Golf2vr6 ik heb gisteren dan CF-root geinstalleerd en het is zonder al te veel moeite verlopen.
Maar als ik in CWM zit en voor een back-up kies dan kom ik in een scherm en dan heb ik 4 keuzes nml reboot, update from update.zip, nog iets en ales laatste clear cache ofzo.
Als ik dan reboot en in CWM kijk bij restore dan zie ik daan niets staan. Met andere woorden is de backup niet gelukt of staat hij niet in de lijst omdat hij ergens anders staat? Op mijn SD kaart staat wel een map met de naam 'App_Backup_Restore' is het die?
Erger nog hoe moet ik en hemelsnaam mijn S2 terugzetten zoals tijdens de update? Als ik met Vol +, home en power button opstart dan zie ik nergens een recovery lijn. Ik heb mijn telefoon al gewiped/reset om eens te testen want ik had wel vertrouwen in je maar nu ben ik toch even bang Golf2vr6. Al die files in die 'App_Backup_Restore' map kan ik niet naar mijn telefoon kopieren want dat is de enige map die CWM ziet als ik update from file of update.zip kies.
Ik zou toch echt graag mijn S2 100% zoals bij de backup krijgen maar weet niet hoe ik eraan moet beginnen zucht
[
Voor 38% gewijzigd door
Astratuner op 23-06-2011 19:15
]