OK dus eigenlijk is het stiekem gewoon nepperij.
Want het is niet Android 4.0
Dan flash ik 'm ook niet.
Thanks voor de screenie!
Dan flash ik 'm ook niet.
Thanks voor de screenie!
Technisch gezien wel, denk ik, alleen de features uit ICS zijn er nog in verwerkt.AzzKickah schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:53:
OK dus eigenlijk is het stiekem gewoon nepperij.
Mijn pianomuziek: http://www.youtube.com/user/doelman
Woordje vergeten?doelman schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:55:
[...]
Technisch gezien wel, denk ik, alleen de features uit ICS zijn er nog in verwerkt.
Onzin, ze kunnen prima het framework gebruiken al die grafische zut er pas in een volgende release instoppen omdat ze dat nog wat moeten tweakenAzzKickah schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:59:
[...]
Woordje vergeten?Ik snap je post nu niet echt..
En het kan natuurlijk niet een klein beetje wel en een klein beetje niet ICS zijn. Het is of ICS, of niet.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ik vergat inderdaad het woordje "niet". "alleen de (ui) features uit ICS zijn er nog niet in verwerkt.AzzKickah schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:59:
[...]
Woordje vergeten?Ik snap je post nu niet echt..
En het kan natuurlijk niet een klein beetje wel en een klein beetje niet ICS zijn. Het is of ICS, of niet.
[ Voor 13% gewijzigd door doelman op 21-11-2011 14:04 ]
http://android.modaco.com...p-button-backlight-alert/ misschien?DennusB schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:24:
Ik heb m'n SGS2 nu een dag en ben erg tevreden met CyanogenMod. Nu ben ik alleen op zoek naar een mod/app die ervoor zorgt dat als ik een notificatie heb de lampjes van de touch-knoppen gaan branden/knipperen? Als een soort reminder-lampje in de meeste HTC telefoons! Ik weet dat dit kan, kan het alleen niet vindenIemand een linkje?
Ziet er goed uit ! Eens proberen zo
Dat wil ik dus juist niet. Dat gebruikt onnodig veel stroom en ik heb 2 mooie zuinige lampjes onderin die telefoon zitten die hier mooi voor kunnen dienen.GiLMORE80 schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:30:
Hiervoor gebruik ik NoLED. Deze toont de notificatie op het display, erg mooi. Misschien verstandig om naar deze andere tool te kijken: NoLED
[...]
Deze dan? Ik vind echt zat via Google: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1200262DennusB schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:35:
[...]
Dat wil ik dus juist niet. Dat gebruikt onnodig veel stroom en ik heb 2 mooie zuinige lampjes onderin die telefoon zitten die hier mooi voor kunnen dienen.
Die tool die 2 posts hiervoor werd gegeven werkt niet op de SGS2
Verwijderd
That's a bingo! (inglorious basterds anyone?)doelman schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:44:
[...]
Deze dan? Ik vind echt zat via Google: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1200262
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2011 16:05 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Dit type batterij heeft (vrijwel) geen geheugen-effect hè.Cobesz schreef op maandag 21 november 2011 @ 23:52:
Zal je wel een luie batterij hebben over een paar maanden
Nickname does not reflect reality
Gaat dus nog zomaar paar weken zo niet maanden durenLooks like we have to wait for a ics leak from samsung to fix graphics and audio.
[ Voor 49% gewijzigd door haakjesluiten op 22-11-2011 01:47 ]
Ik had gehoopt dat ICS makkelijker te porten zou zijn omdat de Galaxy Nexus ook door Samsung gemaakt wordt met op het oog vergelijkbare hardware, maar blijkbaar zitten er toch meer verschillen in dan ik verwacht had. Ligt het aan mij of lijkt CM voor bijvoorbeeld de HTC Desire makkelijker te maken te zijn? Is HTC scheutiger met informatie / drivers dan Samsung? Samsung geeft imo een beetje een gemengd signaal af: eerst geven ze een rijtje top-devs van CM een SGS II, vervolgens houden ze ICS wel heel gesloten waardoor de devs alsnog heel veel via reverse engineering moeten uitvissen.duderuud schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 01:30:
Denk eerder dat de buildbot weer eens stuk is.
Er staan namelijk al een hele berg aan[assingen klaar en alhoewel de devs bezig zijn met CM9 hebben ze aangegeven ook nog CM7 door te ontwikkelen.
Laatste nieuws over CM9: http://codeworkx.de/wordp...e-for-ics-on-galaxy-s-ii/
Ziet er nog wel heel alpha uit, al schijnt WiFi nu te werken. Ik wacht nog even met ICS tot er Samsung-beta's gelekt zijn. Flashen is leuk, maar mijn telefoon moet wel gewoon werkenAls je het zelf wil bekijken: http://www.sgs2ics.com/
[ Voor 6% gewijzigd door gwystyl op 22-11-2011 09:37 ]
Specifiek over de Desire: deze lijkt veel op de Nexus One, waardoor libs/drivers konden worden gebruikt van de Nexus One welke er snel waren want Google phone. Met ICS zal het allemaal lastiger worden.gwystyl schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:34:
[...]
Ligt het aan mij of lijkt CM voor bijvoorbeeld de HTC Desire makkelijker te maken te zijn? Is HTC scheutiger met informatie / drivers dan Samsung?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Vooral omdat enige tijd geleden door Google bekend is gemaakt dat de Nexus One geen update naar ICS krijgt. Schijnt wel al een SDK port beschikbaar te zijn.jelmervos schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:50:
[...]
Specifiek over de Desire: deze lijkt veel op de Nexus One, waardoor libs/drivers konden worden gebruikt van de Nexus One welke er snel waren want Google phone. Met ICS zal het allemaal lastiger worden.
Ze hebben de eerste beta bijna klaar. Sound, Wifi, Data, Cam, BT zijn allemaal gefixed. Codeworkx heeft ze ook nog een eindje opweg geholpen.gwystyl schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:34:
[...]
Ziet er nog wel heel alpha uit, al schijnt WiFi nu te werken. Ik wacht nog even met ICS tot er Samsung-beta's gelekt zijn. Flashen is leuk, maar mijn telefoon moet wel gewoon werken. Wie is trouwens de dev van deze site? Er staat niet zoveel info op ...
edit: googlen op xplodwild lever op dat hij wel actief is in het CM-team (anders mag hij vast niet die avatar gebruiken)
[ Voor 8% gewijzigd door Jay-v op 22-11-2011 10:28 ]
Het ziet er al heel smooth uit! Hardware acceleration lijkt heel veel uit te maken. Ik kan niet wachten tot er een vrijwel probleemloze port isJay-v schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:23:
[...]
Er zijn nog wat issue's met de achtergrond en wat transperancy bugs.
Zie hier een filmpje van de laatste build: YouTube: Android Ice Cream Sandwich - Galaxy S II - Summary #1
Ik ook niet!Tk55 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:31:
[...]
Het ziet er al heel smooth uit! Hardware acceleration lijkt heel veel uit te maken. Ik kan niet wachten tot er een vrijwel probleemloze port is
De nieuwere nightlys hebben dit standaard aan boord volgens mij.DennusB schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:24:
Ik heb m'n SGS2 nu een dag en ben erg tevreden met CyanogenMod. Nu ben ik alleen op zoek naar een mod/app die ervoor zorgt dat als ik een notificatie heb de lampjes van de touch-knoppen gaan branden/knipperen? Als een soort reminder-lampje in de meeste HTC telefoons! Ik weet dat dit kan, kan het alleen niet vindenIemand een linkje?
Wat bedoel je met die HW acceleratie? Want die zit er nu nog niet in, dat hebben ze nog steeds niet werkend. Het is wel al redelijk smooth zonder HW acceleratie.Tk55 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:31:
[...]
Het ziet er al heel smooth uit! Hardware acceleration lijkt heel veel uit te maken. Ik kan niet wachten tot er een vrijwel probleemloze port is
[ Voor 9% gewijzigd door mbroeders op 22-11-2011 13:11 ]
'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...
Dat is niet zo vreemdmbroeders schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:09:
[...]
Wat bedoel je met die HW acceleratie? Want die zit er nu nog niet in, dat hebben ze nog steeds niet werkend. Het is wel al redelijk smooth zonder HW acceleratie.
Sorry, ik l*l uit mijn nek. Haalde HWcomposer en HWacceleratie door elkaar
[ Voor 7% gewijzigd door Jay-v op 22-11-2011 13:28 ]
Moet met BLN controller toch wel gaan, dat ondersteunt Siyah volgens mij wel. Overigens echt een super kernel, 100mhz en single core support maken echt een verschil.maceddy2004 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 12:40:
De nieuwere nightlys hebben dit standaard aan boord volgens mij.
Kun je bij Device Settings instellen.. Mits je kernel dit ondersteunt. De Siyah kernel die ik nu heb pakt het bijvoorbeeld niet...
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's
Dat en in de sgs2 zit een mali gpu en samsung zit ook nog eens boven op zijn drivers waardoor ze dmv reserve engineering alles zelf moeten uitvogelen. Wat tot op heden dus nog niet echt goed gelukt is.jelmervos schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:50:
[...]
Specifiek over de Desire: deze lijkt veel op de Nexus One, waardoor libs/drivers konden worden gebruikt van de Nexus One welke er snel waren want Google phone. Met ICS zal het allemaal lastiger worden.
[ Voor 5% gewijzigd door haakjesluiten op 22-11-2011 20:40 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 23-11-2011 00:03 ]
Met als sidenote: werkt alleen op custom roms (deodexed versies). Ik draai stock (odexed) XWKJ3 met de laatste JKay thema, en daar werkt hij niet op.Brad Pitt schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 23:56:
Voor de mensen die JK3 draaien en weer bounce willen ipv overscroll glow heeft Jkay een mod gemaakt, hier te downloaden: http://www.mediafire.com/?aphoc71s8ntnipc
Heb hem zelf draaien op JK1 (na een edit) en doet het prima. Let wel: niet bij alle apps werkt het... Contacten, stock browser (al is hier ook een mod voor) en dergelijke niet. Blijft dus al met al een klein beetje inconsistent maar het is iéts
Oeps... Inderdaad nogal belangrijke info om achterwege te laten, my bad...gwystyl schreef op woensdag 23 november 2011 @ 08:11:
Met als sidenote: werkt alleen op custom roms (deodexed versies). Ik draai stock (odexed) XWKJ3 met de laatste JKay thema, en daar werkt hij niet op.
Tubes....It's what make music music!
Zit me niet zo lekker te maken met ICS mansilitek schreef op woensdag 23 november 2011 @ 08:44:
Eens even meelezen met de II maar zie dat de dev's ICS Alpha nog niet ver zijn.
SGS loopt weer voorop..mis nog GPS, Camera, Video, en radio voor de rest is het volledig werkbaar voor Daily-use. Zelfs een OC van 1300Mhz mogelijk.
Lees eens mee met de SGS topic mooie leidraad voor de II in de toekomst
AzzKickah schreef op woensdag 23 november 2011 @ 08:45:
[...]
Zit me niet zo lekker te maken met ICS man
Kan echt niet wachten tot ik ICS op m'n S2 kan knallen
Tubes....It's what make music music!
[ Voor 4% gewijzigd door skatebiker op 23-11-2011 09:07 ]
Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.
ja en ja. Je gaat waarschijnlijk naar XWKJ3, zie een post van mij iets omhoog voor een verwijzing naar de CF-Root die daarbij past.skatebiker schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:06:
Updaten van firmware via Settings => About phone => Software update => Check for update
geeft:
[afbeelding]
Nu is mijn vraag: als ik nu doorzet ben ik dan mijn root kwijt ?
En zo ja moet ik dan weer nieuwe kernel flashen of iets anders doen ?
Ik heb nu 2.3.3 / XWKE7.
Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.
Hoe duidelijk wil je het hebben dan?! http://knowmydroid.com/bl...andwich-samsung-galaxy-s2AzzKickah schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:56:
Want dat wordt dus weer nergens gewoon duidelijk aangegeven.
DitAzzKickah schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:56:
OK, ik wil per se kloten met ICS en ik heb dit nu gevonden: http://forum.xda-develope...c0f3dee96e1c396&t=1347753
Daar krijg je het volgende bestand uit: Biohazard-ICSPortS2-Alpha5.zip
Nu even voor de zekerheid... Moet ik die ZIP met Odin erop knallen?
Want dat wordt dus weer nergens gewoon duidelijk aangegeven. XDA is een prachtig forum maar af en toe mogen er wel wat meer How-To's bij.
Verwijderd
Thanks voor de link, maar dat is een andere download en een compleet andere site.Brad Pitt schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:59:
[...]
Hoe duidelijk wil je het hebben dan?! http://knowmydroid.com/bl...andwich-samsung-galaxy-s2
Ehm.. daar hebben ze het over Heimdall..? Nog nooit van gehoord.SuperKneus schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:00:
[...]
en dit
http://www.sgs2ics.com/
gelezen? Staat er toch best duidelijk uitgelegd hoor. .zip kan je gewoon zoals alle andere roms flashen via cwm
[ Voor 30% gewijzigd door AzzKickah op 23-11-2011 11:29 ]
Gewoon via jouw link?AzzKickah schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:28:
Thanks voor de link, maar dat is een andere download en een compleet andere site.
Hoe ben je daar nou aan gekomen dan?
Dat is voor als je geen Windows PC hebt.Ehm.. daar hebben ze het over Heimdall..? Nog nooit van gehoord.
Eigen risicoAnyways, ik ga die link van Brad Pitt proberen!
Opzich standaard flash, ik zou wel even eerst een backup maken (dus voor je naar mounts and storage gaat)Boot into recovery mode
Go to "mounts and storage"
Wipe /system
Wipe /data
Wipe /cache
Go back
Flash the alpha
Flash the alpha AGAIN
Reboot
Now it should boot properly - If not, try redownloading the ZIP file
Twee maal flashen vind ik wel zo'n onzin. Net of de eerste keer de bitjes niet goed zijn geschreven of zo, pfff.SuperKneus schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:33:
Opzich standaard flash, ik zou wel even eerst een backup maken (dus voor je naar mounts and storage gaat)
Ben ik het niet mee eens.. Waarom moest je bij een s1 in het begin 2 keer een kernel flashen om de juiste recovery te krijgen..Brad Pitt schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:52:
Twee maal flashen vind ik wel zo'n onzin. Net of de eerste keer de bitjes niet goed zijn geschreven of zo, pfff.
Geen idee? Vind het maar raar. Waarom zou zoiets niet gewoon in één keer kunnen.thommy86 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:56:
Ben ik het niet mee eens.. Waarom moest je bij een s1 in het begin 2 keer een kernel flashen om de juiste recovery te krijgen..
Okay. Op de S2 nog nooit iets 2x geflashed en heb toch al "aardig wat" Roms/kernels geprobeerd ondertussen.Gister ICS op een s1 gezet en ook die rom 2 keer geflasht.. bij 1 keer kreeg ik telkens een bootloop..
[ Voor 41% gewijzigd door Scyth op 23-11-2011 12:13 ]
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
nee, ik heb bij de s2 ook nog nooit iets 2 keer geflasht.. Maar ik denk dat dit meer te maken heeft met de kernel.. bij de s1 zijn er veel meer stappen geweest om een aangepaste kernel te draaien.. ik denk dat hij niet alles overschrijft de eerste keer als je naar een andere versie van android gaat.. dat hebben we bij de s2 ook nog niet gehad.. en de s1 heeft al 4 versies draaien nu..Brad Pitt schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:04:
Geen idee? Vind het maar raar. Waarom zou zoiets niet gewoon in één keer kunnen.
Okay. Op de S2 nog nooit iets 2x geflashed en heb toch al "aardig wat" Roms/kernels geprobeerd ondertussen.
Neeee als ik 'm brick kom ik bij jou aan de deur voor garantie!
Dell Studio XPS 16
er wordt toch wat heen en weer gesjeesd met files, een factory reset zet alles tenminste weer op zn plaatsScyth schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:27:
Goed, na factory reset phone nogsteeds geroot, maar bluetooth werkt in ieder geval weer. Geen idee wat de problemen veroorzaakte.
Dat is het niet. Het is zelfs nodig als je de eerste keer CM7 of MIUI flashed. (staat ook in de flash instructies van CM7).Brad Pitt schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:52:
[...]
Twee maal flashen vind ik wel zo'n onzin. Net of de eerste keer de bitjes niet goed zijn geschreven of zo, pfff.
Ik heb MIUI draaiende en heb die de eerste keer ook maar één keer geflashed hoor. Werkt als een zonnetje!Jay-v schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:07:
[...]
Dat is het niet. Het is zelfs nodig als je de eerste keer CM7 of MIUI flashed. (staat ook in de flash instructies van CM7).
Crashen en reboots heb ik nooit! Wel soms dat ie niet meer reageert op aanrakingen op het scherm. Dan moet ik handmatig rebooten door de powerknop 10sec ingedrukt te houden.DaJohn schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:51:
CM7.1 is het nét niet.. Crasht om de zoveel tijd en soms spontane reboots.. terug naar TW, wat eerlijk gezegd mooi uit ziet.. wel ff wat bloatware er af gooien met TB..
AzzKickah schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:01:
[...]
Crashen en reboots heb ik nooit! Wel soms dat ie niet meer reageert op aanrakingen op het scherm. Dan moet ik handmatig rebooten door de powerknop 10sec ingedrukt te houden.
En ik wou maar dat die camera wat beter werd man
Verder bevalt CM7 me echt prrrrrima.
Bij mij kwam hij na de eerste keer in een bootloop, bij MIUI hetzelfde. Meer gebruikers hebben hier last van. Staat in verschillende forums ook als oplossing. Geen idee hoe het kan maar het is echt de oplossingThe_Fes schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:44:
[...]
Ik heb MIUI draaiende en heb die de eerste keer ook maar één keer geflashed hoor. Werkt als een zonnetje!
Bij mij werkte hij wel de eerste keer op de s2..(is ook maar 15 min orgineel geweest) bij de s1 heb ik wel vaker dingen 2x moeten flashen.. ik denk dat dit is als je een compleet andere kernel wilt flashen zoals ik hierboven al aangaf....Jay-v schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:53:
[...]
Bij mij kwam hij na de eerste keer in een bootloop, bij MIUI hetzelfde. Meer gebruikers hebben hier last van. Staat in verschillende forums ook als oplossing. Geen idee hoe het kan maar het is echt de oplossing....
Kan niet wachten op de beta ICS port......
[ Voor 16% gewijzigd door CarJunkyXL op 23-11-2011 16:08 ]
Bij CM crashte die bij mij als ik wilde filmen. Verder leek het er ook op dat de gallery elke keer alle media moest ophalen als ik hem opstartte. Ook liet ie geen thumbnails van m'n filmpjes zien en crashte die daarbij. Heb jij daar geen last van dan?AzzKickah schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:01:
[...]
Crashen en reboots heb ik nooit! Wel soms dat ie niet meer reageert op aanrakingen op het scherm. Dan moet ik handmatig rebooten door de powerknop 10sec ingedrukt te houden.
En ik wou maar dat die camera wat beter werd man
Verder bevalt CM7 me echt prrrrrima.
Voor zover ik weet hoort deze app alleen bij de CheckROMMolybdenum schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:31:
Werkt die Kitchen app ook op andere roms, of is die specifiek voor deze CheckROM gemaakt?
hij is er al hoorJay-v schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:53:
[...]
Bij mij kwam hij na de eerste keer in een bootloop, bij MIUI hetzelfde. Meer gebruikers hebben hier last van. Staat in verschillende forums ook als oplossing. Geen idee hoe het kan maar het is echt de oplossing....
Kan niet wachten op de beta ICS port......
-
De galnet ics versie is niet te vergelijken met de miui ics versie.. zoals miui zelf aangeeft wordt er behoorlijk aan de UI gesleuteld.. ben benieuwt..!xheroxkefx schreef op woensdag 23 november 2011 @ 15:52:
hij is er al hoor
ik heb m erop staan.
Vrijdag komt versie 1.11.11 uit die heeft hardware acceleration! die wil ik wel ff hebben ;D
Ik wilde net zeggen dat het JKay wasm.lammers schreef op woensdag 23 november 2011 @ 15:30:
Middag!
Even een vraagje.. .zijn er ook mensen die Sensation Rom draaien?
Ik heb het nare dat als ik mijn lockscreen naar links, boven of beneden schuift, dat er een applicatie geopend wordt. Denk aan de camera en zaklamp.
Heb me al helemaal het leplazurs gezocht, maar kan nergens vinden waar ik die ''feature" kan uitschakelen.
Misschien van jullie een idee?
Edit:
Blijkbaar gaat het om een Jkay theme die draait. Nu ben ik daar wel tevreden over. Maar wil gewoon dat ie unlocked en geen app opent
Ja in de Gallery laat ie idd geen thumbs van filmpjes zienFreshnezz schreef op woensdag 23 november 2011 @ 15:47:
[...]
Bij CM crashte die bij mij als ik wilde filmen. Verder leek het er ook op dat de gallery elke keer alle media moest ophalen als ik hem opstartte. Ook liet ie geen thumbnails van m'n filmpjes zien en crashte die daarbij. Heb jij daar geen last van dan?
En het laden van de gallery bij jou? Dat vond ik echt onacceptabel traag omdat ie dus elke keer alles moest ophalen (ipv de aangepaste Samsung gallery die gebruik maakt van de media scanner caching ofzo en dus wel meteen alles laat zien).AzzKickah schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:26:
[...]
Ja in de Gallery laat ie idd geen thumbs van filmpjes zien
Crashen doet ie niet. Ook niet bij filmen. Alleen is de kwaliteit en het focussen niet zo goed. Filmen an sich gaat wel.
Nee dat valt verder wel mee volgens mij? De foto's staan er altijd vrijwel direct, echter de mappen waar de foto's instaan bepalen wel elke keer zelf op welke plek ze staan in de Gallery.Freshnezz schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:47:
[...]
En het laden van de gallery bij jou? Dat vond ik echt onacceptabel traag omdat ie dus elke keer alles moest ophalen (ipv de aangepaste Samsung gallery die gebruik maakt van de media scanner caching ofzo en dus wel meteen alles laat zien).
Wow! Die werkt echt als een tiet! Thanx!FreshMaker schreef op woensdag 23 november 2011 @ 17:51:
Ik ben gigantisch fan van Quickpic, als vervanger van mijn standaard gallery
op de een of andere manier vindt ik hem fijner, en sneller werken
Je bent eengwystyl schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:21:
[...]
Ik wilde net zeggen dat het JKay was
Als je die shortcuts anders wil instellen, moet je de app 'Deluxe Settings' openen. Klik dan op de shortcut die je wil veranderen, en als de lijst met programma's voor je neus staat, druk je op menu - unlock
mee eens!FreshMaker schreef op woensdag 23 november 2011 @ 17:51:
Goeie tip, thanks!FreshMaker schreef op woensdag 23 november 2011 @ 17:51:
Dell Studio XPS 16
Dat dat gebeurt!m.lammers schreef op donderdag 24 november 2011 @ 09:12:
Heb mn telefoon vergeten mee te nemen. Ligt nog thuis dus.
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
Voor zover ik weet (maar dat kan natuurlijk ook niet juist zijn). Is er geen CWM flash mogelijkheid van de gewone stock rom. Dan moet ik dus meer tijd uittrekken en handelingen verrichten dan met een rom die dat wel kan.Radiance schreef op donderdag 24 november 2011 @ 17:30:
Waarom flash je dan niet gewoon de stock ROM terug desnoods met CF-root?
[ Voor 26% gewijzigd door Radiance op 24-11-2011 18:53 ]
nieuws: Nieuwe elektrode maakt grootschalige energieopslag mogelijkBrad Pitt schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 00:10:
[...]
Dit type batterij heeft (vrijwel) geen geheugen-effect hè.
[ Voor 21% gewijzigd door lazwa op 24-11-2011 23:30 ]
Voor €35 kun je dan weer een jaar verder ;-) http://www.smartphoneshop...galaxy-s-ii-1650-mah.htmlIn dit artikel staat dat Li-Ion batterijen na 400x opladen te weinig capaciteit over hebben om nog bruikbaar te zijn.
Mag toch niet hopen dat dat ook zo is met de batterij van de S2 want dan is het na een jaar wel bekeken...
Dat is echt onzin hoor, alle batterijen zijn tegenwoordig van dat titel en ik zie telefoons jaren mee gaan om me heen... En smartphones die je dagelijks op moet laden zouden dan maar 1 jaar en 40 dagen mee kunnen gaan.AzzKickah schreef op donderdag 24 november 2011 @ 19:05:
[...]
nieuws: Nieuwe elektrode maakt grootschalige energieopslag mogelijk
In dit artikel staat dat Li-Ion batterijen na 400x opladen te weinig capaciteit over hebben om nog bruikbaar te zijn.
Mag toch niet hopen dat dat ook zo is met de batterij van de S2 want dan is het na een jaar wel bekeken...
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Ik geloof je direct, maar toch gek dat op een serieuze en gewaardeerde site als Tweakers dan dat soort onzin wordt verkocht.watercoolertje schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:44:
[...]
Dat is echt onzin hoor, alle batterijen zijn tegenwoordig van dat titel en ik zie telefoons jaren mee gaan om me heen... En smartphones die je dagelijks op moet laden zouden dan maar 1 jaar en 40 dagen mee kunnen gaan.
Dell Studio XPS 16
Hahaha, zal ik je wat vertellen... Mijn telefoon lag op de achterbank van mn auto. Hoe die daar gekomen is... Geen idee. Denk een moment van verstandsverbijstering ofzo.businka19 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 16:21:
[...]
Dat dat gebeurt!![]()
Er zijn 2 dingen die ik nooit thuis vergeet - telefoon en autosleutels. Verder kan ik zo in mijn slippers naar buiten lopen, mede dus omdat ik ondertussen op mijn phone zit te kijken
Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science
GalnetMIUI heeft een beetje een eigen wijze van installeren (net als andere CM-afgeleiden), die anders is dan Samsung-rom gebaseerde roms. Ik zou dus een stappenplan van miui opzoeken en het nog eens proberen.ChrissieOne schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:10:
Hmm, iemand die weet hoe je een backup van CWM goed kan terugzetten? Ik heb gebackup'd en na een mislukte galnetMIUI weer de Lite'ning Rom terug gezet, met CWM restore backup. Alleen zijn al mijn contacten weg en heb ik ook geen Apps meer. De appdata staat er blijkbaar nog wel op, want als ik ze opnieuw download en installeer, krijgen ze stuk voor stuk een Force close. (ook de tweakers app bijvoorbeeld)
Zal ik gewoon een volledige wipe doen, en dan galnetMIUI erop zetten?
En staan de contacten-bestanden enzo nog ergens op een locatie opgeslagen?
[ Voor 13% gewijzigd door ChrissieOne op 25-11-2011 14:17 ]
Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science
Nou, downloaden en er op knallen dan toch!mbroeders schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:07:
Die is weggehaald en nu heeft de een of andere klojo hem weer terug geplaatst.
Zie weinig verschil met hoe het "hier" vaak zat gaat hoorWat een kinderachtig gebeuren is dat daar toch vaak zeg. (even frustratie kwijt)
Erop knallen is niet zo handig. In elk geval niet als je er ook nog mee wil bellen, want de mic doet het nietBrad Pitt schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:12:
[...]
Nou, downloaden en er op knallen dan toch!
Haha, valt hier wel mee volgens mijBrad Pitt schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:12:
[...]
Nou, downloaden en er op knallen dan toch!
[...]
Zie weinig verschil met hoe het "hier" vaak zat gaat hoor
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq