Ik hoor/lees hier niets over mijn favoriete rom
Dus ik dacht even deze rom wat meer onder de aandacht brengen.
Ik gebruik nu sinds 3.5 Rarity rom en ben absoluut verknocht aan de rom.
Ten eerste omdat het een snelle rom is, en hij helemaal te costumizen is met wat je zelf mooi vind.
Zoals veel roms gebruikt ook deze rom Jkay en maakt de developer erg veel theme's voor batterij, notification bar, jkay lockscreen icons,bootanimations, etc.
IK gebruik hem in combinatie met Siyah 2.1.1 en ben vandaag eens andere kernels aan het testen.
Maar met Siyah als ik mijn telefoon alleen gebruik voor internet 24/7 Mobiel data verkeer aan, whatsapp sync aan, gmail sync uit, en normaal gebruik voor mij, wat inhoudt internetten, muziek luisteren, hd filmpjes kijken vanaf mijn sd kaart, dan doe ik er ongeveer een 1 dag 2 uur mee.
Aangezien mijn vriendin op dit moment in het buitenland zit, of beter gezegd in Nederland, aangezien ik niet in Nederland woon

Ben ik na ongeveer 12/14 uur leeg omdat we veel whatsappen en viberen.
De rom zelf is heerlijk in het gebruik, snel, simpel, geen bloat * hoewel de develeoper sinds 3.8 samsung apps weer in heeft zitten * en zoals eerder genoemd makkelijk te costumizen.
De developer is actief op de forums, en luisterd naar de wensen van de gebruikers.
Ik heb na lite'ning * mijn eerste rom* verschillende roms geprobeerd, waaronder : criskelo's/ Galnet's MIUI, Exynos/REvolution en Checkrom.
Maar nadat ik rarity had geinstalleerd wist ik, dit is mijn rom!
Hetzelfde gevoel had ik met lit'ning.
Dus voor mensen die nog niet de rom hebben gevonden die bij hun past, of gewoon wat anders willen proberen :
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1311860
Veel plezier ermee