Is op dit moment de nieuwste japh4ge schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:29:
Ik ga vanmiddag ook CM9 proberen, ben benieuwdBuild 01032012-2 van Codeworks is de beste op dit moment lijkt mij?
Ja, dat is correct.ph4ge schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:29:
Ik ga vanmiddag ook CM9 proberen, ben benieuwdBuild 01032012-2 van Codeworks is de beste op dit moment lijkt mij?
Ik gebruik momenteel ook CM9, en ben er zeer tevreden mee. Ik had voordien al eens even KP8 geprobeerd, maar dat beviel me niet. KP8 was vrij onstabiel en door TouchWiz ging toch een deel van de Ice Cream Sandwich beleving verloren. CM9 daarentegen is zeer stabiel en heeft de stock Android skin. Echt veel bugs zijn er ook niet meer. Enige wat ik momenteel vrij spijtig vind is dat de YouTube applicaties (en mobiele website) video's afspeelt met foute kleuren. Dat is gelukkig wel simpel op te lossen door de desktop versie van YouTube te gebruiken.
Er is blijkbaar ook nog een andere Ice Cream Sandwich ROM naast die van Samsung en Cyanogenmod. Hier is die te downloaden. Iemand hier ervaring mee? Ik heb hem zelf nog niet getest, maar de bugs lijken ongeveer dezelfde te zijn als CM9.
Hoe is de camera? Foto's en filmpjes. Op volle kwaliteit?Jo... schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:47:
[...]
Ja, dat is correct.
Ik gebruik momenteel ook CM9, en ben er zeer tevreden mee. Ik had voordien al eens even KP8 geprobeerd, maar dat beviel me niet. KP8 was vrij onstabiel en door TouchWiz ging toch een deel van de Ice Cream Sandwich beleving verloren. CM9 daarentegen is zeer stabiel en heeft de stock Android skin. Echt veel bugs zijn er ook niet meer. Enige wat ik momenteel vrij spijtig vind is dat de YouTube applicaties (en mobiele website) video's afspeelt met foute kleuren. Dat is gelukkig wel simpel op te lossen door de desktop versie van YouTube te gebruiken.
Er is blijkbaar ook nog een andere Ice Cream Sandwich ROM naast die van Samsung en Cyanogenmod. Hier is die te downloaden. Iemand hier ervaring mee? Ik heb hem zelf nog niet getest, maar de bugs lijken ongeveer dezelfde te zijn als CM9.
Gaat je telefoon wel over als je gebeld word?
Komen je WhatsApp berichtjes over bij degene waar je ze naar verstuurd?
Filmen werkt nog niet. Foto's prima. Bellen werkt, whatsapp ook (mits whatsapp er niet uit ligt) Check anders even de thread, daar kun je precies zien wat wel en niet werkt. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1410400AzzKickah schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:52:
[...]
Hoe is de camera? Foto's en filmpjes. Op volle kwaliteit?
Gaat je telefoon wel over als je gebeld word?
Komen je WhatsApp berichtjes over bij degene waar je ze naar verstuurd?
Mijn pianomuziek: http://www.youtube.com/user/doelman
Ik zou graag willen updaten naar CM9 en deze gebruiken voor dagelijks gebruik, echter heb ik geen zin om zo nu en dan steeds te moeten updaten naar een nieuwe versie om bepaalde zaken gefixed te hebben. Volgens mij is er geen manier om "clean" te updaten naar nieuwe CM9 builds (m.a.w. zonder whipes en met eventueel behoudt van apps en instellingen), of wel?
Maak je toch gewoon een Nandroid en knal je CM9 er overheen? Doet 'ie het: mooi. Doe 'ie het niet: restore.MaZo schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 16:29:
Ik zou graag willen updaten naar CM9 en deze gebruiken voor dagelijks gebruik, echter heb ik geen zin om zo nu en dan steeds te moeten updaten naar een nieuwe versie om bepaalde zaken gefixed te hebben. Volgens mij is er geen manier om "clean" te updaten naar nieuwe CM9 builds (m.a.w. zonder whipes en met eventueel behoudt van apps en instellingen), of wel?
Nickname does not reflect reality
Laatste drie builds heb ik gewoon met wipe cache en wipe dalvik cache geflasht, ging prima. Wel even de gapps en faceunlock opnieuw flashen daarna.MaZo schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 16:29:
Aan de andere kant, het is nota bene een alpharom, dan mag je eigenlijk niet klagen dat je zo nu en dan moet wipen!
Mijn pianomuziek: http://www.youtube.com/user/doelman
Thanxdoelman schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:54:
[...]
Filmen werkt nog niet. Foto's prima. Bellen werkt, whatsapp ook (mits whatsapp er niet uit ligt) Check anders even de thread, daar kun je precies zien wat wel en niet werkt. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1410400
Dat gaat 'm dus absoluut nog niet worden.

Behoudt je dan wel je originele CM9 instellingen (en eventueel apps) bij een flash naar een nieuwe build?doelman schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 16:32:
[...]
Laatste drie builds heb ik gewoon met wipe cache en wipe dalvik cache geflasht, ging prima. Wel even de gapps en faceunlock opnieuw flashen daarna.
Aan de andere kant, het is nota bene een alpharom, dan mag je eigenlijk niet klagen dat je zo nu en dan moet wipen!
Je moet rvoor Titanium Backup dus root-rechten heben? Ik gebruik nu Appbrain, maar ik wil binnenkort mijn device rooten en eenvoudig alle applicaties automatisch er weer op kunnen laten zetten. Ik ben enorm enthousiast over mijn telefoon. Er zijn echt veel goede apps beschikbaar op Android.gwystyl schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 18:29:
[...]
Ja dat kan op verschillende manieren, bijvoorbeeld met Titanium backup of Mybackup pro, of door een lijst bij te houden op bijvoorbeeld Appbrain en alle programma's weer aan de lijst van je nieuwe rom toe te voegen na het flashen. Pas een beetje op met het herstellen van systeemprogramma's / instellingen. Zelf geïnstalleerde programma's en hun data kan je waarschijnlijk zonder problemen terugzetten.
Nu niet meer.
Build 01042012
- extended opensource vold to work on our device
- fixed market app install problem (/mnt/secure/asec)
Ik draai nu cm9 en moet zeggen hij doet het bijna perfect voor mij! alleen het langzame draaien van het scherm vind ik een minpunt en op een of andere manier heb ik nog vaak last van die volumeboost als ik muziek luister met mijn headset.. soms schrik me eigen te pletter als het volume ineens geboost word

Ik kan geen bestanden meer op me telefoon zetten, als ik bijv. een rom op me interne sd kaart wil kopieeren via mijn pc dan zegt windows : Fout bij kopieeren,verbinding mislukt.
Terwijl ie wel gewoon verbinding heeft want ik kan wel dingen verwijderen enz.
Iemand hulp?
Iemand hulp?
Im notorious
Laat me raden: je hebt CM9 op je S2 staan?Thenotorious schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 18:19:
Ik kan geen bestanden meer op me telefoon zetten, als ik bijv. een rom op me interne sd kaart wil kopieeren via mijn pc dan zegt windows : Fout bij kopieeren,verbinding mislukt.
Iemand hulp?
Haha goed geraden, maar ik had dit probleem al een keertje toen ik er checkrom op had staan.
Im notorious
Het is een bekend probleem van CM9. Je kunt bestanden wel van je telefoon afhalen, alleen niet naar de telefoon toe kopiëren. Er wordt als het goed is aan een oplossing gewerkt!Thenotorious schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 18:34:
Haha goed geraden, maar ik had dit probleem al een keertje toen ik er checkrom op had staan.
Voor wat betreft Checkrom: daar heb ik verder geen ervaringen mee...
Wordt de S2 bij de laatste CM9 builds ook nog steeds redelijk warm? Of is dat inmiddels opgelost?
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
Heb ik geen last van behalve als je langdurig een spelletje speelt of langdurig gamet.
Im notorious
Bij mij wordt 'ie in ieder geval niet meer warm als de telefoon standby staat!
CM9 heeft root; de makkelijkste manier als je thuis een wifi hebt: download Samba, en benader je telefoon als een netwerkschijf met schrijfrechten vanaf je pc.Thenotorious schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 18:34:
Andere opties zijn airdroid of ehm.... vergeten, staan nog wat andere opties in de CM9 thread.
Ik zit op de laatste CM9 mod. Hij bevalt heel erg goed, nou ja als ik op mijn werk ben dan, als ik thuis ben dan reboot de telefoon om de 10 - 15 minuten. Ik ben nu aan het uitzoeken wat er in hemelsnaam anders is (afgezien dat het savonds als ik thuis ben donkerder is... Maar het lijkt dat het toch iets met licht is, vaak reboot hij ook in mijn broekzak...
Ik heb al meerdere malen een volledige wipe, dalvin cache clear etc gedaan. Dit heeft niet geholpen.
Afgezien daarvan werkt hij erg goed, vlot en soepel.
Maar iemand enig idee wat het rebooten kan veroorzaken of hoe ik dit kan achterhalen?
Ik heb al meerdere malen een volledige wipe, dalvin cache clear etc gedaan. Dit heeft niet geholpen.
Afgezien daarvan werkt hij erg goed, vlot en soepel.
Maar iemand enig idee wat het rebooten kan veroorzaken of hoe ik dit kan achterhalen?
Wellicht met je WiFi te maken?Z500 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 20:57:
Ja ben ik ook mee in de weer geweest, maar het gebeurd ook als ik dit uit heb staan. Hetzelfde geld voor 3g aan of uit maakt niet uit.
Bedankt voor het meedenken!
Het gedeelte software wat de lichtsensor bestuurt wat over de nek gaat?Z500 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 21:01:
[...]
Ja ben ik ook mee in de weer geweest, maar het gebeurd ook als ik dit uit heb staan. Hetzelfde geld voor 3g aan of uit maakt niet uit.
Bedankt voor het meedenken!
Als je automatische helderheid voor het scherm aan hebt staan, zet dat eens uit?
is die teamhacksung build 12 al beetje goed voor daily use ?
moet ik eerst mijn imei maar is backuppen
phone rooten
die clockworks recovery er op eens kijken hoe het moet
alleen nog maar official roms geflashed
phone rooten
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Imei backuppen?BruceLee schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 22:32:
is die teamhacksung build 12 al beetje goed voor daily use ?
phone rooten
Als je niet weet hoe je moet rooten/clockwork erop wilt krijgen, pm me dan even!
Im notorious
Hernoem volumehack.apk in de systeem/app folder naar volumehack1.apkindopride7 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 17:29:
Ik draai nu cm9 en moet zeggen hij doet het bijna perfect voor mij! alleen het langzame draaien van het scherm vind ik een minpunt en op een of andere manier heb ik nog vaak last van die volumeboost als ik muziek luister met mijn headset.. soms schrik me eigen te pletter als het volume ineens geboost word
Werkt perfect hier.
^ Post is hierboven!
Ik draai CM9.
Er zitten hier allemaal sacherijnige mensen in huis vanwege sloom internet. Dus ik zet 3G Watchdog erop en blijkt dat er constant data wordt geupload als ik WiFi aan heb staan.
Is dit bekend bij iemand?
EDIT: Google+ was het probleem.
Deze upload mijn foto's naar mijn webalbums. Bij Android 2.3 gaf hij een icoontje van het uploaden aan.
Er zitten hier allemaal sacherijnige mensen in huis vanwege sloom internet. Dus ik zet 3G Watchdog erop en blijkt dat er constant data wordt geupload als ik WiFi aan heb staan.
EDIT: Google+ was het probleem.

[ Voor 24% gewijzigd door Dennie-DP op 04-01-2012 23:02 ]
Instellingen -> dataverbruik -> wifi. Daar staat een overzichtDennie-DP schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 22:53:
Ik draai CM9.
^ Post is hierboven!
Niet in grote hoeveelheden bij mij, mijn counter voor vandaag staat vrij laag voor wi-fi. 9.15mb, waarvan 7.76mb received en 0.39mb sent.Dennie-DP schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 22:53:
Ik draai CM9.
Week staat wel heel hoog, maar dat komt omdat ik twee updates rechtstreeks op mn mobiel gedownload heb.
Misschien zit het in een bepaalde app. Volgens mij kun je dat met deze app nagaan.
Als ik een nandroid backup maak van mijn MIUI ROM via CWM, kan ik die dan na het flashen van CM9 dan foutloos weer restoren?
Ik stel voor deze thread eens te lezen of door te zoeken, is pas 100x gevraagd.imeR schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 08:49:
Als ik een nandroid backup maak van mijn MIUI ROM via CWM, kan ik die dan na het flashen van CM9 dan foutloos weer restoren?
Ik gebruik zelf dropbox als ik iets op mijn telefoon wil zetten en geen kabel bij de hand heb.gwystyl schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 19:37:
[...]
CM9 heeft root; de makkelijkste manier als je thuis een wifi hebt: download Samba, en benader je telefoon als een netwerkschijf met schrijfrechten vanaf je pc.
Andere opties zijn airdroid of ehm.... vergeten, staan nog wat andere opties in de CM9 thread.
Gisteren nog eventjes getest maar bij mij wordt ie ook nog steeds warm..EngelF schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 19:06:
Wordt de S2 bij de laatste CM9 builds ook nog steeds redelijk warm? Of is dat inmiddels opgelost?
Loopt voor de rest wel erg lekker zeg dat ICS, kan niet wachten op een stabiele ROM.
Als ik naar de CM9 FAQ kijk zie ik daar het volgende staan
Kan ik daaruit opmaken dat FM radio niet bepaald als een belangrijke feature bestempeld wordt, en dat het dus nog wel even kan duren voordat deze werkt? Ik vind het namelijk wel erg handig, ook als besparing van mijn databundel..Is there FM radio ?
Seriously ?
Denk dat FM-radio niet ondersteund wordt door CM (zit standaard niet in Android) en als er ooit al eens iemand voor zal kijken zal het wel very low priority zijn. Meen mij te herinneren dat ik lang geleden eens een toestal had met CM6 of 7 en dat daar toen finaal eens een radio applicatie op verscheen, maar wellicht niet eens officieel door CM7. Conclusie: reken er niet opThe_Fes schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:10:
[...]
Kan ik daaruit opmaken dat FM radio niet bepaald als een belangrijke feature bestempeld wordt, en dat het dus nog wel even kan duren voordat deze werkt? Ik vind het namelijk wel erg handig, ook als besparing van mijn databundel..
er is wel iemand die een patch geschreven heeft voor CM7 om de radio te laten werken,maar die is (nog) niet goedgekeurd...Frigolamptje schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:17:
[...]
Denk dat FM-radio niet ondersteund wordt door CM (zit standaard niet in Android) en als er ooit al eens iemand voor zal kijken zal het wel very low priority zijn. Meen mij te herinneren dat ik lang geleden eens een toestal had met CM6 of 7 en dat daar toen finaal eens een radio applicatie op verscheen, maar wellicht niet eens officieel door CM7. Conclusie: reken er niet op
http://review.cyanogenmod.com/#q,status:open+owner:mikl,n,z
ik heb deze in mijn eigen KANG proberen te compilen, maar tot nu toe zonder succes...
Is er hier iemand die ervaring heeft met 'cherry picken' en daarna compilen met CM7?
verder zou ik deze ook wel graag in mijn eigen KANG opnemen:
"Add option to disable volume key beep sounds"
http://review.cyanogenmod.com/#change,8636
http://review.cyanogenmod.com/#change,8635
Maar ook bij deze krijg ik compiler fouten..
ik vermoed dat ik de patches niet goed "gepicked" heb.
Ik gebruik nu bijvoorbeeld:
code:
1
| git fetch http://review.cyanogenmod.com/p/CyanogenMod/android_packages_apps_CMParts refs/changes/36/8636/4 && git cherry-pick FETCH_HEAD |
in de desbetreffende dir waar de files staan die gepatch moeten worden.
Bij deze is dat bijvoorbeeld /android/packages/apps/CMParts/
cd /pub && more beer
Draai CM9, laatste build.
Als ik wifi aan heb staan. (connected, of niet connected) blijft volgens better battery stats mijn toestel "awake".
Dit zorgt echt voor een huggggeeeee battery drain.
Meer mensen last van, of ligt aan mij/ een instelling?
Snap wel dat het allemaal experimental is blabla. Maar lijkt me wel leuk om te weten of meer mensen hier last van hebben.
Als ik wifi aan heb staan. (connected, of niet connected) blijft volgens better battery stats mijn toestel "awake".
Snap wel dat het allemaal experimental is blabla. Maar lijkt me wel leuk om te weten of meer mensen hier last van hebben.
Verwijderd
Nog geen last van,m.lammers schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:58:
Mijn ervaringen tot nu toe:
Alles redelijk smooth, veel beter dan verwacht!
Alleen het openen van de appdrawer is soms laggy.
Ook bij het openen van het multitaskmenu zie je soms wat rare dingen.
Als die 2 dingen te fixen zijn hoor ik het graag!
Hoe is de response op Wifi netwerken bij CM9? Ik had in CM7 altijd dat het heel lang duurde voordat ik weer op mijn eigen wifi zat als ik thuis was. De stock gebaseerde roms zijn allemaal een stuk sneller. Het is voor mij zelfs de reden geweest dat ik weer van CM7 ben afgestapt.
Ik vind die opmerking best flauw van CM. Ik vind de radio app ook erg handig, en ben meer dan eens blij geweest dat er radio op zit.The_Fes schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:10:
[...]
Kan ik daaruit opmaken dat FM radio niet bepaald als een belangrijke feature bestempeld wordt, en dat het dus nog wel even kan duren voordat deze werkt? Ik vind het namelijk wel erg handig, ook als besparing van mijn databundel..
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
De battery drain is bekend, alleen is men er nog niet helemaal uit wat het veroorzaakt.m.lammers schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:58:
Ik vind hem wel aardig goed reageren. Als ik thuis aankom met de auto, is hij al verbonden met mijn eigen netwerk voor ik binnen benArjan A schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:24:
Hoe is de response op Wifi netwerken bij CM9? Ik had in CM7 altijd dat het heel lang duurde voordat ik weer op mijn eigen wifi zat als ik thuis was. De stock gebaseerde roms zijn allemaal een stuk sneller. Het is voor mij zelfs de reden geweest dat ik weer van CM7 ben afgestapt.
Bestaan er geen losse radio-apps? Misschien is het anders wel mogelijk om de radio-app uit een officiele rom te vissen en te kijken of die werkt onder CM. Ik verwacht dat er nog wel drivers nodig zijn, en dat het daarom lage prioriteit heeft. Het zou wel leuk zijn als er een FM-radio app beschikbaar komt als CM9 voor de SGS II de beta-fase uit is.[...]
Ik vind die opmerking best flauw van CM. Ik vind de radio app ook erg handig, en ben meer dan eens blij geweest dat er radio op zit.
Toendertijd van cm7 met mijn Legend kregen we pas een radio app toen iemand van buiten het CM team zich erop begon te storten.
De dev daar heeft toen uiteindelijk (met toestemming) deze app geintegreerd met cyanogenmod.
Dit geeft denk ik wel aan hoeveel aandacht het team voor een radio app heeft
De dev daar heeft toen uiteindelijk (met toestemming) deze app geintegreerd met cyanogenmod.
Ik moet zeggen dat ik het zelf ook meer als een leuk extraatje zie, maar ik zal hem niet echt missen. Ik denk dat ik de radio de afgelopen 8 mnd misschien 3x gebruikt heb. Meestal luister ik MP3'sCobesz schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:08:
Toendertijd van cm7 met mijn Legend kregen we pas een radio app toen iemand van buiten het CM team zich erop begon te storten.
Verwijderd
Daarnaast is er tegenwoordig overal Wifi en kan je gebruik maken van de NLradio app. Zelfs in veel treinen is er gewoon Wifi. En in de auto zit al een FM radio....
Maar mensen die heel gezond op hun fiets naar het werk gaan (half uur heen en half uur terug) hebben daar niets aan. Ik heb het (ten tijde van het slechte ontvangst na de kapotte zendmasten) via 3g geprobeerd, maar als ik 20x per maand (uitgaande van 4 werkweken, 5 dagen) een uur lang via 3g radio luister, red ik het niet met mijn databundel van 1GBVerwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 23:16:
Daarnaast is er tegenwoordig overal Wifi en kan je gebruik maken van de NLradio app. Zelfs in veel treinen is er gewoon Wifi. En in de auto zit al een FM radio....
Battery drain was bij mij gigantisch (helemaal leeg na een uurtje of 8, weinig gebruikt met wifi altijd aan), maar dit is inmiddels opgelost.MaZo schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:33:
[...]
De battery drain is bekend, alleen is men er nog niet helemaal uit wat het veroorzaakt.
Media scanner uitzetten en Battery Calibration installeren en uitvoeren.
En weg is de battery drain (50% na 12 uur met normaal gebruik en wifi altijd aan)!
PSN ID = Jorco
Dit programma heeft nul komma nul zin op de SGS2 hè. Plus, áls het zou werken (which it doesn't) helpt dat ook helemaal niets tegen welke drain dan ook.Jorco schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 09:35:
en Battery Calibration installeren en uitvoeren.
[ Voor 19% gewijzigd door Brad Pitt op 06-01-2012 10:45 ]
Waarom dan?Brad Pitt schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:44:
[...]
Dit programma heeft nul komma nul zin op de SGS2 hè.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Verwijderd
Hoi,
Ik heb met behulp van titanium een back up gemaakt en vervolgen CM op mijn telefoon geflasht.
Maar nu krijg ik niet meer alle apps terug op mijn telefoon. Zoals bv de market, heb de apk gedwonload op de telefoon gezet maar als ik de market open staat er dat een google account vereist is. Ik klik op ja om in te loggen maar de market sluit direct af. Als ik whatsapp wil installeren (maakt niet uit of het de apk van internet is of van titanium) staat er "De app is niet geinstalleerd". Wie kan mij helpen?
Ik heb met behulp van titanium een back up gemaakt en vervolgen CM op mijn telefoon geflasht.
Maar nu krijg ik niet meer alle apps terug op mijn telefoon. Zoals bv de market, heb de apk gedwonload op de telefoon gezet maar als ik de market open staat er dat een google account vereist is. Ik klik op ja om in te loggen maar de market sluit direct af. Als ik whatsapp wil installeren (maakt niet uit of het de apk van internet is of van titanium) staat er "De app is niet geinstalleerd". Wie kan mij helpen?
Heb ergens gelezen dat SGS2 geen gebruik maakt van die batterystats enzo, dat ze hun batterij op een andere manier kalibreren dus. Om echt te resetten moest je als de batterij plat was hem een minuut eruit halen ofzo en dan terug in stoppen en laten opladen. Staat ergens op xda in general topic dacht ik. Maar belangrijkste is dat je drain weg is, los van hoe het komt
Vanwege de gebruike MAX17042 chip in de SGS2.DennusB schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:45:
Waarom dan?
"while our fuel gauge chip (MAX17042) does have advanced features that would require calibration if used, those features are not yet enabled and it basically behaves identically to a 17040. Maxim specifically designs their fuel gauge chips to not require special calibration procedures.."
Wat (misschien) wel werkt is telefoon uitzetten, helemaal opladen (tot signaal), lader er af, accu er eventjes uit (minuutje of zo), weer er in en telefoon aanzetten. Dan zou 'ie weer een verse 100%-lading moeten zien.
B.S., maar goed, als het werkt dan werkt het dus problem solvedFrigolamptje schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:54:
[...]
Maar belangrijkste is dat je drain weg is, los van hoe het komt
[ Voor 16% gewijzigd door Brad Pitt op 06-01-2012 10:57 ]
CM7 of CM9?Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:54:
Hoi,
Los daarvan, voor de market eens proberen: clear cache en data enzo bij instellingen van de market app
Of gewoon:Frigolamptje schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:19:
[...]
Los daarvan, voor de market eens proberen: clear cache en data enzo bij instellingen van de market app
-Factory reset
-Flash CM opnieuw
-Flash Google apps zip
-Wipe cache partition
-Klaar
Bij CM9 staat duidelijk dat je geen Titanium Backup moet gebruiken. (gaat soms mis als je van een GB rom komt)
Bij CM9 kan je sommige problemen ook nog oplossing door de gapps fixer te flashen.
Bij mij werkt Titanium als een zonnetje, wel laatste versie die ICS-enabled is gebruiken natuurlijk.Jay-v schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:22:
[...]
Of gewoon:
-Factory reset
-Flash CM opnieuw
-Flash Google apps zip
-Wipe cache partition
-Klaar
Bij CM9 staat duidelijk dat je geen Titanium Backup moet gebruiken. (gaat soms mis als je van een GB rom komt)
Bij CM9 kan je sommige problemen ook nog oplossing door de gapps fixer te flashen.
Bij mij ook, maar er zijn mensen op XDA met andere ervaringen.Frigolamptje schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:24:
[...]
Bij mij werkt Titanium als een zonnetje, wel laatste versie die ICS-enabled is gebruiken natuurlijk.
Verwijderd
Dit heeft alles opgelost, dankjewel!Jay-v schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:22:
[...]
Of gewoon:
-Factory reset
-Flash CM opnieuw
-Flash Google apps zip
-Wipe cache partition
-Klaar
Weet iemand of dat de standaard lockscreen van CM9 al te customizen is? Bijvoorbeeld het wijzigen van de camera shortcut en dat hij unlocked als je op de menuknop (die linkse) klikt?
Ik heb al even gezocht, maar kon zo geen mogelijkheid tot aanpassen van de lockscreen vinden.
Ik heb al even gezocht, maar kon zo geen mogelijkheid tot aanpassen van de lockscreen vinden.
Verwijderd
Ik heb met XXKP8 en CM9 nogal veel last van FC's en andere zaken (zoals de meeste wss), en daarom leek de Bezke ultra ICS 1.1 rom me wel wat. Hij komt om 12 uur onze tijd online (wordt nu geupload). Ik heb nog niet eerder de nandroid backup gebruikt, ben hem nu aan het backuppen. Kan ik dan deze wipe(toch?)-rom flashen en daarna gewoon deze backup terugzetten??
Bedankt
Bedankt
Verwijderd
De unlocker apps uit de market werken wel toch? Of zijn die niet goed genoeg?EngelF schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:22:
Weet iemand of dat de standaard lockscreen van CM9 al te customizen is? Bijvoorbeeld het wijzigen van de camera shortcut en dat hij unlocked als je op de menuknop (die linkse) klikt?
Nog niet, dat komt waarschijnlijk pas als CM9 officieel is (uit de beta fase)EngelF schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:22:
De apps uit de Market werken wel, maar ik ben wel tevreden met de standaard lockscreen op het feit dat het nog niet te customizen is na.Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 21:27:
[...]
De unlocker apps uit de market werken wel toch? Of zijn die niet goed genoeg?
Ok, dan wachten we nog even rustig afgwystyl schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 23:36:
[...]
Nog niet, dat komt waarschijnlijk pas als CM9 officieel is (uit de beta fase)
Verwijderd
Ik snap echt niet waarom mensen Cyanogenmod zien als een soort heilige graal,het is vrijwel op geen enkel device ooit echt stabiel geworden naar mijn weten.
De toegevoegde dingen zijn zeker handig.
Maar wat me eigenlijk het meest tegenstaat zijn de zeer onvriendelijke developers.
Ik snap ook wel dat er idiote vragen worden gesteld maar codeworkx is gewoon ontzettend onvriendelijk, Leomar bijvoorbeeld neemt rustig de tijd om te antwoorden.
Ik denk dat ik alleen daarom al geen CM9 meer ga flashen.
Het hele XDA wordt steeds onvriendelijker...
Meer mensen die die mening delen?
De toegevoegde dingen zijn zeker handig.
Maar wat me eigenlijk het meest tegenstaat zijn de zeer onvriendelijke developers.
Ik snap ook wel dat er idiote vragen worden gesteld maar codeworkx is gewoon ontzettend onvriendelijk, Leomar bijvoorbeeld neemt rustig de tijd om te antwoorden.
Ik denk dat ik alleen daarom al geen CM9 meer ga flashen.
Zit er nu 2.5 jaar op en "toen" was het inderdaad beter ja. Maar vind het op zich niet zo vreemd hoor, als iemand iets vraagt wat letterlijk 2 posts erboven nog is beantwoordt en in 99% van de gevallen ook gewoon in de eerste post staat vraag je je wel eens af wat het niveau is van de mensen die zo'n topic bezoeken. Waarom is er dan zo'n topic, waarom staat alles in de eerste post, etc. Eerst lezen dan wel zoeken, dan vragen.Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 14:00:
Heb echt waanzinnig veel respect voor een dev die daar de mensen blijft beantwoorden. Zou het persoonlijk bijzonder snel gezien hebben. Uiteraard moet je je niet laten uitlokken erdoor, maar ja, da's vaak lastig
Verwijderd
Ik zou me ook laten gaan op een bepaald moment, maar ik vind het een beetje doorslaan.Brad Pitt schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 14:08:
[...]
Zit er nu 2.5 jaar op en "toen" was het inderdaad beter ja. Maar vind het op zich niet zo vreemd hoor, als iemand iets vraagt wat letterlijk 2 posts erboven nog is beantwoordt en in 99% van de gevallen ook gewoon in de eerste post staat vraag je je wel eens af wat het niveau is van de mensen die zo'n topic bezoeken. Waarom is er dan zo'n topic, waarom staat alles in de eerste post, etc. Eerst lezen dan wel zoeken, dan vragen.
Heb echt waanzinnig veel respect voor een dev die daar de mensen blijft beantwoorden. Zou het persoonlijk bijzonder snel gezien hebben. Uiteraard moet je je niet laten uitlokken erdoor, maar ja, da's vaak lastig
Een aantal zelfbenoemde grootse leden zetten op elke pagina minimaal 2x uit hoeveel domme vragen er worden gesteld en dat zij zich o zo goed gedragen;P
eens met Brad Pitt, maar als mensen gewoon een beetje subtieler met elkaar omgaan kan het veel vriendelijker. Voor de vragenstellers betekent dat dat ze misschien iets beter moeten zoeken, en voor de betweters dat ze even tot tien moeten tellen voor ze weer iemand afblaffen. Van Codeworkx snap ik de frustratie wel, maar die hele thread is nu op zo'n toon dat ik het niet meer goed zie komen. Ik lees dan bijna verbaasd de threads van bijvoorbeeld Chainfire (over CF-root en Mobile Odin), die mensen bedankt die met nuttige info komen en probeert netjes antwoord te geven op vragen die niet één twee drie te vinden zijn. Dat is echt een verademing danVerwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 14:13:
[...]
Ik zou me ook laten gaan op een bepaald moment, maar ik vind het een beetje doorslaan.
Een aantal zelfbenoemde grootse leden zetten op elke pagina minimaal 2x uit hoeveel domme vragen er worden gesteld en dat zij zich o zo goed gedragen;P
Om op de originele vraag terug te komen: op dit moment vind ik CM9 een stuk verder dan Samsung zelf qua ICS rom. Ik heb CM7 nooit gedraaid omdat ik de officiele rom stabiel en snel genoeg vond en ik ongewenste dingen zelf uit kon zetten; op mijn oude telefoon vond ik CM7 ook niet zo'n succes, dus had ik daar een andere custom rom op zitten. CM9 is dus voor mij geen heilige graal, maar ze doen wel hun best om vanuit de pure android code een kale android experience neer te zetten voor heel veel verschillende apparaten. Bij de meeste lukt ze dat aardig, dus als je genoegen kan nemen met de paar dingen die op jouw apparaat niet werken, is het team aardi bezig vind ik.
Ik heb CM7 en CM7 geprobeerd. Ook MIUI een kans gegeven zich te bewijzen. Daarnaast met een aantal Sam based ROMs gespeeld.
Ik hou het bij de Sam based ROMs. CM en MIUI voelen voor mij niet goed aan. De laatste weken heb ik de -VK- ROM erop staan. Mooi vormgegeven, werkt prima.
Als het goed is wordt dit weekend N.E.A.R. gereleased, een nieuwe ROM. Is ontwikkeld aan de hand van de (in mijn ogen) bijna perfecte N.E.A.K kernel. (New Era Android Rom/Kernel). Als de vormgeving naar mijn smaak is, gaat die zeker een kans krijgen!
Ik hou het bij de Sam based ROMs. CM en MIUI voelen voor mij niet goed aan. De laatste weken heb ik de -VK- ROM erop staan. Mooi vormgegeven, werkt prima.
Als het goed is wordt dit weekend N.E.A.R. gereleased, een nieuwe ROM. Is ontwikkeld aan de hand van de (in mijn ogen) bijna perfecte N.E.A.K kernel. (New Era Android Rom/Kernel). Als de vormgeving naar mijn smaak is, gaat die zeker een kans krijgen!
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Zit daar ook op te wachten ja. Verwacht geen wonderen, zal gewoon draaien als elke andere normale KK5-Rom met Neak kernel geflashed. Hoop niet dat het themen te ver doorslaat, maar dan nog, is weer aanpasbaar.AllSeeyinEye schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 15:32:
Verwijderd
Heb nu de Bezke ultra ICS 1.1 rom geïnstalleerd en hij bevalt me erg goed:).
- Batterij verbruik is bij mij een stuk verbeterd (was ook niet heel moeilijk).
- Veel minder FC's (camera app nog wel vaak, maar zonder deze rom elke keer)
- Eigenlijk geen andere onstabieligheden meer
- Het lijkt alsof er meer zaken ge-ICS'ed zijn maar misschien lag dat aan mij.
Dingen waar ik nog wat mee zit:
- Kan geen Nederlandse taal downloaden bij Swype Beta.
- Scrollen in de ICS Browser gaat nog slecht (dus gebruik ik firefox)
- Homebutton unlocked niet alleen het scherm, maar brengt je meteen terug naar homescreen.
Oh en voor de Software-update error, zonder te freezen of deïnstalleren:
Selecteer voor land USA en je hebt er geen last meer van!!
- Batterij verbruik is bij mij een stuk verbeterd (was ook niet heel moeilijk).
- Veel minder FC's (camera app nog wel vaak, maar zonder deze rom elke keer)
- Eigenlijk geen andere onstabieligheden meer
- Het lijkt alsof er meer zaken ge-ICS'ed zijn maar misschien lag dat aan mij.
Dingen waar ik nog wat mee zit:
- Kan geen Nederlandse taal downloaden bij Swype Beta.
- Scrollen in de ICS Browser gaat nog slecht (dus gebruik ik firefox)
- Homebutton unlocked niet alleen het scherm, maar brengt je meteen terug naar homescreen.
Oh en voor de Software-update error, zonder te freezen of deïnstalleren:
Selecteer voor land USA en je hebt er geen last meer van!!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2012 16:58 ]
De mentaliteit van die CodeworkX staat me totaal niet aan; als comments niet naar zijn zin zijn dan gooit die het topic dicht 
Achja hij zal hem wel weer openen ofzo.
Achja hij zal hem wel weer openen ofzo.
[ Voor 15% gewijzigd door Strunkie op 07-01-2012 16:58 ]
^ Post is hierboven!
Codeworkx staat volledig in zijn recht. Het is een DEVELOPER topic, en niet bestemd voor alle n00b reacties die er geplaatst worden, daar zijn andere topics voor.
Maarja, mensen hebben altijd wel wat te klagen/eisen, terwijl ze er geen cent voor betalen.
Maarja, mensen hebben altijd wel wat te klagen/eisen, terwijl ze er geen cent voor betalen.
helemaal mee eens, staat notabene in de ts dat er geen bugs e.d. aagemeld mogen wordenCRXed schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 17:02:
Codeworkx staat volledig in zijn recht. Het is een DEVELOPER topic, en niet bestemd voor alle n00b reacties die er geplaatst worden, daar zijn andere topics voor.
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
Dan moet die zuurpruim een topic maken waar niet in gereageerd kan worden. Is ie van het probleem af.
Waarom uberhaupt een topic als er geen bugs gemeld mogen worden
Waarom uberhaupt een topic als er geen bugs gemeld mogen worden

Verwijderd
Toch mag je wel iets meer sociaalgedraag verwachten vind ik hoor...CRXed schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 17:02:
EDIT: Toch maar tot inkeer komen lijkt me beter.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2012 20:22 ]
Wat een bizar kortzichtig en respectloos antwoord, maar goed, meningen zijn vrij I guess.Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 20:03:
Maar ach waarschijnlijk is hij in het echte leven een werkloze,autistische nobody.
Verwijderd
Het is misschien niet erg onderbouwd idd....Brad Pitt schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 20:05:
[...]
Wat een bizar kortzichtig en respectloos antwoord, maar goed, meningen zijn vrij I guess.
Maar ik kan me erg aan mensen ergeren die zichzelf ergens boven plaatsen.
Sluit thread, flash andere Rom, klaar. Keuze zat.Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 20:22:
Het is misschien niet erg onderbouwd idd....
Maar ik kan me erg aan mensen ergeren die zichzelf ergens boven plaatsen.
Ik ben eindelijk een keer bezig om zelf een cm te compile.. maar nu kom ik niet verder dan,
Copy proprietary files
ik krijg dan deze melding..
android/system/device/samsung/galaxys2/: No such file or directory
ben ik iets vergeten..? linux is sowieso nieuw voor me.. maar kom er redelijk uit.. Ik heb echt al heel veel gelezen en tuts bekeken op youtube.. kost veel tijd, maar ik vind het zeer interessant!
Copy proprietary files
ben ik iets vergeten..? linux is sowieso nieuw voor me.. maar kom er redelijk uit.. Ik heb echt al heel veel gelezen en tuts bekeken op youtube.. kost veel tijd, maar ik vind het zeer interessant!
Na veel testen ben ik er achter gekomen dat het toch iets met data te maken heeft. Wanneer ik 3g en wifi uit hebt staan houdt hij het dagen vol zonder te rebooten. Zet ik dat Wifi of 3g aan dan gaat hij rebooten (soms na een uur soms na een aantal minuten).AzzKickah schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 21:24:
[...]
Het gedeelte software wat de lichtsensor bestuurt wat over de nek gaat?
Als je automatische helderheid voor het scherm aan hebt staan, zet dat eens uit?
Hij kan de directory dus niet vinden.thommy86 schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 21:09:
Ik ben eindelijk een keer bezig om zelf een cm te compile.. maar nu kom ik niet verder dan,
Copy proprietary files
Heb je dit wel?
PS: ben geen developer, denk alleen maar meeYou will need to have a Galaxys2 with a working copy of CyanogenMod install
Denk dat de repo niet helemaal gesynct is.CRXed schreef op zondag 08 januari 2012 @ 00:53:
[...]
Hij kan de directory dus niet vinden.
Heb je dit wel?
[...]
PS: ben geen developer, denk alleen maar mee
doe nog eens repo sync in android/system
en check op fouten
cd /pub && more beer
Ik draaide miui.. maar heb vanmiddag cm7 geflasht om dit juist voor elkaar te krijgen..
ik zie nu dat er een error was bij het syncen..
error: Exited sync due to fetch errors
nu zet ik net opnieuw een sync aan.. geeft hij alleen maar fetch errors..
wat houd dit in?
thommy@Presario:~$ cd android/system
thommy@Presario:~/android/system$ repo sync -j16
Fetching projects: 71% (222/312) github.com[0: 207.97.227.239]: errno=Connection refused
fatal: unable to connect a socket (Connection refused)
github.com[0: 207.97.227.239]: errno=Connection refused
Fetching projects: 72% (225/312) github.com[0: 207.97.227.239]: errno=Connection refused
ik zie nu dat er een error was bij het syncen..
error: Exited sync due to fetch errors
nu zet ik net opnieuw een sync aan.. geeft hij alleen maar fetch errors..
wat houd dit in?
thommy@Presario:~$ cd android/system
thommy@Presario:~/android/system$ repo sync -j16
Fetching projects: 71% (222/312) github.com[0: 207.97.227.239]: errno=Connection refused
Fetching projects: 72% (225/312) github.com[0: 207.97.227.239]: errno=Connection refused
[ Voor 70% gewijzigd door thommy86 op 08-01-2012 01:11 ]
Ik denk niet dat dit helemaal het goede topic is om dit te bespreken.
En als je googled, kom je al snel de oorzaak tegen
http://stackoverflow.com/...ough-url-git-from-git-hubLooks like there is a network problem because the git protocol, by default, uses the port 9418. Looks like your traffic is blocked on that port.
Op deze error heb ik dus ook niet gekeken.. zie net pas dat de repo niet goed gesynced is.. omdat dit nog nieuw voor me is, weet ik nog niet waar ik wat moet zoeken..CRXed schreef op zondag 08 januari 2012 @ 01:15:
Ik denk niet dat dit helemaal het goede topic is om dit te bespreken.
http://stackoverflow.com/...ough-url-git-from-git-hub
edit..
Ik begrijp dat git dus over port 9418 gaat en http over port 80..
maar als ik dan dit invul.. krijg ik dezelfde melding..
repo init -u http://github.com/CyanogenMod/android.git -b gingerbread
Misschien komt het een beetje dom over..! maar ben nog lerende hier.. linux is nog nieuw voor me..!
is het trouwens een port in me router firewall die dan uit staat?
[ Voor 28% gewijzigd door thommy86 op 08-01-2012 01:42 ]
Kijk eens in de .repo dir in system/androidthommy86 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 01:21:
[...]
Op deze error heb ik dus ook niet gekeken.. zie net pas dat de repo niet goed gesynced is.. omdat dit nog nieuw voor me is, weet ik nog niet waar ik wat moet zoeken..
edit..
Ik begrijp dat git dus over port 9418 gaat en http over port 80..
maar als ik dan dit invul.. krijg ik dezelfde melding..
repo init -u http://github.com/CyanogenMod/android.git -b gingerbread
Misschien komt het een beetje dom over..! maar ben nog lerende hier.. linux is nog nieuw voor me..!
is het trouwens een port in me router firewall die dan uit staat?
daar staat een manifest.xml
Edit die eens en vervang de git://
bovenin door http:// en sync dan nog eens
(Github is redelijk brak laatste weken en syncen gaat vaker mis dan goed hier)
cd /pub && more beer
Verwijderd
Sinds kort MIUI ROM geinstalleerd.Wat een plaatje! Alles loop heerlijk soepel en ben zeer tevreden.Alleen zie ik even door de bomen het bos niet meer. Er lijken wel 100 'officiële' sites te bestaan. Ik heb nu MIUI-1-12.30 geinstalleerd (Engels-talig), maar wil eigenlijk wel weer de Nederlandse spellingcorrectie erop hebben. Welke versie van welke site kan ik dan het beste gebruiken? En wordt deze ook wekelijks (automatisch) geupdate?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Swype installeren of ander keyboard met Nederlands woordenboek.Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 13:25:
Sinds kort MIUI ROM geinstalleerd.Wat een plaatje! Alles loop heerlijk soepel en ben zeer tevreden.Alleen zie ik even door de bomen het bos niet meer. Er lijken wel 100 'officiële' sites te bestaan. Ik heb nu MIUI-1-12.30 geinstalleerd (Engels-talig), maar wil eigenlijk wel weer de Nederlandse spellingcorrectie erop hebben. Welke versie van welke site kan ik dan het beste gebruiken? En wordt deze ook wekelijks (automatisch) geupdate?
Alvast bedankt!
Verwijderd
Ben totaal geen Swype-fan, dus ik ga opzoek naar een alternatief met Nederlands woordenboek. Hoop dat ik een gratis versie kan vinden aangezien ik geen CC heb.
Is de Nederlandse MIUI versie ook een optie of ...?
Bedankt!
Bedankt!
Ik had zelf 2 maanden lang MIUI draaien van http://miui.nl/Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 13:31:
Bedankt!
En het draaide gewoon goed...
Im notorious
Als je alleen opzoek bent naar een goed toetsenbord met woordenboek, dan zou ik swiftkey eens proberen..!Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 13:31:
Ben totaal geen Swype-fan, dus ik ga opzoek naar een alternatief met Nederlands woordenboek. Hoop dat ik een gratis versie kan vinden aangezien ik geen CC heb.
Bedankt!
Verwijderd
Ik probeer MIUI 2.1.6 te installeren met CWM5 (http://www.miui.nl/?p=2228#comment-871) op 2.3.5 (KJ3), maar kom steeds in een bootloop. Enig idee waar het mis kan gaan?
Data,dalvik en cache gewipet voordat je em ging installeren?Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 18:51:
Ik probeer MIUI 2.1.6 te installeren met CWM5 (http://www.miui.nl/?p=2228#comment-871) op 2.3.5 (KJ3), maar kom steeds in een bootloop. Enig idee waar het mis kan gaan?
Im notorious
Verwijderd
Thx voor snelle reply:). Maar neeThenotorious schreef op zondag 08 januari 2012 @ 18:52:
[...]
Data,dalvik en cache gewipet voordat je em ging installeren?

Mmh ik zal het toch eventjes doen want dat is meestal de reden voor een bootloop.Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 18:55:
[...]
Thx voor snelle reply:). Maar nee, stond namelijk ergens dat dat niet nodig was als ik van dezelfde firmware kwam. Of is dat per definitie niet het geval? Nouja dan zal ik dat maar doen.
Im notorious
Verwijderd
Net nog een keer geprobeerd na alledrie uitgevoerd te hebben. Nog steeds geen resultaat:(Thenotorious schreef op zondag 08 januari 2012 @ 18:57:
[...]
Mmh ik zal het toch eventjes doen want dat is meestal de reden voor een bootloop.
edit: misschien maar eens proberen met 2.3.6 dan.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2012 19:13 ]
Ja dat wou ik net zeggen, een keertje met een andere rom proberen.Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 19:07:
[...]
Net nog een keer geprobeerd na alledrie uitgevoerd te hebben. Nog steeds geen resultaat:(
edit: misschien maar eens proberen met 2.3.6 dan.
Maar je komt van stock met root of?
Iets heel anders:
Voor mensen die nog twijfelen om naar CM9 over te stappen, hierbij een video van de laatste build van Codeworkx.
YouTube: Hands on - Ice Cream Sandwich for Galaxy S2 - Android 4.0.3 CM9
Im notorious
Verwijderd
Ik heb net bovenstaande CM9 geprobeerd, maar uiteindelijk toch te veel FC's e.d. Maar deze rom probeer ik idd over stock met root te installeren.Thenotorious schreef op zondag 08 januari 2012 @ 19:18:
[...]
Ja dat wou ik net zeggen, een keertje met een andere rom proberen.
Maar je komt van stock met root of?
Iets heel anders:
Voor mensen die nog twijfelen om naar CM9 over te stappen, hierbij een video van de laatste build van Codeworkx.
YouTube: Hands on - Ice Cream Sandwich for Galaxy S2 - Android 4.0.3 CM9
Verwijderd
Ik draai naar volle tevredenheid Checkrom + Siyah 2.6.4..
Geen vastlopers/ reboots gehad. Draait lekker stabiel én snel.
Qua accuduur kan ik er nog niets over zeggen. Gebruik sinds 2 dagen de extended 2000mah accu.
Geen vastlopers/ reboots gehad. Draait lekker stabiel én snel.
Qua accuduur kan ik er nog niets over zeggen. Gebruik sinds 2 dagen de extended 2000mah accu.
Let op:
Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.
Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.