Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
The-Dude schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:05:
[...]

Er komt direct massa's kritiek als je een vraag stelt :-)
Kan best zijn dat ik domme vragen stel, mij geen probleem.

Ik wou gewoon graag weten hoe ik mijn telefoon weer werkend krijg.
En het antwoord heb je gekregen. Via Odin of Heimdall dus. De rest kan makkelijk met Google. Ik heb je nota bene een link gegeven waar een stappenplan instaat. :?

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Dude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-03-2023
SCARfaceE schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:07:
[...]

En het antwoord heb je gekregen. Via Odin of Heimdall dus. De rest kan makkelijk met Google. Ik heb je nota bene een link gegeven waar een stappenplan instaat. :?
Dewelke ik dan ook aan het gebruiken ben, waarvoor dank dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik hoop niet dat ik hier overheen heb gelezen maar ik merk dat ik een foutmelding krijg bij het kopieren van (te grote?) bestanden:

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/t87vjd.jpg%5D.

Ik wil de laatste Wanamlite proberen en de 'removed apps' van 60 mb kopieert wel naar het toestel maar de rom zelf van >400 geeft de foutmelding.

Wie weet een oplossing? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Agent-X op 20-11-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39
Dropbox, Drive, Airdroid, downloaden vanaf telefoon, external SD...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:54:
[...]

Dropbox, Drive, Airdroid, downloaden vanaf telefoon, external SD...
Goed idee :) Enig idee wat de oorzaak is nu ik weer verder kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Agent-X schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:55:
[...]

Goed idee :) Enig idee wat de oorzaak is nu ik weer verder kan?
Geen idee en geen zin/tijd om te testen (heb Wanam V13 op laptop, in Dropbox en op internal SD... Maar het staat me bij dat ik wel eerder bestanden van 400Mb+ heb gekopieerd via mass storage mode...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 10:48
Aah ik zag veel nieuwe reacties dus ik dacht zo dat zijn allemaal 4.1.2 ervaringen, bleek het een Apple gebruiker :P

Wanam 12.7 loopt hier als een tiet maar dan gaan de flashy hands kriebelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
Franco10 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 17:51:
Aah ik zag veel nieuwe reacties dus ik dacht zo dat zijn allemaal 4.1.2 ervaringen, bleek het een Apple gebruiker :P

Wanam 12.7 loopt hier als een tiet maar dan gaan de flashy hands kriebelen..
Maak dan eerst een backup in cwm en lees eerst deze thread even voor je begint http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1999246 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Dude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-03-2023
Franco10 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 17:51:
Ik snap nog steeds niet wat dat er mee te maken heeft...
't is ook niet dat ik spijt heb dat ik een Apple heb ofzo, integendeel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:04
The-Dude schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 19:20:
[...]

Ik snap nog steeds niet wat dat er mee te maken heeft...
't is ook niet dat ik spijt heb dat ik een Apple heb ofzo, integendeel :-)
Het was meer dat je gewoon een vraag neergooit zonder dat er iets van eigen inzet zichtbaar is. Bijvoorbeeld in de startpost van dit topic staan de termen JIG, Odin, Heimdall. Dat heeft niets met het wel of niet hebben van een Mac te maken, wel met te weinig informatie geven over wat je probleem is en wat je hebt geprobeerd om het op te lossen.

Ik weet niet of het inmiddels al gelukt is, maar de makkelijkste methode om je telefoon weer aan de gang te krijgen lijkt me om eerst een standaard firmware te flashen, en dan CF-Root of Siyah, afhankelijk van welke CWM je gebruikt hebt om je backup te maken. Vanuit diezelfde CWM kan je dan je backup terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Om voor mij onduidelijke redenen kreeg ik de zip die niet wilde kopieren naar mijn telefoon niet correct gedownload (crc errors) en dat zal dan wellicht de oorzaak van de foutmelding zijn geweest.

Hoe dan ook, de laatste Wanamlite JB rom draait hier prima. Ik heb het idee dat er nog wel wat minimale afstellingen nodig zijn maar het werkt zover ik kan zien allemaal prima, op LBE privacy guard na, die veroorzaakt een bootloop.

De easter egg is ook leuker.

[ Voor 8% gewijzigd door Agent-X op 20-11-2012 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik heb die nieuwe wanamlite geïnstalleerd. Ik had vanmorgen weer geen netwerk, laat ik het de wifi bug noemen.
Mijn wifi stond op 'always on', ik ga het nu een tijdje proberen met een andere setting, kijken of dat het verschil maakt tussen een fijn werkende rom en een niet zo'n heel bruikbare.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met wifi op de leaked JB rom.

Waarom deden we ook alweer wifi always on? Was dat niet gunstiger voor batterij gebruik?

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Ik ondervind vooralsnog geen problemen met WiFi (ook die Wanamlite versie). Ik heb WiFi gewoon (standaard?) altijd aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Ik heb tot nu toe, met alle 4.1.2 ROMs, dezelfde problemen gehad:

- Soms lag op lockscreen, het lijkt volstrekt willekeurig te zijn
- Ca één maal daags een complete freeze waarbij alleen een harde uit/aan helpt
- Als een programma niet reageert, dan komt er geen pop up meer die vraagt of je wil wachten of dat het afgesloten moet worden, er gebeurt gewoon niets tot het programma uit zichzelf beeindigd wordt.

Batterijduur lijkt wat te zijn afgenomen, maar dat kan natuurlijk ook aan de kernel liggen (ik heb maandenlang Phenomenal Extreme gebruikt). Ik heb Google search gedeinstalleerd en gebruik Smart Stay niet, dus daar kan het niet aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-09 13:34

Arjan A

Cenosillicafoob

Ik heb gisteren ook de nieuwe Wanam er maar eens op gezet.
Mijn ervaring met smart stay is dat het totaal niet werkt. Ik heb het aangezet, maar daarna.... Ik kijk naar het scherm, zie het oogje in de statusbalk verschijnen en even later: floep, scherm uit.
Freeze heb ik nog niet gehad, ik moest overigens wel een full wipe doen, want ik bleef in de bootanimatie hangen.
Lag op lockscreen heb ik ook.
Wifi werkt prima, ook na een nachtje aan de lader.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Wat voor lag hebben jullie dan? Bij mij zie ik altijd meteen het ripple effect en kan ik de sneltoetsen gewoon beroeren of sliden om te unlocken.
Ik heb dat smart stay ook uitgezet omdat het niet lijkt te werken.

Een freeze zonder crashmelding heb ik een keer gehad tijdens het aanpassen van een live-achtergrond. Het leek er op dat de telefoon na een tijdje wel hersteld was maar de gecrashde applicatie niet liet vallen waardoor ik de batterij er uit kon halen.

[ Voor 37% gewijzigd door Agent-X op 21-11-2012 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arjan A schreef op woensdag 21 november 2012 @ 10:54:
Mijn ervaring met smart stay is dat het totaal niet werkt. Ik heb het aangezet, maar daarna.... Ik kijk naar het scherm, zie het oogje in de statusbalk verschijnen en even later: floep, scherm uit.
Smartstay doet het hier prima. Op de Simplistic Rom dan weliswaar maar dat zal uiteraard niets uitmaken. Het moet wel voldoende licht zijn aangezien de frontcamera natuurlijk niet een DSLR-sensor er in heeft zitten :)
Agent-X schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:10:
Wat voor lag hebben jullie dan? Bij mij zie altijd meteen het ripple effect en kan ik de sneltoetsen gewoon beroeren of sliden om te unlocken.
Ja dat doet het allemaal snel en prima. Heel soms, op onbepaalde momenten, zit het lockscreen echter helemaal "vast". Kan dan niks doen, scherm gaat weer uit. Na het wederom unlocken is het dan weer prima.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakman
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-06 19:15
Smart stay werkt hier ook perfect (Samsung leak) in omstandigheden met voldoende licht, ik heb mijn scherm-timeout op 15 seconden gezet. Ik denk (/hoop?) dat de face-recognition minder stroom kost dan telkens 45s of 1.45s extra schermtijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Wel gewoon helemaal goed van Samsung dat die functies als Smart Stay ook voor de S2 uitkomen. Vind het toestel er gewoon nog steeds heel mooi en tijdloos uit zien.

Zit trouwens de functie om met de zijkant van je handpalm een screenshot te maken er ook in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Brad Pitt schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:16:

[...]

Ja dat doet het allemaal snel en prima. Heel soms, op onbepaalde momenten, zit het lockscreen echter helemaal "vast". Kan dan niks doen, scherm gaat weer uit. Na het wederom unlocken is het dan weer prima.
Ik heb het nu ook een keer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Franco10 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 16:41:
Wel gewoon helemaal goed van Samsung dat die functies als Smart Stay ook voor de S2 uitkomen. Vind het toestel er gewoon nog steeds heel mooi en tijdloos uit zien.
Precies wat ik dacht _/-\o_ . Had eigenlijk niet verwacht dat dat zou gebeuren. Ik hoop nog steeds op een S4 met ongeveer dezelfde looks en grootte (max 4,5") als de S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SCARfaceE schreef op woensdag 21 november 2012 @ 18:36:
Ik hoop nog steeds op een S4 met ongeveer dezelfde looks en grootte (max 4,5") als de S2.
Same here. Kans is echter nul, aangezien:

"Samsung zou volgens een nieuw gerucht in januari zijn eerste Super Amoled-paneel met een resolutie van 1920x1080 pixels presenteren. Het scherm zou gebruikt gaan worden in de opvolger van de Galaxy S III en zou een diagonaal hebben van 4,99".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Brad Pitt schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:15:
[...]

"Samsung zou volgens een nieuw gerucht in januari zijn eerste Super Amoled-paneel met een resolutie van 1920x1080 pixels presenteren. Het scherm zou gebruikt gaan worden in de opvolger van de Galaxy S III en zou een diagonaal hebben van 4,99".
Yep, helaas. Samsung moet natuurlijk mee met de resolutieoorlog en dat kunnen ze waarschijnlijk nog niet op een kleiner scherm produceren. 5" is voor mij echt te groot ;w . Maarja, we gaan wel erg off-topic nu :P.

[ Voor 3% gewijzigd door SCARfaceE op 21-11-2012 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:42

HaTe

haat niet

Wat een slechte telefoon trouwens :P
Probleem bij mijn vaders telefoon is dat android.process.media maar niet ophoud met scannen en de CPU alsmaar op 1200Mhz laat (veel belasting dus).. Dit is een softwareprobleem, maar het slechte is dat als hij aan de lader zit, hij nog steeds leegloopt. Hij kan dus meer stroom verbruiken dan dat hij krijgen kan.
Wat dat betreft is de Galaxy S gewoon beter <3 :)

Iemand trouwens nog een idee over hoe het mediascanner process weer normaal te laten werken? Misschien dan toch een keer de SD kaarten leeghalen..

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
HaTe schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:28:
Probleem bij mijn vaders telefoon is dat android.process.media maar niet ophoud met scannen en de CPU alsmaar op 1200Mhz laat (veel belasting dus).. Dit is een softwareprobleem, maar het slechte is dat als hij aan de lader zit, hij nog steeds leegloopt. Hij kan dus meer stroom verbruiken dan dat hij krijgen kan.
Wat dat betreft is de Galaxy S gewoon beter <3 :)

Iemand trouwens nog een idee over hoe het mediascanner process weer normaal te laten werken? Misschien dan toch een keer de SD kaarten leeghalen..
Ik heb geen vaste oplossing, ook nog niet echt naar gezocht er zal er vast wel een zijn. Maar wat ik doe is die process killen met Watchdog Lite. Watchdog Lite geeft een waarschuwing wanneer er teveel gebruik wordt gemaakt van de CPU en je kan 'm meteen vanuit de app killen. Het process komt wel terug maar na een keer of vijf te killen blijft 'ie weg tot een reboot. Beetje omslachtig dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HaTe schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:28:
Eigenlijk wilde ik hier stoppen met lezen.
Rescan Media Root app installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Bedankt voor de tips. Dat killen vind ik niet echt een oplossing, omdat het dan ook niet mogelijk is om muziek te spelen (dacht ik laatst te merken toen ik hem had gekilled) met Apollo.

Rescan Media Root app heb ik ook gezien, maar als je handmatig gaat scannen, dan loopt hij dan toch nog vast en gebruikt hij toch alsnog veel CPU? Ik ga het in ieder geval eens bekijken.

En zo'n slechte telefoon vind ik het niet hoor ;) Was een grapje, ik zou wel willen ruilen met mijn Galaxy S denk ik. Flitser is gewoon erg handig en snelheid is ook zeker te merken.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HaTe schreef op woensdag 21 november 2012 @ 20:20:
Rescan Media Root app heb ik ook gezien, maar als je handmatig gaat scannen, dan loopt hij dan toch nog vast en gebruikt hij toch alsnog veel CPU? Ik ga het in ieder geval eens bekijken.
Draai al tijden en nog geen gedoe mee ondervonden. Met de nieuwe Roms is deze app sowieso een "must".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Brad Pitt schreef op woensdag 21 november 2012 @ 20:23:
[...]

Draai al tijden en nog geen gedoe mee ondervonden. Met de nieuwe Roms is deze app sowieso een "must".
Oke nice :) Ik denk dat dit dan wel een mooie (tijdeiljke?) oplossing is.
Hoezo is dit met de nieuwe ROM's soweiso een must dan? Wat is er dan veranderd in de nieuwe ROM's dat dit een must is?

//edit
Het werkt niet helaas! Ik druk op disable, het process gaat weg uit de top actieve processen, maar na 2 seconden is hij er weer.. bah Oeps, blijkbaar all de niet-ROOT versie van Rescan media.. die werkte dus niet en ik had ze door elkaar gehaald. Laat maar, ik snap er niks meer van :P Feit is dat hij nu wel werkt Nee toch niet..

[ Voor 41% gewijzigd door HaTe op 21-11-2012 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 14:18
Werk nu nog met Neat lite 3.5 daar komt deze dagen ook een nieuwe update van.
Vanavond de full versie van JB en morgen als het goed is de lite versie.

Diverse topics op XDA doorgenomen want ik wil toch eens Simplistic Rom lite uitproberen.
Nu wil ik eerst even een backup van mijn bestaande rom maken..
Alleen werkt een nandroid backup / restore onder Simplistic Rom goed bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HaTe schreef op woensdag 21 november 2012 @ 20:45:
[...]
Hoezo is dit met de nieuwe ROM's soweiso een must dan? Wat is er dan veranderd in de nieuwe ROM's dat dit een must is?
Omdat die een vreselijk agressieve media scanner hebben die álles wil indexeren, ook mappen met bijv. .nomedia er in. Staat dan minuten lang op de achtergrond te pompen na een reboot , heel irritant. Alleen al hierom is een blobs-based CWM niet aan te raden. Die dus op tar zetten. En/of genoemde app gebruiken uiteraard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Brad Pitt schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:21:
[...]

Omdat die een vreselijk agressieve media scanner hebben die álles wil indexeren, ook mappen met bijv. .nomedia er in. Staat dan minuten lang op de achtergrond te pompen na een reboot , heel irritant. Alleen al hierom is een blobs-based CWM niet aan te raden. Die dus op tar zetten. En/of genoemde app gebruiken uiteraard ;)
Weer wat ge(instal)leerd :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Brad Pitt schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:21:
[...]

Dat is best verontrustend.. Is dit alleen voor de i9100? Of vanaf een bepaalde Android versie? Ik heb hier zelf geen last van namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
SCARfaceE schreef op woensdag 21 november 2012 @ 18:36:
[...]

Precies wat ik dacht _/-\o_ . Had eigenlijk niet verwacht dat dat zou gebeuren. Ik hoop nog steeds op een S4 met ongeveer dezelfde looks en grootte (max 4,5") als de S2.
Brad Pitt schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:15:
[...]

SCARfaceE schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:19:
[...]

Yep, helaas. Samsung moet natuurlijk mee met de resolutieoorlog en dat kunnen ze waarschijnlijk nog niet op een kleiner scherm produceren. 5" is voor mij echt te groot ;w . Maarja, we gaan wel erg off-topic nu :P.
Laten we van het beste uitgaan maar ik acht die kans klein. SAMOLED icm een strakke zwarte voorkant is echt heel heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:31

TRaSH

koffie ?

er was ooit eens een soort proto-type/concept look van de zogenaamde S3 helaas is dat hem niet geworden.
was een toestel met alleen scherm zichtbaar zonder rand.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HaTe schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:58:
Dat is best verontrustend.. Is dit alleen voor de i9100? Of vanaf een bepaalde Android versie? Ik heb hier zelf geen last van namelijk.
CM10 (althans de versie(s) die ik zelf heb gedraaid) en de gelekte Samsung JB Rom hebben hier sowieso "last" van.

[ Voor 7% gewijzigd door Brad Pitt op 21-11-2012 23:16 ]

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:58
Werkt prima hoor dat Smart Stay net even getest. Heb de leak ook geinstalleerd en alles werkt prima en nog geen vastlopers of wat dan ook. Wel een leaked rooted versie met cwm geinstalleerd. Als een trein.

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Ik had vandaag de eerste spontane reboot in de geleakte JB voor de I9100. Strange :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

woekele schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:19:
Ik had vandaag de eerste spontane reboot in de geleakte JB voor de I9100. Strange :)
Op zich niet, naar mijn weten is het een onstabiele versie van de uiteindelijke ROM. Weet niet hoe lang je hem draait, maar zou eerder verwachten dat het dan juist goed is en zeker niet vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Laatst online: 04-07-2022
is de gelekte rom al goed genoeg als een daily driver?

Ik zit nu een week op PA 2.54 (hiervoor maandenlang zonder problemen op PA 1.5 ICS) maar ik ben er niet blij mee, een stuk of 5 a 10x per dag megalag waardoor het tientallen secondes alles zo traag gaat dat je het als een freeze kunt zien. Ook af en toe spontane reboots of complete freezes waardoor ik moet rebooten.

Anders restore ik terug naar PA 1.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
lordMocro schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:57:
is de gelekte rom al goed genoeg als een daily driver?

Ik zit nu een week op PA 2.54 (hiervoor maandenlang zonder problemen op PA 1.5 ICS) maar ik ben er niet blij mee, een stuk of 5 a 10x per dag megalag waardoor het tientallen secondes alles zo traag gaat dat je het als een freeze kunt zien. Ook af en toe spontane reboots of complete freezes waardoor ik moet rebooten.

Anders restore ik terug naar PA 1.5.
Op een soms optredende, 5 tot 10 seconden durende lag op het lockscreen na, is de ROM wat mij betreft stabiel genoeg om als daily driver te gebruiken. In een week tijd 1 spontane reboot gehad en zo'n 1 app crash per dag (maar dat kan ook aan de app liggen die wellicht nog niet JB proof is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Ik draai hem ook sinds vorige week vrijdag, en ik ben nog geen vervelende bugs tegen gekomen. Zoals hierboven al genoemd is, is er af en toe wat lag op het lockscreen, en eerder in het topic is gemeld dat het scrollen niet zo vloeiend gaat als in Samsungs 2.3.6 roms. Wat mij betreft zijn dit overkomelijke problemen, en ik ben blij met de nieuwigheidjes waardoor ik nu weer wat minder mods nodig heb
  • De touchwiz launcher sorteert eindelijk netjes op alfabet
  • Het is mogelijk apps te verbergen in je overzicht
  • De nieuwe Accuweather widget ziet er erg gelikt uit
  • Er zijn meer toggles, en lang indrukken brengt je naar de instellingen van die toggle
  • Het is mogelijk om snelkoppelingen op het lockscreen te zetten
  • In het notificatiescherm komen previews van meldingen zoals mail of sms
Wat mij betreft zeker geschikt als daily driver dus.

Ik heb de rom geroot met Philz kernel en vervolgens Samsung Hubs, TTS en Yahoo! finance verwijderd zodat ik iets meer ruimte op de /system partitie heb. Verder is hij ongemod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Ik heb verder alle live wallpapers, Samsung account, Samsung cloud, vlingo, Google search/now, memo, diary, notities, tasks, accuweather, news, Samsung apps, kies en daaraan gerelateerde rotzooi , allshare en nog wat rotzooi verwijderd. Verder heb ik smart rotation en ripple lock toegevoegd.

[ Voor 13% gewijzigd door AllSeeyinEye op 23-11-2012 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
gister ook maar een begonnen en op mijn S2 van T-mobile Resurrection 3.2.1 te zetten met Siyah 5.0.1

Werkt wel lekker allemaal, alleen krijg ik met geen mogelijkheid mijn SDcard gekoppeld. Hij werkt wel, kan hem benaderen maar is SdCard1. SdCard0 is leeg. Met diverse appjes geprobeer te koppelen/linken whatever. Maar lukt echt niet. Het zou mogelijk moeten zijn. Het Resurrection opnioeuw geinstalleerd, weer niks.

Verder wel tevreden, ziet er strak uit. Maar apps lopen vaak vast.

Siyah gebruikt zodat ik de standard rom van tmobile 4.0.4 erop kon knallen, althans dat was de bedoeling. Ik kan met geen mogelijkheid deze rom erop krijgen. Clone rom 1 -> 2 kan niet omdat ik te weinig ruimte heb??

En kan ik wel een Rom 4.0.4 installeren samen met 4.1.2 Resurrection?

Binnenkort maar eens misschien een andere rom testen, lees net dat Radio FM niet eens werkt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:19
Draai hier ook Resurrection sinds een paar dagen (erg mooi met AlloyUI theme btw, te downloaden in de market) en hier eigenlijk geen last van vastlopers. Weet je zeker dat je de installatie stappen goed heb doorgelopen? Dus na het installeren van de rom, niet rebooten maar terug gaan naar de recovery en daar Dalvik cache wissen, permission fixen en daarna nog cache wissen en dan pas het systeem rebooten.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
op de gelekte firmware, hebben jullie ook het probleem dat het lockscreen soms niet wil reageren?
En kunnen we ook nederlandse nieuwsbronnen toevoegen aan ons lockscreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Brad Pitt schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:16:
AllSeeyinEye schreef op woensdag 21 november 2012 @ 09:21:
Ik heb tot nu toe, met alle 4.1.2 ROMs, dezelfde problemen gehad:

- Soms lag op lockscreen, het lijkt volstrekt willekeurig te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Lag is trouwens niet persé op lockscreen. Is freeze als scherm aangaat. Heb er namelijk ook soms last van en ik heb helemaal geen lockscreen. Zie ik gewoon m'n normale scherm, maar niets reageert en touch knopjes blijven ook donker. Even weer scherm uit en aan en doet het weer. Tot nu toe wegen de voordelen bij JB 4.1.2 zwaarder dan de kleine bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
ok, ik probeer nog steeds een dualboot stock tmobile nl 4.04 te krijgen in combi met siyah 5.0.1

Probeer nu via odin 1.85 tar bestand erop te knallen en tegelijk siyah 5,0.1 als bootloader.

Net zonder geprobeerd maar toen kon ik niks in het scherm. Doe ik iets fout? Het liefst wil ik het stock bestandje gewoon in siyah zelf installeren, maar ik heb alleen een tar kunnen vinden.. Kan ik die converteren?

update, nu lijkt het erop de stock kernel werkt. hij install't nu het eea. Even verder zoeken

[ Voor 10% gewijzigd door Tennisbal op 23-11-2012 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tennisbal schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 23:50:
Het liefst wil ik het stock bestandje gewoon in siyah zelf installeren, maar ik heb alleen een tar kunnen vinden.. Kan ik die converteren?
Nee dat kan niet. Je zou wel Mobile Odin kunnen proberen eventueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Brad Pitt schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 23:56:
[...]

Nee dat kan niet. Je zou wel Mobile Odin kunnen proberen eventueel.
ok

ik heb nu stock erop, werkt. Net Clockwork recovery 4.0.1.4 erop gezet. en nu zal ik denk ik de siyah kernel terug moeten zetten?

en dan rom 2 installeren (resurrection)? of blijft tmobile stock rom niet meer staan dan op rom 1?

Iemand een link waar ik tmobile 4.0.4 stock rom S2 kan downloaden? (dus niet tar)

update. nu staat zowel tmobile stock erop als bootloader sinay. Ben nu rom 2 aan het initialiseren, lijkt te werken?

yeah alles werkt :) nu nog een link naar het zip bestand van de stock rom en ik ben tevreden. Dan kan ik alles zonder pc installeren.

Alles lijkt te werken, nu nog radio fm aan de praat krijgen op 3.2.1

Ik vind het wel lastig om een Rom te kiezen, heb er nu maar 1 gepakt die wel populair was, maar ik lees overal andere reviews... Wat vinden jullie momenteel de beste op een S2? Radio FM vind ik wel belangrijk om te hebben

[ Voor 36% gewijzigd door Tennisbal op 24-11-2012 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Andere vraag, Resurrection en waarschijnlijk komt dit door jelly bean, heeft een google lockscreen met tegels etc. Werkt leuk. Hij is alleen weg als ik een beveiliging gebruik... hoe activeer ik deze dat hij direct erna komt oid? of hoe lossen jullie dit op? Ik wil ze allebei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

tennisbal schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 23:59:
ik heb nu stock erop, werkt. Net Clockwork recovery 4.0.1.4 erop gezet. en nu zal ik denk ik de siyah kernel terug moeten zetten?
Zoals je inmiddels al ontdekt heb: ja. Al zijn er wel ROMs waarbij je in hun instellingen kan aangeven of de kernel ook geflashed moet worden of niet. Alliance ROM heeft dat bijvoorbeeld. :) Uitvinken en ik behoud nu dus elke keer Siyah 5.01 als kernel. :)
en dan rom 2 installeren (resurrection)? of blijft tmobile stock rom niet meer staan dan op rom 1?
Siyah's 2nd ROM mogelijkheid installeert de ROM op de SD kaart, ik zie niet in waarom je dan de stock ROM niet als 1st ROM zou kunnen gebruiken.
Iemand een link waar ik tmobile 4.0.4 stock rom S2 kan downloaden? (dus niet tar)
Je zou ook eens kunnen zoeken met Google naar de ROM die je zoekt, scheelt je hier te vragen.
yeah alles werkt :) nu nog een link naar het zip bestand van de stock rom en ik ben tevreden. Dan kan ik alles zonder pc installeren.
Zie hierboven, over Google.
Ik vind het wel lastig om een Rom te kiezen, heb er nu maar 1 gepakt die wel populair was, maar ik lees overal andere reviews... Wat vinden jullie momenteel de beste op een S2? Radio FM vind ik wel belangrijk om te hebben
Ik ben momenteel erg gecharmeerd van WanamLite (ICS, met de JB nog géén ervaring), AllianceROM (ICS) en PACman (JB)

[ Voor 96% gewijzigd door CH4OS op 24-11-2012 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
tennisbal schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 12:16:
Andere vraag, Resurrection en waarschijnlijk komt dit door jelly bean, heeft een google lockscreen met tegels etc. Werkt leuk. Hij is alleen weg als ik een beveiliging gebruik... hoe activeer ik deze dat hij direct erna komt oid? of hoe lossen jullie dit op? Ik wil ze allebei.
Met LSJ kan ik gewoon een patroon achter mn ripple lock zetten. Is een standaardoptie in de vergrendelscherm opties .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Gebruikt iemand anders Delayed lock onder 4.1.2? Die werkt wel bij mij, maar alleen als user app. Als ik hem omzet naar system app voor bepaalde extra functionaliteit die hij dan heeft krijg ik alleen maar FC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
AllSeeyinEye schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 12:55:
[...]

Met LSJ kan ik gewoon een patroon achter mn ripple lock zetten. Is een standaardoptie in de vergrendelscherm opties .
hm misschien is mijn Apex locker gewijzigd oid. Zelf zonder beveiliging zie ik geen lockscreen met camera mogelijkheid etc

hm werkt, ff locker geinstallerd (holo) en doet het eindelijk

[ Voor 8% gewijzigd door Tennisbal op 24-11-2012 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Ik draai nu een tijdje LSJ, redelijk tevreden maar heb 2 issues.
  • Zodra ik mijn toestel wakker maak doet het touchscreen het soms even niet, ik kan dan dus niet mijn patroon ingeven.
  • Gisteren heeft mijn browser ineens 150MB verstookt, geen idee waarom. Kwam er vandaag pas achter toen ik een SMS kreeg van KPN.... Mijn bundel was op.
Ik ga maar weer lekker terug naar CM10 vanavond.

[ Voor 10% gewijzigd door Jay-v op 24-11-2012 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Kleine 4.1.2 frustratie (wanalite V13):
Ik gebruik geen lockscreen, maar wel m'n home button om m'n scherm weer aan te zetten. Bij ICS ging alleen m'n scherm aan en bleef waar ik mee bezig was open. Als ik nu op home druk, dan gaat m'n scherm aan en gaat de app die openstond dicht en ga ik naar m'n standaard homescreen.
Nu moet ik dus aanwennen om m'n telefoon met powerknop aan te zetten, of de slidelock instellen. :/
Launcher = Golauncher.

[ Voor 3% gewijzigd door Blindfold op 24-11-2012 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Jay-v schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 16:40:

Ik ga maar weer lekker terug naar CM10 vanavond.
Same here, ben niet echt tevreden over de stabiliteit. En oh wat mis ik mijn custom DPI settings van PA, als je er eenmaal aan went zijn de standaardwaarden echt te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
Ik vind PA ook fijner dus zit te wachten de build gebaseerd op 4.2.1. Er is echter al lang geen update meer geweest voor ons toestel. Ik hoop dat ie dit toestel wel blijft ondersteunen.

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 17:41

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zo gister geupdate naar laatste CM10 nightly en de 5.0.1 Siyah kernel wat een verbetering tegenover de stock, 8.5 uur van de oplader inmiddels en maar 11% verbruikt van de standaard accu

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

ShadowBumble schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 19:06:
Zo gister geupdate naar laatste CM10 nightly en de 5.0.1 Siyah kernel wat een verbetering tegenover de stock, 8.5 uur van de oplader inmiddels en maar 11% verbruikt van de standaard accu
Hmmm... Ik ga dit eens testen met de nieuwste PACman ROM. Ik had het vermoeden al dat Siyah 5.0i en 5.01 icm CM10 iig voor een beter verbruik zorgen dan de standaard kernel van CM10 doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
MetalManic schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 19:00:
Ik vind PA ook fijner dus zit te wachten de build gebaseerd op 4.2.1. Er is echter al lang geen update meer geweest voor ons toestel. Ik hoop dat ie dit toestel wel blijft ondersteunen.
Komt nog wel. De huidige versie zou de laatste 4.1.2 versie zijn. Het wachten is op een goede 4.2 CM10, zodat de PA team ook weer verder kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
ShadowBumble schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 19:06:
Waar kan ik een betrouwbare vergelijkingssite vinden voor roms? Ik heb veel sites gecheckt, maar wat betreft advies lijken het allemaal 14 jarige SEO kiddies die tig pagina's proberen vol te schrijven met "Best" rom for Android S2, "one of the best"...

Schiet niet echt op.

Nu loopt resurrection samen met Stock rom en doet het eigenlijk goed. Alleen nog ff camera -> rechtstreeks SD kaart uitzoeken, maar alles lijkt te werken. Ook radio fm. Wat kan ik bij een andere rom verwachten wat ik nu niet heb?

en tip als probeer het uit heb ik niet veel aan, dan ben ik 3 maanden verder om het goed te testen...

[ Voor 6% gewijzigd door Tennisbal op 24-11-2012 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Ik zou graag de JB rom flashen op mijn telefoon, maar heeft er iemand een tip om die 300 pagina's op XDA te doorspitten om de effectieve link te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
spl3ndr schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 21:02:
Ik zou graag de JB rom flashen op mijn telefoon, maar heeft er iemand een tip om die 300 pagina's op XDA te doorspitten om de effectieve link te vinden?
hehe zelfde probleem, niet mogelijk een account aan te maken? en dan pagina's op 999 zetten oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Staat op xda altijd in de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
tennisbal schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 21:03:
[...]

hehe zelfde probleem, niet mogelijk een account aan te maken? en dan pagina's op 999 zetten oid?
Dan nog is het een speld in een hooiberg.

Ik heb de rom al gedownload die een paar pagina's terug werd vermeld , maar als ik die unzip krijg ik geen .tar of MD5 bestanden. |:(
Wel 3 mappen en 4 bestanden zonder extensie. Vage zooi. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
spl3ndr schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 21:08:
[...]

Dan nog is het een speld in een hooiberg.

Ik heb de rom al gedownload die een paar pagina's terug werd vermeld , maar als ik die unzip krijg ik geen .tar of MD5 bestanden. |:(
Wel 3 mappen en 4 bestanden zonder extensie. Vage zooi. |:(
.zip moet je via root doen. Tar via odin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
Net proberen de leaked rom te flashen...
Ik kreeg een error in /cache/recovery/sec_csc.zip.

Na een kleine hartaanval "reboot" gekozen en alles ziet er terug normaal uit, geen veranderingen.

Ik heb er even genoeg van. Ik ben veel te ongeduldig voor deze zaken. ( geen/gebroken links, hetgeen je dan wel krijgt vermelden guides niet... vervelend. )

Tijd voor een filmpje

[ Voor 32% gewijzigd door spl3ndr op 24-11-2012 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Heel veel topic starts op XDA blinken inderdaad niet uit van duidelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Iemand een fix voor mijn Siyah 5.0.1 probleem? Alles werkt perfect, alleen camera slaat foto's op /sdcard0 op ipv /sdcard1

resurrection 3.2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

tennisbal schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 22:06:
Iemand een fix voor mijn Siyah 5.0.1 probleem? Alles werkt perfect, alleen camera slaat foto's op /sdcard0 op ipv /sdcard1

resurrection 3.2.1
Zoek het even op met Google, we zijn hier geen helpdesk. Ook je andere vragen die je eerder stelde zijn ook simpel te vinden, als je maar zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
CptChaos schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 22:46:
[...]
Zoek het even op met Google, we zijn hier geen helpdesk. Ook je andere vragen die je eerder stelde zijn ook simpel te vinden, als je maar zoekt.
denk je serieus dat ik niet eerst zelf zoek? Dit SdCard0 probleem heb ik al dagen. Als jij een url kan vinden graag, zoek me rot tig apk's geinstalleerd die het eea zouden oplossen... rechten aangepast etc

Waar is dit topic anders voor??

[ Voor 3% gewijzigd door Tennisbal op 24-11-2012 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

tennisbal schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 23:38:
denk je serieus dat ik niet eerst zelf zoek? Dit SdCard0 probleem heb ik al dagen. Als jij een url kan vinden graag, zoek me rot tig apk's geinstalleerd die het eea zouden oplossen... rechten aangepast etc
Ja dat denk ik serieus, vooral als er weinig van te zien is, mijn glazen bol doet het namelijk nog altijd niet. ;)

Maar goed, om je even te helpen:
  • Is de SD-card wel correct gemount of ondersteund door de telefoon?
  • Staan de permissies richting de SD-card wel goed? Corrigeren kan met CWM
  • Ziet de camera app de SD-card wel?
  • Helpt het, als je na het maken van een back-up van de SD-card vanuit de telefoon de SD-card formateert?
  • Indien nee, ziet de telefoon de SD-card wél? / Zijn er andere apps die de SD-card wel of niet herkennen?
  • Als dat ook niet het geval is; controleer dan even of de SD-card wel goed aangesloten is.
  • Werkt het dan nog niet, dan kan je ook nog testen of de SD-card het ergens anders wel doet of niet
Waar is dit topic anders voor??
Mijn glazen bol staat uit, dus als jij niet aangeeft wat je hebt gedaan, ga ik dat niet zien of weten natuurlijk en komen vragen heel erg over als een helpdesk-vraag.

[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 24-11-2012 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees eens even Het algemeen beleid door.

[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 25-11-2012 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Had gisteravond PACman geïnstalleerd, samen met de 5.01 versie van Siyah, maar ook dat heeft nog best een flinke batterydrain, jammer, want het is een goede ROM naar mijn idee, ik ga eens JellyBam proberen, wellicht scheelt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
CptChaos schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 23:53:
[...]
Ja dat denk ik serieus, vooral als er weinig van te zien is, mijn glazen bol doet het namelijk nog altijd niet. ;)

Maar goed, om je even te helpen:
  • Is de SD-card wel correct gemount of ondersteund door de telefoon?
  • Staan de permissies richting de SD-card wel goed? Corrigeren kan met CWM
  • Ziet de camera app de SD-card wel?
  • Helpt het, als je na het maken van een back-up van de SD-card vanuit de telefoon de SD-card formateert?
  • Indien nee, ziet de telefoon de SD-card wél? / Zijn er andere apps die de SD-card wel of niet herkennen?
  • Als dat ook niet het geval is; controleer dan even of de SD-card wel goed aangesloten is.
  • Werkt het dan nog niet, dan kan je ook nog testen of de SD-card het ergens anders wel doet of niet
[...]
Mijn glazen bol staat uit, dus als jij niet aangeeft wat je hebt gedaan, ga ik dat niet zien of weten natuurlijk en komen vragen heel erg over als een helpdesk-vraag.
1 antwoord, Sd werkt gewoon goed. Het probleem zit hem in mounten... Ik heb dual boot rom en sihay maakt sdcard0 en sdcard1 aan

Ik kan alles benaderen met bv total commander, echter de camera schrijft weg naar sdcard0. Hoe zorg ik ervoor dat hij card1 pakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
tennisbal schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 21:00:
[...]

Waar kan ik een betrouwbare vergelijkingssite vinden voor roms? Ik heb veel sites gecheckt, maar wat betreft advies lijken het allemaal 14 jarige SEO kiddies die tig pagina's proberen vol te schrijven met "Best" rom for Android S2, "one of the best"...

Schiet niet echt op.

Nu loopt resurrection samen met Stock rom en doet het eigenlijk goed. Alleen nog ff camera -> rechtstreeks SD kaart uitzoeken, maar alles lijkt te werken. Ook radio fm. Wat kan ik bij een andere rom verwachten wat ik nu niet heb?

en tip als probeer het uit heb ik niet veel aan, dan ben ik 3 maanden verder om het goed te testen...
Ook net even gekeken hoe het stond na vorige week de initiele rom te hebben geinstalleerd (voor 1 dag)
De woorden 'best' 'zero bug' etc vliegen weer rond de oren. Vind dat ze op XDA wel eens wat strenger mogen worden.
Zolang Samsung de belangrijke bugs, zoals die wifi bug, niet fixed is hij voor mij en vele anderen niet bruikbaar. Antwoorden zoals, dan moet je maar even wifi af en op zetten is voor mij geen oplossing.

Misschien toch maar eens CM10 testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

tennisbal schreef op zondag 25 november 2012 @ 12:50:
1 antwoord, Sd werkt gewoon goed. Het probleem zit hem in mounten... Ik heb dual boot rom en sihay maakt sdcard0 en sdcard1 aan

Ik kan alles benaderen met bv total commander, echter de camera schrijft weg naar sdcard0. Hoe zorg ik ervoor dat hij card1 pakt?
Kwam gisteravond ergens een topic tegen, waarin werd uitgelegd hoe je het pad kan instellen. Die krijg ik echter zo 1 2 3 niet gevonden, wel dit topic, volgens mij worden daarin ook bruikbare tips gegeven.

Ben zelf nu bezig met JB, had al eerder PACman ROM geprobeerd en nu dan JellyBam. JellyBam lijkt zuiniger te zijn dan PACman, ondanks dat het beiden ROMs zijn met 'best of three worlds'.
Enige minpuntje die ik tot nu toe heb zijn de belabberde klok / wekker apps, ik krijg ClockPackage.apk van Samsung's ICS niet werkend onder Jelly Bean, iemand die wél een werkende heeft, ik krijg zelf met Google namelijk geen enkel werkbaar resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tennisbal schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 22:06:

resurrection 3.2.1
Is Resurrection Remix niet CM10-based dan? Zo ja, dan kan het gewoon niet. Probeer een andere camera app.

[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 25-11-2012 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
tennisbal schreef op zondag 25 november 2012 @ 12:50:
[...]

Pak anders voorlopig ff lgcamera totdat het 'probleem' opgelost is. Net deze middag hetzelfde probleem ontdekt door een andere rom te installeren. Als je in HD zit te filmen met nog 300MB vrije ruimte op de interne kaart slik je wel even.
Bij lgcamera kan je het pad aangeven waar hij moet in saven dus dat was ff een tijdelijk reddertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Camera jb+ wordt vaak op xda aangeraden om op externe sd op te slaan. In de stock camera op CM10 based roms kan het inderdaad gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
SCARfaceE schreef op zondag 25 november 2012 @ 19:19:
Camera jb+ wordt vaak op xda aangeraden om op externe sd op te slaan. In de stock camera op CM10 based roms kan het inderdaad gewoon niet.
Ok dank, lekker is dat. Nou nog een oplossing voor een ander probleem. chrome loopt super slecht, elke keer vastlopers

[ Voor 14% gewijzigd door Tennisbal op 25-11-2012 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 18:04
tennisbal schreef op zondag 25 november 2012 @ 22:48:
[...]

Ok dank, lekker is dat. Nou nog een oplossing voor een ander probleem. chrome loopt super slecht, elke keer vastlopers
Dat had ik de laatste dagen ook. Ook vond ik JellyBam niet zuinig met de batterij. Ben nu maar eens Wl 13.0 aan het proberen.
Als dit niks is, ga ik terug naar VK 4.8. Die is me altijd nog bevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Snakeye2209 schreef op maandag 26 november 2012 @ 12:31:
[...]

Dat had ik de laatste dagen ook. Ook vond ik JellyBam niet zuinig met de batterij. Ben nu maar eens Wl 13.0 aan het proberen.
Als dit niks is, ga ik terug naar VK 4.8. Die is me altijd nog bevallen :)
bij een eerste install crashde zo'n beetje alle apps, nu alleen chrome nog, dus das vooruitgang :) batterij twijfel ik ook over.

Irritant zoeken Resurrection, krijg allemaal Jezus achtige sites etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
resurrection remix

Heb hem zelf ook gedraaid, prettige rom (tip: installeer ook eens de xperia skin) Heb hem alleen weer moeten verwijderen. Om de één of andere reden krijg ik met AOKP roms, snel te melding dat com.android.phone stopt met werken. Dat is altijd op het moment dat ik mn bluetooth inschakel en probeer te verbinden met mn carkit. De eerste keren gaat het goed, maar vervolgens gaat het fout en krijg ik het ook niet meer goed.

[ Voor 73% gewijzigd door 13art op 26-11-2012 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
l3art schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:13:
resurrection remix

Heb hem zelf ook gedraaid, prettige rom (tip: installeer ook eens de xperia skin) Heb hem alleen weer moeten verwijderen. Om de één of andere reden krijg ik met AOKP roms, snel te melding dat com.android.phone stopt met werken. Dat is altijd op het moment dat ik mn bluetooth inschakel en probeer te verbinden met mn carkit. De eerste keren gaat het goed, maar vervolgens gaat het fout en krijg ik het ook niet meer goed.
Tnx, aardig wat informatie 7000+ post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Ik heb gewoon de official nightly van CM10 erop staan icm Siyah's kernel. Dit loopt al een week of twee prima, zonder vastlopers en goede accuduur. Gisteren had ik hem twee uur met rust gelaten op wifi en toen ik hem weer aan deed was hij nog steeds 100%!

Verder kom ik makkelijk de dag door als ik niet te veel spelletjes ga doen oid. (40-60% over na een dag gemiddeld gebruik) Als ik alleen de telefoon gebruik voor communicatie gaat hij zo twee dagen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:50
Is er verschil in smoothness te merken tussen een CM10 rom (bijv. resurrection remix) en de gelekte LSJ firmware? Aangezien de eerste firmware geen gebruik maakt van 'project butter' en de tweede wel.

De gelekte LSJ bevalt me erg goed, alleen de baterij gaat wel erg snel leeg. Misschien komt dit ook omdat ik normaal altijd undervolt, maar dat kan naar mijn weten op dit moment nog niet met de gelekte LSJ (de kernel ondersteunt dit volgens mij niet en er zijn nog geen andere kernels voor beschikbaar).

[ Voor 5% gewijzigd door Perzikvrucht op 26-11-2012 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
barzi schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:05:
Is er verschil in smoothness te merken tussen een CM10 rom (bijv. resurrection remix) en de gelekte LSJ firmware? Aangezien de eerste firmware geen gebruik maakt van 'project butter' en de tweede wel.
Tja, Project butter lijkt nog niet echt te werken in LSJ, dus ik verwacht dat er niet veel verschil in smoothness zit.
De gelekte LSJ bevalt me erg goed, alleen de baterij gaat wel erg snel leeg. Misschien komt dit ook omdat ik normaal altijd undervolt, maar dat kan naar mijn weten op dit moment nog niet met de gelekte LSJ (de kernel ondersteunt dit volgens mij niet en er zijn nog geen andere kernels voor beschikbaar).
Ik merk weinig verschil in batterijduur tussen XWLPT, XWLPW, ParanoidAndroid met CF-Root / Siyah of LSJ met Philz kernel (=standaard met root). In mijn geval is batterijduur meer afhankelijk van gebruik dan van mijn setup heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
barzi schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:05:
Naar mijn idee is LSJ (Simplistic) wel degelijk smoother dan CM10.
Undervolten scheelt geen dr*l. Governor, maximale clocksnelheid en apps/services op de achtergrond bepalen alles. Op het scherm na natuurlijk, dat blijft altijd verbruiker nummer één. Als je de huidige LSJ kernel zou undervolten met 25 of 50mV heb je niet opeens een "goede" accuduur. Komt door hele andere factoren.

[ Voor 7% gewijzigd door Brad Pitt op 26-11-2012 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:50
Brad Pitt schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:11:
[...]
Undervolten scheelt geen dr*l. Governor, maximale clocksnelheid en apps/services op de achtergrond bepalen alles. Op het scherm na natuurlijk, dat blijft altijd verbruiker nummer één. Als je de huidige LSJ kernel zou undervolten met 25 of 50mV heb je niet opeens een "goede" accuduur. Komt door hele andere factoren.
Ah oke, dat wist ik niet. Welke govener en clocksnelheid raad jij aan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
barzi schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:40:
Ah oke, dat wist ik niet. Welke govener en clocksnelheid raad jij aan dan?
Mja draai nu maar gewoon ondemand met de stock LSJ kernel maar op Siyah werkte PegasusQ weer erg okay vond ik. Heb zelf ook nooit een nadeel ervaren (qua snelheid) bij het instellen van max. 1000MHz kloksnelheid voor de CPU. Alles draaide gewoon soepel en snel. Niet dat het veel scheelde hoor, qua accuduur, dat niet* :)
* allemaal uiteraard persoonlijk en YMMV, dit is niet "de waarheid" of zo ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 26-11-2012 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
l3art schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:13:
resurrection remix

niet doorheen te komen zoveel posts en de search werkt voor geen meter daar (hier ook niet maar goed).

Batterij gaat te snel leeg, zag net dat Chrome agenda (en waarschijnlijk dus chrome sync) dit veroorzaakt. Ik wil het wel gebruiken dus stopzetten is geen optie (enige oplossing die ik vond via google).

Iemand anders een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasZer
  • Laatst online: 12-09 14:00
hoi, korte vraag, op internet lees ik tegenstrijdige berichten dat cm10 nog niet 100% werkt op SGS2. CM9 draait nu lekker, maar uiteraard wil ik graag cm10, mijn vraag, werkt deze ondertussen al mooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
BasZer schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:15:
hoi, korte vraag, op internet lees ik tegenstrijdige berichten dat cm10 nog niet 100% werkt op SGS2. CM9 draait nu lekker, maar uiteraard wil ik graag cm10, mijn vraag, werkt deze ondertussen al mooi?
Het is inderdaad nog geen 100%, maar je kan het makkelijkst op de CM10-thread op XDA kijken wat er inmiddels wel werkt en wat nog niet (helemaal) en dan voor jezelf bepalen of dat een showstopper is of dat je die functie toch niet gebruikt.
Twee veelgenoemde niet-werkende dingen zijn de FM-radio (gaat ook niet komen waarschijnlijk, werkt volgens mij ook niet op CM9?) en de camera (werkt nog niet helemaal lekker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasZer
  • Laatst online: 12-09 14:00
bedankt voor je snelle antwoord, zal er direct naar kijken, FM radio gebruik ik nooit, Camera wél.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
gwystyl schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:18:
[...]

Het is inderdaad nog geen 100%, maar je kan het makkelijkst op de CM10-thread op XDA kijken wat er inmiddels wel werkt en wat nog niet (helemaal) en dan voor jezelf bepalen of dat een showstopper is of dat je die functie toch niet gebruikt.
Twee veelgenoemde niet-werkende dingen zijn de FM-radio (gaat ook niet komen waarschijnlijk, werkt volgens mij ook niet op CM9?) en de camera (werkt nog niet helemaal lekker)
Cm10 is toch ook resurrection? Fm radio is wel voor elkaar te krijgen via apk. Camera ook via alternatieve oplossing, zie hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
tennisbal schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:15:
[...]

Cm10 is toch ook resurrection? Fm radio is wel voor elkaar te krijgen via apk. Camera ook via alternatieve oplossing, zie hierboven.
Resurrection is inderdaad ook CM10-gebaseerd. Ik ging er even van uit dat er gevraagd werd om wat out of the box werkt na het installeren van de rom; voor sommige niet werkende dingen zijn inderdaad alternatieven...
Pagina: 1 ... 94 ... 118 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.