Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Ewivis schreef op zondag 13 mei 2012 @ 18:08:
[...]

14 euro? waar heb je dat vandaan dan? :)
Volgen mij heb je een front behuizing besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Jay-v schreef op zondag 13 mei 2012 @ 17:53:
Mijn vriendin heeft mijn telefoon laten vallen. Het scherm doet het nog maar het glas is overal gebarsten...

Op Ebay is alles 150 euro + of ik zoek niet goed... Wie helpt? :)

Edit: glaasje gevonden voor 14 euro maar het schijnt moeilijk zijn dit te vervangen zonder het scherm zelf te vervangen... Iemand ervaringen?
De digilizer/glas vervangen is het ergste wat er is.
Fohnen en hopen dat die goed loslaat zonder enige beschadigingen achter te laten.

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-10 08:56
Jay-v schreef op zondag 13 mei 2012 @ 17:53:
Mijn vriendin heeft mijn telefoon laten vallen. Het scherm doet het nog maar het glas is overal gebarsten...

Op Ebay is alles 150 euro + of ik zoek niet goed... Wie helpt? :)

Edit: glaasje gevonden voor 14 euro maar het schijnt moeilijk zijn dit te vervangen zonder het scherm zelf te vervangen... Iemand ervaringen?
Ik raad het je niet aan om te doen. Het scherm zit namelijk gelijmd aan het glas. Het los halen van het glas en scherm is eventueel nog te doen, maar het daarna weer aan elkaar krijgen (zonder bellen etc.) is erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heel vaag wat ik nu heb... Ik draai Hydrog3n met fluxi kernel en wou de max cpu eens naar 1600 zetten. Dat werkte dus niet, want ik kreeg gelijk een reboot.

Sinds de reboot lijkt de resolutie van m'n scherm veranderd te zijn :S Alles is veel kleiner, terwijl bij de instellingen de lettergrootte nog op 'normaal' staat.

Heb al een cache en dalvik wipe gedaan, maar dat helpt niks. Hoe krijg ik alles weer terug naar de 'normale grootte'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 16:52
Heb vanmorgen DarkyROM erop gezet. Sammy based, FAOSP gethemed. Dus met deels AOSP instellingen. Ziet er errug goed uit, reageert uber smooth.

Blijvertje en nog stapje hoger voor CheckROM om volgende maand te evenaren / overtreffen.

Edit:

Aangepast met de (gemodde) lidroid notification drawer (7 keuzes zichtbaar, full transparent). Jammer van de AOSP stijl drawer, maar 4 toggles is te weinig. Zodra Darky zijn notifications aanpast, zal ik dat heroverwegen.

[ Voor 34% gewijzigd door AllSeeyinEye op 13-05-2012 22:59 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Werkt OTG op CM9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-10 21:10

emzed

*

Ja, na een aantal dagen intensief gebruik en alles geinstalleerd te hebben wat ik normaal heb, ben ik zeer tevreden!!! Hij draait gewoon exact zoals het moet. Geen vastloper gehad, behalve dan een enkele keer FC met Flipboard, maar dat kan, want die app is blijkbaar nog niet officieel uit.
Mooi ook met die ingebouwde 'kitchen'.

Zeer tevreden over Omega, bedankt voor de tips!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
AllSeeyinEye schreef op zondag 13 mei 2012 @ 21:19:
Heb vanmorgen DarkyROM erop gezet. Sammy based, FAOSP gethemed. Dus met deels AOSP instellingen. Ziet er errug goed uit, reageert uber

Blijvertje en nog stapje hoger voor CheckROM om volgende maand te evenaren / overtreffen.

Edit:

Aangepast met de (gemodde) lidroid notification drawer (7 keuzes zichtbaar, full transparent). Jammer van de AOSP stijl drawer, maar 4 toggles is te weinig. Zodra Darky zijn notifications aanpast, zal ik dat heroverwegen.
Ik ga deze ROM ook even proberen. Tot op heden werkt geen enkele ICS ROM zo smooth als Checkrom. Helaas is dat een GB ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
barzi schreef op zondag 13 mei 2012 @ 22:50:
[...]

Ik ga deze ROM ook even proberen. Tot op heden werkt geen enkele ICS ROM zo smooth als Checkrom. Helaas is dat een GB ROM.
Sinds ICS ging mijn voorkeur ook uit naar AOSP, bij gemis aan CheckROM. Maar Darky heeft mij in 1 dag doen veranderen van smaak :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
AllSeeyinEye schreef op zondag 13 mei 2012 @ 22:53:
[...]

Sinds ICS ging mijn voorkeur ook uit naar AOSP, bij gemis aan CheckROM. Maar Darky heeft mij in 1 dag doen veranderen van smaak :)
Probeer de ROM nu te flashen, maar na de tekst met Samsung Galaxy S II etc. en het gele driehoekje wordt het scherm zwart en gebeurt er niets. Bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Full wipe gedaan?
Een AOSP kernel er achteraan geflashed ipv een Sammy Kernel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
AllSeeyinEye schreef op zondag 13 mei 2012 @ 23:13:
Full wipe gedaan?
Een AOSP kernel er achteraan geflashed ipv een Sammy Kernel?
Geen full wipe gedaan en geen kernel erachteraan geflashed. Alleen het bestandje geselecteerd en die geflashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
barzi schreef op zondag 13 mei 2012 @ 23:16:
[...]

Geen full wipe gedaan en geen kernel erachteraan geflashed. Alleen het bestandje geselecteerd en die geflashed.
Full wipe en nogmaals flashen dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
AllSeeyinEye schreef op zondag 13 mei 2012 @ 23:17:
[...]

Full wipe en nogmaals flashen dus ;)
Zal het nog eens even proberen. Jij draait de standaard kernel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Nope, ik ben een hardnekkige NEAK gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
En je gebruikt gewoon de nieuwste versie? Wil namelijk eens kijken hoe het draait met jouw setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
De hele setup?

DarkyROM HD ICS v1
NEAK 2.0.4x
AndroidGX (modded lidroid) 'original' (de XWLP9 versie werkt goed op de DXLP9 ROM)

NEAK draait hier als volgt:
- Conservative
- noop
- max 1000 MHz
- Alle voltages 50 mV verlaagd (dus: 1225/1125/1025/925/900/875)

Apex launcher (pro) v1.2.0beta1

Daarnaast zelf de AOSP gallery toegevoegd. Vind die mooier en prettiger in gebruik dan de Sammy Gallery3d versie.

Edit:
Is er eigenlijk een app of tooltje om in een keer een hele lijst uit te draaien / af te drukken van je ROM/instellingen/apps, zoals bijvoorbeeld in Firefox kan met Mr Tech Toolkit?

[ Voor 33% gewijzigd door AllSeeyinEye op 13-05-2012 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Bedankt. Nog één vraagje: waarom gebruik je NEAK 1.0.4x en niet de 2.0.4x variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
barzi schreef op zondag 13 mei 2012 @ 23:30:
Bedankt. Nog één vraagje: waarom gebruik je NEAK 1.0.4x en niet de 2.0.4x variant?
Oeps, foutje. 2.0.4x natuurlijk. De 1 reeks is GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Bedankt. Over de standaard drawer en de toggles trouwens; je weet dat je kan scrollen (dus dat je er meer dan vier ziet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
barzi schreef op zondag 13 mei 2012 @ 23:38:
Bedankt. Over de standaard drawer en de toggles trouwens; je weet dat je kan scrollen (dus dat je er meer dan vier ziet)?
Lol, had ik niet eens geprobeerd :P
Ff backup terugzetten en alsnog kijken.

Hieruit maak ik op dat het je sowieso dus wel gelukt is nu. Over een paar dagen een korte recensie?

[ Voor 5% gewijzigd door AllSeeyinEye op 13-05-2012 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
AllSeeyinEye schreef op zondag 13 mei 2012 @ 23:39:
[...]

Lol, had ik niet eens geprobeerd :P
Ff backup terugzetten en alsnog kijken.

Hieruit maak ik op dat het je sowieso dus wel gelukt is nu. Over een paar dagen een korte recensie?
Inderdaad, gelukt! Zal over een aantal dagen inderdaad even laten weten hoe het bevalt. Laatste vraag voor vanavond: met welke app heb je de instellingen van undervolten etc. ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
barzi schreef op zondag 13 mei 2012 @ 23:42:
[...]

Inderdaad, gelukt! Zal over een aantal dagen inderdaad even laten weten hoe het bevalt. Laatste vraag voor vanavond: met welke app heb je de instellingen van undervolten etc. ingesteld?
NEAK Configurator Pro. Maar je kan de NEAK opties ook vanuit CWM bedienen en het undervolten met Voltage Control doen.

Het is jammer dat Sammy ROMs (nog) geen built in kernel control hebben, zoals AOSP/CM9 ROMs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-10 12:54

geerttttt

Manisch positief

*weg* Offtopic en crosspost! Beide is niet toegestaan.....

[ Voor 81% gewijzigd door Bullet NL op 14-05-2012 09:17 ]

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 18:04
Ben van het weekend maar eens afgestapt van Hydr0g3n. Ik begon me te irriteren aan de freezes bij MX videoplayer en dat de camera gewoon bagger was.
Om de zoveel tijd klapte hij eruit als ik de frontcamera wou gebruiken en als ik gewoon wou filmen. Aangezien ik over een paar weken op vakantie ga wil ik toch een goed werkende camera hebben.

Ben nu even over naar [--VK--™]-[-XWLP9-V4.7.2-Final ]-[Fast-Stable]-[Multi-Language]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1559009

Loopt lekker. Misschien iets te veel animaties met het wisselen van scherm of progamma's. Batterij is ok.

Mensen nog tips voor een ROM waar de camera gewoon 'smooth' werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snakeye2209 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 07:59:
Elke Samsung-based Rom :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 08:28
Snakeye2209 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 07:59:
Ben van het weekend maar eens afgestapt van Hydr0g3n. Ik begon me te irriteren aan de freezes bij MX videoplayer en dat de camera gewoon bagger was.
Om de zoveel tijd klapte hij eruit als ik de frontcamera wou gebruiken en als ik gewoon wou filmen. Aangezien ik over een paar weken op vakantie ga wil ik toch een goed werkende camera hebben.

Ben nu even over naar [--VK--™]-[-XWLP9-V4.7.2-Final ]-[Fast-Stable]-[Multi-Language]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1559009

Loopt lekker. Misschien iets te veel animaties met het wisselen van scherm of progamma's. Batterij is ok.

VK is wel heel goed. Ook de GB ROM was perfect. Nu heeft die gast er zoveel animaties ingegooid dat ik helemaal ben afgehaakt.

Ik draai nu naar tevredenheid ParanoidAndroid (opvolger van de D4 rom). Ondersteunt tablet mode voor je telefoon. Niet altijd even handig, maar wel grappig. Buiten dat is het CM9 die heel netjes draait en stabiel is. Tot nu toe heb ik geen problemen ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
Molybdenum schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:46:
[...]

VK is wel heel goed. Ook de GB ROM was perfect. Nu heeft die gast er zoveel animaties ingegooid dat ik helemaal ben afgehaakt.
Heb ook de animaties nu maar eens uitgezet via de instellingen.

Hoop dat CheckRom hun ICS versie gewoon op tijd uitbrengen. DIe GB was gewoon top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 08:28
Snakeye2209 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:12:
[...]

Heb ook de animaties nu maar eens uitgezet via de instellingen.

Hoop dat CheckRom hun ICS versie gewoon op tijd uitbrengen. DIe GB was gewoon top!
Ah! Bij de nieuwe versie kan je die dus uitzetten?
Mooi zo, bij 4.7.1 kon dat nog niet namelijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
Molybdenum schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:53:
[...]

Ah! Bij de nieuwe versie kan je die dus uitzetten?
Mooi zo, bij 4.7.1 kon dat nog niet namelijk! :)
Volgens mij zit dat standaard toch in Android.

Instellingen - ontwikkelaarsopties
Animatieschaalovergang gewoon op 0 gezet.
Vensteranimatie schalen ook op 0 gezet

Je bent dan wel je CRT off kwijt, maar das een kleinigheidje

[ Voor 15% gewijzigd door Snakeye2209 op 14-05-2012 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Welke modem werkt bij jullie het best (ICS)? Ik draai nu DarkRom waarik erg tevreden over ben, alleen volgens mij kan het bereik nog iets beter. Draai nu de LPS modem (standaard bij de bovenstaande ROM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floydje07
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-09 20:32
Kleine opmerking: Is het niet verstandig dat er een nieuw deel komt? Ik zie door de bomen het bos niet meer in dit topic. Ik wil graag zoeken, maar dan houd ik nog steeds tientallen pagina's over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Laatst online: 04-07-2022
Jay-v schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 07:53:
[...]

Even alles backuppen? Wipe -> verse flash -> apps terug zetten? Met 20 minuutjes ben je klaar.
Lukt niet, nog steeds last van Wifi batterydrain. Pfff.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-10 16:08
stijnec1 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 13:38:
ik draai al een tijdje westcrip resurrection, maar heb een vreemd probleem. Binnenkomende smsjes zie ik niet bovenaan de lijst staan in de berichten app (ook niet in een 3rd party app dus lijkt database probleem). Het is dus gokken van wie je een sms hebt gekregen. Verstuurde berichten komen wel bovenin te staan in de berichtenlijst. Iemand hier een oplossing voor?
niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaan007
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-09 14:30
Wat heb je zelf al geprobeerd? Al in rom topic op xda gezocht naar het probleem? Heb je full wipe gedaan voor het flashen?

Gebruik nu zelf sinds gisteravond DarkyRom ICS v1. Bevalt erg goed. Ben lang blijven plakken aan CheckRom 6 vanwege stabiliteit, maar na goede verhalen hier en op xda switch naar ICS gemaakt. Ben benieuwd hoe de batterij zich vandaag houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
sjaan007 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:56:
[...]

Wat heb je zelf al geprobeerd? Al in rom topic op xda gezocht naar het probleem? Heb je full wipe gedaan voor het flashen?

Gebruik nu zelf sinds gisteravond DarkyRom ICS v1. Bevalt erg goed. Ben lang blijven plakken aan CheckRom 6 vanwege stabiliteit, maar na goede verhalen hier en op xda switch naar ICS gemaakt. Ben benieuwd hoe de batterij zich vandaag houdt.
Ik had de eerste dag al 20 uur en 3,5 uur schermtijd op Darky. Rekening houdend met het gegeven dat na iedere full wipe en flash het zooitje zich moet settelen, ga ik er vanuit dat ik uiteindelijk weer op 24 uur + 4 tot 5 uur schermtijd uit ga komen, zoals op CheckROM.

Ik ben na 1,5 dag gebruik in ieder geval zeer te spreken over Darky, in mijn ogen de beste ICS ROM tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheWizzard
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-01 01:41

TheWizzard

Everything we R will never die

Ik vind zelf deze rom: http://forum.xda-develope...ad.php?t=1580070&page=508 het beste tot nu toe. Is een CM9 based rom, kanged from source. Voorheen bekend als D4 rom nu als Paranoid Android. Superveel features en tablet mode met per app density.

[img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/2802719.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
Hoe snel is de GPS lock van DarkyROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Snakeye2209 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:33:
Hoe snel is de GPS lock van DarkyROM?
Ik snap deze vraag niet. Ik heb met werkelijk iedere ROM die ik ooit geprobeerd heb (en dat zijn er veel!) zo goed als altijd een lock gehad in 5 tot 15 seconden... Zo ook hier op Darky, dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:34:
[...]

Ik snap deze vraag niet. Ik heb met werkelijk iedere ROM die ik ooit geprobeerd heb (en dat zijn er veel!) zo goed als altijd een lock gehad in 5 tot 15 seconden... Zo ook hier op Darky, dus.
Nou ik dus niet. Althans niet bij Hydr0g3n en las op het forum van Darky dat iemand er ook last van had, dus vandaar de vraag hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 12:21
Ik zat gister op 83% toen ik thuis (na 12 uur) kwam met iets meer dan een uur schermtijd met een spelletje. Dit is echt met afstand een record voor mij, met de laatste versie van Resurrection en Siyah. Ik denk dat vooral het onderklokken tot 1000 mhz met undervolt, incl noop + conservative een groot verschil maken. En toch is hij supersmooth en stabiel, voorheen had ik het gevoel dat ik veel batterij moest inleveren om smooth te blijven.

Dit heb ik nog nooit gehaald op ICS en haalde ik alleen op 2.3 toen ik hem net had.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaan007
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:34:
[...]

Ik heb ook met iedere ROM vergelijkbaar snelle lock gehad, zo ook met Darky.

btw, waar heb je die AOSP gallery vandaan?

En heeft iemand al veel gebruik gemaakt van die DarkyOTA? Zie daar opties staan om lockscreen aan te passen, maar ik krijg het niet voor elkaar. Of zijn dat functies die alleen werken bij de gingerbread Darkyrom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
sjaan007 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:39:
[...]

Ik heb ook met iedere ROM vergelijkbaar snelle lock gehad, zo ook met Darky.

btw, waar heb je die AOSP gallery vandaan?

En heeft iemand al veel gebruik gemaakt van die DarkyOTA? Zie daar opties staan om lockscreen aan te passen, maar ik krijg het niet voor elkaar. Of zijn dat functies die alleen werken bij de gingerbread Darkyrom?
Volgens mij is DarkyOTA nog grotendeels GB georienteerd. De huidige ROM is overigens niet door Darky gemaakt, maar door een ander lid van het DarkyROM team ;)

De gallery had ik nog staan. Dit is 'm (Google Drive linkje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik heb nu net dual boot op de 2nd geinstalleerd, maar hij geeft niet aan dat ik een 2e rom erop heb. (dus hij laad het scherm waar ik kan kiezen niet zien. Maar als ik eerst een clone doe naar 2nd en dan de rom installeer dan werkt het wel. Maar dan heb ik alle info van me originele rom.

Heb je voor dit een SD kaart nodig? Ik heb het nu allemaal op me interne geheugen.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
lordMocro schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:13:
Lukt niet, nog steeds last van Wifi batterydrain. Pfff.... :(
Same here |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Op welke ROM is dit dan? En doe je echt een goede wipe, dus:

CWM
Wipe data / factory reset
Wipe cache
(advanced) wipe Dalvik
format /system
dan flashen van de beoogde ROM
evt flashen van voorkeurs kernel
Indien dit in de instructies van de ROM staat: fix permissions
reboot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:22:
Op welke ROM is dit dan? En doe je echt een goede wipe, dus:

CWM
Wipe data / factory reset
Wipe cache
(advanced) wipe Dalvik
format /system
dan flashen van de beoogde ROM
evt flashen van voorkeurs kernel
Indien dit in de instructies van de ROM staat: fix permissions
reboot
Sinds Wanamlite 11.x begonnen, stock kernel. Vond het altijd een gezeik over battery drain, kon maar niet begrijpen dat men er zo veel last van had, maar nu ik er zelf 1 te pakken heb...

Je instructies volg ik idd op, behalve factory reset bij "no wipe" ROM's.
Ga nu eens terug naar W10.5, eerst stock dan custom kernel, kijken of dat soelaas biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Hebben jullie ook last van dat de Facebook app in ICS (in mijn geval Darkyrom) constant ong 30% van de CPU gebruikt (is ook rood in taakbeheer)? Hierdoor gaat m'n batterij wel heel snel leeg namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
barzi schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:03:
Hebben jullie ook last van dat de Facebook app in ICS (in mijn geval Darkyrom) constant ong 30% van de CPU gebruikt (is ook rood in taakbeheer)? Hierdoor gaat m'n batterij wel heel snel leeg namelijk.
Bekend probleem van de (bijzonder brakke) FB app. Er zijn batterij vriendelijkere alternatieven (Friendcaster / Fast for Facebook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
businka19 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:03:
Ga nu eens terug naar W10.5, eerst stock dan custom kernel, kijken of dat soelaas biedt.
10.5 die ooit zo stabiel was is nu erger dan 11.5, Dialer crashed direct, Contacts start niet eens op.
Voor nu terug naar battery drain, straks toch maar full wipe uitvoeren. Het is net alsof mijn Sammy voelt dat ik hem binnenkort voor S3 ga inruilen, rebel without a cause

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Net VK geinstalleerd. Ziet er goed uit, maar wel erg veel animaties. Tijdelijk even uitgezet.
Morgen maar eens kijken hoe het zit met de batterijduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaan007
Thanks, maar kreeg het niet werkend.
Heb toen VK rom gedownload, die heeft de ICS gallery erin zitten.
De apk met root explorer gepusht naar system/app.
Nu werkt ie :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Op de S2 van de echtgenote toch maar weer een ICSrom gezet
Na goede berichten over Litening hiervoor gekozen

icm de speedmod kernel geen problemen ( de originele rom had regelmatig reboots, en usb-spannings problemen )
Nu draait het (nog) als een zonnetje, en is de vrouw weer gelukkig met haar vlotte toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 18:38
TheWizzard schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:40:
Ik vind zelf deze rom: http://forum.xda-develope...ad.php?t=1580070&page=508 het beste tot nu toe. Is een CM9 based rom, kanged from source. Voorheen bekend als D4 rom nu als Paranoid Android. Superveel features en tablet mode met per app density.
Ik heb deze er ook maar eens opgezet met een dualboot..! Ik had nog niet eerder een dualboot gedaan.. maar wat is dat handig zeg.. me gewone rom heb ik als secundaire en deze paranoid als primaire zodat ik er leuk mee kan spelen.. als ik even niet wil spelen en normaal bereikbaar wil zijn.. boot ik in me sec. rom.. ideaal..!

Maar even over Panaroid Android.. het idee alleen al maakte me erg nieuwsgierig.. Ik houd namelijk absoluut niet van het standaard idee.. voornamelijk tw.. en deze rom probeert wel met iets aparts te komen.. en dat is natuurlijk tablet mode! het is wel even puzzelen om alles goed te krijgen.. aangezien ik hem vannacht pas heb geflashed, moet ik dat dus nog doen.. omdat ik altijd miui draai is het sowieso even wennen.. maar ik vind dit veel belovend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
thommy86 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:41:
[...]

Ik heb deze er ook maar eens opgezet met een dualboot..! Ik had nog niet eerder een dualboot gedaan.. maar wat is dat handig zeg.. me gewone rom heb ik als secundaire en deze paranoid als primaire zodat ik er leuk mee kan spelen.. als ik even niet wil spelen en normaal bereikbaar wil zijn.. boot ik in me sec. rom.. ideaal..!

Maar even over Panaroid Android.. het idee alleen al maakte me erg nieuwsgierig.. Ik houd namelijk absoluut niet van het standaard idee.. voornamelijk tw.. en deze rom probeert wel met iets aparts te komen.. en dat is natuurlijk tablet mode! het is wel even puzzelen om alles goed te krijgen.. aangezien ik hem vannacht pas heb geflashed, moet ik dat dus nog doen.. omdat ik altijd miui draai is het sowieso even wennen.. maar ik vind dit veel belovend.
Je eerste zin in de tweede alinea is de reden dat ik nu aan het flashen ben..... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 18:38
Thombias schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:01:
Je eerste zin in de tweede alinea is de reden dat ik nu aan het flashen ben..... :D
aangezien ik aan het werk ben, heb ik nog niet heel veel kunnen spelen.. maar heb wel gezien dat je het een en ander goed moet instellen.. ze geven aan dat nova de beste launcher is, maar zelf gebruiken ze trebuchet.. ik weet nog niet welke laucher ik ga gebruiken.. vanavond even verder spelen..

ben jij al verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Pardon

[ Voor 98% gewijzigd door businka19 op 16-05-2012 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Probleempje met flashen van Vertumus ICS Domination Theme:
- draai nu Wanamlite 11.5
- geen mods geinstalleerd, laatste mods install was nog op 10.5 uit linkje van Brad, toen was alles naadloos verlopen btw
- geen J-Kay apps of iets derg.
- alle wipes gedaan
- Ik flash deze theme file ICS Domination v4.3 LP9 UNIVERSAL.zip
- Vertumus schrijft REMOVE ALL MODs PLEASE. Fijn, alleen niet hoe. Google search levert verschillende varianten: Nandroid backup restore van vóór de mods, reflash een rom zonder mods, etc. Geprobeerd, resultaat is nog altijd BOOTLOOP en UI crash.

Ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
thommy86 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:39:
[...]

ze geven aan dat nova de beste launcher is, maar zelf gebruiken ze trebuchet.. ik weet nog niet welke laucher ik ga gebruiken..
Ik heb Apex aangeschaft, en draai deze op de Note en de S2

Apex ( beta 1.2 )kan de themes van ADW en Go gebruiken om de icons aan te passen

Afbeeldingslocatie: http://www.theandroidsoul.com/wp-content/uploads/2012/05/My_Homescreen_Nexus.jpg

Beste van 2 werelden :+

( linkje naar het bronartikel )

[ Voor 10% gewijzigd door FreshMaker op 16-05-2012 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
@businka
Andere ROM gebruiken. Je flashed nu theme over theme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AllSeeyinEye schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 17:21:
@businka
Andere ROM gebruiken. Je flashed nu theme over theme.
Klopt, hier ook bootloop(s). Gebruik echter dat hele Vertumus gedoe niet meer aangezien ik een beetje moe word van het "Master" gedoe en het constante bashen op Samsung terwijl zijn eigen theme nog niet eens zowel compleet als wel geheel goed is. Je blijft maar apps/windows hebben met zwart op zwart en dergelijke. Doeiii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Weet iemand misschien waarom mijn toestel niet meer in deep sleep gaat of hoe ik dit 'aan kan zetten'? Ik ben vandaag eens gaan kijken in CPUspy, en daar staat dat 'deep sleep' niet gebruikt wordt. Ik draai CheckROM V6 icm RedPill en had hier voor vandaag geen last van (in ieder geval niet toen ik de ROM net had, daarna heb ik het zelden nagekeken).

Edit: volgens mij heb ik het al door. Android gaat niet in deep sleep als het toestel verbonden is aan de lader? Toen ik hem van de lader afhaalde en even wachtte, bleek dat deep sleep wel gebruikt werd.

[ Voor 26% gewijzigd door Perzikvrucht op 16-05-2012 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 08:48
All it took was 6 minutes :-)

Denk dat ik binnenkort toch maar eens overstap naar Wanamlite, zodra El_Liberator zijn nieuwe thema af heeft.
Draai nu Hydrog3n, maar kom toch nog wat foutjes tegen daarin. Zo reageert het scherm niet altijd op de eerste keer drukken. Dit is voor mij wel een heel vervelende bug.

Anderzijds vind ik het wel weer super handig dat dingen als cpu control in de rom zelf zitten. Maar ja, geen enkele rom heeft echt alles wat ik er in zou zien. Tablet mode vind ik niks, dus die roms vallen ook al af. Wil persee 15 toggles hebben, dat moeten gewoon knoppen zijn en dus niet die lelijke switches zoals je ook bij aantal roms zitten. Ach ja zo kan ik wel even door gaan :-p

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
l3art schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 21:47:
All it took was 6 minutes :-)

Denk dat ik binnenkort toch maar eens overstap naar Wanamlite, zodra El_Liberator zijn nieuwe thema af heeft.
Draai nu Hydrog3n, maar kom toch nog wat foutjes tegen daarin. Zo reageert het scherm niet altijd op de eerste keer drukken. Dit is voor mij wel een heel vervelende bug.

Anderzijds vind ik het wel weer super handig dat dingen als cpu control in de rom zelf zitten. Maar ja, geen enkele rom heeft echt alles wat ik er in zou zien. Tablet mode vind ik niks, dus die roms vallen ook al af. Wil persee 15 toggles hebben, dat moeten gewoon knoppen zijn en dus niet die lelijke switches zoals je ook bij aantal roms zitten. Ach ja zo kan ik wel even door gaan :-p
Neem de Sammy rom die je het meest aan staat en flash lidroid. Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Lidroid romtools installeren bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l3art schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 23:39:
Lidroid romtools installeren bedoel je?
Lidroid 15-toggles mod. Die van Vertumus doet het prima bijvoorbeeld, gebruik die wél zelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Ow op die fiets, maar met alleen de 15-toggles en een sammy rom ben ik nog niet tevreden hoor ;) Teveel eisen ben ik bang :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:43
Ik ga VK v4.7.3 maar eens proberen. Eerst stock I9100XWLP7_I9100XENLP3_XEN met Odin met repartition aan en deze: u1_02_20110310_emmc_EXT4.pit. Daarna opstarten en deze: *2767*3855#.

Vervolgens CF-root, en dan VK. Veel schoner wordt het niet volgens mij :*)

edit: VK is nice! :) Testing...

Jammer van die overdaad aan animaties.. Gelukkig kan je dit uitzetten bij Developer options!

Apex launcher werkt fijn tot nu toe, denk dat ik die houdt ipv TW

Sommige menu's zijn wel een beetje té (soort chroom met blauw randje)

Moooooie wallpapers ;)

Fijn die toggles in the status bar, en mooie transparante dialer/clock (en wss nog wel meer).

EDIT2: Haal veel hogere H+ snelheden (op dezelfde locatie) dan bij wanam, had ook al het idee dat die snelheid bij wanam afgeknepen was somehow..

Home button lag is iets meer aanwezig dan bij wanam (wss doordat ik nu de apex launcher gebruik)

Scrollen gaat soms niet helemaal smooth... Weet niet waarom.

EDIT (18-05-2012): Het scrollen verloopt na een reboot wel smooth. Daarnaast de battery gauge, MTP, en clock in the middle geflashed en alles naar mijn smaak ingericht. Ziet er echt geweldig uit. De batterij gaat echter wel erg hard (bijna %5/h op idle). CPUspy leert dat de telefoon niet in deep sleep gaat :-(

Waarschijnlijk is een rouge app de boosdoener, dus ben ik nu met betterbatterystats aan het uitzoeken hoe en wat. Tussendoor maar even Wanamlite 11.6 flashen als tweede rom ;)

EDIT2 (18-05-2012): Afgelopen 3 uur 1%/h eraf (10 min scherm aan), en gewoon weer deep sleep! Dan is die wel echt zuinig... Wat nu de boosdoener was weet ik niet, ik heb namelijk gerestart en daarna geen enkele app geopend, om te kijken of het dan beter gaat :P Kijken hoelang het duurt...

[ Voor 90% gewijzigd door gabn88 op 18-05-2012 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een reparatie van de USB-connector (bedankt triangle-away voor de binary-counter reset) heb ik nu de meest recente nightly van CM9. Hier blijf ik op, gezien de voors en tegens:

Tegen:
- een van mijn videos werkte niet, codec issue? Wel opgelost met MX player.
- geen Samsung DIVE

Voor:
- android 4.04 ROM
- alles werkt verder
- zeer afgeslankt en daarom snel/smooth
- ingebouwde profielen! een van de belangrijkste dingen in een telefoon wmb.
- expanded volume controls en dat soort nifty handigheidjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wanam heeft zijn nieuwe 11.6, op XWLPD gebaseerde, Rom uit. Zie hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Dammit, net nu ik 11.5 heb gedownload samen met het nieuwe thema van El-Liberator. Nou ja maar weer even wachten tot hij het thema heeft geüpdate >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Laatst online: 01-10 16:55
Zojuist de WanamLite 11.6 erop gezet.

Geen idee of het misschien een placebo effect is maar hij voelt in eerste instantie nóg smoother aan dan de vorige versies. Alles werkt gewoon, ook binnen 5 seconden een GPS-fix binnenshuis.

De eerste indruk is zoals we van hem zijn gewend erg goed! Nu eens zien hoe het zit met de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l3art schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 18:51:
Dammit, net nu ik 11.5 heb gedownload samen met het nieuwe thema van El-Liberator. Nou ja maar weer even wachten tot hij het thema heeft geüpdate >:)
Wanam is een Samsung-based Rom hè dus sowieso helemaal niks voor jou 8)
Plus thema is hideous maar YMMV :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Ben ook anders dan andere :-p Hou niet zo van de standaard ICS look, dus alles wat afwijkt vind ik al snel leuker en mooier.
Whaha Samsung based niks voor mij, ach puur Samsung based is niks, maar puur AOSP is ook niks. Ben gewoon moeilijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Heeft ie m net geüpdate komt Chainfire met een nieuwe CF-root kernel haha. Dat wordt vanavond nogmaals flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Franco10 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 20:38:
Heeft ie m net geüpdate komt Chainfire met een nieuwe CF-root kernel haha. Dat wordt vanavond nogmaals flashen.
Waarom dat dan? Zet je toch gewoon er overheen en done with it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Hmm dat thema is inderdaad wel een beetje over de top nu ja. Had het iets minder candey achtig verwacht. Jammer, waren zijn vorige thema's beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Oh wow .....
De VKrom aan het ophalen, dit is de snelste mirror ooit voor een rom

Dank u Sourceforge :)

Beter dan sommige providers .... 2u via rapidshare e.d.
Straks eens testen of de VK meer te bieden heeft, aangezien Litenin2.9 toch wel een toggle issue heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulmate13
  • Laatst online: 26-08-2022
Lite'ning 3.0 out now !!!
Draait heerlijk met Siyah 3.2.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Brad Pitt schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 20:52:
[...]

Waarom dat dan? Zet je toch gewoon er overheen en done with it?
Ja kan ook maar net zo goed de hele ROM, wipen hoeft toch niet.

Hij heeft trouwens wat CPU instellingen veranderd, deep sleep, 500, 800 en 1200 staat hij nu op. Wat zijn daar de voordelen van? Daar heb ik geen verstand van :+

Blijkt een fout te zijn, dat gaat ie ook veranderen. Dus alsnog gewoon alles flashen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Franco10 op 17-05-2012 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzibar-1337
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-10 07:54
Misschien een stomme vraag, maar kan ik mijn toestel ook rooten met een standaard samsung firmware erop?

Ik denk zelf dat het wel kan, maar vraag toch even om de bevestiging. Vind dat het namelijk tijd gaat worden om iets meer met mijn telefoon te doen. De vakanties komen er aan en dan kan ik mijzelf er beter in verdiepen in de verschillende roms, maar een goed begin is het halve werk.

5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:49
Zanzibar-1337 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 10:56:
Misschien een stomme vraag, maar kan ik mijn toestel ook rooten met een standaard samsung firmware erop?

Ik denk zelf dat het wel kan, maar vraag toch even om de bevestiging. Vind dat het namelijk tijd gaat worden om iets meer met mijn telefoon te doen. De vakanties komen er aan en dan kan ik mijzelf er beter in verdiepen in de verschillende roms, maar een goed begin is het halve werk.
Gewoon een rooted kernel flashen en klaar (CF-Root, Siyah, SpeedMod enzovoort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzibar-1337
Top, ik ga hier zo mee aan de slag.

YouTube: Tutorial - How to root the Samsung Galaxy S2 - Quickest & easiest way!

Dat moet me lukken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:49
Ja nog minder al 5 minuten werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzibar-1337
Razer schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:14:
[...]

Ja nog minder al 5 minuten werk :)
Passed! Hij is nu aan het opstarten :)

*edit*

Duurt zoiets erg lang? Hij is al 3 minuten bezig met opstarten ^^

*nog steeds bezig met opstarten..

[ Voor 23% gewijzigd door Zanzibar-1337 op 18-05-2012 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzibar-1337
Hmm, hij is al 10 minuten bezig met opstarten.. Is dit normaal? Of heb ik nu een probleem? 8)7

*edit

Nog steeds in het Samsung Galxy S2 GT-i9100 scherm met het uitroeptekentje..

Iemand een idee wat ik kan doen? Uitzetten (lijkt me niet erg handig), nieuwe root kernel proberen te flashen? Of iets anders?

*Even wat info:

speedmod-kernel-s2-k2-21-Odin.tar

Deze kernel heb ik geflashed via ODIN, alle instellingen stonden zoals ze moesten staan. Alles verliep ook prima, alleen hij boot dus nu niet.

[ Voor 81% gewijzigd door Zanzibar-1337 op 18-05-2012 12:03 . Reden: Extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Zanzibar-1337 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:47:
Hmm, hij is al 10 minuten bezig met opstarten.. Is dit normaal? Of heb ik nu een probleem? 8)7

*edit

Nog steeds in het Samsung Galxy S2 GT-i9100 scherm met het uitroeptekentje..

Iemand een idee wat ik kan doen? Uitzetten (lijkt me niet erg handig), nieuwe root kernel proberen te flashen? Of iets anders?

*Even wat info:

speedmod-kernel-s2-k2-21-Odin.tar

Deze kernel heb ik geflashed via ODIN, alle instellingen stonden zoals ze moesten staan. Alles verliep ook prima, alleen hij boot dus nu niet.
Je hebt een GB kernel geflashed. Welke Android versie stond / staat er op je telefoon? GB of ICS? In het laatste geval is het lange opstarten verklaard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzibar-1337
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:09:
[...]

Je hebt een GB kernel geflashed. Welke Android versie stond / staat er op je telefoon? GB of ICS? In het laatste geval is het lange opstarten verklaard :P
Aj aj, er staat ICS op de telefoon.

Ben ondertussen aan het googlen geslagen en kwam dit tegen:
Misschien helpt dit:

1) Download Odin
2) Download de Siyah Kernel op SiyahKernel for SGS2 | "One kernel to rule them all" en kies voor Download Tar (for Odin)
3) Download een ROM (custom of stock, dat maakt niet uit)
4) zet je telefoon uit en zet hem in download modus (volume down + home + power tegelijk indrukken)
5) start Odin op
6) bij PDA zet je de gedownloade Kernel (.tar) verder verander je niks in Odin druk nu op start
7) je telefoon zal na het installeren opnieuw opstarten maar je zet hem meteen weer uit
8) Zet je telefoon weer in download modus
9) Bij Odin zet je nu bij PDA de gedownloade ROM (.md5) verder verander je niks in Odin druk nu op start
10) na het installeren zal je telefoon opnieuw opstarten. Even wachten tot dat je het komt bij het instellen van Google. Doe nu je telefoon uit en zet hem in recovery modus (volume up + home + power)
11) kies hier voor wipe data/factory reset en daarna voor wipe cache partition en bij advanced voor wipe dalvik cache. Dan naar back en reboot now.
12) Telefoon start opnieuw op en je kunt alles weer instellen. Done

Je had voor het rooten beter deze methode kunnen gebruiken: [HowTo] Rooten SGS-II
Kan ik dit proberen? :)

[ Voor 67% gewijzigd door Zanzibar-1337 op 18-05-2012 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Zanzibar-1337 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:11:
[...]

Aj aj, er staat ICS op de telefoon.
Geen paniek.
NEAK .tar: klik hier

Telefoon uitzetten (power 10 sec inhouden)
Download mode
Odin
Reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzibar-1337
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:13:
[...]

Geen paniek.

Download mode
Odin
Reboot.
Gewoon dezelfde manier? PDA file (N.E.A.K-2.0.4x-SAMMY.tar) en dan start? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Zanzibar-1337 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:14:
[...]

Gewoon dezelfde manier? PDA file (N.E.A.K-2.0.4x-SAMMY.tar) en dan start? :)
Yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzibar-1337
Hij gaat weer verder! Thank you very much ^^ Dacht al dat er wel een oplossing ergens zou zijn, kon hem zo snel alleen even niet vinden. Wat heb ik nu precies gedaan? Andere root kernel geladen?

*edit*

de telefoon is nu wel ontzettend sloooom!

[ Voor 7% gewijzigd door Zanzibar-1337 op 18-05-2012 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Zanzibar-1337 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:16:
[...]

Hij gaat weer verder! Thank you very much ^^ Dacht al dat er wel een oplossing ergens zou zijn, kon hem zo snel alleen even niet vinden. Wat heb ik nu precies gedaan? Andere root kernel geladen?
Yup. Er zijn grofweg 4 'grote' kernels (behalve CF root):
Siyah, NEAK, Speedmod en Thorravuk. Je draait nu een van die vier. Op Xda heeft elke kernel zijn eigen topic. Hier die van NEAK.
*edit*
de telefoon is nu wel ontzettend sloooom!
Al die ninja-edits.... >:)
Definieer sloom.
NEAK draait bij mij werkelijk ubersmooth, inclusief UC en UV. Wis in recovery even je cache en dalvik.

[ Voor 17% gewijzigd door AllSeeyinEye op 18-05-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzibar-1337
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:10:
[...]

Yup. Er zijn grofweg 4 'grote' kernels (behalve CF root):
Siyah, NEAK, Speedmod en Thorravuk. Je draait nu een van die vier. Op Xda heeft elke kernel zijn eigen topic. Hier die van NEAK.

[...]

Al die ninja-edits.... >:)
Definieer sloom.
NEAK draait bij mij werkelijk ubersmooth, inclusief UC en UV. Wis in recovery even je cache en dalvik.
Ah, kijk aan. Ik had ook al zitten kijken naar de Siyah, ben er nog niet echt achter welke nou 'beter' is.

Hij hapert als een gek, scrollen gaat alles behalve smooth.. Ik denk inderdaad dat ik even de cache en dalvik ga wissen. Dan maar eens een backup gaan draaien met Titanium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Dude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-03-2023
Eergisteren een Galaxy SII gekocht. Ondertussen geroot en Miui v4 erop gezet samen met de recentste Siyah kernel.
Draait als een zonnetje ! :-)

Batterij loopt momenteel nog wel relatief snel leeg. Maar ze zeggen altijd dat de batterij er ff moet inkomen he, dus dat betert hopelijk nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
The-Dude schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:41:
Batterij loopt momenteel nog wel relatief snel leeg. Maar ze zeggen altijd dat de batterij er ff moet inkomen he, dus dat betert hopelijk nog.
Wat is 'snel'? Ik haal met een Sammy based ROM ruim een dag:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0ssAv.png?1 Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1TOTs.png?1

DarkyROM ICS v1
NEAK v2.0.4x

Ik begon op 95%. Screenshot is van 12%. Op 100% dus zeker nog een uur schermtijd extra mogelijk of een aantal uur standby.

[ Voor 12% gewijzigd door AllSeeyinEye op 18-05-2012 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzibar-1337
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:57:
[...]

Wat is 'snel'? Ik haal met een Sammy based ROM ruim een dag:

[afbeelding] [afbeelding]

DarkyROM ICS v1
NEAK v2.0.4x

Ik begon op 95%. Screenshot is van 12%. Op 100% dus zeker nog een uur schermtijd extra mogelijk of een aantal uur standby.
Ziet er wel mooi uit die rom. Is het de HD rom?

Telefoon reageert na wissen van Cache en Dalvik lekker vlot weer. Gelukkig. Backup is gedraaid en gesynched met Dropbox. Binnenkort me maar eens verdiepen in de ROMS die er allemaal zijn. Thanks _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Zanzibar-1337 op 18-05-2012 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:29
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:13:
[...]

Geen paniek.

Download mode
Odin
Reboot.
ook gedaan , N.E.A.K-2.0.4x-AOSP.tar erop, start op en laat driehoek zien en thats it?...gaat niet verder , ormaliter zie ik dan wanam's kleurtjes in boot, maar dr komt niets...
Heb ik de juiste kernel wel te pakken?

Wil een betere kernel namelijk, heb nu CF-Root-SGS2_XW_XEN_LP7-v5.4-CWM5

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
scorpio schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:00:
[...]

ook gedaan , N.E.A.K-2.0.4x-AOSP.tar erop, start op en laat driehoek zien en thats it?...gaat niet verder , ormaliter zie ik dan wanam's kleurtjes in boot, maar dr komt niets...
Heb ik de juiste kernel wel te pakken?

Wil een betere kernel namelijk, heb nu CF-Root-SGS2_XW_XEN_LP7-v5.4-CWM5
Waarom flash je een aosp kernel op een Sammy rom?
Je quote overigens mijn link naar de Sammy kernel... ;)

[ Voor 5% gewijzigd door AllSeeyinEye op 18-05-2012 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:29
Heb er net weer oude kernel op en druk er net wanam 11.6 in.

Wanam 11.6 draait super hier nu :P , laat het zo..denk ik :) ...voorlopig althans >:)

[ Voor 66% gewijzigd door scorpio op 18-05-2012 16:19 ]

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Pagina: 1 ... 72 ... 118 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.