AllSeeyinEye schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:56:
[...]
Er is meer dan alleen Wanam. Ik heb een tijd terug ook een paar versies van Wanam gedraaid, maar hij weet zelf niet wat hij wil met zijn ROM. Ik heb het idee dat het hem er alleen maar om gaat dat hij als eerste de meest recente release heeft gebruikt. Er wordt te vaak veranderd van systeem apps, kernel en bepaalde instellingen.
Dat ben ik met je eens, hij doet echt hele vage dingen, maar veel dingen verander ik dan ook zelf weer. Wanam is voor mij eigenlijk niet meer dan een deodexed stock-rom met een leuke theme en toevallig de tweaks (o.a. verwijderen van de home button lag en de lidroid toggles) die ik wil. Ik gooi er zelf gelijk apex launcher in, die hij eerst notabene meebundelde maar nu weer vergeet
Maar de houdbaarheid van wanam is sowieso niet heel hoog, hij heeft een SIII gekocht en ik heb een beetje het idee dat dat zijn nieuwe kindje gaat worden
@Brad: Hier bokte hij na de eerste reboot direct (na de flash en de eerste boot nergens last van). Apex, TW, maakte allemaal niet uit. Unlocken in widgetlocker met homebutton kon wel. Daarom gelijk terug naar LP8 gegaan, maar wanam 12 is weer een release die gevoelsmatig (niet meer, niet minder) naar de knoppen is voor me
Het mooiste is nog dat android-exchange service kennelijk ook bepaalde dingen op het interne geheugen doen, want dat begon gelijk te kloten nadat ik de nandroid backup had teruggezet. Account verwijderd, telefoon opnieuw gestart, account toevoegen, en weer sync problemen. Uiteindelijk na 3 x booten en sync periodes verandered deed hij het weer...
Morgen anders maar eens naar paranoid android kijken, ziet er erg interessant uit, maar vandaag de tijd niet om dat goed in te richten en te testen
Edit: ik weet dat ik niet te vroeg mag juichen, maar het lijkt erop dat het heen en weer gerotzooi tussen de roms, de AudioOut_1 heeft laten zien wie de baas is ofzo

Geen wakelocks meer...
Edit2: Te vroeg gejuicht, the bitch is back. Ik haat het ding
[
Voor 6% gewijzigd door
Henk op 14-06-2012 13:43
]