Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Heh bah, ik ga denk ik ook maar van MIUI af dan; ik zie de bugs nu niet opgelost worden:
http://www.dialandroid.co...s-down-gives-closure.html

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rincewind schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:58:
Moet ik alles wipen als ik van Lite'ning naar Wanamlite 10.6 ga ?
Mja die hebben wel enigszins dezelfde basis natuurlijk dus het zou niet persé hoeven denk ik. Proberen kan natuurlijk ook altijd hè... Gewoon er overheen, geen issues: zo laten. Problemen: alsnog full wipe :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:46

Rincewind

Take me in your arms tonight

Hm. Wanamlite 10.6 over Lite'ning zonder wipe was dus geen succes. Dan maar alles eraf gegooid (full wipe) en opnieuw beginnen.

*update*: krijg ik al die 'optus'-zooi ook weer terug :(

[ Voor 19% gewijzigd door Rincewind op 10-04-2012 18:29 ]

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:38
Scyth schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:17:
Edit, en omdat ik l3art eerst vergeten had voor hem een stukje taart :F
[afbeelding]
Whaha, dank je wel! Altijd lekker ;)
Scyth schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:04:
Heh bah, ik ga denk ik ook maar van MIUI af dan; ik zie de bugs nu niet opgelost worden:
http://www.dialandroid.co...s-down-gives-closure.html
Als ik je nog een tip mag geven, probeer eens Sensation 3.3
Als ik een beetje in de goede richting zit te denken dan houd je wel van themed roms. Sensation is echt een Android ROM, maar visueel gezien zitten er ook wel wat MIUI achtige dingen in verwerkt.
Het is ook een vrij risicoloze rom, aangezien, alles wat je nodig hebt er al in zit. Kortom geen kernels, modems of wat dan ook flashen. It's all in one package ;)

[ Voor 14% gewijzigd door 13art op 10-04-2012 19:07 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:11
Wanamlite versie van LP7 staat inmiddels op de site. Straks maar even flashen dan.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind

Rincewind

Hoe kan ik Kies 'koppelen' aan mijn net geflashed Wanamlit-versie ? Heb ik daar die WanamLite.ICS.Enable.MTP.V3 voor nodig ? Ik krijg mijn contacten niet terug via Titanium dus moet ik ze uit kies halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Rincewind schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 19:27:
Hoe kan ik Kies 'koppelen' aan mijn net geflashed Wanamlit-versie ? Heb ik daar die WanamLite.ICS.Enable.MTP.V3 voor nodig ? Ik krijg mijn contacten niet terug via Titanium dus moet ik ze uit kies halen...
Ja, die MTP.V3 kan je gewoon flashen via de recovery, als het goed is moet Kies het dan weer doen. (Trouwens, voor contacten is imo het beste om te synchroniseren met je google account, raak je ze nooit kwijt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind

Rincewind

SCARfaceE schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 19:29:
[...]Ja, die MTP.V3 kan je gewoon flashen via de recovery, als het goed is moet Kies het dan weer doen. (Trouwens, voor contacten is imo het beste om te synchroniseren met je google account, raak je ze nooit kwijt)
Ok. Thanks. Zal ik even doen. En qua synchroniseren met Google is geen optie: ik gebruik de telefoon ook zakelijk en wil niet dat al mijn (zakelijke) contacten in mijn prive google account staan. Ik synchroniseer selectief :)
SCARfaceE schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 19:16:
Wanamlite versie van LP7 staat inmiddels op de site. Straks maar even flashen dan.
Nu heb ik net 1 uurtje geleden 10.6 geflashed. Kan ik daar 10.7 overheen zetten zonder wipe ?

[ Voor 21% gewijzigd door Rincewind op 10-04-2012 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-10 16:55
De nieuwe WanamLite heeft de Siyah Kernel. Deze staat standaard op een instelling die wat lagere quadrant scores haalt. Ik neem aan dat dit bedoeld is voor een langere accu duur. Iemand ervaring met deze kernel?

[ Voor 106% gewijzigd door Franco10 op 10-04-2012 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
De downloadlink van Wanamlite 10.7 is inmiddels verwijderd (iets met copyright). Ook miste er iets in de zip.

Quote van Wanam:
I removed the link for some copyright issues, more information here, i will re-upload it asap, btw Clockpackage was missing, i hate this launchers behavior, why it keeps showing missed apps on Home screen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scyth

Scyth

Fat finger, three beer

Net AdyScorpiusMIUI-2.3.31 geflashed, maar dit bevalt nu al niet. Op zich is de rom wel redelijk clean, maar menu's stotteren wat en het lijkt allemaal niet zo rap te gaan als verwacht. Sowieso ligt de themeingserver van MIUI eruit waardoor in een klap het hele themeinggebeuren nutteloos is geworden. Toen ik net Wanamlite 10.7 wilde installeren (zag toevallig dat die nét online stond; wilde het hier nog posten), was de downloadlink alweer verdwenen. Even in de gaten houden dus.

Overigens kan je op Twitter meer wijs worden omtrend het offline gaan:
https://twitter.com/#!/karamimed

Dell Studio XPS 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind

Rincewind

Ik krijg mijn telefoon niet gekoppeld aan KIES. Is er een andere manier om mijn contacten.spb te importeren ?Oeps... Mag niet volgens de topic-regels. Ondertussen had ik het zelf ook al gevonden maar iedereen toch bedankt ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Rincewind op 10-04-2012 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Rincewind schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:15:
Ik krijg mijn telefoon niet gekoppeld aan KIES. Is er een andere manier om mijn contacten.spb te importeren ?
Misschien dat je hier wat aan hebt: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=882861

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robb3rt
  • Laatst online: 04-10 09:43
Ik draai zelf al weken lang op de ICS Rom Thebyani
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1482574

Zijn er hier meer mensen die op deze rom draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scyth schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:06:
Toen ik net Wanamlite 10.7 wilde installeren (zag toevallig dat die nét online stond; wilde het hier nog posten), was de downloadlink alweer verdwenen. Even in de gaten houden dus.
Hier staat ook een LP7 Rom, net gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scyth

Scyth

Fat finger, three beer

Ik krijg mijn telefoon niet gekoppeld aan KIES. Is er een andere manier om mijn contacten.spb te importeren ?
Je kan ook je contacts in Kies importeren, en dan opslaan als *.csv bestand oid. Het was dan wel geen standaardoptie, maar Kies exporteerde dan wel. Ah, gevonden:
there is one way i found
1. open Kies
2. open your last saved *.spb file
3. save the file again as *. vsf manually in the file name area
4. go to were normally saved spb files ( C:\Users\ _\Documents\samsung\Kies\PIMS)
5. you will find all the contacts saved as vsf file.
6. select all contacts and copy them in a directory (ontacts)
7. connect your samsong to the pc and copy the directory (cotacts) in to the sd card
8. disconect your samsong
9. select the contact icon
10. from the left key press and select import contact from sd
job done
Overigens, wees snel, voordat je post weg is... Lees de topicwaarschuwing ff :+

[ Voor 4% gewijzigd door Scyth op 10-04-2012 20:20 ]

Dell Studio XPS 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind

Rincewind

Scyth schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:19:
[...]Overigens, wees snel, voordat je post weg is... Lees de topicwaarschuwing ff :+
O jee, die had ik even niet gelezen. Ondertussen had ik het zelf ook al gevonden maar toch bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 10:33
Ben ik nou gek of zit er bij CM9 in de camera geen auto shutter functie meer ?
( of hoe zo functie ook mag heten, je weet wel X sec delay en meerdere foto's )
Heb nu al een paar x gezocht, maar kan die optie nergens meer vinden
terwijl ik zeker weet dat ik een paar maanden en builds terug toch echt die optie had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:33
Voor mensen die het zich afvragen, flash Vertumus 4.1 niet op de nieuwe XWLP7 ;)
Dat is niet zo een succes :P Van de graphics klopt daarna niet meer zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:49
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/24pfplv.png
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/9ztxj8.png
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/n6q2hs.png
Erg tevreden over wanam 10.6

[ Voor 15% gewijzigd door renzo4000 op 10-04-2012 21:22 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razer schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:19:
Voor mensen die het zich afvragen, flash Vertumus 4.1 niet op de nieuwe XWLP7 ;)
Dat is niet zo een succes :P Van de graphics klopt daarna niet meer zoveel.
Vind nog wel meevallen :) Pas één ding gezien dat niet helemaal klopte. Maar goed, staat er net op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Brad Pitt schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:31:
[...]

Vind nog wel meevallen :) Pas één ding gezien dat niet helemaal klopte. Maar goed, staat er net op ;)
Rare teksten, sommige agenda items niet meer te lezen en zag nog wat rare kleine dingen. Dus hier maar even unthemed draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razer schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:32:
Rare teksten, sommige agenda items niet meer te lezen en zag nog wat rare kleine dingen. Dus hier maar even unthemed draaien.
Ah okay dat is bad... Enige dat ik was tegengekomen nog was zwarte tekst op een zwarte achtergrond bij het ingeven van het mail account. Verder nog niet zo heel veel gedaan. Denk sowieso niet dat LP7 gaat blijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scyth

Scyth

Fat finger, three beer

Inmiddels is de Wanamlite 10.7 weer online te vinden:
GT-I9100_WanamLite.XWLP7.V10.7.StockThemed.NO-WIPE.zip

Dell Studio XPS 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Teveel nieuwe Roms :( Nu eerst even nieuwste Hydrog3nics doen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Brad Pitt op 10-04-2012 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Kuipers
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-10 08:29
Ik houd het voorlopig nog maar op V10.6. Op dit moment 33,5 uur sinds laatste laad moment; nog 70% vol. GPS doet het goed (was bij 10.5 niet zo).
Ik krijg mijn telefoon niet gekoppeld aan KIES. Is er een andere manier om mijn contacten.spb te importeren ?Oeps... Mag niet volgens de topic-regels. Ondertussen had ik het zelf ook al gevonden maar iedereen toch bedankt ;)
Kies problemen mogen niet, maar Kies oplossingen vast wel :)
Ik had ook Kies nodig om mijn contacten / agenda te uppen, maar ik kreeg steeds de melding dat toestel niet herkend wordt (ook met MTP patch). Natuurlijk gegoogled, formateren van interne sdcard werd geopperd; dat deed niets. Installeren van Samsung apps werd geopperd; no fu*king way. Uiteindelijke 'Kies via Wifi' op toestel gestart; Kies op laptop zegt dat mijn S2 probeert te connecten -> OK. Vervolgens probleemloos contacts en agenda kunnen syncen.

Ben momenteel zeer tevreden; sla voorlopig weer een paar updates over.

Rest nog 1 vraag; ik mis momenteel mijn 'log' icoontje in Contacten. Dus wel links 'Toetsen- bord' en rechts 'Favorieten', maar in het midden een leeg icoon. Als ik er op klik krijg ik overigens wel gewoon mijn history, maar weet iemand hoe ik dat icoontje terug kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Britske
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-10 11:16
Brad Pitt schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:45:
[...]

Hydrog3nics bevalt me stukken beter dan Wanamlite!
Alles werkt i.t.t. wanamlite bij mij. En ook nog eens retesnel!

Helaas is dat niet alles wat retesnel is, de accu is ook retesnel leeg.. vanmorgen om 7 uur van de lader gehaald, 100% opgeladen. Nu was hij nog 9% vol. Overdag heb ik em nauwelijks gebruikt. Vanavond wel wat zitten internetten en wifi heeft een tijd onnodig aangestaan.
Ik ben benieuwd of in de versie van vandaag iets aan de drain gedaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
R Kuipers schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 22:36:
[...]

Ik houd het voorlopig nog maar op V10.6. Op dit moment 33,5 uur sinds laatste laad moment; nog 70% vol. GPS doet het goed (was bij 10.5 niet zo).
Dat is echt netjes! Alleen standby gestaan? Mobiel data of wifi? Of toestel ook nog gebruikt tussendoor???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Brad Pitt schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:45:
[...]

Heb nu ook al 2 dagen Hydrog3n draaien en volgde vandaag de topic op xda (werd best veel gechat dus was wel mooi om te volgen). Paradoxxx was ook druk bezig met ontwikkelen paar uur geleden en hij chatte gewoon mee.
(En blijkbaar is de SGS2 van Paradoxxx aan het afsterven :X )

Even de nieuwe flashen :*) .

Edit: Wel jammer dat je ook na ieder update weer GAPPS moet flashen en weer je account instellen etc.

[ Voor 15% gewijzigd door SCARfaceE op 10-04-2012 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Kuipers
l3art schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 23:05:
[...]
Dat is echt netjes! Alleen standby gestaan? Mobiel data of wifi? Of toestel ook nog gebruikt tussendoor???
Ik snap zelf ook niet waar ie het vandaan haalt. Wifi zet ik nooit uit. Autosync staat ook gewoon aan. Bluetooth, GPS en brightness staan wel uit.
Heb vandaag meerdere korte gesprekken gevoerd, wat mailtjes ontvangen. Op dit moment 69%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toryu
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 13:39
zucht... Wil ik eindelijk mijn S2 gaan rooten, is hotfile offline en kan ik nergens een mirror voor mijn kernel vinden... Heeft iemand misschien iets wat ik kan gebruiken, ik heb nu XWKK2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Toryu schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 23:21:
zucht... Wil ik eindelijk mijn S2 gaan rooten, is hotfile offline en kan ik nergens een mirror voor mijn kernel vinden... Heeft iemand misschien iets wat ik kan gebruiken, ik heb nu XWKK2
http://download.chainfire..._XW_XEN_KK2-v5.0-CWM5.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
R Kuipers schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 23:18:
[...]

Ik snap zelf ook niet waar ie het vandaan haalt. Wifi zet ik nooit uit. Autosync staat ook gewoon aan. Bluetooth, GPS en brightness staan wel uit.
Heb vandaag meerdere korte gesprekken gevoerd, wat mailtjes ontvangen. Op dit moment 69%.
Heb je de gewone of de extended accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:10

Satom

Verzamel ervaringen

Ik draai nu sinds twee dagen naar alle tevredenheid de LPS Rom.. alleen, het voelt net alsof de combinatie van Swype en Chrome Beta niet werkt, krijg namelijk vastlopers bij het Typen / Swypen, iemand hier ervaring mee? Verder vind ik de accuduur ten opzichte van Miui zeer goed.. De telefoon gaat tegen 7u van de lader en begon dan om 17u al te piepen dat ie op 20% zit, nu begon gisteren school weer, en zat ik tegen 0:00 pas op 15% :)

En ik zou graag een beetje willen tweaken, ik wil graag de klok uit de notificationbar hebben, dit gaat toch simpelweg door de SystemUI.apk te decompilen en de benodigde bestand aan te passen en vervolgens weer te compilen?

En een nandroid, hoe maak je dat? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toryu
  • Laatst online: 16-09 13:39
@SCARfaceE
Thanks. Ik had eerst nog een andere unsecure kernel geprobeerd, maar die kreeg ik niet geroot (S2Root kon geen verbinding maken). Jou link werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Vliegtuig02 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 08:37:
En een nandroid, hoe maak je dat? :9
Booten in Recovery, en dan kiezen voor Backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:10

Satom

Verzamel ervaringen

Upquark schreef op woensdag 11 april 2012 @ 08:44:
[...]

Booten in Recovery, en dan kiezen voor Backup.
Oh, dat is dus alles, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Kuipers
l3art schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 23:49:
[...]
Heb je de gewone of de extended accu?
gewone accu. Nu 66%. Heb er niet meer mee gebeld, maar wel gewoon aan gestaan. In dit tempo houdt ie het nog wel een paar dagen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik draai nu sinds twee dagen naar alle tevredenheid de LPS Rom.. alleen, het voelt net alsof de combinatie van Swype en Chrome Beta niet werkt, krijg namelijk vastlopers bij het Typen / Swypen, iemand hier ervaring mee?
Dat heb ik ook ja... Als ik een keer, bijv. hier in dit topic, iets wil tikken met Chrome/Swype gaat dat 100% van de keren mis. Chrome blijft dan opeens een seconde of 30 helemaal freezen. Dus verander dan even naar het standaard toetsenbord, tik berichtje in, verstuur, en ga weer naar Swype. Heel vaag, is met andere browsers niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scyth

Scyth

Fat finger, three beer

Ik draai dus nu sinds gisteren Wanamlite 10.7, maar inmiddels begin ik me nu al behoorlijk te irriteren aan de bugs en features die er in zitten. Ook is naar mijn liking de UI niet customizable genoeg. Daarnaast vind ik persoonlijk de app-drawer gewoon overbodig. Met MIUI is die gewoon wég en dat beviel me eigenlijk prima. Als ik een app wil zien add ik 'm wel.

• Waarom 'manage apps' een volledig andere kleurstelling en layout heeft dan de rest van de UI is mij onduidelijk.

• Overal door de rom vind je verschillende tekstgroottes die je (tot dusver volgens mij) niet aan kan passen. De clock op het lockscreen heeft een andere font dan het hoofdmenu, en de tekst in het hoofdmenu is véél te groot. De menu's door de rom zijn niet consistent. Apex launcher heeft zíjn eigen stijl qua popupmenu's, ICS heeft uiteraard een eigen layout, maar vervolgens is het QuickPanel wéér anders.

• Bij het hard-locken van de s2 is nog heel kort ná de animatie het volledige scherm weer zichtbaar.

• Apex launcher is verre van stabiel (alhoewel dit niet persé aan de rom hoeft te liggen). Ik heb "Swipe down" op de homescreen gekoppeld aan het weergeven van de App Drawer, en dit werkt 1 van de 10 keer goed. De rest van de tijd opent hij helemaal niets of alleen een semitransparante achtergrond. Andere keren opent hij zoveel achtergronden over elkaar heen dat de achtergrond van semitransparant langzaam zwart wordt.
Daarnaast verschijnt het 'Remove'-kruisje niet altijd. (Nova launcher heeft dit probleem echter niet, maar die ondersteunt weer geen vertical scroll in je geïnstalleerde programma's)

• Nagenoeg alles in de rom is grijs, maar bij het overscrollen (vooral op homescreen) komt er een vies lelijke blauwe rand incl. waas over het scherm. Nu weet ik dat dit wel te verwijderen is dmv. een app of het aanpassen van de .png file ervan, maar (komt ie weer) in MIUI was dit gewoon uit te zetten.

edit:

Ik weet dat het allemaal aan te passen is; ik noem LaucherPro, maar ik geef even een eerste indruk op de 'verse' installatie van deze rom

[ Voor 3% gewijzigd door Scyth op 11-04-2012 10:23 ]

Dell Studio XPS 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:31
Scyth schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:16:
Ik draai dus nu sinds gisteren Wanamlite 10.7, maar inmiddels begin ik me nu al behoorlijk te irriteren aan de bugs en features die er in zitten. Ook is naar mijn liking de UI niet customizable genoeg. Daarnaast vind ik persoonlijk de app-drawer gewoon overbodig. Met MIUI is die gewoon wég en dat beviel me eigenlijk prima. Als ik een app wil zien add ik 'm wel.
Probeer een iphone-like launcher? Of verwijder de app-drawer knop, en hou het op een swype-beweging om de drawer tevoorschijn te toveren :)

[quote]• Waarom 'manage apps' een volledig andere kleurstelling en layout heeft dan de rest van de UI is mij onduidelijk.

• Overal door de rom vind je verschillende tekstgroottes die je (tot dusver volgens mij) niet aan kan passen. De clock op het lockscreen heeft een andere font dan het hoofdmenu, en de tekst in het hoofdmenu is véél te groot. De menu's door de rom zijn niet consistent. Apex launcher heeft zíjn eigen stijl qua popupmenu's, ICS heeft uiteraard een eigen layout, maar vervolgens is het QuickPanel wéér anders.

Ik draai een zelf-aangepaste stock-LP4, met de blue toggles mod, maar kom jouw problemen eigenlijk niet tegen :P Nu ben ik er misschien iets minder allergisch voor ;)

[quote]• Bij het hard-locken van de s2 is nog heel kort ná de animatie het volledige scherm weer zichtbaar.
Animation scaling op 0.5x zetten helpt, maar dit is te wijten aan die CRT-off mod :)

[quote]• Apex launcher is verre van stabiel (alhoewel dit niet persé aan de rom hoeft te liggen). Ik heb "Swipe down" op de homescreen gekoppeld aan het weergeven van de App Drawer, en dit werkt 1 van de 10 keer goed.
Hier getest, letterlijk 10 van de 10 keer raak :S
De rest van de tijd opent hij helemaal niets of alleen een semitransparante achtergrond. Andere keren opent hij zoveel achtergronden over elkaar heen dat de achtergrond van semitransparant langzaam zwart wordt.
Daarnaast verschijnt het 'Remove'-kruisje niet altijd. (Nova launcher heeft dit probleem echter niet, maar die ondersteunt weer geen vertical scroll in je geïnstalleerde programma's)
Ook geen last van :S
• Nagenoeg alles in de rom is grijs, maar bij het overscrollen (vooral op homescreen) komt er een vies lelijke blauwe rand incl. waas over het scherm. Nu weet ik dat dit wel te verwijderen is dmv. een app of het aanpassen van de .png file ervan, maar (komt ie weer) in MIUI was dit gewoon uit te zetten.

edit:

Ik weet dat het allemaal aan te passen is; ik noem LaucherPro, maar ik geef even een eerste indruk op de 'verse' installatie van deze rom

Het lijkt wel alsof jouw install wat bugged is ofzo. Met name de bugs in Apex herken ik totaal niet terug, al draai ik dus _geen_ wanamlite, maar een stock deodexed mod die ik zelf lekker aanpas waar ik zin heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:16
Ik draai nu sinds twee dagen naar alle tevredenheid de LPS Rom.. alleen, het voelt net alsof de combinatie van Swype en Chrome Beta niet werkt, krijg namelijk vastlopers bij het Typen / Swypen, iemand hier ervaring mee?
Interessant! Ik heb hetzelfde met Chrome en TouchPal (ook een swype-type). Vastlopers niet elke keer, maar wel regelmatig.

(Ik draai DarkyROM-HD_BASE.XXLPQ - overigens tot zeer grote tevredenheid, al drie weken rete stabiel!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Molybdenum schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:27:
[...]

Interessant! Ik heb hetzelfde met Chrome en TouchPal (ook een swype-type). Vastlopers niet elke keer, maar wel regelmatig.

(Ik draai DarkyROM-HD_BASE.XXLPQ - overigens tot zeer grote tevredenheid, al drie weken rete stabiel!)
En dat is dan een LPQ rom... ik zou eens een LPS/4 rom proberen, wordt het feestje nog veel leuker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Scyth schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:16:
Bedankt dat je even de tijd neemt om je ervaringen met ons te delen, maar met alle respect, kleuren die niet bij elkaar passen en lettertypes die een fractie anders zijn. Het klinkt een beetje als geklaag op een libelle forum.

Kom je bugs tegen zoals apps of toepassingen zoals BT, GPS die niet werken? Heb je wat te melden over de Siyah Kernel icm met Wanam?

Ik draai nu 10.5 met LPS en ben daar tot nu toe erg tevreden over. Het voelt lekker aan en de accuduur is heel goed. Heb begrepen dat Siyah lager haalt in quadrants omdat instellingen zo zijn ingesteld dat ze accu langer mee gaat, merk jij hier iets van bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scyth

Scyth

Fat finger, three beer

Franco10 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:30:
[...]

Bedankt dat je even de tijd neemt om je ervaringen met ons te delen, maar met alle respect, kleuren die niet bij elkaar passen en lettertypes die een fractie anders zijn. Het klinkt een beetje als geklaag op een libelle forum.

Kom je bugs tegen zoals apps of toepassingen zoals BT, GPS die niet werken? Heb je wat te melden over de Siyah Kernel icm met Wanam?

Ik draai nu 10.5 met LPS en ben daar tot nu toe erg tevreden over. Het voelt lekker aan en de accuduur is heel goed. Heb begrepen dat Siyah lager haalt in quadrants omdat instellingen zo zijn ingesteld dat ze accu langer mee gaat, merk jij hier iets van bijvoorbeeld?
Mwa, geklaag op een Libelle forum valt ook wel mee. Ik geef gewoon m'n mening over ten eerste de overall 'look and feel' van de rom. Voor het 'fijn' voelen van een UI is uniformiteit toch wel een behoorlijke vereiste. Of vind jij die custom themed configuratieapplicaties van geluids- en videokaarten ook altijd zo mooi bij Windows passen? Erger me er dood aan zelfs.

Affin, qua bugs ben ik nog niet iets tegengekomen waarvan ik dacht hm, jammer. Op wat app crashes na dan. Had WifiMouse geïnstalleerd en die crashte al vlak na een reboot zonder ook maar de app opgestart te hebben. Anders nooit last van gehad. GPS fix is redelijk snel, maar ik kan dat niet objectief beoordelen aangezien dat van veel meer factoren afhangt dan alleen de ROM. Bluetooth werkt, telefoon werkt. Ik had trouwens verwacht dat zodra je in de QuickPanel "GPS" aanzette, hij meteen een fix zocht. Dat doet hij dus niet. Hij wacht dan op een applicatie die GPS nodig heeft en gaat dán pas een fix zoeken.

Qua batterij; hij is net twee uur van de lader en is nu op 75%. Dan ben ik overigens wél de hele tijd aan het klooien geweest, dus niet écht verwonderlijk. Qua quadrant-scores ben ik dan weer niet zo'n mierenneuker; 3D-spellen speel ik nauwlijks, en 2D/platform spellen doen het gewoon goed. Daar merk ik geen verschil in. Wat ik had begrepen dat in deze versie een andere governor zit, die minder aggresief schakelt.

Omdat je er naar vroeg Quadrant geïnstalleerd: 3965

[ Voor 7% gewijzigd door Scyth op 11-04-2012 10:57 ]

Dell Studio XPS 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Laat ik over bovenstaande vragen eens wat roepen over de LP4 rom, die ik nu een weekje draai:

Accuduur is top. Wel moest ik even naar Instellingen / Geluid en 'toetstonen' en 'aanraakgeluiden' uitzetten. Die krengen hielden om de een of andere reden mijn telefoon uit deep sleep met een berg partial wakelocks.

Scrollen gaat zo soepel als een heet mes door de boter.

Met Apex launcher nog geen crash tegengekomen. Waar onder LPQ ook wel eens een app crashte, dit onder LP4 helemaal niet meer.

Geen dubbele SMS-bug meer in Airdroid :+

Bluetooth werkt ook prima, functie die ik in de auto keihard nodig heb.
Wifi werkt top, verbeterde range tov GB.
GPS is razendsnel, een fix heb ik zelfs in no-time binnenhuis. Ook essentieel vanwege navigatie, file-info etc :)
Ook geen problemen met dataverbindingen.

Overwegend dus ontzettend positief, zeker omdat ik door de exchange support en het overwegend bug-vrije karakter, redelijk dichtbij de stock roms wil blijven, en ze zelf wel aanpas waar nodig (eerst zat ik als een malle apps te verwijderen, maar met elke flash kwamen dingen als samsung-hubs weer terug; nu maar even bevroren met Titanium Backup).

Het enige dat ontzettend zuigt aan stock roms is dat de delay van Samsung nog in de home-button zit, vanwege de double-tap naar Vlingo speech-rommel. Ondanks dat ik de TWlauncher niet meer gebruik, zit dit er dus hardwarmatig nog in, en dat is te fixen met deze mod; http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1227479

Een ander narigheidje van stock-roms is dat samsung de neiging heeft alles te skinnen naar Gingerbread-groen. waarschijnlijk om de herkenbaarheid van de gebruikers zo groot mogelijk te houden, en omdat dan de SIII met blauwe thema's een wat unieker ding tov de SII is, maar als je ICS wilt, wil je ook die gave kleurtjes erbij. Daarom de blue toggles geinstalleerd, en zit ik nog even te rommelen met het vertumus spul (die kerel doet leuke dingen, maar ongeveer de helft van zijn wijzigingen vind ik net prettig als de opbouw van zijn topicstarts :+ ). Ik ben er alleen nog niet heel veel concreets mee aan het doen omdat het wat betreft rom-lanceringen nu zo keihard gaat dat ik er niet teveel energie in wil steken; over drie dagen flash je weer wat anders en ben je weer van begin af aan bezig :+ Ik wacht heel even tot de wereldwijde releases wat rustiger gaan en de updates niet elke dag doorknallen, zeker niet omdat de verschillen onderling vaak echt nog groot zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Henk op 11-04-2012 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Scyth schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:47:
[...]

Mwa, geklaag op een Libelle forum valt ook wel mee. Ik geef gewoon m'n mening over ten eerste de overall 'look and feel' van de rom. Voor het 'fijn' voelen van een UI is uniformiteit toch wel een behoorlijke vereiste. Of vind jij die custom themed configuratieapplicaties van geluids- en videokaarten ook altijd zo mooi bij Windows passen? Erger me er dood aan zelfs.
Ja je hebt gelijk ik had het iets subtieler kunnen zeggen hehe maar wat ik eigenlijk op doelde was dat de meesten die dingen toch op eigen smaak instellen. Als ik es op XDA naar homescreens ed kijk dan zakt me daar de broek van af wat die gasten tevoorschijn kunnen toveren.

Dat ie na het CRT dingetje toch ff terugkomt heb ik ook trouwens, is wel een beetje irritant.
Qua batterij; hij is net twee uur van de lader en is nu op 75%. Dan ben ik overigens wél de hele tijd aan het klooien geweest, dus niet écht verwonderlijk. Qua quadrant-scores ben ik dan weer niet zo'n mierenneuker; 3D-spellen speel ik nauwlijks, en 2D/platform spellen doen het gewoon goed. Daar merk ik geen verschil in. Wat ik had begrepen dat in deze versie een andere governor zit, die minder aggresief schakelt.
Nu heb ik sowieso de extended batterij maar wat ik over WanamLite tov mijn oude stock GB kan zeggen is dat het Idle verbruik sowieso minder is, ook als ik bezig ben heb ik het idee dat hij zuiniger is.

Ik moet wel zeggen dat meteen na het flashen alles wat log en traag was. Hij liep een paar x vast en ik moest een paar reboots doen. Achteraf nu alles snel werkt lijkt het wel alsof de telefoon even moest wennen aan de rom :+
Henk schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:49:
Laat ik over bovenstaande vragen eens wat roepen over de LP4 rom, die ik nu een weekje draai:
Ik wil je niet op andere gedachten brengen haha maar voordat ik Wanam erop heb gezet, heb ik eerst de LUX LP4 geprobeerd, stock dus. Daar eerlijk gezegd niet heel lang mee zitten knoeien maar wel genoeg om te zeggen dat de LPS veel beter aanvoelt naar mijn gevoel.

[ Voor 12% gewijzigd door Franco10 op 11-04-2012 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henk schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:49:
Het enige dat ontzettend zuigt aan stock roms is dat de delay van Samsung nog in de home-button zit, vanwege de double-tap naar Vlingo speech-rommel. Ondanks dat ik de TWlauncher niet meer gebruik, zit dit er dus hardwarmatig nog in, en dat is te fixen met deze mod; http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1227479
Helaas ben je met die mod, als je de daar kant en klaar gelinkte versie gebruikt, de alternatieve lock-screen kwijt en krijg je die, mijns inziens, lelijke "Veeg over het scherm" versie. Moet nog een keer dat zelf gaan doen maar laatste keer dat ik met baksmali aan het rommelen was ging dat allemaal niet zo smooth helaas :P

[Edit] LP7-versie van android.policy.jar er op gezet en heb nu "mooie" lockscreen + snelle home actie. BLISS! *O*

[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 11-04-2012 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Brad Pitt schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:01:
[...]

Helaas ben je met die mod, als je de daar kant en klaar gelinkte versie gebruikt, de alternatieve lock-screen kwijt en krijg je die, mijns inziens, lelijke "Veeg over het scherm" versie. Moet nog een keer dat zelf gaan doen maar laatste keer dat ik met baksmali aan het rommelen was ging dat allemaal niet zo smooth helaas :P
Ik zie die tekst niet eens meer :+ Zodra de hele stock-rom-uitrol-hysterie een beetje over is rommel ik er zelf wel een baksmali uit voor de dan-geldende rom, maar op dit moment kan ik me niet heel erg aan die tekst ergeren :)

Edit:
Ik wil je niet op andere gedachten brengen haha maar voordat ik Wanam erop heb gezet, heb ik eerst de LUX LP4 geprobeerd, stock dus. Daar eerlijk gezegd niet heel lang mee zitten knoeien maar wel genoeg om te zeggen dat de LPS veel beter aanvoelt naar mijn gevoel.
dat is juist zo grappig, ik heb totaal tegenovergestelde ervaringen met LPS en LP4 :)

[ Voor 22% gewijzigd door Henk op 11-04-2012 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 16:52
Heb ik op Hydrog3n ICS helemaal geen last van. Pattern unlock met agenda, batterij en weer is daar met een aantal klikken aan te zetten.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 14:18
Gisteren heb ik me ook maar eens gewaagd aan Hydrog3nics..
Ik vind het wel een wereld van verschil met de normale roms hoor, alleen vind ik wel dat ik snel de weg kwijt raakte in de onvoorstelbare mogelijkheden van de rom instellingen.. :P

Zo begreep ik niet hoe om te gaan met de (rom) Home button instellingen want opeens had ik er 2 boven elkaar.. Wat ik wel heel handig vind is dat je Voltage control eigenljk niet meer nodig hebt aangezien je in de rom instellingen daar alles volgens mij mee kan instellen.

Het zou vind ik uiteindelijk toch best handig zijn als of de maker ervan of iemand die al aardig door de rom instellingen heen komt voor de Hydrog3nics een guide word gemaakt,
en dan vooral met betrekking tot de rom instellingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AllSeeyinEye schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:14:
Heb ik op Hydroxig3n ICS helemaal geen last van. Pattern unlock met agenda, batterij en weer is daar met een aantal klikken aan te zetten.
Lockscreen van die Rom is inderdaad waanzinnig fijn. Zelfs meerdere agenda afspraken mogelijk die dan wisselend worden weergegeven, in de Google calendar kleuren. Super! Alleen dat scrollen is ZO ruk helaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 16:52
Ik gebruik de ingebakken kernel instellingen niet. Ik zweer bij NEAK en heb dan ook de bijpassende pro-tool. Het scrolling in de laatste Hydrog3n romantische is m.i. Niets mis mee, hoor.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AllSeeyinEye schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:23:
Het scrolling in de laatste Hydrog3n romantische is m.i. Niets mis mee, hoor.
Dat geloof ik ook wel, lees ook alleen maar lofzang in dat (vreselijke met n00bs gevulde) topic* op XDA. Het gaat echter bij lange na niet zo soepel als op bijv. een LPS Rom. Is echt de enige reden dat die Rom er weer af is :P
*chatpagina gevuld met 99% onzin

Siyah kernel 3.1beta1 is ook net uit nu. Met dualboot mogelijkheid d:)b

[ Voor 16% gewijzigd door Brad Pitt op 11-04-2012 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
@Brad heb je al een rom gebaseerd op LP7 geprobeerd? Ben zelf erg tevreden over de scrol met LPS. Met een keer goed doorhalen vlieg je door een hele directory :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Franco10 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:42:
@Brad heb je al een rom gebaseerd op LP7 geprobeerd? Ben zelf erg tevreden over de scrol met LPS. Met een keer goed doorhalen vlieg je door een hele directory :)
Uiteraard ja :P Gisteren de versies van Salesale en Wanam er op gehad. En Bezke's en Hydrog3n's CM9.
Die van Bezke beviel me nog het meeste van de CM9 versies maar nu weer terug naar LPS 10.5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn contacts.apk crasht als ik een contact wil wijzigen (Litening ROM 2.6 (LP4), met Siyah 3.0.1).
Iemand enig idee wat hier gaande kan zijn?

Een nieuw contact aanmaken lukt wel.
Een contact verwijderen ook.
Maar zodra ik op het potloodje klik om te wijzigen zit ie vast en sluit hij "Contacten" af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind

Rincewind

Ehmm. Noob-vraag: weet iemand hoe ik app-folders in de APEX-launcher moet maken op mijn homescreen ? Vooralsnog draait WMlite 10.6 naar volle tevredenheid en zie ik eigenlijk geen echte reden om naar 10.7 over te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:59
Gewoon de apps die je in een folder wilt hebben op elkaar slepen? Kan standaard met ICS ook

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rincewind schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:48:
Ehmm. Noob-vraag: weet iemand hoe ik app-folders in de APEX-launcher moet maken op mijn homescreen ? Vooralsnog draait WMlite 10.6 naar volle tevredenheid en zie ik eigenlijk geen echte reden om naar 10.7 over te gaan.
Twee icoontjes op elkaar zetten, dan maakt hij automatisch een mapje aan met die 2 apps.
Daarna kun je gewoon op dezelfde wijze andere apps toevoegen aan je mapje.
Is geen Apex Launcher iets volgens mij, maar ICS in het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Brad Pitt schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:44:
[...]

Uiteraard ja :P Gisteren de versies van Salesale en Wanam er op gehad. En Bezke's en Hydrog3n's CM9.
Die van Bezke beviel me nog het meeste van de CM9 versies maar nu weer terug naar LPS 10.5 :)
Ik vind 10.5 ook heel erg fijn werken dus ik denk dat ik het voor nu even hier bij laat. De scrol is heel goed en ben zoals gezegd erg tevreden over de accuduur. Buiten de kernel om lijkt er ook heel weinig anders te zijn in 10.7, en laat die nou net zo lekker werken in 10.5 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scyth

Scyth

Fat finger, three beer

Net HyDrOG3N-ICS 10.04 geïnstalleerd en ik ben behoorlijk tevreden. Qua battery life moet ik het inderdaad nog even aan zien, want ik heb nog geen goede maatstaven nu, maar het geheel ziet er al een stuk meer solide uit.

Update: En de eerste bug is gevonden; de kernel gebruikt maar 1 core; frisse instal heeft een quadrant-score van 2450.

[ Voor 21% gewijzigd door Scyth op 11-04-2012 12:10 ]

Dell Studio XPS 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-07 20:02
Ik gebruik nu de laatste Cm9 nightly. werkt zo te zien goed voor mijn doeleinden. ik mis alleen een mijn bestanden map, of enige manier om bij die bestanden te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Lomp schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:20:
Ik gebruik nu de laatste Cm9 nightly. werkt zo te zien goed voor mijn doeleinden. ik mis alleen een mijn bestanden map, of enige manier om bij die bestanden te komen.
Linda File Manager/ Astro / willekeurige andere file manager uit de market :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scyth

Scyth

Fat finger, three beer

Gebruik hier altijd ES File Explorer, geweldig programma, en kan ook ook bij de systeemmappen.

En de tweede 'bug' in HyDrOG3N-ICS 10.04 gevonden: WiFi is vies traag. Lees 30 seconden over 6mb.

Dell Studio XPS 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
De laatste Hydrog3n heeft ook geen muziek-controls meer in de statusbalk of op het lockscreen. Voor mij is dat een groot gemis.

Edit: en dat scrollen is inderdaad minder dan lps/lp4/lp7, 't gaat zo traag en schokkerig :p.
Ik heb ook moeite met het kiezen van een letter/woord bij het typen van een text, de cursor gaat nooit in één keer precies waar ik 'm wil hebben.

@Scyth: Ik haal 30Mbps over Wifi.

[ Voor 53% gewijzigd door SCARfaceE op 11-04-2012 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:34
Iemand die Resurrection 1.2 al heeft draaien? Ik begrijp dat Wescrip is overgestapt op AOKP :? Wat houdt dat in en klopt het dat dit de nodige problemen met zich meebrengt?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Met Wanamlite 10.6 werkt de kalender toch niet helemaal zoals zo moeten.
Heb de stock ICS kalender geïnstalleerd alleen na een reboot van m'n telefoon werkt deze helaas niet meer.
Als ik die patch dan opnieuw flash werkt ie weer wel maar toch vervelend iedere keer te patchen als ik m'n telefoon reboot.

Is hier al een andere oplossing voor?

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-07 20:02
Ik wil eens Cm7 proberen[update-cm-7.2.0-RC1-u8150-signed]
Maar om kernels te vinden voor nieuwe roms is geen probleem. Ik snap alleen niet hoe je makkelijk oude kernels te voorschijn tovert.
En op Xda staan zoveel dingen, hoe filter je de juiste er in hemelsnaam uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Radiance schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:13:
Met Wanamlite 10.6 werkt de kalender toch niet helemaal zoals zo moeten.
Heb de stock ICS kalender geïnstalleerd alleen na een reboot van m'n telefoon werkt deze helaas niet meer.
Als ik die patch dan opnieuw flash werkt ie weer wel maar toch vervelend iedere keer te patchen als ik m'n telefoon reboot.

Is hier al een andere oplossing voor?
Gewoon even uit de Post van Wanam zelf op XDA:

PLEASE STOP asking for AOSP Calendar (and other AOSP apps), stock apps are working great, if you still need AOSP ones flash CM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Probleem is dus als ik die Samsung versie flash ik helemaal geen kalender meer heb.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Radiance schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:26:
Probleem is dus als ik die Samsung versie flash ik helemaal geen kalender meer heb.
De kalender werkte perfect toen je de Rom flashte. Op élke Wanam Rom werkt de kalender perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-10 06:41

spartacusNLD

This is Sparta!!

ph4ge schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:51:
Iemand die Resurrection 1.2 al heeft draaien? Ik begrijp dat Wescrip is overgestapt op AOKP :? Wat houdt dat in en klopt het dat dit de nodige problemen met zich meebrengt?
http://lmgtfy.com/?q=AOKP

http://forum.aokp.co/page/news

in 1.2 werkt de telefoon.apk niet.. je kan niet gebeld worden (ik iig niet) krijg dan meteen een FC.. las op XDA dat veel mensen dit hebben dus verwacht wel snel een fix..

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enterprise1701
  • Laatst online: 30-09 23:33
Scyth schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:25:
Gebruik hier altijd ES File Explorer, geweldig programma, en kan ook ook bij de systeemmappen.

En de tweede 'bug' in HyDrOG3N-ICS 10.04 gevonden: WiFi is vies traag. Lees 30 seconden over 6mb.
Welke kernel gebruik je dan. de standaard of Siyah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scyth

Scyth

Fat finger, three beer

melvintje schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:47:
[...]

Welke kernel gebruik je dan. de standaard of Siyah
Siyah 3.0.1.

Overigens net CPU Spy geïnstalleerd, en zie dat de telefoon niet in deep sleep gaat tijdens opladen. Is dat normaal, of moet de telefoon gaan slapen ongeacht charging of niet?

[ Voor 32% gewijzigd door Scyth op 11-04-2012 15:50 ]

Dell Studio XPS 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enterprise1701
Die gebruik ik ook, nog geen problemen tegengekomen, maar ook wel logisch, waar ik nu ben op dit moment hebben ze maar 54Mbps verbinding. anders op XDA deze fout melden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scyth

Scyth

Fat finger, three beer

melvintje schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:55:
Die gebruik ik ook, nog geen problemen tegengekomen, maar ook wel logisch, waar ik nu ben op dit moment hebben ze maar 54Mbps verbinding. anders op XDA deze fout melden
Welk programma gebruik jij om de throughput te meten? Ik heb ik wireless N, dus meer dan 6mb/sec zou ik toch wel écht moeten kunnen halen.

Dell Studio XPS 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enterprise1701
Scyth schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:57:
[...]

Welk programma gebruik jij om de throughput te meten? Ik heb ik wireless N, dus meer dan 6mb/sec zou ik toch wel écht moeten kunnen halen.
Meten kan ik niet precies hier omdat de 6mb niet eens gehaald word, welk programma gebruik jij dan, want dan test ik die eens. gebruik zelf nog geen meet app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scyth

Scyth

Fat finger, three beer

melvintje schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:04:
[...]

Meten kan ik niet precies hier omdat de 6mb niet eens gehaald word, welk programma gebruik jij dan, want dan test ik die eens. gebruik zelf nog geen meet app
Ha! Ik vroeg jou omdat mijn 6mb/sec een schatting was. Ik had een 126mb zipfile, en die deed er ongeveer 20 seconden over. Maar nu hoor ik wel vaker dat ES File Explorer niet écht rap is met WiFi transfers. Of dat op waarheid gebaseerd is weet ik niet overigens...

Dell Studio XPS 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enterprise1701
ES file eplorer gebruik ik zelf ook, maar alleen voor de bestanden en de root

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Full Arabic Wanamlite v10.7 delayed, waiting for new FW tomorrow :-)

Aldus Wanam op twitter. Komt er misschien een nieuwe versie van ICS morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
spartacusNLD schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:36:
http://lmgtfy.com/?q=AOKP

http://forum.aokp.co/page/news

in 1.2 werkt de telefoon.apk niet.. je kan niet gebeld worden (ik iig niet) krijg dan meteen een FC.. las op XDA dat veel mensen dit hebben dus verwacht wel snel een fix..
Google search levert niets op behalve een link naar die site en links naar Russische sites, en dat het een rom was zover was ik ook al. Staat op die site een faq met technische vragen en oplossingen, maar niet wat het is, althans ik zie het niet. Wat is nou het bijzondere van deze rom, door wie en waarom wordt het gemaakt, en wat zijn de voordelen voor de gebruiker? Waar staat de afkorting voor? Als je het antwoord niet weet of niet wil geven reageer dan gewoon niet. Als je het wel weet was het waarschijnlijk sneller voor je om gewoon te antwoorden ipv bijdehand te doen.

[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 11-04-2012 16:37 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 22:46
ph4ge schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:36:
[...]
Google search levert niets op behalve een link naar die site en links naar Russische sites, en dat het een rom was zover was ik ook al. Staat op die site een faq met technische vragen en oplossingen, maar niet wat het is, althans ik zie het niet. Wat is nou het bijzondere van deze rom, door wie en waarom wordt het gemaakt, en wat zijn de voordelen voor de gebruiker? Waar staat de afkorting voor? Als je het antwoord niet weet of niet wil geven reageer dan gewoon niet. Als je het wel weet was het waarschijnlijk sneller voor je om gewoon te antwoorden ipv bijdehand te doen.
Je hoeft niet persé de eerste link te gebruiken :)

Dit geeft je waarschijnlijk wat meer info:
http://www.androidauthori...am-kang-custom-rom-73889/

Maar deze ROM is dus niet gebaseerd op de Samsung build, maar meer op de Vanilla Android versie (zoals op de Galaxy Nexus). Voor mij brengt dat meer nadelen dan voordelen, aangezien ik de FM radio nogal vaak gebruik, en deze niet in de standaard Android build zit. Verder is het soms lastig om specifieke drivers die natuurlijk in de Samsung build prima werken, goed te porten. Sommige dingen werken dus minder goed.

Ik blijf zelf nog even bij Resurrection 1.1. Ik zie hier veel over Wanamlite, maar ik wil graag wel de AOSP dialer, sms en calendar, en die zitten niet in Wanamlite. Ik moet dus maar eens verder zoeken welke rom het nu wordt ;)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Thanks, daar heb ik al meer aan. Ik lees ook veel over de problemen, misschien van het weekend eens testen, tot die tijd wacht ik eerst de ervaringen van anderen af. Ik kan wel zonder FM radio als het moet, maar ergens vind ik het wel een beetje krom; ik ga niet moeilijk doen met custom roms om er op achteruit te gaan.

Blijkbaar had westcrip zin om het eens over een hele andere boeg te gooien, ik snap eigenlijk niet zo goed waarom. Ik heb een tijdje CM7 gedraaid en ben weer teruggegaan naar Samsung based roms. Het lijkt mij dat mensen die CM of AOKP willen de weg naar die roms zelf wel vinden, waarom moet het roer dan nu ineens om vraag ik me af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scyth

Scyth

Fat finger, three beer

ph4ge schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:21:
Ik kan wel zonder FM radio als het moet, maar ergens vind ik het wel een beetje krom; ik ga niet moeilijk doen met custom roms om er op achteruit te gaan.
Dat is dus ook de reden waarom ik eerder aangaf dat Wanamlite 10.7 gewoon niet 'af' is. Je doet een hoop moeite om er beter van te worden, terwijl je er een rom op zet die op z'n minst buggy is. MIUI vond ik altijd prima; maar nu de ontwikkelaar er mee gestopt is ben ik op zoek gegaan naar iets anders. Van de 7 roms die ik inmiddels geprobeerd heb is de huidige (Hydrog3n ICS) nog wel de meest complete en geeft 't 'af'-ste gevoel. Aangezien ik alles zo clean mogelijk wil hebben vind ik het ontbreken van music controls op de lockscreen een pluspunt; eventueel next/prev is in te stellen als longpress op resp. vol. up/down. Voor de rest is Trebuchet een prima launcher.

Dell Studio XPS 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Scyth schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:42:
[...]

Dat is dus ook de reden waarom ik eerder aangaf dat Wanamlite 10.7 gewoon niet 'af' is. Je doet een hoop moeite om er beter van te worden, terwijl je er een rom op zet die op z'n minst buggy is. MIUI vond ik altijd prima; maar nu de ontwikkelaar er mee gestopt is ben ik op zoek gegaan naar iets anders. Van de 7 roms die ik inmiddels geprobeerd heb is de huidige (Hydrog3n ICS) nog wel de meest complete en geeft 't 'af'-ste gevoel. Aangezien ik alles zo clean mogelijk wil hebben vind ik het ontbreken van music controls op de lockscreen een pluspunt; eventueel next/prev is in te stellen als longpress op resp. vol. up/down. Voor de rest is Trebuchet een prima launcher.
Ik vind zowel Hydrog3n als CM9 zeer fijne roms. Alleen baal ik ervan dat de camera mindere resultaten geeft (paarse waas). Vandaar dat ik mijn Wanamlite rom maar een beetje aanpas naar mijn smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Laatst online: 02-06 13:53
Vanmorgen WanamLite 10.7 geflashed.
Merkte vanmiddag dat autoradio/carkit niet wou pairen.

Iemand anders ook problemen met bluetooth gemerkt?
Ik weet eigenlijk niet zeker of het in 10.5 of 10.6 ook al zo was :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

frankivo schreef op woensdag 11 april 2012 @ 21:24:

Die van mij paired prima. 10.6 en 10.7 geen problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
frankivo schreef op woensdag 11 april 2012 @ 21:24:

LPQ/2/3/S/4 geen problemen met pairen en bluetooth :)

7 sla ik even over, las iets over russische bloatwaregames en er zijn wat mods die ik graag op stock wil hebben die niet uit zijn voor 7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Bedankt voor de feedback...
Morgen nog eens rustig opnieuw proberen :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 22:36
Franco10 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:35:
Full Arabic Wanamlite v10.7 delayed, waiting for new FW tomorrow :-)

Aldus Wanam op twitter. Komt er misschien een nieuwe versie van ICS morgen?
Ja, en deze keer zelfs een Nederlandse!
Eindelijk :)

Nou is het inhouden tot Wanam of JKay iets met deze rom gaat doen, en dan maar eens wat langer op één rom blijven hangen (als hij stabiel is natuurlijk). Ik vind het handige van Wanam voornamelijk die aanpasbare toggles bovenin, en de algemene blauwe kleurstelling. De toggles heeft hij van lidroid, dus die zijn misschien ook wel los te flashen. JKay is nog bezig met een ICS-versie van zijn mod. Als ik die zou gebruiken, zou de rest wel volledig in Samsung-kleuren zijn. Als het zo ver is ga ik het wel proberen, en dan kijken of ik het aanpasbare lockscreen of de blauwe kleuren handiger vind :)

[ Voor 47% gewijzigd door gwystyl op 12-04-2012 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Jay-v schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:02:
[...]

Die van mij paired prima. 10.6 en 10.7 geen problemen gehad.
Henk schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:40:
[...]

LPQ/2/3/S/4 geen problemen met pairen en bluetooth :)

7 sla ik even over, las iets over russische bloatwaregames en er zijn wat mods die ik graag op stock wil hebben die niet uit zijn voor 7 :)
Vandaag opnieuw geprobeerd, en het werkte in één keer.
Geen idee waarom het gisteren niet wou werken |:(

Toch bedankt voor de feedback :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scyth schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:44:
Overigens net CPU Spy geïnstalleerd, en zie dat de telefoon niet in deep sleep gaat tijdens opladen. Is dat normaal
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scyth

Scyth

Fat finger, three beer

Alright, statusreport van de HyDroG3N-ICS flash:
- Batterijduur;15:51u and counting, zit nu op 46 procent. Waarvan overigens wél 12:53 deep sleep.
- Bugje ontdekt mbt. de clock: Die blijft soms op tijden steken, en zelfs de widgets geven andere tijden aan dan de tijd in de statusbalk bovenin. Snelle fix door even 'Use network time' aan en uit te zetten, maar toch lastig.

Dell Studio XPS 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
gwystyl schreef op donderdag 12 april 2012 @ 08:56:
[...]

[...]

Nou is het inhouden tot Wanam of JKay iets met deze rom gaat doen, en dan maar eens wat langer op één rom blijven hangen (als hij stabiel is natuurlijk).
Ik zit op Wanam 10.5 hierzo, ben benieuwd welke kernel hij gaat gebruiken bij de volgende firmwrare. Hij gaf zelf ook het nieuws van deze uitrol op twitter dus denk dat ie inderdaad bezig gaat.

Update over Wanam:

Ik zit nu op - 1 Dag 2 uur - 63 %
Scherm aan 2u 24m

(2000 mah batterij) Wifi, whatsapp, email etc staat gewoon verbonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
gwystyl schreef op donderdag 12 april 2012 @ 08:56:
[...]

[...]

Nou is het inhouden tot Wanam of JKay iets met deze rom gaat doen, en dan maar eens wat langer op één rom blijven hangen (als hij stabiel is natuurlijk). Ik vind het handige van Wanam voornamelijk die aanpasbare toggles bovenin, en de algemene blauwe kleurstelling. De toggles heeft hij van lidroid, dus die zijn misschien ook wel los te flashen.
Het meeste van wanam is wel los te flashen hoor :) zoveel grote veranderingen zitten er niet in zijn roms, maar als wanam je bevalt, waarom switchen naar stock en zelf gaan rotzooien? :P
JKay is nog bezig met een ICS-versie van zijn mod. Als ik die zou gebruiken, zou de rest wel volledig in Samsung-kleuren zijn. Als het zo ver is ga ik het wel proberen, en dan kijken of ik het aanpasbare lockscreen of de blauwe kleuren handiger vind :)
Waar ik even nieuwsgierig aan ben, is of deze release nou echt de eerste 100% unbranded release is. Als dat namelijk zo is hebben we echt belachelijk veel geluk, dan heb je _en_ de rom van je land, samen met een mod community die deze rom gelijk adopteert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 09:29
Nog steeds op Wanam 10.5, heerlijke rom _/-\o_

1 Ding echter wat me opvalt is dat de agenda widget niet automatisch de volgende dag de juiste datum aangeeft :?
Dus gisteren was het 11-4 dan moet hij vandaag 12-4 aangeven, staat echter nog op 11-4 tot ik hem aanklik 8)7

iemand een idee hoe dit verholpen kan worden?

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!
scorpio schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:16:
iemand een idee hoe dit verholpen kan worden?
Je hebt geen task killers of andere daar aan gerelateerde onzin programma's draaien neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 09:29
nope, niet dat ik weet

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scyth

Scyth

Fat finger, three beer

Inmiddels XDA wat doogebladerd en de tijdbug komt vaker voor: http://forum.xda-developers.com/search.php?searchid=11242744

Dell Studio XPS 16

Pagina: 1 ... 65 ... 118 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.