Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:01
OK dus eigenlijk is het stiekem gewoon nepperij.
Want het is niet Android 4.0

Dan flash ik 'm ook niet.

Thanks voor de screenie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doelman
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09 16:06
AzzKickah schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:53:
OK dus eigenlijk is het stiekem gewoon nepperij.
Want het is niet Android 4.0
Technisch gezien wel, denk ik, alleen de features uit ICS zijn er nog in verwerkt.

Mijn pianomuziek: http://www.youtube.com/user/doelman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
doelman schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:55:
[...]

Technisch gezien wel, denk ik, alleen de features uit ICS zijn er nog in verwerkt.
Woordje vergeten? :) Ik snap je post nu niet echt..

En het kan natuurlijk niet een klein beetje wel en een klein beetje niet ICS zijn. Het is of ICS, of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
AzzKickah schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:59:
[...]

En het kan natuurlijk niet een klein beetje wel en een klein beetje niet ICS zijn. Het is of ICS, of niet.
Onzin, ze kunnen prima het framework gebruiken al die grafische zut er pas in een volgende release instoppen omdat ze dat nog wat moeten tweaken :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doelman
AzzKickah schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:59:
[...]

Ik vergat inderdaad het woordje "niet". "alleen de (ui) features uit ICS zijn er nog niet in verwerkt.

En het is dus niet een klein beetje ICS, en een klein beetje niet. Het is Android 4.0, en dat is ICS, ook al merk je daar weinig van bij deze ROM.

[ Voor 13% gewijzigd door doelman op 21-11-2011 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ik heb m'n SGS2 nu een dag en ben erg tevreden met CyanogenMod. Nu ben ik alleen op zoek naar een mod/app die ervoor zorgt dat als ik een notificatie heb de lampjes van de touch-knoppen gaan branden/knipperen? Als een soort reminder-lampje in de meeste HTC telefoons! Ik weet dat dit kan, kan het alleen niet vinden :( Iemand een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doelman
DennusB schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:24:
Ik heb m'n SGS2 nu een dag en ben erg tevreden met CyanogenMod. Nu ben ik alleen op zoek naar een mod/app die ervoor zorgt dat als ik een notificatie heb de lampjes van de touch-knoppen gaan branden/knipperen? Als een soort reminder-lampje in de meeste HTC telefoons! Ik weet dat dit kan, kan het alleen niet vinden :( Iemand een linkje?
http://android.modaco.com...p-button-backlight-alert/ misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLMORE80
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 13:30
Hiervoor gebruik ik NoLED. Deze toont de notificatie op het display, erg mooi. Misschien verstandig om naar deze andere tool te kijken: NoLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
GiLMORE80 schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:30:
Hiervoor gebruik ik NoLED. Deze toont de notificatie op het display, erg mooi. Misschien verstandig om naar deze andere tool te kijken: NoLED

[...]
Dat wil ik dus juist niet. Dat gebruikt onnodig veel stroom en ik heb 2 mooie zuinige lampjes onderin die telefoon zitten die hier mooi voor kunnen dienen.
Die tool die 2 posts hiervoor werd gegeven werkt niet op de SGS2 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doelman
DennusB schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:35:
[...]

Dat wil ik dus juist niet. Dat gebruikt onnodig veel stroom en ik heb 2 mooie zuinige lampjes onderin die telefoon zitten die hier mooi voor kunnen dienen.
Die tool die 2 posts hiervoor werd gegeven werkt niet op de SGS2 :(
Deze dan? Ik vind echt zat via Google: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1200262

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ba }:O
That's a bingo! (inglorious basterds anyone?)

Je moet zoeken naar BLN (backlight notification) combinatie van kernel (zoek naar bln bij de features van het (de?) kernel) en app (even zoeken naar BLN in de market).

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2011 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:05
Zelf gebruik ik BLN niet, vind het nog altijd een energieslurper.
Doe wel gewoon mijn scherm even kort aan en uit om te zien of ik een bericht heb. Is denk ik energiezuiniger dan BLN op de achtergrond laten draaien.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Ach ja, ik gebruik NoLED en dat gebruikt wel meer stroom maar zolang ik gewoon het einde van de dag haal maakt me dat niet uit.

Heb sinds deze week ook zo'n docking station op m'n werk staan dus als ie daar in staat laadt ie ook weer op. Toen ik vandaag naar huis ging had ik nog 94% :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-09 16:59
Zal je wel een luie batterij hebben over een paar maanden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cobesz schreef op maandag 21 november 2011 @ 23:52:
Zal je wel een luie batterij hebben over een paar maanden ;)
Dit type batterij heeft (vrijwel) geen geheugen-effect hè.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Daarom, en hij laadt in die dock via USB dus het is meer dat het batterij-nivo niet zakt dan dat ie laadt. Jah, 1% per uur of zo, want in de dock heb ik uiteraard de hele tijd de klok erop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:48
hmmz laatste cm7 nightly was alweer 16 novmeber. Zouden alle devs met CM9 bezig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:10

duderuud

Sliden is koel

Denk eerder dat de buildbot weer eens stuk is.

Er staan namelijk al een hele berg aan[assingen klaar en alhoewel de devs bezig zijn met CM9 hebben ze aangegeven ook nog CM7 door te ontwikkelen.

Laatste nieuws over CM9: http://codeworkx.de/wordp...e-for-ics-on-galaxy-s-ii/

Als je het zelf wil bekijken: http://www.sgs2ics.com/

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
altijd zelfde gelulhannes met sgs2 roms

What’s not working?

HWComposer
Camera
Video Recording
Video Codecs

Dit zijn precies de punten waar de CM devs al maanden mee aan het stoeien zijn.
Looks like we have to wait for a ics leak from samsung to fix graphics and audio.
Gaat dus nog zomaar paar weken zo niet maanden duren :F

Als ik dit bericht moet geloven zou dat nog wel eens tot Q2 2012 kunnen duren, tenzij er ergens een rom uitlekt.

http://www.youmobile.org/...-2012-reportedly-detailed

[ Voor 49% gewijzigd door haakjesluiten op 22-11-2011 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 13:30
duderuud schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 01:30:
Denk eerder dat de buildbot weer eens stuk is.

Er staan namelijk al een hele berg aan[assingen klaar en alhoewel de devs bezig zijn met CM9 hebben ze aangegeven ook nog CM7 door te ontwikkelen.

Laatste nieuws over CM9: http://codeworkx.de/wordp...e-for-ics-on-galaxy-s-ii/
Ik had gehoopt dat ICS makkelijker te porten zou zijn omdat de Galaxy Nexus ook door Samsung gemaakt wordt met op het oog vergelijkbare hardware, maar blijkbaar zitten er toch meer verschillen in dan ik verwacht had. Ligt het aan mij of lijkt CM voor bijvoorbeeld de HTC Desire makkelijker te maken te zijn? Is HTC scheutiger met informatie / drivers dan Samsung? Samsung geeft imo een beetje een gemengd signaal af: eerst geven ze een rijtje top-devs van CM een SGS II, vervolgens houden ze ICS wel heel gesloten waardoor de devs alsnog heel veel via reverse engineering moeten uitvissen.
Als je het zelf wil bekijken: http://www.sgs2ics.com/
Ziet er nog wel heel alpha uit, al schijnt WiFi nu te werken. Ik wacht nog even met ICS tot er Samsung-beta's gelekt zijn. Flashen is leuk, maar mijn telefoon moet wel gewoon werken :). Wie is trouwens de dev van deze site? Er staat niet zoveel info op ...
edit: googlen op xplodwild lever op dat hij wel actief is in het CM-team (anders mag hij vast niet die avatar gebruiken)

[ Voor 6% gewijzigd door gwystyl op 22-11-2011 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

gwystyl schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:34:
[...]
Ligt het aan mij of lijkt CM voor bijvoorbeeld de HTC Desire makkelijker te maken te zijn? Is HTC scheutiger met informatie / drivers dan Samsung?
Specifiek over de Desire: deze lijkt veel op de Nexus One, waardoor libs/drivers konden worden gebruikt van de Nexus One welke er snel waren want Google phone. Met ICS zal het allemaal lastiger worden.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
jelmervos schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:50:
[...]

Specifiek over de Desire: deze lijkt veel op de Nexus One, waardoor libs/drivers konden worden gebruikt van de Nexus One welke er snel waren want Google phone. Met ICS zal het allemaal lastiger worden.
Vooral omdat enige tijd geleden door Google bekend is gemaakt dat de Nexus One geen update naar ICS krijgt. Schijnt wel al een SDK port beschikbaar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

gwystyl schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:34:
[...]
Ziet er nog wel heel alpha uit, al schijnt WiFi nu te werken. Ik wacht nog even met ICS tot er Samsung-beta's gelekt zijn. Flashen is leuk, maar mijn telefoon moet wel gewoon werken :). Wie is trouwens de dev van deze site? Er staat niet zoveel info op ...
edit: googlen op xplodwild lever op dat hij wel actief is in het CM-team (anders mag hij vast niet die avatar gebruiken)
Ze hebben de eerste beta bijna klaar. Sound, Wifi, Data, Cam, BT zijn allemaal gefixed. Codeworkx heeft ze ook nog een eindje opweg geholpen.

Er zijn nog wat issue's met de achtergrond en wat transperancy bugs.
Zie hier een filmpje van de laatste build: YouTube: Android Ice Cream Sandwich - Galaxy S II - Summary #1

Ik verwacht deze week nog een beta.

Overigens een leuk detail. Die "netchip" wat mee lijkt te werken aan de port schijnt pas 12! jaar (en nederlands) te zijn. Hij heeft ook een unofficial CM7 port gemaakt voor de SGS Note.

[ Voor 8% gewijzigd door Jay-v op 22-11-2011 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Jay-v schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:23:
[...]
Er zijn nog wat issue's met de achtergrond en wat transperancy bugs.
Zie hier een filmpje van de laatste build: YouTube: Android Ice Cream Sandwich - Galaxy S II - Summary #1
Het ziet er al heel smooth uit! Hardware acceleration lijkt heel veel uit te maken. Ik kan niet wachten tot er een vrijwel probleemloze port is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Tk55 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:31:
[...]

Het ziet er al heel smooth uit! Hardware acceleration lijkt heel veel uit te maken. Ik kan niet wachten tot er een vrijwel probleemloze port is :)
Ik ook niet! :D

Als iemand een download link heeft is ie verplicht om hem eerst hier te plempen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maceddy2004
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-09 16:47

maceddy2004

Ik heb geen ondertiteling

DennusB schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:24:
De nieuwere nightlys hebben dit standaard aan boord volgens mij.
Kun je bij Device Settings instellen.. Mits je kernel dit ondersteunt. De Siyah kernel die ik nu heb pakt het bijvoorbeeld niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-09 13:08
Tk55 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:31:
[...]

Wat bedoel je met die HW acceleratie? Want die zit er nu nog niet in, dat hebben ze nog steeds niet werkend. Het is wel al redelijk smooth zonder HW acceleratie.

Sorry, ik l*l uit mijn nek. Haalde HWcomposer en HWacceleratie door elkaar ;)

[ Voor 9% gewijzigd door mbroeders op 22-11-2011 13:11 ]

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

mbroeders schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:09:
[...]

Wat bedoel je met die HW acceleratie? Want die zit er nu nog niet in, dat hebben ze nog steeds niet werkend. Het is wel al redelijk smooth zonder HW acceleratie.

Sorry, ik l*l uit mijn nek. Haalde HWcomposer en HWacceleratie door elkaar ;)
Dat is niet zo vreemd :). De HWcomposer zorgt voor GPU rendering. Echter zitten hier nog bugs in waardoor o.a. de layering issue optreed.

Dacht trouwens dat de camera gefixed was, dit blijkt echter nog niet zo te zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Jay-v op 22-11-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
maceddy2004 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 12:40:
De nieuwere nightlys hebben dit standaard aan boord volgens mij.
Kun je bij Device Settings instellen.. Mits je kernel dit ondersteunt. De Siyah kernel die ik nu heb pakt het bijvoorbeeld niet...
Moet met BLN controller toch wel gaan, dat ondersteunt Siyah volgens mij wel. Overigens echt een super kernel, 100mhz en single core support maken echt een verschil.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:18
Iemand ervaring met ultratoxic 7.2.1 rom? Is volgens mij geupdate litening, alleen heeft andere kernel en staan wat posts met problemen op xda..

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
jelmervos schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:50:
[...]

Dat en in de sgs2 zit een mali gpu en samsung zit ook nog eens boven op zijn drivers waardoor ze dmv reserve engineering alles zelf moeten uitvogelen. Wat tot op heden dus nog niet echt goed gelukt is.

[ Voor 5% gewijzigd door haakjesluiten op 22-11-2011 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de mensen die JK3 draaien en weer bounce willen ipv overscroll glow heeft Jkay een mod gemaakt, hier te downloaden: http://www.mediafire.com/?aphoc71s8ntnipc

Heb hem zelf draaien op JK1 (na een edit) en doet het prima. Let wel: niet bij alle apps werkt het... Contacten, stock browser (al is hier ook een mod voor) en dergelijke niet. Blijft dus al met al een klein beetje inconsistent maar het is iéts :P

[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 23-11-2011 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Brad Pitt schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 23:56:
Voor de mensen die JK3 draaien en weer bounce willen ipv overscroll glow heeft Jkay een mod gemaakt, hier te downloaden: http://www.mediafire.com/?aphoc71s8ntnipc

Heb hem zelf draaien op JK1 (na een edit) en doet het prima. Let wel: niet bij alle apps werkt het... Contacten, stock browser (al is hier ook een mod voor) en dergelijke niet. Blijft dus al met al een klein beetje inconsistent maar het is iéts :P
Met als sidenote: werkt alleen op custom roms (deodexed versies). Ik draai stock (odexed) XWKJ3 met de laatste JKay thema, en daar werkt hij niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gwystyl schreef op woensdag 23 november 2011 @ 08:11:
Met als sidenote: werkt alleen op custom roms (deodexed versies). Ik draai stock (odexed) XWKJ3 met de laatste JKay thema, en daar werkt hij niet op.
Oeps... Inderdaad nogal belangrijke info om achterwege te laten, my bad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 23-09 10:19
Eens even meelezen met de II maar zie dat de dev's ICS Alpha nog niet ver zijn.
SGS loopt weer voorop :9 ..mis nog GPS, Camera, Video, en radio voor de rest is het volledig werkbaar voor Daily-use. Zelfs een OC van 1300Mhz mogelijk.

Lees eens mee met de SGS topic mooie leidraad voor de II in de toekomst :P

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
silitek schreef op woensdag 23 november 2011 @ 08:44:
Eens even meelezen met de II maar zie dat de dev's ICS Alpha nog niet ver zijn.
SGS loopt weer voorop :9 ..mis nog GPS, Camera, Video, en radio voor de rest is het volledig werkbaar voor Daily-use. Zelfs een OC van 1300Mhz mogelijk.

Lees eens mee met de SGS topic mooie leidraad voor de II in de toekomst :P
Zit me niet zo lekker te maken met ICS man :P
Kan echt niet wachten tot ik ICS op m'n S2 kan knallen 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 23-09 10:19
AzzKickah schreef op woensdag 23 november 2011 @ 08:45:
[...]

Zit me niet zo lekker te maken met ICS man :P
Kan echt niet wachten tot ik ICS op m'n S2 kan knallen 8-)
:*) Kon het niet laten!!. Jongens, tis echt briljant battery-use bijna een flat-line, razendsnel ook met boot, multitask, browser enz. enz
enz.
Hopelijk voor de II users komt dit jaar nog een release

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skatebiker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-08 07:41
Updaten van firmware via Settings => About phone => Software update => Check for update
geeft:

Afbeeldingslocatie: http://misc.nicejewel.com/tweakers/s2update.jpg

Nu is mijn vraag: als ik nu doorzet ben ik dan mijn root kwijt ?
En zo ja moet ik dan weer nieuwe kernel flashen of iets anders doen ?
Ik heb nu 2.3.3 / XWKE7.

[ Voor 4% gewijzigd door skatebiker op 23-11-2011 09:07 ]

Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
skatebiker schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:06:
Updaten van firmware via Settings => About phone => Software update => Check for update
geeft:

[afbeelding]

Nu is mijn vraag: als ik nu doorzet ben ik dan mijn root kwijt ?
En zo ja moet ik dan weer nieuwe kernel flashen of iets anders doen ?
Ik heb nu 2.3.3 / XWKE7.
ja en ja. Je gaat waarschijnlijk naar XWKJ3, zie een post van mij iets omhoog voor een verwijzing naar de CF-Root die daarbij past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-09 20:10

Freshnezz

Why so serious?

Nou met ICS ROMS in zicht heb ik m'n S2 eindelijk maar eens geroot en een Custom ROM geïnstalleerd. Na Galnet MIUI en Cyanogen 7 erop gegooid te hebben ben ik op CheckROM uitgekomen...

Erg goede ROM! Deze ROM staat het dichtst bij de Samsung ROM. Bijvoorbeeld de media functies, de picture galleries en video(afspeel) functies van de eerder genoemde ROMS werkten bij mij voor geen meter.

En de Kitchen app waarbij je zelf allerlei apps/kernels zelf naar wens kan toevoegen is erg handig. Heb ik zelf eigenlijk nog nooit gezien eigenlijk bij custom ROMS voor m'n oude desire.

Toch weer bizar hoe die hobbyisten gewoon beter werk leveren qua smoothness dan de standaard roms, ongelooflijk.. hopelijk is dit met ICS eindelijk eens een keer afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 08:28
Werkt die Kitchen app ook op andere roms, of is die specifiek voor deze CheckROM gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
OK, ik wil per se kloten met ICS en ik heb dit nu gevonden: http://forum.xda-develope...c0f3dee96e1c396&t=1347753

Daar krijg je het volgende bestand uit: Biohazard-ICSPortS2-Alpha5.zip

Nu even voor de zekerheid... Moet ik die ZIP met Odin erop knallen?

Want dat wordt dus weer nergens gewoon duidelijk aangegeven. XDA is een prachtig forum maar af en toe mogen er wel wat meer How-To's bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skatebiker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-08 07:41
Bedankt voor de tip. Op XDA heb ik al een geroote XWKJ3 gevonden.

Ik heb nu al CWM op mijn geroote XWKE7, als ik de 'officiele' OTA firmware update draai ben ik dan ook CWM kwijt zodat ik via ODIN moet flashen ? Of kan ik gewoon de zip op de sdcard pleuren en met CWM flashen ?

Overigens is 2.3.5 ipv 2.3.3 wel al die moetie waard ?

Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AzzKickah schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:56:
Want dat wordt dus weer nergens gewoon duidelijk aangegeven.
Hoe duidelijk wil je het hebben dan?! http://knowmydroid.com/bl...andwich-samsung-galaxy-s2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:32
AzzKickah schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:56:
OK, ik wil per se kloten met ICS en ik heb dit nu gevonden: http://forum.xda-develope...c0f3dee96e1c396&t=1347753

Daar krijg je het volgende bestand uit: Biohazard-ICSPortS2-Alpha5.zip

Nu even voor de zekerheid... Moet ik die ZIP met Odin erop knallen?

Want dat wordt dus weer nergens gewoon duidelijk aangegeven. XDA is een prachtig forum maar af en toe mogen er wel wat meer How-To's bij.
Dit
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1347907

en dit
http://www.sgs2ics.com/

gelezen? Staat er toch best duidelijk uitgelegd hoor. .zip kan je gewoon zoals alle andere roms flashen via cwm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben mijn foon via Kies aan het updaten, voor de eerste keer sinds ik hem heb (juni).

Ik kan de status van de upgrade niet zien aangezien ik heb voortgangscherm heb gehide en ik deze niet meer unhided krijg.
Het scherm van mijn toestel toont het adroid poppetje en de tekst: downloading...do not turn off target.

Upgrade duurt nu al meer dan een uur, gaat dit wel goed?
Wat gebeurt er als ik het toestel loskoppel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Thanks voor de link, maar dat is een andere download en een compleet andere site.
Hoe ben je daar nou aan gekomen dan?

Die is wel goed duidelijk inderdaad en gewoon via CWM dus die ga ik proberen!

:)
SuperKneus schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:00:
[...]

en dit
http://www.sgs2ics.com/

gelezen? Staat er toch best duidelijk uitgelegd hoor. .zip kan je gewoon zoals alle andere roms flashen via cwm
Ehm.. daar hebben ze het over Heimdall..? Nog nooit van gehoord.

Anyways, ik ga die link van Brad Pitt proberen! 8)

[ Voor 30% gewijzigd door AzzKickah op 23-11-2011 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AzzKickah schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:28:
Thanks voor de link, maar dat is een andere download en een compleet andere site.
Hoe ben je daar nou aan gekomen dan?
Gewoon via jouw link?
Ehm.. daar hebben ze het over Heimdall..? Nog nooit van gehoord.
Dat is voor als je geen Windows PC hebt.
Anyways, ik ga die link van Brad Pitt proberen! 8)
Eigen risico :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:32
Dit staat een stukje lager.
Boot into recovery mode
Go to "mounts and storage"
Wipe /system
Wipe /data
Wipe /cache
Go back
Flash the alpha
Flash the alpha AGAIN
Reboot
Now it should boot properly - If not, try redownloading the ZIP file
Opzich standaard flash, ik zou wel even eerst een backup maken (dus voor je naar mounts and storage gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SuperKneus schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:33:
Opzich standaard flash, ik zou wel even eerst een backup maken (dus voor je naar mounts and storage gaat)
Twee maal flashen vind ik wel zo'n onzin. Net of de eerste keer de bitjes niet goed zijn geschreven of zo, pfff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 18:38
Brad Pitt schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:52:
Twee maal flashen vind ik wel zo'n onzin. Net of de eerste keer de bitjes niet goed zijn geschreven of zo, pfff.
Ben ik het niet mee eens.. Waarom moest je bij een s1 in het begin 2 keer een kernel flashen om de juiste recovery te krijgen..

Gister ICS op een s1 gezet en ook die rom 2 keer geflasht.. bij 1 keer kreeg ik telkens een bootloop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thommy86 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:56:
Ben ik het niet mee eens.. Waarom moest je bij een s1 in het begin 2 keer een kernel flashen om de juiste recovery te krijgen..
Geen idee? Vind het maar raar. Waarom zou zoiets niet gewoon in één keer kunnen.
Gister ICS op een s1 gezet en ook die rom 2 keer geflasht.. bij 1 keer kreeg ik telkens een bootloop..
Okay. Op de S2 nog nooit iets 2x geflashed en heb toch al "aardig wat" Roms/kernels geprobeerd ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Zojuist m'n S2 geroot via SuperOneClick; direct daarna werkt bluetooth niet meer. Adapter wil wel aan, maar phone loopt gelijk vast en reboot. Nagenoeg niet uit deze cyclus te krijgen, aangezien bluetooth na reboot gelijk weer aan gaat.

Heb 'm nu wel uit deze loop gekregen door direct naar 'bluetooth devices available' te gaan in het dropdown menu; en daar bluetooth 'aan' te zetten voordat deze in de settings aangevinkt was. Ik heb zo'n vermoeden dat ik even een factory reset ga doen nu; want ik kan helemaal niets meer met deze phone zodra bluetooth aangezet wordt.

[ Voor 41% gewijzigd door Scyth op 23-11-2011 12:13 ]

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Brad Pitt schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:04:
Geen idee? Vind het maar raar. Waarom zou zoiets niet gewoon in één keer kunnen.

Okay. Op de S2 nog nooit iets 2x geflashed en heb toch al "aardig wat" Roms/kernels geprobeerd ondertussen.
nee, ik heb bij de s2 ook nog nooit iets 2 keer geflasht.. Maar ik denk dat dit meer te maken heeft met de kernel.. bij de s1 zijn er veel meer stappen geweest om een aangepaste kernel te draaien.. ik denk dat hij niet alles overschrijft de eerste keer als je naar een andere versie van android gaat.. dat hebben we bij de s2 ook nog niet gehad.. en de s1 heeft al 4 versies draaien nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Neeee als ik 'm brick kom ik bij jou aan de deur voor garantie! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scyth

Scyth

Fat finger, three beer

Goed, na factory reset phone nogsteeds geroot, maar bluetooth werkt in ieder geval weer. Geen idee wat de problemen veroorzaakte.

Dell Studio XPS 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
  • Laatst online: 27-09 16:59
Scyth schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:27:
Goed, na factory reset phone nogsteeds geroot, maar bluetooth werkt in ieder geval weer. Geen idee wat de problemen veroorzaakte.
er wordt toch wat heen en weer gesjeesd met files, een factory reset zet alles tenminste weer op zn plaats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Brad Pitt schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:52:
[...]

Dat is het niet. Het is zelfs nodig als je de eerste keer CM7 of MIUI flashed. (staat ook in de flash instructies van CM7).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 16:31
Jay-v schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:07:
[...]

Dat is het niet. Het is zelfs nodig als je de eerste keer CM7 of MIUI flashed. (staat ook in de flash instructies van CM7).
Ik heb MIUI draaiende en heb die de eerste keer ook maar één keer geflashed hoor. Werkt als een zonnetje!

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-09 13:40
CM7.1 is het nét niet.. Crasht om de zoveel tijd en soms spontane reboots.. terug naar TW, wat eerlijk gezegd mooi uit ziet.. wel ff wat bloatware er af gooien met TB..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
DaJohn schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:51:
CM7.1 is het nét niet.. Crasht om de zoveel tijd en soms spontane reboots.. terug naar TW, wat eerlijk gezegd mooi uit ziet.. wel ff wat bloatware er af gooien met TB..
Crashen en reboots heb ik nooit! Wel soms dat ie niet meer reageert op aanrakingen op het scherm. Dan moet ik handmatig rebooten door de powerknop 10sec ingedrukt te houden.

En ik wou maar dat die camera wat beter werd man :(

Verder bevalt CM7 me echt prrrrrima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-09 13:40
Dat van die aanrakingen had ik idd ook wel eens! En idd de camera is beroerd! Daarom voor mij een reden om terug te gaan naar Samsung stock! Verder beviel het me prima.
AzzKickah schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:01:
[...]

Crashen en reboots heb ik nooit! Wel soms dat ie niet meer reageert op aanrakingen op het scherm. Dan moet ik handmatig rebooten door de powerknop 10sec ingedrukt te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

The_Fes schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:44:
[...]

Ik heb MIUI draaiende en heb die de eerste keer ook maar één keer geflashed hoor. Werkt als een zonnetje!
Bij mij kwam hij na de eerste keer in een bootloop, bij MIUI hetzelfde. Meer gebruikers hebben hier last van. Staat in verschillende forums ook als oplossing. Geen idee hoe het kan maar het is echt de oplossing :)....

Kan niet wachten op de beta ICS port...... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Jay-v schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:53:
[...]

Bij mij kwam hij na de eerste keer in een bootloop, bij MIUI hetzelfde. Meer gebruikers hebben hier last van. Staat in verschillende forums ook als oplossing. Geen idee hoe het kan maar het is echt de oplossing :)....

Bij mij werkte hij wel de eerste keer op de s2..(is ook maar 15 min orgineel geweest) bij de s1 heb ik wel vaker dingen 2x moeten flashen.. ik denk dat dit is als je een compleet andere kernel wilt flashen zoals ik hierboven al aangaf....

ICS op de s1 werkt best leuk.. jammer dat wij nog iets langer moeten wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:00
Middag!

Even een vraagje.. .zijn er ook mensen die Sensation Rom draaien?

Ik heb het nare dat als ik mijn lockscreen naar links, boven of beneden schuift, dat er een applicatie geopend wordt. Denk aan de camera en zaklamp.

Heb me al helemaal het leplazurs gezocht, maar kan nergens vinden waar ik die ''feature" kan uitschakelen.

Misschien van jullie een idee?

Edit:

Blijkbaar gaat het om een Jkay theme die draait. Nu ben ik daar wel tevreden over. Maar wil gewoon dat ie unlocked en geen app opent :(

[ Voor 16% gewijzigd door CarJunkyXL op 23-11-2011 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

AzzKickah schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:01:
[...]

Bij CM crashte die bij mij als ik wilde filmen. Verder leek het er ook op dat de gallery elke keer alle media moest ophalen als ik hem opstartte. Ook liet ie geen thumbnails van m'n filmpjes zien en crashte die daarbij. Heb jij daar geen last van dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Molybdenum schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:31:
Werkt die Kitchen app ook op andere roms, of is die specifiek voor deze CheckROM gemaakt?
Voor zover ik weet hoort deze app alleen bij de CheckROM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xheroxkefx
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-03 15:56
Jay-v schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:53:
[...]

hij is er al hoor ;)

ik heb m erop staan.

Vrijdag komt versie 1.11.11 uit die heeft hardware acceleration! die wil ik wel ff hebben ;D

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
xheroxkefx schreef op woensdag 23 november 2011 @ 15:52:
hij is er al hoor ;)

ik heb m erop staan.

Vrijdag komt versie 1.11.11 uit die heeft hardware acceleration! die wil ik wel ff hebben ;D
De galnet ics versie is niet te vergelijken met de miui ics versie.. zoals miui zelf aangeeft wordt er behoorlijk aan de UI gesleuteld.. ben benieuwt..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
m.lammers schreef op woensdag 23 november 2011 @ 15:30:
Middag!

Even een vraagje.. .zijn er ook mensen die Sensation Rom draaien?

Ik heb het nare dat als ik mijn lockscreen naar links, boven of beneden schuift, dat er een applicatie geopend wordt. Denk aan de camera en zaklamp.

Heb me al helemaal het leplazurs gezocht, maar kan nergens vinden waar ik die ''feature" kan uitschakelen.

Misschien van jullie een idee?

Edit:

Blijkbaar gaat het om een Jkay theme die draait. Nu ben ik daar wel tevreden over. Maar wil gewoon dat ie unlocked en geen app opent :(
Ik wilde net zeggen dat het JKay was :)
Als je die shortcuts anders wil instellen, moet je de app 'Deluxe Settings' openen. Klik dan op de shortcut die je wil veranderen, en als de lijst met programma's voor je neus staat, druk je op menu - unlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Freshnezz schreef op woensdag 23 november 2011 @ 15:47:
[...]

Bij CM crashte die bij mij als ik wilde filmen. Verder leek het er ook op dat de gallery elke keer alle media moest ophalen als ik hem opstartte. Ook liet ie geen thumbnails van m'n filmpjes zien en crashte die daarbij. Heb jij daar geen last van dan?
Ja in de Gallery laat ie idd geen thumbs van filmpjes zien :(
Crashen doet ie niet. Ook niet bij filmen. Alleen is de kwaliteit en het focussen niet zo goed. Filmen an sich gaat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

AzzKickah schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:26:
[...]

Ja in de Gallery laat ie idd geen thumbs van filmpjes zien :(
Crashen doet ie niet. Ook niet bij filmen. Alleen is de kwaliteit en het focussen niet zo goed. Filmen an sich gaat wel.
En het laden van de gallery bij jou? Dat vond ik echt onacceptabel traag omdat ie dus elke keer alles moest ophalen (ipv de aangepaste Samsung gallery die gebruik maakt van de media scanner caching ofzo en dus wel meteen alles laat zien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Freshnezz schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:47:
[...]

En het laden van de gallery bij jou? Dat vond ik echt onacceptabel traag omdat ie dus elke keer alles moest ophalen (ipv de aangepaste Samsung gallery die gebruik maakt van de media scanner caching ofzo en dus wel meteen alles laat zien).
Nee dat valt verder wel mee volgens mij? De foto's staan er altijd vrijwel direct, echter de mappen waar de foto's instaan bepalen wel elke keer zelf op welke plek ze staan in de Gallery.

Hij is zeker niet perfect, maar absoluut niet onbruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik ben gigantisch fan van Quickpic, als vervanger van mijn standaard gallery
op de een of andere manier vindt ik hem fijner, en sneller werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
FreshMaker schreef op woensdag 23 november 2011 @ 17:51:
Wow! Die werkt echt als een tiet! Thanx! :D

• CarJunkyXL
gwystyl schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:21:
[...]

Ik wilde net zeggen dat het JKay was :)
Als je die shortcuts anders wil instellen, moet je de app 'Deluxe Settings' openen. Klik dan op de shortcut die je wil veranderen, en als de lijst met programma's voor je neus staat, druk je op menu - unlock
Je bent een O-) .

Heb mn telefoon vergeten mee te nemen. Ligt nog thuis dus. :z
Ga het vanavond even testen.

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 08:28
mee eens!
ik had met mijn Milestone altijd een buggy gallery (altijd een keer herladen, direct na openen). QuickPic gevonden en die laat ik niet meer los. Het mooie is dat je directories/trees kan negeren, zodat ie niet alle plaatjes laat zien.

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 11:45
Goeie tip, thanks!

• Scyth

Scyth

Fat finger, three beer

Zo; weer een GalnetMIUI user erbij. Werkt heerlijk, alleen ben ik inderdaad zoals eerder al eens aangehaald is in deze thread geen fan van de camera. Die was in de stock Samsung rom toch beter. De UI werkt fijn, en de theming-features zijn helemaal geweldig. Trouwens, ik weet nu tijdens het typen niet of deze guide in de TS staat, maar vond 'm ongelooflijk helder en noob-proof:

http://www.jayceooi.com/2...ckworkmod-recovery-video/

Dell Studio XPS 16

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
m.lammers schreef op donderdag 24 november 2011 @ 09:12:
Heb mn telefoon vergeten mee te nemen. Ligt nog thuis dus. :z
Dat dat gebeurt! ;)
Er zijn 2 dingen die ik nooit thuis vergeet - telefoon en autosleutels. Verder kan ik zo in mijn slippers naar buiten lopen, mede dus omdat ik ondertussen op mijn phone zit te kijken :*)

• TheFirepit
  • Laatst online: 17:29

TheFirepit

Vuurbal

Weet iemand ook welke rom het dichtste de stock rom benaderd?

Op dit moment draai ik MIUI en sinds kort heb ik een Sony LiveView horloge. De telefoontjes en SMSjes krijg ik goed binnen op mijn LiveView, maar wat ik toch mis is het kunnen zien of er een mailtje binnengekomen is op mijn Gmail adres. Hiervoor is er een plugin in de Market, maar deze werkt niet (in elk geval niet op MIUI).

Via CWM zou ik daarom graag even snel even een rom willen flashen die de stock rom het dichtste benaderd om te kijken of dat de Gmail plugin daarop wel werkt.

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Waarom flash je dan niet gewoon de stock ROM terug desnoods met CF-root? |:(

Youtube

• TheFirepit

TheFirepit

Vuurbal

Radiance schreef op donderdag 24 november 2011 @ 17:30:
Waarom flash je dan niet gewoon de stock ROM terug desnoods met CF-root? |:(
Voor zover ik weet (maar dat kan natuurlijk ook niet juist zijn). Is er geen CWM flash mogelijkheid van de gewone stock rom. Dan moet ik dus meer tijd uittrekken en handelingen verrichten dan met een rom die dat wel kan.

(in de ideale situatie doe je dus:
- boot in recovery
- backup met CWM
- flash nieuwe rom
- test plugin
- boot in recovery
- restore backup met CWM)

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Dat zou ik inderdaad ook niet weten maar flashen met Odin is ook echt 2 seconden werk maar goed :)
Neem hier eens een kijkje, daar staan zo'n beetje alle roms die er te krijgen zijn voor de Galaxy S2. Moet vast wel iets bruikbaars tussen zitten :)

Zo'n lijst is misschien ook wel handig voor in de start post.
Of in ieder geval een link naar deze lijst want kan me voorstellen dat de topic starters weinig zin hebben de ROM lijst iedere dag/week/maand te updaten :)

[ Voor 26% gewijzigd door Radiance op 24-11-2011 18:53 ]

Youtube

• AzzKickah
Brad Pitt schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 00:10:
[...]

Dit type batterij heeft (vrijwel) geen geheugen-effect hè.
nieuws: Nieuwe elektrode maakt grootschalige energieopslag mogelijk

In dit artikel staat dat Li-Ion batterijen na 400x opladen te weinig capaciteit over hebben om nog bruikbaar te zijn.
Mag toch niet hopen dat dat ook zo is met de batterij van de S2 want dan is het na een jaar wel bekeken... :?

• haakjesluiten
nog steeds geen nieuwe cm nightly maar kan je hem nou ook gewoon van github halen? https://github.com/teamha...d_device_samsung_galaxys2

• lazwa
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 19:21
@engelF: misschien heb je aan deze link wat. Geeft mij in elk geval een mooi overzicht van de meeste rom's. http://tinyurl.com/cg5sc4j

[ Voor 21% gewijzigd door lazwa op 24-11-2011 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bollefles
  • Laatst online: 25-02 18:52
In dit artikel staat dat Li-Ion batterijen na 400x opladen te weinig capaciteit over hebben om nog bruikbaar te zijn.
Mag toch niet hopen dat dat ook zo is met de batterij van de S2 want dan is het na een jaar wel bekeken... :?
Voor €35 kun je dan weer een jaar verder ;-) http://www.smartphoneshop...galaxy-s-ii-1650-mah.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AzzKickah schreef op donderdag 24 november 2011 @ 19:05:
[...]

nieuws: Nieuwe elektrode maakt grootschalige energieopslag mogelijk

Dat is echt onzin hoor, alle batterijen zijn tegenwoordig van dat titel en ik zie telefoons jaren mee gaan om me heen... En smartphones die je dagelijks op moet laden zouden dan maar 1 jaar en 40 dagen mee kunnen gaan.

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
watercoolertje schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:44:
[...]
Dat is echt onzin hoor, alle batterijen zijn tegenwoordig van dat titel en ik zie telefoons jaren mee gaan om me heen... En smartphones die je dagelijks op moet laden zouden dan maar 1 jaar en 40 dagen mee kunnen gaan.
Ik geloof je direct, maar toch gek dat op een serieuze en gewaardeerde site als Tweakers dan dat soort onzin wordt verkocht.

Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scyth

Scyth

Fat finger, three beer

Wellicht handig voor in de TS:

Contacts importeren vanuit een SPB-file in een non-Kies compatible ROM

• Importeer de SPB-file in Samsung Kies
• Ga naar contacts, en klik op "Save as" bovenin het venster
• Kies "Save all contacts" of "Save selected contacts"
• Bij "File name" schrijf je handmatig een filename met de extensie .vcf
• Kies exporteert alle contacts naar <contactname>.vcf
• Kopiëer de (map met) contacts naar de SD Card van je telefoon

Afhankelijk van welke ROM je hebt kies je een van onderstaande manieren

Methode 1: (galnetMIUI en ?)
• Ga in je telefoon naar "Contacts"
• Open de settings door op de menuknop te drukken, en naar "Settings" te navigeren.
• Selecteer onder het kopje "Import/Export Settings" de optie "Import Contacts"
• Import from SD card
• Selecteer de gewenste contact of selecteer alle contacts door in het context menu op "Select all" te drukken.
• Klik op "Import vCard"
• Done!

Methode 2:
• Download en installeer "Import Contacts" in de Android Market
• Klik bij de Welcome op "Next"
• Selecteer bij "Filter (to scan) for vCards" de map met .vcf files en klik op next
• Kies een optie mbt. dubbele entries (ask, skip, merge, overwrite)
• Klik op import en hou je telefoon wakker (de app 'abort' zodra het scherm uit gaat)
• Done!

Dell Studio XPS 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
businka19 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 16:21:
[...]

Dat dat gebeurt! ;)
Er zijn 2 dingen die ik nooit thuis vergeet - telefoon en autosleutels. Verder kan ik zo in mijn slippers naar buiten lopen, mede dus omdat ik ondertussen op mijn phone zit te kijken :*)
Hahaha, zal ik je wat vertellen... Mijn telefoon lag op de achterbank van mn auto. Hoe die daar gekomen is... Geen idee. Denk een moment van verstandsverbijstering ofzo. O-)

Maar je tip werkte, en mijn dank is groot! _/-\o_
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrissieOne
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-08-2022

ChrissieOne

GLaDOS

Hmm, iemand die weet hoe je een backup van CWM goed kan terugzetten? Ik heb gebackup'd en na een mislukte galnetMIUI weer de Lite'ning Rom terug gezet, met CWM restore backup. Alleen zijn al mijn contacten weg en heb ik ook geen Apps meer. De appdata staat er blijkbaar nog wel op, want als ik ze opnieuw download en installeer, krijgen ze stuk voor stuk een Force close. (ook de tweakers app bijvoorbeeld)

Zal ik gewoon een volledige wipe doen, en dan galnetMIUI erop zetten?
En staan de contacten-bestanden enzo nog ergens op een locatie opgeslagen?

Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
ChrissieOne schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:10:
Hmm, iemand die weet hoe je een backup van CWM goed kan terugzetten? Ik heb gebackup'd en na een mislukte galnetMIUI weer de Lite'ning Rom terug gezet, met CWM restore backup. Alleen zijn al mijn contacten weg en heb ik ook geen Apps meer. De appdata staat er blijkbaar nog wel op, want als ik ze opnieuw download en installeer, krijgen ze stuk voor stuk een Force close. (ook de tweakers app bijvoorbeeld)

Zal ik gewoon een volledige wipe doen, en dan galnetMIUI erop zetten?
En staan de contacten-bestanden enzo nog ergens op een locatie opgeslagen?
GalnetMIUI heeft een beetje een eigen wijze van installeren (net als andere CM-afgeleiden), die anders is dan Samsung-rom gebaseerde roms. Ik zou dus een stappenplan van miui opzoeken en het nog eens proberen.

Je contacten zijn gesynchroniseerd met Google, dus die krijg je vanzelf weer terug als je je aangemeld hebt. Als je ze ook graag op je telefoon op wil slaan kan je ze exporteren vanuit de contactlijst of een app downloaden die dat voor je doet.

Apps die FC's geven zijn irritant :X. Als het er veel zijn, zou ik inderdaad een wipe doen. Als het er maar een paar zijn, zou ik de gegevens van die apps weghalen bij instellingen - applicaties - applicaties beheren. Als het weghalen van gegevens niet werkt, kan je ze deinstalleren en opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrissieOne
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-08-2022

ChrissieOne

GLaDOS

Weghalen van de gegevens heeft niet geholpen, iig niet in het geval van Handcent SMS :P
Maar volgens mij zijn niet al mijn contacten gesynct met google, ik heb nu nog 25/60 contacten over, waarvan een aantal alleen een emailadres en geen mobiel nummer.

GalnetMiui moet je op mSDkaart plaatsen en dan installeren via CWM, maar hij kan de externe SD kaart niet openen in CWM om een of andere reden, daardoor mislukte de installatie.

Nouja, ik doe gewoon een wipe en zie wel wat er van terechtkomt :P

Edit: Done! 100% werkend, nu alleen nog even alle apps opnieuw downloaden :)
Ziet er wel nice uit dat MIUI, alleen nog even wennen, tis nogal een overstap :P

[ Voor 13% gewijzigd door ChrissieOne op 25-11-2011 14:17 ]

Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
Mijn god. wat een soap is er gaande op Xda. Mensen die dat volgen? Eén van de ICS developers (nederlander helaas) heeft zonder toestemming de rom geplaatst op xda. Die is weggehaald en nu heeft de een of andere klojo hem weer terug geplaatst. Wat een kinderachtig gebeuren is dat daar toch vaak zeg. (even frustratie kwijt ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mbroeders schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:07:
Die is weggehaald en nu heeft de een of andere klojo hem weer terug geplaatst.
Nou, downloaden en er op knallen dan toch! :P
Wat een kinderachtig gebeuren is dat daar toch vaak zeg. (even frustratie kwijt ;) )
Zie weinig verschil met hoe het "hier" vaak zat gaat hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFirepit

TheFirepit

Vuurbal

Brad Pitt schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:12:
[...]

Erop knallen is niet zo handig. In elk geval niet als je er ook nog mee wil bellen, want de mic doet het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
Brad Pitt schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:12:
[...]

[...]

Zie weinig verschil met hoe het "hier" vaak zat gaat hoor ;)
Haha, valt hier wel mee volgens mij ;)
Ik heb hem trouwens niet gedownload. Sowieso werkt de microfoon nog niet en het kunnen bellen is voor mij toch wel belangrijk bij een telefoon. Anyway, het is 'gestolen' werk, dus niet echt netjes om te flashen. Maar ziet er wel goed uit, dus hopelijk komt er snel een beta!

Pagina: 1 ... 36 ... 118 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.