...
[ Voor 100% gewijzigd door Andyk125 op 27-08-2025 20:13 ]
[ Voor 100% gewijzigd door Andyk125 op 27-08-2025 20:13 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
[ Voor 9% gewijzigd door Andyk125 op 13-05-2011 16:37 ]
Als je 250 euro voor kabels over hebt (al weet ik niet hoe veel meter dat wordt) dan kunnen die paar euro voor boekenplankspeakers er toch ook wel bij? Ik ken mensen met een duurdere set en met mindere kabels. Maar goed, dat is wat je er persoonlijk aan uit wilt geven. Je gaat dan alleen wel naar een 7.1 set-up, of je moet de satellieten van de B&W, dan wel KEF dan wel Focal apart gaan kopen.Andyk125 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 16:36:
Had zelf al bedacht om eventueel twee boekenplank luidsprekers te kopen als front speakers, maar dit maakt de complete set weer te duur. Omdat deze luidsprekers vaak al rond de €300,- a €400,- kosten.
Wat je KEF sateliet systeempje welke je had genoemd kan je inplaats van de 3005SE ook naar de 2005.3 kijken. Die is al een stuk goedkoper als de 3005SE en is ook behoorlijk goed beoordeeld door de reviewersAndyk125 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 17:58:
Misschien ben ik met mijn prijsstelling wel wat te snel omhoog gegaan tijdens het kijken naar b&w speakers.mijn oorspronkelijk idee was om voor €1500,00 klaar te zijn maar met de drie systemen die ik uitgezocht heb gaat dat niet lukken
AhjaAndyk125 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 17:58:
@ Priyantha Bleeker
Op zich een mooi idee, maar dat krijg ik bij me vriendin nooit voor elkaar. En zelf hou ik er ook niet van om grote rear speakers te hebben.. De echte prijzen van de Pioneer zullen wel niet veel afwijken van de adviesprijzen
[ Voor 11% gewijzigd door Priyantha Bleeker op 13-05-2011 18:43 ]

Heb de Boston Acoustic A25 zelf nog niet kunnen luisteren, maar het is alleen maar lof wat je over die speakers hoort. Dus qua sound zullen ze sowieso beter zijn dan een gemiddelde satellietspeaker. Ik weet alleen niet hoe zo'n Boston Acoustic A25 zich leent als center speaker, maar voor de fronts en de surrounds zou dit een zeer goede en goedkope oplossing kunnen zijn.Andyk125 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 17:58:
De Boston Acoustic A25 lijken zeer interessant als front speakers. Ze zien er goed uit en zijn in vergelijking met de satelliet speakers die ik uitgezocht heb nog goedkoop ook
Speciaal voor sinner2stroke: qua design "wijken ze nogal af" van de modellen die de TS zelf voorstelt dus weet niet of het een goed idee is. Plus dat studiomonitoren een zeer ander geluid geven dan de reguliere home cinema setjes.madass schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 13:18:
Ik zou gewoon 3 van deze Behringer TRUTH B2031P sets nemen
[afbeelding]
Ongeveer 3 x 200, dus 600 euro. 500 euro voor een sub en de rest voor een receiver
[ Voor 11% gewijzigd door FeaR op 15-05-2011 19:01 ]
"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."
http://raptr.com/Doppert/about
[ Voor 12% gewijzigd door Andyk125 op 16-05-2011 09:38 ]
I 2nd that!FeaR1986 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 13:32:
[...]
Heb de Boston Acoustic A25 zelf nog niet kunnen luisteren, maar het is alleen maar lof wat je over die speakers hoort. Dus qua sound zullen ze sowieso beter zijn dan een gemiddelde satellietspeaker. Ik weet alleen niet hoe zo'n Boston Acoustic A25 zich leent als center speaker, maar voor de fronts en de surrounds zou dit een zeer goede en goedkope oplossing kunnen zijn.
[...]
K to the KillaZ
[ Voor 5% gewijzigd door Andyk125 op 16-05-2011 10:17 ]
K to the KillaZ
K to the KillaZ
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2011 12:46 ]
http://www.avforums.com/f...t5005-vs-b-w-mt-20-a.htmlWe started with the B&W M1s & PV1 sub (MT 30); these were the best at surround sound steering, effects were pin-point clear as they were rotated round the audio horizon. Straight music simply did not cut the mustard as the mid-range was just missing.
The KEF 3005’s were next; surround sound steering was pretty good but not as good as the B&W M1s. Although the mid-range was better, it was still woefully short of what decent, v. budget HiFi speakers can deliver. What surprised us was that the HTB2 sub woofer was better then the PV1 in our demo room and setup, for the A/V material we played.
The joker, the new KEF 5005.2, were next. Surround sound steering was a bit less precise then the 3005s. But, music was delivered best of all, with the full range coming through this time. The best we can say is that for music they were acceptable. Perhaps if we had more time, they might have worked better with the sub switched out, even though we were impressed with the sat-sub’s seamless integration. {Edit: the new 5005.2's uses the same cones as in the 9000 series}
Demoed an Arcam AVR350 with Kef 3005 yesterday and Kef 5005.2 today - both use the same sub.
The 3005 were crisper, could go louder but lacked mid range. Music sounded good, but not £899 good. Movies were very clear and bright.
The 5005.2 were, for me, better all rounders, with the added bonus of a svelter and cleaner install (aesthetics) and was impressed with the movie performance and sound.
Upgrade path for either of these speaker setups would be to sell off the Kef sub and buy the B&W PV1 which is the only real advantage the MT-30 has over either KEF - as I have been told.
[ Voor 21% gewijzigd door Doppert op 16-05-2011 13:56 ]
[ Voor 34% gewijzigd door KillaZ op 16-05-2011 13:52 ]
K to the KillaZ
Verwijderd
hmmm, een ander vriendin misschien? of helemaal geen, heb je meteen carte blanche en meer bestedingsruimteAndyk125 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:47:
Naast mijn eigen mening moet ik ook nog rekening houden met me vriendinals het aan mij lag kwamen er gewoon mooie vloerstaanders als front speakers, maar dat krijg ik nooit voor elkaar
In die laatste kan ik me helemaal vinden!Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 14:03:
[...]
hmmm, een ander vriendin misschien? of helemaal geen, heb je meteen carte blanche en meer bestedingsruimte
Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos
Gewoon doen! Voordat ze thuis is de factuur verscheuren zodat retourneren geen optie meer isPóg mo Thóin schreef op maandag 16 mei 2011 @ 14:17:
[...]
In die laatste kan ik me helemaal vinden!Mijn vriendin is nu principieel tegen een uitbreiding van de setup. Ik heb een maand geleden mijn fronts vanwegen ruimtegebrek moeten verkopen en ik wil nu kleine vloerstaanders (a la Monitor Audio R270). Echter daar heeft ze ook geen zin in... Uit principe! Dan zegt ze dat ik maar alle speakers moet verkopen en dan alles opnieuw kopen zodat het matched! Gekkenwerk aangezien ik alleen de fronts en de center belangrijk vind. Anywayzz.. Normaalgesproken zou ik het toch gewoon kopen, maar ik denk dat het deze keer weleens slecht zou kunnen aflopen met mijn gezondheid als zij thuiskomt en er staan een paar mooie nieuwe speakertjes
Verwijderd
Zoiets dien je diplomatisch aan te moeten pakken met wat gelobby. Ik zou het volgende suggereren:Póg mo Thóin schreef op maandag 16 mei 2011 @ 14:17:
[...]
In die laatste kan ik me helemaal vinden!Mijn vriendin is nu principieel tegen een uitbreiding van de setup. Ik heb een maand geleden mijn fronts vanwegen ruimtegebrek moeten verkopen en ik wil nu kleine vloerstaanders (a la Monitor Audio R270). Echter daar heeft ze ook geen zin in... Uit principe! Dan zegt ze dat ik maar alle speakers moet verkopen en dan alles opnieuw kopen zodat het matched! Gekkenwerk aangezien ik alleen de fronts en de center belangrijk vind. Anywayzz.. Normaalgesproken zou ik het toch gewoon kopen, maar ik denk dat het deze keer weleens slecht zou kunnen aflopen met mijn gezondheid als zij thuiskomt en er staan een paar mooie nieuwe speakertjes
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2011 15:08 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Andyk125 op 16-05-2011 15:17 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Póg mo Thóin op 16-05-2011 15:53 ]
Gast....Póg mo Thóin schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:33:
Thanks boys voor het meedenken!! Maar zoals ik eerder al zei: ik kom al jaren thuis met meuk en dat accepteert ze uiteindelijk ook allemaal. Nu zitten we alleen in een moeilijkere situatie(mijn contract wordt niet verlengd eind september en een nieuwe baan vinden zal niet super makkelijk zijn) dus nu zegt ze ook dingen als ik verlaat je etc. En ik denk dat we op een critical mass zijn aangekomen. Ze heeft even een paar weken rust nodig! Want bijvoorbeeld 75€ speakers wilde ze niet hebben!!
Maarja, over een paar weken geef ik haar wel de verrassing! En wat ga ik liegen over prijs omg!
Maar goed om te horen dat ik niet alleen ben met dit probleem!
btw die E75 waseen nep advertentie van mijzelf die ik had geplaatst: http://www.segundamano.es...658276/?ca=28_s&st=a&c=22 Dus dan zie je wel hoe ver ik was gezakt! De speakers die ik wilde halen trouwens waren dezelfde als in de nepadvertentie... Namelijk Monitor Audio Radius die het 10-voudige kostenhttp://www.segundamano.es...583849/?ca=28_s&st=a&c=22
Ja, dat zijn de dieptes tot welke je moet zakken in the name of love! Klinkt drastisch, maar valt eigenlijk best mee allemaal
Wil ook niet kapen, maar het is bij mijn vriendin gewoon een principe kwestie. Zo is zij nou eenmaalgosse adema schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:32:
@Póg mo Thóin (wil het topic niet overnemen, maar toch even reageren)
Waarom neem je niet eerst drie Radius 180HD speakers (links, center en rechts). Deze kun je dan na een tijdje vervangen door een groter/duurder exemplaar, en deze als achterspeakers gebruiken.
Radius 180HD
Die Gold serie van monitor audio zien er idd erg strak uit. Ik heb een paar maanden geleden ook naar de voorlopers van dit model de GS lijn (wel de vloerstaanders dan) gekeken. Zeer mooie speaker met ook een naar mijn smaak uitmuntende weergave toen.Andyk125 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:04:
@ gosse adema,
Was vandaag toevallig aan het kijken op de Monitor audio site, wat is die nieuwe gold serie GX mooi![]()
Het is niet goed voor mij om te blijven kijken naar speakers, er komen steeds mooie en betere speakers tevoorschijn.
Zit steeds meer te twijfelen om te beginnen met een 5.1 systeem en misschien maar beginnen met een 2.0 of 2.1 systeem en deze langzamerhand uit te breiden![]()
http://www.monitoraudio.co.uk/products/gold-gx/gx50/
http://www.monitoraudio.co.uk/products/gold-gx/gx100/
[ Voor 17% gewijzigd door Andyk125 op 18-05-2011 10:57 ]
K to the KillaZ
Volgens mij komt het allemaal uit China. Daarnaast is Denon gewoon OnkyoKillaZ schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:12:
Ik, en vele anderen denk ik zo, schaal denon een klasse hoger dan Pioneer.
Overigens vond ik mijn Marantz (zelfde holding als Denon) in vergelijking met een Pioneer model bij Van Ingen Hifi warmer klinken en dat lag mij wel.
Niet dat de Pioneer slecht was, absoluut niet. Was volgens mij een VSX 5xx uit mijn hoofd....
Daar ben je niet de enige in. Ikzelf vind een vloerstaander ook veel mooier dan een bookshelf op een stand. Het kan dan zo iel overkomen. Plus dat je bij sommige merken/typen bijna net zo veel kwijt bent voor de vloerstaander als de bookshelf plus de stand. Qua rear speakers ga ik dan later ook voor de laagste type uit de serie front speakers die ik heb,Andyk125 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:53:
Ik vindt vloerstaanders mooier dan boekenplank modellen en deze op een steun zetten, echter vindt me vriendin zulke speakers zowiezo onzin, net zoals alle dure apperatuur die ik koop, maar wel genieten van het gemak en de kwaliteit
Het is maar net hoe je het bekijkt. Pioneer heeft een heel andere techniek qua receivers. Waar veel merken nog Klasse A/B versterkers gebruiken gebruikt Pioneer de Klasse D van B&O. Resultaat is zeer veel vermogen (5 x 190 Watt, terwijl het verbruik maximaal 330 Watt is). Echter is de aankomende LX85 van Pioneer een 7.1 receiver, de rest van de kanalen gaat via de onversterkte pre-outs. Voor mensen die een set-up hoger dan een 7.1 hebben (en die zijn er) valt Pioneer dan sneller af. En zo heeft Pioneer nog wel meer dingen niet wat een ander merk wel heeft. Maar Pioneer blinkt dus weer op een ander vlak uit.KillaZ schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:12:
Overigens vond ik mijn Marantz (zelfde holding als Denon) in vergelijking met een Pioneer model bij Van Ingen Hifi warmer klinken en dat lag mij wel.
Niet dat de Pioneer slecht was, absoluut niet. Was volgens mij een VSX 5xx uit mijn hoofd....
Er komt tegenwoordig héél veel niet meer uit Japan. Het is bijna allemaal China geworden omdat het daar goedkoper is. Alleen de topmodellen van Denon komen nog uit Japan, vroeger was dat ook nog de mid-end maar daar zijn ze mee gestopt. Pioneer laat zijn producten bijvoorbeeld in Maleisië maken, ook vanwege de kosten.Andyk125 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:45:
Ach welke elektronica komt nu bijna niet uit Japan. Daarnaast Japan en china is nog wel een verschil, de kwaliteit van chinese bedrijven is vaak wel iets lager dan de Japanse..
Wat Pioneer of Denon of Onky of bijvoorbeeld Marantz, dit is voornamelijk puur eigen smaakAndyk125 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:53:
Wat ik me trouwens nog afvraag, bij veel bedrijven wordt er aangeraden om een Denon receiver te halen in plaats van de pioneer. terwijl de pioneer receivers kwa prijsklasse vaak beter beoordeeld worden dan de denon receivers. Vaak zeggen ze dat de klant beter is maar bij de reviews die ik gelezen heb komt dit totaal niet voor..
Opgegeven vermogen Marantz:Marantz SR7500
Five channels driven continuously into 8-ohm loads:
0.1% distortion at 91.2 watts
1% distortion at 112.1 watts
Seven channels driven continuously into 8-ohm loads:
0.1% distortion at 74.6 watts
1% distortion at 89.6 watts
Opgegeven vermogen Denon:Denon AVR-2311CI
0.1% distortion at 83.3 watts
1% distortion at 91.5 watts
0.1% distortion at 66.3 watts
1% distortion at 74.7 watts
Opgegeven vermogen Yamaha:Yamaha Aventage RX-A2000
0.1% distortion at 70.7 watts
1% distortion at 79.9 watts
0.1% distortion at 62.9 watts
1% distortion at 76.9 watts
Opgegeven vermogen van Pioneer:Pioneer Elite SC-37(= Pioneer SC-LX83 in EU)
0.1% distortion at 135.7 watts
1% distortion at 171.9 watts
0.1% distortion at 125.4 watts
1% distortion at 164.7 watts
Opgegeven vermogen van Onkyo:Onkyo TX-NR5008
0.1% distortion at 79.1 watts
1% distortion at 95.5 watts
0.1% distortion at 78.7 watts
1% distortion at 94.6 watts
Ik denk niet dat je de een of de ander 'hoger' moet positionerenKillaZ schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:12:
Jups merendeel komt uit China jaOssi schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:30:
[...]
Volgens mij komt het allemaal uit China. Daarnaast is Denon gewoon Onkyo
http://en.wikipedia.org/wiki/Denon Eerste alinea.
Dat terzijde, denk ik dat de goedkopere segment receivers van Denon gelijkwaardig is met de andere goedkopere merken. Je betaalt gewoon voor het merk
Op zich is de elektronica uit China niet per definitie minder of juist beter uit Japan, dit ligt toch voornamelijk aan de kwaliteitscontrole van de fabrikanten zélfAndyk125 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:45:
Ach welke elektronica komt nu bijna niet uit Japan. Daarnaast Japan en China is nog wel een verschil, de kwaliteit van Chinese bedrijven is vaak wel iets lager dan de Japanse..
Ik zit zelf te twijfelen aan een Pioneer VSXLX55, dit is het iets hogere segment van pioneer maar ik neem toch aan dat dit toch wel te vergelijken is met de andere merken. Het probleem van Marantz is dat deze geen Airplay ondersteunt, behalve de SR7005 maar dan moet je ook nog €50,- bijbetalen. en dat gaat al tegen mij principes in, ga geen Receiver kopen van €1500,- en dan nog bij moeten betalen voor Airplay ondersteuning
De nieuwe SC-LX85 zal een 9.1 receiver worden met 10.2 pre-outsFeaR1986 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:46:
[...]
Het is maar net hoe je het bekijkt. Pioneer heeft een heel andere techniek qua receivers. Waar veel merken nog Klasse A/B versterkers gebruiken gebruikt Pioneer de Klasse D van B&O. Resultaat is zeer veel vermogen (5 x 190 Watt, terwijl het verbruik maximaal 330 Watt is). Echter is de aankomende LX85 van Pioneer een 7.1 receiver, de rest van de kanalen gaat via de onversterkte pre-outs. Voor mensen die een set-up hoger dan een 7.1 hebben (en die zijn er) valt Pioneer dan sneller af. En zo heeft Pioneer nog wel meer dingen niet wat een ander merk wel heeft. Maar Pioneer blinkt dus weer op een ander vlak uit.
Overigens zou ik Denon en Marantz niet hoger zetten dan Pioneer, zeker niet meer in de huidige tijd met de huidige modellen waar Denon van de AVR-3312 al een instap- in plaats van een mid-range receiver heeft gemaakt.
Dan is het een ander model welke maar 7.1 is, op zich best wel mager voor een receiver van dergelijke bedragen. En de LX90 is al zeer verouderd en kost nog steeds klauwen met geld. Geloof dat je nog steeds ruim vijfduizend euro voor die receiver af mag tikken. Voor dat geld weet ik toch wel andere merken waar ik liever naar ga kijken. Naar mijn weten is de SC-LX90 dan ook nooit echt lekker verkocht. Althans, van de drie audiozaken waar de Pioneer LX90 stond of waar ze Pioneer voeren hebben ze in alle jaren dat het apparaat uit is nog nooit een exemplaar verkocht. Dat werd mij in ieder geval verteld.Priyantha Bleeker schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:01:
[...]
De nieuwe SC-LX85 zal een 9.1 receiver worden met 10.2 pre-outsDus Pioneer gaat wél 9.1 ondersteunen. Én Pioneer heeft ook een 10.1 receiver in het assortiment met de SX-LX90(waarschijnlijk komt er ook een SC-LX95).
Die gegevens van Onkyo zijn niet helemaal representatief. Onkyo knijpt het vermogen namelijk omdat de receivers anders veel te warm worden. De hogere series kunnen de warmte niet kwijt namelijk. Zo'n TX-NR5008 kan zeker wel het vermogen halen als hij niet was geknepen. De TX-SRxx8 modellen leveren het vermogen wat ze opgeven best wel weer goed. Dieptepunt van Onkyo was de TX-SRxx6 reeks waar de TX-SR606 vrolijk 35 Watt overhield met vijf kanalen aangestuurd terwijl er over de 100 Watt op werd gegeven.Priyantha Bleeker schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:59:
[...]
Marantz: 125 - 74,6 = 50,4 watt verlies
Denon: 105 - 66,3 = 38,7 watt verlies
Yamaha: 130 - 62,9 = 67,1 watt verlies !
Onkyo: 145 - 78,7 = 66,3 watt verlies !
Pioneer: 140 - 125 = 15 watt verlies
[ Voor 22% gewijzigd door FeaR op 18-05-2011 16:04 ]
Wat wil je daarmee zeggen? Dat een Dacia gelijkwaardig is aan een renault?Ossi schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:30:
[...]
Volgens mij komt het allemaal uit China. Daarnaast is Denon gewoon Onkyo
http://en.wikipedia.org/wiki/Denon Eerste alinea.Dat terzijde, denk ik dat de goedkopere segment receivers van Denon gelijkwaardig is met de andere goedkopere merken. Je betaalt gewoon voor het merk
K to the KillaZ
Het was een steek onder water voor de fanboysKillaZ schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:36:
[...]
Wat wil je daarmee zeggen? Dat een Dacia gelijkwaardig is aan een renault?
Alleen klopte het niet wat je zei
Details details.Priyantha Bleeker schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:56:
[...]
Alleen klopte het niet wat je zeials je het nou over Denon en Marantz had dan klopte het nog
[ Voor 8% gewijzigd door Andyk125 op 24-05-2011 14:55 ]
Toch vind ik een centerspeaker een zeer goede aanwinst, zeker als je veel films kijkt. Ikzelf ben dan ook van 2.0 naar 3.0 gegaan en niet eerst naar 4.0. Subwoofer hangt gewoon heel erg van de te kopen speakers af en vooral hoe laag die gaan in de te komen ruimte.Andyk125 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:53:
Zit nog te twijfelen of een center speaker wel nodig is, net zoals een subwoofer.
Eens, voor films is een goede center onontbeerlijk. Voor mij gaat het van fronts, center, woofer, rears qua "belangrijkheid".FeaR1986 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:10:
[...]
Toch vind ik een centerspeaker een zeer goede aanwinst, zeker als je veel films kijkt. Ikzelf ben dan ook van 2.0 naar 3.0 gegaan en niet eerst naar 4.0. Subwoofer hangt gewoon heel erg van de te kopen speakers af en vooral hoe laag die gaan in de te komen ruimte.
Indien je recht voor de televisie zit zoals ik 90% van de tijd. Dan kun je uit de voeten met een 4.0 setup Je receiver stel je dan ook in op 4.0 en dan hoor je indien je fatsoenlijke speakers hebt, de dialogen ook uit de tv komen.Andyk125 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:18:
Dus jullie advies is om eerder voor een 3.0 gaan dan een 4.0 systeem te gaan..
[ Voor 10% gewijzigd door Andyk125 op 09-06-2011 09:25 ]
Absoluut niet, mijn Dali's waren veel warmer dan mijn nieuwe A25 speakers icm een MarantzPriyantha Bleeker schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:31:
Volgens mij staan Boston's te boek als 'warm'En Marantz receivers ook, die combinatie kán een te warm geluid geven naar je smaak als je dat zou vinden
Pioneers zijn over het algemeen wat minder warm, wat meer gedetailleerd zo u wilt
of wat meer straight forward.
Over het algemeen combineren relatief warme speakers het beste met receivers die dat zelf niet zijn
[ Voor 19% gewijzigd door KillaZ op 09-06-2011 10:53 ]
K to the KillaZ
K to the KillaZ
[ Voor 3% gewijzigd door Andyk125 op 09-06-2011 14:14 ]
Nieuw is de Velodyne die ik heb €1790,- bij de officiële dealer. Je hebt ook winkels die geen officieel dealer zijn maar toch Velodyne verkopen (Stassen). Echter liggen de prijzen daar hoger. Overigens heb ik voor mijn tweedehandse Velodyne een stuk minder betaald: 775 euro inclusief QED subwooferkabel, een Blu-ray en een Top Gear DVDAndyk125 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:13:
Nu moet ik zeggen dat ik niet erg bekend ben met subwoofers, maar ik kijk regelmatig op What's hifi.
Velodyne komt er erg goed uit de bus, nu ben ik helemaal niet zo bekend met BK subs, mar hoor er veel goede dingen over. Gelukkig kun je de kleur wel kiezenWordt misschien toch tijd dat ik me daar eens in ga verdiepen.
Kleine correctie: Is maar 1 vent, Ralf genaamd, die vanuit zijn woonhuis de zaken doetFeaR schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:01:
[...]
Nieuw is de Velodyne die ik heb €1790,- bij de officiële dealer. Je hebt ook winkels die geen officieel dealer zijn maar toch Velodyne verkopen (Stassen). Echter liggen de prijzen daar hoger. Overigens heb ik voor mijn tweedehandse Velodyne een stuk minder betaald: 775 euro inclusief QED subwooferkabel, een Blu-ray en een Top Gear DVD![]()
BK is ook een zeer goed merk. Handgemaakt in Engeland. Nadeel is alleen dat er maar één winkels is die deze subwoofer levert en je - voor een luisterafspraak - dan ook naar die ene importeur moet. Schrik overigens niet als je voor het eerst een BK Monolith + ziet, die dingen zijn echt groot
K to the KillaZ
[ Voor 37% gewijzigd door FeaR op 09-06-2011 16:16 ]
Oh sorry hoorFeaR schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:39:
Dat zeg ik toch. Alleen had die "s" achter "winkels" niet gemoeten. En Ralf is naar mijn mening een winkel aangezien hij een webshop heeft. Dus volgens mij was mijn post gewoon correct op die spelfout na
K to the KillaZ
Het zij je vergeven. Dan zal ik die ban-request ook maar weer intrekken
[ Voor 10% gewijzigd door KillaZ op 10-06-2011 12:57 ]
K to the KillaZ
Ik heb de Marantz NR-1501 en heb helaas nog de A23 niet staan als rears.Andyk125 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:51:
Het zitgedeelte van de kamer wordt ongeveer 3,5x4m, dus de XLS 200 Mk II DF moet ruim voldoen..
Het glans zwart steekt natuurlijk wel meteen af, het is alleen jammer dat de houdkleuren niet echt mijn smaak is dus waarschijnlijk als er een komt dan wordt het een zwarte.
Als ik de set wil zien en horen kan ik beter een keer langs komen ja![]()
Wat voor versterker heb je Killaz? Heb je ook de BA A23 als rears, of heb je alleen een 2.1 systeem?
Heb je foto's gezien in de 'post hier pic en spe..' topic maar kon alleen de A25's zien.
Levertijd van 7 dagen is gelukkig niet zo veel, dacht al bijna aan minimaal drie weken![]()
Gelukkig heb ik nog de tijd om de zaken een beetje op orde te krijgen..
K to the KillaZ
Zie : http://www.whathifi.com/n...3d-airplay-and-networkingAndyk125 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 09:39:
Ik heb ff gekeken op HT Forum, en er staat inderdaad nog wel een xxls400 te koop, alleen deze zijn me net iets te groot om in de woonkamer neer te zetten![]()
Zag in het Marantz forum, dat er ook nieuwe Marantz recievers uitkomenNu wordt het nog weer wat lastiger om een keuze te maken
Vooral de SR6006 klinkt wel interessant
Nu alleen nog wachten tot ze in de winkels te vinden zijn..
Verwijderd
Je kunt natuurlijk altijd blijven wachten, want er zullen constant nieuwe producten in hoog tempo op de markt verschijnen.Andyk125 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 09:39:
Ik heb ff gekeken op HT Forum, en er staat inderdaad nog wel een xxls400 te koop, alleen deze zijn me net iets te groot om in de woonkamer neer te zetten![]()
Zag in het Marantz forum, dat er ook nieuwe Marantz recievers uitkomenNu wordt het nog weer wat lastiger om een keuze te maken
Vooral de SR6006 klinkt wel interessant
Nu alleen nog wachten tot ze in de winkels te vinden zijn..
Hoezo blijven wachten dan? Ik heb toch geen haast met het kopen, zoals ook te lezen is in de start post..Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:36:
[...]
Je kunt natuurlijk altijd blijven wachten, want er zullen constant nieuwe producten in hoog tempo op de markt verschijnen.
Verwijderd
Dan zou ik inderdaad lekker blijven wachten, prima toch?Andyk125 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:07:
[...]
Hoezo blijven wachten dan? Ik heb toch geen haast met het kopen, zoals ook te lezen is in de start post..
Daarnaast zijn de nieuwe pioneer receivers ook nog niet in de winkel te vinden, dus iik kan nog wachten op al het nieuws wat er deze komende maanden uitkomt
Zoals nu:FeaR schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 13:57:
Het ligt er ook maar net aan welke BK je wilt hebben. De XXLS staat regelmatig tweedehands te koop op HT Forum. En soms biedt Ralf ze zelf ook aan in de Sponsoren-sectie. Moet het natuurlijk alleen wel net de kleur en het model (downfire of frontfire) zijn welke jij wilt hebben.
[ Voor 13% gewijzigd door Andyk125 op 08-07-2011 15:42 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Andyk125 op 11-07-2011 10:48 ]
K to the KillaZ
[ Voor 12% gewijzigd door Andyk125 op 11-07-2011 11:50 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq