Ik heb hem gevonden maar XWKJ3 Stock Kernel: http://www.multiupload.com/JDA305KOVDHenk schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:02:
[...]
Nee.
Dit staat serieus op de eerste forumpagina van XDA...
ligt plat
Ik heb hem gevonden maar XWKJ3 Stock Kernel: http://www.multiupload.com/JDA305KOVDHenk schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:02:
[...]
Nee.
Dit staat serieus op de eerste forumpagina van XDA...
Voor zover ik weet kan je de theme van Vertumus gewoon over de NEAT ROM flashen, zou geen problemen met zich mee moeten brengen.sain onez schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:13:
Heb net me gs2 geroot met zo'n mooi geel driehoekjenu wil ik die NEAT rom gaan proberen icm Vestumus mod, alleen herken ik in de downloadnaam LP3 terwijl de NEAT rom LP4 is, dit geeft geen troubles en kan min of meer Mr Brad's tutorial gebruiken maar ipv de wanamlite de NEAT rom gebruiken?
(waarschijnlijk is daarna het hek van de dam en zullen er wel een hoop andere volgen..)
Dat triangleaway is goed onder ICS te gebruiken, of wat is het gevaarlijke eraan?
PSN ID: Beest41
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Nee die zip moet ook gewoon werken. Download anders gewoon de onaangetaste Vertumus zipsain onez schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:49:
vanuit CWM krijg ik toch een foutmelding (aborted) dat hij niet verder wilt als ik de dropbox download van Brad Pitt neem (gezipped), of is die Vertumus 4.1 bewerkt en functioneert die alleen met de Wanamlite 1.5 die hij daarboven ook linkt?
Nickname does not reflect reality
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Die zitten in geen van de gelinkte zips hoorsain onez schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:56:
laat straks even wat horen, vond die screens van je met die mooie weatherwidget en die xbox controller als map voor je games erg strak uitzien...
Toch via een omweg KJ3 gevondenHenk schreef op zondag 08 april 2012 @ 11:51:
[...]
Wat voor mij voor 4 galaxy SII's (zowel KPN non-branded als t-mobile branded) heeft gewerkt;
1) Flashen met Odin naar KJ3 2.3.5
2) Rooten met de KJ3-root van Chainfire
3) Flash vanuit CWM naar LPQ stock (de)odexed van wanamlite (niet wanamlite rom, al verschillen die niet veel).
4) Flash vanuit CWM naar welke andere versie van stock deodexed van wanamlite (wederom niet wanamlite rom) dan ook.
Stap 3 is denk ik redelijk optioneel
Heb denk ik te weinig koffie op want snap geen hout van wat je zegtCrazyanz schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:12:
ik ben soms echt blij dat sommige van jullie niet in de politiek zitten wat een waan ideeën zeg
Heb ook het vermoeden dat hij in het verkeerde topic zit, en ik heb nog niet eens koffie gehad!Brad Pitt schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:14:
[...]
Heb denk ik te weinig koffie op want snap geen hout van wat je zegt
HD Widgets, niet gratis helaas... Zijn zat andere, wel gratis, weer apps eventueel hoorsain onez schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:18:
Vestumus is al geinstalleerd, nu nog even die toggles mod erop, wat voor mooie weatherapp had je op dat screen in gebruik!?
[ Voor 32% gewijzigd door Brad Pitt op 08-04-2012 13:39 . Reden: Screenie en wat tekst added ]
Legion 7i i9 3080 32gb
Moeite waard om eroverheen te flashen? had je de link al aangepast toevallig?Brad Pitt schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:20:
[...]
...
Van die 15 toggles widget is ondertussen een nieuwe versie uit, Dropbox linkje is dus aangepast.
Hele kleine wijzigingen maar hoor. De H/H+ icoontjes waren nog niet helemaal goed gethemed. Link is aangepast uiteraard jasain onez schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:52:
Moeite waard om eroverheen te flashen? had je de link al aangepast toevallig?
[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 08-04-2012 13:54 . Reden: link toegevoegd ]
APNs weggooien, kijken of het dan werkt. Zo niet, handmatig de goede APN toevoegen.markklok schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:25:
Deze jongen heeft nu al meerdere varianten geprobeerd van ICS maar keer op keer eindigt het in dat ik geen netwerk heb.
Telefoon kan de netwerken (kpn / vodaphone / t-mobile) wel vinden maar geen verbinding maken.
Met versie 2.3.6 werkt het prima. Ook het flashen van andere modems is geen succes.
Iemand een idee ?
[ Voor 5% gewijzigd door YoG op 08-04-2012 21:56 ]
tnx, die kende ik al.. echter is voor een oudere wanam versie.Henk schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:00:
[...]
Hoewel ik je erg dankbaar ben voor de echo-tip, is dit natuurlijk echt met 2 minuten zoekwerk op XDA te vinden...
Wanam mod: http://forum.xda-develope...read.php?t=1521552&page=2
Gebaseerd op deze howto: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1332137
[ Voor 6% gewijzigd door bloody op 09-04-2012 09:19 ]
nope
CM9 heeft absoluut geen echo problemen!bloody schreef op zondag 08 april 2012 @ 22:17:
[...]Misschien ga ik eerst maar eens de telefoon openhalen om het hardwarematig te fixen:
http://forum.xda-develope...read.php?t=1441510&page=7
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ik ben bezig met die andere problemen op te lossen anders had ik je een screenshot laten zien. Maar de lijn in het batterijgrafiekje is gewoon horizontaal. Is niets bijzonders hoor, had ik met 2.3.5 ook gewoon.l3art schreef op maandag 09 april 2012 @ 09:37:
1% in 6 uur tijd???? Dat klinkt een beetje heel erg als ongelooflijk...
Daarna ook nog laten staan? Ik heb ook wel eens zoiets gehad, maar daarna keldert hij een stuk harder. Net alsof de batterij opgeladen is tot 105%. Met andere woorden battery stats kloppen dan niet helemaal.
Heb je toevallig de Wanamlite van Brad Pitt gedownload? Hij heeft namelijk Exchange.apk uit de ROM gehaald, misschien ligt daar je probleem?Franco10 schreef op maandag 09 april 2012 @ 09:29:
Zo! Ik heb ook maar eens WanamLite erop gezet.
Email doet het niet dat moet ik nog oplossen.
Jep dat is hem. Ik heb er andere apk's ingezet en ga hem ff opnieuw flashen. Dat probleem met WhatsApp is wel irritant trouwens weet niet hoe dat opgelost kan worden.SCARfaceE schreef op maandag 09 april 2012 @ 09:50:
[...]
Heb je toevallig de Wanamlite van Brad Pitt gedownload? Hij heeft namelijk Exchange.apk uit de ROM gehaald, misschien ligt daar je probleem?
[ Voor 11% gewijzigd door Franco10 op 09-04-2012 09:51 ]
Mooi snel opgelost.Franco10 schreef op maandag 09 april 2012 @ 09:51:
[...]
Jep dat is hem. Ik heb er andere apk's ingezet en ga hem ff opnieuw flashen. Dat probleem met WhatsApp is wel irritant trouwens weet niet hoe dat opgelost kan worden.
Misschien moet ik mn gmail contacten op het telefoongeheugen zetten daarvoor. Iemand een tip hoe dat kan?
Dat is wel vervelend zeg. Is dat een probleem met WanamLite of een probleem met ICS? Heb het probleem met de Email inmiddels opgelost.SCARfaceE schreef op maandag 09 april 2012 @ 09:55:
[...]
Mooi snel opgelost.
Dat met whatsapp heb ik ook, hij pakt ook automatisch de contactnamen die op de SIM staan wat ik helemaal niet wil (ook als ik gebeld word soms) (staat uit bij "contacten voor weergeven ") . Nog geen oplossing voor gevonden helaas.
Ik denk een ICS probleem maar weet 't niet zeker. Je kan een Nandroid backup maken en even een andere ROM testen, is zo gedaan. Zal ik vanavond thuis ook even doen denk ik.Franco10 schreef op maandag 09 april 2012 @ 09:59:
[...]
Dat is wel vervelend zeg. Is dat een probleem met WanamLite of een probleem met ICS? Heb het probleem met de Email inmiddels opgelost.
Nee dat geloof ik ook wel, heb ik ook gehad, maar laat hem daarna nog maar eens langer aan staan, dan zal je zien dat je lijn daarna opeens een stukje sneller naar beneden gaat. Alleen vanaf 100% is de lijn een tijdje horizontaal maar daarna gaat hij echt wel sneller naar beneden.Franco10 schreef op maandag 09 april 2012 @ 09:39:
[...]
Ik ben bezig met die andere problemen op te lossen anders had ik je een screenshot laten zien. Maar de lijn in het batterijgrafiekje is gewoon horizontaal. Is niets bijzonders hoor, had ik met 2.3.5 ook gewoon.
Het was toch echt maar 1%. Nu moet ik wel zeggen dat ik de Extended kit gebruik, dus voor een normale accu zou het 1,25 % moeten zijnl3art schreef op maandag 09 april 2012 @ 10:35:
[...]
Nee dat geloof ik ook wel, heb ik ook gehad, maar laat hem daarna nog maar eens langer aan staan, dan zal je zien dat je lijn daarna opeens een stukje sneller naar beneden gaat. Alleen vanaf 100% is de lijn een tijdje horizontaal maar daarna gaat hij echt wel sneller naar beneden.
1% in 6 uur is gewoon niet mogelijk. Zou betekenen dat je telefoon 600uur standby zou kunnen staan. No way dat dat mogelijk is.
Geweldig! Vanmiddag CM9 ook erop gezet, en de echo is inderdaad verdwenen! tnx!CRXed schreef op maandag 09 april 2012 @ 00:05:
[...]
CM9 heeft absoluut geen echo problemen!
Ik werd er ook gek van, iedereen die ik aan de lijn kreeg zeurde over de echo, die voornamelijk wordt veroorzaakt door het andere achterkantje van de extended battery bij mij. CM9 geïnstalleerd, nergens meer last van!
nope
Ik heb de Rom er in middels weer vanaf gegooid. Hoor accu verbruik is Voor mij wel de hoofd reden. Tevens zijn er ook wel apps die FC en.hugoxboss69 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 22:16:
Ik lees al een mooi tijdje in deze tread me, maar ik wilde jullie mijn ervaring niet onthouden.
Ik ben sinds vandaag overgestapt naar de NEAT rom van salesale op XDA. Blabla
Ben wel benieuwd naar de accu
[ Voor 0% gewijzigd door hugoxboss69 op 09-04-2012 18:03 . Reden: Schrijf fouten ]
Lekker snel, dacht et wel
Wel een volledige wipe gedaan? Agenda én synchroniseren doen het hier prima.ComTech schreef op maandag 09 april 2012 @ 21:09:
Iemand tips?
Naar CM9 overgestapt dus en wil zo graag dit blijven draaien. Aantal dingen die je kan instellen is echt gewoon bizar, té kicken voor de "rom"melende tweakerHenk schreef op maandag 09 april 2012 @ 21:45:
wel lekker rustig die pasen, geen nieuwe roms, doe al 4 dagen met dezelfde![]()
Op een LPS/LP4 Rom werkt ook "alles" en zit echt niet teveel Samsung "rommel" imho,ComTech schreef op maandag 09 april 2012 @ 22:07:
Wat zou je mij/hem dan aanraden?
Op zich wil ik het eigenlijk geen flashen meer noemen... Of flash jij het er (nog) met Odin op?Brad Pitt schreef op maandag 09 april 2012 @ 21:54:
Naar CM9 overgestapt dus en wil zo graag dit blijven draaien. Aantal dingen die je kan instellen is echt gewoon bizar, té kicken voor de "rom"melende tweakerAlleen het scrollen is zooo naadje. Nu de laatste build 31 aan het flashen. Ben bang dat het niets zal schelen wat scrollen betreft. Wil LPS smoothness met CM9 opties
Doe altijd alles via Kies. Snel, betrouwbaar, top.
Om CM(9) te updaten heb je geen Kies of Odin nodig. Mooie aan de manier van het simpele update via CWM / zip-bestand is dat de binary counter niet oploopt.Brad Pitt schreef op maandag 09 april 2012 @ 22:25:
Doe altijd alles via Kies. Snel, betrouwbaar, top.
[ Voor 18% gewijzigd door CH4OS op 09-04-2012 22:53 ]
Wat je het beste kan doen is het volgende:whiskyslok schreef op maandag 09 april 2012 @ 23:02:
Hoi,
Na een aantal maanden leuk gebruik gemaakt te hebben van mijn telefoon en eindelijk stabiel te draaien op cyanogenmod heb ik nu een probleem. Mijn usb connector is namelijk kapot, ik kan mijn telefoon dus niet meer aansluiten op de computer en opladen. Om mijn garantie terug te krijgen zou ik dus naar een stock rom terug moeten flashen, maar ik vroeg mij af of dit ook via CWM(Of een andere manier zonder de pc te gebruiken) kan..
groet,
Hmmm... Hold on...Cobesz schreef op maandag 09 april 2012 @ 23:15:
lekker makkelijk als z'n usb connector kapot is >.>
Morgen even proberen, bedankt!
De usb connector kapot dus dat laatste gedeelte wordt lastigCptChaos schreef op maandag 09 april 2012 @ 23:14:
[...]
Wat je het beste kan doen is het volgende:
Reboot naar recovery mode, CWM (oid) komt dan. Vervolgens gooi je alle caches weg en doe je een factory reset.
Zet de telefoon uit (batterij eruit) en start naar Download modus. Vervolgens flash je met Odin de stock ROM terug.
Hou er wel rekening mee dat de binary counter dan wel met 1 ophoogt; al zou je hierdoor niet (deze) garantie mogen verliezen.
Build 31? Vind die erg goed draaien (van Bezke (die wel erg loopt te k*tten de laatste paar versies)). Ben (nog) niet gewend aan het enigszins stroperige scrollen maar draait verder allemaal okay.jterpstra schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 00:18:
Zijn er trouwens meer mensen die het gevoel hebben. dat de laatste nightly van cm9
je toestel nogal trager doet aanvoelen ?
Mja heb dat wel gedaan omdat ik van een Samsung Rom kwam natuurlijk. Plus heb ook full wipe gedaan tussen de laatste paar CM Roms zelfs. Kost wel wat tijd allemaal maar dan weet je in ieder geval vrij zeker dat eventuele issues niet daar aan gerelateerd zijnZo niet dan,.. denk dat me install een beetje f*cked is, njah kleine moeite om fullwipe te doen ( but i rather not )
Verwijderd
Mooi, maar ook niet meer dan terecht imo bij een probleem die duidelijk op geen enkele manier gerelateerd kan zijn aan het flashen van custom romsVerwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:00:
even een kleine mededeling die ik wou delen met jullie.
mijn sgs2 had op een gegeven moment een vlek in t scherm, bleek dat de schrm niet goed was aangedrukt tijdens assemblage..ik had hem al een paar keer geflashed via odin en download mode, dus mijn counter was al vrij hoog.
vervolgens heb ik er een stock rom opgezet en direct ingeleverd bij de belcompany.
kreeg hem een anderhalf (!) week later terug met een gloednieuw scherm en een counter op 0
mijn week kan niet meer stuk! blijkbaar doen ze toch niet zo moeilijk over flashen van het toestel..
Op 1600MHz wordt de telefoon zó heet dat het lijmlaagje van het scherm begint op te lossenFrigolamptje schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:52:
Mooi, maar ook niet meer dan terecht imo bij een probleem die duidelijk op geen enkele manier gerelateerd kan zijn aan het flashen van custom roms
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Rooted stock kernel er op, wipe all, flash werkende Rom/restore backup?
CF-Root-SGS2_XW_XEN_KJ3-v5.0-CWM5 erop gegooid via Odin, en miuiscotland_I9100-1.11.9-ICS.zip eropgezet via CWM (install from sd-card). Still to no avail, ik blijf hangen in het pre-boot scherm. Op zich is een data-backup niet nodig, ik heb alles qua data al overgepompt naar elders. Download-mode werkt gelukkig nog wel, ik heb mensen gezien waarbij zelfs dat niet meer werkt. Waarom hij niet meer boot weet ik niet, maar sinds de installatie van Siyah heb ik geen andere schermen meer gezienBrad Pitt schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:01:
[...]
Rooted stock kernel er op, wipe all, flash werkende Rom/restore backup?
Dell Studio XPS 16
Ik was al aan het zoeken naar een stock rom hier, maar deze twee stonden nog op de SDcardBrad Pitt schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:42:
[...]
Waarom doe je niet gewoon eerst "even" een stock kernel en Rom dan. Weet je dat het dáár niet aan ligt.
[ Voor 57% gewijzigd door Scyth op 10-04-2012 13:47 ]
Dell Studio XPS 16
Waarom doe je niet gewoon eerst "even" een stock kernel en Rom dan? Weet je dat het dáár niet aan ligt.Scyth schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:28:
Overigens zou Siyah 3.0.1 + CM7 toch wel moeten werken?
Dusdat, telefoon terug naar stock en dan gewoon weer rooten met CF+root en dezelfde CWM versie als waarmee je je backups gemaakt hebt. Backup restoren, en je zou gewoon weer door moeten kunnen...Brad Pitt schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:42:
[...]
Waarom doe je niet gewoon eerst "even" een stock kernel en Rom dan? Weet je dat het dáár niet aan ligt.
Backups terugzetten gaat niet, enige interactie met m'n telefoon is odin. Ik heb geen cardreader waar een microSD in kan op deze plek. CWM vind de backups die is als kopie op de SD had staan niet. Fijn.Henk schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:53:
[...]
Dusdat, telefoon terug naar stock en dan gewoon weer rooten met CF+root en dezelfde CWM versie als waarmee je je backups gemaakt hebt. Backup restoren, en je zou gewoon weer door moeten kunnen...
Dell Studio XPS 16
Je leest niet goed, of begrijpt het nietScyth schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:58:
[...]
Backups terugzetten gaat niet, enige interactie met m'n telefoon is odin. Ik heb geen cardreader waar een microSD in kan op deze plek. CWM vind de backups die is als kopie op de SD had staan niet. Fijn.
Op Samfirmware al iets gevonden wat zou moeten werken: I9100XWKK2/I9100XENKJ1.
Ik begrijp je goed hoor, de laatste stock is al aan het downloaden. De backups terugzetten met CWM boeit me niet, aangezien ik niets heb wat ik wíl restoren. Ik wilde naar een geheel andere rom, en belangrijke prut had ik al gewoon los gebackupt. Geroot had ik met super-one-click gedaan, maar van wat ik begrepen had mag ik blij zijn dat dat gelukt isHenk schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:03:
[...]
Je leest niet goed, of begrijpt het niet
1) Gebruik Odin om een factory/stock-rom zonder root via de download mode, op je telefoon te zetten. Als het na de eerste keer nog niet lekker werkt, nog een keer in download mode en nog een keer dezelfde rom flashen. Dit zou als het goed is alle problemen met kernels en recovery moeten fixen, want je hele telefoon gaat leeg en gaat terug naar de toestand zoals hij uit het doosje kwam.
2) Zoek uit welke versie van CF-root je had, en welke CWM daarbij hoorde. Installeer wederom via de download mode die rom, en flash daarna CF-root.
3) Gebruik je nieuwe stock-rom met root + CWM om de backup van je oude rom te restoren.
Nogmaals; Zoek goed uit welke CWM je draaide, afaik kun je CWM 5 backups niet restoren met 4 enz
Dell Studio XPS 16
CF-rootScyth schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:13:
[...]
Ik begrijp je goed hoor, de laatste stock is al aan het downloaden. De backups terugzetten met CWM boeit me niet, aangezien ik niets heb wat ik wíl restoren. Ik wilde naar een geheel andere rom, en belangrijke prut had ik al gewoon los gebackupt. Geroot had ik met super-one-click gedaan, maar van wat ik begrepen had mag ik blij zijn dat dat gelukt is. Daarvoor zoek ik een alternatief.
Jep, Chainfire, ik heb deze thread wel gelezen hoor
Dell Studio XPS 16
Dan volg ik je vorige opmerking over alternatieven voor rooten niet echtScyth schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:17:
[...]
Jep, Chainfire, ik heb deze thread wel gelezen hoor
Bijnal3art schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:24:
Even voor mezelf samenvattend hoor, Je hebt je telefoon geroot, en voorheen werkte dat probleemloos. Toen ben je op een gegeven moment Siyah kernel gaan flashen en toen begonnen de problemen en nu krijg je je telefoon niet werkend meer. Je komt nog wel in de download mode maar daar houdt het mee op? En nu ben je bezig een stock rom te downloaden om die er op te flashen, enige wat je nu nog zoekt is een alternatieve root methode??? Heb ik het zo goed begrepen?
Dell Studio XPS 16
Opzich beviel MIUI gebaseerd op GB me wel, was benieuwd naar de ICS mix ervan. Da's dan MIUI v4, en die draait wel op Siyah kernels. Waarom dat hier mislukte weet ik niet.l3art schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:38:
Welke Siyah probeer je? Ikzelf zou je 2.6.7 of 2.6.9 adviseren maar alleen als je GB gebruikt. Deze worden als het meest energie vriendelijk en smooth ervaren. Bij ICS kan je beter even de standaard kernel houden.
Dell Studio XPS 16
Wilde 3.0.1 flashen. Blijf wel gewoon stock, dan MIUIv4, dan cfroot en dan blijf ik er eerst weer vanaf.l3art schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:49:
Ik heb ook geen idee, ik weet niet welke siyah versie je wilde flashen. Ik weet wel dat ICS niet zomaar samen gaat met elke kernel, je moet echt ICS specifieke kernels hebben. Die zijn er wel van Siyah, maar weet dus niet of je die had. Maar als je terug gaat naar GB zou ik je dus 2.6.7 of 2.6.9 adviseren.
Dell Studio XPS 16
Siyah 3.01 doet het prima hoor, op ICS. Heb geen MIUI gedraaid, dat dan weer niet (CM9 wel)Scyth schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:51:
Wilde 3.0.1 flashen. Blijf wel gewoon stock, dan MIUIv4, dan cfroot en dan blijf ik er eerst weer vanaf.
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
Nee precies, dat is ook waarom ik dan wat verwonderd was. CM9 wil ik nog niet draaien, daar zitten nog te veel bugs in for my liking. Over het algemeen is MIUI wel redelijk polished. Ik zit ook even te twijfelen of ik WanamLite ga proberen, maar ik ben wel een klein beetje verwend wat betreft de customizing options in MIUI.Brad Pitt schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:52:
[...]
Siyah 3.01 doet het prima hoor, op ICS. Heb geen MIUI gedraaid, dat dan weer niet (CM9 wel)
Dell Studio XPS 16
Dat is een prima keuze jaRincewind schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:03:
Is het een goede keuze om eens naar Wanamlite te kijken ?
Ben vrij weinig tegengekomen in CM9 dat niet werkt moet ik zeggen. Gecrashed is 'ie ook nog niet, so far so good. Radio zit er niet in maar die gebruik ik toch niet. Rest doet "alles" het eigenlijk wel erg fijn.Scyth schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:04:
CM9 wil ik nog niet draaien, daar zitten nog te veel bugs in for my liking. Over het algemeen is MIUI wel redelijk polished. Ik zit ook even te twijfelen of ik WanamLite ga proberen, maar ik ben wel een klein beetje verwend wat betreft de customizing options in MIUI.
[ Voor 52% gewijzigd door Brad Pitt op 10-04-2012 15:06 ]
Zou even wachten op nieuwe release, vermoed morgen op basis van LP7Brad Pitt schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:05:
[...]
Dat is een prima keuze jaWas meer te spreken over 10.5 maar da's een persoonlijk iets denk ik
Wanam kennende vandaag toch wel zeker, zou lekker worden!Razer schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:06:
Zou even wachten op nieuwe release, vermoed morgen op basis van LP7
Las op Twitter dat zijn stock oxeded en deodexed ROMS klaar waren voor upload. Hopelijk ook vandaag nog een Wanam Lite releaseBrad Pitt schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:07:
[...]
Wanam kennende vandaag toch wel zeker, zou lekker worden!
Dell Studio XPS 16
Verdikkeme: heb ik net de 10.6 gedownloadRazer schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:06:
[...]
Zou even wachten op nieuwe release, vermoed morgen op basis van LP7
Na die tijd een kernel (CF-root) flashen met Odin in het PDA gedeelte; daarna kan je flashen wat je wil met Mobile Odin. Als je daarin 'open file' gebruikt, zoekt hij zelf uit welk deel hij moet flashen.Scyth schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:16:
Goed, in de zip van Samsfirmware staan een paar bestanden waarover verschillende guides niet écht consistent zijn. Het "Code"-bestand gaat in Odin > PDA, "CSC" gaat in Odin > CSC en "Modem" gaat in phone. EFS niet aankomen aangezien dat een belangrijke map is. Dan hou ik nog een "Kernel"-bestand over, en die schijnt niet in Odin 1.85 geflashed te kunnen worden. Wat zeggen jullie, eerst deze 3 bestanden proberen te flashen of nieuwe versie van Odin downloaden en wél alle 4 flashen? Of sterker nog, eerst 1 van de 4 proberen?
Dat is altijd de grote vraag. Gezien mijn nieuwsgierigheid/flashverslaving pak ik vaak de laatste versie mee om er achter te komen dat er optisch niet veel verschil is, en van andere dingen merk je ook niet altijd alles. Als je een beetje op safe wil spelen kun je een dag of twee wachten na een nieuwe release. Echte problemen zijn dan al wel besproken en/of verholpen, en dan weet je vaak wel wat je te wachten staat.Rincewind schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:20:
[...]
Verdikkeme: heb ik net de 10.6 gedownloadNaja, dan wacht ik wel een dagje. De lite'ning-rom is toch gebaseerd op LPS ? Waarom is LP7 dan beter ?
Zover was ik. Trouwens, laatste firmware van samfirmware geeft een md5 checksum error. Zucht.gwystyl schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:24:
Na die tijd een kernel (CF-root) flashen met Odin in het PDA gedeelte; daarna kan je flashen wat je wil met Mobile Odin. Als je daarin 'open file' gebruikt, zoekt hij zelf uit welk deel hij moet flashen.
[ Voor 4% gewijzigd door Scyth op 10-04-2012 15:29 ]
Dell Studio XPS 16
Waarom pak je nou niet eerst een GB firmware ipv gelijk te 'stunten' (in dit geval) met de nieuwste firmwares? Eerst je telefoon aan de praat krijgen met beproefde oude meuk, dan weer spelen met nieuwe romsScyth schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:28:
[...]
Zover was ik. Trouwens, laatste firmware van samfirmware geeft een md5 checksum error. Zucht.
Pitfile meegenomen, repartition uit.
[ Voor 35% gewijzigd door Rincewind op 10-04-2012 15:45 ]
Mja, beetje confuus en overhaast op dit moment wellicht. Neem toch aan dat de laatste officiële Samsung firmware ook gewoon moet werken? Affin, ik ga ook wel even op zoek naar iets van het laatste kwartaal vorig jaar.Henk schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:35:
[...]
Waarom pak je nou niet eerst een GB firmware ipv gelijk te 'stunten' (in dit geval) met de nieuwste firmwares? Eerst je telefoon aan de praat krijgen met beproefde oude meuk, dan weer spelen met nieuwe roms
Dell Studio XPS 16
Juist op dit soort momenten lijkt het me handig om even tot tien te tellen, drie keer adem te halen en dan pas dingen te gaan doen.Scyth schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:43:
[...]
Mja, beetje confuus en overhaast op dit moment wellicht. Neem toch aan dat de laatste officiële Samsung firmware ook gewoon moet werken? Affin, ik ga ook wel even op zoek naar iets van het laatste kwartaal vorig jaar.
Dat is de stock-rom, maar dan flashable als CWM-zip met CF-root en met wat kleine mods.Rincewind schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:41:
Ehmmm.. Als ik hier bij Wanamlite eens goed lees dan is die toch al uit op LP7 ?
Firmware info:Welke is beter: deodexed of odexed ?
- I9100XWLP7 (4.0.3)
- Build Date: 03th April 2012
- Modem: I9100XXLPS
- CSC: I9100OXELP7
- Change List: 340913
[ Voor 34% gewijzigd door Henk op 10-04-2012 15:49 ]
Thnx voor de tip, ik wilde I9100XWKK2 al proberen, maar als jij persoonlijk goede ervaringen hebt met de KJ3, download ik die zometeen eerst. Op dit moment vertrouw ik even geen links anders dan de links vanuit sf, en zit aan de 30-minuten tax van hotfile.Henk schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:47:
[...]
Juist op dit soort momenten lijkt het me handig om even tot tien te tellen, drie keer adem te halen en dan pas dingen te gaan doen.
Flash nou eerst een beproefde rom waar al duizend mensen ervaring mee hebben, zoals de KJ3 (ik heb die rom al vaak gebruikt, nooit issues) waar ook een 100% compatible CF-root voor is. Daarna weer stunten
Dell Studio XPS 16
Pak de link uit het original-FW draadje uit XDA/SGSII/Original Development maar hoor, die is prima.Scyth schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:50:
[...]
Thnx voor de tip, ik wilde I9100XWKK2 al proberen, maar als jij persoonlijk goede ervaringen hebt met de KJ3, download ik die zometeen eerst. Op dit moment vertrouw ik even geen links anders dan de links vanuit sf, en zit aan de 30-minuten tax.
[ Voor 21% gewijzigd door Scyth op 10-04-2012 17:10 ]
Dell Studio XPS 16
Speculaasje is mine!Scyth schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:17:
Ter informatie; via deze link de originele KJ3 firmware teruggezet en de telefoon werkt in ieder geval weer. voor Henk, gwystyl en Brad Pitt een virtueel cupcakeje!
Net erop gegooid, lijkt goed behalve mijn mail hotmail en ziggo werken niet,verzenden niet/ foutmeldingen en vastlopers.Rincewind schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:41:
Ehmmm.. Als ik hier bij Wanamlite eens goed lees dan is die toch al uit op LP7 ?
Firmware info:Welke is beter: deodexed of odexed ?
- I9100XWLP7 (4.0.3)
- Build Date: 03th April 2012
- Modem: I9100XXLPS
- CSC: I9100OXELP7
- Change List: 340913
To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq