Acties:
  • 0 Henk 'm!
SCARfaceE schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:34:
Ach, je geeft mensen ideeën. Niemand hoeft het erop te zetten, ik ben in ieder geval wel tevreden dat je het wilt delen.
Welcome! :)
Duidelijke uitleg (hoewel het sowieso niet zo lastig is allemaal).
Is zo, had zelf echter wel een bootloop toen ik even dacht wat tijd te besparen door alle mods in één keer achter elkaar te flashen zonder reboot tussendoor. Kan bij een ander misschien wel goed gaan hoor, maar wilde dat even voorkomen door de wellicht wat te uitgebreide tekst, maar ja :P
Inderdaad, ik draai Wanamlite nu een dag met de CF-kernel en hij is gewoon erg goed. (Voorheen met Siyah, ook gewoon goed)
Alle recente kernels zullen wel okay zijn maar was echt positief verrast toen ik vanmorgen opstond en keek :)
De ontwikkelingen stoppen niet, dus ben benieuwd wanneer álles naar wens is volgens jou.
Hahaha ja uiteraard nooit natuurlijk. Ben al lang blij dat je nog zo kan rommelen bijna een jaar na introductie van het toestel. Zo absurd tevreden met deze telefoon dat de kans 99% is dat de opvolger de S3 gaat worden. Dus tot die tijd moet er wel elke keer wat leuks en nieuws uitkomen om dat wachten te overbruggen 8)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-10 22:11
Brad Pitt schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:38:

Is zo, had zelf echter wel een bootloop toen ik even dacht wat tijd te besparen door alle mods in één keer achter elkaar te flashen zonder reboot tussendoor. Kan bij een ander misschien wel goed gaan hoor, maar wilde dat even voorkomen door de wellicht wat te uitgebreide tekst, maar ja :P
Daar heb je wel gelijk in, beter voorkomen dan genezen. Als anderen een bootloop krijgen zal je overladen worden met vragen, dat is niet de bedoeling natuurlijk
Alle recente kernels zullen wel okay zijn maar was echt positief verrast toen ik vanmorgen opstond en keek :)
Bijna alle kernels zijn ver gevorderd, zodat ze elkaar niet veel meer ontlopen. De ontwikkelingen zijn hard gegaan. (Weet nog dat jij totaal niet te spreken was over Siyah, terwijl je 'm nu best lang had draaien.)
Hahaha ja uiteraard nooit natuurlijk. Ben al lang blij dat je nog zo kan rommelen bijna een jaar na introductie van het toestel. Zo absurd tevreden met deze telefoon dat de kans 99% is dat de opvolger de S3 gaat worden. Dus tot die tijd moet er wel elke keer wat leuks en nieuws uitkomen om dat wachten te overbruggen 8)
Ben ook uitermate tevreden met de ontwikkelaars-community, ze blijven maar doorgaan (met de SGS trouwens ook nog steeds). Altijd leuk om met je telefoon te spelen. Ikzelf ben nog zo tevreden met deze telefoon dat ik denk ik een jaartje oversla en voor de opvolger van de S3 ga.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preimel
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:16
Brad Pitt schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:33:
[...]

Yup, wipe (echt doen!), flash, klaar :)
Thanks! ;) Zijn er nog zaken waar ik rekening mee moet houden, die niet helemaal werken? Zag namelijk niks staan tussen de comments/changelogs op z'n site (Denk GPS, hardwarematige video codecs e.d.)

Doe Praemel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Preimel schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:45:
Thanks! ;) Zijn er nog zaken waar ik rekening mee moet houden, die niet helemaal werken? Zag namelijk niks staan tussen de comments/changelogs op z'n site (Denk GPS, hardwarematige video codecs e.d.)
Ben eigenlijk nog niets tegengekomen dat niet werkt. Uiteraard zijn er apps die niet op ICS zullen werken maar da's op elke ICS Rom dan zo. Video is smooth, GPS lock is bizar snel, Wifi is goed, "alles" is gewoon top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:31
En hij pakt niet automatisch telfort zie ik. Dat ziet hij als roaming. Nu moet dat redelijk simpel op te lossen zijn door 1 bestandje uit een rom te pikken waarbij die het wel gewoon doet.. Weet alleen niet meer welke uit mijn hoofd.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preimel
Brad Pitt schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:46:
[...]

Ben eigenlijk nog niets tegengekomen dat niet werkt. Uiteraard zijn er apps die niet op ICS zullen werken maar da's op elke ICS Rom dan zo. Video is smooth, GPS lock is bizar snel, Wifi is goed, "alles" is gewoon top :)
Marvelous. Dan gaan we maar eens aan de slag, much appreciated! _/-\o_

Doe Praemel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 18:04
Preimel schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:19:
Hola!

Ik ben eens langzaamaan aan het beginnen rondneuzen voor een ICS rom. Zijn er momenteel nog algemene zaken waarmee ik moet oppassen en die niet helemaal werken? (GPS, video, etc?)

Cheers! :)
HyDrOG3N-ICS heeft problemen met de GPS. Althans ik heb deze dan wel. GPS laat totaal geen activiteit zien of deze aan het zoeken is.
De ROM zelf is wel erg fijn!

Heb nu even --VK--™Smooth-Stable-XXLPS-V4.3 erop gezet en daar gaat de GPS perfect. Alleen SMS werkt niet. Althans de standaard SMS tool.

Ga vandaag nog even wanalite proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preimel
Snakeye2209 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:07:
[...]

HyDrOG3N-ICS heeft problemen met de GPS. Althans ik heb deze dan wel. GPS laat totaal geen activiteit zien of deze aan het zoeken is.

Heb nu even --VK--™Smooth-Stable-XXLPS-V4.3 erop gezet en daar gaat de GPS perfect. Alleen SMS werkt niet. Althans de standaard SMS tool.

Ik zou erg benieuwd zijn naar je bevindingen met WanamLite ;)

Doe Praemel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even GPS testje gedaan net met WanamLite. Een lock op 9 van 9 satellieten, lijkt mij acceptabel genoeg :P

Hier drie screenshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preimel
Brad Pitt schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:26:
Even GPS testje gedaan net met WanamLite. Een lock op 9 van 9 satellieten, lijkt mij acceptabel genoeg :P

Hier drie screenshots.
Loud and clear:) Ik zag trouwens dat ze de BLN support er uit gesloopt hadden (zou je manueel de Siyah kernel erop moeten gooien schijnbaar). Beter dit op voorhand of nadien te doen?

Doe Praemel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Vanmorgen geflashed naar WanamLite ICS LP3 V10.4.
Zie ik net dat V10.5 er ook al was 8)7

Meteen ff doorflashen dus :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Preimel schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:42:
[...]

Loud and clear:) Ik zag trouwens dat ze de BLN support er uit gesloopt hadden (zou je manueel de Siyah kernel erop moeten gooien schijnbaar). Beter dit op voorhand of nadien te doen?
Met de ROM flash je ook de kernel mee, dus als je de Siyah kernel wilt moet je dat achteraf doen. (Wat een batterijsloper trouwens die BLN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:20
SCARfaceE schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:45:
[...]

Met de ROM flash je ook de kernel mee, dus als je de Siyah kernel wilt moet je dat achteraf doen. (Wat een batterijsloper trouwens die BLN)
ja, maar noled slurpt nog meer :)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-10 16:16
Snakeye2209 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:07:
[...]

Wat ik lees in de startpost van die Hydrogen:
( http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1530179 )
What can you expect? Well, Basically the sames bugs as CM9, and the Full AOKP user experience, with all their awesome mods.
Blijkbaar is deze gebaseerd op CM9 en daarmee gaat GPS bij mij altijd heel moeizaam: hij heeft nooit meer dan 2 satellieten en voor er een lock is ben je 5 minuten verder.
Bij CM9 ben ik afgehaakt, omdat naast gebrekkige GPS video afspelen steeds niet goed werkte en ook video opnemen (nu werkt dat wel) toen nog niet werkte.

Wat betreft die VK: Daarvan was ik bij GB al erg gecharmeerd. Ik denk dat ik die eens ga proberen. Hij maakt gebruik van de Samsung roms en daar werkt GPS gewoon wel als een speer. Zelfs achter dubbel glas heb ik binnen 30 s een lock met minstens 5 satellieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 18:04
Molybdenum schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:40:
[...]

Wat ik lees in de startpost van die Hydrogen:
( http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1530179 )

[...]

Blijkbaar is deze gebaseerd op CM9 en daarmee gaat GPS bij mij altijd heel moeizaam: hij heeft nooit meer dan 2 satellieten en voor er een lock is ben je 5 minuten verder.
Bij CM9 ben ik afgehaakt, omdat naast gebrekkige GPS video afspelen steeds niet goed werkte en ook video opnemen (nu werkt dat wel) toen nog niet werkte.

Wat betreft die VK: Daarvan was ik bij GB al erg gecharmeerd. Ik denk dat ik die eens ga proberen. Hij maakt gebruik van de Samsung roms en daar werkt GPS gewoon wel als een speer. Zelfs achter dubbel glas heb ik binnen 30 s een lock met minstens 5 satellieten.
Echt zo jammer. Het is een zeer fijne ROM. Het icoontje geeft ook niet aan dat hij aan het zoeken is (dat rondje dat knippert)
Die trebuchet launcher vind ik echt een hele fijne....

Nou ja, gaan gewoon wat proberen qua ROMS, ben er nog niet over uit welke ik wil... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-10 23:25

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Mitashi schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:12:
Nergens lees ik van mensen over problemen met CM9 builds die te maken hebben met flash. Ik kan namelijk nog steeds geen flash-filmpjes afspelen in de browser, hebben meer mensen hier last van?
Heb je de Flash Player wel geinstalleerd? want dat was voor mij de oplossing :+

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-10 16:16
Snakeye2209 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:04:
[...]

Echt zo jammer. Het is een zeer fijne ROM. Het icoontje geeft ook niet aan dat hij aan het zoeken is (dat rondje dat knippert)
Die trebuchet launcher vind ik echt een hele fijne....

Nou ja, gaan gewoon wat proberen qua ROMS, ben er nog niet over uit welke ik wil... 8)7
Trebuchet is zeer nice, inderdaad. Nova of Apex (staan in play store) komen heel dicht in de buurt en daarvoor hoef je geen CM9 te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met Backdrop gerestorede Wifi settings werken perfect btw... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 20:31
Om even terug te komen op het roamen met Telfort op het KPN netwerk. Dit kon je eerst oplossen door het SPN-config bestandje uit de etc map aan te passen, of letterlijk te copieren uit een rom waar er geen sprake was van roaming. Dit werkt echter blijkbaar met de nieuwste ICS releases niet meer. Iemand anders nog een suggestie?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:13
Molybdenum schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:25:
[...]

Trebuchet is zeer nice, inderdaad. Nova of Apex (staan in play store) komen heel dicht in de buurt en daarvoor hoef je geen CM9 te hebben.
Voor Trebuchet hoef je ook geen CM9 te hebben, je kan hem gewoon downloaden van de XDA-thread van Trebuchet.

Ik gebruik tegenwoordig Apex Launcher. Ik heb het idee dat de ontwikkelingen bij Trebuchet een beetje stilstaan. Er is in ieder geval weinig zichtbaar/merkbaar van veranderingen, en het versienummer staat al 3 maanden op 0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitashi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:01
JoSchaap schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:13:
[...]

Heb je de Flash Player wel geinstalleerd? want dat was voor mij de oplossing :+
Haha ja heb ik gedaan! Nadat ik die reactie van een andere tweaker las heb ik het even geprobeerd op de stock-browser en daar werkt het wel. Bij opera loopt bij mij de hele app vast zodra ik flash af wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:56
Mitashi schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:02:
[...]
Haha ja heb ik gedaan! Nadat ik die reactie van een andere tweaker las heb ik het even geprobeerd op de stock-browser en daar werkt het wel. Bij opera loopt bij mij de hele app vast zodra ik flash af wil spelen.
Een Opera probleem dus, op CM9 kan ik ook alle flash filmpjes gewoon afspelen in de Browser of Chrome Beta.
Brad Pitt schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:29:
Kan toch ook gewoon met Titanium Backup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Laatst online: 05-01 16:13
Brad Pitt schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:29:
Goed om te weten, we gaan voorlopig voor gratis versie :)
CRXed schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:05:
Kan toch ook gewoon met Titanium Backup?
Dat wil dus niet altijd goed gaan, bij mij zijn wi-fi settings iig nog nooit goed restored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Met Wanamlite 10.5, als ik m'n telefoon lock, gaat het scherm uit (duh). Maar net als het scherm uit is, gaat het weer een halve seconde aan om vervolgens weer definitief uit te gaan. Had dit met de vorige versies niet.

Heeft een ander dit ook? Of ben ik de enige?

Edit: Ik zie dat 10.6 alweer uit is. Wanam gaat echt hard.

Edit 2: 10.6 is gebaseerd op XWLP4, terwijl 10.5 gebaseerd was op XXLPS..

[ Voor 22% gewijzigd door SCARfaceE op 03-04-2012 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Een halve seconde niet.. bij mij 'flitst' hij nog even nadat die (lelijke) crt animatie is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Rooster schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:15:
Een halve seconde niet.. bij mij 'flitst' hij nog even nadat die (lelijke) crt animatie is geweest.
Het is inderdaad geen halve seconde, maar een snelle flits. Dat is wat ik bedoelde ja na die (mooie) crt animatie, ligt dus niet aan mij.

Edit: Heb net 10.6 erop gezet, dat 'probleem' is er nog steeds.

[ Voor 8% gewijzigd door SCARfaceE op 03-04-2012 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SCARfaceE schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:16:
Heeft elke Samsung-based Rom. Ga naar Instellingen / Ontwikkelaarsopties / Vensteranimatieschaal op 0.5x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Brad Pitt schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 20:00:
[...]

Heeft elke Samsung-based Rom. Ga naar Instellingen / Ontwikkelaarsopties / Vensteranimatieschaal op 0.5x.
Oh, is mij niet eerder opgevallen. Dat met die Vensteranimatieschaal had ik al ontdekt (staat nb in de thread van Wanam), maar dan schakel je het hele CRT-effect uit. Achja, concessies doen, is geen ramp bij deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga na een rondje ICS even wat dingetjes opsommen:

CM9: Help wat een verschrikkelijk onaardige developers en mensen daar, mensen geilen hard op alles wat AOSP zonder dat daar ook maar enige onderbouwing voor is.
Whatsapp is nog steeds laggy, de rest is erg verbeterd en zeker op Gingerbread niveau!
Scrolling is oke maar niet top.

Wanam: Veeeeeel beter!
/alleen nog steeds niet zo goed als Gingerbread.

Mijn conclusie: Als je niet weet of het een verbetering is, wacht nog eventjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coehinator
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 22:35

Coehinator

Hocus Pocus!

l3art schreef op maandag 02 april 2012 @ 22:46:
[...]

Die sensation rom die net boven jou werd genoemd heeft hier geen last van :)
Nou ook deze doet het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Ziet er leuk uit, dus ik heb jouw combinatie (behalve de aangepaste basis) over WanamLite 10.5 gezet. Ik zag al dat er op deze nieuwe dag een nieuwe basis dus weer een nieuwe WanamLite is, maar ik blijf maar even op 10.5. Ik vind het wel even best met flashen en aanpassen :)

Heeft iemand al echt positieve veranderingen opgemerkt van LPS naar LP4? Ik heb het idee dat LP4 een oudere basis is, maar ik zie op de SamFirmware pagina dat die code alleen maar gebruikt is bij CSC's, en niet bij PDA gedeeltes.
De logica in de nummering ontgaat me inmiddels helemaal. Eerder leek het nog wat logisch (L is voor het jaar, P zou voor de maand moeten staan en dan iets erachter voor de zoveelste build die maand. Volgens mij gaat dat inmiddels niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:22:
Ik ga na een rondje ICS even wat dingetjes opsommen:

CM9: Help wat een verschrikkelijk onaardige developers en mensen daar, mensen geilen hard op alles wat AOSP zonder dat daar ook maar enige onderbouwing voor is.
Whatsapp is nog steeds laggy, de rest is erg verbeterd en zeker op Gingerbread niveau!
Scrolling is oke maar niet top.

Wanam: Veeeeeel beter!
/alleen nog steeds niet zo goed als Gingerbread.

Mijn conclusie: Als je niet weet of het een verbetering is, wacht nog eventjes
Je spreekt jezelf aardig tegen. CM9 is 10x beter dan Gingerbread, en al helemaal beter dan elke TouchWiz crap die alles wat Google zorgvuldig heeft bedacht om zeep helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
gwystyl schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:26:
[...]

Heeft iemand al echt positieve veranderingen opgemerkt van LPS naar LP4? Ik heb het idee dat LP4 een oudere basis is, maar ik zie op de SamFirmware pagina dat die code alleen maar gebruikt is bij CSC's, en niet bij PDA gedeeltes.
De logica in de nummering ontgaat me inmiddels helemaal. Eerder leek het nog wat logisch (L is voor het jaar, P zou voor de maand moeten staan en dan iets erachter voor de zoveelste build die maand. Volgens mij gaat dat inmiddels niet meer op.
Ik merk zelf geen verschil tussen LPS en LP4, werkt allebei gewoon goed. Weet ook niet wat het verschil zou moeten zijn dus weet niet waar ik op moet letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daso
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-09 15:49
SCARfaceE schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:13:
Met Wanamlite 10.5, als ik m'n telefoon lock, gaat het scherm uit (duh). Maar net als het scherm uit is, gaat het weer een halve seconde aan om vervolgens weer definitief uit te gaan. Had dit met de vorige versies niet.

Heeft een ander dit ook? Of ben ik de enige?

Edit: Ik zie dat 10.6 alweer uit is. Wanam gaat echt hard.

Edit 2: 10.6 is gebaseerd op XWLP4, terwijl 10.5 gebaseerd was op XXLPS..
Heb ik ook af en toe, bugje volgens mij met de afsluit animatie.
En hij is inderdaad altijd lekker snel met updaten als er een nieuwe firmware opduikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXed schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:35:
[...]

Je spreekt jezelf aardig tegen. CM9 is 10x beter dan Gingerbread, en al helemaal beter dan elke TouchWiz crap die alles wat Google zorgvuldig heeft bedacht om zeep helpt.
Dat ben ik niet met je eens, Touchwiz heeft weinig aanpassingsmogelijkheden maar is op het gebied van smoothness nog zeker beter dan bijvoorbeeld Trebuchet/Nova (microlags).
De snelheid waarmee een goede 2.3 rom gaat in whatsapp is een verademing t.o.v. 4.0
Nu klopt het dat de custom kernels nog niet zo ver ontwikkeld zijn en day een grote rol speelt maar toch denk ik dat ICS zwaar overschat wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben pas over gestapt van Litening 2.5 naar WanamLite 10.5.
ROM werkt verder prima en ziet er goed uit, alleen mijn scherm neemt veel en veel meer batterij in beslag dan bij Litening.
Wat me op valt is dat de brightness op zn laagst bij Litening ook echt laag was, het beeld was lekker donker waardoor het me logisch lijkt dat deze weinig energie in beslag neemt.
Alleen bij WanamLite is m'n beeld nog vrij licht in vergelijking met Litening.

Iemand enig idee hoe ik dit kan verbeteren?
Dit gaat m'n batterij verbruik bij actief gebruik van mijn telefoon niet ten goede komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DitisKees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-10 19:15
Draai nu al 1,5 maand CM9. GPS heeft al die tijd gewerkt, alleen bij de status werden maar 2 satellieten weergegeven. Dit is inmiddels opgelost. Google Maps deed het echter al die tijd prima. Videorecording is sinds een week ongeveer ook werkend. Ik volg het xda-topic ook al sinds die tijd, en kan wel begrijpen dat mensen soms onvriendelijk gaan reageren. Hier op GoT verwachten we ook dat mensen eerst zelf een antwoord proberen te zoeken, als iedereen dat ook zou door voordat ze op xda reageren zou minimaal de helft van de postings er nooit geweest zijn.

Dell E6420 | Sony Cybershot WX220

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van XDA een zwarte Play/Market (versie 3.15.5) geplukt, past weer wat beter bij de rest van het ICS gebeuren plus het scheelt heel misschien weer wat accuduur :P Niet persé duidelijker maar ziet er wel okay uit vind ik.

Hier geüpload. Hernoemen naar Vending.apk, permissies goed zetten en in /system/app kopiëren.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/Screenshot_2012-04-04-09-50-41.jpg Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/Screenshot_2012-04-04-09-50-52.jpg
<clickable>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:17:
Ik ben pas over gestapt van Litening 2.5 naar WanamLite 10.5.
ROM werkt verder prima en ziet er goed uit, alleen mijn scherm neemt veel en veel meer batterij in beslag dan bij Litening.
Wat me op valt is dat de brightness op zn laagst bij Litening ook echt laag was, het beeld was lekker donker waardoor het me logisch lijkt dat deze weinig energie in beslag neemt.
Alleen bij WanamLite is m'n beeld nog vrij licht in vergelijking met Litening.

Iemand enig idee hoe ik dit kan verbeteren?
Dit gaat m'n batterij verbruik bij actief gebruik van mijn telefoon niet ten goede komen denk ik.
Ik heb nu even de laatste Siyah kernel geflashed, en mn beeld lijkt al een stuk donkerder.
Lijkt dus iets te zijn met die CF kernel tov de Siyah kernel.

Hopelijk werkt de WanamLite 10.5 lekker met de Siyah 3.0rc2 kernel en ben ik voorlopig klaar met flashen.
Kwa looks en feeling vind ik WL 10.5 perfect (met Vertemus ICS theme), nu ff kijken hoe m'n batterij het vol blijft houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Laatst online: 03-10 09:31
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:40:
Hopelijk werkt de WanamLite 10.5 lekker met de Siyah 3.0rc2 kernel en ben ik voorlopig klaar met flashen.
Kwa looks en feeling vind ik WL 10.5 perfect (met Vertemus ICS theme), nu ff kijken hoe m'n batterij het vol blijft houden.
Ik ben ook erg benieuwd naar de ervaringen van LPS met Siyah 3.0RC2 :) Kan vandaag helaas niet flashen, dus moet even een beroep doen op de kritische tweakers (op XDA is het teveel oeh en ahhh bij alles wat custom is).

Wat een clown is die Vertumus trouwens. Lord dit, ultimate darkside bloodmoon dat... alsof je in een slecht geschreven quest van World of Warcraft (of twilight :P ) terecht komt :+

Waar ik trouwens nog naar op zoek ben is het stock ICS AOSP lockscreen. Dus met camera-knopje, en voor de rest gewoon hetzelfde als wat we nu hebben. Widgetlocker geprobeerd, maar dat voelt los van het aanmaken van widgets toch een beetje terug in de tijd...

@Brad pitt; thanks trouwens voor het delen van je themes :)

[ Voor 18% gewijzigd door Henk op 04-04-2012 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Henk schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:53:
[...]

Ik ben ook erg benieuwd naar de ervaringen van LPS met Siyah 3.0RC2 :) Kan vandaag helaas niet flashen, dus moet even een beroep doen op de kritische tweakers (op XDA is het teveel oeh en ahhh bij alles wat custom is).
Ik ga dit denk ik straks even testen. (Na het schrijven van m'n essay :P.)
Waar ik trouwens nog naar op zoek ben is het stock ICS AOSP lockscreen. Dus met camera-knopje, en voor de rest gewoon hetzelfde als wat we nu hebben. Widgetlocker geprobeerd, maar dat voelt los van het aanmaken van widgets toch een beetje terug in de tijd...
Is dit niet wat er in Wanamlite ROM/Vertumus theme zit? Tenminste, zoals ik het begrijp wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
SCARfaceE schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:17:
[...]

Ik ga dit denk ik straks even testen. (Na het schrijven van m'n essay :P.)
Succes :P
Is dit niet wat er in Wanamlite ROM/Vertumus theme zit? Tenminste, zoals ik het begrijp wel.
Jup, kwam er net achter... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Mooi is dat. Gisteravond m'n CM9 versie geupgrade naar de nieuwste nightly build (op exact dezelfde manier zoals ik dit vaker heb gedaan), en nu ben ik vooralsnog geconfronteerd met de volgende problemen:
  • Sommige apps werken niet meer en laten de "app isn't installed" melding zien bij starten
  • Contactlijst is leeg
  • De Play Store app crashed direct na openen
Heb ik iets gemist misschien? Is er in de tussentijd soms code uit de onlangs uitgebrachte Samsung sources toegevoegd aan CM9 die de boel nu verpest heeft? De build die ik hiervoor draaide was van begin / midden maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 19:08

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

MaZo schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:24:
Mooi is dat. Gisteravond m'n CM9 versie geupgrade naar de nieuwste nightly build (op exact dezelfde manier zoals ik dit vaker heb gedaan), en nu ben ik vooralsnog geconfronteerd met de volgende problemen:
  • Sommige apps werken niet meer en laten de "app isn't installed" melding zien bij starten
  • Contactlijst is leeg
  • De Play Store app crashed direct na openen
Heb ik iets gemist misschien? Is er in de tussentijd soms code uit de onlangs uitgebrachte Samsung sources toegevoegd aan CM9 die de boel nu verpest heeft? De build die ik hiervoor draaide was van begin / midden maart.
Ik heb het ook wel eens gehad, wat bij mij hielp was even GApps opnieuw er overheen en een Cache en Dalvik whipe doen. Hopelijk heb je er wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Gisteren de nieuwste nightly van CM9 op mijn SGS2 gezet, maar man, wat een slechte release is dat. Volgens Codeworkx.de, waar een van de lead developpers achter schijnt te zitten is CM9 bijna toe aan een stable release. Wel vreemd, want de battery drain is opeens gigantisch bij mij en de telefoon loopt na verloop van tijd vast waardoor ik steeds moet herstarten. Na de installatie van de update heb ik een cache clear gedaan, maar (nog) geen Dalvik.

EDIT:
Heb nu een Dalvik cache en battery stats reset gegeven, ben benieuwd of dat mij ook helpt.

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 04-04-2012 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurmpje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 16:31
Brad Pitt schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:17:
[...]

Komen er straks weer 100 vragen of opmerkingen dat het niet werkt of zus of zo anders moet e.d. Is allemaal zo persoonlijk wat iemand mooi vindt. Maar goed, zal de tekst (die nu naar twee mensen is gegaan) ook hier zetten dan. Het werkt hiér allemaal perfect, geen garanties, alles is verder te vinden op XDA en zo :)

Heb de bestanden op Dropbox gezet, zijn aangepast dus als je favoriete app mist: sja 8)

1) Uiteraard eerst (de wat aangepaste (ander font, minder apps/geluiden, andere bootanimation)) Rom:

http://dl.dropbox.com/u/1...e.XXLPS.V10.5.NO-WIPE.zip
Heb je voor mij ook een versie zonder signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Draai een week Wanamlite en ik mis stock calendar. Kan iemand werkende ICS Calendar.apk and CalendarProvider.apk uploaden? Heb het reeds gezocht in SamsungApps.zip van Wanam, staat er niet, wordt gezegd van wel. Restore met TBP werkt niet, logisch back-up is van GB. Heb bestanden nu ook uit andere rom gehaald en in /system/apps geplaatst maar zonder resultaat. Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wurmpje schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:27:
Heb je voor mij ook een versie zonder signature?
Sorry, snap niet. Je kan sowieso toch gewoon de files ook (onaangetast) downloaden vanaf hun originele locatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
businka19 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:30:
Draai een week Wanamlite en ik mis stock calendar. Kan iemand werkende ICS Calendar.apk and CalendarProvider.apk uploaden? Heb het reeds gezocht in SamsungApps.zip van Wanam, staat er niet, wordt gezegd van wel. Restore met TBP werkt niet, logisch back-up is van GB. Heb bestanden nu ook uit andere rom gehaald en in /system/apps geplaatst maar zonder resultaat. Tnx
Uit het topic van Wanamlite zelf, is die wat je zoekt?
http://wanamlite.com/wp-c...te.AOSP_.ICS.Calendar.zip

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurmpje
Brad Pitt schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:31:
[...]

Sorry, snap niet. Je kan sowieso toch gewoon de files ook (onaangetast) downloaden vanaf hun originele locatie?
Ik krijg deze melding namelijk bij het installeren van de rom: E:"Failed to verify whole-file signature"
Ik denk wel een bekende bij de meeste. Aangezien mijn telefoon nu helemaal stock is, zonder root etc.
Dan kan ik dat niet wijzigen of die de signature controleert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Wurmpje schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:38:
[...]

Ik krijg deze melding namelijk bij het installeren van de rom: E:"Failed to verify whole-file signature"
Ik denk wel een bekende bij de meeste. Aangezien mijn telefoon nu helemaal stock is, zonder root etc.
Zet er eerst een geroote kernel met CWM op via Odin, vervolgens kan je via CWM flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wurmpje schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:38:
[...]

Volgens mij zijn ZIP bestanden alleen te flashen via CWM.
Voor CWM heb je dus root nodig.

Wat jij wellicht zoekt is een officiele samsung release als .tar bestand, wat te flashen is via Odin?
Bijvoorbeeld de XWLP4, wat de laatste is?
Deze heeft geen root nodig, zal je toestel ook niet rooten, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 16:52
businka19 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:30:
Ik mis m ook.
Heb zelf een paar builds en dagen gespeeld met de AOSP calendar op Wanam, maar stabiel is het niet. Om de haverklap is de agenda leeg en moet je rebooten om m weer aan de praat te krijgen...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Heb die kalender gewoon als zip bestand in CWM geflashed en is niks mis mee :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 09:29
SCARfaceE schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:16:
[...]

Het is inderdaad geen halve seconde, maar een snelle flits. Dat is wat ik bedoelde ja na die (mooie) crt animatie, ligt dus niet aan mij.

Heb sinds gisteren 10.5 ...merk je verschil met 10.6 ?
moeite waar die erover te flashen?

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
scorpio schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:02:
[...]

Heb sinds gisteren 10.5 ...merk je verschil met 10.6 ?
moeite waar die erover te flashen?
Ik zelf merk niet echt verschil. Wellicht dat het iets beter werkt, maar 10.5 werkte al erg lekker dus als je het een moeite vind om te flashen is het het niet echt waard.

Ik vind flashen lekker snel gaan en het kost geen moeite (als je toch even niks te doen hebt), daarom ben ik naar 10.6 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-10 21:13
lekker handig dit de bel functie werkt niet meer bij mij :') Alsof de vodafone storing nog niet genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henk schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:53:
[...]

Werkt super hier. :)

Nog geen fc's gehad, draait soepel, batterij lijkt goed te zijn...
Prima combo dus, al kun je zoiets natuurlijk pas echt concluderen na een paar dagen gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
AllSeeyinEye schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:47:
[...]

[...]

Ik mis m ook.
Heb zelf een paar builds en dagen gespeeld met de AOSP calendar op Wanam, maar stabiel is het niet. Om de haverklap is de agenda leeg en moet je rebooten om m weer aan de praat te krijgen...
De hele reden (AOSP Cal + exchange sync = bugged in 4.0.3) dat ik dus stock roms gebruik ipv wanam :(
Mijn calendar is belangrijk :P
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:28:
[...]

Werkt super hier. :)

Nog geen fc's gehad, draait soepel, batterij lijkt goed te zijn...
Prima combo dus, al kun je zoiets natuurlijk pas echt concluderen na een paar dagen gebruik.
Hmmm... ok, nice. Heeft ie ook voordelen? :+
Crazyanz schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:26:
lekker handig dit de bel functie werkt niet meer bij mij :') Alsof de vodafone storing nog niet genoeg is.
Welke rom?

Edit: Goud, net naar LPS gegaan, kom ik erachter dat die ook de SMS bug heeft, net zoals LPQ, waar ik er met LP3 geen last van had... Lijkt wel alsof de LP2/4/5 een andere basis heeft dan LPQ/R/S :/

[ Voor 20% gewijzigd door Henk op 04-04-2012 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
SCARfaceE schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:09:
[...]

Ik zelf merk niet echt verschil. Wellicht dat het iets beter werkt, maar 10.5 werkte al erg lekker dus als je het een moeite vind om te flashen is het het niet echt waard.

Ik vind flashen lekker snel gaan en het kost geen moeite (als je toch even niks te doen hebt), daarom ben ik naar 10.6 gegaan.
Tis inderdaad zo gebeurd , zal straks ff kijken.

Nog wel een vraagje..mis de mogelijkheid voor screenshot (home & power) maken.
Is die eruit of andere combinatie nu? :?

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!
scorpio schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:05:
Is die eruit of andere combinatie nu? :?
Power + Volume down, lang indrukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
nope..werkt niet dan gaat ie helemaal shutdown dus.

zal wel een app worden :|

[ Voor 23% gewijzigd door scorpio op 04-04-2012 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
scorpio schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:13:

Niet ZO lang hè, LOL! Misschien een halve seconde of zo :) Gewoon Power... Volume Down... CLICK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
scorpio schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:13:

Goed tegelijk indrukken (iets eerder op power knop drukken kan ook) en een (halve) seconde ingedrukt houden (je merkt vanzelf wanneer de screenshot genomen is).. Werkt bij mij en de rest van de Wanamlite (of andere ics roms) gebruikers ook, dus zal het voor jou ook moeten werken.

[ Voor 10% gewijzigd door SCARfaceE op 04-04-2012 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
kan zijn dat ik er SPB shell 3d op heb misschien :?

gaat er echt niet af . >:) bevalt super, maar screenshot maken werkt echt niet op de "normale "manier

[ Voor 33% gewijzigd door scorpio op 04-04-2012 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Tnx. dit is wel wat ik zoek. De app staat nu wel geïnstalleerd.
Jammer genoeg werkt data restore van TBP hier ook niet op, wordt het toch tijd om Google sync te gaan gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurmpje
SCARfaceE schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:39:
[...]

Zet er eerst een geroote kernel met CWM op via Odin, vervolgens kan je via CWM flashen.
Gedaan maar dan krijg ik nog steeds de zelfde melding. Ook via CWM krijg ik dan de melding: E:"Failed to verify whole-file signature"

Iemand die hier meer van weet?
Want waar halen jullie het kernel van daan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wurmpje schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:41:
Gedaan maar dan krijg ik nog steeds de zelfde melding. Ook via CWM krijg ik dan de melding: E:"Failed to verify whole-file signature"
Verification kan je ook in de recovery uitzetten.
scorpio schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:24:

gaat er echt niet af . >:) bevalt super, maar screenshot maken werkt echt niet op de "normale "manier
Doet het prima met Power + Volume Down op SPB, net getest... :P

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/Screenshot_2012-04-04-15-44-51.png

[ Voor 44% gewijzigd door Brad Pitt op 04-04-2012 15:48 . Reden: SPB screenshot toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Wurmpje schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:41:
[...]

Iemand die hier meer van weet?
Want waar halen jullie het kernel van daan?
Zoals Brad al zei kan je de signature verification uitzetten via de CWM recovery. Als dat niet werkt kan je ook proberen de standaard Wanamlite te flashen ipv de versie van Brad (let wel: Brad heeft heel veel verwijderd (onder andere ringtones e.d.) of vervangen (bootanimatie) in de rom).

De kernel om in eerste instantie te rooten (en CWM recovery erop te krijgen) via Odin halen de meeste van ons uit de thread van Chainfire op XDA: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1103399

[ Voor 3% gewijzigd door SCARfaceE op 04-04-2012 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
Brad Pitt schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:43:
[...]

Verification kan je ook in de recovery uitzetten.

[...]

Doet het prima met Power + Volume Down op SPB, net getest... :P
Ook geprobeerd, werkt echt niet , als ik langer druk gaat ie helemaal off.
Eventjes drukken geeft alleen volume down, lukt me echt niet..snap het ook niet 8)7 , maar goed..hoe vaak gebruik ik het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 16:52
Voor de liefhebber: NEAK 2.0.1x voor zowel Sammy als AOSP is uit

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
scorpio schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:24:
Eventjes drukken geeft alleen volume down, lukt me echt niet..snap het ook niet 8)7 , maar goed..hoe vaak gebruik ik het
De manier/volgorde is wel van cruciaal belang hè. Als je ook maar heel even eerder volume-down indrukt of power ben je sowieso al meteen doomed. Je moet ze echt tegelijk indrukken. Zou echt moéten werken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertjan94
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-04 21:37
[...]

Nvm ik begreep het wss verkeerd, mijn excuses 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Robbertjan94 op 04-04-2012 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
probeer zo weer , hij flashed nu even wanam 10.6 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Uuuhh, Scorpio heeft het over het maken van een screenshot. Jij stuurt een filmpje over hoe je in de Download Mode komt. Zie jij de link daartussen? Ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
wanam 10.6 erop..kijken hoe ie bevalt tov 10.5 (welke echt goed is) wat etreft screenshot , nog steeds niet , en geloof me ..ik probeer echt op allerlei manieren maar vooral de home en power tegelijk , de power en volume down tegelijk en power en olume up tegelijk .
En echt tegelijk (vingers zijn goed afgesteld in de jaren :+ ) maar niets van dit al werkt.
ik kan echt geen screenshot maken met dit ding , tenminste zonder app...
Tis niet dat het echt nodig is maar denk dat jullie net als ik dan zoiets hebben van 'ik wil het werkend hebben ook :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
scorpio schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:54:
ik kan echt geen screenshot maken met dit ding , tenminste zonder app...
Je wilt dus niet behulpzaam zijn en mensen eventueel helpen d.m.v. een zelfgemaakte screenshot. Niets ergs aan, maar dat mag je ook wel gewoon toegeven hoor! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
Brad Pitt schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:56:
[...]

Je wilt dus niet behulpzaam zijn en mensen eventueel helpen d.m.v. een zelfgemaakte screenshot. Niets ergs aan, maar dat mag je ook wel gewoon toegeven hoor! :>
hihi :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Ik ben Wanamlite Rom 10.6 aan het patchen. Ik ben erg benieuwd. Ik ben toe aan een nieuwe rom, al was de vorige rom (Resurrection Remix V9.7) ook niet slecht.

Update:
Veel programma's crashen, waarschijnlijk toch beter met een full-whipe.
Internet werkte de eerste start niet, maar na het opnieuw opstarten van de telefoon wel.

Het maken van screenshots werkt wel gewoon.

[ Voor 41% gewijzigd door chronoz op 04-04-2012 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
heb 10.6 er net weer af en terug naar 10.5 werkt voor mij het best , had met 10.6 netwerk problemen :| en daar wil ik absoluut niet op achteruitboeren ivm met mijn synology nas etc.

Wow...zeg maar waar het aan ligt maar nu terug naar 10.5 en dacht ...nog eens proberen screenshot , power en home..njente.

power en vol - YES YES _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

hehe...eindelijk.
En voorlopig gaat wanam 10.5 er ook niet meer af, alles ok nu en bevalt prima, system tuner pro om nogwat te finetunen en klaar is scorpio 8)

[ Voor 48% gewijzigd door scorpio op 04-04-2012 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-07 08:13
even een vraagje:

Als ik een full wipe wil, en ik heb met titanium backup lite apps gebackupt, wordt dat niet die "backup" mee gewiped?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Nikr schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:54:
even een vraagje:

Als ik een full wipe wil, en ik heb met titanium backup lite apps gebackupt, wordt dat niet die "backup" mee gewiped?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Grappig, net LP4 geflashed... dubbele SMS-bug zit daar weer niet in, ondanks LPS modem :P

LP2/3/4 = geen dubbele SMS
LPQ/S = dubbele SMS

Nu is het wachten op de LPT, dan weet ik het zeker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

scorpio schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:24:

Ziet er wel grappig uit maar ik ben niet van plan 10euro uit te geven aan een launcher... Bied het andere interessante dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-10 09:56
Voor iedereen die problemen heeft met het maken van SCREENSHOTS:

Volume Down + Power precies tegelijkertijd indrukken en ca. 1sec vasthouden.
Dat is de enige manier waarop het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Crusher77 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:06:
Voor iedereen die problemen heeft met het maken van SCREENSHOTS:

Volume Down + Power precies tegelijkertijd indrukken en ca. 1sec vasthouden.
Dat is de enige manier waarop het werkt.
Bij mij werkt het ook net als met 2.3.6? Ik kan het op beide manieren doen. Is dat soms een toevoeging van Samsung?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aherin
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 16:37
ik heb zondag mijn SG2 opgehaald, eerst 4.0.3 samsung roms geinstalleerd, maar kan niet wennen aan dat touchwiz gedoe :)
Vandaag maar eens CM9 geinstalleerd, my god wat een verademing :D

Ben nu al een gelukkig S2 gebruiker hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikr
ik heb titanium backup gekocht, backup gemaakt. geflashed naar Resurrection Remix ics v1.1.

Nu kan ik hem wel terug downloaden van de store, maar er staat niks in downloaded en waar je al je apps kan zien.
ben ik dom bezig en snap ik iets niet? of een bug oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DitisKees
Je hebt waarschijnlijk alleen de key geinstalleerd, je moet ook nog het programma zelf installeren. Dat zijn 2 verschillende dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikr
Dat zal het wel zijn, maar als ik nu in de store kijk, dan staat er bij titaniumback up pro dat hij al geinstaleerd is.
hoe doe ik dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurmpje
SCARfaceE schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:03:
[...]

Zoals Brad al zei kan je de signature verification uitzetten via de CWM recovery. Als dat niet werkt kan je ook proberen de standaard Wanamlite te flashen ipv de versie van Brad (let wel: Brad heeft heel veel verwijderd (onder andere ringtones e.d.) of vervangen (bootanimatie) in de rom).

De kernel om in eerste instantie te rooten (en CWM recovery erop te krijgen) via Odin halen de meeste van ons uit de thread van Chainfire op XDA: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1103399
Ik heb het al voor elkaar, thanks! Ik keek iets minder ver dan me neus lang was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
[...]

Brad Pitt schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:29:
[...]

De manier/volgorde is wel van cruciaal belang hè. Als je ook maar heel even eerder volume-down indrukt of power ben je sowieso al meteen doomed. Je moet ze echt tegelijk indrukken. Zou echt moéten werken :/
Bij mij op WanamLite 10.6 doet hij screenshots maken met Home + Power ipv iets met volume down ......

[ Voor 27% gewijzigd door gwystyl op 04-04-2012 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
gwystyl schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:41:
[...]

Bij mij op WanamLite 10.6 doet hij screenshots maken met Home + Power ipv iets met volume down ......
Na jouw bericht even snel getest. Doet het op beide manieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikr
Ok :) nu snap ik het, ik heb nu de lite versie gedownload en dan veranderd hij naar pro. (eerste keer dat ik wat koop op google play) :p iig bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 07:00:
[...]Dat ben ik niet met je eens, Touchwiz heeft weinig aanpassingsmogelijkheden maar is op het gebied van smoothness nog zeker beter dan bijvoorbeeld Trebuchet/Nova (microlags).
De snelheid waarmee een goede 2.3 rom gaat in whatsapp is een verademing t.o.v. 4.0
Ik vraag me dan toch af waar jij lags tegenkomt, de animatie overgangen van CM9 verlopen zeer soepel en Whatsapp gaat hier prima. Wat merk je precies dat verkeerd gaat bij Whatsapp dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DitisKees
Nikr schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:44:
Ok :) nu snap ik het, ik heb nu de lite versie gedownload en dan veranderd hij naar pro. (eerste keer dat ik wat koop op google play) :p iig bedankt!
Niet alle apps werken op deze manier, de meeste hebben een aparte pro versie. Titanium dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

zojuist pak ik mn telefoon en kreeg ik een zwart scherm. Ik denk batterij is waarschijnlijk op dus hang mn s2 aan de lader. Wanneer ik hem aan de lader hang verschijnt er een icoontje van een lege accu met een geel driehoekje met een uitroepteken erin.

Verder dat dit kom ik niet. Als ik de s2 aan de pc hang krijg ik hetzelfde probleem. Iemand die weet wat het probleem is? hoe kan ik dit optlossen?

Ik ben wel in CMW kunnen komen heb mn backup ge-restored maar dit heeft niets geholpen. (Draai momenteel Omega ICS v.6.0)

[ Voor 3% gewijzigd door ind0mi op 04-04-2012 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Accu er al eens uit gehaald? USB aansluiting schoongemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-06 15:53
Wie zou mij aub uit de brand willen helpen ?

Ik was tot vandaag zeer tevreden met Hyperdroid Androidmeda.
Vandaag naar aanleiding van de positieve berichten van Brad Pitt hierboven over Wanamlite maar overgestapt.

Eerst nog een nandroid backup gemaakt voor het geval dat ....

Ik besloot vrij snel terug te gaan naar de nandriod backup, maar dit wil niet lukken :-(
In recovery mode wil hij de Hyperdroid Androidmeda rom wel openen maar bv cyanogenmod niet. Ik krijg dan errors als E: can't mount /

Ik draai nu weer Hyperdroid MAAR het lukt niet mijn backup via cmw te installeren.
Cmw crashed dan en de telefoon start opnieuw op MET EEN ANDERE (redpill) KERNEL :?

Bij voorbaat dank voor de hulp _/-\o_ ...........welterusten voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
richajax schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:35:
Wie zou mij aub uit de brand willen helpen ?

Ik was tot vandaag zeer tevreden met Hyperdroid Androidmeda.
Vandaag naar aanleiding van de positieve berichten van Brad Pitt hierboven over Wanamlite maar overgestapt.

Eerst nog een nandroid backup gemaakt voor het geval dat ....

Ik besloot vrij snel terug te gaan naar de nandriod backup, maar dit wil niet lukken :-(
In recovery mode wil hij de Hyperdroid Androidmeda rom wel openen maar bv cyanogenmod niet. Ik krijg dan errors als E: can't mount /

Ik draai nu weer Hyperdroid MAAR het lukt niet mijn backup via cmw te installeren.
Cmw crashed dan en de telefoon start opnieuw op MET EEN ANDERE (redpill) KERNEL :?

Bij voorbaat dank voor de hulp _/-\o_ ...........welterusten voor nu.
Probeer een kernel te flashen met dezelfde cwm als degene waarmee je de backup gemaakt hebt. De versie die bij cf-root zit is volgens mij niet compatible met andere versies
Pagina: 1 ... 62 ... 118 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.