Ik zie jou ook veel posten in de forums aldaar idd (ik heb een account daar, maar post niet zo heel veel)...

Heb een full wipe gedaan vóórdat ik de rom installeerde.
Wat je kan proberen is de data te wissen van clock.
Kun je aangeven wat je hiermee bedoelt? Als in: welke data?

Verder heb ik zelf, omdat ik het niet gebruik, de alarm widget en de clock widgets verwijderd.
De widgets gebruik ik ook niet, enkel de klok als wekker.

Verder draai ik deze ROM met het stock thema. Heb daar wel een %batterij in gezet.
Ik heb ook de stock theme, in het blauw, die groene is niks. Overigens gebruik ik de build-in % batterij.

Overigens zou ik de framework fix wel even installeren, voor zover nog niet gedaan. Het blijkt dat in alle frameworks van LSJ een belachelijke fout van Samsung zit die ontdekt is door een AllianceROM gebruiker en opgelost is door Goldie (de dev van AllianceROM): het is een knip/plak fout van het S3 framework (blijkt uit de batterij capaciteit en het aantal cores). Sinds deze fix heb ik geen freezes meer op het lockscreen gehad!
Ik heb sowieso geen problemen met het lockscreen gehad. Wel dat ik met de ROM customizer geen apps kon verwijderen, dus heb ik die aangepaste kernel moeten installeren. En daarmee lijkt het weer niet mogelijk om die framework fix te installeren.
Overigens valt het me op dat met elke JB ROM die ik tot nu toe heb geprobeerd (CM10, JellyBAM, Pacman en nu dus Alliance ROM) het verbruik
altijd hoger is dan wat ik had met ICS (terwijl JB toch gepromoot wordt als zuiniger?). Alliance is daarbij tot nu toe de zuinigste. Ben echt benieuwd nog naar de WanamLite v13 ROM, ook een JB, die ook zuiniger zou zijn, ik moet het echter nog testen, deze gaf bij mij althans een eeuwigdurende boot animation...
EDIT:
Net even opnieuw geflashed, om die fix te installeren, dat flashen + de reboots... 4% van de batterij kwijt, waar dat eerst altijd 0% verschil was. De batterij draint ook als het scherm maar aan staat en de CPU wordt een beetje warm.
[
Voor 18% gewijzigd door
CH4OS op 12-12-2012 17:47
]