Pfff.... Hifi Corner, wat een waardeloze winkel is dat.KillaZ schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:31:
@Andy: Ik heb ze bij hificorner vandaan, maar ik zou als ik jou was een mailtje naar die gast van H&C hifi sturen. Die is zeker de goedkoopste in NL.
In belgie is het i.m.o. een gare outletshop die ze verkoopt.![]()
Veel plezier met je BK sub iig. Begint wat te lijker op mijn setup
Een kleine 2 maanden geleden wilde ik een Boston Sub aanschaffen, bij H&C Hifi was die € 625,- en bij Hifi Corner liefst € 1.299,-. Heb ze een mail gestuurd of ze de sub ook konden leveren voor € 625,-, kreeg tot drie maal toe een mailtje dat ze dat misschien wel konden maar dan hadden ze wel de link nodig van de shop die ze voor € 625,- te koop had.
Twee weken geleden uit nieuwsgierigheid nog eens geprobeerd, wilde een Harmony One gaan bestellen. Bij Foka, Mediamarkt, Wehkamp en diverse andere aanbieders € 99,- (Foka inclusief verzendkosten) en bij Hifi Corner € 129,-!! Ook hiervoor een mailtje gestuurd met de vraag of ze voor € 99,- konden leveren, kreeg vrij snel reactie dat ze er de zelfde dag op terug zouden komen. Na anderhalve dag nog steeds geen antwoord dus maar gewoon bij Foka besteld.
Hifi Corner, mijn ervaringen ermee zijn waardeloos.