5.1 surround systeem met Receiver +/- €2250

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2024
KillaZ schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:31:
@Andy: Ik heb ze bij hificorner vandaan, maar ik zou als ik jou was een mailtje naar die gast van H&C hifi sturen. Die is zeker de goedkoopste in NL.

In belgie is het i.m.o. een gare outletshop die ze verkoopt. ;)

Veel plezier met je BK sub iig. Begint wat te lijker op mijn setup :9
Pfff.... Hifi Corner, wat een waardeloze winkel is dat.
Een kleine 2 maanden geleden wilde ik een Boston Sub aanschaffen, bij H&C Hifi was die € 625,- en bij Hifi Corner liefst € 1.299,-. Heb ze een mail gestuurd of ze de sub ook konden leveren voor € 625,-, kreeg tot drie maal toe een mailtje dat ze dat misschien wel konden maar dan hadden ze wel de link nodig van de shop die ze voor € 625,- te koop had.

Twee weken geleden uit nieuwsgierigheid nog eens geprobeerd, wilde een Harmony One gaan bestellen. Bij Foka, Mediamarkt, Wehkamp en diverse andere aanbieders € 99,- (Foka inclusief verzendkosten) en bij Hifi Corner € 129,-!! Ook hiervoor een mailtje gestuurd met de vraag of ze voor € 99,- konden leveren, kreeg vrij snel reactie dat ze er de zelfde dag op terug zouden komen. Na anderhalve dag nog steeds geen antwoord dus maar gewoon bij Foka besteld.
Hifi Corner, mijn ervaringen ermee zijn waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-06 10:55
Pino_Helmond schreef op maandag 11 juli 2011 @ 12:14:
[...]

Een kleine 2 maanden geleden wilde ik een Boston Sub aanschaffen, bij H&C Hifi was die € 625,- en bij Hifi Corner liefst € 1.299,-. Heb ze een mail gestuurd of ze de sub ook konden leveren voor € 625,-, kreeg tot drie maal toe een mailtje dat ze dat misschien wel konden maar dan hadden ze wel de link nodig van de shop die ze voor € 625,- te koop had.

Twee weken geleden uit nieuwsgierigheid nog eens geprobeerd, wilde een Harmony One gaan bestellen. Bij Foka, Mediamarkt, Wehkamp en diverse andere aanbieders € 99,- (Foka inclusief verzendkosten) en bij Hifi Corner € 129,-!! Ook hiervoor een mailtje gestuurd met de vraag of ze voor € 99,- konden leveren, kreeg vrij snel reactie dat ze er de zelfde dag op terug zouden komen. Na anderhalve dag nog steeds geen antwoord dus maar gewoon bij Foka besteld.
Waarom zou je persee bij die winkel willen bestellen als het ergens anders goedkoper is en Hificorner een waardeloze winkel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:53
Andyk125 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:48:
@Fear, ook al hou ik totaal niet van afstoffen maar bij mijn apperatuur maak ik vaak wel een uitzondering ;)
Ben alleen bang dat me vriendin dan zegt, doe je de rest ook even :P

Heb eens door het HTforum gebladerd, maar de sites van de winkels in Belgie worden niet genoemd, behalve discountonline.be maar daar moet je na mailen.. Er worden wel prijzen van €89,- voor de A25 genoemd en dat scheeld toch behoorlijk :?

Zat zelf ook te twijfelen om ze bij hificorner te bestellen Killaz, zit alleen te wachten op de receivers, zodat ik misschien nog een leuke korting kan krijgen als ik alles bij een winkel bestel.

De nieuwe Marantz zijn al wel in Amerika te verkrijgen, nu weet ik dat de receivers in Amerika vaak anders zijn dan in Europe. Maar neem toch niet aan dat deze pas een half jaar later uitkomt.

Wat voor kabels gebruik je trouwens voor je A25's Killaz?
Ik heb zelf gewoon prima ervaringen met hificorner, werd zelfs gebeld door Corné met de excuses dat de A25 iets later zouden geleverd worden.
Ik gebruik 2.5m2 kabels van Van Ingen die ik bij de aankoop van mijn vorige speakers kreeg. Voor de rears ga ik 2.5 m2 van de Gamma gebruiken.
Zoals je ziet, geil ik niet zo op die kabelgekte ;)
FeaR schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:51:
Ik weet niet of Killaz de naam van die shop weet waar je voor €89,- aan een A25 kan komen? Heb het idee van wel aangezien het "een gare outletshop" is. Maar mocht dat weer een andere keten zijn dan wil ik op HT Forum best een Privébericht naar wat mensen sturen om te vragen waar je voor €89,- aan zo'n A25 kan komen. En het hier dan natuurlijk delen.
Was inderdaad discountonline.be. Had ze een mail gestuurd, welke pas na 4 dagen werd beantwoord dat ze het erg druk hadden, maar dat de prijs wel correct was.
Pino_Helmond schreef op maandag 11 juli 2011 @ 12:14:
[...]

Totaal niet mijn ervaring, maar goed. ;)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
FeaR schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:51:
Ik weet niet of Killaz de naam van die shop weet waar je voor €89,- aan een A25 kan komen? Heb het idee van wel aangezien het "een gare outletshop" is. Maar mocht dat weer een andere keten zijn dan wil ik op HT Forum best een Privébericht naar wat mensen sturen om te vragen waar je voor €89,- aan zo'n A25 kan komen. En het hier dan natuurlijk delen.
Als je eens rond wil vragen zou dat super zijn ;) Nu gaat het me niet om een tientje, maar vindt het verschil tussen €129,- en €89,- wel heel erg groot. Als discountonline.be de shop is dan mail ik hun eens voor een prijs.. wel raar dat ze hem voor een onlineshop niet gewoon op hun site hebben staan 8)7

Gelukkig heb ik nog de tijd, dus als het 1 a 2 weken levertijd is, is het ook geen probleem, scheelt me toch al snel genoeg kabels of andere zaken voor te kopen..

@Killaz, waarom heb je ze niet gehaald bij Discountonline dan, van dat geldt had je bijna al 1 van de 2 A23 erbij kunnen kopen ;)

Heb ff een mailtje naar Dicountonline gestuurd, nu maar afwachten op een reactie..

[ Voor 3% gewijzigd door Andyk125 op 11-07-2011 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2024
Ossi schreef op maandag 11 juli 2011 @ 12:34:
[...]

Waarom zou je persee bij die winkel willen bestellen als het ergens anders goedkoper is en Hificorner een waardeloze winkel is?
Wat betreft de subwoofer, bij Hificorner waren alle kleuren op voorraad dus was de keuze groter. Daarnaast vond ik het verschil van ruim 50% op een bedrag van € 1.299,- wel erg veel dus wilde er wel eens een mailtje aan wagen. Noem het nieuwsgierigheid, was ook wat geweest als ze hem voor minder als de helft van de prijs die op de site staat zouden leveren. Een mailtje terug met de tekst dat ze niet met die prijs mee konden gaan was in ieder geval netter geweest als hoe de communicatie nu ging.

HiFi Corner is toch geen onbekende in de audio wereld en de ervaringen zijn in de regel erg positief. Daarom oom met de Harmony One eens een mail gestuurd, niet dat ik hem perse daar wilde bestellen maar was simpelweg erg benieuwd naar de reactie. Ze schrijven immers zelf op oa hun site `ergens anders goedkoper gezien, bel of mail voor een offerte`. Ook hier was het toch ook haalbaar geweest om binnen 24 uur ja of nee te antwoorden?

Kennelijk ben ik een van de weinige maar mijn ervaringen met deze shop zijn niet al te positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Andyk125 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 13:30:
[...]

Als je eens rond wil vragen zou dat super zijn ;) Nu gaat het me niet om een tientje, maar vindt het verschil tussen €129,- en €89,- wel heel erg groot. Als discountonline.be de shop is dan mail ik hun eens voor een prijs.. wel raar dat ze hem voor een onlineshop niet gewoon op hun site hebben staan 8)7

Gelukkig heb ik nog de tijd, dus als het 1 a 2 weken levertijd is, is het ook geen probleem, scheelt me toch al snel genoeg kabels of andere zaken voor te kopen..

@Killaz, waarom heb je ze niet gehaald bij Discountonline dan, van dat geldt had je bijna al 1 van de 2 A23 erbij kunnen kopen ;)

Heb ff een mailtje naar Dicountonline gestuurd, nu maar afwachten op een reactie..
Omdat ik ze al had misschien? ;)

Wil nog steeds uitbreiden met een extra setje, maar dat is nu verschoven naar september. Eerst 2 weken mexico maar eens overleven. :+

[ Voor 7% gewijzigd door KillaZ op 11-07-2011 15:00 ]

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
KillaZ schreef op maandag 11 juli 2011 @ 15:00:
[...]

Omdat ik ze al had misschien? ;)

Wil nog steeds uitbreiden met een extra setje, maar dat is nu verschoven naar september. Eerst 2 weken mexico maar eens overleven. :+
Ja als je ze al had dan houd het op he ;)
2 weken mexico, oh ben echt jaloers.. Daar zou ik ook wel een extra setje voor achterwege laten ;)
Mijn hele vakantie bestaat uit klussen aan ons nieuwe huisje :P Niet dat het erg is want we gaan later nog op vakantie naar Afrika

Wat voor connectoren gebruiken jullie trouwens op de kabels, banaanstekkers of gewoon spade pluggen?
Zit namelijk te kijken of ik kant en klare kabels ga kopen of ze zelf in elkaar ga zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Andyk125 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:18:
[...]

Wat voor connectoren gebruiken jullie trouwens op de kabels, banaanstekkers of gewoon spade pluggen?
Zit namelijk te kijken of ik kant en klare kabels ga kopen of ze zelf in elkaar ga zetten..
Niemand?

Ff een update, ik heb mijn speakers besteld:
2x Boston Acoustics A25
2x Boston Acoustics A23
1x Boston Acoustics A225C

Dacht als ik het doe dan maar meteen goed. Heb ongeveer €200,- bespaard door ze in Belgie te bestellen, bedankt Fear _/-\o_ Heb nog geen bericht terug, maar neem aan dat het allemaal wel goed gaat komen :P

Nu alleen nog een receiver ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-06 12:30

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Vette shit :D
Ik heb tot nu toe mijn speakers gewoon normaal met speakerkabel aangesloten :)
Vooral ook omdat bij mijn huidige receiver bananenstekkers e.d niet passen omdat het een soort van jaren '70 aansluiting dingetje heeft met speciale connectors. En gewoon de draadjes erin stoppen werkt perfect :)

Maar ik ga wel voor bananenpluggen én nieuwe kabels zodra ik een nieuwe receiver heb gekocht.

Veel plezier ermee alvast Andyk125 ! Nu moet Pioneer maar gauw de VSX-LX55 uitbrengen :) ben er benieuwd als je hem hebt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Priyantha Bleeker schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:50:
Vette shit :D
Ik heb tot nu toe mijn speakers gewoon normaal met speakerkabel aangesloten :)
Vooral ook omdat bij mijn huidige receiver bananenstekkers e.d niet passen omdat het een soort van jaren '70 aansluiting dingetje heeft met speciale connectors. En gewoon de draadjes erin stoppen werkt perfect :)

Maar ik ga wel voor bananenpluggen én nieuwe kabels zodra ik een nieuwe receiver heb gekocht.

Veel plezier ermee alvast Andyk125 ! Nu moet Pioneer maar gauw de VSX-LX55 uitbrengen :) ben er benieuwd als je hem hebt :D
Denk dat de frontspeakers wel banaanpluggen kunnen hebben, maar de rearspeakers komen tegen de muur, dus waarschijnlijk dat ik daar spade pluggen voor gebruik en banaastekkers bij de receiver.

Nu alleen maar hopen dat me vriendin ze niet te groot vind als rearspeakers :P

Wilde Chord carnival silverscreen kabels gebruiken, maar voor de rearspeakers wordt me dit iets te duur (bijna 6 a 7m), dus denk dat ik voor die speakers maar gewoon eenvoudige speakerkabels gebruik..

Nu alleen nog wachten op de nieuwe receivers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:02

FeaR

In GoT we trust

Als de speakers toch tegen de muur aan komen zou ik ze gewoon bare-wire aansluiten. Qua aansluiten is bare-wire nog steeds de beste manier. En als het toch uit het zicht is voegen banaanpluggen of spades toch niets toe. Want neem aan dat je niet elke dag de speakers van de muur gaat halen :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
FeaR schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 13:14:
Als de speakers toch tegen de muur aan komen zou ik ze gewoon bare-wire aansluiten. Qua aansluiten is bare-wire nog steeds de beste manier. En als het toch uit het zicht is voegen banaanpluggen of spades toch niets toe. Want neem aan dat je niet elke dag de speakers van de muur gaat halen :P
Haha nee ben niet van plan om ze elke dag van de muur te halen, misschien dat me vriendin ze er elke dag afhaald en dta ik ze er weer opnieuw aan de muur moet zetten ;)

@Priyantha Bleeker, jij bent onze Pioneer expert toch? :P

Heb ff zitten rondneuzen naar de pioneer VSX-2021 en de LX55, maar naast de wireless LAN kan ik geen verschillen ontdekken. Is dit echt het enige verschil? want vindt het prijsverschil wel erg hoog voor alleen een WLAN aansluiting :?

Daarnaast ook nog ff naar een Denon zitten kijken, stassen had een leuke aanbieding.Denon AVR-3312 en gratis een Denon dvd-2500bt erbij..

Ben al zo goed in een keuze maken 8)7 kan beter niet meer rondkijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Die aanbieding bij Stassen had ik ook gezien, geen verkeerde deal lijkt me zo. Zeker omdat ze voor een losse DVD-2500BT nog zo 400 - 500 euro vragen. Let wel dat het een oudere Blu-rayspeler is en dus niets heeft van 3D, HDMI 1.4 en zelfs geen Blu-ray Profile 2.0. De DVD-2500 BT heeft alleen een HDMI out voor naar de receiver en meer niet. Het is dan ook een BT, Blu-ray Transport. Maar goed, het is en blijft een referentiespeler van de klasse tot duizend euro. Ik hem hem zelf ook trouwens :P

De AVR-3312 ben ik niet zo kapot van eigenlijk. De AVR-3312 is de opvolger van de AVR-3311 en als je ze tegenover elkaar zet zijn er toch wat verschillen. Qua uiterlijk is het al een instapmodel geworden doordat er geen klepje meer aan de voorkant zit. Nu is de AVR-3312 ook wel goedkoper dan de AVR-3311, AVR-3310 en zelfs de AVR-2809 maar toch is het apart. Maar je ziet dit fenomeen bij wel meer versterkers: veel HDMI ingangen en netwerk wat de consument wilt. En qua componenten wordt het allemaal wat minder. En als je dan ziet dat de AVR-3312 ook weer een halve kilo lichter is dan de voorganger en zelfs kleiner... nee, dan hoef ik persoonlijk die AVR-3312 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Andyk125 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 13:58:

@Priyantha Bleeker, jij bent onze Pioneer expert toch? :P

Heb ff zitten rondneuzen naar de pioneer VSX-2021 en de LX55, maar naast de wireless LAN kan ik geen verschillen ontdekken. Is dit echt het enige verschil? want vindt het prijsverschil wel erg hoog voor alleen een WLAN aansluiting :?

Daarnaast ook nog ff naar een Denon zitten kijken, stassen had een leuke aanbieding.Denon AVR-3312 en gratis een Denon dvd-2500bt erbij..

Ben al zo goed in een keuze maken 8)7 kan beter niet meer rondkijken :P
Jups klopt ja :) Dat was bij de VSX-LX53 vs VSX-2020 ook al zo en bij de VSX-LX52 vs VSX-2019 ook :) En nu ook met de VSX-LX55 en de VSX-2021 dat er maar een paar kleine verschillen zijn ja.
Het grote verschil tussen beide is eigenlijk het meeleveren van de WLAN adapter, en een aluminium frontje ipv plastic en daardoor en wat duurdere/luxere uitstraling(in ieder geval dat was bij de VSX-2020 vs VSX-LX53 zo, als ik nu de foto's bekijk zie ik geen verschil in textuur maar ik heb ze nog niet irl gezien helaas). In tegenstelling tot de VSX-2020 heeft de VSX-2021 nu wél een grote klep aan de voorkant dat was bij de vorige serie nog een verschil tussen de VSX-2020 en de VSX-LX53 maar dat verschil is er nu niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
@Fear, bedankt voor je uitleg, denk dat het ook geen denon was geworden hoor. Eigenlijk is het gewoon te gek dat ze voor zo'n BD player nog zoveel geld durven te vragen ook al zijn ze compatible met de oude formaten.

@Priyantha Bleeker,
Dat Aluminium frontje kan ik dus nergens weervinden, op de site van Pioneer staat namelijk ook gewoon een plastic front bij de lx-55. Denk dat het me die €300,- niet waard is om alleen een WLAN adapter er bij te krijgen :P Misschien toch maar ff wachten tot ze in de winkel te zien zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Uhu :)
Ik zie het ook niet terug nog helaas :( Maarja ik denk dat je gewoon net als wat je zelf net al zegt gewoon even afwachten totdat ze in de winkels zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Andyk125 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 14:42:
@Fear, bedankt voor je uitleg, denk dat het ook geen denon was geworden hoor. Eigenlijk is het gewoon te gek dat ze voor zo'n BD player nog zoveel geld durven te vragen ook al zijn ze compatible met de oude formaten.
Tsja, het is en blijft Denon. Die hebben nu eenmaal spullen op de markt die echt te hoog zijn geprijsd. Zo hebben ze ook een Blu-rayspeler welke je zo'n €4999,- zal kosten. Maar als je dan nagaat dat die bij een receiver hoort (althans, zelfde serie) welke je €6999,- kost dan matched dat wel weer.

Overigens is die DVD-2500BT wel een makkelijke speler. Schijnt ook een betere beeldkwaliteit te hebben dan menig andere speler, maar dat zie je op een normaal scherm toch niet dus daar hoef je het al niet voor te doen. Vind het wel frappant dat mijn oude Pioneer Blu-rayspeler bij elke nieuwe Blu-ray wel een update moest doen voordat deze af kon worden gespeeld. Er waren zelfs updates voor film, zo was er de "Avatar-Update" omdat die film anders niet speelde. Doe ik diezelfde film in mijn Denon heb ik meteen beeld. Toch apart van een speler van die leeftijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
@Andy, wat heb je nu betaald voor de A25? Een euro of 170 voor een setje? ;)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
@Priyantha Bleeker, Ach we wachten af ;) verwacht eigenlijk toch wel dat de fabrikant de juiste foto's op hun site zetten maaar we zullen wel zien, als maar niet eind augustus wordt..

@Fear, Ik denk dat ik geen blu-ray speler neem, of in ieder geval geen van €400,- . Heb veel films die ik toch overzet na de computer omdat ik een HDI Dune heb die een geweldige beeldweergave heeft. het geluid moet ik nog zien want er zit momenteel geen geluidssysteem achter..

@Killaz, ik heb de volgende prijzen betaald (per stuk)
Boston Acoustics A25: €89,-
Boston Acoustics A23: €70,-
Boston Acoustics A225C: €130,-

Scheeld toch snel €200,- met de normale winkelprijzen hier in Nederland >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Das zeker niet duur :) Goedkoopste NL winkel is Hchifi die 179 euro vroeg incl. verzenden voor een set A23 :)

Hoop voor je dat het ook allemaal aankomt >:) :+

[ Voor 36% gewijzigd door KillaZ op 15-07-2011 09:31 ]

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
KillaZ schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 09:30:
Das zeker niet duur :) Goedkoopste NL winkel is Hchifi die 179 euro vroeg incl. verzenden voor een set A23 :)

Hoop voor je dat het ook allemaal aankomt >:) :+
Haha ik hoop ook dat het aankomt ;) zoniet dan kom ik ze persoonlijk een bezoekje brengen, zo ben ik dan ook wel weer >:) Maar tot nu toe heb ik nog niks betaald, dus ben nog niets kwijt als ze niet leveren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Zo ff aan denken geweest over het aansluiten van de rearspekaers en me vriendin wil ze eigenlijk niet aan de muur. Om me veel moeite te besparen, ook met eventueel kabels wegwerken in de muur zat ik te twijfelen om ze op stands te plaatsen.

Nu zag ik op ht-forum een foto van mooie stands, maar kan niet achter het type komen en heb geen behoefte om alleen daarvoor een account aan te maken :P hieronder een link:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112997.0

Zelf heb ik de volgende gevonden, maar ik kan geen winkel in Nederland vinden die hem heeft:
http://www.sanus.com/eu/n...ions/sp-home-theater/HTB7

iemand een idee welke stands het kunnen zijn, of een winkel van bovenstaande mag ook.
Ze moeten wel in het zwart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Niemand?

Fear kun jij anders die gebruiker vragen op ht forum? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Ik neem aan dat het om de stands op deze foto's gaat? Aan de url van de foto te zien is de kans zeer groot dat die HT Member uit België komt. Dus wellicht verklaard dat waarom je niets in Nederland kan vinden. Maar ik wil wel even een bericht voor je sturen om te vragen welke stands dat zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-07-2022
@Andyk125
Waar heb je ze nu precies besteld? ik ben in de running voor exact hetzelfde setje(waarschijnlijk wel met sub) zo te zien heb je er een mooie prijs voor betaald, en we blijven nederlanders (ons bin zunig).

Ik zit zelf te denken om het geheel te connecten met de Pioneer VSX-921, hoop deze combi nog ergens te kunnen beluisteren, maar las dat deze combi boston(iets met warm geluid) + pioneer (iets met koud) goed is.

[ Voor 4% gewijzigd door Frenkie op 18-07-2011 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
FeaR schreef op maandag 18 juli 2011 @ 10:38:
Ik neem aan dat het om de stands op deze foto's gaat? Aan de url van de foto te zien is de kans zeer groot dat die HT Member uit België komt. Dus wellicht verklaard dat waarom je niets in Nederland kan vinden. Maar ik wil wel even een bericht voor je sturen om te vragen welke stands dat zijn :)
Het gaat om die foto ja, misschien dat ik ze daarom niet in Nederland kan vinden. Als je dat voor mij zou kunnen vragen zou dat super zijn ;) bedankt voor all hulp en inbreng _/-\o_
sjaakster schreef op maandag 18 juli 2011 @ 11:32:
@Andyk125
Waar heb je ze nu precies besteld? ik ben in de running voor exact hetzelfde setje(waarschijnlijk wel met sub) zo te zien heb je er een mooie prijs voor betaald, en we blijven nederlanders (ons bin zunig).

Ik zit zelf te denken om het geheel te connecten met de Pioneer VSX-921, hoop deze combi nog ergens te kunnen beluisteren, maar las dat deze combi (boston + pioneer goed is)
Ik heb ze gehaald bij Discountonline.be, ze staan momenteel nog in bestelling dus het moet allemaal nog goed aflopen maar daar ben ik niet zo bang voor. Je moet ze wel een mail sturen, want op de site kun je het niet vinden.

Ik heb ook een sub erbij (BK XLS200 -DF) , omdat het laag van de boston's nogal tegenvalt volgens veel reviews

Zit zelf ook te denken aan een pioneer, wilde de LX55 halen maar die kan ik nog nergens vinden en als het met de kabels in ons huis allemaal goed gaat heb ik geen WLAN nodig en dan haal ik de VSX-2021 ..

[ Voor 3% gewijzigd door Andyk125 op 18-07-2011 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkie
Top, ik hou dit topic in de gaten want ben erg benieuwd naar hoe het afgeleverd wordt en wanneer natuurlijk en wat je ervaringen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Andyk125 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 11:38:
[...]Het gaat om die foto ja, misschien dat ik ze daarom niet in Nederland kan vinden. Als je dat voor mij zou kunnen vragen zou dat super zijn ;) bedankt voor all hulp en inbreng _/-\o_
Ik had gisteren al een bericht gestuurd, maar tot op heden nog niets terug gehad. Mocht ik wat weten dan weet jij het ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
sjaakster schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:07:
Top, ik hou dit topic in de gaten want ben erg benieuwd naar hoe het afgeleverd wordt en wanneer natuurlijk en wat je ervaringen zijn.
Zou niet wachten op mijn ervaringen, we moeten namelijk eerst onze woning nog verbouwen ;) Dus voor dat alles klaar en aangesloten is zal het wel eind augustus zijn. Weet niet hoe lang je wilt wachten, maar zal laten weten als alles er is en paar foto's van de speakers maken..
FeaR schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:16:
[...]

Ik had gisteren al een bericht gestuurd, maar tot op heden nog niets terug gehad. Mocht ik wat weten dan weet jij het ook :)
In ieder geval bedankt voor vragen Fear :)

Heb paar stands gevonden alleen is de vraag of de Boston's erop passen, ze lijken ook veel op de stands van de foto.

http://www.redcoon.nl/ind...006/Canton_LS_801_zwart/#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkie
@Andy, mijn huis wordt eind november pas opgeleverd dus voordat ik er in zit haha:D wacht wel eerst rustig de foto's af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-06 10:22
Andyk125 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 09:45:
[...]

Haha ik hoop ook dat het aankomt ;) zoniet dan kom ik ze persoonlijk een bezoekje brengen, zo ben ik dan ook wel weer >:) Maar tot nu toe heb ik nog niks betaald, dus ben nog niets kwijt als ze niet leveren :P
Hoe heb/ga je de betaling regelen als ik vragen mag ?

Zit er ook aan te denken om bij hun de boxen te bestellen was alleen van plan 4 x a25 te bestellen of is dat overkill ?

Zal worden aangesloten op een Onkyo TX-NR509.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Waarom is dat overkill? ;)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
sjaakster schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:18:
@Andy, mijn huis wordt eind november pas opgeleverd dus voordat ik er in zit haha:D wacht wel eerst rustig de foto's af.
Oh dan heb je zelf ook nog alle tijd, zodra ik de spullen heb zal ik wat foto's maken. Als het goed is krijg ik volgende week al mijn BK subwoofer..
MaceNL schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 09:08:
[...]

Hoe heb/ga je de betaling regelen als ik vragen mag ?

Zit er ook aan te denken om bij hun de boxen te bestellen was alleen van plan 4 x a25 te bestellen of is dat overkill ?

Zal worden aangesloten op een Onkyo TX-NR509.
Ik ga nog even vragen hoe ik het moet betalen, waarschijnlijk krijg ik egwoon een factuur mee gestuurd..

Overkill zal het niet zijn, het is net wat je zelf wilt. Ik kreeg het bijna niet voor elkaar bij me vriendin om zowel fronts als backs en een center te kopen. Laat staan 4x A25 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Andyk125 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 08:51:
[...]In ieder geval bedankt voor vragen Fear :)
En antwoord terug :)
Dee stands komen van bij Stassen vandaan, aan de onderkant staat "S.F.S. Design" maar ik kan daar nergens iets van vinden op het internet, heb even op de factuur gekeken en daar staat enkel: "SFS STAND BLACK".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
FeaR schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 12:25:
[...]

En antwoord terug :)

[...]
Bedankt FEAR _/-\o_

Zal wel even met stassen anders contact opnemen wat voor speakerstand het kunnen zijn en wat ze kosten. Anders worden het misschien toch de Canton stands, alleen even kijken of dat past :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

NP :)

En succes met de aanschaf van die stands :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Nou mijn BK xls200 df mk2 is binnen hoor, kan alleen niet testen want ik heb geen versterker meer sinds twee maanden :F

Nog steeds aan het twijfelen welke receiver het wordt, denk toch dat het de vsx-2021k wordt. deze is namelijk al voor €850,- te krijgen.

Jammer dat de mediamarkt hem niet heeft, want dan had ik met de nieuwe aanbiedingen meteen een tv gekocht en zo toch een leuke korting eruit kunnen slepen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
FeaR schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 12:50:
NP :)

En succes met de aanschaf van die stands :)
Dag Fear, Heeft de persoon van de stands misschien ook een prijs genoemd?

Stassen wil namelijk €165,00 voor de stands hebben per paar, nu kijk ik niet meteen op van deze prijzen maar de canton stands waren maar €45,00 per stuk. Zou je dat anders voor me kunnen vragen?

Als die het liever vermeld is het ook geen probleem hoor, ben alleen nieuwschierig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkie
AndyK125, hoe staat het ervoor? nog steeds erg benieuwd naar je bevindingen (ook omtrent bestelling in belgie en leveringstijden/staat van levering.)

[ Voor 3% gewijzigd door Frenkie op 01-08-2011 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achilles
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-06 08:19

Achilles

Koning van de Myrmidonen

Andyk125 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:53:
...
Heb nu de volgende speakers op het oog:

Front speakers:
- Monitor Audio RX1 (staat hoog op me lijstje ;) )
- Monitor Audio GX50
- B&W CM1
- Boston Acoustics A25 (niet helemaal gek van de looks)

Rear speakers:
- Monitor audio R90HD
- Boston Acoustics A23
- Monitor audio RXFX (formaat staat me een beetje tegen)

De Monitor audio RXFX zien er naast het formaat wel het beste uit, vindt het jammer dat ze voor de R90HD geen mooie front hebben zoals de RX1. Anders had ik het wel geweten..
....
Andyk125 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 11:38:
[...]
Ik heb ook een sub erbij (BK XLS200 -DF) , omdat het laag van de boston's nogal tegenvalt volgens veel reviews
_/-\o_ Dankuwel voor alle inspanningen, ben ook op zoek naar een surround systeem(maar dan alleen de boxen) voor rond de 1200 euro. Zal ik boston of monitor audio nemen?

[ Voor 19% gewijzigd door Achilles op 02-08-2011 17:04 ]

| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
sjaakster schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 11:20:
AndyK125, hoe staat het ervoor? nog steeds erg benieuwd naar je bevindingen (ook omtrent bestelling in belgie en leveringstijden/staat van levering.)
Dag Sjaakster, ik krijg me speakers begin volgende week geleverd.. Neem aan dat alles wel goed verloopt ;) ben op moment erg druk met het klussen aan ons nieuwe huisje, de laatste 3 dagen niks anders gedaan dan breken en alles schuren :P heb de laatste dagen geen min achter me pc gezeten, dus dit typ ik ff snel op me tel.
D13 schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 16:56:
[...]

[...]

Het ligt eraan wat je wilt, ik vond de monitor audio heel goed en ze hebben een mooi uiterlijk. Maar voor het bedrag wat je wilt, zou ik toch voor de bostons gaan. Je kunt natuurlijk de bx serie van MA kiezen ma die zijn een stuk grootse dan de bostons ;)

_/-\o_ Dankuwel voor alle inspanningen, ben ook op zoek naar een surround systeem(maar dan alleen de boxen) voor rond de 1200 euro. Zal ik boston of monitor audio nemen?

• KillaZ
En? Alles binnen en geinstalleerd? >:)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
KillaZ schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 18:41:
En? Alles binnen en geinstalleerd? >:)
Haha nee nog steeds niet :/ Alle spulen zijn binnen, alleen nog een versterker en een paar kabels. We zijn op moment nog steeds druk met het verbouwen, we waren niet van plan om zo heel veel te doen, maar er komen steeds meer dingen bij en we hebben paar kleine tegenslagen gehad :F

Ben alleen nog aan twijfelen welke kabels ik ga nemen, denk gewone simpele kabels :P Al die dure kabels vindt ik ook maar onzin.. Heb laatse de Pioneer vsx-921 gezien kon de vsx-2021 niet zo snel vinden, maar vondt de kwaliteit van de draaiknoppen een beetje tegenvallen.

Nu moet ik zeggen dat tegenwoordig apparatuur (maakt niet uit wat) echt bagger is met al die plastic troep, of dit nu een magnetron, versterker of wat anders is.

Als het goed is heb ik eind van de maand alles klaar en dan zal ik eens een foto posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venom1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-10-2024
En hoever is het af? En wat heb je uiteindelijk gedaan met de A25's als fronts? Stand, opgehangen? Ik zit namelijk nog te twijfelen tussen de A25 of de A250, die A250 heb ik afgelopen week gehoord geweldig geluid voor die prijs. Ik zou ook tevreden zijn over het geluid van de A25 speakers maar ik zit nog te denken over op wat voor een manier ik ze ga neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-06 20:47
venom1 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 00:37:
En hoever is het af? En wat heb je uiteindelijk gedaan met de A25's als fronts? Stand, opgehangen? Ik zit namelijk nog te twijfelen tussen de A25 of de A250, die A250 heb ik afgelopen week gehoord geweldig geluid voor die prijs. Ik zou ook tevreden zijn over het geluid van de A25 speakers maar ik zit nog te denken over op wat voor een manier ik ze ga neerzetten.
En wat is het geworden ?
Momenteel zit ik ook te kijken naar een speaker upgrade en als front lijken de A250 mij mooier dan A25 op poot. Surround wel A25.
Ben benieuwd wat het geworden is...

PSNID : HoefMeistert

Pagina: 1 2 Laatste