Welcome!SCARfaceE schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:34:
Ach, je geeft mensen ideeën. Niemand hoeft het erop te zetten, ik ben in ieder geval wel tevreden dat je het wilt delen.
Is zo, had zelf echter wel een bootloop toen ik even dacht wat tijd te besparen door alle mods in één keer achter elkaar te flashen zonder reboot tussendoor. Kan bij een ander misschien wel goed gaan hoor, maar wilde dat even voorkomen door de wellicht wat te uitgebreide tekst, maar jaDuidelijke uitleg (hoewel het sowieso niet zo lastig is allemaal).
Alle recente kernels zullen wel okay zijn maar was echt positief verrast toen ik vanmorgen opstond en keekInderdaad, ik draai Wanamlite nu een dag met de CF-kernel en hij is gewoon erg goed. (Voorheen met Siyah, ook gewoon goed)
Hahaha ja uiteraard nooit natuurlijk. Ben al lang blij dat je nog zo kan rommelen bijna een jaar na introductie van het toestel. Zo absurd tevreden met deze telefoon dat de kans 99% is dat de opvolger de S3 gaat worden. Dus tot die tijd moet er wel elke keer wat leuks en nieuws uitkomen om dat wachten te overbruggenDe ontwikkelingen stoppen niet, dus ben benieuwd wanneer álles naar wens is volgens jou.
Nickname does not reflect reality