Ik denk dat dit onder smaak valt. Ik vind robotica font juist superduidelijk en vind ik de e-mail en contacten app juist heel duidelijk. Maar goed dan is een touchwiz rom idd beter voor jou.AllSeeyinEye schreef op maandag 02 januari 2012 @ 09:27:
Ik heb gisteren even met CM9 gestoeid. Ben toch na een kleine 2 uur weer terug naar KK5 gegaan. Reden: het ziet er niet uit, vind ik. Alle tekst en icons zijn huge, letters zijn bold (wijzigen naar ander lettertype kon ik niet vinden in Trebuchet), Weinig tot geen opties om de Trebuchet Launcher aan te passen, moest dus alsnog naar een alternatieve launcher grijpen.
Verder vond ik email en gmail, maar ook personen (contacts) simpelweg lelijk qua kleurstelling en bijzonder onoverzichtelijk (email) ten opzichte van de Samsung email client. Ik wacht wel op een ROM die gebaseerd is op een officiele release, zodat ik de positieve dingen uit TW kan blijven gebruiken.
Ik ben het met je eens. E-mail, G-mail en contacten zien er veel beter uit. Ook de gallary en de settings zijn stukken beter als op GB. Ik wil iig niet meer terugVerwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 10:14:
[...]
Ik denk dat dit onder smaak valt. Ik vind robotica font juist superduidelijk en vind ik de e-mail en contacten app juist heel duidelijk. Maar goed dan is een touchwiz rom idd beter voor jou.
Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 10:14:
[...]
Ik denk dat dit onder smaak valt. Ik vind robotica font juist superduidelijk en vind ik de e-mail en contacten app juist heel duidelijk. Maar goed dan is een touchwiz rom idd beter voor jou.
Het is inderdaad voornamelijk een kwestie van smaakJay-v schreef op maandag 02 januari 2012 @ 10:17:
[...]
Ik ben het met je eens. E-mail, G-mail en contacten zien er veel beter uit. Ook de gallary en de settings zijn stukken beter als op GB. Ik wil iig niet meer terug.
De TW versie van email heeft echter een zwarte achtergrond (dat heeft sowieso mijn voorkeur) en dagweergave.
Contacts hebben in TW een zwarte achtergrond. De layout van CM9 vond ik overigens wel aangenaam. De TW contacts versie zou wat mij betreft qua lettergrootte door de helft kunnen.
De gallery van CM9 was inderdaad wel aantrekkelijker dan die uit TW. Maar dat komt in custom ICS builds vast wel goed
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
Klopt je ken gewoon die gallery er wel uithacken en in Custom Touchwiz builds krijgen.AllSeeyinEye schreef op maandag 02 januari 2012 @ 10:26:
[...]
[...]
Het is inderdaad voornamelijk een kwestie van smaak![]()
De TW versie van email heeft echter een zwarte achtergrond (dat heeft sowieso mijn voorkeur) en dagweergave.
De gallery van CM9 was inderdaad wel aantrekkelijker dan die uit TW. Maar dat komt in custom ICS builds vast wel goed
Daarnaast ben ik het wel eens met de dagweergave
Daarnaast kan je de lettertype in ICS gewoon nog kleiner maken hoor. Hij staat standaard op normaal en hij kan nog een stapje kleiner in systeeminstellingen -> weergave -> Lettergrootte
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2012 10:41 ]
Wat nu waar is en wat niet is een beetje vaag.ny-hardcore schreef op zondag 01 januari 2012 @ 12:25:
[...]
Er was een thread van deze gast op xda, die is nu dicht.
beetje controversieel....
Maar ik vind dat er wel veel arrogante en betweters op xda zijn die geen tegen spraak dulden.
Hij trouwens een nieuwe url.... http://www.samsung-galaxy-s2-android.com/index.html
[ Voor 10% gewijzigd door Thombias op 02-01-2012 10:46 ]
Dat was het eerste dat ik gedaan had. En nog waren de letters veeeeeel te groot. Ter vergelijk: in mijn huidige ROM is de lettergrootte in mijn app drawer, met een custom size van 13, circa 1,5 mm. Die grootte heb ik ook in mijn agenda/mail etc.Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 10:39:
[...]
Daarnaast kan je de lettertype in ICS gewoon nog kleiner maken hoor. Hij staat standaard op normaal en hij kan nog een stapje kleiner in systeeminstellingen -> weergave -> Lettergrootte
Op die manier kan ik veel info tegelijk zien, zonder dat het hele scherm vol staat, en zo dus wel het overzicht behouden
Zo klein is in CM9 niet mogelijk (althans, ik weet niet hoe
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
In CM7 gaat het blijkbaar met Spare parts. Misschien kan je die ook proberen op CM9?AllSeeyinEye schreef op maandag 02 januari 2012 @ 10:48:
[...]
Dat was het eerste dat ik gedaan had. En nog waren de letters veeeeeel te groot. Ter vergelijk: in mijn huidige ROM is de lettergrootte in mijn app drawer, met een custom size van 13, circa 1,5 mm. Die grootte heb ik ook in mijn agenda/mail etc.
Op die manier kan ik veel info tegelijk zien, zonder dat het hele scherm vol staat, en zo dus wel het overzicht behouden![]()
Zo klein is in CM9 niet mogelijk (althans, ik weet niet hoe)
Komt er nou elke dag een nieuwe CM9 build? Ben wel benieuwd hoe snel ze die hardware decoding issues kunnen fixen!
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Niet per se elke dag, maar elke keer als er wat belangrijks gefixt/veranderd is. Zoals je in de XDA-thread kan zien zijn er de afgelopen paar dagen steeds een paar nieuwe builds geweest, maar gisteren bijvoorbeeld niets. Ik verwacht vandaag of morgen wel een nieuwe build waarin MTP werkt, want daar wordt het meest om gezeurd volgens mij.DennusB schreef op maandag 02 januari 2012 @ 11:08:
Komt er nou elke dag een nieuwe CM9 build? Ben wel benieuwd hoe snel ze die hardware decoding issues kunnen fixen!
Wat verstaan ze onder MTP? Weet dat het iets met Media is, maar wat precies?gwystyl schreef op maandag 02 januari 2012 @ 11:11:
[...]
Niet per se elke dag, maar elke keer als er wat belangrijks gefixt/veranderd is. Zoals je in de XDA-thread kan zien zijn er de afgelopen paar dagen steeds een paar nieuwe builds geweest, maar gisteren bijvoorbeeld niets. Ik verwacht vandaag of morgen wel een nieuwe build waarin MTP werkt, want daar wordt het meest om gezeurd volgens mij.
Edit : Vraagje : Hoe is het batterij gebruik eigenlijk in de CM9 beta? Is dat te doen?
[ Voor 7% gewijzigd door DennusB op 02-01-2012 11:13 ]
Media Transfer Protocol, een protocol waardoor computers (zowel mac als pc) een device herkennen als iets waar media op staat. In de praktijk komt het er op neer dat je telefoon als device (niet als schijfletter) in 'mijn computer' te zien is, en je bestanden kan overzetten van en naar je interne sd-kaart zonder dat je usb-instellingen hoeft te veranderen op je telefoon.DennusB schreef op maandag 02 januari 2012 @ 11:12:
[...]
Wat verstaan ze onder MTP? Weet dat het iets met Media is, maar wat precies?
Edit : Vraagje : Hoe is het batterij gebruik eigenlijk in de CM9 beta? Is dat te doen?
In Android 4.x is dit de standaard manier van gegevensoverdracht geworden; in oudere Android-versies moest je de SD-kaart mounten als verwisselbare schijf. Beide hebben zo hun voor- en nadelen.
Thanks voor je heldere uitleggwystyl schreef op maandag 02 januari 2012 @ 11:17:
[...]
Media Transfer Protocol, een protocol waardoor computers (zowel mac als pc) een device herkennen als iets waar media op staat. In de praktijk komt het er op neer dat je telefoon als device (niet als schijfletter) in 'mijn computer' te zien is, en je bestanden kan overzetten van en naar je interne sd-kaart zonder dat je usb-instellingen hoeft te veranderen op je telefoon.
In Android 4.x is dit de standaard manier van gegevensoverdracht geworden; in oudere Android-versies moest je de SD-kaart mounten als verwisselbare schijf. Beide hebben zo hun voor- en nadelen.
Nog 1 vraag. Ik heb in de MIUI ROM nu wat data, smsjes, whatsapp berichten (en statistieken) save game van Where's my Water enzo. Hoe krijg ik die ICS in?
Titanium backup voor data, my backup pro voor smsjes, instellingen etc. Volgens mij is er voor de laatste ook nog een gratis, sms backup of iets dergelijks.DennusB schreef op maandag 02 januari 2012 @ 11:26:
[...]
Thanks voor je heldere uitlegIk ga zo ook CM9 maar draaien, kijken hoelang het stabiel blijft
Als het inzakt ga ik gewoon terug naar m'n Miui ROM.
Nog 1 vraag. Ik heb in de MIUI ROM nu wat data, smsjes, whatsapp berichten (en statistieken) save game van Where's my Water enzo. Hoe krijg ik die ICS in?
[ Voor 33% gewijzigd door thecompany op 02-01-2012 11:45 ]
Dat kon/mocht je toch niet gebruiken in CM9??
In dat XDA topic zie ik echt staan :
- Don't restore Apps using Titanium Backup!
[ Voor 20% gewijzigd door DennusB op 02-01-2012 11:44 ]
Ze mist de verzorgdheid van een aantal applicaties van iOS gewoon; 90% van de applicaties op Android heeft gewoon een mindere interface dan op iOS. Maar daar betaal je inderdaad een prijs voor.thommy86 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 10:08:
Ik zelf zou nooit iOS willen omdat het voor mij niet goed zou voelen..maar toch ben ik van mening dat mensen die gewoon willen game, smsen(whatapp).. blabla.. standaard smartphone dingen.! een iphone moeten nemen.. het werkt namelijk gewoon..! Mijn S2 werkt voor mij ook altijd.. Mijn vriendin heeft een Sensation.. en die loopt altijd te zeiken.. Als dat mijn foon was.. dan weet ik zeker dat hij het ook altijd goed voor mij deed.. niet omdat ik niet kieskeurig ben.. maar omdat ik weet wat ik moet doen als het mij niet zint.. Dat maakt voor mij ook het verschil tussen Android en iOS..
Zelf draai ik nu wel miui en ik vind het stabiel genoeg! Je kan het haar altijd laten proberen.. je kan er zelfs een iphone thema overheen gooien.. (scheelt je €400)
Ik zal wel een Nandriod backup maken en de Miui.nl ROM installeren; ik ben benieuwd
Zo rocksolid is iOS nou ook weer niet hoor. Een aantal applicaties op Android zijn alleen dramatisch, maar naar mijn ervaring is Android zelf net zo stabiel.
Ik gebruik cm niet dus dat zou ik niet weten. Iemand een idee waarom dat niet zou kunnen? Heeft het iets te maken met ics?DennusB schreef op maandag 02 januari 2012 @ 11:43:
[...]
[...]
Dat zeggen ze inderdaad, maar ik heb dat vrij geïnterpreteerd naar: "niet gebruiken voor system apps", omdat samsung en aosp basis nogal verschillen. Ik heb zelf al mijn apps vanuit stock samsung 2.3.6 gebackupt en in CM9 gerestored. Alle programma's pikken dit prima. Ook BT en Wifi instellingen heb ik zo teruggehaald. Volgens mij is het een kwestie van zelf goed nadenken wat er wel en niet over te zetten is tussen deze verschillende roms. Bij twijfel niet doenDennusB schreef op maandag 02 januari 2012 @ 11:43:
[...]
[...]
Dit gaat vooral om de systeem apps ja.. Daar moet je ook gewoon geen backup van maken! Verder zou ik niet weten waarom je tb niet kan gebruiken..
Goed nieuws van XDAquote: Codeworkxthe recovery mounting issue should be fixed, will be shipped with next build.
actually trying to make incall volume rocker working.
De instabiliteit is vooral te zoeken in het installeren van apps.zAo schreef op maandag 02 januari 2012 @ 11:44:
[...]
Ze mist de verzorgdheid van een aantal applicaties van iOS gewoon; 90% van de applicaties op Android heeft gewoon een mindere interface dan op iOS. Maar daar betaal je inderdaad een prijs voor.
Ik zal wel een Nandriod backup maken en de Miui.nl ROM installeren; ik ben benieuwd![]()
[...]
Zo rocksolid is iOS nou ook weer niet hoor. Een aantal applicaties op Android zijn alleen dramatisch, maar naar mijn ervaring is Android zelf net zo stabiel.
Android op zich met een aantal basic apps heeft weinig tot geen probleem.
Pas als je je uit de bol laat gaan in de market, en 100én apps erop knal, kan er hier en daar wat 'gezeik' ontstaan.
Mijn vrouw en vader gebruiken hun telefoons zonder problemen, en ik "moet" regelmatig een nieuwe custom installeren ... aan wie zou het dan liggen
Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar de batterij ervaringen met CM9. Iemand hier al ervaringen mee?
Waarom probeer je het zelf niet even:DennusB schreef op maandag 02 januari 2012 @ 12:37:
Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar de batterij ervaringen met CM9. Iemand hier al ervaringen mee?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1410400
trouwens de versie van 2 jan 2012 (alweer!!!

succes
Tot nu toe vrij vergelijkbaar met 2.3.6 roms. Vanochtend in de trein met constant spelen (scherm/wifi/BT/muziek aan, internet, twitter, boek lezen) zo'n 16% verlies in 2 uur. Dat had ik ook met XWKK5 en eerdere roms. Hij lijkt af en toe wel wat warmer te worden bij de camera, maar het lijkt verder normaal. Eergisteren heb ik de hele dag ongeveer niets gedaan met de telefoon, en toen was de afname maar een paar % over de hele dag. Gebruik heeft dus meer invloed dan welke rom; CM9 lijkt in ieder geval geen rare achtergrondapps te draaien die zorgen dat de CPU op volle toeren blijft draaien.DennusB schreef op maandag 02 januari 2012 @ 12:37:
Even een vraagje van mijn kant: de ingebakken rom manager bij CM9 wil pas dingen doen als hij een CWM geflasht heeft. Als je dat wil doen, vraagt hij of ik een Epic 4G of Galaxy S heb. Ik heb het vermoeden dat beide net anders zijn dan de SGS II. Kan ik wel die CWM flashen of is dat niet handig? Zo niet, hoe krijg ik een compatible CWM bij CM9 zodat ik de builds vanuit Rom Manager kan checken ipv de hele tijd XDA open te laten staan?
[ Voor 21% gewijzigd door gwystyl op 02-01-2012 12:44 ]
Verwijderd
oeh oeh, vanavond maar weer even flashen. Die MTP bug is nog één van de laatste echt grote bugs.. + batterij die nog wel flink verbeterd kan worden. Kan er maar 10 uur ofzo mee doen..Meinon schreef op maandag 02 januari 2012 @ 12:42:
[...]
Waarom probeer je het zelf niet even:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1410400
trouwens de versie van 2 jan 2012 (alweer!!!) ... staat er al op...
succes
By the way: Adobe Flash 11 werkt perfect op CM9.... Of was dit alleen een probleem bij 4.0.1 en bij 4.0.3 niet meer? Maakt ook niet uit. Het werkt.. klaar
Die MTP bug, is dat de reden dat ik geen verbinding kan maken met mn pc. W7 kan de driver niet installeren oid. Dat had ik op 2.3.6 ook, maar toen lukte het wel via usb debugging. Dat lukt nu ook niet.Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 12:57:
[...]
oeh oeh, vanavond maar weer even flashen. Die MTP bug is nog één van de laatste echt grote bugs.. + batterij die nog wel flink verbeterd kan worden. Kan er maar 10 uur ofzo mee doen..
Edit:
Even snel een vraagje:
Kan ik dmv download mode en odin gewoon XWKK5 terug flashen? Of moet ik nog andere handelingen verichten?

[ Voor 12% gewijzigd door Hompu op 02-01-2012 13:17 ]
Ja dat kan heel goed. Ik heb gisteren heel veel lopen klooien met verschillende drivers, KIES, settings in android aan en uit, maar ik heb het niet aan de gang gekregen. Op XDA zijn verschillende meldingen dat het toestel nu wel herkend wordt, maar blijkbaar kan nog niet iedereen bestanden kopieren/verplaatsen. Bij mij werkt het nu op mijn laptop (WinXP SP3 32-bit) met alleen Samsung USB drivers 1.4.8.0 geïnstalleerd. Ik ga vanavond testen of het ook op mijn pc (Win 7 64-bit SP1) werkt.TheBleeder schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:10:
[...]
Die MTP bug, is dat de reden dat ik geen verbinding kan maken met mn pc. W7 kan de driver niet installeren oid. Dat had ik op 2.3.6 ook, maar toen lukte het wel via usb debugging. Dat lukt nu ook niet.
[ Voor 5% gewijzigd door gwystyl op 02-01-2012 13:19 ]
Dat is dus het lastige, ik kan die update er niet op krijgen doordat ik geen verbinding tot stand kan brengen. Of zou ik de zip via de interne android browser kunnen downloaden rechtstreeks in het geheugen?gwystyl schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:18:
[...]
Ja dat kan heel goed. Ik heb gisteren heel veel lopen klooien met verschillende drivers, KIES, settings in android aan en uit, maar ik heb het niet aan de gang gekregen. Op XDA zijn verschillende meldingen dat het toestel nu wel herkend wordt, maar blijkbaar kan nog niet iedereen bestanden kopieren/verplaatsen. Bij mij werkt het nu op mijn laptop (WinXP SP3 32-bit) met alleen Samsung USB drivers 1.4.8.0 geïnstalleerd. Ik ga vanavond testen of het ook op mijn pc (Win 7 64-bit SP1) werkt.
En:
Even snel een vraagje:
Kan ik dmv download mode en odin gewoon XWKK5 terug flashen? Of moet ik nog andere handelingen verichten?

Verwijderd
Dat ga ik proberen. Via de browser naar XDA en dan de nieuwste .zip file downloaden via Wif en dan via een File manager verplaatsen naar de SD kaart en dan Updaten via CWM.TheBleeder schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:21:
[...]
Dat is dus het lastige, ik kan die update er niet op krijgen doordat ik geen verbinding tot stand kan brengen. Of zou ik de zip via de interne android browser kunnen downloaden rechtstreeks in het geheugen?
En:
Even snel een vraagje:
Edit: Volgens mij werkt dit.. heb hier geen wifi maar ken het wel downloaden via de browser gewoon
Je kan het ook via dropbox doen las ik net
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2012 13:53 ]
Wat dacht je van clockwork recovery starten en daar je USB storage laten mounten? Dan heb je gewoon een schijfletter erbijTheBleeder schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:21:
[...]
Dat is dus het lastige, ik kan die update er niet op krijgen doordat ik geen verbinding tot stand kan brengen. Of zou ik de zip via de interne android browser kunnen downloaden rechtstreeks in het geheugen?
En:
Even snel een vraagje:
Toen gaf die bij mij aan dat er 1 of ander script niet gevonden kon worden of zo, en werd er dus niks gemount.DennusB schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:28:
[...]
Wat dacht je van clockwork recovery starten en daar je USB storage laten mounten? Dan heb je gewoon een schijfletter erbij
Ok, de update van vandaag (01022012) gedownload via de android browser. Geïnstalleerd via CWM en Windows7 ziet mn device nu als Galaxy S2. Gewoon toegankelijk, goede update dus.
Edit: Verbinding verbroken en opnieuw er in gedaan, en nu ineens niets te zien
Usb debugging aan en uit geprobeerd, ...niks. Iemand toevallig een oplossing?
Edit: Verbinding verbroken en opnieuw er in gedaan, en nu ineens niets te zien

Usb debugging aan en uit geprobeerd, ...niks. Iemand toevallig een oplossing?
[ Voor 31% gewijzigd door Hompu op 02-01-2012 14:31 ]
Op een rom die ik draai, hyperdroid media staat altijd namaaklocaties toestaan aan(is te vinden bij usb debugging) is het geen mogelijkheid dat die bij jouw ook aanstaat, zo ja zet hem uit.
Dankje, ik kan nu de mappen wel verkennen. Maar kan nog steeds geen bestanden kopiëren.dglavimans schreef op maandag 02 januari 2012 @ 14:43:
Op een rom die ik draai, hyperdroid media staat altijd namaaklocaties toestaan aan(is te vinden bij usb debugging) is het geen mogelijkheid dat die bij jouw ook aanstaat, zo ja zet hem uit.
Deze melding krijg ik:

NVM...
[ Voor 98% gewijzigd door kronolith op 02-01-2012 15:21 . Reden: nvm... ]
MTP werkt gewoon nog niet..
"MTP : You can only browse and PUSH files Pulling is borked, we can't help until we get kernel sauce"
Lekker downloaden via Wifi dus
"MTP : You can only browse and PUSH files Pulling is borked, we can't help until we get kernel sauce"
Lekker downloaden via Wifi dus
weet iemand of het een probleem is als je telefoon geroot is maar door waterschade niet meer werkt en je hem verzekerd hebt?
oftewel kan de verzekering dan moeilijk doen?
Ja.justinnn schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:43:
weet iemand of het een probleem is als je telefoon geroot is maar door waterschade niet meer werkt en je hem verzekerd hebt?
Een verzekering zal alles doen om onder de claim uit te komen.
Er staat vast ergens in de kleine lettertjes iets over niet-officiële software.
Aan de andere kant: als ie niet meer werkt, hoe kunnen ze erachter komen dat ie geroot is?
Filmen werkt nog niet, en filmpjes afspelen gaat ook nog niet helemaal lekker. Verder is ie vlot en werkt hij meer dan prima hierimeR schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:16:
Is CM9 goed voor dagelijks gebruik? Zijn er belangrijke dingen die niet (goed) werken?
Dat zijn niet echt prioriteiten bij mijDennusB schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:16:
[...]
Filmen werkt nog niet, en filmpjes afspelen gaat ook nog niet helemaal lekker. Verder is ie vlot en werkt hij meer dan prima hier
Nee hoor, doe er alles meeimeR schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:21:
[...]
Dat zijn niet echt prioriteiten bij mijQua bereik, bellen, SMS'en en internetten is er niks mis?
Thanks, maar eens overwegen om hem er binnenkort op te zetten. Toch wel erg benieuwd naar ICSDennusB schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:21:
[...]
Nee hoor, doe er alles meeWerkt helemaal prima!
iemand met een usb jig in de buurt van Nijmegen?
Heb net CM9 geflashed en uiteindelijk toch weer er af gegooid. Geen FM radio die ik toch graag op de fiets gebruik, en vanwege beperkte databundel gebruik ik liever niet elke dag een uur internetradio. En Sportstracker wilde niet installeren, die gaf een fout. En ook die gebruik ik vrijwel dagelijks.
Dus weer terug naar MIUI voor nu..
Verder werkte CM9 wel goed bij mij, bereik was goed, en het zag er goed uit allemaal. Maar vooral sportstracker was een showstopper voor me.
Dus weer terug naar MIUI voor nu..
Verder werkte CM9 wel goed bij mij, bereik was goed, en het zag er goed uit allemaal. Maar vooral sportstracker was een showstopper voor me.
CM9 dus bijna klaar voor dagelijks gebruik. Alleen net nog last van een bug.
Na het bellen houd de sensor het beeld op zwart, totdat ik op de home button klikte. Alleen toen kwam ik obv. op het homescreen. Kan zelf dus niet fatsoenlijk ophangen. Voor de rest werkt ie wel goed. File transfer is goed te doen via Droid Explorer, dropbox en WebSharing ^^
Na het bellen houd de sensor het beeld op zwart, totdat ik op de home button klikte. Alleen toen kwam ik obv. op het homescreen. Kan zelf dus niet fatsoenlijk ophangen. Voor de rest werkt ie wel goed. File transfer is goed te doen via Droid Explorer, dropbox en WebSharing ^^
Hier geen last van dat sensor probleem na het bellen. Gaat primaTheBleeder schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:45:
CM9 dus bijna klaar voor dagelijks gebruik. Alleen net nog last van een bug.
Hoe hebben jullie hem geïnstalleerd? Ik draai momenteel MIUI (met CWM dus), moet ik eerst terug naar een andere ROM?
Nee, clockwork in en flashen die handelimeR schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:53:
Hoe hebben jullie hem geïnstalleerd? Ik draai momenteel MIUI (met CWM dus), moet ik eerst terug naar een andere ROM?
Hoelang duurt het bij jou dan voordat het scherm weer aan springt?DennusB schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:46:
[...]
Hier geen last van dat sensor probleem na het bellen. Gaat prima
Kan ook zijn dat ik te ongeduldig was, was zo'n 2 seconden ofzo

Ik kom van stock rom met speedmod kernel en heb de .zip geïnstalleerd via CWM.imeR schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:53:
Werkt de camera trouwens al op 8MP en 1080p? Zo niet, kan dat met een 3rd party app?
[ Voor 6% gewijzigd door Hompu op 02-01-2012 17:00 ]
Camera werkt op 8mp, videocamera niet.
En ik gebruik de powerknop om op te hangen, werkt uitstekend
Oke, ik wilde het even checken. Bij mijn camera instellingen geeft hij namelijk bij 'grootte van foto' <8mp aan, en het is niet te veranderen.Cobesz schreef op maandag 02 januari 2012 @ 17:07:
Camera werkt op 8mp, videocamera niet.
Powerknop zou ook wel eens kunnen werken, thanks.
Ook heb ik dat als mn telefoon een tijdje op stand-by staat, de trilstand wegvalt. Bijvoorbeeld, hij trilt niet bij het unlocken. Echter als ik de powerdialog open door de powerbutton een seconde in te drukken doet de trilstand het wel weer. Meer mensen die dit hebben?
[ Voor 24% gewijzigd door Hompu op 02-01-2012 17:15 ]
Dat is een bekende bug van het trillen, verdwijnt na een deep sleep.
Als de kernel source beschikbaar komt kunnen ze dit fixen
En probeer in de camera settings eens op het "<" icoontje te drukken (A)
Wat bedoel je met een deep sleep? Gewoon een lange tijd uit?Cobesz schreef op maandag 02 januari 2012 @ 17:58:
Dat is een bekende bug van het trillen, verdwijnt na een deep sleep.

Ik vind het namelijk wel hinderlijk, hij trilt niet als ik gebeld wordt bijvoorbeeld. Wachten op de source dan maar.
En over die camera, shiiiit. Dat was dom xD
ikke wel, huissenjustinnn schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:29:
iemand met een usb jig in de buurt van Nijmegen?
Audi S3
Ik heb net aan Codeworkx gevraagt of hij zijn been had gebroken maar hij zei dat hij een spiertje verrekt had oid omdat hij teveel Jagermeister op hadgwystyl schreef op maandag 02 januari 2012 @ 09:34:
Codeworkx heeft zijn been gebroken met O&N, dus ik weet niet of hij nu meer gaat coden of minder, maar hij ligt er vandaag in ieder geval uit...
Dus Codeworkx zit er gelukkig gewoon nog in!
Im notorious
Ah dat scheelt weerThenotorious schreef op maandag 02 januari 2012 @ 20:32:
[...]
Ik heb net aan Codeworkx gevraagt of hij zijn been had gebroken maar hij zei dat hij een spiertje verrekt had oid omdat hij teveel Jagermeister op had
Dus Codeworkx zit er gelukkig gewoon nog in!
Heb sinds de Criskelo V35 en V36 last van het volgende. Wifi verbinding thuis is goed, goed signaal. Echter na een paar seconden is er geen gegevens overdracht meer mogelijk. Wifi uit en aan op gs2 levert hetzelfde op.
Bij oa mijn vriendin koppelt ie als vanouds en blijft gegevens overdracht bestaan. Rara.
Iemand een goede suggestie?
Bij oa mijn vriendin koppelt ie als vanouds en blijft gegevens overdracht bestaan. Rara.
Iemand een goede suggestie?
Uh.. even rebooten misschien? Ik heb de melding nog niet voorbij zien komen nadat ik die optie heb uitgezet. Maar er is ook een nieuw versie uit misschien moet je die is proberen als je hem nog niet hebt.TheBleeder schreef op maandag 02 januari 2012 @ 14:49:
[...]
Dankje, ik kan nu de mappen wel verkennen. Maar kan nog steeds geen bestanden kopiëren.
Deze melding krijg ik:
[afbeelding]
Ik zit eraan te denken cm9 te installeren, kan niet meer wachten om een beetje 4.0 op me mobiel te hebben.. Zou die goed zijn voor dagelijks gebruik? voor en nadelen?
Ik was naar KP8 gegaan d.m.v. Odin. Nu viel dat toch wat tegen, waardoor ik terug naar 2.3.6 wou gaan. Ik dacht dat dat simpel ging d.m.v. Odin die firmware terug te flashen. Blijkbaar niet dus. Hij boot wel, maar eens dat hij geboot is, krijg ik allemaal meldingen en kan ik niets doen. Wat kan ik nu het best doen?
Moet ik om ICS te proberen ook het modem flashen? En heeft mijn CWM backup het huidige modem ook gebackupped?
XXXVI
Probeer te rebooten in de recovery (vol up + home + power), en daar wipe data + cache doen. Als dat niet werkt kan je een factory reset proberen, en daarna nog een keer met Odin een 2.3.x firmware terugflashen.Jo... schreef op maandag 02 januari 2012 @ 22:52:
Ik was naar KP8 gegaan d.m.v. Odin. Nu viel dat toch wat tegen, waardoor ik terug naar 2.3.6 wou gaan. Ik dacht dat dat simpel ging d.m.v. Odin die firmware terug te flashen. Blijkbaar niet dus. Hij boot wel, maar eens dat hij geboot is, krijg ik allemaal meldingen en kan ik niets doen. Wat kan ik nu het best doen?
Misschien kan je ook proberen de oude bootloader terug te flashen.
Wat voor meldingen krijg je trouwens?
Hoeft niet, hij werkt ook zonder dat je de modem flasht. Ik heb hem zelf wel geflasht. Ik verwacht dat CWM de modem niet backupt, maar dat weet ik niet zeker. Als je een complete firmware hebt zit er vaak wel een modem bestand bij, en anders zijn ze ook wel los te vinden op XDA, dus dat hoeft geen probleem te zijn.ephymerous schreef op maandag 02 januari 2012 @ 22:58:
Moet ik om ICS te proberen ook het modem flashen? En heeft mijn CWM backup het huidige modem ook gebackupped?
De laatste release flasht ook de modem mee
Ik krijg de melding dat er verschillende applicaties zijn gestopt met werken. Hij boot oké, en ik krijg beeld enz. Ik kan echter niet verder geraken in het 'setup' proces.gwystyl schreef op maandag 02 januari 2012 @ 23:25:
[...]
Probeer te rebooten in de recovery (vol up + home + power), en daar wipe data + cache doen. Als dat niet werkt kan je een factory reset proberen, en daarna nog een keer met Odin een 2.3.x firmware terugflashen.
Misschien kan je ook proberen de oude bootloader terug te flashen.
Wat voor meldingen krijg je trouwens?
[...]
Hoeft niet, hij werkt ook zonder dat je de modem flasht. Ik heb hem zelf wel geflasht. Ik verwacht dat CWM de modem niet backupt, maar dat weet ik niet zeker. Als je een complete firmware hebt zit er vaak wel een modem bestand bij, en anders zijn ze ook wel los te vinden op XDA, dus dat hoeft geen probleem te zijn.
Mijn SGS II is overigens niet geroot, dus ik heb geen recovery, of blijkbaar toch. Zal eens wat resetten dan
Als je flasht met odin dan krijg je automatisch root neem ik aan?
Wat inhoudt dat hij ook de recovery meeflasht.
Telefoon uitzetten -> volume up + home + power (ingedrukt houden!!) dan kom je uiteindelijk in de recovery.
Telefoon uitzetten -> volume up + home + power (ingedrukt houden!!) dan kom je uiteindelijk in de recovery.
Nee, root krijg je niet automatisch zover ik weet. Ben intussen wel in Recovery geraakt.. Nu maar eens factory reset doen.Cobesz schreef op maandag 02 januari 2012 @ 23:31:
Als je flasht met odin dan krijg je automatisch root neem ik aan?
EDIT: And he's alive! Ja hoor, hij werkt terug
[ Voor 12% gewijzigd door Jo... op 02-01-2012 23:35 ]
Zover ik weet flash je een Rom, kernel en modem die allemaal modified zijn.
De kernel die je automatisch flasht is rooted, dus volgens mij ben je WEL rooted.
Probeer eens in adb (of terminal emulator op je phone) " su" te typen?
Het kan ook zijn dat ik er totaal naast zit (A)
De kernel die je automatisch flasht is rooted, dus volgens mij ben je WEL rooted.
Niet als je altijd stock ROMS van Samsung flasht d.m.v. Odin. Maar zoals je in mijn edit al kan lezen, is het probleem inmiddels opgelost. Bedankt voor de hulp!Cobesz schreef op maandag 02 januari 2012 @ 23:35:
Zover ik weet flash je een Rom, kernel en modem die allemaal modified zijn.
Mooizo 
Maar je root je telefoon juist door met odin een rooted kernel te flashen, ik neem aan dat zoiets in cm9 meegebakken zit >.>
Kan je eens proberen of je " su" kan krijgen?
of dat er uberhaubt de superuser app op je telefoon staat?
Maar je root je telefoon juist door met odin een rooted kernel te flashen, ik neem aan dat zoiets in cm9 meegebakken zit >.>
Kan je eens proberen of je " su" kan krijgen?
[ Voor 13% gewijzigd door Cobesz op 02-01-2012 23:40 ]
CM roms zijn wel altijd geroot ja.. stock samsung roms niet..! dat is wat jo bedoelt..
zit er sterk over te denken om een galaxy S2 aan te schaffen, zit alleen nog met een onduidelijkheid met betrekking tot custom roms. ik snap namelijk niet helemaal hoe het zit met die custom counter, ik heb dus begrepen dat zodra je bijvoorbeeld CM9 flashed, die counter begingt te tellen, en je dus je garantie kwijt bent. maar ik heb ook iets begrepen over een soort aangepaste USB kabel, waarmee je de standaard firmware kan herstellen, en die teller weer op 0 kan zetten, zodat je toch nog garantie hebt. kunnen jullie mij zeggen of dit klopt? ik lees er namelijk zoveel verschillende dingen over op internet, zou zou er bijvoorbeeld nog een 2de teller zijn die bijhoud hoe vaak je de custom counter gereset hebt?
Er zijn inderdaad wel spookverhalen over een tweede counter, maar daar komen we als gewone gebruiker niet echt achter denk ik. De flash counter is eenvoudig te zien als je de telefoon in download mode zet (vol down + home + power). Dan krijg je een schermpje met informatie over of je nu een originele Samsung rom draait, en hoeveel flashes je gedaan hebt met niet officiele roms. Ook door een aangepaste kernel gaat je counter omhoog.pimjai schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 04:50:
zit er sterk over te denken om een galaxy S2 aan te schaffen, zit alleen nog met een onduidelijkheid met betrekking tot custom roms. ik snap namelijk niet helemaal hoe het zit met die custom counter, ik heb dus begrepen dat zodra je bijvoorbeeld CM9 flashed, die counter begingt te tellen, en je dus je garantie kwijt bent. maar ik heb ook iets begrepen over een soort aangepaste USB kabel, waarmee je de standaard firmware kan herstellen, en die teller weer op 0 kan zetten, zodat je toch nog garantie hebt. kunnen jullie mij zeggen of dit klopt? ik lees er namelijk zoveel verschillende dingen over op internet, zou zou er bijvoorbeeld nog een 2de teller zijn die bijhoud hoe vaak je de custom counter gereset hebt?
De counter in de download mode is makkelijk te resetten door een oude bootloader te flashen, dan met een JIG (micro-usb stekkertje waarbij twee polen zijn kortgesloten met een bepaalde weerstand) weer in download mode te gaan en daarna eventueel weer de nieuwe bootloader te flashen.
Heb hier met de CM9 nightlies op m'n SGS2 toch wel een beetje batterij problemen. Ding loopt leeg alsof er een gaatje inzit zo snel.... geen idee waar het door komt nog. Zal het eens wat beter in de gaten houden de komende dagen.
Ter info : Er is gisteren nog een 2e update geplaatst door codeworkx : http://forum.xda-develope...ad.php?t=1410400&page=193
Ter info : Er is gisteren nog een 2e update geplaatst door codeworkx : http://forum.xda-develope...ad.php?t=1410400&page=193
Over die cm9 update: moet je na het flashen via cwm nog een wipe doen? Of is na het installeren alles gewoon goed?
Ja, doe het ervoor en als je al een eerdere CM9 versie had hoef je niet persé te wipen.. Na het flashen dan gewoon nog een keer de google apps flashen zodat de calender goed werkt.
Boeit niks wanneer je wiped. Als je maar wiped VOOR je je telefoon laat booten na het flashen, dus voor of na het flashen van de zip maakt echt 0,niks uit
Ok bedankt, maar moet ik dus na het flashen van een cm9 update ook wipen?
Want dat zou betekenen dat ik na elke update alle apps opnieuw moet installeren.
Want dat zou betekenen dat ik na elke update alle apps opnieuw moet installeren.
oke, dus stel ik zet bijvoorbeeld CM9 erop, en er iets met bijvoorbeeld het scherm, is het redelijk eenvoudig weer terug te gaan naar standaard firmware en de counter te resetten. zo een JIG is vast wel voor een paar euro op internet te vinden. duidelijk, bedankt.gwystyl schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 08:22:
[...]
Er zijn inderdaad wel spookverhalen over een tweede counter, maar daar komen we als gewone gebruiker niet echt achter denk ik. De flash counter is eenvoudig te zien als je de telefoon in download mode zet (vol down + home + power). Dan krijg je een schermpje met informatie over of je nu een originele Samsung rom draait, en hoeveel flashes je gedaan hebt met niet officiele roms. Ook door een aangepaste kernel gaat je counter omhoog.
De counter in de download mode is makkelijk te resetten door een oude bootloader te flashen, dan met een JIG (micro-usb stekkertje waarbij twee polen zijn kortgesloten met een bepaalde weerstand) weer in download mode te gaan en daarna eventueel weer de nieuwe bootloader te flashen.
het is begrijp ik wel zo dat je geleakte samsung firmwares kan flashen zonder dat die counter begingt te tellen? dus bijvoorbeeld die gelekte builds van ICS?
@TheBleeder: je kunt natuurlijk je apps even backuppen met titanium backup voordat je wiped, en die backup gewoon terugzetten op je nieuwe software.
[ Voor 5% gewijzigd door pimjai op 03-01-2012 10:34 ]
Los van tweede counter ga je inderdaad gemakkelijk terug naar nul, heb het zelf al eens gedaan, kwestie van een paar eenvoudige stappen volgen. Het klopt idd denk ik dat de laatste builds van sammfirmware officieel van samsung zijn en daardoor door de telefoon niet als custom rom worden gezien.pimjai schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:32:
[...]
oke, dus stel ik zet bijvoorbeeld CM9 erop, en er iets met bijvoorbeeld het scherm, is het redelijk eenvoudig weer terug te gaan naar standaard firmware en de counter te resetten. zo een JIG is vast wel voor een paar euro op internet te vinden. duidelijk, bedankt.
het is begrijp ik wel zo dat je geleakte samsung firmwares kan flashen zonder dat die counter begingt te tellen? dus bijvoorbeeld die gelekte builds van ICS?
oke, dan zal dat wel werken. zijn er al mensen die hem op dese manier hebben opgestuurd voor de garantie?Frigolamptje schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:52:
[...]
Los van tweede counter ga je inderdaad gemakkelijk terug naar nul, heb het zelf al eens gedaan, kwestie van een paar eenvoudige stappen volgen. Het klopt idd denk ik dat de laatste builds van sammfirmware officieel van samsung zijn en daardoor door de telefoon niet als custom rom worden gezien.
Ik had een kapotte camera, zonder problemen gefixed (binnen een week zonder kosten, respect!). Had er zelfs een geroote stockrom op staan, maar omdat de flash counter gereset was viel dat blijkbaar niet op.pimjai schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:55:
oke, dan zal dat wel werken. zijn er al mensen die hem op dese manier hebben opgestuurd voor de garantie?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Of ze zijn zo eerlijk om problemen die niets met te maken hebben met custom roms daar niet op af te schuiven. Vraag mij trouwens af of dat niet bij wet verboden is, garantie ontnemen met als reden iets dat geen verband houdt met het defect.ph4ge schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:47:
[...]
Ik had een kapotte camera, zonder problemen gefixed (binnen een week zonder kosten, respect!). Had er zelfs een geroote stockrom op staan, maar omdat de flash counter gereset was viel dat blijkbaar niet op.
Dan gooien ze het er gewoon op dat je niet precies weet wat die custom software allemaal doet met weet ik veel, voltages en andere dingen waardoor de camera kapot zou kunnen gaan.Frigolamptje schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:18:
[...]
Of ze zijn zo eerlijk om problemen die niets met te maken hebben met custom roms daar niet op af te schuiven. Vraag mij trouwens af of dat niet bij wet verboden is, garantie ontnemen met als reden iets dat geen verband houdt met het defect.
oke bedankt voor de informatie allemaal, ik kan dus zonder problemen custom ROMs gaan gebruiken zodra de standaard software me verveelt. (wat bij mijn galaxy S snel het geval was) ik heb de S2 dan ook net besteld.
Na de laatste CM9 update doet m'n agenda niks meer
Hopen dat ze dat snel fixen!
GApps opnieuw geflasht mag ik aannemen......?DennusB schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:49:
Na de laatste CM9 update doet m'n agenda niks meerHopen dat ze dat snel fixen!
Nee... daar heb je een punt! Zo eens even proberenAzzKickah schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:50:
[...]
GApps opnieuw geflasht mag ik aannemen......?
Edit : Dat lost het idd op! Thanks
[ Voor 7% gewijzigd door DennusB op 03-01-2012 14:53 ]
En als je problemen hebt met synchroniseren (of gedeeltelijk), kan je gapps-fix flashen, die verwijdert de signature of uuid, zodat die opnieuw aangemaakt wordt na op nieuw opstarten.DennusB schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:50:
[...]
Nee... daar heb je een punt! Zo eens even proberen
Edit : Dat lost het idd op! Thanks
Nee, je wiped je Cache en eventueel je Dalvik, niet je apps.....TheBleeder schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:24:
Ok bedankt, maar moet ik dus na het flashen van een cm9 update ook wipen?
Er zijn verhalen te vinden van mensen die geen JIG gebruikt hebben en geen garantie kregen. Zelfs toen ze hem daarna wel gereset onder een andere naam stuurde niet meer.Frigolamptje schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:18:
Of ze zijn zo eerlijk om problemen die niets met te maken hebben met custom roms daar niet op af te schuiven. Vraag mij trouwens af of dat niet bij wet verboden is, garantie ontnemen met als reden iets dat geen verband houdt met het defect.
Juridisch mag het niet, althans is het niet zo zwart-wit. Maarja, wie gaat voor een paar honderd euro nog naar de rechter, zeker na recente maatregelen van dit kabinet?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Ik heb nogal een ingewikkelde vraag:
Hier is de situatie: Als ik morgen thuis kom wil ik CM9 flashen, die procedure is geen enkel probleem.
Enkel wil ik ook de interne sd kaart wipen om er zeker van te zijn schoon te beginnen.
Hij wipet dat de clockworkmod map inclusief nandroid backups mee, functioneert cwm na deze wipe nog?
En kan ik de map gewoon kopiëren en weer terug plaatsen voor de backups?
Hartstikke bedankt!
Hier is de situatie: Als ik morgen thuis kom wil ik CM9 flashen, die procedure is geen enkel probleem.
Enkel wil ik ook de interne sd kaart wipen om er zeker van te zijn schoon te beginnen.
Hij wipet dat de clockworkmod map inclusief nandroid backups mee, functioneert cwm na deze wipe nog?
Hartstikke bedankt!
Is het mogelijk om alle apps automatisch te laten herinstalleren na het installeren van een custom rom? Ik wil ze niet alle 40 weer opnieuw handmatig installeren.
Ja die map clockworkmod op de sd-kaart wordt dan ook verwijderd, maar CWM doet het nog gewoon. Dat zit op een stukje van je interne geheugen die je niet zo makkelijk kan leeghalen (dan moet je een andere kernel flashen)Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 18:09:
Ik heb nogal een ingewikkelde vraag:
Hartstikke bedankt!
Het makkelijkst is inderdaad om die map en alle andere dingen die je wil bewaren vantevoren naar je computer te kopieren en na het flashen terug te zetten.
Bij een factory reset haal je trouwens niet je interne sd-kaart leeg; je zal daarvoor iets verder moeten zoeken in de recovery of na het kopieren van je data vanuit windows/mac de kaart leeggooien.
Ja dat kan op verschillende manieren, bijvoorbeeld met Titanium backup of Mybackup pro, of door een lijst bij te houden op bijvoorbeeld Appbrain en alle programma's weer aan de lijst van je nieuwe rom toe te voegen na het flashen. Pas een beetje op met het herstellen van systeemprogramma's / instellingen. Zelf geïnstalleerde programma's en hun data kan je waarschijnlijk zonder problemen terugzetten.chronoz schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 18:23:
Is het mogelijk om alle apps automatisch te laten herinstalleren na het installeren van een custom rom? Ik wil ze niet alle 40 weer opnieuw handmatig installeren.
[ Voor 5% gewijzigd door gwystyl op 03-01-2012 18:31 ]
Verwijderd
Ikweet welke reset wat doetgwystyl schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 18:29:
[...]
Ja die map clockworkmod op de sd-kaart wordt dan ook verwijderd, maar CWM doet het nog gewoon. Dat zit op een stukje van je interne geheugen die je niet zo makkelijk kan leeghalen (dan moet je een andere kernel flashen)
Het makkelijkst is inderdaad om die map en alle andere dingen die je wil bewaren vantevoren naar je computer te kopieren en na het flashen terug te zetten.
Bij een factory reset haal je trouwens niet je interne sd-kaart leeg; je zal daarvoor iets verder moeten zoeken in de recovery of na het kopieren van je data vanuit windows/mac de kaart leeggooien.
[...]
Ja dat kan op verschillende manieren, bijvoorbeeld met Titanium backup of Mybackup pro, of door een lijst bij te houden op bijvoorbeeld Appbrain en alle programma's weer aan de lijst van je nieuwe rom toe te voegen na het flashen. Pas een beetje op met het herstellen van systeemprogramma's / instellingen. Zelf geïnstalleerde programma's en hun data kan je waarschijnlijk zonder problemen terugzetten.
Was alleen nog niet bekend bij mij of cwm dan nog zou werken.
En voor de wipe, kan het niet gewoon in : instellingen > opslag > formatteer usb-opslag?
Weet je toevallig ook hoe je die middelste knop met die witte vierkantjes (die dus alle apps laat zien) terugkrijgt? Ik heb bovenstaand probleem meerdere keren ondervonden, maar nu heb ik zelfs dat die hele menu knop weg is. Hierdoor kan ik alleen bij bepaalde apps komen via de zoekfunctie.ny-hardcore schreef op donderdag 29 december 2011 @ 16:34:
[...]
Launcher:
Instelling >> ADW Launcher >> UI Instellingen >> Dockbalk uitzetten.
Market: heb ik hier ook last van met de 116+ builds.. (draai een eigengemaakte KANG met de t9 dialer patches).
Als je het icoon hebt weggehaald, komt er op die plek een plusje te staan. Druk daarop, en dan kun je weer kiezen voor een shortcut naar je appdrawer. Haal anders een andere (bijv. naar je telefoon) shortcut weg, en plaats hem daar.MaZo schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 12:08:
[...]
Weet je toevallig ook hoe je die middelste knop met die witte vierkantjes (die dus alle apps laat zien) terugkrijgt? Ik heb bovenstaand probleem meerdere keren ondervonden, maar nu heb ik zelfs dat die hele menu knop weg is. Hierdoor kan ik alleen bij bepaalde apps komen via de zoekfunctie.
Nee, er staan alleen maar sterretjes. Als ik daar op klik krijg ik een "no application defined yet, drop something here!" melding. Helaas kan ik vanaf het zoekscherm, na het vinden van een applicatie, deze niet eenvoudigweg daarheen slepen.imeR schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:10:
[...]
Als je het icoon hebt weggehaald, komt er op die plek een plusje te staan. Druk daarop, en dan kun je weer kiezen voor een shortcut naar je appdrawer. Haal anders een andere (bijv. naar je telefoon) shortcut weg, en plaats hem daar.
[ Voor 10% gewijzigd door MaZo op 04-01-2012 13:20 ]
Oh, ik dacht dat het go launcher wasMaZo schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:19:
[...]
Nee, er staan alleen maar sterretjes. Als ik daar op klik krijg ik een "no application defined yet, drop something here!" melding. Helaas kan ik vanaf het zoekscherm, na het vinden van een applicatie, deze niet eenvoudigweg daarheen slepen.
- Homescreen lang indrukken (zoals bij plaatsen widget)
- Kies launcher actions
- Kies open/close app drawer
Nu staat er een snelkoppeling naar je appdrawer op je homescreen. Houd deze lang ingedrukt, versleep hem naar je dock en laat hem los. Terug is-ie!
Held, thanks!imeR schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:48:
[...]
Oh, ik dacht dat het go launcher wasIn ADW gaat het zo:
- Homescreen lang indrukken (zoals bij plaatsen widget)
- Kies launcher actions
- Kies open/close app drawer
Nu staat er een snelkoppeling naar je appdrawer op je homescreen. Houd deze lang ingedrukt, versleep hem naar je dock en laat hem los. Terug is-ie!
Ik ga vanmiddag ook CM9 proberen, ben benieuwd
Build 01032012-2 van Codeworks is de beste op dit moment lijkt mij?
Let op:
Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.
Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.