Maar weer eens van Miui afgestapt, wel spijtig helaas.. had de Nederlandse vertaling zo goed als klaar (zal deze nog even pushen in de MiuiAndroid repository voor de Multi Build)
Maar kon echt niet meer leven met de bugs/onstabiliteit
- Swype geeft niets weer als je typt of loopt vast
- Iconen in een map/folder zijn vaag en raar/corrupt
- Opladen gaat slecht, percentage loopt op, maar zodra ik de lader eruithaal is ie weer op een paar procent, ga ik opladen terwijl de telefoon leeg is, is er totaal niets aan de hand.
Begon het gevoel te krijgen dat Miui zich geen zorgen maakt om de bugs maar meer om zoveel mogelijk verschillende telefoons te ondersteunen..
En de scholen zijn weer begonnen dus wel een goede en stabiele telefoon/rom nodig met een beetje een lange accu-duur! Bij CM-9 (light) heb ik dat gevonden.. Weliswaar heb ik wel een paar iconen van Miui gepakt
Helaas is de Top-Bar transparancy mod
die ik gevonden heb niet super, zo is de "home-screen" helemaal transparant, zoals Miui maar zodra is een App open, bijvoorbeeld bij Berichten/SMS, Gmail of Facebook word de top bar helemaal wit (helaas)..
Wel had ik nog een vraagje, of iemand toevallig weet hoe de standaard lockscreen tekst en topbar-tijd kleur verandert kan worden? Want kan dat niet helemaal vinden