Ik kan me niet voorstellen dat dit uitmaakt, want je flasht zowel met KIES als met Odin vanuit de downloadmode. Dan is er nog geen launcher of besturingsysteem ingeladen, dus ik neem aan dat het niet uit maakt welke je dan gebruikt. Na de flash staat sowieso TW launcher geïnstalleerd in /system, dus als je een andere launcher niet verwijderd hebt uit /data (handmatig de apk verwijderd zonder de instellingen uit /data/data te verwijderen), moet hij beide gewoon vinden en je standaard launcher gebruiken. Als deze niet beschikbaar is, kan hij altijd nog terugvallen op TW launcher.Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:36:
[...]
Een paar weken geleden las ik (overigens niet hier) dat voor het upgraden via Kies het beter was om bijvoorbeeld de TW Launcher weer terug te zetten. De reden daarvoor weet ik niet meer en ik kan dat artikel niet meer terugvinden.
Verder kom ik met de zoekopdrachten steeds uit bij mijn eigen post. Dat kan natuurlijk allerlei oorzaken hebben, vandaar mijn voorbehoud.
En mijn verwachtingen zijn heel laag, maar niet geschoten is altijd mis.
Als je nog ergens een reden kan vinden waarom het uit zou maken hoor ik het graag