Ik zit met een paar vraagjes. zit een klein verhaaltje aan vast dus die eerst.
ik heb een lange tijd de sensation rom gedraaid inclusief sensation 2 (de laatse update). Nou was me telefoonstuk en moest ik deze even laten controleren door de samsung service shop. Voordat ik me telfoon dus terug zou brengen zou ik de stock t-mobile er weer op zetten maar dacht ach als ik toch terug ga naar stock, laat ik dan even ics proberen.
Rom van bezke er op gegooid, na een paar handelingen draaide deze goed genoeg voor dagelijks gebruik naar mijn mening. Facelock, wodgets calander werkte goed.
Nou ik dus de stock er op gegooid, telefoon weg gebracht en krijg m terug met een andere stock versie van t-mobile. Geen probleem dacht ik. Ik zet bezke ics rom er weer op maar ik krijg het niet meer zoals het was.
- homebutton reageert niet, power of knop zet direct me telefoon uit, en facelock krijg ik helemaal niet meer werkend.
Hoe wipe ik volledig me telefoon? (naar mijn idee deed ik dat altijd.) of wat zorgt voor die problemen?
kan het zijn dat er nog iets van de stock rom op staat? vergeet ik iets te verwijderen? naar mijn idee heb ik alles gewiped en ik heb zelfs vanaf een nandroid de rom geprobeert maar het zelfde resultaat.
tips en/of trucs zijn welkom
[
Voor 3% gewijzigd door
E.R.Y. op 09-01-2012 10:16
]