Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 22:15:
[...]

Van de restore weet ik het niet maar het backuppen duurde hier bijna een uur toen ik nog maar een paar apps had geïnstalleerd.
Dan doe je toch iets niet goed! Zowel restoren als backupen gaat bij mij heel erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:11:
Dan doe je toch iets niet goed! Zowel restoren als backupen gaat bij mij heel erg snel.
Dat zal best maar 230 apps met de daarbij behorende data restoren binnen één minuut is gewoon bullshit.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:12:
[...]

Dat zal best maar 230 apps met de daarbij behorende data restoren binnen één minuut is gewoon bullshit.
Dat dacht ik dus niet. De eerste apps duren het langst dan denk je als dit zo door gaat duurt het uren. Maar opeens gaat hij van 6% naar 80 ofzo en daarna gaat het gewoon snel door.
Wellicht niet precies op de minuut maar ik kan je garanderen dat het er niet meer zijn dan twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 20:17
Ik ben nieuw in rooten en heb een vraagje:

Ik zou enkel mijn firmware willen rooten zodat ik enkele zaken kan bevriezen (socials hubs etc.)
Wel zou ik de gewone firmware behouden... (geen CFW)
Is dat bestand van http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1056334
XWKDD_insecure.tar voldoende? Of moet ik een XWKDD_insecure vinden die gemaakt is voor KE2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• david_again
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-08-2024
Vraagje.
Ik wil graag het transparante lockscreen die de Galaxy 1 ook had, dus geen lockscreen wallpaper. Ik weet dat zoiets met Widget Lock zou kunnen, maar die heeft volgens mij niet het Galaxy lockscreen.
Heeft iemand een idee hoe dit zou kunnen?

Bijvoorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:33
frye schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:04:

Ik zou enkel mijn firmware willen rooten zodat ik enkele zaken kan bevriezen (socials hubs etc.)
XWKDD_insecure.tar voldoende? Of moet ik een XWKDD_insecure vinden die gemaakt is voor KE2?
Helemaal bovenin die thread staat dat hij superceded (opgevolgd) is door deze thread: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1103399

Ik zou daar dus de kernel van downloaden. Daarmee installeer je alleen een custom kernel, en blijven alle eigenschappen van de originele rom behouden. Het enige verschil is dat je dan root access hebt (superuser ,busybox en recovery van clockworkmod)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
frye schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:04:

Frye, enkel de KE7 kernel flashen is voldoende. Je hebt dan root, behoud dezelfde firmware en kunt bevriezen wat je wilt.

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Laatst online: 14-09 20:17
Maar op dit moment heb ik KE2 of snap ik weer iets niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
frye schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:32:
Maar op dit moment heb ik KE2 of snap ik weer iets niet?
Nee, lijkt ook beetje onduidelijk. Je hebt inderdaad de KE2 firmware, maar de KE7 kernel lijkt wat beter voor de batterij. Je kunt ook de KE7 firmware (UK) versie flashen, dan zit het allemaal op 1 lijn, maar voor wat jij wil, is het flashen van de KE7 kernel van Chainfire voldoende. Weet je verder hoe je dat met Odin kan doen?

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:11
Voor de mensen waar iets verkeerd gaat heb ik even Stock KE7 XEN geupload, deze is met Odin te flashen(Zie OP voor instructies):

http://www.multiupload.com/ISSBVA3NVH
PDA: CODE_I9100XWKE7_CL215725_REV02_user_low_ship.tar.md5
Phone: MODEM_I9100XXKE4_REV_02_CL1009835.tar.md5
CSC: GT-I9100-csc-XENKE1.tar.md5

Kernel(KERNEL_I9100XWKE7_CL215725_REV02_user_low_ship.tar.md5):
http://www.multiupload.com/FLMKNQPHJU

Edit: De PDA,Phone CSC is gezipt, eerst even uitpakken dus.

Edit2: Voor diegenen die op 1 of andere manier hun filesystem hebben gesloopt heb ik hier nog de PIT file(repartition moet je hiervoor aanvinken.)
http://www.multiupload.com/4TW5G4BCQN

[ Voor 30% gewijzigd door Kalua op 16-06-2011 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelg90
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik zit nu op KE8 en mn batterij gaat nu nog langer mee lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meinon
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-12-2022
@ Kalua.. lang niet gezien hier... ;)
Welkom back. En bedankt voor dit lekkers... :)
Ik ga uppen van KE2 naar deze.
Thank you

+1 voor sticky maken van die ROM...

[ Voor 13% gewijzigd door Meinon op 10-06-2011 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kam3
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-08 13:46
Iemand enig idee hoe ik de Social Hub verwijder?

Mijn telefoon is geroot en heb eerlijk gezegd nog nooit een system app verwijderd dus wat hulp zou makkelijk zijn! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebaszz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 20:47
A-Vu schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 22:09:
Iemand enig idee hoe ik de Social Hub verwijder?

Mijn telefoon is geroot en heb eerlijk gezegd nog nooit een system app verwijderd dus wat hulp zou makkelijk zijn! ;)
Wat ik begrepen heb kun je system apps niet zomaar verwijderen, kan niet in een stockrom. Je zou ze wel kunnen freezen met een app die root acces heeft.

[ Voor 24% gewijzigd door Sebaszz op 10-06-2011 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sebaszz schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 22:13:
Wat ik begrepen heb kun je system apps niet zomaar verwijderen, kan niet in een stockrom. Je zou ze wel kunnen freezen met een app die root acces heeft.
Je kan deze moeiteloos verwijderen hoor met bijv. Root Explorer uit de /system/app directory. Via een ADB shell kan ook maar dat is weer een hoop gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kam3
Brad Pitt schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 22:30:
[...]

Je kan deze moeiteloos verwijderen hoor met bijv. Root Explorer uit de /system/app directory. Via een ADB shell kan ook maar dat is weer een hoop gedoe.
Heb het nu idd met Root Explorer gedaan, even alle Hubs (social/music/reader/game) weg gehaald en nog wat andere kleine dingetjes...

Scheelt weer wat ruimte in mijn App drawer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waxy50
  • Laatst online: 23:49
Originally Posted by DocRambone
Analog clock
Bookstore
Buddies now
Choko EUkor
Days
Digital clock
Dlna
Dual clock
Email widget
Factory test
FTC
FTM
FTS
Gallery 3d
Genie
Gmail
Google feedback
HelNeue
Installflash
Kies
Kobo
Livewalls
Maps
Memo
Microbes
Minidiary
Mobile print
Mtpapp
Musiccodp
Polarisoffice
PostIt
Pressreader
Samsungs apps
Samsung widgets
Secretwalls
Shareapp
Sns (facebook)
Social hub
Soundplayer (can give some bugs)
Speech recorder
STK
Street
Swype
Talk
Tasks
Touchwiz
Trimapp
TW cal and walls
Videoeditor
Voice recorder
Voice search
Voice to go
Toutube
Zinio

Marstek Venus 5.12KWh V151 - CT003 V114 -Shelly Pro 3EM-120A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quizzical
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 09:05
Hallo, wil graag mijn telefoon rooten zodat ik theft aware vanavond kan installeren voor ik op weekend vertrek.
Kan iemand mij aub helpen met volgende vragen:

Ik heb mijn telefoon gehaald bij een bekende belgische electronicaketen
Kies geef me volgende gegvens:
PDA:KE2 / PHONE:KDJ / CSC:KD3 (LUX)
Die CSC code vindt ik nergens terug door te googelen (1 keer op een franstalig forum).
Heb ik een rare versie?

Kan ik gewoon mijn telefoon rooten dmv deze post? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1103399
De startpost zegt namelijk over CSC: "Wanneer je dus firmware flashed die een landcode/provider code I9100XEUKD1 heeft, zal in de firmware een BBC iPlayer zitten, aangezien het een generic UK firmware is"
Maar dit is geen firmware met landcode XEU maar een kernel met deze code. Wat is het verschil dan tussen kernels met verschillende landcodes?

Neem ik uit bovenstaande post beter CF-Root-SGS2_XW_XEU_KE2-v3.7-CWM3.zip omdat mijn telefoon PDA KE2 heeft? Of neem ik toch beter kernel KE7?
Klopt het dat de procedure in onderstaande link (Ook trouwens met XEU kernel) geen nut heeft indien ik de procedure in bovenstaande link volg:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1074930

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
waxy50 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 22:41:
Originally Posted by DocRambone
<lijst>
Tsja, dat is natuurlijk enorm persoonlijk en nogal riskant. Zomaar Touchwiz weghalen zonder eerst een andere Launcher te hebben geïnstalleerd is niet bijster handig bijvoorbeeld. Live Wallpapers vind ik geweldig, Maps vind ik erg handig, Youtube gebruik ik ook veel. Gallery3D verwijderen zonder een andere image viewer te installeren is vragen om gezeik. Dus zo'n lijst is leuk, maar niet zaligmakend, integendeel. Krijg je alleen maar gedoe van :/

[ Voor 11% gewijzigd door Brad Pitt op 10-06-2011 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:56
Als ik nu flash naar de beschilbare Engelse KE7 versie is het dan eigenlijk nog altijd mogelijk om de taal in het nederlands te zetten of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kam3
Astratuner schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 22:59:
Als ik nu flash naar de beschilbare Engelse KE7 versie is het dan eigenlijk nog altijd mogelijk om de taal in het nederlands te zetten of niet?
Ja zeker... was hier ook gelukt! Je hebt alleen de BBCIplayer in je appdrawer staan maar gelukkig de Bol app niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meinon
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-12-2022
esben schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 22:43:
Hallo, wil graag mijn telefoon rooten zodat ik theft aware vanavond kan installeren voor ik op weekend vertrek.
Kan iemand mij aub helpen met volgende vragen:

Ik heb mijn telefoon gehaald bij een bekende belgische electronicaketen
Kies geef me volgende gegvens:
PDA:KE2 / PHONE:KDJ / CSC:KD3 (LUX)
Die CSC code vindt ik nergens terug door te googelen (1 keer op een franstalig forum).
Heb ik een rare versie?

Kan ik gewoon mijn telefoon rooten dmv deze post? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1103399
De startpost zegt namelijk over CSC: "Wanneer je dus firmware flashed die een landcode/provider code I9100XEUKD1 heeft, zal in de firmware een BBC iPlayer zitten, aangezien het een generic UK firmware is"
Maar dit is geen firmware met landcode XEU maar een kernel met deze code. Wat is het verschil dan tussen kernels met verschillende landcodes?

Neem ik uit bovenstaande post beter CF-Root-SGS2_XW_XEU_KE2-v3.7-CWM3.zip omdat mijn telefoon PDA KE2 heeft? Of neem ik toch beter kernel KE7?
Klopt het dat de procedure in onderstaande link (Ook trouwens met XEU kernel) geen nut heeft indien ik de procedure in bovenstaande link volg:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1074930

Bedankt!
Wat ik jou adviseer als het je alleen te doen is om die theft ware:

gebruik gewoon de standaard samsung dive!
ga naar .. www.samsungdive.com en registreer je phone!
Je kunt je tel dan op afstand wissen, je tel vinden, tracken etc..
ook erg mooi.. heb het getest en werkt wel goed,
zolang je tel is verbonden met internet kun je er alles mee doen
op afstand via samsungdive.com :)

en na je weekend even goed verdiepen in CF Root!
Dat is alles wat je nodig hebt inderdaad ;)

Voor KE2 (maakt niet uit welke CSC) kun je de CF Root 3.7 (KE2) gebruiken op XDA.

Dus voor nu .. doe lekker samsung dive
en ga gerust je weekend in... :z

[ Voor 6% gewijzigd door Meinon op 10-06-2011 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waxy50
Brad Pitt schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 22:52:
[...]

Tsja, dat is natuurlijk enorm persoonlijk en nogal riskant. Zomaar Touchwiz weghalen zonder eerst een andere Launcher te hebben geïnstalleerd is niet bijster handig bijvoorbeeld. Live Wallpapers vind ik geweldig, Maps vind ik erg handig, Youtube gebruik ik ook veel. Gallery3D verwijderen zonder een andere image viewer te installeren is vragen om gezeik. Dus zo'n lijst is leuk, maar niet zaligmakend, integendeel. Krijg je alleen maar gedoe van :/
Het is ook maar een lijst wat te verwijderen is zonder problemen.Als je livewallpapers veel gebruikt laat je die gewoon er in.Voor youtube kun je ook een snelkoppeling maken bij favorieten ,voor galerij 3d gebruik ik quickpick.Dus de lijst kan voor iedereen anders zijn,het is maar een lijs van wat te verwijderen is zonder problemen.

Maak van te voren een backupup met CWM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
waxy50 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 23:29:
Dus de lijst kan voor iedereen anders zijn,het is maar een lijs van wat te verwijderen is zonder problemen.
Neen, dat is pure onzin. Als je deze lijst verwijderd meteen na het flashen van een Rom ben je gewoon doomed. Want je geeft nu énkel een lijst van apps zonder enige uitleg erbij whatsoever. Niet bepaald handig IMHO voor de gemiddelde leek. Als die jouw opsomming weghalen zitten ze met een Rom die gewoon fucked up is.
Maak van te voren een backupup met CWM :)
Enige goede advies van de hele post inderdaad.

[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 10-06-2011 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waxy50
Brad Pitt schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 23:36:
[...]

Neen, dat is pure onzin. Als je deze lijst verwijderd meteen na het flashen van een Rom ben je gewoon doomed. Want je geeft nu énkel een lijst van apps zonder enige uitleg erbij whatsoever. Niet bepaald handig IMHO voor de gemiddelde leek. Als die jouw opsomming weghalen zitten ze met een Rom die gewoon fucked up is.

[...]

Enige goede advies van de hele post inderdaad.
Voor mij werkt het ,als je het niet vertrouwd kun je ze ook met titanium backup pro freezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waxy50
Trouwens die lijst komt van DocRambone ,en dat is een van de beste rommakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-08 02:13
waxy50 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 00:26:
Trouwens die lijst komt van DocRambone ,en dat is een van de beste rommakers?
Wat is dat nu weer voor een one-liner?!
Als je daarvan overtuigd bent, waarom het vraagteken erbij.

We horen graag je mening, maar daar zul je toch iets meer moeite in moeten stoppen.
Dus waarom is ie de beste? Argumenten, geen stellingen!
Kom terug met een post waar je minimaal 10 minuten over nagedacht hebt aub!

Een post van iemand anders neerpoten zonder enige toelichting is imho nogal lomp.
Die lijst met apps was onzinnig zonder wat/hoe/waar erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waxy50
MyrddinLXXIIX schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 00:44:
[...]

Wat is dat nu weer voor een one-liner?!
Als je daarvan overtuigd bent, waarom het vraagteken erbij.

We horen graag je mening, maar daar zul je toch iets meer moeite in moeten stoppen.
Dus waarom is ie de beste? Argumenten, geen stellingen!
Kom terug met een post waar je minimaal 10 minuten over nagedacht hebt aub!

Een post van iemand anders neerpoten zonder enige toelichting is imho nogal lomp.
Die lijst met apps was onzinnig zonder wat/hoe/waar erbij.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1069924 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
Als ik niet beter wist zou ik denken dat je moeite hebt met lezen.
Antwoorden met een link en een stomme smiley.

Persoonlijk zal ik niet meer reageren op je reacties, goodbye!

Sorry mensen voor de topic vervuiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-09 10:36
Zeg dan niks. Aan deze lijst hebben we vrij weinig, er staat namelijk niet omschreven wat gevaarlijk is of niet. Ik heb inmiddels zelf al heel wat verwijderd maar kwam toch nog iets makkelijks tegen voor mensen die twijfelen wat verstandig is of niet. Helaas heeft deze lijst als nadeel dat het de .apk namen betreft ipv de namen die bv in TB te zien zijn.... maar toch , misschien wel handig voor sommigen aangezien er ook bij vermeld staat wat het doet en wat het gevaar is bij verwijderen.

https://spreadsheets.goog...le=true&gid=0&output=html

hoop dat jullie er iets aan hebben.

Edit: De TB namen staan er nu dus wel bij!! Dit maakt het nog makkelijker en overzichtelijker :)

[ Voor 5% gewijzigd door Gohan040 op 11-06-2011 19:29 . Reden: verandering in lijst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gohan040 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 02:42:
[...]
hoop dat jullie er iets aan hebben.
Werkelijk super handig, thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zubidingasir
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-05 12:55
ik heb de vorige berichten allemaal gelezen maar begrijp een aantal dingen niet.
ik ben zelf sinds eergisteren overgestapt van een iPhone4 naar de SGS2.
met de iPhone was het heel simpel, een jailbreak en via Cydia kon je alle tweaks installeren.
Nu heb ik de volgende vragen:

- Als ik het goed begrijp is het bij android dus heel anders, je moet telkens een apparte tweak installeren?

- Ik heb gisteren mijn telefoon geroot via XDA, heb nu bij Buildnummer "GINGERBREAD.XWKE2" staan, KE2 staat voor nederlandse versie dus?

- Als ik nu de LIte'ning Rom erop wil zetten, moet ik dan eerst de KE7 erop zetten voordat de KE8 erop kan? Of kan ik nu meteen de stappen volgen om de litening rom KE8 erop te zetten?

-Mijn batterij gaat redelijk snel leeg, veel sneller dan bij de iPhone4 terwijl ik juist dacht dat de iPhone4 een slechtere batterij zou hebben. Ik sluit elke keer een app als ik die heb gebruik. Klopt het dat als je een app freezt dat je batterij daardoor ook langer meegaat? Welke apps gebruiken dan het meeste batterij, dan zet ik die via titanium pro op freeze.

-Hoe maak ik een printscreen van mijn scherm? met de iphone was dat heel simpel, home knop en aan en uit knop drukken en je had een print screen, hoe werkt het met de SGS2?

-Mijn camera maakt alsnog geluiden bij het opnemen en scherpstellen in de stille modus, hoe schakel ik dit uit?

Als ik antwoord heb op deze vragen ben ik een heel stuk verder met het begrijpen van het Android OS.

Alvast bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
  • Laatst online: 01-09 15:30
Ok ik heb nu een paar dagen de GS2. Bevalt er goed behalve de batterij duur plus ik haat het feit dat al die rommel van samsung op de achtergrond blijft meedraaien.

Ik heb een verleden met flashen van roms met de HTC diamond II, maar ik wil dit nu vermijden met de GS2. Out of thebox moet een hedendaagse smartphone perfect werken, maar helaas.

Wat ik nu wil; is rooten. Titanium Pro?.. Apps freezen of met Rootexplorer, Ik weet zo niet wat de voorkeur geniet. Rooten moet met Odin begrijp ik? Is hier ergens een tut voor te vinden met de stappen hoe en wat. Gaat dit ten ksote van de garantie of kan je dit met een reflash naar stock ongedaan maken?

Oh ja. Als ik hem nu root + apps verwijder/freeze, kan ik dan via Kies eventuele updates downloaden of gaat dan alles weer verloren mbt frozen / verwijderde apps?

Alvast bedankt !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dertig vragen binnen twee posts waarvan 95% gewoon te vinden is in dit topic :/ Wie gaat ze beantwoorden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:08
Brad Pitt schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 13:20:
Dertig vragen binnen twee posts waarvan 95% gewoon te vinden is in dit topic :/ Wie gaat ze beantwoorden ;)
Ik heb er over nagedacht, maar ik denk.... NEE... ;w

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kam3
Brad Pitt schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 13:20:
Idd, gebruik de search knop daar wordt je al heel wat wijzer van!

Maar even in het kort,

- Ja je kan ineens naar KE8 zonder naar KE7 te hoeven updaten

- Screenshot maken = Lock knop + Home knop

En de rest kun je makkelijk terug lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 21:27
zubidingasir schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:02:
ik heb de vorige berichten allemaal gelezen maar begrijp een aantal dingen niet.
ik ben zelf sinds eergisteren overgestapt van een iPhone4 naar de SGS2.
met de iPhone was het heel simpel, een jailbreak en via Cydia kon je alle tweaks installeren.
Nu heb ik de volgende vragen:

- Als ik het goed begrijp is het bij android dus heel anders, je moet telkens een apparte tweak installeren?

- Ik heb gisteren mijn telefoon geroot via XDA, heb nu bij Buildnummer "GINGERBREAD.XWKE2" staan, KE2 staat voor nederlandse versie dus?

- Als ik nu de LIte'ning Rom erop wil zetten, moet ik dan eerst de KE7 erop zetten voordat de KE8 erop kan? Of kan ik nu meteen de stappen volgen om de litening rom KE8 erop te zetten?

-Mijn batterij gaat redelijk snel leeg, veel sneller dan bij de iPhone4 terwijl ik juist dacht dat de iPhone4 een slechtere batterij zou hebben. Ik sluit elke keer een app als ik die heb gebruik. Klopt het dat als je een app freezt dat je batterij daardoor ook langer meegaat? Welke apps gebruiken dan het meeste batterij, dan zet ik die via titanium pro op freeze.

-Hoe maak ik een printscreen van mijn scherm? met de iphone was dat heel simpel, home knop en aan en uit knop drukken en je had een print screen, hoe werkt het met de SGS2?

-Mijn camera maakt alsnog geluiden bij het opnemen en scherpstellen in de stille modus, hoe schakel ik dit uit?

Als ik antwoord heb op deze vragen ben ik een heel stuk verder met het begrijpen van het Android OS.

Alvast bedankt!!!
Jankerts.. ik beantwoord ze wel :p.

- Vraag één snap ik niet, heb geen aaifoon dus weet niet wat je bedoelt met elke keer een nieuwe tweak?

- Nee KE2 staat niet voor een land, maar gewoon versie XEUKE2 is dan bijvoorbeeld Europese versie.

- Meteen stappen volgen (alleen had ik wel bij de vorige Litening dat mijn kernel versie gewoon KE2 bleef en heb ik de Chainfire kernel apart erop geflashed. Gewoon Rom installeren en kijken welke kernel versie je hebt en zo niet KE8 dan die apart erop zetten http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1103399)

- Hangt van de apps af. ik heb persoonlijk alle samsung crapware verwijderd + wat andere dingen gefreezed. Batterij gaat 2 dagen mee ongeveer nu. Vooral WiFi sharing slurpte veel, die ik overigens nooit had aangezet. Zie hier: https://spreadsheets.goog...le=true&gid=0&output=html wat je wel en niet kan verwijderen. (tnx Gohan040)

- Ook home + power. Is beetje lastig, maar als je Home knop iets eerder indrukt dan power, en dan tegelijk loslaat moet het wel lukken.

- Kan niet.. Wat je wel kunt doen is een 'hacked' camera apk installeren die de geluiden verwijderd. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1104051

[ Voor 3% gewijzigd door gebruikershaes op 11-06-2011 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zubidingasir
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-05 12:55
A-Vu schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 13:25:
[...]

Idd, gebruik de search knop daar wordt je al heel wat wijzer van!

Maar even in het kort,

- Ja je kan ineens naar KE8 zonder naar KE7 te hoeven updaten

- Screenshot maken = Lock knop + Home knop

En de rest kun je makkelijk terug lezen ;)
gebruikershaes schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 13:34:
[...]

Jankerts.. ik beantwoord ze wel :p.

- Vraag één snap ik niet, heb geen aaifoon dus weet niet wat je bedoelt met elke keer een nieuwe tweak?

- Nee KE2 staat niet voor een land, maar gewoon versie XEUKE2 is dan bijvoorbeeld Europese versie.

- Meteen stappen volgen (alleen had ik wel bij de vorige Litening dat mijn kernel versie gewoon KE2 bleef en heb ik de Chainfire kernel apart erop geflashed. Gewoon Rom installeren en kijken welke kernel versie je hebt en zo niet KE8 dan die apart erop zetten http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1103399)

- Hangt van de apps af. ik heb persoonlijk alle samsung crapware verwijderd + wat andere dingen gefreezed. Batterij gaat 2 dagen mee ongeveer nu. Vooral WiFi sharing slurpte veel, die ik overigens nooit had aangezet. Zie hier: https://spreadsheets.goog...le=true&gid=0&output=html wat je wel en niet kan verwijderen. (tnx Gohan040)

- Ook home + power. Is beetje lastig, maar als je Home knop iets eerder indrukt dan power, en dan tegelijk loslaat moet het wel lukken.

- Kan niet.. Wat je wel kunt doen is een 'hacked' camera apk installeren die de geluiden verwijderd. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1104051
THNX! _/-\o_
ben een stuk verder ;)

wel jammer dat je apps alleen maar met een creditcard kan kopen in de amarket!
wil titanium pro downloaden voor het freezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zubidingasir schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 14:01:
wel jammer dat je apps alleen maar met een creditcard kan kopen in de amarket!
wil titanium pro downloaden voor het freezen.
Dan zet je Lite'ning Rom er op en doe je een donatie. Stuurt de dev je een app op waarmee dat ook kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitashi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:57
Is er iemand die mij kan helpen? Ik doe mijn uiterste best om de livewallpaper te vinden met de molens, maar dan zonder dat watermerk erin. Volgens mij heb ik m ooit een keer voorbij zien komen, geen idee waar ik op moet zoeken, heb al van alles geprobeerd:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mitashi schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 14:14:
geen idee waar ik op moet zoeken, heb al van alles geprobeerd:)
Eérste hit met watermark windmill samsung: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1048939

[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 11-06-2011 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:13
Brad Pitt schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 14:09:
Dan zet je Lite'ning Rom er op en doe je een donatie. Stuurt de dev je een app op waarmee dat ook kan ;)
Wel een beetje lame om het een donatie te noemen als je eigenlijk gewoon wat koopt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ph4ge schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 14:53:
Wel een beetje lame om het een donatie te noemen als je eigenlijk gewoon wat koopt.
Dan zet je die gratis Rom er op en doneer je niet. Mag toch ook? Zie het probleem niet. Tool is niet nódig of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:13
Het is geen probleem, maar het is gewoon een beetje schijnheilig. Als ik in de supermarkt een appel koop doneer ik ook niet 1 euro aan de supermarkt om vervolgens een appel kado te krijgen. Doet ie natuurlijk om de belasting te belazeren.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
ph4ge schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 15:00:
Het is geen probleem, maar het is gewoon een beetje schijnheilig. Als ik in de supermarkt een appel koop doneer ik ook niet 1 euro aan de supermarkt om vervolgens een appel kado te krijgen. Doet ie natuurlijk om de belasting te belazeren.
Oke einde discussie graag en back on topic het is nu eenmaal zo.(het is graag of niet)

Ik weet niet of iedereen hier al bekend is met de volgende site http://uot.dakra.lt/

Dit is een online kitchen om van alles aan te passen naar wens. (wat themes, iconen e.d. betreft)
Dit zijn de kitchen features:

Pulldown background animation (NEW!)
Volume and Download bar customization (NEW!)
Flashing script for Data++ Roms
Popup windows customization
Support for stock odexed roms
Support for GB roms with Sense
Optional Theme preview
Overscroll glowing
Font packs
Supporting Theme Chooser for CM7 roms
Enable transparency in status bar for GB roms
Supporting Gingerbread roms
Edify and Amend installation script
Supporting hdpi/mdpi/ldpi roms
Patch9 images auto-fix
Super Circle Battery with %, version [A-P]
Custom style battery, version Z
Themed icons for status bar
Uni-color icons
Customizable notification drop-down window
Bootanimation changer
Corrected files for popular roms/themes
Custom battery for MIUI rom
Showing battery % while charging
Custom charging animations
Windows animations
Icons for Notification Power Buttons

Heb hem zelf al een paar keer gebruikt en ondanks dat het in het begin niet lukte (lag aan de site) ging het daarna perfect. Heb nog niet alles geprobeerd maar de belangrijkste voor mij werkte. ( o.a batterij en wifi en gsm signal )

Volgens mij heb ik hierover slechts 1 keer iemand gehoord en dat was niet in dit topic maar "ergens" in het "Het Galaxy S II topic deel ? ".
Toch vind ik dat dit hier wel op zijn plaats is.

Hoop dat jullie er weer iets aan hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Volgens mij hoort themes in een ander topic, het heeft vrij weinig te maken met het flashen van custom roms/firmwares. :p

maar tis idd wel nice.

[ Voor 9% gewijzigd door lordMocro op 11-06-2011 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
lordMocro schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 16:22:
Volgens mij hoort themes in een ander topic, het heeft vrij weinig te maken met het flashen van custom roms/firmwares. :p

maar tis idd wel nice.
Je kan dit alleen op een fijne manier doen als je gebruikt maakt van CWM. Wat dus wel weer hier thuis hoort.
Het gaat me ook niet zozeer om de themes maar meer het customizen. Custom roms hebben tenslotte ook andere themes toch? Nu kan je je eigen custom rom verder customizen door ook wat visuele dingen nog te veranderen.
Vind dat het hier best wel kan. Maar dat is mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:59
Ik heb al wat zitten zoeken naar het updaten met Odin naar een officiële firmware, maar vond nergens of je garantie dan vervalt. Want ik las iets van een counter ofzoiets die bijhoudt hoeveel keer je een ROM hebt geflasht.
En is de nieuwste firmware KE8? EDIT: is blijkbaar hetzelfde als KE7 maar dan voor India.

[ Voor 10% gewijzigd door Jo... op 11-06-2011 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gohan040 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 16:31:
Je kan dit alleen op een fijne manier doen als je gebruikt maakt van CWM.
Niet zozeer. Uit de zip die je van die site download haal ik altijd gewoon de framework-res.apk, pas deze zelf nog een beetje aan en zet hem gewoon met Root Explorer op de juiste plaats. Reboot en klaar.
CWM is wel makkelijk, dat natuurlijk wel, maar geheel niet noodzakelijk :P Deed dit al lang vóór CWM :)

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 11-06-2011 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Laatst online: 19:34

Satom

Verzamel ervaringen

Zit nu ook met het idee om custom rom erop te gaan zetten, maar zit met de vraag

1. Als ik lite ning rom erop zet, kan ik dan ook nog ooit weer terug naar fabriek instellingen,
Zoja gewoon via privacy - herstellen?

2. Ik las iets over het backuppen van het bestand waar imei nr inzit, dit kan pas na het rooten neemik aan

sory als deze vragen ook overal te vinden zijn..

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 18:38
Gohan040 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 16:31:
[...]

Je kan dit alleen op een fijne manier doen als je gebruikt maakt van CWM. Wat dus wel weer hier thuis hoort.
Het gaat me ook niet zozeer om de themes maar meer het customizen. Custom roms hebben tenslotte ook andere themes toch? Nu kan je je eigen custom rom verder customizen door ook wat visuele dingen nog te veranderen.
Vind dat het hier best wel kan. Maar dat is mijn mening
+1

Customizen is tweaken! Daar zijn we hier voor! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Vliegtuig02 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 22:52:
Zit nu ook met het idee om custom rom erop te gaan zetten, maar zit met de vraag

1. Als ik lite ning rom erop zet, kan ik dan ook nog ooit weer terug naar fabriek instellingen,
Zoja gewoon via privacy - herstellen?

2. Ik las iets over het backuppen van het bestand waar imei nr inzit, dit kan pas na het rooten neemik aan

sory als deze vragen ook overal te vinden zijn..

Alvast bedankt
1. op samfirmware zijn stock roms te vinden. als je deze flasht met odin, ben je weer helemaal orgineel.. let wel op dat er een flash counter in je download mode zit.. (op te lossen met een jig, even over inlezen)

2. dit gaat over je /esf.. deze map staat op de root van je sgs2.. met root explore kan deze gemakkelijk gekopieerd worden. hiervoor moet je toestel wel geroot zijn ja.. er zijn ook mogelijkheden dit te doen met adb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil mijn telefoon updaten van XWKE2 naar XWKE7 zie

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278

nu is mijn vraag wat zijn de voordelen van XWKE7 kan hier eigenlijk niet zo veel
over vinden....

En als ik dit doe krijg je dan later geen problemen met update's via KIES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Oeps dubbel post

[ Voor 96% gewijzigd door Gohan040 op 12-06-2011 15:46 . Reden: dubbel post ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Brad Pitt schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 22:22:
[...]

Niet zozeer. Uit de zip die je van die site download haal ik altijd gewoon de framework-res.apk, pas deze zelf nog een beetje aan en zet hem gewoon met Root Explorer op de juiste plaats. Reboot en klaar.
CWM is wel makkelijk, dat natuurlijk wel, maar geheel niet noodzakelijk :P Deed dit al lang vóór CWM :)
Daar heb je idd gelijk in. Had misschien "alleen" weg moeten laten.
Heb het zelf zo ook al een keer gedaan maar na een reboot kreeg ik een loop van error meldingen en kon ik dmv CWM gelukkig met een zip de boel vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
Weet iemand hoe ik de stock overscroll effect terug kan krijgen? Ik vind de "glow" wel mooi, maar niet dat het abrupt stopt als je bij het einde bent aangekomen van een scrollpagina.

Ik zit op 1.3 lite'ning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Wil mijn telefoon updaten van XWKE2 naar XWKE7 zie

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278

nu is mijn vraag wat zijn de voordelen van XWKE7 kan hier eigenlijk niet zo veel
over vinden....
Wat precies de voordelen zijn, weet ik niet. Ik merkte wel dat de ontvangst van zowel Wifi als Telefoonsignaal stukken beter was. Dat was tenminste één van de voordelen.
En als ik dit doe krijg je dan later geen problemen met update's via KIES
Kies updaten gaat niet werken nie...
Bij mij werkte dat in ieder geval niet meer na die update, maar dat is met vrijwel iedere andere custom-rom en/of handmatige firmwareupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Zojuist ook "Lite'ning 1.3" geflasht en middels Titaniumbackup en deze lijst alle "crap" die voor mij niet wenselijk is verwijderd. Vind het toch wel prettig als er alleen maar apps opstaan die ik wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al de nederlandse ke7 geprobeerd, hoe is die? Is het de moeite waard of kan ik beter wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kam3
Vandaag is de KF1 Firmware uitgelekt

I9100XWKF1.rar (294.84 MB)
http://www.multiupload.com/BC8NY8QUHV
pass: samfirmware.com

Android 2.3.3

Heb hem zelf nog niet kunnen testen!

[ Voor 17% gewijzigd door Kam3 op 13-06-2011 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenles
  • Laatst online: 18-04-2023
Bron ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Samfirmware

Username / PW benodigd.

[ Voor 79% gewijzigd door ApOE op 13-06-2011 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kam3
Jep thanks!

@Kenles vandaar de mirror! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenles
klasse ,ik ga hem downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
A-Vu schreef op maandag 13 juni 2011 @ 14:41:
Vandaag is de KF1 Firmware uitgelekt

I9100XWKF1.rar (294.84 MB)
http://www.multiupload.com/BC8NY8QUHV
pass: samfirmware.com

Android 2.3.3

Heb hem zelf nog niet kunnen testen!
Jammer, had gehoopt dat KFx 2.3.4 zou worden...

De Galaxy S heeft het kennelijk al, hoop dat het voor de SII niet te lang op zich laat wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenles
welke moet ik nou gebruiken ?
alleen de pda toch met odin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Laatst online: 04-02-2020
Ik heb

PDA: I9100XWKE2
Phone: I9100XXKDJ (dus raar gezien niet een cijfer op het eind)
CSC: I9100XENKE1

Aangezien er nog geen XEN CSC is zullen we dus moeten wachten. In de KF1 die nu beschikbaar is zit namelijk geen XEN zover ik zie.

[ Voor 86% gewijzigd door Pyrone89 op 13-06-2011 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik via odin zometeen KF1 flash (draai nu stock KE2, die kwam out of the box), is het dan gewoon een update en blijft alles op het toestel, zoals berichten contacten instellingen apss enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRPeeX
  • Laatst online: 12-06-2022
Kan ik na mijn firmware upgrade naar XWKE7 ergens nog terugvinden wat de originele firmware was? Blijkbaar zit dat ergens in een of ander cash-geheugen en kan je dit cash-geheugen volledig wissen. Maar kan je het ook lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
eRPeeX schreef op maandag 13 juni 2011 @ 22:20:
Kan ik na mijn firmware upgrade naar XWKE7 ergens nog terugvinden wat de originele firmware was? Blijkbaar zit dat ergens in een of ander cash-geheugen en kan je dit cash-geheugen volledig wissen. Maar kan je het ook lezen?
Hmmm, leuk idee ja.

Zelf wil ik ook het cash-geheugen zien.
Liefst hardcopy ook.

Awel.
Genoeg goedkope l0l.
Sorry, na het flashen heb je nieuwe firmware. Wat je voorheen had zul je dus even moeten noteren voordat je daaraaan begint!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
  • Laatst online: 29-08 20:08
Volgens mij wiped hij alleen als je de .pit file gebruikt. En wat ik daar van weet heb je die zelden nodig. In dit geval waarschijnlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
Lennyz schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 08:30:
[...]

Volgens mij wiped hij alleen als je de .pit file gebruikt. En wat ik daar van weet heb je die zelden nodig. In dit geval waarschijnlijk niet.
You must extract the files,then you got three files,and then you have also the pitfile.In odin with one file repartition off.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:02
Gisteren dat topic ook nog doorgelezen maar het werd me niet helemaal duidelijk of er zonder de pit inderdaad niet werd gewiped of niet. Ik heb hierdoor nog maar even gewacht met flashen.

Waarvoor is die pit-file normaal gesproken dan?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
l3art schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 08:49:
Gisteren dat topic ook nog doorgelezen maar het werd me niet helemaal duidelijk of er zonder de pit inderdaad niet werd gewiped of niet. Ik heb hierdoor nog maar even gewacht met flashen.

Waarvoor is die pit-file normaal gesproken dan?
.PIT refers to the partition information table you only need it if you screw up your partition table or if the firmware specifically requires it because of a change in the partition table layout. It's very likely you may never have to use this.

Vanaf nu stop ik met citeren van XDA, ik denk dat ook hiet geldt dat we geen dingen gaan bespreken die makkelijk te vinden zijn. Als je wil gaan flashen is dit een goed begin: klik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Laatst online: 22:52

Audione0

Strijdt der titanen

Nadat ik een rom geflashed heb krijg ik soms een uitroepteken in een geel driehoek te zien als het toestel opstart? Heb ik dan iets fout gedaan? Want de rom boot wel gewoon en werkt verder goed.

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 08:01
It is definitely possible to remove that pesky warning triangle during boot when running a custom kernel, though you should be well aware that this method does NOT reset the custom kernel flash counter. The steps are not complicated, but they aren't easy either, so read well.

(1) Make sure you have CF-Root flashed (see the first post). You must have the "CWM Manager" app available.

(2) Make sure you have the same version of CF-Root extracted until you have the zImage file. (ZIP --> extract --> TAR --> extract --> zImage).

(3) Push the zImage file to /sdcard . It must still be called zImage !

(4) Find an original Samsung signed stock kernel (preferably from the same stock firmware you have, but it's not terribly important)

(5) Reboot into download mode (adb reboot download, or boot the device with home and volume-down pressed)

(6) Fire up ODIN, and flash the Samsung kernel

(7) Boot the device with the stock kernel. CWM Manager will still be available.

(8) Start CWM Manager, select Flash Kernel, and select the zImage from CF-Root you previously put on your SD-card. The kernel will flash and the device will reboot.

(9) You will now notice you no longer have the warning triangle during boot, but you are actually running CF-Root with all it's goodies!

(10) In the future, if you only use the Flash Kernel option inside CWM Manager instead of ODIN, the triangle will not return, neither will your flash counter increase. But keep in mind, that CWM Manager can only handle a direct "zImage" if you are NOT running a kernel with full busybox support (this is currently needed for flashing kernels out of .TAR and .ZIP files)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of je geeft een paar Euro uit en je bent klaar binnen drie seconden zonder enig gehassle whatsoever :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 15-09 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

^Huh? :?

Raadsels? Of je spreekt geheimtaal. ;)

[ Voor 72% gewijzigd door sjaool op 14-06-2011 20:51 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjaool schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:51:
^Huh? :?

Raadsels? Of je spreekt geheimtaal. ;)
Jig, als in USB.

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 14-06-2011 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:59

Oekol

waka waka hey hey

Als ik via ODIN KE7 of de nieuwere versie erop zet, wat ben ik dan allemaal kwijt? Foto's en video's kan ik backuppen en nummers zijn sync via google. Maar afgezien van de apps wat ben ik kwijt wat belangrijk is?

Ik weet dat met customs roms alles weg is. (maar kan je terugzetten met die backup progjes)

En als ik root, ben ik dan wel meer dingen kwijt?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leoon. schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 21:30:
Als ik via ODIN KE7 of de nieuwere versie erop zet, wat ben ik dan allemaal kwijt? Foto's en video's kan ik backuppen en nummers zijn sync via google. Maar afgezien van de apps wat ben ik kwijt wat belangrijk is?

Ik weet dat met customs roms alles weg is. (maar kan je terugzetten met die backup progjes)

En als ik root, ben ik dan wel meer dingen kwijt?
Fijn, een crosspost met gewoon wederom dezelfde onwaarheden er in?! Misschien was een kleine aanpassing wel leuk geweest. Andere mensen helpen je vast wel verder, met mazzel bij beide topics! Succes d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
Zou iemand voor mij met een versie vóór KF1 het programma kies.apk willen uploaden O+ ??

Ik verbind namelijk met KIES en bij de KF1 versie zit die apk er niet in :(, als iemand met root dat zou willen doen ben ik je eeuwig dankbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier de screen-off animatie geïnstalleerd? linkje: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1064037
En zo ja welke ROM draai je?
Weet iemand of het mogelijk is CRT animatie op KE2 (stock rom met cf-root) te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Brad Pitt schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 21:34:
[...]

Fijn, een crosspost met gewoon wederom dezelfde onwaarheden er in?! Misschien was een kleine aanpassing wel leuk geweest. Andere mensen helpen je vast wel verder, met mazzel bij beide topics! Succes d:)b
Heb aanpassing gedaan? omdat je met titanium pro terug kan zetten toch?
je vroeg me om hier te posten, ik dacht ook dat ik dat eerst deed maar stond update van camera boven me . dus dacht dat ik in goede topic zat!

[ Voor 15% gewijzigd door Oekol op 14-06-2011 22:05 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice! Toch nog vandaag zoals aangekondigd :P Helaas nog geen 2.3.4 dus battery drain zal gewoon nog aanwezig zijn ondanks dat er nu uiteraard ook weer talloze mensen zijn waarbij het "perfect" is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
Gaat rap met die updates!

Die updates zoals voor de camera, die worden toch automatisch meegebakken in de ROMs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyrddinLXXIIX schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 23:06:
Die updates zoals voor de camera, die worden toch automatisch meegebakken in de ROMs?
Even de changenotes lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 15-09 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Ah, de Jig. Dank u. :)

[ Voor 25% gewijzigd door sjaool op 14-06-2011 23:18 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
Brad Pitt schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 23:11:
[...]

Even de changenotes lezen :)
Tuurlijk, maar dat zijn alleen de dingen die Litepro gedaan heeft.

Bij die updates KE3, KE7 en KF1 etc zie je nergens wat Samsung eraan heeft gedaan, daar is geen officiele changelog van begrijp ik!?

Awel, zal het snel genoeg merken na het flashen door de cam-versie te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyrddinLXXIIX schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 23:18:
Awel, zal het snel genoeg merken na het flashen door de cam-versie te checken.
Het is deze :P Inclusief gratis kleurtje in het midden dus.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/SC20110614-232216.jpeg

[ Voor 7% gewijzigd door Brad Pitt op 14-06-2011 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Laatst online: 22:52

Audione0

Strijdt der titanen

Heeft iemand misschien een antwoord op mijn vraag over het gele uitroepteken die ik tezien krijg als ik de tel op moet starten..Deze vraag had ene paar posts terug gemeld.. Ik ben nl bang dat ik iets verkeerd gedaan heb:S

Toestel werk verder wel gewoon naar behoren.. vind het alleen vreemd..

alvast bedankt!

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Audione0 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 00:02:
Heeft iemand misschien een antwoord op mijn vraag over het gele uitroepteken die ik tezien krijg als ik de tel op moet starten..Deze vraag had ene paar posts terug gemeld.. Ik ben nl bang dat ik iets verkeerd gedaan heb:S

Toestel werk verder wel gewoon naar behoren.. vind het alleen vreemd..

alvast bedankt!
Dat moet je gewoon negeren, komt omdat je dan zelf via odin of hoe dan ook een versie erop hebt gezet en met flashen 'waarschuwen ' ze dan zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik nog steeds root en overclock als ik straks, wanneer de upgrade 2.3.4 is vrijgegeven, deze installeer? Of is het noodzakelijk of aan te raden eerst terug te flashen naar de originele kernel, daarna te upgraden (en vervolgens weer te roten en overclocken)?

Mijn excuses als deze vraag al gesteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 00:28:
hoop tekst?

Oftewel je wil niet de moeite doen om überhaupt een poging te wagen dmv simpel zoeken, maar verwacht wel van ons dat we het antwoord zo even oplepelen?

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 08:01
Lees je uberhaupt wel?. 2 antwoorden worden gegeven na je vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 00:28:
Heb ik nog steeds root en overclock als ik straks, wanneer de upgrade 2.3.4 is vrijgegeven, deze installeer? Of is het noodzakelijk of aan te raden eerst terug te flashen naar de originele kernel, daarna te upgraden (en vervolgens weer te roten en overclocken)?

sorry/...

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2011 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Occy74 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 00:47:
[...]
Oftewel je wil niet de moeite doen om überhaupt een poging te wagen dmv simpel zoeken, maar verwacht wel van ons dat we het antwoord zo even oplepelen?
Een paar weken geleden las ik (overigens niet hier) dat voor het upgraden via Kies het beter was om bijvoorbeeld de TW Launcher weer terug te zetten. De reden daarvoor weet ik niet meer en ik kan dat artikel niet meer terugvinden.
Verder kom ik met de zoekopdrachten steeds uit bij mijn eigen post. Dat kan natuurlijk allerlei oorzaken hebben, vandaar mijn voorbehoud.
En mijn verwachtingen zijn heel laag, maar niet geschoten is altijd mis.
Pagina: 1 ... 5 ... 118 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.