Heb je daar een creditcard voor nodig? Want ik heb eigenlijk ook niet zo'n zin in zo'n hoesje, maar wil wel Elite.delaitinho schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 13:18:
ja geen hardened voor mij maar koop elite gewoon via PSn
En dan heb ik hetzelfde. Niet zo nodig zo'n steelcase;)
Verwijderd
Pff wat een gezeik tegen elkaar zeg. Ik zou zeggen Delaitinho knal ze vandaag vuile mazzelpik
Ja voor PSn heb je creditcard nodig!
Thanks mannen gaat helemaal goed komen.
Heb express op de puntjes gelet dit keer, blijft lastig
Met een iPhone.
Thanks mannen gaat helemaal goed komen.
Heb express op de puntjes gelet dit keer, blijft lastig
Met een iPhone.
Kom op jongens, hou de sfeer er een beetje in.
Een goede opleiding zegt lang niet alles, en hoe iemand hier in ze vrije tijd een bericht typt zegt ook niks over de kwaliteit van een opleiding, punt.
Misschien kunnen degene die hem nu al gescoord hebben wat informatie geven/filmpjes?
En of die tokens van vorige codversies al werken?
Je kan Elite gewoon in de PSN store kopen via een PSN tegoedkaart die je in elke normale winkel met ps3 spellen kan kopen.
Een goede opleiding zegt lang niet alles, en hoe iemand hier in ze vrije tijd een bericht typt zegt ook niks over de kwaliteit van een opleiding, punt.
Misschien kunnen degene die hem nu al gescoord hebben wat informatie geven/filmpjes?
En of die tokens van vorige codversies al werken?
Je kan Elite gewoon in de PSN store kopen via een PSN tegoedkaart die je in elke normale winkel met ps3 spellen kan kopen.
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Je bent ook lekker N00B, als je de pc versie haalt moet je van Steam toch nog tot dinsdag wachten.delaitinho schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 12:03:
[...]
Kijk als ik ergens niet tegen kan dan is het als
Mensen mij in dingen te slim af zijn maar ik heb ook
Zo mijn bronnen dus ik laat jullie binnen een half
Uur weten of ik beet heb..!
Zit in de trein dusss beertje straks samen Domination!
An a day keeps the doctor away.
Verwijderd
hey N00B kijk eens wat er onder zijn naam staat .... PSN -IDHardCoreGamer schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 13:32:
[...]
Je bent ook lekker N00B, als je de pc versie haalt moet je van Steam toch nog tot dinsdag wachten.

maare delai en beertje.. ik verwacht vanmiddag of vanavond nog een filmpje van 1 van jullie
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2011 13:35 ]
HardCoreGamer schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 13:32:
[...]
Je bent ook lekker N00B, als je de pc versie haalt moet je van Steam toch nog tot dinsdag wachten.

Hahahaha kappen nu iedereen, tering zeg!
Ik zie trouwens dat die hardened edition $99 kost in de USofA, en hier in Nederland €108?!
Ik zie trouwens dat die hardened edition $99 kost in de USofA, en hier in Nederland €108?!
Laten we het gezellig houden mensen.....
Als iemand hem trouwens heeft gekocht ergens scan de bon dan even in en post deze grote kans dat alle winkels dan in de verkoop mogen en hebben we allemaal een top weekend.
Voor de rest hardened edition ? dat ding is gewoon een kartonnen doos de normale versie is een stevigere doos, mijn mening is softened edition
Als iemand hem trouwens heeft gekocht ergens scan de bon dan even in en post deze grote kans dat alle winkels dan in de verkoop mogen en hebben we allemaal een top weekend.
Voor de rest hardened edition ? dat ding is gewoon een kartonnen doos de normale versie is een stevigere doos, mijn mening is softened edition
Verwijderd
Goed plan! geld dan dus wel alleen voor console begrijp ik, gezien de aardige post van hardcore gamertHADES2001 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 13:40:
Laten we het gezellig houden mensen.....
Marktplaats staat vol met MW3 zowel voor de 360/PS3.. Als je in de buurt woont is dat wel lekker.. je geeft alleen een 10 euro meer uit..
[ Voor 4% gewijzigd door Frank1973 op 05-11-2011 13:47 ]
Hell yeah!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Net in Tiel geweest zeker??
Iemand al een key online besteld en gekregen? Zo ja, waar?
Jep!Frank1973 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 14:08:
Net in Tiel geweest zeker??
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Heeft iemand die hem al heeft al een juggernaut suit gebruiker beschoten? Zo ja, is dat painkiller in het kwadraat of minder debiel?
Heb 'm in Tiel gekocht. (via Marktplaats)
Verwijderd
Hehe zag de ad ook al staan op marktplaats, maar om nu zo'n 100 km af te rijden voor mw3, gaat me ietsjes te ver. Ach ja kan ik me vanmiddag extra concentreren op me studie, ook mooiRivanov schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 14:29:
Heb 'm in Tiel gekocht. (via Marktplaats)
Eerste ervaringen zijn van harte welkom!
Verwijderd
Painkiller in het kwadraat en het is NIET debiel. De juggernaut van de Support Package is feitelijk gewoon een kogel magneet. Een geweldige afleiding, dat wel. De juggernaut van de Assault Package is een stuk beter, maar je moet er ook wel veel moeite voor doen.Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 14:24:
Heeft iemand die hem al heeft al een juggernaut suit gebruiker beschoten? Zo ja, is dat painkiller in het kwadraat of minder debiel?
Voor mij was het uurtje heen, uurtje terug.Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 14:43:
[...]
Hehe zag de ad ook al staan op marktplaats, maar om nu zo'n 100 km af te rijden voor mw3, gaat me ietsjes te ver. Ach ja kan ik me vanmiddag extra concentreren op me studie, ook mooi
Eerste ervaringen zijn van harte welkom!
Wat een vet spel
Single player is voor mijn gevoel wel erg kort zit na uurtje spelen al op 14%.
Xbox360 btw
Single player is voor mijn gevoel wel erg kort zit na uurtje spelen al op 14%.
Xbox360 btw
Iemand al ergens een goede livestream van de MP?
MP is weer ouderwets Modern Warfare! TDM met Dog Tags is wel leuke modus!
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
Nja als steam zn eigen unlock tijd gebruikt als tijd voor je het kan activeren zit je dus aan dinsdag middag rond een uur of 12.00 voordat je de pc versie kan spelen (via steam iig).
Nu zal dat voor de meeste mensen geen al te groot probleem zijn omdat die toch afhankelijk zijn van of een postbode of een moment waarop ze tijd hebben na hun werk etc, maar voor de mensen die van plan zijn naar een nachtrelease te gaan moeten er wel rekening mee houden.
Nu zal dat voor de meeste mensen geen al te groot probleem zijn omdat die toch afhankelijk zijn van of een postbode of een moment waarop ze tijd hebben na hun werk etc, maar voor de mensen die van plan zijn naar een nachtrelease te gaan moeten er wel rekening mee houden.
Beschikbaar: 8 november 2011
Dit spel zal beschikbaar worden over ongeveer 2 dagen en 19 uur
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Verwijderd
Hehe wat nou nog niet uit!
Net ook nog ff geprobeerd in de stad.""hebben jullie nieuwe call of duty al binnen?" Nee hebben we nog niet, release is 8 november" " ja release is 8 november, maar jullie hebben m al wel binnen, ja toch? "ja we hebben hem inderdaad al binnen" "nou doe mij maar eentje mee dan" "nee daar kunnen we niet aan beginnen"
Je weet dat ie achter ligt maar toch kom je er niet bij, jammer... toch nog maar ff paar daaggies wachten. Je leest nog weinig van de mensen die m al binnen hebben. Lijkt me een goed teken, dat ze de controller niet weg kunnen leggen?
De pre-load is hier bijna binnen, dus ik lig al rond de 14 GB voor.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Verwijderd
Zo te zien hebben mensen MW3 al binnen. Ik heb hem vandaag ook op de deurmat gekregen. Gewoon besteld via een webwinkel. Ik vermoed dat ze een fout hebben gemaakt want op de verzenddatum stond 7 november.
Nu is mijn vraag .... kan je het spel nu gewoon spelen? Zowel single als multiplayer? Ik heb een PS3 ... of krijg je dan een ban of zoiets?
Ik heb ook nog Battlefield 3 liggen dus verveel me nog niet
Nu is mijn vraag .... kan je het spel nu gewoon spelen? Zowel single als multiplayer? Ik heb een PS3 ... of krijg je dan een ban of zoiets?
Verwijderd
je kan hem het beste naar mij toe brengen en mij hem laten spelen en mij die ban laten riskerenVerwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 17:36:
Zo te zien hebben mensen MW3 al binnen. Ik heb hem vandaag ook op de deurmat gekregen. Gewoon besteld via een webwinkel. Ik vermoed dat ze een fout hebben gemaakt want op de verzenddatum stond 7 november.
Nee maar je kan hem gewoon lekker spelen geen enkel probleem
Verwijderd
Dank je voor je antwoord. Het is ook te verleidelijk om te laten liggen
Zonder een BF3 vs MW3 discussie te starten, maar ik vind het wel moeilijk kiezen wel spel mijn favoriet wordt, want BF is ook steengoed
Ik ben al de hele middag online aan het spelen. Dus ja, het kan gewoon.
Verwijderd
Ik heb nog niet meegemaakt dat ik een spel te vroeg kreeg, maar het is goed om de te weten dat er in ieder geval 1 iemand op het PSN aan het spelen is. Is er in ieder geval een tegenstander
Ik krijg hem waarschijnlijk in de loop van volgende week ergens, de enige moeilijkheid is om hem gesealed te laten tot vrijdag (dan zijn me tentamens afgelopen)
Heb em vandaag gespeeld, moet eerlijk zeggen dat ie me tegen viel in vergelijking met MW2. We zijn eigenlijk weer terugbeland bij MW met alleen wat nieuwe snufjes. Je moet er maar net van houden, maar het is eigenlijk gewoon weer Modern Warfare 1 stijl, een grote bende, alles en iedereen door elkaar. Dus mensen, zeker geen aanrader.!
Heb em per ongeluk te vroeg binnen gekregen
Maak dan filmpjessss, dan kunnen wij ook mee oordelen!rutgerottens schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 18:52:
Heb em vandaag gespeeld, moet eerlijk zeggen dat ie me tegen viel in vergelijking met MW2. We zijn eigenlijk weer terugbeland bij MW met alleen wat nieuwe snufjes. Je moet er maar net van houden, maar het is eigenlijk gewoon weer Modern Warfare 1 stijl, een grote bende, alles en iedereen door elkaar. Dus mensen, zeker geen aanrader.!
Verwijderd
Inderdaad wij willen filmpjes zien.
Maar van die filmpjes die ik wel al heb gezien kan ik het volgende zeggen.
Denk gewoon dat sommige maps mw2 sfeer zijn er de andere mw1 sfeer zijn.
Alleen wat me wel opvalt , is dat bij elk filmpje ik zie dat ze wel aan het quickscopen zijn.
Nou maak het me niet zo super veel uit , aangezien ik toch voornamelijk S&D ga spelen.
(eerste dag wel domination om de maps leren te kennen)
Maar Tom&Bloemp ben jij er Dinsdag wel bij? aangezien die andere nu al mw3 marathons aan het doen zijn , verwacht ik ze niet echt dinsdag heel de dag.
Maar ik verwacht een mindere game dan MW2 maar een betere dan black ops. dus tsjaah
Alleen wat me wel opvalt , is dat bij elk filmpje ik zie dat ze wel aan het quickscopen zijn.
Nou maak het me niet zo super veel uit , aangezien ik toch voornamelijk S&D ga spelen.
Maar Tom&Bloemp ben jij er Dinsdag wel bij? aangezien die andere nu al mw3 marathons aan het doen zijn , verwacht ik ze niet echt dinsdag heel de dag.
Maar ik verwacht een mindere game dan MW2 maar een betere dan black ops. dus tsjaah
Deze kwam ik tegen van xjawz (redelijk grote CoD youtuber):Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 19:04:
Maar Tom ben jij er Dinsdag wel bij? aangezien die andere nu al mw3 marathons aan het doen zijn , verwacht ik ze niet echt dinsdag heel de dag.
Maar ik verwacht een mindere game dan MW2 maar een betere dat black ops. dus tsjaah
Beetje een sobere uitvoering van MW2 zo te zien. Wat me ook opvalt is dat ze het mapdesign en herkenningspunten uit de maps van MW1 en MW2 bij elkaar hebben gegooid en er nieuwe maps van hebben gemaakt. Dit lijkt bijvoorbeeld heel erg op een combo van crash en strike uit MW1 of ik krijg er in ieder geval dat gevoel bij.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik heb dinsdagavond dienst, dus misschien als het meezit dinsdagmorgen/vroegmiddag even, en dan na 23.00 uur.Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 19:04:
Verwijderd
Nope dinsdag overdag cursus dus geen marathon voor mij, had m daarom vandaag wel graag willen hebbenVerwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 19:04:
Verwijderd
Xjawz is niet bijster positief, Jericho vindt het de beste CoD game ooit, 402thunder402 vindt het een masterpiece, entc etc... Gewoon zelf spelen. Die zogenaamde cod experts... Of ze zien niks fouts aan een spel (gewoon omdat ze zelf hele hoge verwachtingen hadden), of ze gaan zeuren om elk klein detail.Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 20:13:
[...]
Nope dinsdag overdag cursus dus geen marathon voor mij, had m daarom vandaag wel graag willen hebben. Die Xjawz is niet bijster positief, en van dat qs-filmpje van jouw jan wordt ik niet zo blij van, maar zal niet te voorbarig zijn eerst zelf maar eens spelen...
Het is vooral ook je eigen mening natuurlijk. Ik heb al vaker een game gekocht die niet echt positief ontvangen werd maar toch erg tof was. Ook in dezelfde serie heb ik nogal eens menings verschillen met klasgenoten (bijvoorbeeld mw1 vs mw2, om het bij cod te houden)...Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 20:19:
[...]
Xjawz is niet bijster positief, Jericho vindt het de beste CoD game ooit, 402thunder402 vindt het een masterpiece, entc etc... Gewoon zelf spelen. Die zogenaamde cod experts... Of ze zien niks fouts aan een spel (gewoon omdat ze zelf hele hoge verwachtingen hadden), of ze gaan zeuren om elk klein detail.
Het beste is om hem gewoon te testen, bij een vriend(in) of bij een van de betere gamestores. Dan kun je het zelf ervaren namelijk
deze gozer kan al aardig quick scope zeg!Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 19:18:
Ok dan.
O ja en hoe bedoel je sniperen is overpowered
[video]
automation fanboy
Waar mikt ie eigenlijk op? Want soms lijkt het wel alsof ie schiet en de game zelf een random tegenstander vind ofzo/Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 19:18:
Ok dan.
[video]
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Verwijderd
Dat dacht ik inderdaad ook al , maar als ik dat zo zie kan ik maar beter weer gaan sniperen want anders maak je niet echt een kans volgens mijJeroenneman schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 20:38:
[...]
Waar mikt ie eigenlijk op? Want soms lijkt het wel alsof ie schiet en de game zelf een random tegenstander vind ofzo/
Bron XGN.nl
Knallen maar!!!
Update: Vroege Modern Warfare 3 spelers riskeren een Xbox Live ban
Mensen die een vroegtijdig een versie hebben weten te bemachtigen van Call of Duty: Modern Warfare 3, kunnen misschien beter nog niet online gaan met de game. Tenminste, niet als ze geen ban willen riskeren.
Stephen Tolouse, beleidsmedewerker bij Xbox Live, liet in eerste instantie via Twitter weten dat hij mensen veel plezier toewenste die een origineel spel in bezit hebben. Sommige winkels verkopen namelijk al voor de release exemplaren van Modern Warfare 3.
Maar later liet hij weten een dubbele check bij Activision te hebben gedaan en dat het spelen van de shooter voor de release niet is toegestaan. Mensen die wel voor 8 november de game online gaan spelen, lopen de kans van Xbox Live geband te worden. Zelfs als je een legale versie van de game in de winkels hebt gekocht, kun je dus van Xbox Live gegooid worden als je online gaat spelen, aldus Microsoft.
Aankomende week ligt Call of Duty: Modern Warfare 3 officiëel in de winkels. Eerder lieten we jullie al weten dat er een paar honderd winkels 's nachts al zullen open gaan om de game te verkopen. Wil je meer weten over de shooter? Check dan onze gamepagina, waar ook een impressie te vinden is.
Update (19:15): Inmiddels is de bovenstaande verklaring over Xbox Live bans als je Modern Warfare 3 voor de release online speelt ingetrokken. Infinity Ward community manager Robert Bowling laat weten dat mensen met een legaal exemplaar niet geband zullen worden van Xbox Live. Mocht je Modern Warfare 3 dus ergens voor de lancering al in de winkel vinden, dan kun je gewoon zonder problemen online gamen.
Knallen maar!!!
Update: Vroege Modern Warfare 3 spelers riskeren een Xbox Live ban
Mensen die een vroegtijdig een versie hebben weten te bemachtigen van Call of Duty: Modern Warfare 3, kunnen misschien beter nog niet online gaan met de game. Tenminste, niet als ze geen ban willen riskeren.
Stephen Tolouse, beleidsmedewerker bij Xbox Live, liet in eerste instantie via Twitter weten dat hij mensen veel plezier toewenste die een origineel spel in bezit hebben. Sommige winkels verkopen namelijk al voor de release exemplaren van Modern Warfare 3.
Maar later liet hij weten een dubbele check bij Activision te hebben gedaan en dat het spelen van de shooter voor de release niet is toegestaan. Mensen die wel voor 8 november de game online gaan spelen, lopen de kans van Xbox Live geband te worden. Zelfs als je een legale versie van de game in de winkels hebt gekocht, kun je dus van Xbox Live gegooid worden als je online gaat spelen, aldus Microsoft.
Aankomende week ligt Call of Duty: Modern Warfare 3 officiëel in de winkels. Eerder lieten we jullie al weten dat er een paar honderd winkels 's nachts al zullen open gaan om de game te verkopen. Wil je meer weten over de shooter? Check dan onze gamepagina, waar ook een impressie te vinden is.
Update (19:15): Inmiddels is de bovenstaande verklaring over Xbox Live bans als je Modern Warfare 3 voor de release online speelt ingetrokken. Infinity Ward community manager Robert Bowling laat weten dat mensen met een legaal exemplaar niet geband zullen worden van Xbox Live. Mocht je Modern Warfare 3 dus ergens voor de lancering al in de winkel vinden, dan kun je gewoon zonder problemen online gamen.
Hoppaaahh Dat quickscopen ziet er weer goed uit.Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 19:18:
Ok dan.
[video]
Tenminste geen belachelijke sway!
Haha gewoon weer mw1, een grote bende.. klinkt goed, maar aangezien je mw2 als vergelijking gebruikt, ga ik mijn aanschaf niet baseren op je jouw kleine review.rutgerottens schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 18:52:
Verwijderd
Een belachelijke sway??? dat heet een stukje realismedhrhagenees.cro schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 21:47:
[...]
Hoppaaahh Dat quickscopen ziet er weer goed uit.
Tenminste geen belachelijke sway!
Verwijderd
Het is overduidelijk in theatre mode opgenomen. Daar klopt nooit wat van, qua waar bullets heen gaan. Net zoals in killcams.Jeroenneman schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 20:38:
[...]
Waar mikt ie eigenlijk op? Want soms lijkt het wel alsof ie schiet en de game zelf een random tegenstander vind ofzo/
Ben je in de war? Als één game een bende is, is het MW2 wel. Ben blij dat 'ie op MW1 lijkt.rutgerottens schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 18:52:
hahahaha lol Realisme in een game. Dat bestaat niet!Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 22:21:
[...]
Een belachelijke sway??? dat heet een stukje re
alisme
Beetje rondrennen met de L118 en quickscopen die noobs, LOL
Inderdaad, MW2 was gewoon quake. Blij dat het op MW1 lijktbram1984 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 22:59:
[...]
Ben je in de war? Als één game een bende is, is het MW2 wel. Ben blij dat 'ie op MW1 lijkt.
Verwijderd
Doe eens niet vloeken. CoD4+ heeft totaal niets met Quake te maken, en het is een complete schande om CoD4+ met Quake te associëren
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2011 23:32 ]
Welke heeft meer diepgang? gewoon uit nieuwgierigheid hoor, ben begonnen met met cod4 (mij eerste fps) speelde daarvoor bij mijn oom op de amiga( dus geen oude rot op pc gebied). Maar naar mijn weten had cod4 best veel diepgang...Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 23:31:
[...]
Doe eens niet vloeken. CoD4+ heeft totaal niets met Quake te maken, en het is een complete schande om CoD4+ met Quake te associëren. De ene is een legedarische game waar je meer skills voor nodig hebt dan pretty much elke andere shooter, de andere is een shooter met weinig diepgaan.
Lezen. CoD4 is niet MW2.Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 23:31:
[...]
Doe eens niet vloeken. CoD4+ heeft totaal niets met Quake te maken, en het is een complete schande om CoD4+ met Quake te associëren. De ene is een legedarische game waar je meer skills voor nodig hebt dan pretty much elke andere shooter, de andere is een shooter met weinig diepgaan.
SPOILER ALERT (BEKIJK DE VIDEO NIET ALS JE NOG GEEN SINGLEPLAYER BEELDEN WILT ZIEN):
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=25ZUOOUZ7GQ]
Lijkt mij dat deze scène het volgende controversiële dingetje gaat worden van Infinity Ward en de Call of Duty serie..
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=25ZUOOUZ7GQ]
Lijkt mij dat deze scène het volgende controversiële dingetje gaat worden van Infinity Ward en de Call of Duty serie..
Verwijderd
hahahaaa
Is de gameplay sneller dan in MW2 ?
Zijn er nu dedicated servers of niet ?
Daar hoor ik steeds maar nix over, dat is iets wat ik graag wil weten.
Aan alle filmpjes die ik gezien heb vind ik het gewoon MW2 met wat extra dingetjes. Tot nu toe kan ik er niet echt warm voor lopen, maar ja dat kan nog veranderen als de 2 bovengenoemde beantwoord worden. Op dit moment vind ik BlackOps ver boven MW2 uitsteken qua gameplay.
Aan alle filmpjes die ik gezien heb vind ik het gewoon MW2 met wat extra dingetjes. Tot nu toe kan ik er niet echt warm voor lopen, maar ja dat kan nog veranderen als de 2 bovengenoemde beantwoord worden. Op dit moment vind ik BlackOps ver boven MW2 uitsteken qua gameplay.
Met trots presenteer ik u: The History of Call of Duty!
Geen idee en ja, er zijn dedicated servers. Alleen zullen die unranked zijn. Om te ranken, is er nog steeds match making. Maar om fun te hebben, is je eigen server meer dan genoeg. Ook kan je dan weer wars spelen.RoaDHouse schreef op zondag 06 november 2011 @ 01:10:
[ Voor 13% gewijzigd door Niellie41 op 06-11-2011 02:03 ]
Het voelt totaal anders aan, Sowieso zijn de wapens wat lastiger onder controle te houden, maar de ACR en de Scar waren dan ook gewoon te overdreven stabiel in MW2.De graphics zijn mischien vergelijkbaar maar het speelt echt anders.RoaDHouse schreef op zondag 06 november 2011 @ 01:10:
Wat bedoel je met anders? zwaarder ? soepeler ? enz..... volgens mij is het nog steeds dezelfde engine.Sn0wblind schreef op zondag 06 november 2011 @ 03:00:
[...]
Het voelt totaal anders aan, Sowieso zijn de wapens wat lastiger onder controle te houden, maar de ACR en de Scar waren dan ook gewoon te overdreven stabiel in MW2.De graphics zijn mischien vergelijkbaar maar het speelt echt anders.
Ik kan maar niet begrijpen dat ze geen dedicated/ranked servers doen, dat is echt weer een grote fail. Dat hadden ze bij BO perfect gedaan.
[ Voor 13% gewijzigd door RoaDHouse op 06-11-2011 03:05 ]
Ze hebben de natuurwetten gewoon wat aangepast. Je beweegt wel net zo vloeiend, maar zodra je schiet reageren de wapens anders dan je gewend bent, he knifen is niet meer zo extreem etc. Het voelt meer als COD4 dan dat MW2 deed.
Ok txs,,, cod4 vond ik wel erg lekker spelen. Weet nog steeds niet of ik hem wil hebben, ben erg gehecht aan ranked.dedicatedSn0wblind schreef op zondag 06 november 2011 @ 03:07:
Ze hebben de natuurwetten gewoon wat aangepast. Je beweegt wel net zo vloeiend, maar zodra je schiet reageren de wapens anders dan je gewend bent, he knifen is niet meer zo extreem etc. Het voelt meer als COD4 dan dat MW2 deed.
Wat Rin ook zegt alle wapens hebben meer Recoil gekregen, dat geld bv ook voor de UMP.. Ik speel altijd met de UMP met silencer.. maar in deze versie heb ik het wapen moeilijker onder controle.. Verder is her reload gedeelte wat aangepast, niet zo snel meer.. het switchen naar second had in mijn ogen ook wat sneller gemogen ondanks de perk..
Verder zijn de TDM maps klein en druk.. veel steegjes/platforms enzo.. Grafisch boeit mij niet, het gaat bij mij om de gameplay.. Het kniven is hetzelfde als in MW2, in ieder geval de tactical knife..
Het levelen gaat weer als vanouds, ook de challenges.. Ook speel je weer de title en emblems vrij wat ik ook altijd een leuke optie vond.. Wat ik ook super vind is dat je je wapen ook kunt laten ranken.. inmiddels level 9 voor mijn UMP terwijl ikzelf level 13 ben..
Voor de rest ben ik nog aan het uitvogelen over de streaks.. Ik had gisteren een Pavlow, en ik moet zeggen op die kleine maps maakte die zo meer dan 12 kills.. Dus je hebt zeker 2 of 3 luitjes nodig die Sams neerzetten en ook bewaken anders zijn ze in no time weg..
Het enige minpunt is dat de snipers aardig in het voordeel zijn, zeker met het quikscope gebeuren ( en ik heb zo hekel aan snipers, komt denk ik dat ik hetzelf niet kan
)
Al met al is het weer een super CoD
Verder zijn de TDM maps klein en druk.. veel steegjes/platforms enzo.. Grafisch boeit mij niet, het gaat bij mij om de gameplay.. Het kniven is hetzelfde als in MW2, in ieder geval de tactical knife..
Het levelen gaat weer als vanouds, ook de challenges.. Ook speel je weer de title en emblems vrij wat ik ook altijd een leuke optie vond.. Wat ik ook super vind is dat je je wapen ook kunt laten ranken.. inmiddels level 9 voor mijn UMP terwijl ikzelf level 13 ben..
Voor de rest ben ik nog aan het uitvogelen over de streaks.. Ik had gisteren een Pavlow, en ik moet zeggen op die kleine maps maakte die zo meer dan 12 kills.. Dus je hebt zeker 2 of 3 luitjes nodig die Sams neerzetten en ook bewaken anders zijn ze in no time weg..
Het enige minpunt is dat de snipers aardig in het voordeel zijn, zeker met het quikscope gebeuren ( en ik heb zo hekel aan snipers, komt denk ik dat ik hetzelf niet kan
Worden tubes en claymores eigenlijk aangevuld met scavenger?
Verwijderd
Klinkt allemaal zeer goed heb er zin in.Frank1973 schreef op zondag 06 november 2011 @ 08:25:
Wat Rin ook zegt alle wapens hebben meer Recoil gekregen, dat geld bv ook voor de UMP.. Ik speel altijd met de UMP met silencer.. maar in deze versie heb ik het wapen moeilijker onder controle.. Verder is her reload gedeelte wat aangepast, niet zo snel meer.. het switchen naar second had in mijn ogen ook wat sneller gemogen ondanks de perk..
Het enige minpunt is dat de snipers aardig in het voordeel zijn, zeker met het quikscope gebeuren ( en ik heb zo hekel aan snipers, komt denk ik dat ik hetzelf niet kan)
Alleen dat laatste stukje over snipers trekt me niet zo
Maar kom je ze veel tegen?
Ik kom zelf nauwelijks tot niet quicksopers tegen om eerlijk te zijn, ben ook ngo geen enkele claymore tegengekomen
Ik had nog een vraag, zit er nu ook een serverlist in zodat je kan kiezen naar welke server je kan gaan?
Bij Black Ops is dat weer goed geregeld, maar in MW 2 was dat een faal!
Bij Black Ops is dat weer goed geregeld, maar in MW 2 was dat een faal!
An a day keeps the doctor away.
Verwijderd
http://www.metronieuws.nl...e!6yQ1CFLOyD2Lwr1seFkUQg/ProfoundValue schreef op zondag 06 november 2011 @ 00:34:
SPOILER ALERT (BEKIJK DE VIDEO NIET ALS JE NOG GEEN SINGLEPLAYER BEELDEN WILT ZIEN):
[video]
Lijkt me niet, dat hebben ze toen in CoD4 al gehotfixed als ik me kan herinneren?bram1984 schreef op zondag 06 november 2011 @ 10:27:
Worden tubes en claymores eigenlijk aangevuld met scavenger?
Tis ook allemaal te lang geleden alweer
Dat weapons 'zwaarder' aanvoelen zal wel komen door die proficiency die je eerst moet unlocken zoals Kick wat iets minder recoil geeft etc.
Kick - Reduced recoil
Range - Increased range
Attachments - Equip 2 attachments to the weapon
Focus - Reduced flinch when shot
Melee - Faster melee
Stability - Reduced sway
Impact - Great bullet penetration through walls (like deep impact)
Speed - Faster movement w/ weapon equipped
Damage - Shells do more damage (Shotgun only)
Nja mooi dat er in ieder geval ook positieve reacties zijn, meningen van youtube QSers boeien me niet zoveel.
Laat het maar snel dinsdag zijn, kheb dr zin an
Weet iemand toevallig of je in amsterdam vandaag nog ergens een kopie van modern warfare 3 kan bemachtige voor ps3
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Nou ja, er zat nog een deel tussen, genaamd MW2. Daarin kon het dus wel. Een van mijn grootste ergernissen, inclusief OMA en Commando knife runners.Demoterror schreef op zondag 06 november 2011 @ 11:42:
[...]
Lijkt me niet, dat hebben ze toen in CoD4 al gehotfixed als ik me kan herinneren?
Tis ook allemaal te lang geleden alweer
Dat weapons 'zwaarder' aanvoelen zal wel komen door die proficiency die je eerst moet unlocken zoals Kick wat iets minder recoil geeft etc.
Yeah maar ik kon het me al niet eens meer herinneren van MW2bram1984 schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:02:
[...]
Nou ja, er zat nog een deel tussen, genaamd MW2. Daarin kon het dus wel. Een van mijn grootste ergernissen, inclusief OMA en Commando knife runners.
Anyway, als ik
http://www.youtube.com/watch?v=hUindASQmis
mag geloven kun je alleen attachement ammo (noobtube/shotgun) krijgen met scavenger als de persoon die je doodschoot en zn tasje opraapt het zelf ook gebruikte.
Dus een noobtube zal alleen munitie kunnen krijgen als hij mensen tegen komt die ook een noobtube gebruiken.
We'll see, denk dat de noobtube toch wel iets is waar altijd een discussie over zal zijn.
Tsja, een kind doden in een videogame vind ik een beetje morbide. Maar dat kan ik alleen zijn hoor..
Ja zo begreep ik het ook. Maar als die persoon die dood is, zijn noobtubes al verbruikt heeft kan je ze niet meer oprapen.Demoterror schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:26:
[...]
alleen attachement ammo (noobtube/shotgun) krijgen met scavenger als de persoon die je doodschoot en zn tasje opraapt het zelf ook gebruikte. Dus een noobtube zal alleen munitie kunnen krijgen als hij mensen tegen komt die ook een noobtube gebruiken.
Dus als er weinig noobtubers lopen, zullen ze die ook niet snel aan kunnen vullen
Ben nog geen tuber tegen gekomen.. Ik heb hem zelf nu geunlock voor de scar maar nog niet gebruikt.. verder moet je de claymore vrijspelen ( rank 59 geloof ik ) Hoogste rang die ik net tegenkwam is rank 47.. op de xbox360
Ik zit nu al die filmpjes te kijken over die perks uit verveling, komt wel een vraag naar boven dat misschien iemand hier kan testen:
Blind Eye voorkomt dat air support je ziet, zoals een chopper etc, het voorkomt echter niet dat een uav je spot of dat een thermal attachment je ziet (Fair enough, een andere perk doet dat).
Hoe werkt het met player controlled air support dat thermal gebruikt, zoals een predator missle of een ac130?
Als Blind Eye voorkomt dat die je zien is het natuurlijk wel een erg sterke perk, maar als je daardoor wel geraakt kan worden is het een twijfelachtige.
En gelijk een vervolg vraag;
De pro versie van Blind Eye zorgt er voor dat launchers sneller locken, telt dit ook voor de Javelin op ground targets? If so kan het een heel dodelijke combinatie worden in objective based gameplay zoals S&D etc.
Blind Eye voorkomt dat air support je ziet, zoals een chopper etc, het voorkomt echter niet dat een uav je spot of dat een thermal attachment je ziet (Fair enough, een andere perk doet dat).
Hoe werkt het met player controlled air support dat thermal gebruikt, zoals een predator missle of een ac130?
Als Blind Eye voorkomt dat die je zien is het natuurlijk wel een erg sterke perk, maar als je daardoor wel geraakt kan worden is het een twijfelachtige.
En gelijk een vervolg vraag;
De pro versie van Blind Eye zorgt er voor dat launchers sneller locken, telt dit ook voor de Javelin op ground targets? If so kan het een heel dodelijke combinatie worden in objective based gameplay zoals S&D etc.
Verwijderd
Never mindDemoterror schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:46:
Ik zit nu al die filmpjes te kijken over die perks uit verveling, komt wel een vraag naar boven dat misschien iemand hier kan testen:
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2011 12:50 ]
Bezorgt Post.nl ook op maandag pakketjes? Ik neem an dat de Hardened-versie niet door de brievenbus past
Vind het wel een idee om sniper rifles gewoon maar 5 kogels te geven ofzo, zal het merendeel van die QSers misschien 1 kill kunnen maken of ze dwingen scavenger te nemen.
Verwijderd
Of dat je na een quickscoop schot de eerste 2 of 3 seconden nog een grote sway heb vind ik wel een beter plan. nu als je schiet heb je niet eens herstel nodig. kan meteen weer schieten ... klopt gewoon niet veel vanDemoterror schreef op zondag 06 november 2011 @ 13:12:
Vind het wel een idee om sniper rifles gewoon maar 5 kogels te geven ofzo, zal het merendeel van die QSers misschien 1 kill kunnen maken of ze dwingen scavenger te nemen.
Hoeveel spelers kunnen er tegelijk op FFA ?
Mag toch hopen meer an in MW2 dat waren er 8.
12 tot 18 zou mooi zijn.
Mag toch hopen meer an in MW2 dat waren er 8.
12 tot 18 zou mooi zijn.
Die mening deel ik totaal niet. Jammer dat ze het niet zoals BO gehouden hebben.
I agree, BO had het perfect voor elkaar met snipen, nu kan elke noob weer quickscopen.bram1984 schreef op zondag 06 november 2011 @ 13:29:
[...]
Die mening deel ik totaal niet. Jammer dat ze het niet zoals BO gehouden hebben.
Awesome MW3 reclame:
YouTube: Official Call of Duty: Modern Warfare 3 - The Vet & The n00b
YouTube: Official Call of Duty: Modern Warfare 3 - The Vet & The n00b
[ Voor 52% gewijzigd door Jorn1986 op 06-11-2011 13:40 ]
Release is op Dinsdag? Hier worden pakketjes op maandag niet bezorgt. (Rotterdam)Lantalume schreef op zondag 06 november 2011 @ 13:03:
Bezorgt Post.nl ook op maandag pakketjes? Ik neem an dat de Hardened-versie niet door de brievenbus past
Front-end developer.
Dit topic is gesloten.
Let op:
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty