Zoals je inmiddels al ontdekt heb: ja. Al zijn er wel ROMs waarbij je in hun instellingen kan aangeven of de kernel ook geflashed moet worden of niet. Alliance ROM heeft dat bijvoorbeeld.

Uitvinken en ik behoud nu dus elke keer Siyah 5.01 als kernel.

en dan rom 2 installeren (resurrection)? of blijft tmobile stock rom niet meer staan dan op rom 1?
Siyah's 2nd ROM mogelijkheid installeert de ROM op de SD kaart, ik zie niet in waarom je dan de stock ROM niet als 1st ROM zou kunnen gebruiken.
Iemand een link waar ik tmobile 4.0.4 stock rom S2 kan downloaden? (dus niet tar)
Je zou ook eens kunnen zoeken met Google naar de ROM die je zoekt, scheelt je hier te vragen.
yeah alles werkt

nu nog een link naar het zip bestand van de stock rom en ik ben tevreden. Dan kan ik alles zonder pc installeren.
Zie hierboven, over Google.
Ik vind het wel lastig om een Rom te kiezen, heb er nu maar 1 gepakt die wel populair was, maar ik lees overal andere reviews... Wat vinden jullie momenteel de beste op een S2? Radio FM vind ik wel belangrijk om te hebben
Ik ben momenteel erg gecharmeerd van WanamLite (ICS, met de JB nog géén ervaring), AllianceROM (ICS) en PACman (JB)
[
Voor 96% gewijzigd door
CH4OS op 24-11-2012 13:01
]