LitePro is weer begonnen met het maken van de LiteningROM!!!
http://z13.invisionfree.c...ning/index.php?act=SC&c=1
No shit sherlockMichel242186 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 09:32:
LitePro is weer begonnen met het maken van de LiteningROM!!!
En lekker actief qua support weer
Nickname does not reflect reality
Ik vind die zwarte tekst op een donkerblauwe achtergrond echt vreselijk. Maar ieder zijn ding natuurlijkjakz schreef op maandag 20 februari 2012 @ 10:09:
en ziet er zeer goed uit!
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Neak 1.3.3 drainde hier ook best wel ja. Draai nu Redpill 1.3 en die is mijns inziens even smooth en de accu gaat wat langer mee. Heb wel met een init.d scriptje iets geündervolt en 1000MHz als max ingesteld.AllSeeyinEye schreef op maandag 20 februari 2012 @ 10:21:
Draaiend met NEAK: uber smooth (op KK5 en XILA 95% van de tijd NEAK gehad), maar erg veel battery drain.
[ Voor 23% gewijzigd door Brad Pitt op 20-02-2012 10:30 . Reden: Kernel error ]
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Het zal wel smaak zijn maar ik vind het theme helemaal niksjakz schreef op maandag 20 februari 2012 @ 10:09:
ik snap niet waarom niemand deze gebruikt:
http://www.miui.nl/smf/index.php?topic=514.0
Miui Special Edition V8.2 Multilanguage (2.2.17) (Only NL USERS)
Rete snelle rom en ziet er zeer goed uit!
is witBrad Pitt schreef op maandag 20 februari 2012 @ 10:16:
[...]
Ik vind die zwarte tekst op een donkerblauwe achtergrond echt vreselijk. Maar ieder zijn ding natuurlijk
Ik draai deze Rom helemaal niet man. Heb een screenie gemaakt van de (V6) Rom uit jouw link fcol.jakz schreef op maandag 20 februari 2012 @ 11:31:
jij hebt een andere rom dan uit de link die ik gegeven heb
[ Voor 96% gewijzigd door harrybeuker op 20-02-2012 11:51 ]
http://www.miui.nl/smf/index.php?topic=514.msg3901#msg3901jakz schreef op maandag 20 februari 2012 @ 11:51:
wtf heb je daar nu weer aan? ze zitten op v8.2 en daar zit geen zwart lettertype in.
[ Voor 97% gewijzigd door Thombias op 20-02-2012 12:58 ]
Notes.apk.Kwak schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:56:
Ik heb per ongeluk de stock app 'notities' verwijderd. Weet iemand hoe deze in het Engels heet? Dan kan ik de apk uit de zip van rom halen en weer installeren.
ik gebruik de hellcat kernel, met kl1 modem. Ik kom van V4 met K4 en darknight kernel en dit is een stuk zuiniger voor mij.l3art schreef op maandag 20 februari 2012 @ 01:50:
[...]
Heb je geflashed met of zonder te wipen? Want zonder krijg je inderdaad die problemen. Ook kan het helpen om de cache te legen van JKay. Het kan wel gewoon werken in ieder geval. Zie nu net dat je het al werkend hebt.
Wat ik zelf wel merk met V6 is dat mijn energie verbruik juist hoger ligt. Met wifi aan valt het mee, maar zodra ik op een mobiel netwerk ga zitten stijgt het energieverbruik drastisch.
Het is nog een beetje uitzoeken of het aan de modem ligt (heb nu net KI4 er op gezet om te zien of dat verschil maakt) of dat het door de NEAK kernel komt.
[ Voor 4% gewijzigd door haakjesluiten op 20-02-2012 14:05 ]
Verwijderd
[ Voor 95% gewijzigd door Bullet NL op 20-02-2012 15:41 ]
Zie mijn reply op jouw reply in het S2 topicVerwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:17:
probleem met KIES updates
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
Rhodan schreef op maandag 20 februari 2012 @ 07:16:
[...]
Waarschijnlijk wel, maar moet ook wel eerlijk zeggen dat V6 tot nu toe loopt als een trein, alleen krijg ik wel de indruk dat V4 en V5 wat zuiniger waren.
Maar time will tell, staat er pas sinds zaterdag op.
Wat me wel op viel is dat Speedmod (mijn favoriet) 18, 19 en 21 soepeler voelde met V4 en 5 dan met V6.
Ben nu Redpill aan het uitproberen.
Probeer alsjeblieft dan wel de 2.6.7l3art schreef op maandag 20 februari 2012 @ 07:05:
Heb nu Siyah er ook weer opgezet, dus we zullen zien wat er gebeurd.
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Verwijderd
Is dat niet oververhitting?Biersteker schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:28:
Ik krijg nu om een of andere reden me batterij niet meer opgeladen. Batterij logo met een geel driehoekje. Meer mensen met dit probleem? Batterij erin eruit hielp niet. Zowel op USB als gewone lader..
[ Voor 22% gewijzigd door Biersteker op 20-02-2012 15:36 ]
Verwijderd
Verwijderd
De Extreme version heeft hele heftige UV-settings dat moet je telefoon maar net aankunnen...Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:38:
Godver. Vannacht voor het slapen gaan (raad ik ook echt aan ahum) N.E.A.K. vervangen door Phenomenal extreme blue (vraag mij niet waarom). Werd ik wakker met een uitgevallen telefoon (alarm uiteraard niet afgegaan). Binnen een kleine 6 uur een drain van zo'n 60% en het rare was dat m'n Galaxy nog 20% accu over had![]()
Uit BetterBatteryStats heb ik net veel bijzonders kunnen halen maar daar zie ik vast iets over het hoofd.
Naja, thuis Checkrom maar eens upgraden naar V6 i.c.m. Redpill.
Zoals eerder al gemeld, is idd niet mooi om aan te zien, en zeker niet om mee te werken.jakz schreef op maandag 20 februari 2012 @ 10:09:
ik snap niet waarom niemand deze gebruikt:
http://www.miui.nl/smf/index.php?topic=514.0
Miui Special Edition V8.2 Multilanguage (2.2.17) (Only NL USERS)
Rete snelle rom en ziet er zeer goed uit!
<zich nu echt ff inhouden moet...dglavimans schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:57:
Oeh nice na een tijdje op de hyperdroid rom te hebben gezeten kwam ik vandaag dit topic tegen, dit word dus ook me volgende rom! http://z13.invisionfree.c...ndex.php?showtopic=1&st=0 LiteningROM is terug
Verwijderd
Ik ook
Blijkbaar lukt het niet anders had je dit niet gepost ;-).
Hmm, die ga ik de gaten houden.dglavimans schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:57:
Oeh nice na een tijdje op de hyperdroid rom te hebben gezeten kwam ik vandaag dit topic tegen, dit word dus ook me volgende rom! http://z13.invisionfree.c...ndex.php?showtopic=1&st=0 LiteningROM is terug
Ja als je van optimale support houdt zou ik op zeker voor Litening gaan! (welke smiley betekent "sarcastisch"?)Agent-X schreef op maandag 20 februari 2012 @ 16:07:
Ik nu lees dat de zojuist genoemde LiteningROM minimaal is (dus weinig veranderd?) en op ICS gebasseerd is dus is dit dan een 'veilige' keuze om eens mee aan de slag te gaan?
Nou mooi! Haal hem "even" binnen en flash hem en laat ons in de euforie delen!dglavimans schreef op maandag 20 februari 2012 @ 16:09:
Ja minimale tweaks, maar ik denk dat veel mensen bekend zijn met deze rom en in mijn geval was het de eerste rom die ik heb geflasht ooit. Ik wil graag stabiliteit en een leuk uiterlijk dus het is zeker een leuk om hier weer eens mee aan de slag te gaan
[ Voor 29% gewijzigd door dglavimans op 20-02-2012 16:12 ]
Ik hou gewoon niet zo van mensen die random "nieuws" neerplempen zonder eerst even wat te lezen. That's all.dglavimans schreef op maandag 20 februari 2012 @ 16:11:
Kut dag gehad..? Ik deel gewoon iets wat ik gevonden heb op het web hoor en dacht misschien zijn mensen er wel blij mee als ik het deel
[ Voor 26% gewijzigd door Brad Pitt op 20-02-2012 16:16 ]
3xdglavimans schreef op maandag 20 februari 2012 @ 16:17:
en ow wee als het er 2x staat.
Yo! En jij met die tóp Rom! Fijn dat LitePro zich weer heerlijk actief mengt daar op het topic, chapeauveel succes verder nog!
We zijn weer gezellig.Brad Pitt schreef op maandag 20 februari 2012 @ 16:13:
[...]
Ik hou gewoon niet zo van mensen die random "nieuws" neerplempen zonder eerst even wat te lezen. That's all.
Dat klopt ook. Heb zelf even 2.6.9 geprobeerd en dat was al stukken beter. Draai nu Redpill 1.3 maar als die niet bevalt wordt het weer Siyah. Ga dan wel eerst nog 2.6.7 proberen aangezien die nóg weer iets beter schijnt te zijn. Moet niet ten koste gaan van smoothness want een stotterende Rom is zo ongeveer het ergste dat er is.Blindfold schreef op maandag 20 februari 2012 @ 16:33:
Ik heb ook het idee dat Siyah 2.6.12 wat meer batterij verbruikt dan eerdere versies.
Je had een topic report moeten aanmaken als het al een paar keer is gepost, niet zelf reageren. Het resulteert weer in een offtopic gesprek met persoonlijke meningen over custom ROM's. Niet iedereen stelt dezelfde eisen aan een ROM, het blijft altijd een persoonlijke keuze.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850
Ehhh, daar gáát dit hele topic over... Had gewoon inderdaad niet (op die manier) moeten reageren maar jouw redenatie is ietwat krom imhojanvanduschoten schreef op maandag 20 februari 2012 @ 17:13:
[...]
Het resulteert weer in een offtopic gesprek met persoonlijke meningen over custom ROM's. Niet iedereen stelt dezelfde eisen aan een ROM, het blijft altijd een persoonlijke keuze.
ik gebruik nu zo'n 2 maanden siyahkernel 2.6.7 en kan er niets negatiefs over melden, behalve dat er een nieuwere versie uit is.Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 18:52:
Siyah 2.6.7 nog steeds een aanrader voor checkrom 6 ?
Thanks
[ Voor 11% gewijzigd door Buntmans op 20-02-2012 19:03 ]
[ Voor 135% gewijzigd door Bullet NL op 21-02-2012 01:34 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
[ Voor 8% gewijzigd door lazwa op 20-02-2012 20:59 ]
Helemaal linksboven, kan je een Topic Report indienen. Heb ik net ook gedaan, vanwege de viérde melding over een bepaalde "nieuwe" Rom. Kan jij nú ook gewoon doen, haalt een mod alle rommel wel weer weg.lazwa schreef op maandag 20 februari 2012 @ 20:30:
Als er af en toe dubbele posts voorbijkomen, kan ik nog mee leven, daar lees je gemakkelijk overheen. Maar dat er dan standaard bepaalde personen sarcastisch of met het vingertje een post overheen gooien, zonder inhoudelijk wat toe te voegen. Daar erger ik me nu echt al tijden aan.
Opvallend genoeg zijn het steeds dezelfde personen die het voor elkaar krijgen om meerdere malen per dag zo'n post te brengen. Get a life en laat ons met rust tenzij je wat inhoudelijks te melden hebt.
[ Voor 237% gewijzigd door spartacusNLD op 20-02-2012 20:55 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Het is reeds drié maal hier door iemand neergezet. Is dat niet voldoende?spartacusNLD schreef op maandag 20 februari 2012 @ 20:50:
zover ik weet gebruikte veel mensen de ROM van litening.. moet ik dan dan heel het levensverhaal erbij posten voordat het als ''zinnig'' word gezien?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Voor Windows Mobile was dit op een gegeven moment wel zo, maar dat was volgens mij ook omdat Microsoft of HTC het niet zo leuk vonden dat er custom roms waren. Voor Android heb ik nog nergens gezien dat het een probleem is?thommy86 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 22:48:
[...]
Heb ik iets gemist? Sinds wanneer mag er niet meer naar een rom gelinkt worden?
Jij bedoelt de CWM app, die is inderdaad bedoelt voor gebruik met CF-root. Om in CWM zelf te komen zet je je telefoon uit, en drukt tegelijk volume up + home button + power button in. Dan boot je je telefoon in CWM. (Je kan via een mod ook rebooten in CWM)justinnn schreef op maandag 20 februari 2012 @ 23:22:
diverse kernels komen met CWM.
nu geeft mijn cwm aan dat hij alleen met CF-root werkt en dus allerlei functies (backup etc) disabled..
zie ik iets over het hoofd? voorheen kon ik met speedmod gewoon backuppen via CWM..
PSN ID: Beest41
CF-root heeft een aangepaste CWM met bepaalde samsung-specifieke functies. De normale CWM doet bepaalde dingen dus anders. De enige mogelijkheden die je nu hebt zijn vanuit de recovery je backup terugzetten of CF-root terugzetten en dan je backup terugzetten.justinnn schreef op maandag 20 februari 2012 @ 23:22:
diverse kernels komen met CWM.
nu geeft mijn cwm aan dat hij alleen met CF-root werkt en dus allerlei functies (backup etc) disabled..
zie ik iets over het hoofd? voorheen kon ik met speedmod gewoon backuppen via CWM..
[ Voor 15% gewijzigd door ph4ge op 21-02-2012 00:52 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dankjewel voor het wijzen op de Topic Report knop.Brad Pitt schreef op maandag 20 februari 2012 @ 20:33:
[...]
Helemaal linksboven, kan je een Topic Report indienen. Heb ik net ook gedaan, vanwege de viérde melding over een bepaalde "nieuwe" Rom. Kan jij nú ook gewoon doen, haalt een mod alle rommel wel weer weg.
Owjee, dat is niet fijn!ph4ge schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 00:49:
Ik kan iedereen aanraden om vooral NIET de touch versie van CWM te installeren.
[ Voor 10% gewijzigd door CRXed op 21-02-2012 01:03 ]
Het erge is dat ik niet weet wat er gebeurt, maar dat er dus waarschijnlijk iets is waar ik geen ervaring mee heb.CRXed schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 00:56:
Owjee, dat is niet fijn!
Maar ik heb juist helemaal geen problemen met CWM Touch!
Ik gebruik 'm op CM9 en komt supersnel tevoorschijn na een reboot into recovery and kan gewoon goed op alle opties klikken. Scrollen doe ik aan de rechterkant van het scherm zodat ik niet per ongeluk ergens op klik.
[ Voor 36% gewijzigd door ph4ge op 21-02-2012 12:49 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Nice. Blijft de beste rom.spartacusNLD schreef op maandag 20 februari 2012 @ 19:58:
litening is back:)
http://z13.invisionfree.c...ndex.php?showtopic=1&st=0
laaste ROM gebaseerd op XXLPH
edit: typo
Dat is prima, is het voor, lees de consequenties wel. Heb het deze keer mijns inziens niet zo bont gemaakt.CRXed schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 00:53:
Dankjewel voor het wijzen op de Topic Report knop.
Ik heb jou even gemeld (ja jij, Brad Pitt).
Doe mij een paar van die quotes dan please. Moeten er nogal wat zijn, aangezien het "alleen maar gezeik" is. En als jij graag keer op keer hetzelfde leest van mensen die verder echt niets toevoegen dan "er is een nieuwe Rom uit!" wat dan drié keer gezegd is (dús die mensen lezen dit topic niet eens, i.t.t. jij en ik) vind ik dat nogal irri. En ja, moet er dan een TR over maken, heb dat ook gedaan maar post bleef gewoon staan. Tsja.Ik kom hier om over Galaxy S2 Roms te lezen en in de laatste paar pagina's zie ik alleen maar gezeik van jou over Roms.
Quote over het opdringen van een mening pleaseJe hoeft je mening niet zo op te dringen!
Heb die Rom helemaal niet gedraaid. Hoe kom je er bij dat 'ie mij niet aanstaat? Heb de oude originele Litening ongelooflijk lang op de telefoon gehad en was daar super blij mee. Alleen niet de manier waarop de dev besloot het project te abandonen. Wil "men" hier behoeden voor iets dergelijks. Maar het is slechts een mening, men moet doen wat men zelf wil hoor. Misschien is het wel een wonder Rom, who knows, probeer het!En ik zie liever 2, 3 ,4 keer een link naar dezelfde Rom voorbij komen dan 5x jouw post waarin je zegt dat het al gepost is en dat die Rom je niet aanstaat....
Ben mij deze maal van geen kwaad bewust. Dus als het zover komt merk ik het wel.Je bent al gewaarschuwd door een Mod en alsnog ga je ermee door....
Wordt niet verwijderd hoor, is een mening. Die mag iedereen hebben.En ja ik heb ook gezegd dat de Mods deze post weer mogen wissen, maar nu kon IK me een keertje niet inhouden......
[ Voor 0% gewijzigd door Brad Pitt op 21-02-2012 16:02 . Reden: Killer mode is @ ]
Hoezo blijft....? Het was een van de betere, maar waarom is de nieuwe zo goed dan? Dev. moet niet weer zomaar verdwijnen, dat schoot de laatste keer niet echt op!zero_cool89 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:14:
[...]
Nice. Blijft de beste rom.
Downloading
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Net getest, werkt bij mij prima.TRaSH schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:03:
Kan mij iemand vertellen of met checkrom V6 het koppelen van contacten wel werkt.
Dat werkte namelijk niet met V4.
Verwijderd
Ben ook een beetje huiverig geworden na zijn plotselinge verdwijning. Een berichtje over het hoe en waarom zou ik toch eerst wel op prijs stellen, zeker om het vertrouwen weer terug te krijgen.Golf2vr6 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:33:
[...]
Hoezo blijft....? Het was een van de betere, maar waarom is de nieuwe zo goed dan? Dev. moet niet weer zomaar verdwijnen, dat schoot de laatste keer niet echt op!
Thnx
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Verwijderd
Merkte wel dat Redpill wat sneller/eerder naar de hogere frequenties clockte. Wat natuurlijk bijzonder fijn is voor de smoothness/snelheid maar iets minder voor de accuduur. Heb nu als testje even een wat oudere Siyah er op gezet (2.6.7) en deze blijft wat vaker rond de 200/500/800MHz zo lijkt het. Het geheel is wel iétsjes minder smooth vind ik. Ben benieuwd wat jij van de snelheid/accuduur vindt met RedpillVerwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:09:
Ik ben niet zo van dat ophemelen van de accuduur maar vooralsnog is deze zeer goed.
[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 21-02-2012 16:35 . Reden: Kernel change ]
Bij de nieuwe rom zie je hem ook niet in het topic. Dan is een dev. zoals die van checkrom meer betrokken!Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:22:
[...]
Ben ook een beetje huiverig geworden na zijn plotselinge verdwijning. Een berichtje over het hoe en waarom zou ik toch eerst wel op prijs stellen, zeker om het vertrouwen weer terug te krijgen.
Apex launcher is gebaseerd op de stock ICS launcher:fastroger schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:54:
Ik heb ook de lightning rom ics erop gezet, alles werkt perfect:) Alleen wil ik graag de ics laucher nu heb ik tw laucher. Ik kan er niet veel over vinden op internet. weet iemand hoe ik dat kan instellen?
Alvast bedankt
ik dacht dat er dat standaard opzat, maar ik ga dat proberen dank u:)Jay-v schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:56:
[...]
Apex launcher is gebaseerd op de stock ICS launcher:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1452663
[ Voor 59% gewijzigd door Agent-X op 21-02-2012 17:38 ]
Trebuchet en Nova Launcher zijn andere opties. Bij mij werkt de eerste het best, super soepel, maar weinig in te stellen.fastroger schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:54:
Ik heb ook de lightning rom ics erop gezet, alles werkt perfect:) Alleen wil ik graag de ics laucher nu heb ik tw laucher. Ik kan er niet veel over vinden op internet. weet iemand hoe ik dat kan instellen?
Alvast bedankt
Verwijderd
Tot nu toe erg tevreden met RedpillBrad Pitt schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:20:
[...]
Merkte wel dat Redpill wat sneller/eerder naar de hogere frequenties clockte. Wat natuurlijk bijzonder fijn is voor de smoothness/snelheid maar iets minder voor de accuduur. Heb nu als testje even een wat oudere Siyah er op gezet (2.6.7) en deze blijft wat vaker rond de 200/500/800MHz zo lijkt het. Het geheel is wel iétsjes minder smooth vind ik. Ben benieuwd wat jij van de snelheid/accuduur vindt met Redpill
Aan de andere kant, er zijn natuurlijk geen echte wonderbaarlijke snelheid/accuduur kernels, wordt ook lastig
[Edit] Siyah 2.6.7 was geen succes vond ik, ff 2.6.9 er weer op.
En/of de gebruikte governor natuurlijkVerwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:19:
Het lijkt idd allemaal wat meer smooth maar ik moet eerlijk zeggen dat dat volgens mij meer iets tussen de oren is.
Neak doet het ook zeer goed ja. Had ook hier echter (met 1.3) een iets hogere (idle) drain mee. Verder wel zeer smooth. Wel een (voor mij) onverklaarbare drain vanwege een kernel wakelock gehad en nu dus weer even Siyah.N.E.A.K. vond ik trouwens ook top, in die zin is Redpill dan een minder grote vooruitging vergeleken met dat je van Siyah af zou komen.
Met welke Siyah? De laatste (versie 12)? Was ook een reden om inderdaad een stappie terug te gaan hierEwivis schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:22:
zit nu op checkrom revohd v6 en siyah kernel, maar moet zeggen dat mn accu eigenlijk best kort meegaat. Ik had eerst r4 erop staan met de siyah kernel en toen ging ie langer mee lijkt wel... verschil van 15% aan het einde van de dag. Haal nu ineens niet eens meer het einde...
[ Voor 38% gewijzigd door Brad Pitt op 21-02-2012 17:37 ]
versie: v2.6.12 inderdaad. Welke versie heb jij erop?Brad Pitt schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:35:
\[...]
Met welke Siyah? De laatste (versie 12)? Was ook een reden om inderdaad een stappie terug te gaan hier
ES file explorer en dan bij settings -root settings, root explorer en mount file system aanvinken. Via favorites / kom je er dan wel lijkt me zo.Agent-X schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:35:
Als iemand een makkelijkere manier weet hoor ik het graag!
Nu even 2.6.9, met een klein init.d scriptje (ietsjes geündervolt en 200-1000MHz CPU clocksnelheid). Scheelde best wel.Ewivis schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 18:38:
versie: v2.6.12 inderdaad. Welke versie heb jij erop?
[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 21-02-2012 18:52 ]
Bedankt, maar het lukt me niet om in de map onder /sdcard/ te komen terwijl ik wel su gegeven heb en de boel heb aangevinked. Enig idee waar het mis gaat?Nivk schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 18:42:
[...]
ES file explorer en dan bij settings -root settings, root explorer en mount file system aanvinken. Via favorites / kom je er dan wel lijkt me zo.
[ Voor 12% gewijzigd door Agent-X op 21-02-2012 18:58 ]
ok thnx, kernel 2.6.9 geflashed en ook scriptje geflashed. Issie dan automatisch 200-1000 mhz? en geundervolt?Brad Pitt schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 18:51:
[...]
Nu even 2.6.9, met een klein init.d scriptje (ietsjes geündervolt en 200-1000MHz CPU clocksnelheid). Scheelde best wel.
Yes, de maximale 1000MHz gaat na een half minuutje pas in. Dus als je checkt met bijv. CPUSpy zal je wel 1200MHz zien staan als eventjes actief geweeste frequentie. Mag echter niet langer zijn dan rond de 30 sec.Ewivis schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 19:03:
ok thnx, kernel 2.6.9 geflashed en ook scriptje geflashed. Issie dan automatisch 200-1000 mhz? en geundervolt?
Je kan ook "S91voltctrl" dan even weghalen uit /system/etc/init.d en rebooten.Stel ik wil dat weer terugdraaien, hoe gaat dat in zn werk? andere zip?
Hij werkt goed hoor! Thnx! Ik ga het even proberen hoeveel dat scheelt morgen.Brad Pitt schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 19:08:
[...]
Yes, de maximale 1000MHz gaat na een half minuutje pas in. Dus als je checkt met bijv. CPUSpy zal je wel 1200MHz zien staan als eventjes actief geweeste frequentie. Mag echter niet langer zijn dan rond de 30 sec.
[...]
Je kan ook "S91voltctrl" dan even weghalen uit /system/etc/init.d en rebooten.
Undervolt settings zijn wel per telefoon anders. De ene "trekt" voltage-X wel en een andere weer niet. Echter zijn deze settings vrij bescheiden dus zullen ze hoogstwaarschijnlijk wel werken. Zo niet: verwijderen/aanpassen
Tnx Brad, ga ook even je voodoo proberen;)Brad Pitt schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 18:51:
Nu even 2.6.9, met een klein init.d scriptje (ietsjes geündervolt en 200-1000MHz CPU clocksnelheid). Scheelde best wel.
Het werkt sowieso op alle Siyah kernels en Redpill's kernel. GJ123 had trouwens een nog uitgebreidere script neergezet. Heb deze zelf (nog) niet geprobeerd maar is wellicht ook de moeite waard. Deze vind je hier.businka19 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:47:
Vraag: werkt het script alleen voor versie 9 of iig voor alle 2.6 versies? Vraag is dus niet of het script bij andere versies ook positieve effect heeft maar of die überhaupt toepasbaar is? Tnx
[ Voor 53% gewijzigd door Brad Pitt op 22-02-2012 09:34 . Reden: Plaatjes en resultaten toegevoegd ]
Verwijderd
Staat een paar posts hierboven hè, fastroger in "[Samsung Galaxy SII] Custom ROM's & Custom Firmware"Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:33:
Zijn er hier mensen die de Litening Rom op basis van XXLPH al hebben draaien. Draaid hij lekker soepel? En hoe is het met de accu verbruik in idle? Heb je al FC's gehad?
Verwijderd
yep, waar lees jij info over de accu, FC's. Ik lees alleen maar perfect. Maar toch bedankt voor je verwijzing..Brad Pitt schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:43:
[...]
Staat een paar posts hierboven hè, fastroger in "[Samsung Galaxy SII] Custom ROM's & Custom Firmware"
Perfect betekent (bij mij dan): nul FC's, prima accu, prima smoothness, alles snel en stabiel en top.Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:57:
yep, waar lees jij info over de accu, FC's. Ik lees alleen maar perfect. Maar toch bedankt voor je verwijzing..
[ Voor 24% gewijzigd door Brad Pitt op 22-02-2012 12:08 ]
Verwijderd
Ja idd kan ik idd ff het beste zelf testen. Nandroid kan ik via CWM backup doen?Brad Pitt schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:04:
[...]
Perfect betekent (bij mij dan): nul FC's, prima accu, prima smoothness, alles snel en stabiel en top.
Plus: maak Nandroid, knal Litening er op, probeer het even, is het niks: restore Nandroid. Is denk ik nog sneller dan hier op een concreet en/of bruikbaar antwoord wachten want ieders mening qua "perfect" ligt wat anders
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq