hé jammer. Nee 5.1 is voldoende alleen de set is volgens mij hetzelfde als de 5.1 set die hier wordt verkocht en nog eens stukken goedkoper. Tja ik dacht dat lijkt me wel watFeaR schreef op woensdag 26 december 2012 @ 00:46:
[...]
Je zit twee keer met de 110 Volt van de Amerikaanse versie: zowel op de receiver als op de subwoofer. Je zal twee maal een converter nodig hebben om dat naar 230 Volt te krijgen. Tevens zit je ook met de garantie, als er iets kapot gaat dan zal je dat terug moeten sturen naar Amerika. En Onkyo staat er toch wel om bekend een wat onstabieler merk te zijn als het gaat om de kwaliteit. Het is geen merk dat ik aan zou schaffen zonder een makkelijke garantieverloop. Ik weet overigens niet hoe het met Onkyo zit, maar er zijn merken waarbij het Amerikaanse model minder van kwaliteit is dan de Europese variant. Bij Pioneer zie je dit veel bijvoorbeeld.
Heb je echt 7.1 nodig? Qua kant en klare 7.1 setjes staat de Philips HTR-9900 nog steeds bovenaan het lijstje als je het mij vraagt. Enige nadeel is dat die geen HDMI 1.4 en 3D doet.
Maar niet doen dus. Waar ik ook nog over twijfel om de goedkopere ht-s6505 http://www.eu.onkyo.com/en/products/ht-s6505-76145.html aan te schaffen en de 250 a 300 euro die ik bespaar gebruik om de fronts te vervangen. Alleen ik twijfel dus wat beter is.
PunlArjen