Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 10:24
ph4ge schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 16:51:
Ik hik een beetje tegen een fullwipe aan. Alles werkt met Litening 1.4 op zich prima, afgezien van de batterij. Andere roms overtuigen mij niet genoeg om een fullwipe te doen. Anders zou ik best Villian eens proberen.
Backup met CWM maken, daarna Villian flashen...bevalt het niet...restore met CWM en alles is weer zoals het was!

Problem?

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-09 19:50
Dus ik ben al een tijdje aan het volgen hier en omdat ik een volwaardig backup programma wil ben ik eigenlijk genoodzaakt om mijn S2 te rooten.

Als ik een backup via de telefoon zelf terugzet dan staan al mijn apk er niet meer in er alles is terug stock en dan ben ik weer een hele avond bezig met alle instellingen terug goed te zetten en al mijn apk te installeren.

Nu als ik MyBackUpPro, Titanium Backup Pro of CWM aanschaf heb ik dus eerst root nodig, ok op XDA zie ik wel een paar topics over root maar zijn dat allemaal dezelfde 'bestanden' die root geven maar enkel door andere mensen gemaakt?

Als ik mijn telefoon dan eenmaal geroot is en ik neem een backup die ik later terugzet is alles dan 100% hetzelfde als van toen ik de backup maakte? Ik bedoel van homescreen en geinstalleerde apps en zoder dt ik zelf nog iets moet veranderen dat door de backup niet gedaan is?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bollefles
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-02 18:52
@ Brad Pitt Merci. Vooralsnog blijf ik dan maar even bij Litening. Ben benieuwd wanneer CM en/of MIUI uitkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Astratuner schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 19:10:
Dus ik ben al een tijdje aan het volgen hier en omdat ik een volwaardig backup programma wil ben ik eigenlijk genoodzaakt om mijn S2 te rooten.

Als ik een backup via de telefoon zelf terugzet dan staan al mijn apk er niet meer in er alles is terug stock en dan ben ik weer een hele avond bezig met alle instellingen terug goed te zetten en al mijn apk te installeren.

Nu als ik MyBackUpPro, Titanium Backup Pro of CWM aanschaf heb ik dus eerst root nodig, ok op XDA zie ik wel een paar topics over root maar zijn dat allemaal dezelfde 'bestanden' die root geven maar enkel door andere mensen gemaakt?

Als ik mijn telefoon dan eenmaal geroot is en ik neem een backup die ik later terugzet is alles dan 100% hetzelfde als van toen ik de backup maakte? Ik bedoel van homescreen en geinstalleerde apps en zoder dt ik zelf nog iets moet veranderen dat door de backup niet gedaan is?

Alvast bedankt.
Je hele toestel backuppen kan met ClockWorkMod (CF-root geeft je gelijk CWM)
Je apps+data backuppen kan met Titanium Backup (met andere heb ik geen ervaring)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
Golf2vr6,

is hij dan 100% identitiek als van toen ik de backup nam?

Verder wat is CF-Root? custum flash root mss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1103399

Lees dat maar eens door ;)

Als je daarmee je toestel root, dan krijg je CWM op je toestel. Hiermee kan je een 100% backup maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
Duper Golf2vr6 dat ga ik eens proberen :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Ik zit met dezelfde vraag als deze jongeman.

http://forum.xda-develope...p?p=14976641#post14976641

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
Kan ik ook achteraf terug de stock kernel terug flashen in Odin waarbij mijn root blijft behouden?

Kan ik dan mijn S2 ook bv. updaten naar 2.3.4 als die officieel uitkomt zonder mijn root kwijt te raken of moet ik hem dan terug opnieuw rooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:29
Rooten is echt een fluitje van een cent. Ik ga pas updaten als er een goede 2.3.4 versie is :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb mijn telefoon geroot en hierna ook de stock kernel erop geinstalleerd.
Nu wil ik een hard reset uitvoeren. Kan dat gewoon en behoud ik dan gewoon root en de stockkernel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meinon
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-12-2022
De Keuken is bijna ingericht...
Het is wachten op de chef-koks! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meinon
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-12-2022
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 23:25:
Kheb mijn telefoon geroot en hierna ook de stock kernel erop geinstalleerd.
Nu wil ik een hard reset uitvoeren. Kan dat gewoon en behoud ik dan gewoon root en de stockkernel?
welke root heb je gebruikt?
CF Root? ja, dan kan het gewoon.. na je hard-reset (factory reset) heb je gewoon weer de
beschikking over root en cwm.

andere?
welke stock had je.. wat heb je nu.. ? etc...
info is essentiëel voor een correct antwoord :/

[ Voor 12% gewijzigd door Meinon op 22-06-2011 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meinon schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 23:39:
[...]

welke root heb je gebruikt?
CF Root? ja, dan kan het gewoon.. na je hard-reset (factory reset) heb je gewoon weer de
beschikking over root en cwm.

andere?
welke stock had je.. wat heb je nu.. ? etc...
info is essentiëel voor een correct antwoord :/
Ik heb hem eigenlijk nog niet geroot, maar wil dat vandaag doen. Alleen zit te denken of ik m nu moet resetten of na het rooten.

Ik wil het gewoon gaan doen zoals het hierstaat: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/36063270
En dan op het laatst de stockkernel KE2 weer eropzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:44
lightening 1.4 levert mij meer problemen op dan gewoon stock KE2 met root ^^

Had altijd all batterij drain met +/-2% per uur maar met lightening verloor ik gister gewoon even 35% in 2 uur terwijl ik op me werk was en de telefoon gewoon 2 uur idle op me bureau lag. Zoiets heb ik nog nooit aan de hand gehad. Daarnaast zijn er nog wel meer kleine dingen die me blijven irriteren aan deze rom. Het is dat ik te lui ben om om de week een andere rom te flashen anders was ik gelijk terug gegaan naar stock.

Gelukkig moeten er binnenkort 2 leuke roms aankomen nu de echte devs begonnen zijn ipv die prutsers die met knippen en plakken vaak meer verneuken dan fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
1.5 litening is uit.

Ik zit inmiddels op de VillainRom, moet wel zeggen dat VillainRom icm met de VillainTweakers wel beter in elkaar zit. Maar mijn voornaamste reden om van litening af te stappen was dat er geen overscroll bump meer was, die is vervangen door overscroll glow. Lijkt er ook wel op dat de VillainRom dev transparanter en competenter is, maar of dat echt zo is zal nog moeten blijken. :)

[ Voor 18% gewijzigd door lordMocro op 23-06-2011 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lordMocro schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:17:
Maar mijn voornaamste reden om van litening af te stappen was dat er geen overscroll bump meer was, die is vervangen door overscroll glow.
Rom 1.5 heeft geen glow maar bounce...

Misschien morgen maar weer eens proberen want heb immense battery drain met Cognition, niet normaal.

[ Voor 32% gewijzigd door Brad Pitt op 23-06-2011 16:23 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

CWM 4.0 blijkt niet lekker te werken met de 1.5 ( tenminste aantal mensen hebben er problemen mee ). Stel mijn CWM werkt niet meer kan ik dan nadat ik 1.5 heb geinstalleerd de CF-Root kernel 4.0 KF2 erover heen flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
souljah1h schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:35:
CWM 4.0 blijkt niet lekker te werken met de 1.5 ( tenminste aantal mensen hebben er problemen mee ). Stel mijn CWM werkt niet meer kan ik dan nadat ik 1.5 heb geinstalleerd de CF-Root kernel 4.0 KF2 erover heen flashen?
Yup. Ook dat staat beschreven in hetzelfde topic als waar je die problemen hebt gelezen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Brad Pitt schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:37:
[...]

Yup. Ook dat staat beschreven in hetzelfde topic als waar je die problemen hebt gelezen... :)
Topic gaat hard op XDA, had de pagina nog niet gef5t :) toch bedankt voor je antwoord ik ga er zo even mee aan de slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
Brad Pitt schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:22:
[...]

Misschien morgen maar weer eens proberen want heb immense battery drain met Cognition, niet normaal.
Ah, heb ik weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
Golf2vr6 ik heb gisteren dan CF-root geinstalleerd en het is zonder al te veel moeite verlopen.

Maar als ik in CWM zit en voor een back-up kies dan kom ik in een scherm en dan heb ik 4 keuzes nml reboot, update from update.zip, nog iets en ales laatste clear cache ofzo.

Als ik dan reboot en in CWM kijk bij restore dan zie ik daan niets staan. Met andere woorden is de backup niet gelukt of staat hij niet in de lijst omdat hij ergens anders staat? Op mijn SD kaart staat wel een map met de naam 'App_Backup_Restore' is het die?

Erger nog hoe moet ik en hemelsnaam mijn S2 terugzetten zoals tijdens de update? Als ik met Vol +, home en power button opstart dan zie ik nergens een recovery lijn. Ik heb mijn telefoon al gewiped/reset om eens te testen want ik had wel vertrouwen in je maar nu ben ik toch even bang Golf2vr6. Al die files in die 'App_Backup_Restore' map kan ik niet naar mijn telefoon kopieren want dat is de enige map die CWM ziet als ik update from file of update.zip kies. :X

Ik zou toch echt graag mijn S2 100% zoals bij de backup krijgen maar weet niet hoe ik eraan moet beginnen zucht :(

[ Voor 38% gewijzigd door Astratuner op 23-06-2011 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:06
Even dubbelchecken hoor, voor ik iets verneuk:

Om Samsung-apps en andere voorgeinstalleerde rommel eraf te gooien, hoef ik alleen uit \system\app de APK en die ODEX file te verwijderen? En dan de foon ff rebooten?

That's it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Astratuner schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 18:05:
Golf2vr6 ik heb gisteren dan CF-root geinstalleerd en het is zonder al te veel moeite verlopen.

Maar als ik in CWM zit en voor een back-up kies dan kom ik in een scherm en dan heb ik 4 keuzes nml reboot, update from update.zip, nog iets en ales laatste clear cache ofzo.

Als ik dan reboot en in CWM kijk bij restore dan zie ik daan niets staan. Met andere woorden is de backup niet gelukt of staat hij niet in de lijst omdat hij ergens anders staat? Op mijn SD kaart staat wel een map met de naam 'App_Backup_Restore' is het die?

Erger nog hoe moet ik en hemelsnaam mijn S2 terugzetten zoals tijdens de update? Als ik met Vol +, home en power button opstart dan zie ik nergens een recovery lijn. Ik heb mijn telefoon al gewiped/reset om eens te testen want ik had wel vertrouwen in je maar nu ben ik toch even bang Golf2vr6. Al die files in die 'App_Backup_Restore' map kan ik niet naar mijn telefoon kopieren want dat is de enige map die CWM ziet als ik update from file of update.zip kies. :X

Ik zou toch echt graag mijn S2 100% zoals bij de backup krijgen maar weet niet hoe ik eraan moet beginnen zucht :(
Klinkt alsof je geen backup hebt gemaakt :/

Gewoon bij je apps CWM starten:

Bij CWM staat onder het kopje backup de keuze backup (create new backup), als je daar op klikt kan je naam van backup op geven.

Onder het kopje backup staat ook restore, als je daar op klikt kan je de gewenste backup kiezen.

Als je dit niet goed gedaan hebt en al wel een harde reset, dan......dan.....kan ik je niet meer helpen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
AzzKickah schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 19:21:

Om Samsung-apps en andere voorgeinstalleerde rommel eraf te gooien, hoef ik alleen uit \system\app de APK en die ODEX file te verwijderen? En dan de foon ff rebooten?

That's it?
Of je freezed het gewoon met titanium backup en werkt het dan niet goed....dan zet je het weer aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Golf2vr6 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 20:15:
[...]

Of je freezed het gewoon met titanium backup en werkt het dan niet goed....dan zet je het weer aan....
Ik heb geen TB Pro...

En het liefste sloop ik het spul er gewoon uit :) Moet dat op de manier zoals ik vroeg of..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
AzzKickah schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 20:16:
[...]

Ik heb geen TB Pro...

En het liefste sloop ik het spul er gewoon uit :) Moet dat op de manier zoals ik vroeg of..?
Geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
Golf2vr6 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 20:14:
[...]

Klinkt alsof je geen backup hebt gemaakt :/

Gewoon bij je apps CWM starten:

Bij CWM staat onder het kopje backup de keuze backup (create new backup), als je daar op klikt kan je naam van backup op geven.

Onder het kopje backup staat ook restore, als je daar op klikt kan je de gewenste backup kiezen.

Als je dit niet goed gedaan hebt en al wel een harde reset, dan......dan.....kan ik je niet meer helpen helaas.
Daar vreesde ik dus al voor :F .

Ik heb die Backup optie gekozen, en vervolgens kwam er een venster met 2011-06-23 18:12:10 in bv en dan heb ik op ok gedrukt. Dan heb ik hem even laten doen want toen boote hij op in een custum ding dat ik toen dacht van je hij zal wel bezig zijn.

Even later zie ik op mijn SD kaart op mijn telefoon een nieuwe map met backup in dus ik dacht dat het in orde was. Maar eenmaal in recovery aangekomen staat mijn scherm gewoon zwart met niets erin.

Moest ik ergens na een flash ofzo een reset doen? dan pas backuppen of maakt dat niets uit?

Bij superuser zie ik toch dat CWM een groen vinkje heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Astratuner schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 20:19:
[...]

Daar vreesde ik dus al voor :F .

Ik heb die Backup optie gekozen, en vervolgens kwam er een venster met 2011-06-23 18:12:10 in bv en dan heb ik op ok gedrukt. Dan heb ik hem even laten doen want toen boote hij op in een custum ding dat ik toen dacht van je hij zal wel bezig zijn.

Even later zie ik op mijn SD kaart op mijn telefoon een nieuwe map met backup in dus ik dacht dat het in orde was. Maar eenmaal in recovery aangekomen staat mijn scherm gewoon zwart met niets erin.

Moest ik ergens na een flash ofzo een reset doen? dan pas backuppen of maakt dat niets uit?

Bij superuser zie ik toch dat CWM een groen vinkje heeft.
Zoals ik het nu lees heb je wel een backup gemaakt. CWM app weer opstarten en restore kiezen. Daar moet dan je backup staan 2011-06 bla bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
Ja heb ik al enigte malen geprobeerd maar het blijft leeg :? .

Mss is er iets mis met het path dat mijn external SD kaart misschien niet ziet ofzo ik weet het niet.

Is er nog een altanatief beschikbaar dat hetzelfde doet als CWM als het gaat over volledige backup nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier om titanium backup te krijgen zonder creditcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:04:
Ja, op een manieren die hier niet besproken mogen worden en door middel van https://www.3vcash.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
Astratuner schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 21:43:
Ja heb ik al enigte malen geprobeerd maar het blijft leeg :? .

Mss is er iets mis met het path dat mijn external SD kaart misschien niet ziet ofzo ik weet het niet.

Is er nog een altanatief beschikbaar dat hetzelfde doet als CWM als het gaat over volledige backup nemen?
Niks veranderd in die voorgestelde backupnaam? als je er een spatie in zet werkt het nml niet, mijn backups gemaakt met cwm staan in sdcard/clockworkmod/backup... hope it helps

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-08 14:06
Ik weet niet hoe het bij jullie voelt, maar ik ben zo gelukkig als een klein kind! O+
Daniel Hillenbrand @codeworkx
running #cm7 on my #sgs2 WITH sound!
http://twitter.com/#!/codeworkx

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
AzzKickah schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 16:50:
Ik krijg telkens een Force Close als ik Root Explorer wil opstarten. Ik zie nog wel de melding dat Root Explorer superuser-rechten heeft gekregen.
Welke versie gebruiken jullie?

(Die Root Explorer werkte altijd perfect op m'n X10).
AzzKickah schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 19:21:

That's it?
Iemand? :)

[ Voor 5% gewijzigd door AzzKickah op 24-06-2011 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gebruik hier zelf SystemApp Remover hoor. Die uninstalled de programma's echt. Way makkelijker en sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naast de CF-Root is ook Chainfire 3D een echte aanrader! Net getest en kan nu ook weer Samurai II en Pinball THD spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Brad Pitt schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 08:36:
[...]

Gebruik hier zelf SystemApp Remover hoor. Die uninstalled de programma's echt. Way makkelijker en sneller.
Top! Bedankt! Die heb ik gevonden :)

Weet jij wat ik moet verwijderen voor dat WiFi Sharing?
En heb jij gewoon alles wat met Samsung begint verwijdert? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 08:56:
Naast de CF-Root is ook Chainfire 3D een echte aanrader! Net getest en kan nu ook weer Samurai II en Pinball THD spelen. :)
En Fruit Ninja THD en natuurlijk Riptide, die is echt heel mooi :)
AzzKickah schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:07:
Dat zijn FTM.apk (manager) en FTS.apk (sharing). FTC.apk laat men vaak staan, heb die echter ook removed en merk vooralsnog niets qua beperkingen m.b.t. Wifi eigenlijk.
Ja dat klopt wel zo'n beetje. Gebruik toch geen enkele vorm van social media op de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:04:
Ik heb een license (via e-mail) gekregen via PayPal, direct bij de developer dacht ik. Werkt perfect.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Brad Pitt schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:30:
[...]
En Fruit Ninja THD en natuurlijk Riptide, die is echt heel mooi :)
Yep, Riptide thd is super, wel ff shaders instaleren in CF3D ;)
(shaders zijn op XDA te vinden: http://forum.xda-develope...hp?p=14515949&postcount=4)

[ Voor 10% gewijzigd door Golf2vr6 op 24-06-2011 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Ik gebruik (probleemloos) v2.13.4.

Betreffende Samsung meuk - geen idee, heb alle meuk onder 0 graden Celsius gezet
AzzKickah schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:07:
[...]

Top! Bedankt! Die heb ik gevonden :)

Je kan hier even kijken welke apps je veilig kan freezen (en dus wellicht veilig verwijderen). Sommige zijn android algemeen andere Samsung specifiek

http://www.droidxforums.c...tanium-apps-freeze-2.html
http://forum.xda-develope.../index.php/t-1084938.html

[ Voor 53% gewijzigd door businka19 op 24-06-2011 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
terrorvogel schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 01:59:
Ik weet niet hoe het bij jullie voelt, maar ik ben zo gelukkig als een klein kind! O+

[...]

http://twitter.com/#!/codeworkx
Las het net ook, prachtig nieuws. En dat hebben ze nog redelijk snel gedaan ook. Ik ben erg benieuwd wat we zullen krijgen, nu kan het echte werk wat betreft custom roms gaan beginnen! (en kan er weer een nieuwe discussie over batterijduur en snelheid los gaan barsten hier ;) )

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitashi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-09 22:54
Hoe zat dat ook alweer met switchen van Litening rom naar Villain? Eerst stock tussendoor ofzo toch? Wie kan mij helpen, heb al gezocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doubt that als ik eerlijk ben. Is allemaal al tot in den treure op meerdere fora besproken. In de tijd dat je hier op een antwoord wacht had je het al lang kunnen hebben gevonden. Had zelf ook het antwoord in kunnen tikken maar ben dat "plemp een random meermaals gestelde vraag maar weer neer" gedoe een klein beetje zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
Mitashi schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:54:
Hoe zat dat ook alweer met switchen van Litening rom naar Villain? Eerst stock tussendoor ofzo toch? Wie kan mij helpen, heb al gezocht..
Dacht dat een full-wipe voldoende was.

edit: maar Brad Pitt, +1

[ Voor 4% gewijzigd door mbroeders op 24-06-2011 12:59 ]

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitashi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-09 22:54
Brad Pitt schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:58:
[...]

Doubt that als ik eerlijk ben. Is allemaal al tot in den treure op meerdere fora besproken. In de tijd dat je hier op een antwoord wacht had je het al lang kunnen hebben gevonden. Had zelf ook het antwoord in kunnen tikken maar ben dat "plemp een random meermaals gestelde vraag maar weer neer" gedoe een klein beetje zat :P
Waar zou ik op moeten zoeken dan? Ik heb gegoogled op Litening to villain, en kwam op dit topic uit, maar met verkeerde resultaten. Ik weet dat ik het ergens gezien heb(geloof op XDA), maar zou zo geen woorden weten waarop ik moet zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Mitashi schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:05:
[...]

Waar zou ik op moeten zoeken dan? Ik heb gegoogled op Litening to villain, en kwam op dit topic uit, maar met verkeerde resultaten. Ik weet dat ik het ergens gezien heb(geloof op XDA), maar zou zo geen woorden weten waarop ik moet zoeken?
Ga naar het Villain-topic op XDA en doe CTRL+F 'Litening'. Wellicht dat er in dat topic op de 1e pagina wat over wordt vermeld.
En gebruik de zoek-functie van XDA om door dat hele topic te zoeken.

Heb me er zelf nog niet mee bezig gehouden, dus ik weet niet zeker of er uberhaupt een apart Villain-topic bestaat. Maar op zo'n manier moet je zoeken.

[ Voor 6% gewijzigd door AzzKickah op 24-06-2011 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

In het VR topic @ XDA staat het volgende:
Q: I am getting poor sound quality ( <--- heb ik )
A: It's not the ROM, it's the phone. Install MusicFX to alleviate the issue.
Hoe kan MusicFX dit verhelpen? En waar vind ik MusicFX ( Vind hem niet in de market )?

[ Voor 10% gewijzigd door souljah1h op 24-06-2011 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
souljah1h schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:31:

[...]

Hoe kan MusicFX dit verhelpen?
Hmm. Even in mijn kristallen bol kijken.
Ben zo terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:36:
[...]

Hmm. Even in mijn kristallen bol kijken.
Ben zo terug.
Is je kristallen bol stuk gevallen? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even mijn nare ervaring van de afgelopen drie uur vertellen. Ik heb sinds een paar weken mijn android telefoon. Heb er vorige week nieuwe frankenstein firmware opgezet (nieuwste firmware + nederlandse CSC) en daarna lite'ning rom 1.5. Het ging allemaal prima.

Nu ben ik klaar met tentamens, heb alle tijd, dus ik dacht: even kijken of ik mijn eigen applicaties kan schrijven, te beginnen met hello world. Ging allemaal geweldig. Had daarna nog wat samples gedownload om te kijken wat voor apps je allemaal kan maken.

Ik kwam op http://developer.android.com/resources/samples/get.htm de source van een leuke app tegen die allerlei API's demonstreert. Hier ging het fout, na allerlei manieren van notificaties weergeven te hebben bekeken en op allerlei demonstratie inputboxen te hebben gedrukt, kwam er een iets minder onschuldige demonstratie van een API tegen. Ik was nog lekker aan het dromen en drukte vrolijk op alle knoppen. Opeens kreeg ik het lockscreen te zien, ik had dus blijkbaar mijn password zitten veranderen! Gelukkig had ik nog een backup dacht ik. Duizend keer factory resetten en flashen met odin, ik bleef het lockscreen maar houden. Uiteindelijk kon ik een hard reset doen waarbij ik na een aantal keer het foute wachtwoord verkeerd in te typen werd gedwongen alles te wipen. Het is toch nog goed gekomen, omdat de backup op mijn sdkaart stond...

Moet nog wel een beetje wennen aan al de mogelijkheden van android ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:44
Lightning rom gooi ik er morgen echt weer af. Half gaar baksel. Ik was van plan om deze rom nog even te houden tot cm7 klaar was maar battery drain is gewoon absurd. Met stock had ik negens last van met deze rom trekt ie soms 20% leeg in een uur tijdens idle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 21:53
souljah1h schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:31:

[...]

Hoe kan MusicFX dit verhelpen? En waar vind ik MusicFX ( Vind hem niet in de market )?
Is je google stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crazyanz schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 01:10:
Lightning rom gooi ik er morgen echt weer af. Half gaar baksel. Ik was van plan om deze rom nog even te houden tot cm7 klaar was maar battery drain is gewoon absurd. Met stock had ik negens last van met deze rom trekt ie soms 20% leeg in een uur tijdens idle.
Heb precies hetzelfde. Sinds Lightning ook last van battery drain en daarvoor helemaal niet.
Jammer, maar vind het blauwe thema wel erg mooi. Is er nog een manier om dit thema te behouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Onzin, dit kan je op elke Rom hebben, dat is nu juist die (onvoorspelbare) battery drain bug. Had hier zelf juist enorm last van op Cognition. Lite'ning doet het hier gewoon prima.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/SC20110625-082430.jpeg
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 01:48:
Is er nog een manier om dit thema te behouden?
Ja hoor, alle mooie relevante png's uit Lite'ning's framework-res.apk halen en die in je volgende Rom zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 08:27:

Ja hoor, alle mooie relevante png's uit Lite'ning's framework-res.apk halen en die in je volgende Rom zetten.
Ok, bedankt dat ga ik zeker proberen. Echter weet ik nog niet zoveel van android: met rootexplorer heb ik gezocht naar deze framework-res.apk maar kan hem helaas niet vinden.

Verkeerd programma of op een andere manier zoeken? En als ik hem vind waarmee kan ik dan al die png's vinden en hoe zet ik ze in een andere rom?
Wordt dit dan geen hogere school programmering.....of is het wel mogelijk voor een leek?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2011 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 10:15:
Ok, bedankt dat ga ik zeker proberen. Echter weet ik nog niet zoveel van android: met rootexplorer heb ik gezocht naar deze framework-res.apk maar kan hem helaas niet vinden.
Staat in /system/framework.
En als ik hem vind waarmee kan ik dan al die png's vinden en hoe zet ik ze in een andere rom?
Een .apk is eigenlijk gewoon een .zip. Dus kopieer die file gewoon naar je computer, hernoem hem naar .zip en pak hem uit. In de map res zit weer een map drawable-hdpi. Open die en je ziet "alle" png's. Zijn er honderden. Beetje doorheen scrollen en er uit halen wat je mooi vindt.

Als je een nieuwe Rom hebt kan je weer die framework-res.apk er uit halen, hernoemen naar .zip (of meteen openen met winzip/winrar, kan ook), in de res/drawable-hdpi map weer die png's terugzetten, weer hernoemen naar .apk en de file weer op de telefoon terugzetten met de juiste permissions.

Als dit allemaal als hocus pocus klinkt zou ik het lekker zo laten en de UOT Kitchen gebruiken. Veel veiliger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 10:25:
[...]

Staat in /system/framework.

[...]

Een .apk is eigenlijk gewoon een .zip. Dus kopieer die file gewoon naar je computer, hernoem hem naar .zip en pak hem uit. In de map res zit weer een map drawable-hdpi. Open die en je ziet "alle" png's. Zijn er honderden. Beetje doorheen scrollen en er uit halen wat je mooi vindt.

Als je een nieuwe Rom hebt kan je weer die framework-res.apk er uit halen, hernoemen naar .zip (of meteen openen met winzip/winrar, kan ook), in de res/drawable-hdpi map weer die png's terugzetten, weer hernoemen naar .apk en de file weer op de telefoon terugzetten met de juiste permissions.

Als dit allemaal als hocus pocus klinkt zou ik het lekker zo laten en de UOT Kitchen gebruiken. Veel veiliger...
Heel erg bedankt. ik ga ermee aan de slag. Android heb ik (nog) niet zoveel verstand van, maar met een pc kan ik goed overweg, dus dit is zeker geen abacadabra voor mij. T.z.t moet ik wel even gaan bekijken wat je bedoelt met de juiste permissions, maar hopelijk wijst dat zichzelf.

Nogmaals bedankt voor de uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
AzzKickah schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 20:16:
[...]

Ik heb geen TB Pro...

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1140549

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 11:05:
[...]

Heel erg bedankt. ik ga ermee aan de slag. Android heb ik (nog) niet zoveel verstand van, maar met een pc kan ik goed overweg, dus dit is zeker geen abacadabra voor mij. T.z.t moet ik wel even gaan bekijken wat je bedoelt met de juiste permissions, maar hopelijk wijst dat zichzelf.

Nogmaals bedankt voor de uitleg.
vergeet ook niet system/app/systemui.apk mee te nemen, staan ook veel aangepaste png's in..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
Occy74 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 23:29:
[...]

Niks veranderd in die voorgestelde backupnaam? als je er een spatie in zet werkt het nml niet, mijn backups gemaakt met cwm staan in sdcard/clockworkmod/backup... hope it helps
Nee die heb ik standaard laten staan, ik weet eigenlijk niet meer of daar _ tussen stonden of niet.
Als het niet het geval is van weet ik mss hoe het komt :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Occy74 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:43:
[...]

vergeet ook niet system/app/systemui.apk mee te nemen, staan ook veel aangepaste png's in..
Bedankt, staan er inderdaad ook nog veel in. Hoop dat er niet nog meer zijn. Zal een behoorlijke klus worden........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gapert86
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 23:55
Ik heb versie 1.4 van deze ROM gebruikt zonder merkbare achter- of vooruitgang in batterijduur vergeleken met de stock ROM. Vandaag heb ik versie 1.5 geïnstalleerd en merk ik dat de batterijduur van mijn SGS2 aanmerkelijk is verbeterd, met middelmatig gebruik kan ik er nu zeker 2 dagen mee doen. Op dit moment speel ik al de hele dag, vanaf vanochtend 10:00u, via een bluetooth ontvanger muziek af op mijn stereotoren en ben ik beetje met allerhande Apps aan het spelen. Nog steeds heb ik 30% batterij.

Die battery drain bug, die dacht ik te maken heeft met het niet terugschakelen van de multicoreprocessor in de idle stand en willekeurig lijkt op te treden, wordt waarschijnlijk opgelost in Android 2.3.4 en tot die tijd zit je ermee opgescheept ongeacht de ROM die je gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gapert86 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 23:03:
Vandaag heb ik versie 1.5 geïnstalleerd en merk ik dat de batterijduur van mijn SGS2 aanmerkelijk is verbeterd, met middelmatig gebruik kan ik er nu zeker 2 dagen mee doen.
Ben voorlopig inderdaad ook zeer te spreken over de accuduur met 1.5. Gaat langste mee van de Roms so far. Nog geen onverwachte keldering meegemaakt qua accuduur. Met Tegrak ook wat geündervolt, helemaal blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Heb je met Lightning nog steeds the "touchwiz" manier van bellen bij je contacts? Naar rechts voor bellen naar links voor berichtjes etc.

Of ben je de hele Touchwiz "shell" kwijt?

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Dat bellen zt in de bel app bij de telefoon en is afzonderlijk van touchwiz. ik heb het uitgezet en ik kan nog steeds dat bellen rechts en sms links doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Muppet: Ik draai zelf de Lightning rom en kan gewoon nog de originele launcher gebruiker (TwLaucher = TouchWiz). De telefoon/contacts app is nog steeds hetzelfde, dus ja het werk nog steeds.

Mocht je er vanaf willen, dan kun je altijd andere apps gebruiken, zoals DialerOne

Lightning veranderd alleen de kernel en laat verder alle Samsung spullen staan, zoals de bel/sms apps (en alle "Sumsung Hub" troep).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Die troep is dan wel weer een beetje jammer ... maar die sloop ik er zelf wel weer af :P ... Lite'Ning 1.5 running atm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muppet schreef op zondag 26 juni 2011 @ 00:22:
Die troep is dan wel weer een beetje jammer ... maar die sloop ik er zelf wel weer af :P ... Lite'Ning 1.5 running atm :P
Is die bug in v1.5 waardoor je niet naar 'Applicaties beheren' kunt al gefixt?
Daarom draai ik nu nl. nog lightning v1.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

werkt prima hier ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 23:03

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik heb lang MIUI gebruikt op mijn Desire en zit dus met smart te wachten tot deze uitkomt voor de Galaxy S II. Heeft iemand al een geupdate versie gevonden van die MIUI Alpha? Deze is er wel, maar de maker wil niet dat deze online gezet wordt oid :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zAo schreef op maandag 27 juni 2011 @ 09:04:
Ik heb lang MIUI gebruikt op mijn Desire en zit dus met smart te wachten tot deze uitkomt voor de Galaxy S II. Heeft iemand al een geupdate versie gevonden van die MIUI Alpha? Deze is er wel, maar de maker wil niet dat deze online gezet wordt oid :S
Het lijkt er op dat er maar door een persoon aan het project gewerkt wordt. Dus tenzij hij schizofreen is zullen we geduld moeten hebben. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangstahh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:12
Afgelopen weekend ben ik naar een Release party gegaan, en heb daar wat beelden geschoten met mijn Galaxy SII, 1 va die beelden is deze:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=uET2lEWEuEY&feature=channel_video_title]
Het beeld is niks mis al vind ik het zelf, alleen het geluid best wel ernstig.
Kan hier ook wat aan veranderd worden ? Ik draai zelf litening rom 1,5 nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-09 16:12
gangstahh schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:55:
Afgelopen weekend ben ik naar een Release party gegaan, en heb daar wat beelden geschoten met mijn Galaxy SII, 1 va die beelden is deze:
[video]
Er is een mod die daar wat aan zou moeten doen, maar ik heb er geen ervaring mee. Vrij snel te vinden op XDA.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 07-09 08:03
[video]
Tja, voodoo sound is er verlopig nog niet voor de II. ( komt wel, maar tot dan brakke opname's kwa sound voor de II)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
[video]
http://www.gadgeteasy.com...nd-enhance-sound-capture/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangstahh
ph4ge schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:17:
[...]

Er is een mod die daar wat aan zou moeten doen, maar ik heb er geen ervaring mee. Vrij snel te vinden op XDA.
Ik had eerst ook zoon modded camera, alleen beviel mij dit niet helemaal, dus maar weer terug gestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
gangstahh schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:19:
[...]

Ik had eerst ook zoon modded camera, alleen beviel mij dit niet helemaal, dus maar weer terug gestapt.
Wat beviel er precies niet?
Brad Pitt schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:22:
[...]

Brad Pitt schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 08:27:
[...]

Onzin, dit kan je op elke Rom hebben, dat is nu juist die (onvoorspelbare) battery drain bug. Had hier zelf juist enorm last van op Cognition. Lite'ning doet het hier gewoon prima.

[afbeelding]
@ Brad Pitt had je battery drain now wel of niet met Cognition te maken? Zo leek het in ieder geval uit je eerste post. Ik draai nu paar weken Lite'ning 1.4 en het bevalt prima maar Cognition zag er nog interessanter uit. De enige reden dat ik het niet ben overgestapt was je opmerking over "immense battery drain".Tnx
The_Fes schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:29:
Kan het zijn dat met het installeren van Lightning Rom het sliden over de notificatiebalk om de helderheid van het scherm aan te passen niet meer werkt? Ik krijg het niet voor elkaar om zo de brightness aan te passen.

reactie op de post hieronder
Ik neem aan dat je 1.5 draait? Daar heb ik nog geen ervaring mee maar met 1.4 werkt het gewoon

[ Voor 74% gewijzigd door businka19 op 27-06-2011 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Nu online
Kan het zijn dat met het installeren van Lightning Rom het sliden over de notificatiebalk om de helderheid van het scherm aan te passen niet meer werkt? Ik krijg het niet voor elkaar om zo de brightness aan te passen.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
The_Fes schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:29:
Werkt nog gewoon hier. Heb je vinkje wel weggehaald bij helderheid automatisch (zal wel, maar voor het geval dat....)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangstahh
[quote]businka19 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:22:
[...]

Wat beviel er precies niet?

[...]

Ik denk dat het aan mij lag, ik had toen aantal dingen gefilmd en wilde het gaan bewerken in sony vegas, alleen het leekwel of sony vegas er moeite mee had ofzo. maar ik denk bij nader inzien dat het mijn fout was, qua instellingen.

Heb die modded camera app er al weer opgezet ;p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Nu online
Golf2vr6 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:33:
[...]

Werkt nog gewoon hier. Heb je vinkje wel weggehaald bij helderheid automatisch (zal wel, maar voor het geval dat....)?
Heb ik ook gedaan.. Zou het dan aan de launcher kunnen liggen, heb GO Launcher Ex er op staan.. of doe ik gewoon iets fout? Je moet toch bovenaan het scherm van links naar rechts gaan voor meer licht, en andersom voor minder?

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
The_Fes schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:39:
[...]

Heb ik ook gedaan.. Zou het dan aan de launcher kunnen liggen, heb GO Launcher Ex er op staan.. of doe ik gewoon iets fout? Je moet toch bovenaan het scherm van links naar rechts gaan voor meer licht, en andersom voor minder?
Zet hem eens op TW launcher en probeer het dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
The_Fes schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:39:
[...]

Bij Launcher Pro werkt het ook hier. Gebruik eigenlijk alleen TW maar heb LP er opstaan om soms wat te pielen.

Homeswitcher is aan makkelijke app om snel tussen launchers te switchen btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:39
[video]
Gister bij Amsterdam Roots Festival een 1080p video opgenomen. Met de camara 'hack'. :)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=K9kbyzWK--A]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangstahh
voil schreef op maandag 27 juni 2011 @ 19:54:
[...]

Gister bij Amsterdam Roots Festival een 1080p video opgenomen. Met de camara 'hack'. :)
[video]
Geluid is stukken beter ;)

Zojuist terug gekomen van House of Pain, en heb daar ook wat beelden gemaakt, ook met camera hack.
Zal het morgen wel even posten, geluid is wel stukken beter idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:43
Voor de geïnteresseerden :-) Let niet op de spinnenwebben enzo.. :+

Zonder Mod:
YouTube: ‪SGS2 Without Camera Mod‬‏

Met Mod:
YouTube: ‪SGS2 With Camera Mod.mp4‬‏ Inclusief bass voluit en dichtbij sub... :P

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommygun_24
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-01 09:19
Er is een update voor de MIUI rom gepost! Ziet er goed uit, nog net niet compleet genoeg om mij tot flashen over te doen gaan, blijf nog heel eventjes op VR1.4....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
businka19 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:22:
@ Brad Pitt had je battery drain now wel of niet met Cognition te maken? Zo leek het in ieder geval uit je eerste post. Ik draai nu paar weken Lite'ning 1.4 en het bevalt prima maar Cognition zag er nog interessanter uit. De enige reden dat ik het niet ben overgestapt was je opmerking over "immense battery drain".Tnx
Had met Cognition inderdaad de drain, al kan dat natuurlijk op zich met elke Rom gebeuren. Ben echter met Litening bijzonder tevreden over de accu duur. Draait gewoon snel, stabiel, en lang :)

Afbeeldingslocatie: http://db.tt/y5ftswg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangstahh
Hier het resultaat met camera mod:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ei5wJ1egpgg]
Geluid is inderdaad een stuk beter, ik ben blij dat ik die mod gister heb geïnstalleerd anders had ik nu gekke kwaliteit filmpjes, van die toffe gasten. ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 07-09 08:03
gangstahh schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 08:52:
Hier het resultaat met camera mod:
[video]
Geluid is inderdaad een stuk beter, ik ben blij dat ik die mod gister heb geïnstalleerd anders had ik nu gekke kwaliteit filmpjes, van die toffe gasten. ;p
Niet om aan te horen :+ ..

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Brad Pitt schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 08:01:
[...]

Had met Cognition inderdaad de drain, al kan dat natuurlijk op zich met elke Rom gebeuren. Ben echter met Litening bijzonder tevreden over de accu duur. Draait gewoon snel, stabiel, en lang :)

[afbeelding]
Ik zit ook op Litening 1.5 sinds gisteren en had gisteren direct 2 dagen en 4 uur op 1 batterij. Toen zat ie op 10%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Nu online
Kan iemand me misschien vertellen hoe ik kan checken of ik die camera Mod heb?
Ik kan me nl niet meer herinneren of ik hem nou voor of nadat ik mijn backup terug zette heb geinstalleerd.
Ewivis schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 11:16:
[...]

kijken hoe groot je apk bestand is van camera.apk in root explorer /system/app

zonder mod:
1.42MB

met mod:
1.38MB
Thnx! Was ik niet zomaar op gekomen.

[ Voor 43% gewijzigd door slvans op 28-06-2011 11:19 . Reden: Reactie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
s.v.seters schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 10:56:
Kan iemand me misschien vertellen hoe ik kan checken of ik die camera Mod heb?
Ik kan me nl niet meer herinneren of ik hem nou voor of nadat ik mijn backup terug zette heb geinstalleerd.
kijken hoe groot je apk bestand is van camera.apk in root explorer /system/app

zonder mod:
1.42MB

met mod:
1.38MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mfg, gevalletje teveel tegelijk aan het doen en iemand proberen te helpen ;( Zoek die camera firmware-check code voor in je dialer, vind er een (lees dus verkeerd/te snel), probeer hem even op eigen mobiel. Factory reset staat er opeens, toestel reboot na een tijdje. Alles weg. SD-card (interne) geheel leeg, alles weg. Toppertje d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Brad Pitt schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 11:38:
Mfg, gevalletje teveel tegelijk aan het doen en iemand proberen te helpen ;( Zoek die camera firmware-check code voor in je dialer, vind er een (lees dus verkeerd/te snel), probeer hem even op eigen mobiel. Factory reset staat er opeens, toestel reboot na een tijdje. Alles weg. SD-card (interne) geheel leeg, alles weg. Toppertje d:)b
gniffel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Brad Pitt schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 11:38:
Oiiiiiii -O-

Maar stiekem een klein beetje :D
Je had wel back-ups toch...?

Alle foto's ook weg? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Persoonlijk zie ik de humor er (nog?) niet helemaal van in, maar dat terzijde ;)
Je had wel back-ups toch...?
Ja, meest recente is van 25 juni. Door schade en schande geleerd van rommelen op de Magic.
Alle foto's ook weg? :o
Dat wel, maak ik zelden backups van, helaas. Plus hoop custom icons, had die alleen op de S2 staan, slim :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Brad Pitt schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 12:04:
[...]

Persoonlijk zie ik de humor er (nog?) niet helemaal van in, maar dat terzijde ;)

[...]

Ja, meest recente is van 25 juni. Door schade en schande geleerd van rommelen op de Magic.

[...]

Dat wel, maak ik zelden backups van, helaas. Plus hoop custom icons, had die alleen op de S2 staan, slim :)
mmm straks ook maar weer eens van de foto's en filmpjes op mijn toestel back-up maken. Ik maak tegenwoordig ook eerst een back-up voordat ik ga rommelen of op een moment dat ik denk dat de S2 helemaal perfect is ingericht (dat is na een paar uur tot nu toe al niet meer het geval, maar dat terzijde). Back-ups (CWM en TB) op toestel, dropbox en laptop staan. Helaas ook door dit soort gevalletjes wijzer geworden. Wat ik wel beter moet doen zijn back-upjes en een lijstje van de diverse mods maken die ik heb draaien. Nadat ik van Litening 1.4 naar 1.5 ging heb ik me de pleuris lopen zoeken naar de mods die ik ineens miste (waren onderhand al gewoon geworden).

Ik moet wel bekennen dat ik even _O- deed toen ik je eerste bericht las (met het idee dat jij wel een back-up zou hebben).

Succes met de restore......

Pagina: 1 ... 8 ... 118 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.