker het geld niet waard in mijn opinie, kunnen mensen meenemen mochten ze nog twijfelen
Elite heb ik als PC gebruiker nog niet gezien uiteraard, misschien is dat wel extreem tof, maar dat is voor de toffe opties dan weer subscriber based waar je nog eens ff 50 euro mag neerleggen lol.
Hier wordt je toch niet goed van?
YouTube: FIX THIS SH!T FFS!
75% van de lobbies waar ik in kom is er of een aimbotter of zo'n idioot die loopt te glitchen..
75% van de lobbies waar ik in kom is er of een aimbotter of zo'n idioot die loopt te glitchen..
Als ik dat soort filmpjes zie, heb ik echt totaal geen spijt dat ik online gamen op de PC vaarwel gezegd heb.Vraaag schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 23:11:
Hier wordt je toch niet goed van?
Verwijderd
Hoe meer ik MW3 speel, hoe meer ik er van begin te houden. Er vallen me steeds meer kleine details op. Bijvoorbeeld, als je iemand killed, hoor je voor een aantal seconden (of in de tijd dat hij de killcam kijkt ofzo?) zijn stem. Erg leuk om andermans reactie te horen. Ik had laatst die AH-6 Overwatch voor het eerst unlocked, hoor ik zo'n kerel (waar ik die avond al vaker mee had gespeeld) zeggen nadat ik 'm gekilled had met m'n Little Bird: "KUT HELICOPTER!".
Hij heeft wel een punt trouwens. Hij is makkelijk te counteren, in tegenstelling tot de Reaper (ook 9 kills). Maar als niemand de moeite neemt om 'm uit de lucht te halen (dat kan zelfs al met een aantal kogels), dan is zo'n helicoptertje tien keer zo dodelijk als een Reaper. Ook een oplossing is natuurlijk de eigenaar van de AH-6 Overwatch neer te schieten, maar ja: probeer er maar eens in de buurt te komen.
Mocht je voor de hogere killstreaks willen gaan, en je weet dat je het niet in je eentje gaat redden, dan zou ik voor de AH-6 Overwatch gaan ipv de Reaper. Ik heb nog niet echt kunnen spelen met de Strafe Run. Het voordeel van de Reaper is dat je even buiten de actie kan zitten om een paar kills te maken. Het probleem is: hoe kom je "buiten de actie" in MW3? Als ik één ding nu wel geleerd heb is dat je nergens veilig bent. Vijanden komen van ALLE kanten. Zelfs van achter. Als je de AH-6 Overwatch gebruikt betekent dat wel dat je wat meer naar de actie toe moet komen, anders maak je geen kills. Dat betekent dus zwetende handen, hopend dat je niet geraakt wordt tot je een Osprey Gunner/Juggernaut hebt. Maar als het andere team te dom is om je AH-6 Overwatch uit de lucht te schieten, dan kan je het best overleven.
Erg leuk, die drie killstreaks op 9 kills. Ze hebben allemaal voordelen en nadelen. Ik heb alleen de Strafe Run nog niet gebruikt, maar het lijkt op iets "kort maar krachtig". Een beetje zoals de Stealth Bomber. Die laatste is alleen iets makkelijker te halen.
- Geld verdienen in competities? Als je dat tof vindt...
- Elite TV? Je mist een paar "grappige" filmpjes. Alle weapon guides kan je nog wel gewoon kijken. Bovendien staan er miljoenen grappige filmpjes helemaal gratis op youtube. De content van Jason Bateman en Will Arnett is waarschijnlijk wel leuk, maar als je die echt wilt kijken kan je altijd nog downloaden van internet.
- Alle DLC gratis? Is best tof, maar daar betaal je dan toch ook voor?
Hij heeft wel een punt trouwens. Hij is makkelijk te counteren, in tegenstelling tot de Reaper (ook 9 kills). Maar als niemand de moeite neemt om 'm uit de lucht te halen (dat kan zelfs al met een aantal kogels), dan is zo'n helicoptertje tien keer zo dodelijk als een Reaper. Ook een oplossing is natuurlijk de eigenaar van de AH-6 Overwatch neer te schieten, maar ja: probeer er maar eens in de buurt te komen.
Mocht je voor de hogere killstreaks willen gaan, en je weet dat je het niet in je eentje gaat redden, dan zou ik voor de AH-6 Overwatch gaan ipv de Reaper. Ik heb nog niet echt kunnen spelen met de Strafe Run. Het voordeel van de Reaper is dat je even buiten de actie kan zitten om een paar kills te maken. Het probleem is: hoe kom je "buiten de actie" in MW3? Als ik één ding nu wel geleerd heb is dat je nergens veilig bent. Vijanden komen van ALLE kanten. Zelfs van achter. Als je de AH-6 Overwatch gebruikt betekent dat wel dat je wat meer naar de actie toe moet komen, anders maak je geen kills. Dat betekent dus zwetende handen, hopend dat je niet geraakt wordt tot je een Osprey Gunner/Juggernaut hebt. Maar als het andere team te dom is om je AH-6 Overwatch uit de lucht te schieten, dan kan je het best overleven.
Erg leuk, die drie killstreaks op 9 kills. Ze hebben allemaal voordelen en nadelen. Ik heb alleen de Strafe Run nog niet gebruikt, maar het lijkt op iets "kort maar krachtig". Een beetje zoals de Stealth Bomber. Die laatste is alleen iets makkelijker te halen.
Toffie opties voor betalen? Wat dan?Nuyi schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 22:46:
- Geld verdienen in competities? Als je dat tof vindt...
- Elite TV? Je mist een paar "grappige" filmpjes. Alle weapon guides kan je nog wel gewoon kijken. Bovendien staan er miljoenen grappige filmpjes helemaal gratis op youtube. De content van Jason Bateman en Will Arnett is waarschijnlijk wel leuk, maar als je die echt wilt kijken kan je altijd nog downloaden van internet.
- Alle DLC gratis? Is best tof, maar daar betaal je dan toch ook voor?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2011 23:23 ]
Bij MW2 kreeg ik eyefinity (3x 1920x1200) niet goed aan de praat, werkt dat in MW3 wel?
Het gaat me alleen om de singleplayer.
Als ik in het hardware subforum moet zijn geef je maar een gil
(kon daar zo gauw geen geschikt topic vinden)
Het gaat me alleen om de singleplayer.
Als ik in het hardware subforum moet zijn geef je maar een gil
(kon daar zo gauw geen geschikt topic vinden)
[ Voor 8% gewijzigd door mitsumark op 18-11-2011 23:25 ]
Vandaag ook maar COD 8 gekocht voor €39,99 kon het niet laten... Moest toch een spel doen na verveling bij Battlefield 3.
"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill
Verwijderd
Aha! Nu snap ik waarom ik af en toe gescheld over smerige dropshotters hoor. Vet dat dit er in zit zeg. Zal mijn chat volume eens wat harder gaan zetten om optimaal te kunnen genieten.Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 23:20:
Hoe meer ik MW3 speel, hoe meer ik er van begin te houden. Er vallen me steeds meer kleine details op. Bijvoorbeeld, als je iemand killed, hoor je voor een aantal seconden (of in de tijd dat hij de killcam kijkt ofzo?) zijn stem. Erg leuk om andermans reactie te horen. Ik had laatst die AH-6 Overwatch voor het eerst unlocked, hoor ik zo'n kerel (waar ik die avond al vaker mee had gespeeld) zeggen nadat ik 'm gekilled had met m'n Little Bird: "KUT HELICOPTER!".
Ahh joh, ik ben ook pas lvl 70 nu, dus zover achter lig je niet eens, en ik kan dit weekend ook niet bijster veel spelen, misschien net P1 in ofzo als het meezit.Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 22:16:
Ik merk dat ik met hardcore TD toch meer plezier heb dan met normale TD, geen killcams, geen standaard radar, sneller dood, het ligt mij wel
@ Sjoerdie: Zou zomaar kunnen
Btw: Die bestuurbare drone is echt een geweldige killstreak. Lekker rondcrossen naar enemy spawn en beetje zwaar geschut afschieten
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Ik heb exact hetzelfde probleem, deze maand al 15 gig (1 keer 9 gig en 1 keer 6 gig) dat hij gewoon opnieuw begint te downloaden, terwijl er geen patch is en ik een half uur ervoor perfect gespeeld heb... Iemand een oplossing?marti-n schreef op donderdag 17 november 2011 @ 18:40:
Oke, dit is vreemd, start net mn laptop op en Steam begint promt MW3 Multiplayer weer te downloaden
Dit is nu de 3e keer al, en begint vrij vervelend te worden, mijn verbinding is namelijk nou niet zo heel erg snel
Gisteravond nog gespeeld, Windows in de Sluimerstand en nu dit, Vorige keer dus precies hetzelfde, en na het downloaden kon ik weer lekker verder spelen.
Files verifiëren heeft geen nut, gaat naar 100% en stopt dan.
Opnieuw via DVD een 'Reinstall' doen, gaat ie verifiëren, en blijft ook op 100% hangen.
Deinstalleren en opnieuw installeren kost zo'n beetje net zoveel tijd als de boel gewoon laten downloaden
Ohja, ook een apart detail, hij begint altijd op 6,5-7 GB te downloaden
Iemand die dit ook wel eens heeft gehad, of er een oplossing voor heeft ?
Zelfde probleem gehad hier.. heb een Russian Key gekocht en gebruikt. Heb daarna met de Retail DVD's van familie geïnstalleerd zonder problemen.. maar sinds afgelopen week ook dat nog 7 GB wil downloaden.. Voor mij was de maat vol, heb Windows herinstallatie gedaan en hij loopt weer als een zonnetje.. Waar het aan lag? Tsja, dat zal ik niet weten.. Maar hij doet het weer^^Tharulerz schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 02:55:
[...]
Ik heb exact hetzelfde probleem, deze maand al 15 gig (1 keer 9 gig en 1 keer 6 gig) dat hij gewoon opnieuw begint te downloaden, terwijl er geen patch is en ik een half uur ervoor perfect gespeeld heb... Iemand een oplossing?
Verwijderd
Hang je weer de hele tijd op dezelfde plek he! Beweeg eens wat met die Osprey Gunner!Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 06:42:
[video]
Mijn eerste osprey gunner.
Wel een fijn wapen.
Gaat hij een beetje die care packages zitten campen. Sommige mensen veranderen ook nooit.
Verwijderd
Hallo,
Ik zat gister door de unranked server list te scrollen en connect naar een deathmatch server. Toen ik daar een kill maakte ging ik van level 41 naar 73 (geen prestige). Ik ben toen meteen weggegaan. Later kwam ik er ook nog achter dat het wel in de servernaam stond
.
Kan ik naar steam of activision een helpdesk berichtje sturen om het terug te draaien en heb je hier dan ook kans op?
En mocht ik niets doen, maar ik dan kans op een ban?
Ik zat gister door de unranked server list te scrollen en connect naar een deathmatch server. Toen ik daar een kill maakte ging ik van level 41 naar 73 (geen prestige). Ik ben toen meteen weggegaan. Later kwam ik er ook nog achter dat het wel in de servernaam stond

Kan ik naar steam of activision een helpdesk berichtje sturen om het terug te draaien en heb je hier dan ook kans op?
En mocht ik niets doen, maar ik dan kans op een ban?
Verwijderd
Die servers zijn toch gewoon unranked, dus die kunnen je rank bij matchmaking niet beinvloeden.
Mijn god, wat slecht!Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 06:42:
[video]
Mijn eerste osprey gunner.
Wel een fijn wapen.
Ik ga nu een bewering doen waar niemand het mee eens zal zijn.
Ik vind Treyarch meer kwaliteit leveren dan IW.
Wat hebben ze in godsnaam in 2 jaar gedaan?
Sledgehammer heeft Elite gemaakt.
IW heeft maar liefst 2 nieuwe multiplayer modes verzonnen.
Kleine ongeïnspireerde levels. Misschien komen de leuke levels via DLC?
Al met al speel ik het toch wel, maar vernieuwend.. Nee..
Verwijderd
Dat kan. Er is niks mis met een mening hebben. Inderdaad, niet iedereen is het met je eens, maar dat is altijd zo bij een mening. Die is persoonlijk. Ik zelf vind de Modern Warfare serie beter dan de games die Treyarch maakt.RMX schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 11:10:
[...]
Mijn god, wat slecht!
Ik ga nu een bewering doen waar niemand het mee eens zal zijn.
Ik vind Treyarch meer kwaliteit leveren dan IW.
Wat hebben ze in godsnaam in 2 jaar gedaan?
Sledgehammer heeft Elite gemaakt.
IW heeft maar liefst 2 nieuwe multiplayer modes verzonnen.
Kleine ongeïnspireerde levels. Misschien komen de leuke levels via DLC?
Al met al speel ik het toch wel, maar vernieuwend.. Nee..
Sledgehammer games en Infinty Ward hebben trouwens alles van MW3 samen gemaakt, en ELITE is door Beachead gemaakt. IW en SHGAMES hebben daar dus niet veel mee te maken.
Dit topic is gesloten.
Let op:
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty