Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:50

n00bs

Het is weer Zomer!

Wat doet het trouwens achterlijk lang voor de officiele update. Deze zou in november voor de S2 uitgebracht worden. Is dit weer de zoveelste belofte die voor de S2 niet nagekomen gaat worden?

Is er iemand die iets meer weet wanneer 4.11/4.12 uit gaat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
n00bs schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:33:
Wat doet het trouwens achterlijk lang voor de officiele update. Deze zou in november voor de S2 uitgebracht worden. Is dit weer de zoveelste belofte die voor de S2 niet nagekomen gaat worden?

Is er iemand die iets meer weet wanneer 4.11/4.12 uit gaat komen?
Volgens mij hebben ze alleen gezegd Q4 voor JellyBean. Ga er dus maar van uit dat hij op 31/12 verschijnt. Alles wat het eerder is, is meegenomen. Ik zou er ook niet van op kijken als het pas januari wordt. Toen die uitspraak gedaan werd, werd er namelijk nog gesproken over 4.1.1, en inmiddels is er 4.1.2 gelekt. Het kan zijn dat ze al met 4.1.1 bezig waren en dat ze later zijn omdat ze nu verder zijn gegaan met 4.1.2.

Als je kijkt hoe soepel de leak al loopt, mogen ze die met een paar puntjes op de i al heel snel uitbrengen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-09 23:22
Ik draai nog steeds de F1 Galaxy Nexus Rom van Faryaab. Werkt voortreffelijk. Met de Extended Battery (2 weekjes oud pas) haal ik makkelijk een hele dag met intensief gebruik (5 uur + screen time). Brightness op laag dan zelfs 1,5 dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens Samsung zou hij eind december uit komen (4.1.2 jelly bean) Januarie zou ook nog kunnen denk ik dan.
Dan hangt het nog van je provider af, wanneer jij hem binnen krijgt..
via O.ver T.he A.ir, anders via Kies.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2012 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:04:
Volgens Samsung zou hij eind december uit komen (4.1.2 jelly bean) Januarie zou ook nog kunnen denk ik dan.
Dan hangt het nog van je provider af, wanneer jij hem binnen krijgt..
via O.ver T.he A.ir, anders via Kies.
Losse niet provider gebonden toestellen zullen hem natuurlijk het 1e krijgen.
Zodra de XEN-versie er officieel is ga ik hem met Odin flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
Gruijters schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:23:
Ik draai nog steeds de F1 Galaxy Nexus Rom van Faryaab. Werkt voortreffelijk. Met de Extended Battery (2 weekjes oud pas) haal ik makkelijk een hele dag met intensief gebruik (5 uur + screen time). Brightness op laag dan zelfs 1,5 dag.
Lijkt me dat dat eerder door de extended battery komt dan door de rom om eerlijk te zijn :)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:31:
Losse niet provider gebonden toestellen zullen hem natuurlijk het 1e krijgen.
Zodra de XEN-versie er officieel is ga ik hem met Odin flashen.
Is niet waar. Ik heb een losse SGS2 gekocht bij de Mediamarkt, maar kon ICS pas installeren toen Hi / KPN (mijn mobiele provider) de ICS update had vrijgegeven. Meerdere malen ook naar mij bevestigd destijds door de Nederlandse Samsung Mobile webcare.

Destijds met ICS ook: Samsung had iets later dan geplant de update uitgegeven, maar de providers maakten er een potje van met het releasen van de update op hun netwerk.

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 28-11-2012 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Dan haal je hem toch via Kies? Heb je ook geen 'last' van je netwerkprovider. Weet je overigens zeker dat dat toestel van de MM een XEN was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

woekele schreef op woensdag 28 november 2012 @ 20:53:
Dan haal je hem toch via Kies? Heb je ook geen 'last' van je netwerkprovider. Weet je overigens zeker dat dat toestel van de MM een XEN was?
100% ook Kies gaf de update niet gelijk destijds. Toen ik navraag deed bij Samsung, was de reactie dat ik moest wachten op de provider die ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Occy74 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 17:15:
[...]

Lijkt me dat dat eerder door de extended battery komt dan door de rom om eerlijk te zijn :)
ik vind mijn rom resurrection 3.2.1 met siray bedroevend. Om 8 uur aan, om half 2 was hij leeg, nauwelijks iets mee gedaan... Waarschijnlijk zuigt google sync veel maar toch.

Ik ben aan het overwegen om een extended batterij oid te kopen. Nu zie ik non brand en merk dingen, ook eentje van 3200 mA. zou deze echt sterk zijn? Of is een 2000 net zo goed?

http://www.gsmpunt.nl/acc...00-galaxy-s-ii/batterijen (bv die van 29,95 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker die 2000 mah van Samsung halen. Die 3rd party troep maakt je telefoon lelijk en belooft wel fijn 3000+ mah maar je weet ongetwijfeld dat dit in de praktijk tegenvalt.

Bij normaal gebruik moet je 'em toch elke dag opladen en met die extended battery haal ik het makkelijk een hele werkdag (en een paar uur erbij) tenzij ik op 3g zit en veel Whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

tennisbal schreef op woensdag 28 november 2012 @ 23:00:
[...]
ik vind mijn rom resurrection 3.2.1 met siray bedroevend. Om 8 uur aan, om half 2 was hij leeg, nauwelijks iets mee gedaan... Waarschijnlijk zuigt google sync veel maar toch.

Ik ben aan het overwegen om een extended batterij oid te kopen. Nu zie ik non brand en merk dingen, ook eentje van 3200 mA. zou deze echt sterk zijn? Of is een 2000 net zo goed?

http://www.gsmpunt.nl/acc...00-galaxy-s-ii/batterijen (bv die van 29,95 euro)
Ligt niet aan je rom of kernel, ik zou eens betterbatterystats installeren als ik jou was. Overduidelijk iets wat je telefoon wakker houd.

Verwijderd

CptChaos schreef op woensdag 28 november 2012 @ 21:22:
[...]
100% ook Kies gaf de update niet gelijk destijds. Toen ik navraag deed bij Samsung, was de reactie dat ik moest wachten op de provider die ik heb.
Volgens mij is er dan miscommunicatie geweest tussen jou en Samsung. Want bij XEN maakt het niet uit welke provider je hebt. Bij het OTA (WiFi) of via Kies checken voor update's wordt naar de CSC gekeken en niet naar wat voor simkaart-provider je hebt.

Daarom kiezen velen er juist voor om een los unbranded toestel te kopen, dan hoeft er niet gewacht te worden totdat de provider eindelijk zijn versie klaar heeft.

Correct me if I'm wrong.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2012 08:51 ]

• Tennisbal
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 23:15:
Lekker die 2000 mah van Samsung halen. Die 3rd party troep maakt je telefoon lelijk en belooft wel fijn 3000+ mah maar je weet ongetwijfeld dat dit in de praktijk tegenvalt.

Bij normaal gebruik moet je 'em toch elke dag opladen en met die extended battery haal ik het makkelijk een hele werkdag (en een paar uur erbij) tenzij ik op 3g zit en veel Whatsapp.
tja volgens mij is dit een aanname. Ik heb soms wel eens ervaring dat een third party wel beter werkt. Dus wil dit zeker weten. vb die 2800 versie, die is dikker en past niet normaal in de phone, Samsung zal nooit zo'n ding uitbrengen en in dit geval denk ik dat die 2800 wel sterker/beter is.

[ Voor 12% gewijzigd door Tennisbal op 29-11-2012 10:58 ]

tennisbal schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:49:
tja volgens mij is dit een aanname. Ik heb soms wel eens ervaring dat een third party wel beter werkt.
Nou, vrijwel alle b-merk batterijen met een waarde er op die bizar hoog is halen de opgegeven waarde niet hoor. Let wel: een 3000mAh kan best 2200mAh leveren of zo dus is 'ie alsnog "beter" dan de standaard accu.

Ze zijn altijd sowieso (veel) dikker dus je telefoon ziet er erna niet meer uit. Een accu met dezelfde dikte als de standaard 1650 dan wel extended 2000mAh versie én die veel meer capaciteit levert bestaat simpelweg niet.

Heb ook okay ervaringen met third party accu's (voor DSLR bijvoorbeeld) maar die beloofden dan ook geen spectaculair hoge waardes. Gewoon hetzelfde als de originele, alleen een stuk goedkoper.

Nickname does not reflect reality

• Tennisbal
Brad Pitt schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:58:
[...]

Nou, vrijwel alle b-merk batterijen met een waarde er op die bizar hoog is halen de opgegeven waarde niet hoor. Let wel: een 3000mAh kan best 2200mAh leveren of zo dus is 'ie alsnog "beter" dan de standaard accu.

Ze zijn altijd sowieso (veel) dikker dus je telefoon ziet er erna niet meer uit. Een accu met dezelfde dikte als de standaard 1650 dan wel extended 2000mAh versie én die veel meer capaciteit levert bestaat simpelweg niet.

Heb ook okay ervaringen met third party accu's (voor DSLR bijvoorbeeld) maar die beloofden dan ook geen spectaculair hoge waardes. Gewoon hetzelfde als de originele, alleen een stuk goedkoper.
het gaat hier ook om een dikkere versie. Het lijkt me daarom logisch dat hij meer vermogen kan hebben. Als ik hiermee wel gewoon 12 uur phone kan gebruiken ben ik blij. Nu is dramatisch. en idd het ligt ook wss aan een app, waarschijnlijk google sync
tennisbal schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:00:
het gaat hier ook om een dikkere versie. Het lijkt me daarom logisch dat hij meer vermogen kan hebben.
Meer: sure. Waardes als "3500mAh": doubt that.
Als ik hiermee wel gewoon 12 uur phone kan gebruiken ben ik blij. Nu is dramatisch. en idd het ligt ook wss aan een app, waarschijnlijk google sync
Inderdaad eerst even je telefoon checken (BBS) wat daar mankeert i.p.v. zo'n hideous ding aan te schaffen.

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-09 21:02
Oke, ik heb nu eindelijk mijn telefoon geroot d.m.v. CWM erop te flashen als bootloader op een verse installatie van Samsung ICS 4.0.3 inclusief een data wipe en cache wipe etc etc zodat de telefoon helemaal fris is, vervolgens SS Busybox geinstalleerd d.m.v. CWM Recovery. Alles werkt prima op de telefoon zelf, en kan er ook gewoon via Windows bij, echter kan de telefoon na de root niet meer met KIES verbinden, helemaal niks noppes nul, ik krijg de melding van KIES dat de service o.i.d. op de telefoon niet gestart kan worden, heb de drivers al tig keer verwijderd/herinstalleerd, USB debug aan/uit maar geen van die opties maakt ook maar iets verschil, ik zou graag het 1 en ander terug willen zetten vanuit een backup die gemaakt is in KIES...

Ik weet niet of dit specifiek onder problemen met KIES valt omdat het gebeurde nadat ik geroot had.

• Tennisbal
Dylan93 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 23:15:
Oke, ik heb nu eindelijk mijn telefoon geroot d.m.v. CWM erop te flashen als bootloader op een verse installatie van Samsung ICS 4.0.3 inclusief een data wipe en cache wipe etc etc zodat de telefoon helemaal fris is, vervolgens SS Busybox geinstalleerd d.m.v. CWM Recovery. Alles werkt prima op de telefoon zelf, en kan er ook gewoon via Windows bij, echter kan de telefoon na de root niet meer met KIES verbinden, helemaal niks noppes nul, ik krijg de melding van KIES dat de service o.i.d. op de telefoon niet gestart kan worden, heb de drivers al tig keer verwijderd/herinstalleerd, USB debug aan/uit maar geen van die opties maakt ook maar iets verschil, ik zou graag het 1 en ander terug willen zetten vanuit een backup die gemaakt is in KIES...

Ik weet niet of dit specifiek onder problemen met KIES valt omdat het gebeurde nadat ik geroot had.
kies kan volgens mij alleen met stock rom. Maar waarom zou je in godsnaam het meest brakke programma op de wereld willen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Oeh, de 4.1 update van de Alliance ROM is uit, ben benieuwd! :)

EDIT: Lekker verwarrend, was versie 4.1 van hun eigen ROM en niet een JB update. :(

[ Voor 40% gewijzigd door CH4OS op 30-11-2012 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
tennisbal schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:00:
[...]

het gaat hier ook om een dikkere versie. Het lijkt me daarom logisch dat hij meer vermogen kan hebben. Als ik hiermee wel gewoon 12 uur phone kan gebruiken ben ik blij. Nu is dramatisch. en idd het ligt ook wss aan een app, waarschijnlijk google sync
De basic batterijen ( zelfde formaat ongeveer dezelfde waardes al het origineel ) houden het gewoon een dag uit hoor.

Maar het scherm .... origineel of 3th party, schermgebruik is gewoon "maar" 3,5 á 4 uur.
Ik heb in de Note, en S2 dezelfde type's 3th party accu's, en behaal met de 3th party op beide telefoons meestal 90% van de originele capaciteit.

De spare's neem ik mee, zo kan ik snel wisselen als de eerste leeg is, s'avonds beide gewoon opladen, een in de externe charger, en de telefoon "gewoon" normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
tennisbal schreef op donderdag 29 november 2012 @ 23:57:
[...]

kies kan volgens mij alleen met stock rom. Maar waarom zou je in godsnaam het meest brakke programma op de wereld willen gebruiken?
Ik quote mezelf:
ik zou graag het 1 en ander terug willen zetten vanuit een backup die gemaakt is in KIES...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een stock Rom flashen die door Kies weer wordt herkend en de backup daarna terugzetten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
Brad Pitt schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:46:
[...]

Een stock Rom flashen die door Kies weer wordt herkend en de backup daarna terugzetten dus.
Dus als je eenmaal je telefoon geroot hebt kun je helemaal niks meer met KIES ? Zal ik wel overheen gelezen hebben op XDA ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39
Dylan93 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:17:
[...]

Dus als je eenmaal je telefoon geroot hebt kun je helemaal niks meer met KIES ? Zal ik wel overheen gelezen hebben op XDA ofzo...
Daar zal je inderdaad overheen gelezen hebben.

Overigens... KIES backupt alleen dingen die je op je telefoon zelf ook kunt backuppen. Zelfs Google backupt meer (als je dat aanvinkt).

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 18:04
-VK- project is dan gestopt op XDA, maar blijkbaar gaat de ontwikkeling wel door:
http://sourceforge.net/projects/icsromvk/

Ik heb gister weer 4.8 geinstalleerd en merk gewoon dat de batterij een stuk langer mee gaat.
Misschien toch eens de JB versie proberen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Dylan93 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:17:
[...]

Nogmaals Kies is waardeloos :) gebruik andere backup mogelijkheden en vergeet het programma. Ik ben zo blij dat ik het nooit meer nodig heb (hoop ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:34
tennisbal schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:15:
[...]

Nogmaals Kies is waardeloos :) gebruik andere backup mogelijkheden en vergeet het programma. Ik ben zo blij dat ik het nooit meer nodig heb (hoop ik).
Helemaal eens met je. Dat Kies heeft een keer gewerkt bij de eerste installatie en daarna nooit meer. Zelfs een reinstall van Windows 7 (moest toch) heeft ook niet gewerkt zelfs daarna. Odin en klaar is kees.
Backups doe je van te voren van fotos etc naar je pc en klaar. En een fresh install met wat apps is toch ook zo klaar. Heb je wat te doen tijdens de koude wintermaanden. ;)

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meinon
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-12-2022
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 23:15:

waar zijn die orginele batt te krijgen?
zoek ook een nieuwe batterij... die van mij is alweer 1,5 jaar oud... en nu laadt hij tot 96% maar... en dan zegt hij fully charged :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meinon schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:37:
waar zijn die orginele batt te krijgen?
Iets zegt mij dat je minder dan één seconden hebt gezocht. Zit er niet ver naast hè? ;)

Amazon, ebay, en een aantal zaken in Nederland verkopen hem ook voor erg schappelijke prijzen (<25 Euro).

[ Voor 19% gewijzigd door Brad Pitt op 30-11-2012 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Brad Pitt schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:40:
[...]

Iets zegt mij dat je minder dan één seconden hebt gezocht. Zit er niet ver naast hè? ;)

Amazon, ebay, en een aantal zaken in Nederland verkopen hem ook voor erg schappelijke prijzen (<25 Euro).
:) ik ben ook diep depressief over m'n batterijen, iemand een oplossing voor Google Sync drain? Ik wil het wel gebruiken, enige oplossing die ik vond was het stoppen, maar das waardeloos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
tennisbal schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:15:
[...]

Daar gaat het niet om, dat het een waardeloos programma is weet ik, ik heb er echter wel een backup op staan waar ik graag het 1 en ander uit wil hebben, is ook de eerste en enige keer dat ik KIES serieus gebruikt heb.

Maar goed als het niet mogelijk is dan houd het op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Dylan93 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 17:14:
[...]

Daar gaat het niet om, dat het een waardeloos programma is weet ik, ik heb er echter wel een backup op staan waar ik graag het 1 en ander uit wil hebben, is ook de eerste en enige keer dat ik KIES serieus gebruikt heb.

Maar goed als het niet mogelijk is dan houd het op :)
Ok dan is het je vergeven! Waarom niet dual boot even installeren en dan alles eraf halen? Hoef je niks te veranderen/verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:14
Snakeye2209 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:44:
-VK- project is dan gestopt op XDA, maar blijkbaar gaat de ontwikkeling wel door:

Ik heb gister weer 4.8 geinstalleerd en merk gewoon dat de batterij een stuk langer mee gaat.
Zitten er nog zo ontzettend veel verschillende scherm animaties in? Of hebben ze die er ondertussen uitgesloopt ihkv batterijbesparing?

Maar je hebt het over 4.8 terwijl de laatste ICS versie 5.4.5 is. Ow bedoel je dat de oude versie (4.8) de meest energie zuinige is wat jou betreft?

[ Voor 12% gewijzigd door 13art op 30-11-2012 18:08 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
Snakeye2209 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:44:

Wat ik mij meen te herinneren is dat een rom gebanned werd op XDA omdat hij een paar zaken zou gestolen , of geen credits zou gegeven, hebben.
Heb de 5.1 rom maandenlang op mijn telefoon gehad zonder 1 probleem,
Misschien toch deze eens installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Iemand enig idee waar nou de officiële OTA-update van Jelly Bean blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:22
JaimeDerrez schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 18:44:
Iemand enig idee waar nou de officiële OTA-update van Jelly Bean blijft?
2041.

Zucht, soms zijn er van die vragen. Deze is nog niet eens uit via kies, waar updates eerder uitkomen dan ze OTA beschikbaar zijn. Als er weer net zo veel tijd tussen zit als bij de S3 tussen de eerste leak en de release, zal het nog wel een maandje duren.Maarja, dat is alleen maar wat mijn glazen bol zegt. En als je nu even had gezocht in dit topic had je dit al gevonden.

[ Voor 52% gewijzigd door iklucas op 30-11-2012 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 18:04
l3art schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 18:04:
[...]

Zitten er nog zo ontzettend veel verschillende scherm animaties in? Of hebben ze die er ondertussen uitgesloopt ihkv batterijbesparing?

Maar je hebt het over 4.8 terwijl de laatste ICS versie 5.4.5 is. Ow bedoel je dat de oude versie (4.8) de meest energie zuinige is wat jou betreft?
Ik bedoelde natuurlijk hun versie 4.8 het laatste is wat ik geprobeerd had. Omdat deze mij zo beviel heb ik deze ook lang aangehouden. Maar na 2 weken jellybam merkte ik (en merk ik nu ook) dat mijn batterij zo veel langer mee gaat.
Heb nu dan 5.1.2 draaien.

De nieuwste heb ik eigenlijk nog niet geprobeerd. Maar die animatie kun je sowieso uit zetten bij de ontwikkelaarsinstellingen. Dus daar heb ik geen last meer van. :)
Luke-san schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 18:19:
[...]

Wat ik mij meen te herinneren is dat een rom gebanned werd op XDA omdat hij een paar zaken zou gestolen , of geen credits zou gegeven, hebben.
Heb de 5.1 rom maandenlang op mijn telefoon gehad zonder 1 probleem,
Misschien toch deze eens installeren.
Klopt, niet slim van 'm. Maar in mijn ogen dus nog de beste ICS rom en nu dus weer actief op mijn telefoon.
En Apex launcher is ook ideaal. Kan ook niet zonder :)

[ Voor 24% gewijzigd door Snakeye2209 op 30-11-2012 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
[b][message=39374838,noline]

Klopt, niet slim van 'm. Maar in mijn ogen dus nog de beste ICS rom en nu dus weer actief op mijn telefoon.
En Apex launcher is ook ideaal. Kan ook niet zonder :)
Heb gisterenavond, na een backup genomen te hebben :) , even --VK--JB-XWLSJ-V6.3 getest. Ziet er allemaal knap uit zoals we het van hem gewoon zijn. Echter na een paar uur kwamen de default bugs zoals hangen op het lockscreen terug opdagen.
Toch maar ff wachten op Samsung om een nieuwe JB uit te brengen waar de meeste van deze problemen opgelost zijn.

Nu wat dat stelen van hem betreft, ja en nee, Hij gebruikt idd spullen van andere mensen, maar het verschil is dat hij effectief de meeste bugs eruit haalt terwijl de rest kikt op nieuw.
Als hij nu gewoon credits geeft aan de juiste personen dan zou dat netjes zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-07 13:37

riffey#4

aka Beever#4

Mijn S2 moet er ook maar eens aan geloven, maar ik ben een beetje laat. Veel handleidingen zijn verouderd, of bestanden waar naar verwezen wordt zijn niet meer beschikbaar. Mijn telefoon draait nu Android 4.0.4

Weet iemand een recente pagina om je S2 te rooten?

(eerst maar eens rooten, dan ga ik wel verder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online
riffey#4 schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:37:
Mijn S2 moet er ook maar eens aan geloven, maar ik ben een beetje laat. Veel handleidingen zijn verouderd, of bestanden waar naar verwezen wordt zijn niet meer beschikbaar. Mijn telefoon draait nu Android 4.0.4

Weet iemand een recente pagina om je S2 te rooten?

(eerst maar eens rooten, dan ga ik wel verder)
Philz kernel met modified CWM is waarschijnlijk de makkelijkste manier, of de tar versie van Siyah pakken en die bij Odin in het PDA gedeelte invullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
riffey#4 gaat leuk worden als het de eerste keer mislukt en je dan een soft brick krijgt, had ik gister :)
ander usb poort heeft geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Ben vanmorgen overgegaan naar de beta kernel van Ficeto voor LSJ. Tot nu toe loopt alles soepeltjes en de lockscreen lag lijkt verholpen (lees: ik heb het sinds de installatie nog niet gehad).

Te downloaden via de ROM Customizer app, waarbij je ook de Alliance OTA app geïnstalleerd moet hebben. Dan te vinden in:

Old AllianceOTA/kernels/LSJ-TWRP kernel

Backups vanuit de ROM Customizer app maken, het is een TWRP kernel, zodat je niet meer standaard in CWM komt bij rebooten naar recovery.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4

riffey#4

aka Beever#4

gwystyl schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:41:
[...]

Philz kernel met modified CWM is waarschijnlijk de makkelijkste manier, of de tar versie van Siyah pakken en die bij Odin in het PDA gedeelte invullen
Die geven beide niet echt veel uitleg over rooten. Of hoeft dat tegenwoordig niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
riffey#4 schreef op maandag 03 december 2012 @ 17:20:
[...]

Die geven beide niet echt veel uitleg over rooten. Of hoeft dat tegenwoordig niet meer?
Beiden zijn geroot en hebben clockwork dus dan kan je custom roms flashen zoveel je wil.

Voor 1 ding opletten en dat is even kijken in je settings wat de juiste prefix is van je build vb: LP9
Hier staat nog wat in. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4

riffey#4

aka Beever#4

Is het zoveel makkelijker geworden? Mijn vorige telefoon moest ik eerst met de goldcard methode rooten.

Gewoon die Siyah kernel met Odin flashen en dan is 'ie geroot? Die is maar 7 Mb groot. Dat is de kernel plus CWM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
riffey#4 schreef op maandag 03 december 2012 @ 18:36:
Gewoon die Siyah kernel met Odin flashen en dan is 'ie geroot? Die is maar 7 Mb groot. Dat is de kernel plus CWM?
Yes! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Our Exynos 4 devices running Android 4.2.1 are smooth now. Not like a Galaxy Nexus, but probably as smooth as they we're with CM10.
Let's see what else needs some love.
Bron:
https://plus.google.com/u...3224730/posts/fqNeFYdsMJX

*O* *O* *O*

[ Voor 3% gewijzigd door Jay-v op 03-12-2012 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4

riffey#4

aka Beever#4

Bedankt allemaal, dat was inderdaad alles.... Ik zag weer te veel beren op de weg.
Iemand nog een tip voor een vlotte,stabiele rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
riffey#4 schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:17:
Bedankt allemaal, dat was inderdaad alles.... Ik zag weer te veel beren op de weg.
ik gebruik resurrection remix, maar accu is waardeloos, na 5 uur leeg :( niet eens intensief gebruik. Waarschijnlijk komt het door google sync, maar geen oplossing so far

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
riffey#4 schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:17:
Probeer anders eens

http://sourceforge.net/pr...omvk/files/?source=navbar

Deze rom --VK--ICS-XWLPX-V5.4.5-Ripple-Final

Is een 4.04 build die mooi en kompleet is. (en stabiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4

riffey#4

aka Beever#4

Die is wel redelijk oud:
As of 2012-05-17, this project is no longer under active development.
Als ik daar op google kom ik voornamelijk Oosterse (Japanse?) sites tegen. Heb je wat meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:58
riffey#4 schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:49:
Die is wel redelijk oud:
Als ik daar op google kom ik voornamelijk Oosterse (Japanse?) sites tegen. Heb je wat meer info?
Hier heb je een lijst met een aantal ROMS. Daar kan je ook door de draadjes bladeren en kiezen welke je wilt.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1529173

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4

riffey#4

aka Beever#4

Ik heb er momenteel cm-10-20121203-NIGHTLY-i9100 op :)
Die dus eerst maar eens even proberen.
Was alleen even de gapps vergeten...

Ik had de thread op xda gezien, maar ik was benieuwd naar ervaringen. Ik voel me op Tweakers wat meer thuis dan op xda, hoewel ik daar ook al bijna 4 jaar kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
riffey#4 schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:49:
Die is wel redelijk oud:
Niet echt -> 2012-11-05 (dus 5 November)

Is gebaseerd op een originele Samsung rom en dan hier en daar wat meegenomen van wat andere mods ;-)
Bij mij is hij stabiel en snel genoeg.
Er zijn natuurlijk features van CM die ik mis, maar op mijn i9100 heb ik regelmatig vastlopers met roms die gebaseerd zijn op CM. Geen idee hoe dit komt, maar kan het missen als kiespijn.

YouTube: video VK5 4 5 final Nov 07 2012 0

[ Voor 4% gewijzigd door Luke-san op 03-12-2012 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4

riffey#4

aka Beever#4

Luke-san schreef op maandag 03 december 2012 @ 23:27:
[...]

Niet echt -> 2012-11-05 (dus 5 November)
Ik heb het van hun eigen site gekopieerd, dan staat het daar fout dus.
Is gebaseerd op een originele Samsung rom en dan hier en daar wat meegenomen van wat andere mods ;-)
Bij mij is hij stabiel en snel genoeg.
Er zijn natuurlijk features van CM die ik mis, maar op mijn i9100 heb ik regelmatig vastlopers met roms die gebaseerd zijn op CM. Geen idee hoe dit komt, maar kan het missen als kiespijn.

YouTube: video VK5 4 5 final Nov 07 2012 0
Ik zal eens even kijken, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online
Klinkt goed voor de ontwikkeling van CM10.1 voor de SGS II. Daniel Hillenbrand is ChainfireCodeworkx toch?

[ Voor 8% gewijzigd door gwystyl op 04-12-2012 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 09:42

bbc

Joy, ik heb zitten updaten naar 4.0.4 voor het weekend. Tot nu toe heb ik me beperkt tot de samsung roms. Sinds deze ochtend werken mijn google applicaties niet meer. Enkel google drive wist me te vertellen dat ie mijn google account niet kon vinden. Ik dus even checken en ja, ie was weg, vreemd. Even google account weer toevoegen ... niet dus. Ik kan zoveel accounts toevoegen als ik wil, maar geen google account

Vanavond dus maar een backup genomen en een hard factory reset gedaan. Bij het instellen van de telefoon zegt ie dat ie .com.google.android.gsf.login gestopt is en kan ik dus niet meer aan mijn telefoon. Even backup terugzetten dan, maar de telefoon reboot en komt weer aan het setup scherm *not amused*. Ik ben nu aan het twijfelen of ik ga proberen een custom rom erop te zetten of hem binnen te brengen om te laten nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
Probeer een officiele rom te flashen met Odin.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

gwystyl schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 08:34:
[...]
Daniel Hillenbrand is ChainfireCodeworkx toch?
Jip! Alleen de camera werkt nu nog niet geloof ik, mooi dat het toch nog redelijk snel gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 09:42

bbc

SCARfaceE schreef op woensdag 05 december 2012 @ 02:17:
Probeer een officiele rom te flashen met Odin.
Als ik slecht nieuws krijg uit het service center zal dat mijn eerste stap zijn. Even terug naar de 2.3.x gaan en daan weer upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de mensen die wat nieuws willen flashen: CM10 gebaseerd op Android 4.2.1 alhier of hier :)

Camera doet het sowieso niet, verder nog iets te pril om er wat concreets over te zeggen, mega vsync errors dus terug naar de smoothe 27/11 build it is :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/14488320/S2/Screenshot_2012-12-05-17-20-13_sgs22012-12-05_17-20-42b.pngAfbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/14488320/S2/Screenshot_2012-12-05-17-26-47_sgs22012-12-05_17-27-01b.png
<clickable>

[ Voor 56% gewijzigd door Brad Pitt op 05-12-2012 17:46 . Reden: Plaatjes en ervaring toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Nu online
Heel knullig iets van mij; ik flashte zojuist CyanogenMod maar vergat de data wipe. Wat kan ik nu het beste doen? Recovery mode wil zo namelijk niet starten, download mode wel.

(i9100)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JaimeDerrez schreef op woensdag 05 december 2012 @ 17:41:
Heel knullig iets van mij; ik flashte zojuist CyanogenMod maar vergat de data wipe. Wat kan ik nu het beste doen? Recovery mode wil zo namelijk niet starten, download mode wel.

(i9100)
Flash je toch gewoon (met Odin) een compatible kernel/recovery, doe je alsnog Data wipe, flash gapps, klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Nu online
Dat dacht ik dus ook, maar daarna speelt het probleem dat zowel gapps als de installatiewizard al tijdens het opstarten vastlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JaimeDerrez schreef op woensdag 05 december 2012 @ 18:02:
Dat dacht ik dus ook, maar daarna speelt het probleem dat zowel gapps als de installatiewizard al tijdens het opstarten vastlopen.
Dan is er uiteraard iets niet goed gegaan. Corrupte download, weet ik het. Opnieuw downloaden (liefst een Rom met een MD5-sum), wipe, flash rom, flash gapps, klaar. Moét gewoon werken zonder de errors die jij aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Brad Pitt schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:51:
Voor de mensen die wat nieuws willen flashen: CM10 gebaseerd op Android 4.2.1 alhier of hier :)

Camera doet het sowieso niet, verder nog iets te pril om er wat concreets over te zeggen, mega vsync errors dus terug naar de smoothe 27/11 build it is :)

[afbeelding][afbeelding]
<clickable>
Beter niet flashen, werkt nog voor geen meter. Zodra die meuk gefixed is zal Codeworkx wel en build van CM10.1 posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antidote
  • Laatst online: 21:59
Jay-v schreef op woensdag 05 december 2012 @ 23:41:
[...]

Beter niet flashen, werkt nog voor geen meter. Zodra die meuk gefixed is zal Codeworkx wel en build van CM10.1 posten.
Nieuwe thread voor 10.1 van Codeworkx: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2036229

[ Voor 16% gewijzigd door antidote op 08-12-2012 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
Nvm, verkeerd kernel

[ Voor 71% gewijzigd door Kenny1001 op 08-12-2012 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Jay-v schreef op woensdag 05 december 2012 @ 23:41:
Zodra die meuk gefixed is zal Codeworkx wel en build van CM10.1 posten.
Heeft ie dus ook net gedaan :D
Alleen installeren als je van bugs houdt, maar werkt erg leuk tot nu toe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

CRXed schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 16:48:
[...]

Heeft ie dus ook net gedaan :D
Alleen installeren als je van bugs houdt, maar werkt erg leuk tot nu toe :+
Eens, heb hem ook ff geflashed als probeersel. 4.2 bied voor mij eigelijk geen toevoeging, blijf lekker bij CM10 tot dat 10.1 stabiel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:48
ik ben weer terug naar wanamlite na paar maanden cm10. Eigenlijk vooral voor 50Gb dropbox ruimte :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hmmm, klinkt interessant idd die Dropbox ruimte, al moet ik zeggen dat ik het jammer vind dat Wanam niet meer de blue theme meeleverd, maar stock Samsung gebruikt voor icons! Ik neem aan dat je de nieuwste versie van Wanamlite gebruikt?

[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 08-12-2012 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
gelukkig heb ik novalauncher, ADW etc ooit eens gekocht in die sales gebruik ik die ook nog eens

Wat ver irritant is trouwens als ik hem wil unlocken werkt het unlock scherm eerst een paar seconden niet...

[ Voor 36% gewijzigd door haakjesluiten op 08-12-2012 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crazyanz schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 17:39:
ik ben weer terug naar wanamlite na paar maanden cm10. Eigenlijk vooral voor 50Gb dropbox ruimte :+
Eenmaal die ruimte geclaimd hou je die gewoon hè, heb nu dit bij CM10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Crazyanz schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 17:39:
nog nooit op samsungrom geweest, altijd CMxx

ook 50gb :)

zijn wel andere manieren om die 50gb te krijgen (ook op niet samsung phones :p)

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Brad Pitt schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 20:42:
[...]

Eenmaal die ruimte geclaimd hou je die gewoon hè, heb nu dit bij CM10 :)
Damn. En ik was al zo trots op m'n 67GB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blindfold schreef op zondag 09 december 2012 @ 16:48:
Damn. En ik was al zo trots op m'n 67GB :)
Heb er ruim 40 Euro Google Adwords tegenaan gegooid om dat te halen dus mag ook wel dan he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
@brad wat is de reden dat jij trouwens op CM zit? jij was toch altijd fervent wanam gebruiker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crazyanz schreef op zondag 09 december 2012 @ 17:05:
@brad wat is de reden dat jij trouwens op CM zit? jij was toch altijd fervent wanam gebruiker?
Huidige Wanam = LSJ = lockscreen gezeik + brakke accu = irritatie 1a = wacht nog even op wat anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Hmm dat is precies mijn ervaring inderdaad.

Maar cm10 was ook niet alles. Al was die wel heel erg zuinig met de accu de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crazyanz schreef op zondag 09 december 2012 @ 17:19:
Maar cm10 was ook niet alles. Al was die wel heel erg zuinig met de accu de laatste tijd.
CM10 Vsync (zal wel placebo zijn) i.c.m. Siyah Vsync (zal ook heus wel placebo zijn) draait super snel en smooth to the max werkelijk. DPI op 200, geen gezeur van apps die dat niet willen, all is well. Voor nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 21:14
Even een hele stomme vraag hoor, zal er wel compleet overheen kijken, maar hoe kan ik bij CM10 de verschillende profielen instellen? Met google kom ik niet veel verder en krijg het zelf niet gevonden binnen CM10 zelf.

edit:
Never mind, profielen was niet alleen een schakelaar maar ook om naar de profiel instellingen te gaan. 8)7 |:(

[ Voor 22% gewijzigd door 13art op 09-12-2012 21:01 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09-2022
Aangezien ik steeds vaker bel in de auto heb ik steeds meer last van het veeeeeel te lage volume bij gebruik met headset. Voor ICS kan ik dit tijdelijk oplossen middels het ServiceMode menu http://droidtricks.blogsp...or-increase-earphone.html

Maar nu blijkt submenu 5 "Audio" niet meer te werken in ICS en dus kan ik de setting niet aanpassen. Is dit probleem nu op te lossen met een andere ROM? Zo ja: welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
RayMan schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:57:
Aangezien ik steeds vaker bel in de auto heb ik steeds meer last van het veeeeeel te lage volume bij gebruik met headset. Voor ICS kan ik dit tijdelijk oplossen middels het ServiceMode menu http://droidtricks.blogsp...or-increase-earphone.html

Maar nu blijkt submenu 5 "Audio" niet meer te werken in ICS en dus kan ik de setting niet aanpassen. Is dit probleem nu op te lossen met een andere ROM? Zo ja: welke?
Headset volume = Voodoo Louder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
AllSeeyinEye schreef op maandag 10 december 2012 @ 12:03:
[...]

Headset volume = Voodoo Louder
Hmmm, volgens een reviewer niet:
New update now works with CM10 on S2, thanks! I wish it could boost in-call volume as well...
Ik bedoel het het volume tijdens het bellen met een oordopje (bijgeleverde headset met microfoon).

Daarbij heb ik nog niet de prijs kunnen vinden die ervoor betaald moet worden om het daadwerkelijk te kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Tot en met 4.0.4 werkte Voodoo Louder prima, zodra je iets via de jack ingang aansloot.

De JB roms (in ieder geval LSJ) heeft een volume booster knop op het callscreen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
AllSeeyinEye schreef op maandag 10 december 2012 @ 12:28:
Tot en met 4.0.4 werkte Voodoo Louder prima, zodra je iets via de jack ingang aansloot.

De JB roms (in ieder geval LSJ) heeft een volume booster knop op het callscreen zitten.
Bedoel je dan CM10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Brad Pitt schreef op zondag 09 december 2012 @ 17:09:
[...]

Huidige Wanam = LSJ = lockscreen gezeik + brakke accu = irritatie 1a = wacht nog even op wat anders :)
Ik weet niet door welke van onderstaande acties het is gekomen, maar m'n batterij op Wanamlite V13 is van belachelijk beroerd (halve dag) naar redelijk beroerd (bijna één dag) gegaan. Vooral de idle drain is aanzienlijk lager geworden ('s nachts van 30% drain naar <10%)
- Philz kernel upgrade naar 3.7.2
- All in one MODS v3.9

Ik wilde nog de LQ6 modem installeren, maar dat schijnt weer niet via CWM zip te gaan, maar moet ik ergens mapje maken met binfile erin en via Philz special settings het modem upgraden, maar zonder dit was het al aanzienlijk beter dan de "out of the box" Wanamlite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Blindfold schreef op maandag 10 december 2012 @ 16:11:
[...]

Ik wilde nog de LQ6 modem installeren, maar dat schijnt weer niet via CWM zip te gaan, maar moet ik ergens mapje maken met binfile erin en via Philz special settings het modem upgraden, maar zonder dit was het al aanzienlijk beter dan de "out of the box" Wanamlite.
http://www.multiupload.nl/NAQ8HOKZRE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

En die heb je kunnen flashen op Wanamlite met Philz kernel? Ik heb namelijk ook de LQ6 CWM zip en die gaf een foutmelding en toen heb ik gelezen dat dit niet werkt omdat je niet zomaar op stock kernel een nieuw modem kunt installeren, dus moest je het volgende doen:
you can put *.bin modem files under clockworkmod/.modem_bak folder in one of the sdcards.
En dan installeren via Philz special settings
Daarna via Getril de matching euh, Ril? erbij zoeken en hoppa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Uitpakken en mobile Odin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Ja, mobile Odin had ik idd ook gelezen. Maar goed. Ben blij dat het niet aan mij lag dat het niet via standaard CWM ging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Blindfold schreef op maandag 10 december 2012 @ 16:11:
[...]

Ik weet niet door welke van onderstaande acties het is gekomen, maar m'n batterij op Wanamlite V13 is van belachelijk beroerd (halve dag) naar redelijk beroerd (bijna één dag) gegaan. Vooral de idle drain is aanzienlijk lager geworden ('s nachts van 30% drain naar <10%)
- Philz kernel upgrade naar 3.7.2
- All in one MODS v3.9

Fast Dormancy uitschakelen helpt ook heel veel. :) Meestal kan je daarvoor 'bellen' naar *#9900# en vervolgens schakel je Fast Dormancy uit. Wat het is? Bekijk dan even YouTube: Fast Dormancy -- Save Your Battery from 3G Drainage. :) Mocht dat niet werken, dan kan je via FastDormancy Toggle for i9300 (werkt ook voor i9100!) proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online
CptChaos schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:46:
[...]
Fast Dormancy uitschakelen helpt ook heel veel. :) Meestal kan je daarvoor 'bellen' naar *#9900# en vervolgens schakel je Fast Dormancy uit. Wat het is? Bekijk dan even YouTube: Fast Dormancy -- Save Your Battery from 3G Drainage. :) Mocht dat niet werken, dan kan je via FastDormancy Toggle for i9300 (werkt ook voor i9100!) proberen. :)
Hoe kom je er achter dat je provider wel of geen fast dormancy ondersteunt? Ik zie in die guid iig dat het provider-gerelateerd is, dus het kan nog verschillen binnen nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online
CptChaos schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:46:
[...]
Hoe kom je er achter dat je provider wel of geen fast dormancy ondersteunt? Ik zie in die guide iig dat het provider-gerelateerd is, dus het kan nog verschillen binnen nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Draai inmiddels 2 dagen CM10 (de nightly van 9 dec).
Kom van een hele oude MIUI versie uit 2011.

Maar ik vind hem werkelijk fantastisch werken! _/-\o_
Camera doet het ook goed! Batterij is ook prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

gwystyl schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 13:22:
Hoe kom je er achter dat je provider wel of geen fast dormancy ondersteunt? Ik zie in die guide iig dat het provider-gerelateerd is, dus het kan nog verschillen binnen nederland.
De telefoon geeft dan een network ID aan zover ik weet. Hoe je die naar boven haalt weet ik even niet meer, wellicht kan die Fast Dormancy Toggle dat. Zover ik het filmpje begrepen heb, zit dat Fast Dormancy gebeuren 'standaard' in de 3G protocollen, dus zou elke ISP dat moeten hebben, helaas.

[ Voor 33% gewijzigd door CH4OS op 11-12-2012 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 16:37
Predje schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:48:
Draai inmiddels 2 dagen CM10 (de nightly van 9 dec).
Kom van een hele oude MIUI versie uit 2011.

Maar ik vind hem werkelijk fantastisch werken! _/-\o_
Camera doet het ook goed! Batterij is ook prima!
Volgens mij is de nightly van 9 dec de CM9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Mistermo schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:01:
[...]
Volgens mij is de nightly van 9 dec de CM9.
Das het leuke van nighlies, die komen elke nacht :+ Ook voor CM10 dus
Pagina: 1 ... 95 ... 118 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.