Je krijgt een tijdelijke ban tot 8 november.
Zie charlieintel.com.
Zie charlieintel.com.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat zeiden ze bij mw2 ook. Mijn zwager(ps3) spelde hem al op zaterdag en niks aan het handje verderVerwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 07:13:
[...]
Ja ja en 10 uur geleden nog:
@Stepto Stephen Toulouse
For those asking about MW3 pre-release play: If your copy is legit and obtained legitly, have fun. It's a great game.
Oftewel ze kunnen je uberhaupt niks maken als je dit spel gewoon legaal hebt. Zou mooi worden zeg, heb je een spel eerder wordt je account gebanned
Verwijderd
Verwijderd
We kijken er weer naar uitVerwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 07:43:
Ik heb er al zin in en verwacht mijn hardened edition dinsdag met het postbusje binnen te krijgen.
Ik ga weer heel wat dope gameplay videos van MW3 maken , dus het wordt 1 groot feest.
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Verwijderd
Bedankt voor de info!! Wij gaan toch binnenkort overstappen naar een andere provider dus in de tussentijd kan ik wel even de SP spelen en ook wat unranked potjes-Magnat- schreef op donderdag 03 november 2011 @ 21:25:
[...]
Volgens mij zijn alle CoD's op de console p2p.
MW3 krijgt wel dedicated servers, alleen voor private en custom matches,maar die zijn unranked, dat wil zeggen dat je niet omhoog gaat in rank en je geen wapens unlocked.
In een dorp als Nijverdal hebben ze al een nachtopening (FRS)...Only schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 08:03:
Weet iemand of er ook FRS vestigingen nachtopeningen hebben? Kan er maar bar weinig over vinden, eentje bij google maar verder ook niks, en die staat niet eens op de normale FRS site.
Ja, maar ik kan nergens een overzichtje/flyer vinden, zou wel makkelijk zijnRoodey schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 08:34:
[...]
In een dorp als Nijverdal hebben ze al een nachtopening (FRS)...
Dus grotere steden zijn zeker aan de beurt.
[ Voor 4% gewijzigd door Pannekoek_NL op 04-11-2011 08:45 ]
Verwijderd
Party, party, partyyyy!Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 07:43:
1 groot feest.
Dit heb ik dus ook,[b][message=37070731,noline] *knip*
Vraagje: Wat doen jullie altijd? Eerst Single player om even te kijken hoe alles zit, of gelijk beginnen met online gamen ( Multiplayer )
Ik ga meestal gelijk naar de Multiplayer waardoor ik vrijwel nooit de Single player uitspeel ( speel dat meestal als ik internet problemen heb) of met een vriend en dan Co-op.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
De SP slinger ik een paar maanden na de tijd aan en speel ik niet uit.Sjoerdiee schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 08:45:
Damm ik krijg echt zin om lekker te gaan knallen! haha, heb ervoor gezorgt dat MW3 op me stage word afgeleverd kan dus direct aan de gang s'avonds (H)
Vraagje: Wat doen jullie altijd? Eerst Single player om even te kijken hoe alles zit, of gelijk beginnen met online gamen ( Multiplayer )
Ik ga meestal gelijk naar de Multiplayer waardoor ik vrijwel nooit de Single player uitspeel ( speel dat meestal als ik internet problemen heb) of met een vriend en dan Co-op.
Verwijderd
Die van BF welRoodey schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 08:49:
[...]
De SP slinger ik een paar maanden na de tijd aan en speel ik niet uit.
COD4 heb ik uitgespeeld, toen werkte ik nog niet.
Sinds ik werk heb ik nog geen SP uitgespeeld lol.
Ik duik direct de MP in
Geen enkele andere MP speelt zo lekker als COD.
Subjectief!
Daar ben ik het wel mee eens, de Multiplayer is gewoon goed geregeld en heb er altijd veel speel plezier meeRoodey schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 08:49:
[...]
De SP slinger ik een paar maanden na de tijd aan en speel ik niet uit.
COD4 heb ik uitgespeeld, toen werkte ik nog niet.
Sinds ik werk heb ik nog geen SP uitgespeeld lol.
Ik duik direct de MP in
Geen enkele andere MP speelt zo lekker als COD.
Verwijderd
HahahahRoodey schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 08:51:
[...]
Subjectief!
Vorige deel van BF bij m'n zwager gespeeld en was het binnen 5 minuten zat.
Voelt voor mij persoonlijk niet goed
Verwijderd
Haha, ja maar heb hem al gekauft bij FRS, maar heb stiekem toch wel zin om optijd te spelen, straks maar ff bellen danVerwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 08:55:
@only
Ik zou gewoon ff bellen naar de FRS.
In H'voetsluis zit nu die gamestore die heeft zo en zo nachtopening weet ik!
Daar kan je dus zo en zo naartoe!
De multiplayer is gewoon goed van COD, dus zal in MW3 ook weer goed geregeld zijn!
Ik kijk er in iedergeval naar uit!
En ik ga rechtstreeks naar de MP!
Tuurlijk zijn er dingen die beter kunnen. In Black Ops zaten bijna geen noobtubers (pc) en commando is er niet meer.Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 08:54:
[...]
Hahahah
Ik heb alle BF's gespeeld en wordt het nooit zat.
Heb ook redelijk veel CoD gespeeld speel nog steeds alles sinds CoD2 en wss MW3
Alleen ik werd soms gewoon pisnijdig in MW2 van de UMP + hele bullshit perkcombo's
UMP die sterker is dan .50 op afstand beter dan shotguns op close combat beter dan AK47 op midrange.
Kortom wapen was zwaar OP en vind het gewoon kut dat ze hem ook weer in MW3 erin gaan zetten.
En zoals elpresador zei op youtube: Noobtube with scope? the fuck guys
De een vind cod leuk de ander BF.. discussie heb je idd niks aan, en anders is er altijd nog het MW3 vs Battlefield discussie topicRoodey schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 08:56:
[...]
Tuurlijk zijn er dingen die beter kunnen. In Black Ops zaten bijna geen noobtubers (pc) en commando is er niet meer.
Ik hoop dat dit in MW3 ook zo goed is geregeld.
We gaan geen BF vs COD discussie voeren. Iedereen moet spelen wat bij hem past.
Bij mij past COD met zijn 'tekortkomingen'.
Verwijderd
Nah heb ik ook geen zin in.Roodey schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 08:56:
[...]
Tuurlijk zijn er dingen die beter kunnen. In Black Ops zaten bijna geen noobtubers (pc) en commando is er niet meer.
Ik hoop dat dit in MW3 ook zo goed is geregeld.
We gaan geen BF vs COD discussie voeren. Iedereen moet spelen wat bij hem past.
Bij mij past COD met zijn 'tekortkomingen'.
Verwijderd
Ik heb COD wel eens op de PS3 gespeeld, maar ik zweer bij shooter op de PC.Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:01:
[...]
Nah heb ik ook geen zin in.
Weet je wat echt geweldig was, ik ging bij een vriend op de xbox spelen speel zelf op PC btw.
en speelde gewoon even goed als op PC dus ik had hoge ratio's.
ik ging dus een potje S&D doen en ik was last alive, ik had een SCAR met nubtub en de enemy was een van die xXxXxXxxxzZzzBalleRinaSniPErxxXxxXzzZz dus hij komt vanaf highrise aangesprongen met 360's ik tube hem krijg ik allemaal mailtjes met voiceberichten van 12 jarigen you noob you suck dick etc ik ging gewoon dood van het lachen dus ging ik ze nog meer irriteren :Dx
Idd, en anders verkoop je die 2e toch gewoon aan je broertjeVerwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:02:
@only
Ohw oke ja dat kan je nog ff doen ja haha
Dan kan je ook maandag nacht ermee aan de slag!
En misschien heb ik hem vandaag al, en anders maandagochtend.
Via mijn werk van 1 van die game redacteurs.
Maarja dan ga ik zo en zo mijn Hardenend editie nog halen met elite erbij
Verwijderd
Maar we kijken ze niet uit.
Verwijderd
nou ga toch minstens uit van het tweede!Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:12:
[...]
Of nog langer naar corner camping kijken of we zien plotseling blitse gameplay beelden van hoe Dennis bij zijn hoge streaks komt!
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Verwijderd
Ja, dat kon iig wel in de beta versie van elite.Oxigeon schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:04:
Kun je trouwens in Elite online statistieken bekijken zonder PREMIUM? Op dit moment kan ik namelijk nergens mijn online statistieken checken.
http://www.callofduty.com/elite/whats-includedOxigeon schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:04:
Kun je trouwens in Elite online statistieken bekijken zonder PREMIUM? Op dit moment kan ik namelijk nergens mijn online statistieken checken.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Niet waar.
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Sn0wblind op 04-11-2011 11:59 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Demoterror op 04-11-2011 12:07 ]
Hate us when you see us, fear us when you dont.
[ Voor 7% gewijzigd door Rockvee2 op 04-11-2011 12:56 ]
Je account bannen vanwege te vroeg spelen van een spel en deze word opgeheven 8 novemberDemoterror schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:14:
Ach wat willen ze doen, dat blufpoker altijd.
Laat ze het online gedeelte maar offline halen dan, single player voorkom je toch niet dus klaar.
Mensen die gewoon hun legale copy bij een retailer gekocht hebben doen niets fout dus die mogen ze ook niet eens bannen ofzo.
Heel hard roepen dat ze beter niet kunnen spelen is het enige wat ze kunnen doen, al heb ik veel liever dat ze de release maar gewoon nu open gooien natuurlijk
Dat vind ik wel een mooie oplossing. Ik heb geen hekel aan nukes, maar wel dat het spel is afgelopen. Nu kun je tenminste gewoon door spelen en krijgt de speler die 25 kills pakt een 'beloning' voor zijn prestatie.baronruud schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:33:
Er zit een M.O.A.B in MW3? na 25 kills!
zie link:
YouTube: [OFFICIAL] Call of Duty: Modern Warfare 3 The Tactical Nuke! 25 Kills! Amazing!
The video heet tactical nuke, wat niet klopt, het spel eindigt niet na de MOAB, iedereen gaat alleen dood zo te zien, en het spel gaat verder...
Basement Bios ---- Exo-S
Jammer genoeg dus niet. Verschil tussen advanced UAV en normale UAV is dat bij de advanced je ook ziet in welke richting iemand kijkt en ook wat sneller sweeped lijkt wel. En je kan het ontwijken met de assassin perk (denk ik, vrijwel zeker). Zat er maar een echte blackbird killstreak in de gamestefan_el schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:40:
- Advanced Spyplane, als dat iig gewoon een ander woord voor Blackbird is. Je loopt gewoon 45 seconden rond als schietschijf. Of je moet toevallig een counterspyplane hebben, dan maar 15 seconden. Laat dat ding dan in ieder geval uit te lucht te schieten zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Gundogan op 04-11-2011 16:39 ]
Weet iemand of er een releasedate check aanwezig is voor de PC-versie?Beste klant ,
(Een deel van) jouw bestelling (1-xxxxxxxx) is verzonden.
Het betreft de volgende artikelen:
• 1 x Call Of Duty: Modern Warfare 3 (DVD-rom)
[ Voor 7% gewijzigd door rgras op 04-11-2011 17:50 ]
Verwijderd
Ga eens naar nieuws.google.nl en zoek op Modern Warfare 3. Sorteer op laatste 24 uur, en voila, je hebt je drama missie.Demoterror schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 17:25:
Vraag me eigenlijk af of de SP van MW3 ook eenzelfde missie bevat als 2 met het hele vliegveld drama gebeuren. Net weer eens een paar SP missies van 2 gedaan om weer een beetje in te komen en kwam hem tegen, vind het toch wel wat hebben als zoiets er tussen zit naast de standaard default objectives.
Maar de kritiek de vorige keer was nou niet echt mild
Ik heb zojuist ook een mailtje gekregen dat 'ie verzonden was.. zal maandag wel binnenkomen dan! Tevens €15 aan cadeaubonnen en geen verzendkosten iddrgras schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 17:48:
Ik moet toch wat vaker bij de FRS bestellen.
Ik had nog een tegoedbon van de Free Record Shop liggen, dus meteen MW3 voor €35,- besteld. Was er blijkbaar ook een actie: geen verzendkosten en €10,- aan tegoedbonnen erbij.
Kreeg ik tot slot net een e-mail:
[...]
Weet iemand of er een releasedate check aanwezig is voor de PC-versie?
Heb het gevonden inderdaad maar (Niet echt een spoiler, toch maar wel tussen tags tho, voor de mensen die écht niets willen weten):Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 18:21:
[...]
Ga eens naar nieuws.google.nl en zoek op Modern Warfare 3. Sorteer op laatste 24 uur, en voila, je hebt je drama missie.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
An a day keeps the doctor away.
Ontwijkt die Robert Bowling toch weer de vraag over dedicated servers en p2p op de pc. 'Both' en dan weer het standaard verhaaltje over dat unranked over dedicated servers gaat en niks over ranked. Ik ga er dan nog steeds vanuit dat ranked p2p is.
[ Voor 8% gewijzigd door Gundogan op 04-11-2011 19:49 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Kw4kje op 04-11-2011 19:51 ]
Dat is gewoon de grootste onzin want mijn CoD MW3 PC versie is vandaag verstuurd en valt waarschijnlijk morgen op de mat.Jeroenneman schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 19:02:
http://www.nu.nl/games/26...-elite-pc-uitgesteld.html
Et voila.
Welk platform wordt er weer verwaarloosd? Natuurlijk, de goude oude PC!
De Elite service is uitgesteld voor de PC, de game niet.Buck Naked schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 20:53:
[...]
Dat is gewoon de grootste onzin want mijn CoD MW3 PC versie is vandaag verstuurd en valt waarschijnlijk morgen op de mat.
Even lezen.Buck Naked schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 20:53:
[...]
Dat is gewoon de grootste onzin want mijn CoD MW3 PC versie is vandaag verstuurd en valt waarschijnlijk morgen op de mat.
Verwijderd
Verwijderd
He zag je berichtje net, helemaal langs me heen gegaan. Zoveelste x dat ik een berichtje niet zie als ik in-game ben, krijg je he met n 50 inchVerwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 21:21:
Het is echt tijd voor Modern warfare 3. Echt bijna niemand is meer in black ops on-line .
Tenminste van tweakers hier niet.
Heb hem ook maar gewoon uitgezet nu omdat ik geen zin heb om alleen te spelen haha.
??????? Heb je hem al dan ?Sn0wblind schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 01:48:
Damn MW3 speelt wel ff flink anders zeg, even wennen weer, maar bevalt me tot nu toe wel, al is het soms nog wel flink laggy. Draait vloeiender dan BO op de PS3 iig.
failOnly matchmaking to public games are Ranked (meaning, you have to rank up to unlock weapons to rank on the leaderboards), choosing to play on a Dedicated Server is UnRanked. Meaning unlocks are completely controlled by the Server Admin. They can choose to unlock everything or limit class restrictions to whatever they like to fully customize the experience. You do not have to rank up in Public games to have access to weapons in Dedicated servers.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Viezerik, punt.Sn0wblind schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 02:52:
jups
oh en het spawn system zuigt in een aantal mappen nog wel enorm, maarja is standaard in het begin bij elke COD game.
"Above And Beyond The Call"
Wel bonnetje posten he, als je hem hebtNjay schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 08:22:
Gaat eens in de stad kijken of ze hem al verkaufen
ik wacht nog een de ervaringen af , maar mn enthousiasme is gematigd10K schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 09:48:
YouTube: Now Playing - Modern Warfare 3
Oke nu weet ik het zeker, modern warfare 3 = modern warfare 2.
Al had ik het een beetje verwacht, toch jammer
39
Verwijderd
Ik heb altijd bij de Cod topics al gevoel gehad dat het beetje door elkaar heen loopt, er is meestal wel een apart topic voor echte problemen, verder gaat het altijd ze gangetje, kijk ook maar in het BO topic.Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 10:15:
Misschien een inkopper, maar misschien is het een idee om net als voor BF3 een Slowchat topic aan te maken?
Ik zie het al gebeuren dat net als bij BF3 dit helemaal word volgespamd met ik heb hem , ik heb hem niet, ik ga hem halen etc,
Dat kan dan gewoon in dat topic.
Mij lukt het niet om een goede TS te maken etc dus wellicht dat iemand zich geroepen voelt ?
[ Voor 15% gewijzigd door Only op 05-11-2011 10:57 ]
Verwijderd
Opzich geen slecht spel om even tijd te doden, maar daarna kan het saai worden voor mij tenminste, en Bowling geeft aan dat ze CoD 4 als basis gebruikte voor de gun gameplay en MW3 met de nieuwe killstreaks en dit aangepast hebben.10K schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 09:48:
YouTube: Now Playing - Modern Warfare 3
Oke nu weet ik het zeker, modern warfare 3 = modern warfare 2.
Al had ik het een beetje verwacht, toch jammer
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Verwijderd
An a day keeps the doctor away.
Verwijderd
NeeHardCoreGamer schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 11:50:
Just, je bedoelt zeker dinsdag middag? Anders is het nog voor de release.
Ik had er ook geluk mee maar ik haa bij d emidnight launch als nog mij hardened edition pre-order, die ik nu heb gaat dan in de verkoop aan een maat van me.Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 11:37:
Beetje jammer he Beertje.
Ben ook meteen naar paar game winkels gegaan en daar was het allemaal , nee sorry maar maandagmiddag kan je hem wel ophalen bij ons.
Beetje jammer , maar hoe kom je er dan aan beertje?
@Tom , nee vandaag word het niet gamen voor mij , Vriendin is weer onverwachts een weekendje op bezoek dus die wilt dan meestal alleen dvdtjes kijken en de stad in.
en gisteren avond ging het me een toch partij slecht in black ops joh. eindigde gewoon 3 potjes achter elkaar met een score van 1 kill 5 death in search.. pff toen was de mood om te spelen ook even snel weg haha
Kijk als ik ergens niet tegen kan dan is het alsVerwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 11:51:
[...]
Neeik kan hem maandagmiddag al bij 2 winkels ophalen
\is een voordeel als je ergens vaste klant ben
Zit er een code in jouw post verstopt?delaitinho schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 12:03:
[...]
Kijk als ik ergens niet tegen kan dan is het als
Mensen mij in dingen te slim af zijn maar ik heb ook
Zo mijn bronnen dus ik laat jullie binnen een half
Uur weten of ik beet heb..!
Zit in de trein dusss beertje straks samen Domination!
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Hoop ut voor je dat je hem kan halendelaitinho schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 12:03:
[...]
Ben jij 15 en gefrustreerd?delaitinho schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 12:03:
[...]
37 jaar en dan blij dat je kunt quickscopen op een console met autoaim zodat je kinderen te slim af bent?dhrhagenees.cro schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 12:41:
Hoppaaahhhh, nog een kleine 3 dagen en dan gaat het los!
Deze 37 jarige quickscoper gaat 12 jarige britse kindertjes pownen! hahahahah lol
MW3 blaast alle andere shooters met windkracht 15 uit de consoles!!!!
Verwijderd
Zeker weten gozuurr.Jeroenneman schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 12:50:
[...]
37 jaar en dan blij dat je kunt quickscopen op een console met autoaim zodat je kinderen te slim af bent?
Vriend ga spelen.. Heb een universitaire diploma en een goede baan
PSN: Leech1984
Heb nu MW2, BO reeds in de Hardened versie... Het zou niet staan wanneer ik deze niet in een speciaal hoesje zou hebben!delaitinho schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 13:18:
ja geen hardened voor mij maar koop elite gewoon via PSn
En dan heb ik hetzelfde. Niet zo nodig zo'n steelcase;)
PSN: Leech1984
Dus toen jij jedelaitinho schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 13:16:
[...]
Vriend ga spelen.. Heb een universitaire diploma en een goede baan
Dus denk wel dat ik gebakken zit.. En mag ik dan in het weekend ff genieten
Van een potje mw3 als ik daar in de gelegenheid toe ben?
En wat praat je, heb je maar bar weinig gezien op de cod fora!!
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Zit niet zo te zeiken johMrVegeta schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 13:20:
[...]
Dus toen jij je
Scriptie moest inleveren
Deed je dat ook
Zonder punten en fatsoenlijk
Zinsbouw?
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Oh, ik speel MW3 alleen om even de singleplayer door te knallen, MP is niets voor mij. Teveel schreeuwende mensen.Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 13:21:
[...]
Zit niet zo te zeiken joh, ben je beetje jaloers dat hij modern warfare 3 kan spelen en jij niet? volgens mij wel he.
Ga even lekker ergens anders meneer wijsneus uithangen!
Same. Zag net wel dat de timer pas afloopt om 10:00 's ochtends op dinsdag, leuk voor de personen die hem met de 's nachts nog ergens gaan halen en dan vervolgens erachter komen dat ie pas de volgende ochtend unlocked in Steam.MegaTronics schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 13:21:
Have fun playing, ik heb zojuist de preload aangeslingerd bij Steam zodat ik dinsdagavond los kan gaan.
De wijzen komen uit het Oosten!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq