Dit wordt wat kort door de bocht en dat wordt veelal niet gewaardeerd hier op GoT, Maar ik heb geen verstand van receivers en ook helemaal niet de tijd (en zin) om mij er voldoende in te verdiepen.
Edit: Wordt tijd om te gaan slapen, Was in de veronderstelling dat het rond half 3 was... En had dit beter in het juiste aankoopadvies topic kunnen plaatsen realiseer ik me net, Maar volgens mij ben ik te moe want ik vind hem niet.
Moderators: Mocht u hem voor me verplaatsen, Dan zou ik het zeer op prijs stellen als u een DM met de nieuwe locatie ervan naar mij stuurt.
Eergisteren een groot deel van mijn apparatuur weer aan mijn net nieuwe TV aangesloten (Panasonic 42ST60) en daarbij liep ik tegen een probleem aan, Voor de Gameconsoles wil ik dan gebruik kunnen maken van de Gamemode van de tv (Vanwege de input-lag van dit model tv) en voor Digitale TV (Humax 5100c, Ziggo), Blu-Ray, HD-DVD en gewone DVD's weer niet.
Oplossing, Continu lopen klooien met de afstandsbediening en menu's van de TV of ervoor zorgen dat er iets tussenkomt waarmee ik simpeler kan schakelen. (hdmi out 1 zal dan voor tv/film zijn en hdmi out 2 voor games.)
Nu zat ik ook al een tijd aan een betere stereoset te denken want de Creative T20's die nu aan mijn PC hangen doen het prima voor gewoon geluid maar laten aardig wat steken vallen als het op mijn muziek voorkeur aankomt. (Instrumentaal, Synthesizer, New Age, Beetje in die richting.)
Ibood.com had gisteren een 5.0 set van Jamo (S 426) waarvan de zuilen mij wel aanspraken (En die zijn los duurder dan daar de 5.0 set koste.) dus die is besteld, Moet alleen wel nog kabels en belangrijker een receiver bij.
Nu kwam ik met wat zoekwerk bij twee kandidaten uit: De Onkyo TX-NR626 en de Pioneer VSX-923, Van beide heb ik bij de fabrikanten op de site gekeken, met google gezocht en door de handleidingen gebladerd maar het is mij nog steeds niet duidelijk of deze receivers kunnen wat ik wil. Zo niet naar welke prijsklasse/modellen zou ik dan moeten kijken?
De vervolgvraag is dan ook gelijk zijn er ook receivers met 3 hdmi out's zodat de gameconsoles ook naar een full hd monitor kunnen worden uitgestuurd?
En zo ja, Wat mogen die dan kosten?
Tweakers.net/pricewatch bied hier geen filteropties voor en kieskeurig gaat ook niet verder dan 1 of 2 hdmi out's.
Ik ga ervan uit dat een receiver toch zeker wel een jaar of 5 meegaat dus ik wil daar best wel wat geld voor uitgeven als het aan mijn wensen voldoet.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
[
Voor 8% gewijzigd door
Sato op 29-01-2014 05:24
]