Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Belangrijkste is gebackupt.

Dus ik zet de Wanam rom op m'n SD kaart.
Ik wipe mijn telefoon.
Ik installeer de wanam rom
En dan de kernel flashen?

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mag, hoeft niet persé, tenzij je de laatste Wanam neemt maar ook daar heb ik zelf geen problemen mee :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

Brad Pitt schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 15:10:
[...]

Mag, hoeft niet persé, tenzij je de laatste Wanam neemt maar ook daar heb ik zelf geen problemen mee :)
Ok. Kernel kan altijd nog natuurlijk als ik problemen ondervindt.
Hartelijk dank. Ik ga aan de slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben sinds vorige week CM9 gaan gebruiken, werkt allemaal perfect maar ik heb 1 vraag/probleem. Ik zit bij telfort dus ik ben officieel aan het roamen. Bij stock roms herkent hij dit (denk ik) en meld de telefoon na een tijdje niet meer dat hij aan het roamen is. Bij CM blijft dit wel staan en hierdoor kan ik nu niet zien welke snelheid de mobiele data heeft (g, 3g, h h+ staan er dus niet, alleen r) Kan dit opgelost worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hoe kan het toch dat sommige mensen op XDA met precies dezelfde Rom en precies dezelfde Kernel een stuk lagere voltages draaien dan ik? Bij mij feezed de telefoon als ik te laag ga bij bepaalde voltages.

Ik snap het niet, als rom en kernel hetzelfde zijn en dan zou het toch op iedere SGS2 moeten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RekZ schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 15:32:
Ik snap het niet, als rom en kernel hetzelfde zijn en dan zou het toch op iedere SGS2 moeten werken?
Er zijn, net als met PC CPU's, onderlinge verschillen tussen telefoon X en Y, ondanks de extreem kleine fabricage toleranties. Verbaas mij daar zelf ook vaak over. Maar wees gerust, undervolten doet vrijwel niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

Nu geeft dat ding aan E:signature verification failed als ik die Zip pak
Hmm er staat bij installation het volgende

Installation (Must have CWM kernel like Cf-root)

[ Voor 40% gewijzigd door Daywalk3r op 28-04-2012 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daywalk3r schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 15:40:
Nu geeft dat ding aan E:signature verification failed als ik die Zip pak
Hmm er staat bij installation het volgende

Installation (Must have CWM kernel like Cf-root)
Dat, plus eventueel verification uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

Brad Pitt schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 15:45:
[...]

Dat, plus eventueel verification uit zetten.
Moet ik dan wel eerst die kernel flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daywalk3r schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 15:46:
Moet ik dan wel eerst die kernel flashen?
Dat kan sowieso geen kwaad. Van Chainfire, Speedmod, Siyah, whatever :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

Speedmod kernel erop. Nogmaals geprobeerd. Nu is hij bezig.
Gelukt, maar hij loopt vast als ik een nummer intoets.
Nogmaals wipe en install. Kijken wat hij nu doet

[ Voor 47% gewijzigd door Daywalk3r op 28-04-2012 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daywalk3r schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 16:06:
Speedmod kernel erop. Nogmaals geprobeerd. Nu is hij bezig.
Gelukt, maar hij loopt vast als ik een nummer intoets.
Nogmaals wipe en install. Kijken wat hij nu doet
Als je "echt vanaf nul" wilt beginnen zou ik gewoon alles wipen, factory/data cache, system en data formatteren (niet de sd-card uiteraard), dalvik wipen, the works. Echt lekker helemaal clean. Dan Rom er op. Weet je zeker dat het in i.i.g. niet ligt aan restanten meuk. Bij een volgende Rom van dezelfde "serie" hoeft dat dan niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
Brad Pitt schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 15:34:
[...]

Er zijn, net als met PC CPU's, onderlinge verschillen tussen telefoon X en Y, ondanks de extreem kleine fabricage toleranties. Verbaas mij daar zelf ook vaak over. Maar wees gerust, undervolten doet vrijwel niets :)
Thnx voor de uitleg :) Maar ik dacht altijd dat er best wat batterijwinst te winnen was door middel van ondervolten? Hmm verkeerd gedacht dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is een nieuwe versie van Hydrog3n maar zo te lezen is het nog niet helemaal optimaal. Kernel ondersteund opeens geen lulzactive meer, en zo zijn er wel meer kleine dingen. Blijf nog wel even op de één na laatste release.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RekZ schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 16:56:
Maar ik dacht altijd dat er best wat batterijwinst te winnen was door middel van ondervolten? Hmm verkeerd gedacht dus :P
Nou niet verkeerd gedacht, in de praktijk zal het heus wel iéts uitmaken natuurlijk maar dat is echt in de orde van hooguit enkele procenten, als je al mazzel hebt. Het is niet dat opeens je telefoon véél langer op één acculading doet. Je maximale clocksnelheid verlagen naar bijv. 1000MHz (waar je weinig van merkt qua responsiviteit) doet al veel en veel meer. Dan nog kan het uiteraard niet heel veel kwaad om je voltages ietsjes te verlagen.
Te laag is niet handig i.v.m. instabiliteit maar de meeste telefoons kunnen wel een beetje worden geündervolt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:29
Raar , kom er nog steeds niet uit. :X
Zoals het nu is:

Situatie = dat ik af en toe tot geen signaal heb , kan niet bellen/whatsap/sms/mms of wat dan ook.

Andere rom's erop gegooid, die flashen (meestal) ook modem mee.
Geen resultaat
EFS map is aanwezig en staan gegevens in , Imei is op te vragen via *#06# en klopt met wat onder de batterij staat.
EFS gebackupped voor het geval ;)

Het rare is dat het altijd goed is geweest dus twijfelde ik aan Vodafone
In andere telefoon normaal ontvangst.

Gisteren moest ik vanuit het hoge noorden naar lelystad voor een verjaardag en daar deed hij het goed :?

Ik kan nu nog maar 2 dingen bedenken , of de radio hapert en is dus kaduuk (af en toe wel even bereik)
of de modemversies die ik heb geprobeerd zijn te zwak voor het signaal hier ?!

Wie weet een sterke modem versie welke ik er met DarkyOTA op kan gooien?

Of wellicht betere oplossing , ik ga eerst eens weer Wanam flashen , moet toch wat

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASracing
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-10 17:59
Crazyanz schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 12:19:
vorige week pure ics rom geupdate sinds dien niet helemaal blij meer met deze rom met nu een hoogte punt met een gigantische os bug en een drain van +/- 20% per uur zonder gebruik.

Iemand nog tips voor ICS rom? Ik heb het liefst gewoon een soort kale ICS rom zonder rommel en goed bedoelde mods
Als je een kale ROM wilt zonder poespas, moet je zeker F1 GalaxyNexus eens proberen.
Gewoon kaal Android net zoals op de Galaxy Nexus.
Dit draait bij mij echt super! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 21:25
Crazyanz schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 12:19:
vorige week pure ics rom geupdate sinds dien niet helemaal blij meer met deze rom met nu een hoogte punt met een gigantische os bug en een drain van +/- 20% per uur zonder gebruik.

Iemand nog tips voor ICS rom? Ik heb het liefst gewoon een soort kale ICS rom zonder rommel en goed bedoelde mods
Ik draai sinds 4 dagen CM9.. nog steeds de 0423 nightly.
Modem: XXLPS
Kernel: Siyah 3.1.2 met SmartassV2 Governor, max op 1000mhz, en in Extweaks battery profile geselcteerd.

Ik kom van CheckRom V6. Al vele ICS roms geprobeerd, en altijd teruggegaan naar een nandroid van CRv6. Tot deze rom. Hij draait stabiel, in 4 dagen nog geen problemen tegengekomen. GPS lock e.d. gaat supersnel.

Qua verbruik ben ik ook erg tevreden. Ik krijg nagenoeg hetzelfde verbruik als ik met CRv6 zou verwachten.

Als je aan mij zou vragen om een minpuntje op te noemen, dan is het enige wat ik kan bedenken de homebutton-lag, en de beperktere mogelijkheden om bepaalde zaken te customizen. ( Geen KitchenPro en JKay zoals bij CheckRom V6 )

Dus als je een kale ICS rom zoekt.. CM9! En ik zou Novalauncher Prime aanraden.. super ICS launcher, beter dan Trebuchet imo natuurlijk.....

[ Voor 5% gewijzigd door Koriel op 29-04-2012 13:10 . Reden: nog wat toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:54
ik heb heel lang cm7 gedraaid en toen tot de conclusie gekomen dat samsung based roms gewoon beter zijn kwa stabiliteit en mogelijkheden (hardware acceleration, camera etc). Of hebben ze inmiddels al drivers voor de mali gpu weten te bemachtigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crazyanz schreef op zondag 29 april 2012 @ 13:36:
ik heb heel lang cm7 gedraaid en toen tot de conclusie gekomen dat samsung based roms gewoon beter zijn kwa stabiliteit en mogelijkheden (hardware acceleration, camera etc). Of hebben ze inmiddels al drivers voor de mali gpu weten te bemachtigen?
als je de laatste nightly van CM9 eens probeert zal je zien dat hij zelfs smoother als CM7 is.
hardware GPU acceleration zit er ook bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
Ben inmiddels al zover dat ik stock rom erop heb en nog netwerk problemen.
wel zie ik dat als ik puur gsm kies ik wel verbinding heb en als op auto of alleen wcdma heb ik geen netwerk??!!

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-09 23:22
ASracing schreef op zondag 29 april 2012 @ 11:20:
[...]

Als je een kale ROM wilt zonder poespas, moet je zeker F1 GalaxyNexus eens proberen.
Hmm klinkt interessant. Wat zijn je ervaringen? Op gebied van o.a. Batterijduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASracing
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-10 17:59
Gruijters schreef op zondag 29 april 2012 @ 18:21:
[...]

Hmm klinkt interessant. Wat zijn je ervaringen? Op gebied van o.a. Batterijduur?
Batterijduur is voor mij meer dan prima.
Na een voor mij gemiddelde dag met:
- exchange sync elke 15 min
- imap sync elke 15 min
- gmail push
- +- 1 á 2 uur bellen
- +- uur internetten
Aan het eind van de dag (07:00-22:00 uur) nog > 50 % batterij.

Verder vindt ik de rom heerlijk snel. Ik heb het precies 1 week met de originele rom uitgehouden 8)
Ben blij dat dit soort roms er zijn. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndoBoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-10 18:41

IndoBoy

Een kok moet dik zijn!!!!

Weet iemand waar ik de stock firmware voor t-mobile kan downloaden versie 2.3.3 of 2.3.4 Het liefst 2.3.3 Ik heb al veel gezocht, maar kan het echt nergens vinden. Hij leest mijn imei niet meer en ik heb gelezen als je de een eerdere versie installeerd dat het misschien dan weer gefixt wordt. Mijn hele efs map is leeg.

Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 16:52
IndoBoy schreef op zondag 29 april 2012 @ 19:18:
Weet iemand waar ik de stock firmware voor t-mobile kan downloaden versie 2.3.3 of 2.3.4 Het liefst 2.3.3 Ik heb al veel gezocht, maar kan het echt nergens vinden. Hij leest mijn imei niet meer en ik heb gelezen als je de een eerdere versie installeerd dat het misschien dan weer gefixt wordt. Mijn hele efs map is leeg.
Backup terugzetten...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndoBoy

IndoBoy

Dat is het hem juist. Ik heb geen back-up gemaakt. Ik ben een beetje nieuw hiermee. Ik had een back-up gemaakt van mijn efs map, maar die bleek achteraf niet goed. Toen deed ik een hele standaard factory clean en toen was die hele map leeg.

Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Ook geen Nandroid backup van hoe oud dan ook? Want daar staat je efs ook in

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndoBoy

IndoBoy

AllSeeyinEye schreef op zondag 29 april 2012 @ 21:18:
Ook geen Nandroid backup van hoe oud dan ook? Want daar staat je efs ook in
Nee, helaas niet. Ik heb alleen geroot. Ik heb dus nog geen nieuwe firmware erop gedaan. Weet alleen niet of ik hem nog onder garantie kan terugbrengen, omdat ik hem geroot heb. Er staat ook al bij de kernel #2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IndoBoy schreef op zondag 29 april 2012 @ 19:18:
Al op www.sammobile.com/firmware/ gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:16
ASracing schreef op zondag 29 april 2012 @ 11:20:
[...]

handig om te weten dat het een cm9 rom is.
System Details:
Android ICS 4.0.4 (IMM76D - Android-4.0.4_r1.1)
Latest CM prebuilt kernel
Multi-Language
All ICS Features and Apps (Nothing excluded from AOSP)
No Visual Changes!
Stock ICS Look and Feel
This will turn your Samsung Galaxy S2 into a Galaxy Nexus
Known Issues
Same CM Known Issues
hoe doet video afspelen/opnemen het?
heb je snel gps lock en dan ook met >2 sats?

die twee punten deden mij afhaken van cm9.

[ Voor 30% gewijzigd door Molybdenum op 29-04-2012 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndoBoy

IndoBoy

Ja, al gekeken. Heb hem ook een mail verstuurd. Ik meen in het verleden wel een versie gezien te hebben.
Ik had gehoopt dat iemand hier een stock download had op de harde schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

Brad Pitt schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 16:42:
[...]

Als je "echt vanaf nul" wilt beginnen zou ik gewoon alles wipen, factory/data cache, system en data formatteren (niet de sd-card uiteraard), dalvik wipen, the works. Echt lekker helemaal clean. Dan Rom er op. Weet je zeker dat het in i.i.g. niet ligt aan restanten meuk. Bij een volgende Rom van dezelfde "serie" hoeft dat dan niet meer.
Had 'm nogmaals gedraait en toen ging 't goed :)
Maar gister was hij in 3 uur leeg. Dus vandaag speedmod kernel en zover ik kan zien gaat hij nu langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daywalk3r schreef op zondag 29 april 2012 @ 22:44:
Maar gister was hij in 3 uur leeg. Dus vandaag speedmod kernel en zover ik kan zien gaat hij nu langer mee.
Dat had echt niéts met de kernel te maken hoor. Heb hier zeer goede battery drain met de stock kernel. Moet een rogue app/service op de achtergrond zijn geweest. Maar goed, als Speedmod beter is, waarom niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een nieuwe kernel doet mijn s2 niets meer, wil zelfs niet aangaan, iemand ideeën ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 16:20
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2012 @ 10:02:
Sinds een nieuwe kernel doet mijn s2 niets meer, wil zelfs niet aangaan, iemand ideeën ?
Welke kernel? Toch niet siyah 3.1 rc6 hoop ik?
Zie hier waarom ik dit vraag.

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
deleted

[ Voor 255% gewijzigd door scorpio op 30-04-2012 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 18:21
Molybdenum schreef op zondag 29 april 2012 @ 22:19:
[...]handig om te weten dat het een cm9 rom is.

hoe doet video afspelen/opnemen het?
heb je snel gps lock en dan ook met >2 sats?

die twee punten deden mij afhaken van cm9.
GPS lock in onder 10 seconden, soms zelfs al binnen
Video opnemen gaat prima en steeds meer afspeelcodecs zijn inmiddels toegevoegd.

Ik weet niet wanneer je de laatste keer naar CM9 hebt gegeken, maar wordt elke dag beter he....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 21:45

SiGNe

Ook hoi!

Daywalk3r schreef op zondag 29 april 2012 @ 22:44:
[...]

Had 'm nogmaals gedraait en toen ging 't goed :)
Ik heb sinds een paar dagen ook een S2 en had na update naar ICS ook een flinke battery-drain.
Na even inlezen kwam ik erachter dat com.google.process.gapps ervoor verantwoordelijk was.
Wat ik nu doe bij het opstarten is bij Instellingen>Apps de Google services afsluiten (zijn er 3 oa een cloudservice)
als je dan daarna een google programma opstart start de service ook weer maar heeft dan geen last meer van wakelocks.

Eventuele andere wakelocks kan je opsporen met BetterBatterystats, erg handige App.

Niet?
[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
CRXed schreef op maandag 30 april 2012 @ 21:06:
[...]

GPS lock in onder 10 seconden, soms zelfs al binnen
Video opnemen gaat prima en steeds meer afspeelcodecs zijn inmiddels toegevoegd.

Ik weet niet wanneer je de laatste keer naar CM9 hebt gegeken, maar wordt elke dag beter he....
Ik heb cm9 inderdaad al een tijdje niet meer gebruikt.
Ik heb gisteren de D4 rom erop geflasht. Leuk die Aroma installer.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1580070

Deze is ook gebaseerd op cm9 en verdorie, wat een lekkere rom is dit. GPS en video doen het nu goed. No-nonsense rom. Er zit een theme engine bij, maar die werkt nog niet. Je kan al wel dingen als transparantie voor je status balk instellen en wat lockscreen dingetjes aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-10 23:18
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:29:
Vandaag wordt de volgende Hydrog3nICS versie gereleased, gebaseerd op AOKP versie B34.
Deze draai ik op dit moment. Heb hem gisterenavond geïnstalleerd. Daarvoor heb ik de versie van 14 april gebruikt tot gisteren dus. Was daar zeer tevreden over met betrekking tot snelheid, ICS look, vele tweak mogelijkheden van de ROM zelf en de goede batterij. Voorlopig is mijn eerste indruk dat de batterijduur nog beter is geworden. Vanmorgen iets langer dan een kwartier volop gesurft en was slechts 6% eraf, terwijl ik normaal ongeveer 10% gebruikte. Daarbij had ik geen sync aan en was het beeldscherm op minimaal.

Enige nadeel vind ik dat BLN niet werkt op Netchip, maar dan moet ik maar even een andere kernel flashen. Verder kan GPS lock even duren bij de 14 april versie. Dacht gelezen te hebben dat dat nu verbeterd was. Anders met Fasterfix even goed instellen.

Belangrijk om goede batterijduur te krijgen is om via ROM Toolbox alle receivers die onnodig zijn uit te zetten. Anders gaan er echt absurd veel apps draaien in achtergrond zonder dat je ze gebruikt.

Kan in ieder geval de ROM zeker aanraden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Draicon schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:15:
[...]

Deze draai ik op dit moment. Heb hem gisterenavond geïnstalleerd. Daarvoor heb ik de versie van 14 april gebruikt tot gisteren dus. Was daar zeer tevreden over met betrekking tot snelheid, ICS look, vele tweak mogelijkheden van de ROM zelf en de goede batterij. Voorlopig is mijn eerste indruk dat de batterijduur nog beter is geworden. Vanmorgen iets langer dan een kwartier volop gesurft en was slechts 6% eraf, terwijl ik normaal ongeveer 10% gebruikte. Daarbij had ik geen sync aan en was het beeldscherm op minimaal.

Enige nadeel vind ik dat BLN niet werkt op Netchip, maar dan moet ik maar even een andere kernel flashen. Verder kan GPS lock even duren bij de 14 april versie. Dacht gelezen te hebben dat dat nu verbeterd was. Anders met Fasterfix even goed instellen.

Belangrijk om goede batterijduur te krijgen is om via ROM Toolbox alle receivers die onnodig zijn uit te zetten. Anders gaan er echt absurd veel apps draaien in achtergrond zonder dat je ze gebruikt.

Kan in ieder geval de ROM zeker aanraden! :)
Hoewel ik de look en feel van Hydrog3n helemaal geweldig vind (daar zou Sammy veel van kunnen leren!), ben ik toch terug naar Wanam. Op Hydrog3n heb ik namelijk veel dataverbruik over m'n 3G, terwijl die volgens de toggles en het menu uit zou staan :s

Heb het getest (wifi uit, data uit) en ik kan gewoon surfen.... En dat geintje, gecombineerd met het syncen van onder meer mijn picasa, heeft me in een paar dagen akelig dicht bij de limiet van mn databundel gebracht (en die is zakelijk, dus er overheen gaan betekent dat ik de hoofdprijs mag betalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-10 23:18
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:27:
[...]

Hoewel ik de look en feel van Hydrog3n helemaal geweldig vind (daar zou Sammy veel van kunnen leren!), ben ik toch terug naar Wanam. Op Hydrog3n heb ik namelijk veel dataverbruik over m'n 3G, terwijl die volgens de toggles en het menu uit zou staan :s

Heb het getest (wifi uit, data uit) en ik kan gewoon surfen.... En dat geintje, gecombineerd met het syncen van onder meer mijn picasa, heeft me in een paar dagen akelig dicht bij de limiet van mn databundel gebracht (en die is zakelijk, dus er overheen gaan betekent dat ik de hoofdprijs mag betalen).
Dat is wel heel erg vaag dat zoiets gebeurd is. Bij mij is mijn dataverbruik niet hoger geweest dan normaal. Het enige dat ik dacht gelezen te hebben, is dat de 3G naar 2G en data toggles niet (geheel) werkten in een oudere versie. Ik zou niet kunnen zeggen of deze nu werken, want ik heb die uitstaan. Ga dat later op de dag even uitproberen. Snap wel dat je daarom terug overgeschakeld naar een andere ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 vraagjes:

- Ben ik nou zo scheel of is er geen zoekfunctie bij de muziek in de CM9 rom?
- Wat zijn de instellingen van Vodafone Nederland wat betreft mobiel internet? Ik heb al een sms gestuurd met het woord 'internet' naar 1300 maar tot op heden nog geen bericht met instellingen terug (uur aan het wachten). Ook helpt internet mij niet verder want de gegeven gegevens lopen niet synchroon met de mogelijkheden die ik op mijn telefoon heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 20:52:
2 vraagjes:

- Ben ik nou zo scheel of is er geen zoekfunctie bij de muziek in de CM9 rom?
Toen ik CM9 nog gebruikte had ik daar standaard een widget voor, kijk dus even bij de widgets.
- Wat zijn de instellingen van Vodafone Nederland wat betreft mobiel internet? Ik heb al een sms gestuurd met het woord 'internet' naar 1300 maar tot op heden nog geen bericht met instellingen terug (uur aan het wachten).
Soms kan de smart SMS op zich laten wachten (zeker bij Vodafone in mijn ervaring), jouw keywords zijn Vodafone, NL en APN, de rest moet je wel lukken met Google nu, zo heb ik de gegevens ook kunnen vinden, maar dan voor mijn provider, die een wat algemenere (vooral in het Engels gebruikt word) naam heeft.
Ook helpt internet mij niet verder want de gegeven gegevens lopen niet synchroon met de mogelijkheden die ik op mijn telefoon heb.
Dan mag je deze even uitleggen, ik volg je niet. Een netwerk verbinding pakt automatisch de snelste verbinding, mits je eenmaal geauthenticeert bent, middels de APN-settings. En dit is je stiekem verkapte derde vraag... :+

[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 01-05-2012 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij staat er geen widget op die wel een zoekfunctie heeft bij de muziek. Redelijk essentieel al zeg ik het zelf.

Ik heb deze settings gebruikt. Beide manieren. Weet niet wat ik verkeerd doe dan??

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2012 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dat is wel een goede pagina, ik haalde daar de settings voor Hi / KPN weg en werkten gelijk. Je moet echter wel opletten, de velden die je moet hebben kunnen soms in een andere / verkeerde volgorde staan. Je moet het dus niet 1:1 overnemen, maar soms met wat regels schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja i know. Heb het ook echt 3 x gedaan. Wordt maar afwachten op die sms van Vodafone dan :(. Had overigens als eerder een keertje handmatig de APN ingesteld voor een uitgelekt officiele rom van Samsung en dat ging prima. Alleen die ROM trok mn batterij zó snel leeg. Hoop dat CM9 dat beter doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

In CM9 is er een bug (geweest) met een CPU instelling waardoor de APN niet opgeslagen werd. De CPU op een bepaalde stand (weet even niet meer welke) zetten loste het probleem op. Ik kan het alleen zo gauw niet vinden.

Alleen is dat voor zover ik weet inmiddels opgelost; als je dus een oude versie van CM9 gebruikt (of een afgeleide daarvan) dan zou ik zeggen: updaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb voor zover ik weet de nieuwste erop staan. 4.0.4 ook dusja. Ik zou morgen eens verder zoeken.Alvast bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 21:32:
Ja i know. Heb het ook echt 3 x gedaan. Wordt maar afwachten op die sms van Vodafone dan :(. Had overigens als eerder een keertje handmatig de APN ingesteld voor een uitgelekt officiele rom van Samsung en dat ging prima. Alleen die ROM trok mn batterij zó snel leeg. Hoop dat CM9 dat beter doet.
Ik heb dit ook gehad met Wanamlite en Hydrogen. 30x APN instellingen er in zetten maar niks werkte (ook Vodafone). Op een gegeven moment had ik me telefoon een aantal keer opnieuw opgestart en voila, de APN instellingen stonden 30x in me toestel 8). Lijkt wel of het op dat moment niet zichtbaar word ofzo. Probeer dus voor de gein is je toestel een aantal keer opnieuw op te starten.

En anders bij instellingen, namen toegangspunten alles verwijderen wat er staat, dan menu toets en dan standaardinstellingen herstellen (dit duurt heel lang, zo'n 10 minuten) daarna telefoon opnieuw opstarten en internetten maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 x opnieuw opstarten was voldoende! Bedankt jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-10 16:55
Er is een nieuwe LP9 uit, wanam geeft aan dat hij bezig is deze te testen. Ben benieuwd of daar de SoD problemen zijn opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik nog geen antwoord op mijn andere vraag trouwens -_-. Klopt het dat CM9 geen zoekfunctie in de muziek speler heeft? Heb gister de ressurection versie op mn SGSII gezet maar ik kan niks vinden van n zoekfunctie. Kan natuurlijk wel scrollen en dan zie ik bij welke letter ik ben maar dat wil ik niet.

Een widget hiervoor kan ik ook niet vinden. Ben er bang voor...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2012 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik heb inmiddels WanamLite 11.3.1 draaien na een full wipe (had ik eerst niet gedaan bij 11.3 en kreeg problemen met de contacten via dialer), werkt 'gewoon' goed. Ook even Samsung Dive handmatig geïnstalleerd.

Nog altijd erg tevreden over Wanam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zojuist de standaard muziek speler eruit gesloopt en een andere 'standaard' speler geïnstalleerd. Werkt een stuk beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Ik zet altijd direct de Google Music player in een ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:32:
Heb zojuist de standaard muziek speler eruit gesloopt en een andere 'standaard' speler geïnstalleerd. Werkt een stuk beter!
Bedankt voor je gedetailleerde post :D
Welke andere heb je geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thombias schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:37:
[...]

Bedankt voor je gedetailleerde post :D
Welke andere heb je geïnstalleerd?
Haha sorry. Ik heb de instructies van deze link gevolgd. Dacht zelf in eerste instantie dat die logischerwijs al in CM9 zat ingebakken maar blijkbaar niet.

Hij heeft wel veel mogelijkheden om te customizen.

Keuze dat ik zo'n andere geïntegreerde wilde hebben omdat muziek apps van de market vaak niet vanaf de lockscreen te bedienen zijn. Maar zoals AllSeeyinEye net al aangaf. Google Play Music blijkbaar wel.
AllSeeyinEye schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:36:
Ik zet altijd direct de Google Music player in een ROM.
Zeg dat voortaan ff wat eerder;) heb hem er nu ook even bij gezet. Doet eigenlijk precies hetzelfde als die ene die ik heb geïnstalleerd. Alleen wat minder customizable

Enige wat ik jammer vind aan beide spelers dat je niet je mappen kunt zien. Dat kan wel bij Touchwiz. Dat vond ik echt zo fijn. Dus als je verschillende mappen op je mobiel zet met muziek dat je kunt kiezen om bijvoorbeeld een mapje "gesorteerd"(zo had ik n mapje genoemd).

Iemand die dáár weer iets op weet?

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2012 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Daar heb ik geen oplossing voor. Ik heb dan ook 0,0 muziek op mijn telefoon staan; al mijn muziek komt van TuneIn en van Google Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:21:

Enige wat ik jammer vind aan beide spelers dat je niet je mappen kunt zien. Dat kan wel bij Touchwiz. Dat vond ik echt zo fijn. Dus als je verschillende mappen op je mobiel zet met muziek dat je kunt kiezen om bijvoorbeeld een mapje "gesorteerd"(zo had ik n mapje genoemd).

Iemand die dáár weer iets op weet?
Ik zeg Mortplayer, De meest customizeble :9 music player naar mijn idee. Je kan de hele interface naar eigen wens indelen en werkt niet met playlists of zoeken op artiesten, maar gewoon op mappen structuur en is nog eens gratis ook! Enige is dat deze niet in je lockscreen verschijnt...

[ Voor 37% gewijzigd door wizzlewaxx op 02-05-2012 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-10 20:18
Ik heb regelmatig last van een weg vallende verbinding. Ik zie dan rechts bovenin een rondje met een streep er in.
Ik kan dan niet bellen en gebeld worden. Soms hersteld het zich vanzelf. Maar soms is een reboot nodig.
Dit heb ik eigenlijk altijd gehad nadat ik mn telefoon geroot heb. Ik heb Telfort. Dus ik maak gebruik van roaming.
Misschien dat dat er nog iets mee te maken heeft?

Het is eigenlijk met elke kernel en rom.
Laatst gebruikte ik even CM9. Ik kan me niet herinneren dat ik het daar had. Maar dat kan toeval zijn.

Herkent iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
KiTsEr schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 18:43:
Ik heb regelmatig last van een weg vallende verbinding. Ik zie dan rechts bovenin een rondje met een streep er in.
Ik kan dan niet bellen en gebeld worden. Soms hersteld het zich vanzelf. Maar soms is een reboot nodig.
Dit heb ik eigenlijk altijd gehad nadat ik mn telefoon geroot heb. Ik heb Telfort. Dus ik maak gebruik van roaming.
Misschien dat dat er nog iets mee te maken heeft?

Het is eigenlijk met elke kernel en rom.
Laatst gebruikte ik even CM9. Ik kan me niet herinneren dat ik het daar had. Maar dat kan toeval zijn.

Herkent iemand dit?
Volgens mij is dat een simkaart melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:13
YouTube: Androidian in CM9
The return of androidian in cm9

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-10 20:18
Agent-X schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 18:46:
[...]

Volgens mij is dat een simkaart melding.
Bedoel je dat mn simkaart niet goed is?
Ik denk het eerlijk gezegd niet. Ben nl vergeten te vermelden dat mn wifi op dat moment ook verbroken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boschie_73
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-06 13:11
wizzlewaxx schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:47:
[...]

Ik zeg Mortplayer, De meest customizeble :9 music player naar mijn idee. Je kan de hele interface naar eigen wens indelen en werkt niet met playlists of zoeken op artiesten, maar gewoon op mappen structuur en is nog eens gratis ook! Enige is dat deze niet in je lockscreen verschijnt...
Inderdaad erg mooie player helaas ondersteunt hij (nog) geen cue dat mis ik wel voor de rest super mooie player en zoals je al zei lekker zelf aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-06 05:42
Hoe zijn de ervaringen van het draaien van een Custom ROM met een aparte Launcher?

Ik merkte dat mijn batterijduur met ongeveer 30% afnam tijdens het gebruik van een reguliere launcher met de stock rom. Hoe zijn de ervaringen van het gebruik van CM9 samen met Apex of Nova?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Stpan schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:02:
Hoe zijn de ervaringen van het draaien van een Custom ROM met een aparte Launcher?

Ik merkte dat mijn batterijduur met ongeveer 30% afnam tijdens het gebruik van een reguliere launcher met de stock rom. Hoe zijn de ervaringen van het gebruik van CM9 samen met Apex of Nova?
Ik heb een cm9-gebaseerde rom (D4 ROM) met Nova: batterij gedraagt zich prima. De afgelopen dagen ziek thuis gezeten en veel spelletjes gespeeld op mijn toestel en ik doe dan nog makkelijk een dag (12 uur, 's nachts aan de lader) met één lading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
De laatste tijd geeft mijn Exchange een zeer hoog aantal wakelocks. Eerst met AOSP email en sinds vandaag ook gewoon met de stock samsung app. Ik weet dat dit een bekend probleem is, maar ik had hier eerder veel minder last van.

Ik heb geen instellingen etc veranderd maar hij is zomaar de telefoon wakker gaan houden 's nachts wat resulteert in een hogere drain.

[ Voor 18% gewijzigd door Franco10 op 03-05-2012 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Ik kom toch steeds weer terug bij een stockrom. Ik was onder de indruk van D4 maar ook die is onbetrouwbaar.
Batterylife maakt over het algemeen niet veel uit is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 11:31
Ai, ik heb een probleem. Ik heb mijn sgs2 gisteren geflasht naar de CM9 nighly volgens de CM9 wiki: http://wiki.cyanogenmod.c...y_S_II:_Full_Update_Guide. Dit ging geheel flawless: ik heb recovery-clockwork-4.0.1.4-galaxys2.tar geladen met heimdall, de laatste nightly gepatcht en alles draaide uitermate goed.

Nu ben ik als tweaker natuurlijk even wat verder gaan lezen en kwam ik op XDA een post tegen met een nieuwe versie van CWM en een nieuwe kernel.

Nu heb ik die geladen op dezelfde manier als die kernel die gelinkt staat op de wiki van CM9. Echter kreeg ik bij het booten steeds de melding dat het process android.com.system ofzo was gecrasht. Toen heb ik maar weer de kernel van de wiki teruggezet, maar momenteel blijft hij hangen op het bootscherm met de gele driehoek.

Ik heb al naar de recovery geboot en de cache verwijderd en zelfs alle userdata verwijderd, maar ook dat mocht niet baten. Ook het reflashen van dezelfde nightly hielp niet.

adb logcat klaagde over een niet-bestaande dir /cache/dalvik-cache; dit heb ik kunnen oplossen door de dir gewoon aan te maken, maar nu krijg ik een signal 11 (SIGSEGV). Heeft iemand een manier om dit op te lossen?

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Ik zou gewoon met Odin een originele stock rom flashen en van voor af aan beginnen of kijk ik nu te kort Door de bocht

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

ilhanko schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:34:
Ik heb inmiddels WanamLite 11.3.1 draaien na een full wipe (had ik eerst niet gedaan bij 11.3 en kreeg problemen met de contacten via dialer), werkt 'gewoon' goed. Ook even Samsung Dive handmatig geïnstalleerd.

Nog altijd erg tevreden over Wanam :)
Ik had eerst ook problemen met m'n dialer na upgraden van Wanam 11.2 naar 11.3.1 (zonder wipe). Gelukkig kon ik het fixen door bij applicaties de data van Contacts en die eronder stond (contacts storage?) te wissen. Daarna geen problemen meer met dialer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:33

Audione0

Strijdt der titanen

Even een vraag over het rooten van de SG2.

Nadat ik lange tijd met een gerootte telefoon heb gelopen heb de SG2 weer teruggezet in stock. Maar nu begint het toch wel weer te kriebelen om custom roms te installeren.. Nu wil ik mijn SG2 weer rooten maar ik krijg bij superoneclick de volgende melding": automatic version check failed. is your os version 2.0 or higher?

Nu kom ik geen scheet verder.. Wie ow wie kan mij even helpen?

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Laatst online: 09:46
Audione0 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:49:

Nadat ik lange tijd met een gerootte telefoon heb gelopen heb de SG2 weer teruggezet in stock. Maar nu begint het toch wel weer te kriebelen om custom roms te installeren.. Nu wil ik mijn SG2 weer rooten maar ik krijg bij superoneclick de volgende melding": automatic version check failed. is your os version 2.0 or higher?

Welke Android versie draai je?
Zelf heb ik het gedaan door met Odin een geroote kernel op m'n SGS2 te flashen.
Ik wist niet eens dat superoneclick compatibel was met een S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

We verwachten op GoT meer eigen inzet. Dat betekent niet dat je hier bij de eerste de beste foutmelding komt vragen. Wat heb je zelf al geprobeerd om je probleem op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Ik heb kies opnieuw geinstalleerd, misschien dat er een driver issue was. Odin werkte wel gewoon, dus een driver issue leek mij niet aan de orde, maar wilde het zoiezo uitsluiten.

Ik heb verschillend fora door gespit. Maar daar kom ik ook niet verder mee, omdat deze vraag ook niet beantwoord wordt :)

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Audione0 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:45:
Ik heb kies opnieuw geinstalleerd, misschien dat er een driver issue was. Odin werkte wel gewoon, dus een driver issue leek mij niet aan de orde, maar wilde het zoiezo uitsluiten.

Ik heb verschillend fora door gespit. Maar daar kom ik ook niet verder mee, omdat deze vraag ook niet beantwoord wordt :)
Als je hier op GoT je antwoord niet kan vinden, Google dan eens op XDA Developers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Misschien scheelt het als ik thuis ga klooien, omdat hier op het werk het net niet zo lekker werkt dan thuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat scheelt inderdaad ook wel. Maar op XDA is gewoon te vinden hoe je jouw telefoon wel kan rooten. Dus daar even kijken onder het kopje 'original Android development'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Zijn er meer mensen met Temple Run (of andere games) op hun SGS2? Bij mij freezed hij regelmatig op CM9. Toevallig mensen die kunnen bevestigen dat het door CM9 komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:05
Jay-v schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:23:
Zijn er meer mensen met Temple Run (of andere games) op hun SGS2? Bij mij freezed hij regelmatig op CM9. Toevallig mensen die kunnen bevestigen dat het door CM9 komt?
Bij CM9 kan het ook van de build afhangen. Kijk voor de zekerheid de changelog door wanneer ze met de videodrivers/hardware accelleration aan de slag zijn geweest. Het kan zijn dat het daardoor beter of slechter geworden is. Ik heb zelf geen temple run, maar geen problemen met freezes bij andere spellen (voornamelijk alle angry birds, bejeweled 2, cut the rope en carcassonne) met een geroote stock rom en Apex Launcher

[ Voor 3% gewijzigd door gwystyl op 04-05-2012 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Laatst online: 09:46
Ik draai de build van 27 april en ik had eergisteren ook dat Temple Run freezde, twee keer achter elkaar. Alleen met een battery pull kreeg ik hem weer normaal. Raar trouwens, want Temple Run doet het nu wel gewoon.

Toevallig dezelfde nightly?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
iemand dit al op cm9 gebruikt? (heb er zelf miui op staan,dus kan niet even testen)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1531222

CM9 reloaded:
[DEV] Reloaded ICS 1.9b3-041012 | CyanogenMod 9 UI Enhancements | Update: themes

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

TheBleeder schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:44:
[...]

Ik draai de build van 27 april en ik had eergisteren ook dat Temple Run freezde, twee keer achter elkaar. Alleen met een battery pull kreeg ik hem weer normaal. Raar trouwens, want Temple Run doet het nu wel gewoon.

Toevallig dezelfde nightly?
Ik gebruik die van 29 April. Gisteren freezde hij 2 keer, daarna heb ik een uurtje gespeeld zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx

Via deze link kan je erg makkelijk je toestel rooten.Odin downloaden, daarna kernel downloaden. Zorg dat je USB debugging AAN staat. Zet je telefoon uit en zet de telefoon in de download modus. Connect je telefoon met je pc en odin zal je telefoon herkennen. Pak de kernel erbij die je gedownload heb middels odin (via de PDA knop) en druk op de start button. Duurt het een minuut of 10 en voila je heb root

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:43
wizzlewaxx schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 16:10:
[...]

Via deze link kan je erg makkelijk je toestel rooten.Odin downloaden, daarna kernel downloaden. Zorg dat je USB debugging AAN staat. Zet je telefoon uit en zet de telefoon in de download modus. Connect je telefoon met je pc en odin zal je telefoon herkennen. Pak de kernel erbij die je gedownload heb middels odin (via de PDA knop) en druk op de start button. Duurt het een minuut of 10 en voila je heb root
USB debugging aan? Volgens mij hoeft dat niet hoor... Verder goede guide, zorg er alleen voor dat je een usb jig in de buurt hebt, mocht je weer terug willen naar stock (ivm garantie o.i.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
gabn88 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:30:
[...]

USB debugging aan? Volgens mij hoeft dat niet hoor... Verder goede guide, zorg er alleen voor dat je een usb jig in de buurt hebt, mocht je weer terug willen naar stock (ivm garantie o.i.d.)
Dat word ook vermeld in het topic op XDA. Heb het destijds (half jaartje geleden) wel aangezet iig :P. USB jig is tegenwoordig ook niet meer nodig. Zijn al tools dat je softwarematig terug kan naar stock en de gele driehoek verdwijnt er ook mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:05
wizzlewaxx schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:45:
[...]

Dat word ook vermeld in het topic op XDA. Heb het destijds (half jaartje geleden) wel aangezet iig :P. USB jig is tegenwoordig ook niet meer nodig. Zijn al tools dat je softwarematig terug kan naar stock en de gele driehoek verdwijnt er ook mee ;)
volgens mij moet je dat vantevoren doen zodat de juiste drivers geïnstalleerd worden en de telefoon daarna in download mode herkend wordt door Odin. In downloadmode is nog geen OS geladen, dus dan maakt USB debugging aan of uit volgens mij niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:43
gwystyl schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 18:08:
[...]

volgens mij moet je dat vantevoren doen zodat de juiste drivers geïnstalleerd worden en de telefoon daarna in download mode herkend wordt door Odin. In downloadmode is nog geen OS geladen, dus dan maakt USB debugging aan of uit volgens mij niet uit.
Hmm, bij de SGS was het zo dat die drivers ook wel op je pc geinstalleerd worden als je hem "gewoon" in download modus aansluit, maar zou kunnen dat het anders is met de SGS II... Achjah, boeiend eigenlijk ook dat 1e vinkje :P

Welke ROM's zijn op dit moment erg populair op de SGS 2? Ik hoorde al een paar keer WanamLite 11.5 voorbij komen, en Hydrogen.... Is er ook iemand met Resurrection Remix v1.8.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
Voor de liefhebbers/flash aholics :D
Voor de gein zojuist LewaOS geport naar de SGS2 obv een CM7.2 nightly (GB dus).

ROM hier:
https://code.google.com/p...0420-NIGHTLY-galaxys2.zip

GAPPS daar:
http://www.mediafire.com/?2alq484bxqn9fbf

Screenshots van een andere LewaOs port hier:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1577270

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
Sinds ik hydrog3n gebruik en ik een telefoontje krijg en niet opneem, krijg ik niet meer de melding van '061234567890' heeft gebeld.

Dus geen 'missed calls' meer.... waar kan ik dat aanzetten? Ik klink echt als een noob nu... 8)7 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
ny-hardcore schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 21:35:
Voor de liefhebbers/flash aholics :D
Voor de gein zojuist LewaOS geport naar de SGS2 obv een CM7.2 nightly (GB dus).

ROM hier:
https://code.google.com/p...0420-NIGHTLY-galaxys2.zip

GAPPS daar:
http://www.mediafire.com/?2alq484bxqn9fbf

Screenshots van een andere LewaOs port hier:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1577270
Baie nice. Dit gaan ek flashen. Dankie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:57
Het schijnt aan de engine te liggen die de ontwikkelaars van Templerun gebruiken. Die is nog niet geoptimaliseerd voor ICS en het zou verholpen moeten worden met de volgende update.
Nou zag ik toevallig dat er gisteren een update was, maar heb nog niet getest of het probleem is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke rom geeft mij een zo lang mogelijke accuduur? Heb nu CM9 draaien en die raakt toch wel op na zo'n 12 uur als ik gewoon regelmatig whatsapp/browse en muziek luister. Heb automatische helderheid aan staan...

Ook heeft hij een hele slechte verbinding met 3g en gsm. Ik kan soms gewoon niet gebeld worden en 3g is soms ook afwezig...

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2012 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 18:21
Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 15:51:
Welke rom geeft mij een zo lang mogelijke accuduur? Heb nu CM9 draaien en die raakt toch wel op na zo'n 12 uur als ik gewoon regelmatig whatsapp/browse en muziek luister. Heb automatische helderheid aan staan...

Ook heeft hij een hele slechte verbinding met 3g en gsm. Ik kan soms gewoon niet gebeld worden en 3g is soms ook afwezig...
Dit herken ik totaal niet en gebruik al tijden CM9. Probeer eens een andere radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 15:51:

ik heb precies hetzelfde met hydrog3n.

Binnen 12 uur leeg en slechte 3g en gsm verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXed schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 18:46:
[...]

Dit herken ik totaal niet en gebruik al tijden CM9. Probeer eens een andere radio.
Andere radio? Wat moet ik me hierbij voorstellen? Laat maar. Heb het al gelezen. Vraag me alleen wel af hoe dit moet... Kan nergens vinden wat ik moet downloaden en hoe ik dit moet installeren.
RekZ schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 19:02:
[...]

ik heb precies hetzelfde met hydrog3n.

Binnen 12 uur leeg en slechte 3g en gsm verbinding.
Ik ben nog geen oplossing tegen gekomen. Jij?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2012 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is al wat vaker langsgekomen, maar ik zit met een roaming waarschuwing op Wanamlite 11.5 die niet wil weggaan. Ik gebruik Telfort, en zit dus op het KPN netwerk. Bij Wanamlite versie 11.1 en eerder had ik dit niet. Ik heb net al geprobeerd de modem van 11.1 in 11.5 te flashen, maar het heeft niet geholpen. De truuk die bij Gingerbread werkte, de spn-conf.xml aanpassen, werkt niet bij ICS.

Weet iemand nog iets wat ik zou kunnen proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 19:05:
[...]

Andere radio? Wat moet ik me hierbij voorstellen? Laat maar. Heb het al gelezen. Vraag me alleen wel af hoe dit moet... Kan nergens vinden wat ik moet downloaden en hoe ik dit moet installeren.

[...]

Ik ben nog geen oplossing tegen gekomen. Jij?
Die slechte 3g ligt vrees ik gewoon aan m'n provider(Simyo) want toen ik een tijdje terug in Korea was had ik nergens last van(met Koreaanse sim)
Pagina: 1 ... 70 ... 118 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.