Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrakeNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-09 17:10
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:40:
[...]
Maar als ik naar mijn verleden kijk....
Resultaten uit het verleden, gelden niet voor de toekomst. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrakeNL schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:47:
[...]

Resultaten uit het verleden, gelden niet voor de toekomst. :9
Haha zo is 't ook! We zullen zien volgende week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrakeNL
Ik weet hoe het is hoor. Zit nu zelf ook elke keer wanneer het kan Batman AC te spelen. Gisteren was het weer 01:45 voor ik op bed lag. denk dat ik eerst deze ook maar eens goed rond ga spelen voor dat ik MW3 ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:30:
[...]

hahaha, jij bent me grootste mattie. Zowiezo net als ik het meest verslavings-gevoelig. Ik moet serieus echt gaan oppassen met mw3. Want ik heb nog net genoeg relativeringsvermogen om mijn werk voorop te stellen alhoewel het wel lastig is. Net als roken is het gewoon korte-termijn denken, COD geeft je zo snel die beloning dat het moeilijk is er NIET verslaafd aan te raken haha. 8)

Achja, kan ik nog altijd op me CV zetten dat ik ratio van 2.33 heb :9
Eigenlijk moet ik dat echt een keer op een sollicitatie gesprek zeggen.
Waar ben je het meest trots op? (Men potje 12750 in search And destroy 8) :+ )
Wat is je 2 jaren plan? (men k/d opschroeven naar 3.00 :P )

Sorry jan deze baan is niets voor jou :( ...weglopende Jan zet nog even snel een claymore voor de deur neer voordat die weggaat >:) :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrakeNL schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:02:
Ik weet hoe het is hoor. Zit nu zelf ook elke keer wanneer het kan Batman AC te spelen. Gisteren was het weer 01:45 voor ik op bed lag. denk dat ik eerst deze ook maar eens goed rond ga spelen voor dat ik MW3 ga halen.
Schijnt ook erg goed te zijn. Heb van een maat de 'eerste' Batman liggen. Alleen nog steeds niet aan begonnen. Moet Uncharted 2 en God of War III ook nog afmaken. pfff waar blijft de tijd, alle uurtjes die ik game zijn dit jaar haast in BO gaan zitten.
Welke ik wel sowieso ga checken, naast mw3 is SSX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:07:
[...]

Eigenlijk moet ik dat echt een keer op een sollicitatie gesprek zeggen.
Waar ben je het meest trots op? (Men potje 12750 in search And destroy 8) :+ )
Wat is je 2 jaren plan? (men k/d opschroeven naar 3.00 :P )

Sorry jan deze baan is niets voor jou :( ...weglopende Jan zet nog even snel een claymore voor de deur neer voordat die weggaat >:) :o :+
Whaha :P

Jan loopt naar buiten, rest van kantoor komt naar buiten gestormd (enemy capture the HQ), jan pakt zijn noobtube klasse en begin te sproeien. Jan rent snel om de hoek.. gaat in een hoekje liggen en maait de rest neer wat op hem afstormt..

"Kun je een situatie beschrijven waarbij jouw sterke kwaliteiten naar voren kwam?"

Hmm, jawel.. laatst met potje demolition toen waren we aan het spawntrappen en dan komt mijn klasse naar boven... Toen had ik mijn herders en helicopters ingezet.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:12:
[...]

Whaha :P

Jan loopt naar buiten, rest van kantoor komt naar buiten gestormd (enemy capture the HQ), jan pakt zijn noobtube klasse en begin te sproeien. Jan rent snel om de hoek.. gaat in een hoekje liggen en maait de rest neer wat op hem afstormt..

"Kun je een situatie beschrijven waarbij jouw sterke kwaliteiten naar voren kwam?"

Hmm, jawel.. laatst met potje demolition toen waren we aan het spawntrappen en dan komt mijn klasse naar boven... Toen had ik mijn herders en helicopters ingezet.. 8)
Baas komt als laatste naar buiten gelopen :P POK!!!.. Tomahawk op zijn voorhoofd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Mystikal schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:24:
Ik hoop in ieder geval ook dat het weer echt de engine heeft van MW2. Aangezien BO nog steeds beroerd loopt met frame-drops ondanks een zeer goede pc. Al heb ik ook vrienden die het niet merken, maar ik merk het altijd meteen. MW2 draaide wat dat betreft een stuk soepeler.
Nooit last gehad van framedrops hier met BO, behalve als m'n geheugen weer eens volliep.. Dan was het ook snel voorbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 18:37

Mystikal

It never hurts to help!

3XPER7 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:55:
[...]

Nooit last gehad van framedrops hier met BO, behalve als m'n geheugen weer eens volliep.. Dan was het ook snel voorbij :)
Nou, ik heb het altijd... FPS die zakken naar 40-50 op Havanna bijvb.

Ik heb een Q9550 en een ATI 6870, SSD, 4Gb. Daar kan het toch niet aan liggen... |:(

Maar goed, nogmaals MW3 heeft toch de engine van MW2, als waar BO de engine had van CoD5 (ben ff de naam vergeten).

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 15:32
3XPER7 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:55:
[...]

BO speelt bij mij echt niet fijn meer, in het begin helemaal nergens tot weinig last van.. Maar nu lijkt net of je constant een delay hebt en het happert =\ MW2 heb ik nergens problemen mee! Ik game op een PS3 btw

Edit: Ik ben blij dat MW3 zelfde engine als MW2 gebruikt speelt in ieder geval lekker soepel. Maakt voor mij ook niet uit of het nou MW2.5 is of iets ik vind MW2 een leuke game en MW3 heb ik dus ook besteld :)

[ Voor 18% gewijzigd door Pannekoek_NL op 02-11-2011 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee maar word vanavond nog niet gamen voor mij , net paar potjes gespeeld en beeld was aardig aan het draaien.
Dus denk dat ik er morgen wel bij ben
Net wel die hele 4 uur van dat filmpje gekeken en kan maar 1 ding concluderen.. IK HEB ER ZIN IN ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-10 12:26
Waneer gaat de COD marketing machine op gang? Beetje stilletjes en de release is om de hoek.
Ik weet nog bij MW2, je kon onmogelijk de hype ontwijken.

[ Voor 3% gewijzigd door TetPr87 op 02-11-2011 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:27
TetPr87 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 18:02:
Waneer gaat de COD marketing machine op gang? Beetje stilletjes en de release is om de hoek.
Ik weet nog bij MW2, je kon onmogelijk de hype ontwijken.
Is inderdaad waar, reclames tijdens Champions League enzo. Je hoort en ziet er heel weinig over, ook in de game-media overigens. Er zal wel een embargo zijn die pas komende zaterdag afloopt ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Heb dit nog niet eerder naar voren zien gekomen in een post... maar de Franse Gendarmerie zit dus in MW3.

Luister op circa 0:18 hoe ze "capture the objectives" zeggen die gekke Fransen, haha! Dat wordt lache dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doncalitri
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:23
Barca schreef op woensdag 02 november 2011 @ 21:02:
Heb dit nog niet eerder naar voren zien gekomen in een post... maar de Franse Gendarmerie zit dus in MW3.

Luister op circa 0:18 hoe ze "capture the objectives" zeggen die gekke Fransen, haha! Dat wordt lache dus!

[video]
Is dat niet gewoon een stukje uit de franstalige MW3? Lijkt me wat aannemelijker?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerronimo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 15:08
Nou, ik ben iig helemaal klaar met BF3.
Heb me toch weer op laten geilen door de hele hype er omheen (net zoals bij BC2) had even het idee dat het spel kwa wapen ''feel'' weer meer op BF2 ging lijken maar helaas...
Graphics boeien eigenlijk niet, ja de eerste 5 min. denk je van woooow maar daarna is het de gameplay die telt, en die vind ik zuigen in BF3, overpowered shotties, het stikt van de snipers en de maps zijn te groot en te onoverzichtelijk, en origin zuigt trouwens ook |:(

Om een lang verhaal kort te maken ben ik dus tot de conclusie gekomen dat BF niets voor mij is, en believe me ik heb echt wel geprobeerd het leuk te vinden.

Heb dus besloten voor MW3 te gaan :) is die nog ergens goedkoop digitaal te preorderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Jerronimo schreef op woensdag 02 november 2011 @ 21:40:
is die nog ergens goedkoop digitaal te preorderen?
Op Steam kost een digitale versie 59,99 en dan krijg je er als supergeweldige preorder bonus een gratis MW1 (CoD4) bij.
Echter heeft FRS dezelfde aanbieding waarbij je een fysieke MW3 krijgt, MW1 als download en daar betaal je 49,99 (PC uiteraard)

Gamestop heeft hem (Als digitale versie) voor 60 dollar+gratis MW1, wat zou neerkomen op 43.44 euro met de huidige koers mits die geen extra kosten rekenen voor een dollar-euro conversie.
Weet zo ook niet of je dan versie problemen krijgt mbt bijv. Elite?

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-10 17:03

Pykow

Angelo OTR

Jerronimo schreef op woensdag 02 november 2011 @ 21:40:
Nou, ik ben iig helemaal klaar met BF3.
Heb me toch weer op laten geilen door de hele hype er omheen (net zoals bij BC2) had even het idee dat het spel kwa wapen ''feel'' weer meer op BF2 ging lijken maar helaas...
Graphics boeien eigenlijk niet, ja de eerste 5 min. denk je van woooow maar daarna is het de gameplay die telt, en die vind ik zuigen in BF3, overpowered shotties, het stikt van de snipers en de maps zijn te groot en te onoverzichtelijk, en origin zuigt trouwens ook |:(

Om een lang verhaal kort te maken ben ik dus tot de conclusie gekomen dat BF niets voor mij is, en believe me ik heb echt wel geprobeerd het leuk te vinden.

Heb dus besloten voor MW3 te gaan :) is die nog ergens goedkoop digitaal te preorderen?
ik ben het zat dat de potjes zo snel zijn afgelopen in BF3 en daar had MW ook last van.
Ik hoop echt dat de rondes wat langer duren dan 10 mintuten.

Battlefield is wel een spel dat ik leuker vindt dan CoD, maar sinds BC2 (pc gamer) is het echt slecht geworden. Ik dacht dat BF3 een vervolgs was van BF2 maar helaas is het gewoon BC2 in een nieuw jasje.

Tuurlijk zijn het 2 verschillende game. maar beide titels zijn leuk om te spelen.
ik hoop dat MW3 mij niet teleursteld als MW2 en BO. die games heb ik maar 10 uur gespeeld en toen was ik het ook zat met die laadtijden en korte potjes van 10 minuten.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerronimo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 15:08
''Battlefield is wel een spel dat ik leuker vindt dan CoD, maar sinds BC2 (pc gamer) is het echt slecht geworden. Ik dacht dat BF3 een vervolgs was van BF2 maar helaas is het gewoon BC2 in een nieuw jasje.''

Precies, het lijkt te veel op BC2 dat is ook mijn probleem.
Denk dat ik MW3 gewoon lekker op steam ga preorderen, ben ik ook in een klap van dat origin gezeik af.
BO was gewoon een gedrocht, desondanks toch nog vrij veel gespeelt.
Vond dat MW2 vrij goed in elkaar stak op het matchmaking debakel na dan.

Ik neem aan dat er dit keer wel gewoon een serverbrowser is in MW3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:06

j4y

Demoterror schreef op woensdag 02 november 2011 @ 21:47:
[...]
Op Steam kost een digitale versie 59,99 en dan krijg je er als supergeweldige preorder bonus een gratis MW1 (CoD4) bij.
Echter heeft FRS dezelfde aanbieding waarbij je een fysieke MW3 krijgt, MW1 als download en daar betaal je 49,99 (PC uiteraard)

Gamestop heeft hem (Als digitale versie) voor 60 dollar+gratis MW1, wat zou neerkomen op 43.44 euro met de huidige koers mits die geen extra kosten rekenen voor een dollar-euro conversie.
Weet zo ook niet of je dan versie problemen krijgt mbt bijv. Elite?
oooh mw1 :D heerlijk spel (al is cod1 / cod2 nog beter) :P
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=0LDmb4JkL8A]

hoop stiekem dat ze weer een keer back to the roots gaan en cod1 gewoon remaken met betere graphics XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j4y schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:08:
[...]

hoop stiekem dat ze weer een keer back to the roots gaan en cod1 gewoon remaken met betere graphics XD
Alstublieft Activision; Exactor it geeft je met alle plezier hier 60 Euro's voor. (Al had hij liever CoD2 in een nieuw graphicsjasje. :) ) Dat gedoe met verbeterde gameplay, perks en killstreaks en rare modussen is nergens voor nodig. Gewoon een goed spel afleveren en men heeft er jaren plezier aan. Heb BO grijs gespeeld. Maar dat is niets in vergelijking met de uren die ik in CoD2 heb zitten. Die heb ik 3 jaar lang zowat om de dag een paar uur gespeeld.

Je zou bijna denken dat Activision door heeft hoe het zit. Nu maken ze hamburgers die even lekker smaken om daarna klef en koud te worden zodat je een nieuwe nodig hebt terwijl ze vroeger fantastische biefstukken maakten waar je maar geen genoeg van kreeg. (vergelijking is krom maar kleffe hamburger werkt wel :P) Iaw ze maken een spel waar je de eerste maanden super enthousiast over bent maar wat binnen een jaar gaat vervelen zodat je mooi een nieuw exemplaar haalt. Niets mis mee. Ik speel ze allemaal. Gewoon een observatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y

j4y

kan het maybe zijn dat jij altijd in hanzeclan server zat (cod2)? herken die naam ergens van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j4y schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:39:
kan het maybe zijn dat jij altijd in hanzeclan server zat (cod2)? herken die naam ergens van...
Heh ja dat klopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y

j4y

XD in het begin toen ik begon met cod2 zat ik er ook vaak in.

maar jou verhaal klopt wel, ik heb 2100 uur cod2 op xfire profile, 1100 cod4, 60 op mw2 en rond de 100 op BO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-10 11:39
Vanaf MOH: AA is het bij bergafwaarts gegaan wb aantal speeluren. Niet dat ik geen duizenden uren in cod1 en 2 heb gestoken, maar niets ivm MOH. De huidige codgames zijn te chaotisch en casual met potjes van 5min. En barebones is er op de pc misschien maar als je er niet op kan filteren is hst o ok nutteloos...(Bo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Niet om te bitchen maar ik doe het toch; is het niet ff interessant om de topic-intro (kom niet op de afkorting) beetje aan te passen/te verbeteren?? Ik heb namelijk al een app op me iphone die meer informatie bevat...Wil hier best zelf ook mee aan werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuuf
  • Laatst online: 21:24
http://www.reddit.com/r/m..._mw3_a_pvr_and_all_night/

Hier heeft iemand hem al binnen en beantwoord wat vragen + wat korte filmpjes op youtube
Zo te zien zijn de explosies veel zwakker geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerronimo schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:06:
''Battlefield is wel een spel dat ik leuker vindt dan CoD, maar sinds BC2 (pc gamer) is het echt slecht geworden. Ik dacht dat BF3 een vervolgs was van BF2 maar helaas is het gewoon BC2 in een nieuw jasje.''

Denk dat ik MW3 gewoon lekker op steam ga preorderen, ben ik ook in een klap van dat origin gezeik af.

Alle spellen zijn de vorige in een nieuw jasje.
Cod is al 500 jaar het zelfde spel in een nieuw jasje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jerronimo schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:06:

Ik ben toch heel benieuwd wat je in MW2 (gameplaytechnisch) dan precies beter vond ten opzichte van BO. Ik kan echt helemaal niks verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:48
Is het nu al precies duidelijk welke DLC er allemaal in de eerste 9 maanden uitkomt ivm Elite?

En wat gebeurt er als ik pas na 3 maanden een Elite account aanschaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog maar een paar dagen wachten!
Ondertussen nog ff met BLOPS aan de slag.

Ik ga hem maandagnacht halen, en heb toevallig dinsdag vrij.
Ik zie jullie wel in de party.
haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 uurtjes de multiplayer gespeeld en het oordeel is toch dat dit een game voor 14 jarigen is. Super kleine maps, alweer dezelfde killstreaks, saaie wapens. Het spel probeert ook geforceerd "cool" te doen. Slechte netcode zoals altijd met p2p spellen.

Tja, dan kan ik er helaas niet veel meer van maken. Zeker geen GOTY 2011 dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:52
Gefeliciteerd trouwens! ;)

Ik heb tot nu toe iedere Call of Duty aangeschaft, maar ik denk dat ik met deze ga passen. Zoals jij al zegt Shinin, te weinig vernieuwing te vinden in deze CoD. Helaas...

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y

j4y

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:52:
[...]

Alle spellen zijn de vorige in een nieuw jasje.
Cod is al 500 jaar het zelfde spel in een nieuw jasje
Ga cod2 maar eens spelen dan, dat is in geen weg te vergelijken meer met bijv. BO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:42:
Niet om te bitchen maar ik doe het toch; is het niet ff interessant om de topic-intro (kom niet op de afkorting) beetje aan te passen/te verbeteren?? Ik heb namelijk al een app op me iphone die meer informatie bevat...Wil hier best zelf ook mee aan werken..
Welke app is dat? Of is deze alleen voor de iphones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik heb het gevoel dat er geen enkele moeite wordt gedaan om dit spel te promoten?
Afgelopen jaren kriebelde het altijd enorm en heb ik ze allemaal op de releasedag gehaald, maar ik merk nu niks van een aanstaande release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:23
Ik koop MW3 wel in de winkel. Dit schiet niet op...
Bol.com klantenservice geeft aan dat ze MW3 pas aanbieden vanaf het moment dat hij beschikbaar komt.
Dus 8 november aanbieden bij PostNL is 9 november ontvangen.
Geachte heer XXX,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 2 november 2011.
Een artikel reserveren is eigenlijk hetzelfde als een artikel bestellen. U doorloopt alle stappen van het bestelproces en het artikel wordt naar u verstuurd zodra het leverbaar is.
De bestelling wordt dus op de beschikbaarheidsdatum inderdaad pas aangemeld bij PostNL.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
XXXXX

bol.com Klantenservice
www.bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roodey schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:09:
Bol.com klantenservice geeft aan dat ze MW3 pas aanbieden vanaf het moment dat hij beschikbaar komt.

[...]
Wow nooit gedacht dat ik meneer Triple x zou ontmoeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat idee heb ik ook dat er heel weinig reclame voor gemaakt wordt.
Als je het vergelijkt met vorige jaren, misschien juist wel express zodat de fanboys niet meer kunnen zeuren dat het spel overhyped wordt/is.

Het was mij ook al opgevallen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 15:32
shoombak schreef op donderdag 03 november 2011 @ 10:46:
Ik heb het gevoel dat er geen enkele moeite wordt gedaan om dit spel te promoten?
Afgelopen jaren kriebelde het altijd enorm en heb ik ze allemaal op de releasedag gehaald, maar ik merk nu niks van een aanstaande release.
Is dat nog zoveel nodig dan? Iedere halve zool kent call of duty wel.. :P

MW3 zal toch wel weer hoge verkoopcijfers hebben zoals altijd wel eigenlijk

[ Voor 8% gewijzigd door Pannekoek_NL op 03-11-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:15:
[...]

Wow nooit gedacht dat ik meneer Triple x zou ontmoeten
i lolled!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 10:10:
[...]

Welke app is dat? Of is deze alleen voor de iphones?
De MW3 Virtual Coach, hahaha. wel lachen. Moest er wel 1,50 voor betalen maar goed was vandaag gratis met de bus dus dat compenseerd weer 8)
@jan; triple xxx vond ik toen zo'n vette film! "I LIVE FOR THIS SHIT!"

@ruwi: mazzelaar..

Ben trouwens nog steeds aan het twijfelen tussen hardened en normal.. vanavond stad in om te pre-orderen. Drommels, drommels, drommels.. altijd die kutdlc's.. stelletje haters! En ik weet niet of ik veel uit dat COD elite ga halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

*knip*

Ben trouwens nog steeds aan het twijfelen tussen hardened en normal.. vanavond stad in om te pre-orderen. Drommels, drommels, drommels.. altijd die kutdlc's.. stelletje haters! En ik weet niet of ik veel uit dat COD elite ga halen..
Ik zat hier zelf ook aan te twijfelen.
Denk toch dat ik hem wel ga halen.
Komen ( als ik het goed begrepen heb ) 5 DLC's uit in 9 maanden.
5x 12 = al 60 euro als ze niet duurder zijn.
zit je al op 110, ga hem zelf bij mycom halen voor 108 euro.

Daarbij eerste 4 uur dubbele xp ( of is dit sowieso? )

Meer xp bonus voor clans ( kan altijd met vrienden )

Meer ingame,

Uiterraad Founder status ! :o

etc, etc.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de hardened editie ge pre-orderd.
Ik koop normaal toch wel die map packs.

@delaitinho gewoon halen die Hardened editie!

En hoe zit het met die XP bonis voor clans, of is dat niet op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

http://www.callofduty.com/elite/whats-included.html

Kijk daar even op.

Het is dat JIJzelf meer xp krijg ( dubbele ) als jij dus met je clan aan het levelen bent.
Klinkt zeer verleidelijk in me oren ;)

Ook de competities waar je dus prijzen kan winnen.
Nu kom ik zelf van de PC af naar de 360, wss een grote n00b ^^.

Maar schijnt dus per skill / level te gaan, dus wie weet maken noobs ook kans ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roodey schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:09:

[...]
Zo'n servicemedewerker heeft echt de wijsheid niet in pacht hoor. Bol levert gewoon op releasedatum. Dat staat notabene op de site. Ik snap überhaupt niet dat mensen hier nog steeds over gaan mailen. Ben je zo zenuwachtig? Maak je niet zo druk en wacht het rustig af. We hebben het over een van de grootste enternainment releases met 8 november als releasedatum. Bol zal wel moeten leveren op 8 november.

[ Voor 12% gewijzigd door bram1984 op 03-11-2011 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:23:
[...]

De MW3 Virtual Coach, hahaha. wel lachen. Moest er wel 1,50 voor betalen maar goed was vandaag gratis met de bus dus dat compenseerd weer 8)
Haha reken je rijk, android market kent 'm niet, jammer.

Ik ben er ook nog niet over uit, vind 119 toch wel een bats geld voor een spel. En ja je krijgt alle dlc erbij, dus je hebt t geld er dan wel uit. Maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Famous schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:59:
http://www.callofduty.com/elite/whats-included.html

Kijk daar even op.

Het is dat JIJzelf meer xp krijg ( dubbele ) als jij dus met je clan aan het levelen bent.
Klinkt zeer verleidelijk in me oren ;)

Ook de competities waar je dus prijzen kan winnen.
Nu kom ik zelf van de PC af naar de 360, wss een grote n00b ^^.

Maar schijnt dus per skill / level te gaan, dus wie weet maken noobs ook kans ^^
Zat ook al te kijken bij mycom, maar denk dat ik hem daar ook ga halen!
Maar als mijn matties dus niet elite hebben ga ik dan nog steeds dubbel xp krijgen??? Want grote kans dat er een paar van die gieren tussen zitten die gewoon cheapass versie halen.

Wel prachtig trouwens, hoef ik niet meer de dlc's te sharen met me maten... haha, kunnen ze ze mooi zelf kopen voor de verandering 8)

Jullie hebben me overtuigd.. ga de hardened bestellen zodadelijk! :9

@bloemp: je koopt ze uiteindelijk toch! maar snap het wel want "voelt" gewoon anders als je ineens meer dan 100 e moet neerleggen voor een spelletje...

[ Voor 7% gewijzigd door delaitinho op 03-11-2011 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de gewone editie pre ordered..
Heb nog zo'm 75 euro in de psn store staan dus maybe dat ik daar elite van koop dan..

Dus in dan in principe hetzelfde alleen ietsjes duurder.

En wat nou sharen joh delai... ik gamende toen maar 2 dagen met jou en toen was ik alle dlc al aan het sharen met deboor en vinnert haha..

Lekker ff solo bezig op ascension momenteel.... ben nu bij ronde 24 pas MAAR
met de volgende wapens.

Zeus Cannon
Porters ray gun
Geupgrade rpk >:) :*)

dus ik hou het nog wel zo'n 16 rondes vol denk ik 8)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2011 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:02:
[...]

knip* vind 119 toch wel een bats geld voor een spel. * knip
Bij mycom bestel je hem voor 108, gratis leveren of ophalen.
Kies zelf voor ophalen kan je altijd gaan wanneer 't jou uitkomt en niet de PostNL medewerker ;).

En je krijgt dus elke maand een DLC of andere content ofzo, 9 maanden lang iets nieuws iig.
Dan heb je die 50 tot 60 euro extra er zo uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Famous schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:07:
[...]

Bij mycom bestel je hem voor 108, gratis leveren of ophalen.
Kies zelf voor ophalen kan je altijd gaan wanneer 't jou uitkomt en niet de PostNL medewerker ;).

En je krijgt dus elke maand een DLC of andere content ofzo, 9 maanden lang iets nieuws iig.
Dan heb je die 50 tot 60 euro extra er zo uit.
ja kak. bel ik net mycom, zegt die gast: "ik heb alleen nog maar collectors edition, geen idee of dat hetzelfde is..." HE, BEDANKT HE!

http://www.mycom.nl/Produ...-Modern-Warfare-3/1198277

Is dit nou hardened? (volgens mij staat het op het hoesje).. Maar ik wil zeker weten dat ik die elite en dubbel xp erbij krijg!

@jan: klopt, weet ik nog... haha 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Ja dat is hardened.

Ben toch overgestapt van Mycom naar Bart Smith.
Kost me 2 euro meer, maar is 3 min met de auto van me huis.

Twijfel alleen nog nacht opening of niet.. Moet wel half 9 op 't werk zijn namelijk .. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

delaitinho schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:14:
[...]

ja kak. bel ik net mycom, zegt die gast: "ik heb alleen nog maar collectors edition, geen idee of dat hetzelfde is..." HE, BEDANKT HE!

bla bla bla
OF TE WEL !, met z'n alle naar MyCom en de collecters edition opeisen ;D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:45
Zitten jullie er niet mee dat er geen ranked dedicated servers komen?

Dat houdt me wel bezig, als ze nou gewoon dedicated ranked servers doen gaan ze veel meer verkopen denk ik. De filmpjes die ik gezien heb lijkt het met wel een gaaf spel, maar met de p2p verbinding krijg ik toch wel een akelig gevoel.

Heb net weer MW2 multi opgestart en erger me gelijk weer door het langzame connecten en niet kunnen kiezen van de levels die je wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha Ik heb die hardened editie bij de gamemania besteld in Rotterdam.
Dat was de enige die hem nog had bij mij in de buurt!

En het is niet ver rijden haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
RoaDHouse schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:32:
Zitten jullie er niet mee dat er geen ranked dedicated servers komen?

Dat houdt me wel bezig, als ze nou gewoon dedicated ranked servers doen gaan ze veel meer verkopen denk ik. De filmpjes die ik gezien heb lijkt het met wel een gaaf spel, maar met de p2p verbinding krijg ik toch wel een akelig gevoel.

Heb net weer MW2 multi opgestart en erger me gelijk weer door het langzame connecten en niet kunnen kiezen van de levels die je wil spelen.
Heeft zo z'n voordelen en nadelen...

Ik hoop dat het connecten sneller gaat als bij MW2. Ook hoop dat je tussen de maps geen 1 minuut hoeft te wachten. TDM Express is ook niet altijd leuk.

Als voordeel vind ik de map rotatie. Niet Nuketown only ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Nuketown only? dacht het toch niet, daar kan jezelf voor kiezen. Er zijn vele servers met map-rotatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
bram1984 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:00:
[...]

Zo'n servicemedewerker heeft echt de wijsheid niet in pacht hoor. Bol levert gewoon op releasedatum. Dat staat notabene op de site. Ik snap überhaupt niet dat mensen hier nog steeds over gaan mailen. Ben je zo zenuwachtig? Maak je niet zo druk en wacht het rustig af. We hebben het over een van de grootste enternainment releases met 8 november als releasedatum. Bol zal wel moeten leveren op 8 november.
Bij FRS staat het op de site. Bij Bol.com kan ik het niet vinden.
Zo'n servicemedewerker heb ik ook geen hoge pet van op, maar ik mag toch aannemen dat ze met zo'n grote release wel weten dat iedereen 'm dezelfde dag in huis wil hebben.

Ik heb dinsdagavond alleen tijd om te spelen, vandaar dat ik 8 november ook echt wil hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
RoaDHouse schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:41:
Nuketown only? dacht het toch niet, daar kan jezelf voor kiezen. Er zijn vele servers met map-rotatie.
Klopt, maar bijna alle lage ping servers zijn nuketown only.
Diegene met maprotatie staan gelukkig in mijn favorietenlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Bij MW2 vond ik het op de pc ook gewoon k*t.

heb pas kort de 360 en geen ervaring met MW2, wel BO en dit gaat allemaal vlot en soepel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Ik wacht het toch maar even af wat er gaat gebeuren. Normaal zou ik het gelijk kopen maar als het op dezelfde manier gaat als MW2 dan ben ik er helemaal klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

RoaDHouse schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:47:
Ik wacht het toch maar even af wat er gaat gebeuren. Normaal zou ik het gelijk kopen maar als het op dezelfde manier gaat als MW2 dan ben ik er helemaal klaar mee.
Gewoon doen !
Ziet er goed uit.

CoD is toch voor de gameplay en die vind ik zeker goed.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Roodey schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:42:
[...]

Ik heb dinsdagavond alleen tijd om te spelen, vandaar dat ik 8 november ook echt wil hebben....
Dan zul je in de auto moeten springen en langs de lokale gameboer moeten en em daar kopen.
Dat is de enige garantie, via de post blijft een 'gok' want ook tnt of wie het ook komt brengen kan de fout in gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Demoterror schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:50:
[...]

Dan zul je in de auto moeten springen en langs de lokale gameboer moeten en em daar kopen.
Dat is de enige garantie, via de post blijft een 'gok' want ook tnt of wie PostNL het ook komt brengen kan de fout in gaan.
;D.

Hij word als het goed is geleverd op 8 november.
Als je hardened edition bestel is het een groter pakket en dan is het maar de vraag hoe PostNL hiermee omgaat en levert. Maar ga ervanuit dat ookde H.E. op 8 nov geleverd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roodey schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:42:
[...]

Bij FRS staat het op de site. Bij Bol.com kan ik het niet vinden.
Zo'n servicemedewerker heb ik ook geen hoge pet van op, maar ik mag toch aannemen dat ze met zo'n grote release wel weten dat iedereen 'm dezelfde dag in huis wil hebben.

Er staat letterlijk "beschikbaar op 8 november". Dat betekent bij Bol dat het artikel op die dag bij je geleverd wordt, kan ik je uit ervaring vertellen.

En wat iemand hierboven al zegt: ook al versturen ze op 7 november, dan ben je nog altijd afhankelijk van de factor PostNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Ik denk dat als je echt 100% de garantie wil hebben van op dinsdag spelen zonder naar winkel te gaan zul je hem digitaal moeten kopen, alleen voor de pc is dat duurder dan een fysieke copy en ik ga er van uit dat het via xboxlive/psn minstens evenduur als niet duurder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de consoles kun je MW3 voor zover ik weet niet eens online aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Famous schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:20:
Ja dat is hardened.

Ben toch overgestapt van Mycom naar Bart Smith.
Kost me 2 euro meer, maar is 3 min met de auto van me huis.

Twijfel alleen nog nacht opening of niet.. Moet wel half 9 op 't werk zijn namelijk .. :(
Gast, dat haal je makkelijk ... die nachtopening is om 00.00 dus je bent een paar minuten later weer thuis. Kun je heel de nacht gamen ( 8 uur ) rustig ontbijten/douchen en naar je werk gaan. Ik zie het probleem niet O-)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Laatst online: 19:48
Ik zie hem trouwens voorbij komen op Usenet voor de Xbox360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was me net toch even blij joh ,

Ronde 40 Ascension , 19 kogels in ray gun en 1 in zeus kanon dus in had gewoon max ammo nodig. ik blaas men raygun leeg in de groep en wat ligt er 1 max ammo en 1 nuke... dus was wel even een moment van WHAAAA pakkeeeee nuuuuuuu.!!...
Dus nu Level 41 Still going..

on-topic - post-NL is de laaste tijd niet meer zo betrouwbaar hoor met afleveren .. veel dingen zijn bij mij tenminste minimaal 1 dag te laat.
pre order hem gewoon lekker in een winkel en kan je hem daar ophalen..
ik zie het probleem niet zo :P

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2011 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:46:
[...]

Ik ga hem Dinsdag ochtend om 08:00 bij de Gamemania halen..en dan heel de dag door gamen :P njaah of woensdag vrij nemen kan ook.. dan kan je dinsdag avond beginnen tot woensdag avond :o 8)
Haha, best wel shit man, ik zit heeeel de tijd met maandag in me hoofd, maar is dus pas dinsdag. Ergens wel beter want maandagmorgen is de FRS gewoon vroeg open en woensdag heb ik nachtdienst dus heel overdag kan ik woensdag spelen.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Only schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:00:
[...]

Haha, best wel shit man, ik zit heeeel de tijd met maandag in me hoofd, maar is dus pas dinsdag. Ergens wel beter want maandagmorgen is de FRS gewoon vroeg open en woensdag heb ik nachtdienst dus heel overdag kan ik woensdag spelen.
Ik heb nu zo fucking veel zin om mw3 te spelen dat ik wss op maandagavond eerst ga slapen tot 23 en dan snachts ga gamen om vervolgens naar me werk te gaan. haha. Kijken hoe dat gaat...

Heb trouwens bart smit gebeld en die hebben hem voor 109, maar wss ga ik toch bij foregames halen in tilburg. Goede gasten en ik support ze wel voor een 10tje extra.

Ben zelf al classes aant maken op me iphone alleen zijn er een hoop nieuwe gulus..
Wie schaft er ook elite aan? Dan hebben we double xp met clan..

Dus ps3 + elite??? Welke clannaam?? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga die elite Donderdag aanschaffen;)

En gewoon DST als clanding toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:51
delaitinho schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:08:
[...]

Ik heb nu zo fucking veel zin om mw3 te spelen dat ik wss op maandagavond eerst ga slapen tot 23 en dan snachts ga gamen om vervolgens naar me werk te gaan. haha. Kijken hoe dat gaat...

Heb trouwens bart smit gebeld en die hebben hem voor 109, maar wss ga ik toch bij foregames halen in tilburg. Goede gasten en ik support ze wel voor een 10tje extra.

Ben zelf al classes aant maken op me iphone alleen zijn er een hoop nieuwe gulus..

Ik heb hem toch ook maar besteld en gelijk maar de elite versie. Heb hem bij FRS besteld dus hoop dat ik hem dinsdag in huis heb. Woensdag neem ik misschien wel vrij om lekker te gamen. Ik heb je in mijn lijst dus ik zie je wel online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-10 10:23
[...]

Waarom DST ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Dutch special tactics...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrakeNL
[...]

ForeGames is inderdaad wel een fijne winkel. Ga eigenlijk alleen daar mijn games halen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DST FTW!

Ik heb ook die hardened edition

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
[...]

Ik heb de hardened met Elite dus, ik ga hem dan dinsdagmorgenvroeg halen, dan ff alles klaarmaken en misschien warmloop spelletje, dan ff werken van 14.30 t/m 22.30 en daarna ben ik hopelijk helemaal in de startblokken om dinsdagavond in de late uurtjes door te gaan.

Clan is goed idee voor extra points, count me in.
Moet je dat nog ergens aanmaken verder??

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat vraag ik me ook af!

Ik ben er maandag nacht al! en dinsdag de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:19
net bij Mediamarkt geweest maar geen nachtelijke opening, enig idee waar wel ? omgeving Haarlem / Amsterdam? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarijnL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-09 15:17
gamemania

edit: http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=117

[ Voor 75% gewijzigd door MarijnL op 03-11-2011 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=518

Die moet je hebben, niet elke vestiging doet er aan mee namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-10 08:45
carpcatcher schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:17:
net bij Mediamarkt geweest maar geen nachtelijke opening, enig idee waar wel ? omgeving Haarlem / Amsterdam? :)
MM alkmaar had wel een actie, ik kreeg een folder thuis.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ff een vraagje over de matchmaking. Wat ik heb gelezen is dat het niet hetzelfde is BO of COD4 maar dat het werkt met P2P. Mijn vraag is dat hetzelfde als een CoD op een console of werkt het anders? Want als hetzelfde is als op een console heeft het voor mij weinig zin omdat ik nu nog vast zit aan KPN waar ik dus het NAT type op strict heb staan en dit niet kan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:19
bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d1zzje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-10 23:52
Mediamarkt Den Haag doet ook mee met de nachtelijke opening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.whosay.com/larry/videos/87499

Call of duty Elite gaat vet ownen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-03-2020
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:37:
Ik heb ff een vraagje over de matchmaking. Wat ik heb gelezen is dat het niet hetzelfde is BO of COD4 maar dat het werkt met P2P. Mijn vraag is dat hetzelfde als een CoD op een console of werkt het anders? Want als hetzelfde is als op een console heeft het voor mij weinig zin omdat ik nu nog vast zit aan KPN waar ik dus het NAT type op strict heb staan en dit niet kan veranderen.
Volgens mij zijn alle CoD's op de console p2p.
MW3 krijgt wel dedicated servers, alleen voor private en custom matches,maar die zijn unranked, dat wil zeggen dat je niet omhoog gaat in rank en je geen wapens unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-10 11:09
Bestaat er voor de PC weer geen Hardened of LE versie? Alleen die normale dus?

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook Free record shops of andere winkels in Amsterdam behalve Game Mania die nachtreleases houden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=518
Er staat 24:00 H

FAIL

24:00 H bestaat niet, dat moet 00:00 H zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeh, weer een beetje leven in dit topic! De BF3-hype is overgewaaid, nu kunnen we hier weer lekker gaan slowchatten! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben echt reuze benieuwd naar die survival modus , denk dat ik daar heel veel uren in ga steken.
Maar ik vind het wel fijn , dat als je prestige dat je ook voor optie kan kiezen om 1 wapen door al je prestiges door te houden.. HEERLIJK!!!!... kan ik gewoon 10 prestiges 800 levels met dezelfde wapen schieten. zodat het MIJN wapen wordt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:14

Vrijdag

De Zwarte

carpcatcher schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:17:
Gewoon op de Mediamarkt site kijken, daar staan de vestigingen die meedoen :)

http://www.mediamarkt.nl/...d=5&et_sub=modernwarfare3

DEELNEMENDE VESTIGINGEN:

Media Markt Alkmaar
Media Markt Almere
Media Markt Alphen aan den Rijn
Media Markt Bergen op Zoom
Media Markt Breda
Media Markt Den Haag
Media Markt Eindhoven
Media Markt Heerlen
Media Markt Leeuwarden
Media Markt Middelburg
Media Markt Rijswijk
Media Markt Rotterdam Centrum
Media Markt Rotterdam Beijerlandselaan
Media Markt Zoetermeer

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:56
FRS in Tiel heeft ook een nachtverkoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Vanavond op de xbox bij een maatje van me een paar uur split screen ffa zitten doen. Game voelde vertrouwd aan, maar lijkt in mijn ogen gewoon op mw2 afgezien vd killstreaks en guns etc. Ben enigzins teleurgesteld door de hoge verwachting.
Ik ga hem maandag wel kopen voor de sp/mp daarentegen.

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Mensen die voor de officiele release-datum gaan spelen, mischien handig om te weten (iig voor de Xbox 360 bezitters):
clarification: dblchk'd with Activision. Mw3 pre-release play not authorized. So pls be patient. Playing early may impact your account!
Bron: Stepto (Xbox LIVE Enforcement Team) https://twitter.com/#!/Stepto/statuses/132314235559624704

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

shameblaster schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 02:15:
Vanavond op de xbox bij een maatje van me een paar uur split screen fifa zitten doen.
offtopic:
Dat las ik... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ironx schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 05:40:
Mensen die voor de officiele release-datum gaan spelen, mischien handig om te weten (iig voor de Xbox 360 bezitters):

[...]

Bron: Stepto (Xbox LIVE Enforcement Team) https://twitter.com/#!/Stepto/statuses/132314235559624704
Ja ja en 10 uur geleden nog:

@Stepto Stephen Toulouse
For those asking about MW3 pre-release play: If your copy is legit and obtained legitly, have fun. It's a great game.

Oftewel ze kunnen je uberhaupt niks maken als je dit spel gewoon legaal hebt. Zou mooi worden zeg, heb je een spel eerder wordt je account gebanned 8)7
Pagina: 1 ... 24 ... 68 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty