Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turk schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:33:
vandaag paar keer overgestapt naar ICS, maar ik ben er nog niet helemaal tevreden over.
Ik heb WanamLite v7.2 en ICS REMIX ROM v7.2 geprobeert.
Alleen loopt hij elke keer vertraging op, en crashed hij de app waar ik mee bezig ben.

Ik gebruik nu NDT MIUI GINGER 2.3.7 v14.0 met Siyah2.6.7 en kan ongeveer 1,5 dag met Facebook, Twitter, Whatsapp, WordFeud, WordPress vaak in gebruik (de een wat minder als de ander).

Helaas heb ik daar nu geen screen van aangezien ik net weer terug zit op mijn gerestorede NDT MIUI

Ik wacht nog wel even met het overgaan op ICS, naar mijn mening zijn we er nog niet helemaal
klopt, het is nog niet helemaal lekker op dit moment..
de beste variant vind ik nog CM9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 16:37
Op XDA heeft een user een behoorlijke vergelijkings test gedaan met een aantal kernels.

http://forum.xda-develope...ead.php?t=1351191&page=66
zo te zien komt de Phenomenal 2.0 Extreme goed uit de test.
Ik ga hem zelf ook even flashen en testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 18:04
Mistermo schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:54:
Op XDA heeft een user een behoorlijke vergelijkings test gedaan met een aantal kernels.

http://forum.xda-develope...ead.php?t=1351191&page=66
zo te zien komt de Phenomenal 2.0 Extreme goed uit de test.
Ik ga hem zelf ook even flashen en testen.
Kwam 'm ook tegen en ben er nu ook mee bezig.
Heb wel de normal genomen.

Wel een nadeel van CriskeloROM dat de Jkay app niet goed werkt. De lockscreen doet het niet goed. En de power on/off toets laat niet meer de opties zien die ingesteld staan en de CRT effect doet het ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snakeye2209 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:05:
en de CRT effect doet het ook niet...
Die is na verloop van tijd toch corrupt en heb om die reden maar helemaal uit gezet :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
Brad Pitt schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:07:
[...]

Die is na verloop van tijd toch corrupt en heb om die reden maar helemaal uit gezet :)
Hoelang is 'verloop van tijd"? heb er weken plezier van gehad :P

En vandaag mijn eerste echte vastloper gehad. Tijdens MX video een DIVX video aan het kijken.... hmm ff in de gaten houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Brad Pitt schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:07:
Heb daar helemaal geen last van, hij CRTt lekker door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
businka19 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:21:
Heb daar helemaal geen last van, hij CRTt lekker door :P
Dan hebben jullie allemaal wat andere kwaliteits-eisen blijkbaar :) Eén maal een screenshot maken en hij is corrupt. Makkelijkste manier om het weer goed te krijgen is dan een reboot. Tot je weer een screenshot maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
Brad Pitt schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:26:
[...]

Dan hebben jullie allemaal wat andere kwaliteits-eisen blijkbaar :) Eén maal een screenshot maken en hij is corrupt. Makkelijkste manier om het weer goed te krijgen is dan een reboot. Tot je weer een screenshot maakt.
Daar heb ik geen last van. Zelfs na screenshot doet CRT het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mistermo schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:45:
Daar heb ik geen last van. Zelfs na screenshot doet CRT het prima.
Okay :) Dan zie jij het dus gewoon niet, en da's maar beter ook, kan je het tenminste blijven gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

[...]

Haha. Ik dacht altijd dat het gewoon bij het oude crt effect hoorde ;-). Maar nu je het zegt is ie anders na een screenshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blindfold schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:47:
Haha. Ik dacht altijd dat het gewoon bij het oude crt effect hoorde ;-). Maar nu je het zegt is ie anders na een screenshot.
Ah gelukkig, toch nog enige bijval van iemand die het wél ziet :P Zo jammer die artefacts, maar jaaa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Brad Pitt schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:48:
[...]

Ah gelukkig, toch nog enige bijval van iemand die het wél ziet :P Zo jammer die artefacts, maar jaaa.
Het was me al een keer opgevallen dat ie anders was dan eerst, maar ik dacht dat ik gewoon een andere versie had in m'n Rom.
Maar ondanks dat het dus een foutje is, wordt ie stiekem wel authentieker, want een CRT tv ging nooit zo netjes uit als dat ie origineel was.
Als je jezelf kunt overtuigen dat ie eigenlijk niet goed is totdat je een screenshot maakt, kun je er misschien weer van genieten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:02
Ik heb ze ook wel eens gezien toen ik een screenshot maakte. Gelukkig is screenshots maken van m'n foon niet echt een wekelijks of zelfs maandelijks terugkerend iets dus ik heb er geen last van.
Dat CRT-effect vind ik juist hartstikke geinig. Ook al heeft ie artifacts na een screenshot, het rebooten van de foon is wel iets wat wekelijks terugkeert.

Mierenneuken noem ik dat.

[ Voor 3% gewijzigd door AzzKickah op 18-01-2012 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AzzKickah schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:54:
Gelukkig is screenshots maken van m'n foon niet echt een wekelijks of zelfs maandelijks terugkerend iets dus ik heb er geen last van.
Als je iemand probeert te helpen met een software-instelling maak je daar vaak even een dumpje van. Snap dat dat niet voor iedereen is weggelegd nee. Na zo'n actie heb je dus artefacts @ CRT-effect.
Ik noem dat behulpzaam zijn, maar zo zal iedereen er zijn benamingen voor hebben denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

AzzKickah schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:54:
Ik heb ze ook wel eens gezien toen ik een screenshot maakte. Gelukkig is screenshots maken van m'n foon niet echt een wekelijks of zelfs maandelijks terugkerend iets dus ik heb er geen last van.
Dat CRT-effect vind ik juist hartstikke geinig. Ook al heeft ie artifacts na een screenshot, het rebooten van de foon is wel iets wat wekelijks terugkeert.

Ik screenshot me juist helemaal suf. In Whatsapp met wat Android vrienden een groepje en elke keer screenshots van apps die je gebruikt, of laten zien waar instellingen staan (of je nieuwe rom showen natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 23-09 10:19
Voor ISC/Cm9 gebruikers:
Theme voor ICS....bootanimation.zip met Rootexplorer naar system/media override it..
Weet niet of deze al voorbij is gekomen?..dus bij deze.
;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-10 14:19
thezahir schreef op zondag 15 januari 2012 @ 06:32:
Hallo,
ik heb mijn sgs2 geroot en draai nu galnet miui. Maar ik vind de batterij veel te snel leeg gaan en wil bovendien zometeen naar de ICS versie van Samsung (met Touchwiz). Mijn vraag: hoe doe ik dit? Moet ik dan unrooten en zoja, hoe doe ik dat? En hoe krijg ik dan weer touchwiz met een officiële Samsung built op m'n toestel?
Vanaf welke versie kernel heb je dat gedaan? Mijne zit namelijk vast in een bootloopje, kon niet echt een oplossing vinden op hun forum. Nu maar weer even terug op stock met CWM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Brad Pitt schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:57:

[...]

Ik noem dat behulpzaam zijn, maar zo zal iedereen er zijn benamingen voor hebben denk ik.
Piepen over artifacts noem ik mierenneuken.
Mensen helpen met screenshots noem ik ook behulpzaam zijn.

Snap niet waar jij dat andere nou weer vandaan haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AzzKickah schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:56:
Piepen over artifacts noem ik mierenneuken.
Beweren dat ze er niet zijn vind ik nog veel erger. Met oogkleppengedrag help je echt werkelijk niemand iets.

Maar goed, wederom allemaal mega offtopic geleuter om niets.

[ Voor 10% gewijzigd door Brad Pitt op 18-01-2012 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.mojodojo.co.za/wp-content/uploads/2011/04/bitch-fight-466x302.jpg

Stelletje mekkerende wijven, dat zijn jullie!

[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2012 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet zoveel in. Ga gewoon nooit meer reageren op bepaalde mensen, is fijner qua bloeddruk, sfeer, etc. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He dat was een snelle quote, m'n edit is veel leuker, even van profiteren voor het modje komt ;)

Maar de sfeer mag wel wat beter ja, dit topic springt er behoorlijk negatief uit.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2012 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-10 14:52
Pfff.... whats app with this :

http://www.xda-developers.com/sopa/

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-02-2024
wat daarmee is? stemmen tegen de SOPA. et eerste stapje internetcensuur aan te brengen :S

maargoed ik dacht dat t hier over custom roms ging en niet over ruzieende wijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja wist dat ging komen dus gelukkig vanmorgen al de XDA tabs afgelopen :P Jammer dat wij niet kunnen voten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 23-09 10:19
Een protest komende 12 uur..net als wikipedia (US).

Edit: TE laat ;)

[ Voor 24% gewijzigd door silitek op 18-01-2012 15:30 . Reden: toevoeging ]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-10 14:52
Had nog een paar zipcodes geprobeerd. En kwam er wel doorheen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
m.lammers schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:30:
Had nog een paar zipcodes geprobeerd. En kwam er wel doorheen :P
Ook maar even gedaan ja. The sooner online the better :P

[Edit] 32.500 nu (half zes), zijn al op twee derde :)

[ Voor 12% gewijzigd door Brad Pitt op 18-01-2012 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39
Brad Pitt schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:36:
[...]

Ook maar even gedaan ja. The sooner online the better :P
Uhu, want als ik het goed heb, zou vandaag NEAK 1.3.2 gereleased worden :9

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AllSeeyinEye schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:01:
Die kan je ook gewoon ff halen van code.google.com hè... :P

[ Voor 11% gewijzigd door Brad Pitt op 18-01-2012 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Kuipers
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09-09 16:52
Razer schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:06:
[...]
Ik heb gisteren deze geflashed:
http://wanamlite.com/2011...exed-stock-2-3-6-rtl-fix/
Daarna Vertumus ICS Theme met JKay geflashed en daarna nog SpeedMod Kernel K2-18 werkt super! :*)
Ik heb dezelfde firmware en kernel geinstalleerd, en ik ben zeer tevreden over de accuduur en stabiliteit. Ik heb alleen een vraag over swype. Alles lijkt erop dat swype geinstalleerd is, maar ik kan het toetsenbord niet kiezen. In /system/app staat swype.apk, maar die kan ik ook niet installeren, melding "Dit is een systeemapplicatie. Wilt u deze vervangen?". Als ik dan OK kies krijg je de melding "Applicatie niet geinstalleerd". Weet iemand hoe ik swype weer aan de gang krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R Kuipers schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 22:18:
[...]
Weet iemand hoe ik swype weer aan de gang krijg?
Swype.apk verwijderen en dan gewoon een andere/nieuwe versie downloaden en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-10 14:20
[...]

Je kan het ook oplossen door een screenshot te maken van een geheel wit scherm, op een of andere manier werkt dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
imeR schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 08:11:
Je kan het ook oplossen door een screenshot te maken van een geheel wit scherm, op een of andere manier werkt dat :P
Niet bij iedereen. Geprobeerd bij een vriend van mij (draait Litening) en daar werkte het absoluut niet. Anders had ik dat er wel even bij vermeld inderdaad ja. Dat het bij anderen wel kan werken is mogelijk hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
Gister dus de Phenomenal 2.2 blue normal als Kernell genomen icm met CriskeloROM V38, maar had gister dus 2 vastlopers gehad. 1 tijdens MXvideo en 1 tijdens internetten met Dolphin.
Ik heb dat eigenlijk nooit gehad in de 3 maanden dat ik mijn telefoon heb, dus ben maar weer overgegaan naar Siyah 2.6.7.
Wel 1 spontane reboot gehad, als het weer gebeurd ga ik naar Siyah 2.6.6 want dat liep soepeltjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
Snakeye2209 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 08:59:
Gister dus de Phenomenal 2.2 blue normal als Kernell genomen icm met CriskeloROM V38, maar had gister dus 2 vastlopers gehad. 1 tijdens MXvideo en 1 tijdens internetten met Dolphin.
Ik heb dat eigenlijk nooit gehad in de 3 maanden dat ik mijn telefoon heb, dus ben maar weer overgegaan naar Siyah 2.6.7.
Wel 1 spontane reboot gehad, als het weer gebeurd ga ik naar Siyah 2.6.6 want dat liep soepeltjes :)
Ik was wel van plan om Phenomenal 2.2 black Extreme te proberen maar ik begin nu toch te twijfelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
Mistermo schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:12:
[...]

Ik was wel van plan om Phenomenal 2.2 black Extreme te proberen maar ik begin nu toch te twijfelen...
Gewoon proberen, je kunt natuurlijk altijd terug schakelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
Snakeye2209 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:14:
[...]

Gewoon proberen, je kunt natuurlijk altijd terug schakelen. ;)
helemaal waar. We zijn niet voor niets tweakers. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mistermo schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:12:
Gebruik nu even Phenomenal Blue Extreme. Op zich erg smooth en snel, dat is erg okay. Ook deze kernel slaat uiteraard (want Speedmod based) 1000MHz over als actieve CPU-snelheid, heb dat nut nooit echt begrepen. Merk alleen geen verschil qua drain met bijv. Neak, die minimaal even snel is naar mijn mening.

Optisch sowieso en ook in (vaak weinig zeggende maar toch leuk zijnde om te kunnen vergelijken) benchmarks (haal bijv. met Neak 1.3 (en GPU op 400MHz) een score van 58.9 fps met Nenamark2 en da's érg okay :P ).
Dus ga denk ik na deze test maar weer terug. Versie 1.31 van Neak doet hier niet dus wacht even op 1.32.

[ Voor 24% gewijzigd door Brad Pitt op 19-01-2012 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Wie van jullie draaien eigenlijk al (alpha/beta) android 4.0 mods en in hoeverre zijn jullie daar tevreden over? Ik heb heel kort even de CM9 alpha versie gedraaid, maar daarbij had ik de bug dat hij niks van m'n SD kaart (zowel intern als extern) wilde lezen en daardoor kon ik m'n data backup niet terugzetten. Dus ben weer teruggegaan naar officiele 2.3.6 (met root). Maar zodra er een werkbare versie van 4.0 is, ben ik in hoge mate geinteresseerd. Heb er al even van mogen proeven, en dat zag er fantastisch uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Morgoth schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:43:
Wie van jullie draaien eigenlijk al (alpha/beta) android 4.0 mods en in hoeverre zijn jullie daar tevreden over? Ik heb heel kort even de CM9 alpha versie gedraaid, maar daarbij had ik de bug dat hij niks van m'n SD kaart (zowel intern als extern) wilde lezen en daardoor kon ik m'n data backup niet terugzetten. Dus ben weer teruggegaan naar officiele 2.3.6 (met root). Maar zodra er een werkbare versie van 4.0 is, ben ik in hoge mate geinteresseerd. Heb er al even van mogen proeven, en dat zag er fantastisch uit!
Draai hier al 2 weken CM9, doet het meer dan prima :) Enige nadeel is dat ik nog geen filmpjes af kan spelen en niet kan filmen. Maar dat komt wel! Verder werkt ie prima en is de accu in die ROM ook goed!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-10 11:19
Na een aantal weken CM9 te hebben gedraaid ben ik nu bij de 'Samsung' android 4.0 aangeland. Er zijn verschillende roms te vinden die voorzien zijn van een AOSP theme en veel AOSP applicaties (Wanamlite, ICS Remix, Pure ICS en Simplistic ICS).
Ik gebruik nu Simplistic ICS omdat hier alle Samsung bloatware uit is, de dev enorm goede support geeft en het er gewoon goed uit ziet. Videos werken, USB werkt, batterijtijd is net zo goed als op 2.3 voor mij. Het enige dat ik enorm mis ten opzichte van CM9 is de enorm mooie telefoon applicatie ..
Terug gaan naar 2.3 is geen optie meer voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xheroxkefx
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-03 15:56
Vin87 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:49:
Na een aantal weken CM9 te hebben gedraaid ben ik nu bij de 'Samsung' android 4.0 aangeland. Er zijn verschillende roms te vinden die voorzien zijn van een AOSP theme en veel AOSP applicaties (Wanamlite, ICS Remix, Pure ICS en Simplistic ICS).
Ik gebruik nu Simplistic ICS omdat hier alle Samsung bloatware uit is, de dev enorm goede support geeft en het er gewoon goed uit ziet. Videos werken, USB werkt, batterijtijd is net zo goed als op 2.3 voor mij. Het enige dat ik enorm mis ten opzichte van CM9 is de enorm mooie telefoon applicatie ..
Ben het helemaal met je eens, 4.0.3 is t.o.v 2.3 echt een goede vooruitgang.

Ik draai nu Wanamlite 7.3 op kernel KP8 bloatware zelf verwijdert echt erg tevreden over!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Hmm, die Simplistic ga ik ook eens even flashen vandaag! Ziet er interessant uit, en als filmen en USB gewoon werkt.. :)

Edit: t***ring wat gaat die download traag zeg, 30kb/sec -O- Nou, tot over 1 uur en 3 kwartier dan maar :P

[ Voor 6% gewijzigd door AzzKickah op 19-01-2012 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turk
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-09 09:28
AzzKickah schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:32:
[...]

Hmm, die Simplistic ga ik ook eens even flashen vandaag! Ziet er interessant uit, en als filmen en USB gewoon werkt.. :)
Ben nu ook bezig met Simplistic binnen te halen. Mijn MIUI begint jaloers te worden volgens mij, want hij zet 10x per seconde (om de paar minuten) de carkit stand aan.. Héél irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 18:38
Turk schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:35:
Ben nu ook bezig met Simplistic binnen te halen. Mijn MIUI begint jaloers te worden volgens mij, want hij zet 10x per seconde (om de paar minuten) de carkit stand aan.. Héél irritant
Welke Miui draai je, want als die de carkit stand aan zet kan het nog wel eens zijn dat je usb poort niet goed meer is..

Hoop voor je dat het aan de rom ligt..!

Uit bezorgdheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Nou ik heb Simplistic er ook opgezet en voelt erg goed aan, lekker soepel en de camera doet perfect, maar.... de Market doet het niet? :? Krijg telkens Server Error. Maar WiFi en 3G doen het gewoon.

Doet de Market bij jou wel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
AzzKickah schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:53:
[...]

Nou ik heb Simplistic er ook opgezet en voelt erg goed aan, lekker soepel en de camera doet perfect, maar.... de Market doet het niet? :? Krijg telkens Server Error. Maar WiFi en 3G doen het gewoon.

Doet de Market bij jou wel??
Bij mij werkt de market wel, maar je error komt wel bekend voor. Ik heb hem op andere ICS roms ook wel eens gehad, maar alleen als ik op WIFI zat, Wifi uit > reboot > market openen met G/3G/H en hij deed het wel. Nu schijnt er nog een makkelijkere oplossing te zijn, namelijk:
quote: XDA
Simple solution for those having "Server error" in the Market on initial flash, simply

Go to Settings > Language & keyboard > Language and select your preferred language even though its already selected.

Now try accessing the Market and you should get the T&C accept/decline popup and it will work properly.
No reboot, no clearing of data and no wiping cache needed.
Lemme know if it works for you guys.
Werkt het dan nog niet? Dan wellicht Instellingen > Apps > Alles > Market > "Gedwongen stoppen" en "Gegevens wissen"

[ Voor 5% gewijzigd door Vin87 op 19-01-2012 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Yep, heb hem aan de praat gekregen met je trucje van WiFi uit, aan, reboot, met 3G de Market op.

Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 06:52
Ik zie het volgende staan op XDA bij Simplistic ICS
RC4(Coming soon):
Will Change Modem for a more stable one
Will Change kernel to eliminate random reboots introduced in RC3 (due to change of kernel), and if anyone will have data problems I'll provide a fix
Replace Samsung's Calendar with AOSP Calendar
Add Samsung's Gallery along with AOSP Gallery (to get rid of lockscreen problems)
Theme Status bar to blue
Increase Stability.
Werkt RC3 al wel goed dan, en kan iemand even checken of de FM radio er nog wel in zit?

Nog een vraagje, ik heb nu Bezke draaien, die is natuurlijk ook op Samsungs eigen rom gebaseerd. Kan ik deze er gewoon over heen zetten? Of moet ik toch maar even data wipe doen en alles met titanium backup terug zetten?

[ Voor 16% gewijzigd door TheFes op 19-01-2012 14:53 ]

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Je hebt gelijk, het ligt aan de kwaliteits-eisen :P
Brad Pitt schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:45:
Dus ga denk ik na deze test maar weer terug. Versie 1.31 van Neak doet hier niet dus wacht even op 1.32.
Klopt het dat Neak 1.3.x niet herkend wordt door CWM Manager v3.0? "Various features have been disabled", waaronder dus ook backup vanuit CWM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
The_Fes schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:34:
Ik zie het volgende staan op XDA bij Simplistic ICS

[...]

Werkt RC3 al wel goed dan, en kan iemand even checken of de FM radio er nog wel in zit?

Nog een vraagje, ik heb nu Bezke draaien, die is natuurlijk ook op Samsungs eigen rom gebaseerd. Kan ik deze er gewoon over heen zetten? Of moet ik toch maar even data wipe doen en alles met titanium backup terug zetten?
Rc3 werkt hier perfect, geen last van reboots of wegvallend signaal. Al hoewel ik nu voor de eerste keer iets tegen kom wat niet werkt. De FM radio applicatie zit er nog wel in, maar vindt geen kanalen. Nu is dat de eerste keer dat ik die applicatie gebruik sinds ik dit toestel kocht in mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
businka19 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:58:
Klopt het dat Neak 1.3.x niet herkend wordt door CWM Manager v3.0? "Various features have been disabled", waaronder dus ook backup vanuit CWM.
Yup, Neak gaat CMW niet officieel ondersteunen, er staat dan ook unknown kernel in die app.

Wat je kan doen is CWM2 installeren. Daarmee kan je wel een backup maken (kernel blijft als onbekend staan hoor). Heb dat nog niet getest, doe altijd meteen vanuit de Recovery en hernoem de Nandroid later gewoon met de hand. Ben as we speak een test backup aan het maken, je hoort het zo (duurt wel ff) :P

[Edit] Doet prima vanuit CWM2. Naampje ingetikt, toestel reboot, maakt backup, en start weer op :)

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/SC20120119-151821.png

[ Voor 13% gewijzigd door Brad Pitt op 19-01-2012 15:20 . Reden: Testresultaat en plaatje toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
Toch wat rustiger op het werk dus even SensationROm geprobeerd. Was niet helemaal mijn ding. Vond het niet zo bijzonder. (het oog wil ook wat natuurlijk)

Toen naar MIUI gegaan. Beetje een Apple look. Wat een goeie ROM en mooi thema. Even wennen dat je niet meer met een menu werkt enzo. Maar het oogt goed en werkt tot nu toe soepel.
Deze maar eens verder inrichten en vandaag en morgen eens mee spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snakeye2209 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:11:
Even wennen dat je niet meer met een menu werkt enzo. Maar het oogt goed en werkt tot nu toe soepel.
Je kan er natuurlijk ook gewoon een Launcher naar keuze op zetten, heb je je app drawer weer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
Brad Pitt schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:12:
[...]

Je kan er natuurlijk ook gewoon een Launcher naar keuze op zetten, heb je je app drawer weer terug :)
Ow kan natuurlijk, maar het is ook weer een kwestie van wennen.

Ergste is nog, na 4 ROMS is vandaag de eerste keer dat ik maar eens een Full Wipe gedaan heb :D
En nu dus ook voor het eerst met Titanium Backup dingen aan het terugzetten en wat gaat dat makkelijker dan gedacht. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Brad Pitt schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:10:
[Edit] Doet prima vanuit CWM2. Naampje ingetikt, toestel reboot, maakt backup, en start weer op :)
goed om te weten, tnx d:)b
Brad Pitt schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:10:
Heb dat nog niet getest, doe altijd meteen vanuit de Recovery en hernoem de Nandroid later gewoon met de hand. Ben as we speak een test backup aan het maken, je hoort het zo (duurt wel ff) :P
Dat laatste heb ik ook geprobeerd aan het begin maar toen herkende Restore ze niet meer. Of zet je ze daarna weer terug in het originele toestand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
businka19 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 16:32:
Dat laatste heb ik ook geprobeerd aan het begin maar toen herkende Restore ze niet meer. Of zet je ze daarna weer terug in het originele toestand?
Ohhh... Restore van deze laatste backup (nog) niet geprobeerd... Ben even teveel aan het rommelen om dat nú te proberen, sorry... :P

Of bedoel je backup vanuit Recovery, hernoem, Restore vanuit recovery? Ja dat werkt gewoon altijd perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Vanavond weer eens een ics rom geprobeerd. Loopt nog niet voldoende stabiel voor me. Daarnaast vind ik het eerlijk gezegd niet ergens mooi, dat ics... Jammer dat er nog niemand en ics rom of thema uitgebracht heeft zonder al dat blauw en die grote letters. Dat laatste vind ik trouwens storend in bijna alle ROMs, het is net of ik slecht ziend zou zijn... En veel ROMs die geschikt zijn voor een lagere dpi zijn er ook niet :(

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
Kan een kernell invloed hebben op de bluetooth?

Ik heb nu MIUI geïnstalleerd en het is een mooie oogende ROM. Alles werkt naar behoren, maar hij verliest om de zoveel tijd connectie met mijn ingebouwde Carkit. Heb al van alles geprobeerd maar het wil niet vlotten.

Met CriskeloROM en CheckROMhad ik hier geen last van, maar dan had ook weer een andere Kernell. Dus voordat ik alles weer terugzet en vanmiddag weer de auto in stap, was ik toch wel even benieuwd of het niet makkelijker is om een andere kernell te proberen. Zal het nut hebben of hebben die 2 niks met elkaar te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 01:22:
Vanavond weer eens een ics rom geprobeerd. Loopt nog niet voldoende stabiel voor me. Daarnaast vind ik het eerlijk gezegd niet ergens mooi, dat ics... Jammer dat er nog niemand en ics rom of thema uitgebracht heeft zonder al dat blauw en die grote letters. Dat laatste vind ik trouwens storend in bijna alle ROMs, het is net of ik slecht ziend zou zijn... En veel ROMs die geschikt zijn voor een lagere dpi zijn er ook niet :(
Je kan natuurlijk gewoon het standaard Touchwiz theme gebruiken, dan is het net Gingerbread, zie hier:

http://forum.xda-develope...hp?p=21477163&postcount=3

Ik draai ICS nu met een dpi van 182, ziet er mooi uit, alle applicaties behalve de telefoon applicatie worden goed geschaald. Wellicht is 182 voor de telefoon applicatie wat teveel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snakeye2209 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 08:56:
Ik heb nu MIUI geïnstalleerd en het is een mooie oogende ROM. Alles werkt naar behoren, maar hij verliest om de zoveel tijd connectie met mijn ingebouwde Carkit. Heb al van alles geprobeerd maar het wil niet vlotten.
Heb een tijdje terug MIUI voornamelijk (en omdat ik het gewoon minder smooth vind) gedag gezegd vanwege Bluetooth gedoe in de auto. Geen idee of dat met de latere builds is verholpen maar je probleem klinkt bekend.
Heb na een paar wegvallende gesprekken MIUI maar gewoon helemaal de rug toegekeerd en nu nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
Brad Pitt schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 09:41:
[...]

Heb een tijdje terug MIUI voornamelijk (en omdat ik het gewoon minder smooth vind) gedag gezegd vanwege Bluetooth gedoe in de auto. Geen idee of dat met de latere builds is verholpen maar je probleem klinkt bekend.
Heb na een paar wegvallende gesprekken MIUI maar gewoon helemaal de rug toegekeerd en nu nergens last van.
Nou ja, ik heb de laatste build, maar helaas dus niet.
Erg jammer :'(

Ik weet niet of je actief bent op XDA, maar had je het wel gemeld in het topic?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1307266

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snakeye2209 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:25:
Verrassend, want ik heb het echt over maaaanden geleden.
Ik weet niet of je actief bent op XDA, maar had je het wel gemeld in het topic?
Redelijk actief ja. Geen idee meer of ik het toen gemeld heb eigenlijk. Het was al door zat mensen aangekaart en als je het dan weer zegt krijg je vaak alleen maar een lading commentaar. Of "bij mij werkt het perfect!". Sja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Laatst online: 16-09 12:05
Westcrip's ressurection 7.3: draait hier als een stable rom. Het is een Samsung based rom, maar met Trebuchet launcher, stock ICS-apps en wat ICS gethemed verder, voelt niet samsung/touchwiz aan. Geen last meer van data drop, alles gaat heel snel, geen FC's,.... enige wat niet werkt is lockscreen wallpaper vervangen. Maar dat is eventueel te omzeilen door widget locker te gebruiken. En battery drain is mss ook iets hoger dan gingerbread. Al bij al zeker het proberen waard!

Edit: na een paar uur nu toch data drop :| . Wacht het nog even af, als het maar 1 of 2 maal per dag voorkomt kan ik er nog mee leven...

[ Voor 12% gewijzigd door Frigolamptje op 20-01-2012 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 18:38
Snakeye2209 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:25:
Erg jammer :'(
Brad Pitt schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:44:
Of "bij mij werkt het perfect!". Sja :P
Nou moet ik inderdaad zeggen dat ik echt altijd met plezier Miui draai! Voor mij is het echt de notificatie en de handige kleine dingetjes.. je kan alles instellen zoals je wilt.. thema's zijn gemakkelijk te combineren.. wat het voor mij goed maakt is dat er veel nuttige dingen in verwerkt zitten, waar ik bij een andere rom losse apps voor gebruik..

Ik gebruik voornamelijk Galnet miui.. en als ik me niet vergis komt daar vandaag een nieuwe stable versie uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Ik hou het voorlopig wel bij CheckRom, totdat ics volwassenen is en Jkay het mogelijk maakt andere kleuren te flashen. Ik been gewoon verknocht aan de aanpasbaarheid van de Gb ROMs een ga waarschijnlijk pas over naar Ics als dat ook zo ver is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turk
thommy86 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:13:
[...]

Welke Miui draai je, want als die de carkit stand aan zet kan het nog wel eens zijn dat je usb poort niet goed meer is..

Hoop voor je dat het aan de rom ligt..!

Uit bezorgdheid
Het lag aan de rom :), had namelijk geen probleem met USB

Nu ongeveer 1 dag op Simplistic, maar moet zeggen, valt me niks tegen. Het is natuurlijk wel een grote verandering als je vanaf NDT MIUI komt, dat heel veel in een menu staat, in plaats van alles op je homescreens.

Batterijverbruik:
13 uur in gebruik, 54% over, waarvan 44% scherm en heel wat gespeeld en op internet gezeten.
Valt me dus eigenlijk niet tegen.

Maar ik denk dat ik wel een andere rom wil gaan proberen.

Sommige probleempjes:
- Vastlopen Market (paar keer gehad, geeft niks, maar hoort niet)
- Facebook App (kan niet liken, reageren en loopt soms vast)
- Bellen (scherm gaat uit met het opnemen, en gaat niet weer aan, reboot vereist, heb nu het scherm altijd aan tijdens gesprek).
- Batterij indicator ( kan niet instellen om percentages weer te geven, lullig puntje zou je zeggen, maar ik vind dat wel veel handiger dan gokken)

Mijn broer heeft CyanogenMod 9 nu aan het draaien, hij was opzich wel tevreden, alleen hij had geen goed modem, en kon geen video's afspelen.

Wij kijken nu wie het meest tevreden is over zijn rom, en willen dan beide overstappen op 1 (de beste).

Hebben jullie nog suggesties? Ik vond NDT MIUI wel erg mooi en overzichtelijk (geen Applefan, maar vind een menu voor alle apps minder mooi dan alles op m'n homescreen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Turk schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:02:
[...]

Sommige probleempjes:

- Bellen (scherm gaat uit met het opnemen, en gaat niet weer aan, reboot vereist, heb nu het scherm altijd aan tijdens gesprek).
- Batterij indicator ( kan niet instellen om percentages weer te geven, lullig puntje zou je zeggen, maar ik vind dat wel veel handiger dan gokken)
- Als je met je vinger over je lichtsensor heen gaat, dan gaat daarna het scherm aan. Hij registreerd het dan weer zeg maar.
- Voor de batterij: settings - system - battery settings - battery indicator style

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 06:52
Turk schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:02:
[...]

Het lag aan de rom :), had namelijk geen probleem met USB

Nu ongeveer 1 dag op Simplistic, maar moet zeggen, valt me niks tegen. Het is natuurlijk wel een grote verandering als je vanaf NDT MIUI komt, dat heel veel in een menu staat, in plaats van alles op je homescreens.

Als je in de startpost op XDA kijkt staat er een link naar een andere post van de maker met daarin een helehoop battery mods. Kun je zelf kiezen welke je de mooiste vind (ik ben voor de honeycomb variant gegaan)

offtopic:
BTW over XDA gesproken, wat is dat voor een gek*t dat je eerst 10 posts moet hebben voordat je iets in een development topic kunt vragen. Ik lurk daar al maanden, zoek altijd eerst in het topic naar antwoorden en ben al tijden bezig met Roms enzo. Hoe bepalen ze op basis van mijn post count hoe ervaren ik ben met custom roms.. Wat een geblaat zeg!

[ Voor 19% gewijzigd door TheFes op 20-01-2012 13:54 ]

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-09 06:51
Vin87 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 09:06:
[...]

Je kan natuurlijk gewoon het standaard Touchwiz theme gebruiken, dan is het net Gingerbread, zie hier:

http://forum.xda-develope...hp?p=21477163&postcount=3

Ik draai ICS nu met een dpi van 182, ziet er mooi uit, alle applicaties behalve de telefoon applicatie worden goed geschaald. Wellicht is 182 voor de telefoon applicatie wat teveel van het goede.
heb vanmiddag even CM9 erop gehad, maar heb na een half uur mijn backup weer teruggezet naar 2.3. werken die leaks van samsung beter dan CM9? is het trouwens ook mogelijk om die 3 software buttons op het scherm te krijgen als een een ICS build draait, zoals de nexus dat heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-10 13:58
pimjai schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 17:28:
[...] is het trouwens ook mogelijk om die 3 software buttons op het scherm te krijgen als een een ICS build draait, zoals de nexus dat heeft?
Vast wel, maar het is de bedoeling dat bij een telefoon met hardware buttons, de software buttons automatisch verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
CRXed schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 17:52:
[...]

Vast wel, maar het is de bedoeling dat bij een telefoon met hardware buttons, de software buttons automatisch verdwijnen.
dat snap ik, maar het lijkt me wel leuk om even te kijken hoe het werkt zodra er goede ICS ROMs beschikbaar zijn, ik vind het er op die plaatjes van de nexus namelijk altijd wel slick uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AllSeeyinEye schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:01:
Hij staat er op. Doet het weer prima, uiteraard. Geen idee nog qua battery usage. Verwacht weinig spannends ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Brad Pitt op 20-01-2012 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turk
WIUI 2.1.20 Stable (GB) v4 (ICS) aan het downloaden.
Simplistic is niet mijn ding, ik mis de omgeving van Miui toch wel heb ik het idee..

Kijken wat ik hier wat tevreden mee ben..

Iemand die deze rom al heeft geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Draai nu een paar dagen de Madmack 2.5 rom met XLA2 en NEAK kernel. Ben hier net zo tevreden over als de Hyperdroid qua batterij gebruik en snelheid. Op een of andere manier gaat de camera niet lekker met een ics rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
Turk schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 23:50:
WIUI 2.1.20 Stable (GB) v4 (ICS) aan het downloaden.
Simplistic is niet mijn ding, ik mis de omgeving van Miui toch wel heb ik het idee..

Kijken wat ik hier wat tevreden mee ben..

Iemand die deze rom al heeft geprobeerd?
Bij simplistic werd m'n toestel erg heet bij slechts een beetje browsen. |:( Had jij daar geen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
imeR schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 11:46:
Bij simplistic werd m'n toestel erg heet bij slechts een beetje browsen. |:( Had jij daar geen last van?
Heb dat bij twee andere ICS Roms ook gehad. Warm, accu leeg binnen no-time, zonder vreemde apps er op. Vond het (gelukkig) toch allemaal niet zo soepel werken als een leuke GB-Rom dus Nandroid en done with it :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Laatst online: 21-09 12:19
Brad Pitt schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:33:
[...]
Vond het (gelukkig) toch allemaal niet zo soepel werken als een leuke GB-Rom dus Nandroid en done with it :P
Ik draai nu een aantal weken CM9, 2 dagen geleden even teruggegaan naar GB en ik merk echt dat ICS veel en veel soepeler loopt terwijl GB ook heel erg soepel loopt.

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
Thenotorious schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 17:49:
[...]

Ik draai nu een aantal weken CM9, 2 dagen geleden even teruggegaan naar GB en ik merk echt dat ICS veel en veel soepeler loopt terwijl GB ook heel erg soepel loopt.
Dus hoe is CM9 momenteel? Goed voor dagelijks gebruik, geen last van het heetworden van je toestel? :P Welke build draai je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

CM9 is imo totaal nog niet klaar voor dagelijks gebruik, een hele waslijst zaken zaken die niet/slecht werken. Draai nu een tijdje CM7 en ben daar nog geen echte problemen tegengekomen (hondslelijk toetsenbord, maar GO launcher + GO keyboard doet wonderen), terwijl het zo heerlijk vlot draait :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
imeR schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 18:04:
[...]

Dus hoe is CM9 momenteel? Goed voor dagelijks gebruik, geen last van het heetworden van je toestel? :P Welke build draai je?
Ik draai de build van 18januari, en ook de eerdere build van 12 januari was top.
Voor mij is het zeker goed voor dagelijks gebruik, enige nadeel is dat youtube niet werkt in de app (wel browser!) En dat je niet kan filmen. Ik heb totaal geen last van FC's, en alles doet het vloeiend. Batterijverbruik is niet top. Ik haal ongeveer 2,5uur-3uur scherm aan met een standby tijd van ong. 24uur. De telefoon wordt ook soms spontaan heet.
Als je wilt kijken hoe hij er uitziet enz. kun je op mijn channel kijken. Ik heb daar een filmpje van de build van 12 januari.

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
De ICS remix rom van westcrip is klaar voor dagelijks gebruik. Geen data drops, geen FC's en geen reboots. Alles loopt ook erg vlot. Enkel batterijgebruik kan ik nog niet beoordelen want hangt sinds de laatste update al constant aan de lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Frigolamptje schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 18:32:
De ICS remix rom van westcrip is klaar voor dagelijks gebruik. Geen data drops, geen FC's en geen reboots. Alles loopt ook erg vlot. Enkel batterijgebruik kan ik nog niet beoordelen want hangt sinds de laatste update al constant aan de lader.
Ga ik ook maar eens flashen dan :-).

Ik neig eigenlijk meer naar Simplistic, RC4 schijnt wat vervelende bugs te hebben.

Misschien even wachten op RC5...

[ Voor 21% gewijzigd door Jay-v op 21-01-2012 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
Jay-v schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 20:07:
[...]

Ga ik ook maar eens flashen dan :-).

Ik neig eigenlijk meer naar Simplistic, RC4 schijnt wat vervelende bugs te hebben.

Misschien even wachten op RC5...
Bij simplistic had ik erg veel last van het heet worden van m'n toestel, gewoon bij alleen wat browsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
Frigolamptje schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 18:32:
Ook geen last van het heet worden van je toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
imeR schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 20:26:
[...]

Ook geen last van het heet worden van je toestel?
Ik draai deze rom nu ook bijna de hele dag. Hij wordt niet heet.
Lekker vlot en soepel. Alles doet ut, Prima rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
Thombias schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 20:52:
[...]

Klinkt verleidelijk, toch maar eens proberen dan. Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
imeR schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 20:56:
[...]

Klinkt verleidelijk, toch maar eens proberen dan. Thanks! :)
Ja, is de moeite waard.
Ik heb de afgelopen weken verscheidenen ics roms geprobeerd en die zijn allemaal zwaar kl$%$&%$
Vooral CM9 zu%^$% big time.
Ik ging in alle gevallen terug naar hyperdroid. Maar met Remix 7.4 ben ik nu al de hele dag in de weer en ik verwacht nu dat ik hier een tijd mee blijf hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Thombias schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 20:52:
[...]

Doen video's het hier in ook goed? En videos opnemen?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
DennusB schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 21:10:
[...]

Doen video's het hier in ook goed? En videos opnemen?
Dit punt was het punt dat de meeste ics roms bij mij sneuvelde.
Want filmen en afspelen(ook via dlna) is erg belangrijk voor me(kids....).
Deze doet het prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 23:26
Thombias schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 21:09:
[...]

Ja, is de moeite waard.
Ik heb de afgelopen weken verscheidenen ics roms geprobeerd en die zijn allemaal zwaar kl$%$&%$
Vooral CM9 zu%^$% big time.
Ik ging in alle gevallen terug naar hyperdroid. Maar met Remix 7.4 ben ik nu al de hele dag in de weer en ik verwacht nu dat ik hier een tijd mee blijf hangen.
Wat vind je zo vervelend aan CM9 dan? Ik draai hem namelijk al vanaf kerst zonder al te veel problemen. Af en toe een data-verbinding drop, maar verder vind ik hem erg fijn. Ik vind de Samsung-gebaseerde veel instabieler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
gwystyl schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 22:23:
[...]

Wat vind je zo vervelend aan CM9 dan? Ik draai hem namelijk al vanaf kerst zonder al te veel problemen. Af en toe een data-verbinding drop, maar verder vind ik hem erg fijn. Ik vind de Samsung-gebaseerde veel instabieler.
Heel simpel, de camera en gallery werkte niet goed. en regelmatige reboots.
En heel veel freezes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turk
kronk schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:33:
[...]

- Als je met je vinger over je lichtsensor heen gaat, dan gaat daarna het scherm aan. Hij registreerd het dan weer zeg maar.
Werkt niet, heb ik bij andere MODs ook gehad, maar krijg het scherm nooit weer aan, ook als de 'tegenpartij' heeft opgehangen, enige oplossing is dan batterij eruit :-(
- Voor de batterij: settings - system - battery settings - battery indicator style
Kon na settings - system - battery niks meer kiezen
The_Fes schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:52:
[...]

Als je in de startpost op XDA kijkt staat er een link naar een andere post van de maker met daarin een helehoop battery mods. Kun je zelf kiezen welke je de mooiste vind (ik ben voor de honeycomb variant gegaan)
Het heeft al geen nut meer, ben nu overgegaan op WIUI..
En ik vind dat je daar standaard wel uit zou moeten kiezen.
Ik vind namelijk percentage een veel duidelijkere indicatie dan een batterijtje.
offtopic:
BTW over XDA gesproken, wat is dat voor een gek*t dat je eerst 10 posts moet hebben voordat je iets in een development topic kunt vragen. Ik lurk daar al maanden, zoek altijd eerst in het topic naar antwoorden en ben al tijden bezig met Roms enzo. Hoe bepalen ze op basis van mijn post count hoe ervaren ik ben met custom roms.. Wat een geblaat zeg!
Ja dat heb ik ook nooit begrepen bij XDA, al is mijn post count 0, ik weet er toch wel genoeg van om de maker in te lichten over één of andere probleem wat ik dan zou hebben.
imeR schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 11:46:
[...]

Had ik ook last van inderdaad, maar dat heb ik nu met WIUI tijdens het opladen en tegelijkertijd gebruiken ook last van, maar dat lijkt me normaal.

[ Voor 37% gewijzigd door Turk op 21-01-2012 23:08 . Reden: verkeerde post verstuurd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

gwystyl schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 22:23:
[...]

Meen je dat nu?
Problemen met batterij, problemen met video, problemen met hdmi, problemen met verbinding, problemen met externe sd-kaart en vele random force closes.

Met kerst kon je zelfs nog niet eens bellen met de rom (mic werkte lange tijd niet), en jij beweert dat je het sinds dan probleemloos draait. I don't buy it.

[ Voor 13% gewijzigd door boe2 op 21-01-2012 23:20 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
Boeboe schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 23:10:
[...]

Meen je dat nu?
Problemen met batterij, problemen met video, problemen met hdmi, problemen met verbinding, problemen met externe sd-kaart en vele random force closes.
Batterij doet het goed, video doet het goed, hdmi gebruik ik niet, verbinding doet het soms idd niet goed, externe sd kaart doet het goed, en nog nooit random fc's gehad (maar ik gebruik ook maar 10 apps uit de market)

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Boeboe schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 23:10:
[...]

Meen je dat nu?

Met kerst kon je zelfs nog niet eens bellen met de rom (mic werkte lange tijd niet), en jij beweert dat je het sinds dan probleemloos draait. I don't buy it.
vergelijkbare ervaringen als thenotorious boven me: externe sd-kaart gebruik ik niet, hdmi ook niet, random force closes heb ik heel weinig (stuk minder dan bij de Sammy ICS roms). Batterij is nog wel eens een issue, maar dat varieert een beetje per build. Video is 'op te lossen' door software rendering te gebruiken met bijv. BS Player.
Dus ja, voor mijn gebruikspatroon voldoet hij prima. Ik kan er mee bellen, sms-en, internetten, facebook, twitter (Plume), whatsapp, GPS (vnl waze en sygic), boek lezen (FB reader of Moon+ reader), af en toe een filmpje vanaf intern geheugen of netwerk hardeschijf, een spelletje op zijn tijd (angry birds, cut the rope, n64, snes). Loopt eigenlijk allemaal prima.
Het is niet allemaal even intensief, en misschien heb ik gewoon geen last van enkele issues omdat ik bepaalde functies niet gebruik? Ik heb het idee dat ik toch een heleboel verschillende dingen met mijn telefoon doe, en ik loop weinig tegen echt irritante bugs aan. Ik heb vanaf kerst ongeveer elke build geprobeerd, en vanaf het begin al weinig problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
gwystyl schreef op zondag 22 januari 2012 @ 02:16:
[...]

vergelijkbare ervaringen als thenotorious boven me: externe sd-kaart gebruik ik niet, hdmi ook niet, random force closes heb ik heel weinig (stuk minder dan bij de Sammy ICS roms). Batterij is nog wel eens een issue, maar dat varieert een beetje per build. Video is 'op te lossen' door software rendering te gebruiken met bijv. BS Player.
Dus ja, voor mijn gebruikspatroon voldoet hij prima. Ik kan er mee bellen, sms-en, internetten, facebook, twitter (Plume), whatsapp, GPS (vnl waze en sygic), boek lezen (FB reader of Moon+ reader), af en toe een filmpje vanaf intern geheugen of netwerk hardeschijf, een spelletje op zijn tijd (angry birds, cut the rope, n64, snes). Loopt eigenlijk allemaal prima.
Het is niet allemaal even intensief, en misschien heb ik gewoon geen last van enkele issues omdat ik bepaalde functies niet gebruik? Ik heb het idee dat ik toch een heleboel verschillende dingen met mijn telefoon doe, en ik loop weinig tegen echt irritante bugs aan. Ik heb vanaf kerst ongeveer elke build geprobeerd, en vanaf het begin al weinig problemen gehad.
Ja cm9 build van 6 januari werkte hier zeker niet slecht, video was mijn grootste ergernis. Maar aangezien je toch into flashen bent kun je even goed eens westcrip proberen, want die build is toch echt al veel completer dan die van cm9...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Frigolamptje schreef op zondag 22 januari 2012 @ 09:31:
[...]

Ja cm9 build van 6 januari werkte hier zeker niet slecht, video was mijn grootste ergernis. Maar aangezien je toch into flashen bent kun je even goed eens westcrip proberen, want die build is toch echt al veel completer dan die van cm9...
Net even een uur of twee geprobeerd, maar ik kon er niet goed mee overweg. android.process.acore (oid) liep om de haverklap vast, en ik vond het er ook niet zo uniform uitzien. Veel verschillende kleuren blauw in notificatiebalk en menu/dialer, en veel moeilijk leesbare knoppen door grijs/grijs combinaties. Ik heb te kort getest om alle positieve dingen uit te vissen, maar ik ben nu terug op mijn gerestorede CM9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
kan het zijn dat CM9 voor de SGS2 minder ver is dan die voor de orriginele SGS? vond namelijk build 11 erg goed op mijn SGS, maar CM9 op de S2 lijkt toch wat minder snel kwa reageren enzo. niet dat het erg is verder, 2.3 met touchwiz heeft geloof ik al hardware acceleratie, dus denk dat het weinig uitmaakt voor de interface of je nu 2.3 of 4.0 draait, behalve dan natuurlijk dat CM9 er mooier uit ziet dan touchwiz.

[ Voor 8% gewijzigd door pimjai op 22-01-2012 13:16 ]

Pagina: 1 ... 47 ... 118 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.