Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-rikootje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-12-2019
idd, ik gebruik niets beta, vandaar dat ik nog afwacht, maar ik wou toch even rondvragen of de gebruikers van de GALNET MIUI bijvoorbeeld NoLED kunnen gebruiken op hun MIUI?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 13:08
Kan iemand uitleggen wat het verschil tussen MIUI Galnet en de officiële MIUI is?

Het is toch allebei echt kaal Android? Net zoals CM7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
Michel242186 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:32:
mmm ontwikkeling van de exynos extreme rom ligt stil want rom bouwer is zogenaamd zijn telefoon kwijt/gestolen en smeekt nu om geld.
Gebeurd mij iets te vaak misschien heb ik het mis...nu maar even kijken waar ik naar ga overstappen.
Dat zelfde nare gevoel krijg ik er ook bij. Er is altijd wel wat met die gozer. Na een paar updates is zijn SGSII in ene kapot. En nu is hij bestolen (ook van zijn iPhone4S die hij "voor zijn vriendin" had gekocht)...

Laat ik t zo formuleren: Hij heeft een beetje de schijn tegen.

ps. Goeie roms bakken kan ie dan wel weer.

[ Voor 3% gewijzigd door R86Bakker op 26-10-2011 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwak
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-07 11:17
Ik lees op XDA dat enkele mensen bij de laatste update van Galnet (v1.10.25) last hebben van de no service bug. Is dat hier ook het geval? Ze hebben nu eindelijk FM support ingebouwd dus nu wil Galnet het ook wel eens proberen. Maar voordat ik dat doe wil ik graag weten hoe de FM radio is? Doet deze het naar wens of zijn er bugs?

Daarnaast zit ik nu Exynos Extreme maar aangezien die ontwikkeling stil ligt, moet ik weer verder zoeken. Het lijkt me leuk om iets te proberen dat MIUI based is.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

KiTsEr schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:27:
Kan iemand uitleggen wat het verschil tussen MIUI Galnet en de officiële MIUI is?

Een officieele Miui is nog niet uit. Wel heeft Mark van AndroidMiui.com een miui versie gemaakt net als GalNet.
Verschil zit in de bugs die ze eruit halen, de een zal sneller zijn dan de ander.

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:48
KiTsEr schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:27:

Het verschil tussen Galnet MIUI en gewone MIUI

Ja ze zijn beide gebaseerd op CM7. Galnet dan weer op MIUI. Verder moet je even de link volgen, daar wordt het duidelijker uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 12:19
Ik wou met rommanager in cwm download mode? gaan , telefoon restarten maar hij blijft vast zitten bij het schermpje waar staat : ' Samsung galaxy s II GT-I9100'. Heb meerdere malen geprobeerd overnieuw op te starten maar lukte niet en heb hem ook geprobeerd een hard reset te geven maar hierop reageert hij ook niet.....
Weet iemand misschien wat ik kan doen?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Thenotorious schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:26:
Ik wou met rommanager in cwm download mode? gaan , telefoon restarten maar hij blijft vast zitten bij het schermpje waar staat : ' Samsung galaxy s II GT-I9100'. Heb meerdere malen geprobeerd overnieuw op te starten maar lukte niet en heb hem ook geprobeerd een hard reset te geven maar hierop reageert hij ook niet.....
Weet iemand misschien wat ik kan doen?
Volume knop omhoog + home + uit/aan.
Dan factory reset en cache reset.
Dan opnieuw flashen met Odin

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
kiwie2 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:27:
[...]

Volume knop omhoog + home + uit/aan.
Dan factory reset en cache reset.
Dan opnieuw flashen met Odin
Er gebeurt helaas niks met volume knop omhoog+ home+ uit .... ;(

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Thenotorious schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:29:
[...]

Als het echt niet lukt kan je het oplossing met een JIG, PM me als je er geen een hebt...

Btw kan je wel in download mode komen ?

[ Voor 7% gewijzigd door Strunkie op 26-10-2011 20:30 ]

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
kiwie2 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:30:
[...]

Als het echt niet lukt kan je het oplossing met een JIG, PM me als je er geen een hebt...

Btw kan je wel in download mode komen ?
Ik heb een usb jig , heb hem nu erin gestopt en kom dan in download mode ( factory mode) , wat moet ik nu precies doen?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Thenotorious schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:32:
[...]

Ik heb een usb jig , heb hem nu erin gestopt en kom dan in download mode ( factory mode) , wat moet ik nu precies doen?
Firmware opnieuw flashen, als je niet weet hoe het moet kan ik je assisteren per PM/mail/msn anders raakt dit forum erg vervuild met het dubbele.

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-09 11:50
Weet iemand hoe je kunt voorkomen dat hij zichzelf uitschakelt wanneer je de Power Button te lang ingedrukt houdt?

Mijn probleem is dat het hoesje voor de SGSII nauw om de telefoon aansluit, als gevolg dat de power button constant wordt ingedrukt. Ik heb mij al rot gezocht naar een oplossing, maar schijnt niet te bestaan.
(nee, ik ga geen groter hoesje kopen :), tenminste..... )

Wat je zou willen is dat in het lockscreen de Long Press functie van de Power Button niet wordt geactiveerd.

edit: weet niet zeker of deze vraag bij deze topic thuis hoort..

[ Voor 18% gewijzigd door Fermion op 27-10-2011 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fermion schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 17:31:
Weet iemand hoe je kunt voorkomen dat hij zichzelf uitschakelt wanneer je de Power Button te lang ingedrukt houdt?
Is er naar mijn weten niet. Is juist handig dat het kan: als toestel helemaal (software-matig) is vastgelopen kan je "altijd" door die knop in te drukken rebooten. Oplossing: ander hoesje, dat wél gemaakt is voor de S2 kopen :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-09 11:50
Brad Pitt schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:16:
[...]

Is er naar mijn weten niet. Is juist handig dat het kan: als toestel helemaal (software-matig) is vastgelopen kan je "altijd" door die knop in te drukken rebooten. Oplossing: ander hoesje, dat wél gemaakt is voor de S2 kopen :)
Zeker handig, maar niet wanneer het toestel in zijn Lockscreen staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thenotorious schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:29:
[...]

Telefoon moet uit staan, dan volume knop omhoog+home vasthouden daarna power knop erbij indrukken en alledrie vast blijven houden. Mss zo duidelijker omschreven. Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Goed nieuws...

"Great news! 86% of MIUI beta testers said yes, so MIUI 1.10.28 for sgs2 will be releasd this afternoon! Pls share it with your friedns! ^_^"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 02:23:
[...]

Telefoon moet uit staan, dan volume knop omhoog+home vasthouden daarna power knop erbij indrukken en alledrie vast blijven houden. Mss zo duidelijker omschreven. Suc6
Is nie nodig nie. Ook al staat jou telefoon aan kan je de toetskombinasie invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 20:09
Jay-v schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 08:35:
Goed nieuws...

"Great news! 86% of MIUI beta testers said yes, so MIUI 1.10.28 for sgs2 will be releasd this afternoon! Pls share it with your friedns! ^_^"
Ik zie weinig interessants in de changelog, vooral interessant voor HTC gebruikers zo te zien.

Als ik deze update nu zou installeren via CWM, ben ik dan al mijn instellingen kwijt? Ik zou zeggen van niet, omdat ik nu geen wipes hoef te doen. Of is dat toch beter?

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

The_Fes schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:37:
[...]

Ik zie weinig interessants in de changelog, vooral interessant voor HTC gebruikers zo te zien.

Als ik deze update nu zou installeren via CWM, ben ik dan al mijn instellingen kwijt? Ik zou zeggen van niet, omdat ik nu geen wipes hoef te doen. Of is dat toch beter?
Dit is de eerste officiële MIUI release voor de SGSII. Voor de SGSII is er specifiek dus nog geen changelog. Nee je bent niks kwijt als je upgraded van een andere MIUI. Voor de zekerheid wel altijd een nan-droid backup maken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
  • Laatst online: 19:40
Slechts 91 MB? Hoe krijgen ze dat voor elkaar? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Ik ben het even helemaal kwijt.... nu krijg ik geen enkele rom (behalve Lightning Rom) aan de praat.

Voordat ik bijvoorbeeld CM 7 of Hyperdroid wil installeren, moet ik dan eerst terug naar de stock Rom?
Nu blijf de telefoon 'steken' bij het bootscherm waarin staat "Samsung Galaxy bla bla bla"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
  • Laatst online: 19:40
^ wipe je wel? (system,data,cache,dalvik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
imeR schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 21:01:
^ wipe je wel? (system,data,cache,dalvik)
Yep, zeker! Daarom ben ik ook de draad even kwijt.... nu heb ik al regelmatig geflashed maar sinds vandaag loop ik ineens tegen deze "problemen" aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:27

TRaSH

koffie ?

gwystyl schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 21:22:
[...]

Ik heb op het moment XXKI4 van sammobile getrokken en daaroverheen CF-Root-SGS2_XX_XEO_KI4-v4.4-CWM4 en JKay's thema uit de odexed map van XXKI4. De eerste twee flash je met Odin, het thema met CWM app of vanuit de recovery.
Daarna kan je de oude bootloader flashen met Odin en een JIG gebruiken om de gele driehoek weg te krijgen.
In alle europese roms zit Nederlands, dus je kan je taal instellen naar je eigen voorkeur.

Even opletten met downloaden en thema: er bestaat zowel XWKI4 (2.3.4) als XXKI4 (2.3.5). XXKI4 is het nieuwst, en daar is ook de laatste versie van JKay's thema (v12.1) voor gemaakt.

Succes, laat maar weten als bovenstaande regels te cryptisch zijn, dan praat ik je er in iets meer detail doorheen. De guide van Megapaul werkt nog steeds, behalve dat je dan de versies moet updaten. Het maakt niet uit of je de intratech of sammobile versie van een rom pakt. Het enige verschil is de manier van inpakken volgens mij.
De stock kernel moet je van dezelfde versie nemen als de firmware: alle insecure en original kernels kan je vinden in deze thread
is me gelukt tot een bepaalde hoogte,
welke oude bootloader moet/kan ik gebruiken ?
moet nog steeds een jig ergens vandaan halen.
er is iemand die het hier verkoopt maar hij heeft zijn DM uitstaan dus kan hem niet contacteren.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-09 16:59
Als je in de buurt van Rotterdam woont dm me dan, als ik je kan helpen doe ik het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Ik heb inmiddels weer een Custom Rom aan de praat gekregen (MIUI) maar dan heeft wel een volledige format van mijn SD kaart gekost.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rekkie schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 10:30:
Ik heb inmiddels weer een Custom Rom aan de praat gekregen (MIUI) maar dan heeft wel een volledige format van mijn SD kaart gekost.....
Vers begin. Alles lekker snel en fris. Elk nadeel heb... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:18
Wat lees ik nog weinig over de respectvolle HyperDroid-Androidmeda rom!!
Sinds enkele weken heb ik nu Hyperdroid erop staan maar wat werk deze rom heerlijk :)

Had zelf ook MUI etc erop staan maar de bovenstaande rom geeft mij toch mij meer die smooth gevoel
waarbij je moet denken aan een stuk betere accu duur heb dan ook zijn voorbeeld overgenomen en vooral belangrijk geen FC's meer gehad :) Zit alleen nog even met de twijfel of ik de screen DPI op 192 laat staan of toch weer op 240 ga zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Brad Pitt schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:00:
[...]

Vers begin. Alles lekker snel en fris. Elk nadeel heb... :)
Dat is een ding wat zeker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 14:26
Vraagje, ik heb net een paar dagen mijn s1 ingeruild voor een s2, en ben van miui naar galnetmiui gegaan (omdat miui nog in beta fase was (donderdagavond geflashed)). De stock rom van samsung vind ik echt tien keer niets dus daar wil ik niet naar terug, maar ik wil af en toe wel een *.mkv op mijn telefoon afspelen en dat schokt/gaat niet vloeiend met galnetmiui, waar dat bij de stock rom gewoon wel lekker werkt. Is dat al gefixed met de laatste release van Miui, of zijn er andere roms die ongeveer net zo fijn werken als miui/iOS en dat wel kunnen?

[ Voor 8% gewijzigd door Bastard op 29-10-2011 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Nu online

Satom

Verzamel ervaringen

Wie weet wat het verschil is tussen 2.3.4 en 2.3.5? kan het namelijk niet goed vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libbes1979
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2024
Ik heb net een sg2 aangeschaft en wil ook gaan flashen. Misschien iemand die me via msn wil helpen ?

Of een link naar een noob guide :-)

Alvast bedankt, pms zijn ook welkom

PSN: libbes1979

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:23

sjaool

Every life should have 9 cats

@elduderino: Lezen, lezen, lezen en nog eens lezen.

Alles is op het forum wel terug te vinden inclusief verwijzingen naar guides e.d.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-09 15:58

kronolith

[EDIT]

Vliegtuig02 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 03:30:
Wie weet wat het verschil is tussen 2.3.4 en 2.3.5? kan het namelijk niet goed vinden.
Bijna geen verschil. De grootste veranderingen zijn videochat ondersteuning voor GTalk en een nieuwe market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09-2019
@eldurino

Deze guide heeft me door mn eerste flash geholpen.
Backup wel ff met titanium backup en met CWM

http://www.exynosrom.com/...lation-guide-FOR-EVERYONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-09 11:31

spartacusNLD

This is Sparta!!

elduderino schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 08:45:
Ik heb net een sg2 aangeschaft en wil ook gaan flashen. Misschien iemand die me via msn wil helpen ?

Of een link naar een noob guide :-)

Alvast bedankt, pms zijn ook welkom
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/

http://www.androidworld.n...-update-29-10-2011-a.html

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockabola
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-11-2011
Ik heb Galnet MIUI stable - 2.10.21 op mijn geroote SGS2 gezet. Dit bevalt bevalt me erg goed behalve dat ik roaming moet aanzetten om te kunnen internetten met mijn Telfort abonnement. Nu las ik hier dat NtT6 een aangepaste spn-conf.xml had gemaakt om dit probleem te verhelpen.
Nu heb ik dit gecopy paste naar de /system/etc dir met root explorer maar helaas blijft de r in de statusbar staan. Dus als ik dataroaming uitzet verlies ik de dataverbinding.
Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Zit er in de CM 7.1.0 mod geen MarketPlace?

Uiteraard geen probleem maar ik vraag me af of mijn update dan wel goed is gegaan.

|:( Rekkie moet eens leren lezen!!

[ Voor 15% gewijzigd door ManiacScum op 30-10-2011 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockabola
volgens mij heeft cyanogenmod geen google apps aan boord. Moet je waarschijnlijk los installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Rockabola schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 21:21:
volgens mij heeft cyanogenmod geen google apps aan boord. Moet je waarschijnlijk los installeren.
Klopt.... staat ook heel netjes beschreven maar uit enthousiasme was ik weer eens te snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Laatst online: 25-09 11:45
Rockabola schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 20:43:
Ik heb Galnet MIUI stable - 2.10.21 op mijn geroote SGS2 gezet. Dit bevalt bevalt me erg goed behalve dat ik roaming moet aanzetten om te kunnen internetten met mijn Telfort abonnement. Nu las ik hier dat NtT6 een aangepaste spn-conf.xml had gemaakt om dit probleem te verhelpen.
Nu heb ik dit gecopy paste naar de /system/etc dir met root explorer maar helaas blijft de r in de statusbar staan. Dus als ik dataroaming uitzet verlies ik de dataverbinding.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Heeft dat niet wat te maken met dat Telfort gebruik maakt van KPN-netwerk en dus "roamt"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Sinds gisteren last van deze melding
CheckROM Revolution v1

< Deze software is niet compatible met uw toestel >

Afbeeldingslocatie: http://img692.imageshack.us/img692/2526/51965207.png

Uploaded with ImageShack.us

Niet alleen Facebook, maar ook Quickpic wil niet installeren

Nog iemand 'last' van ?

[ Voor 31% gewijzigd door FreshMaker op 31-10-2011 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:24
Pred schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 08:14:
[...]

Heeft dat niet wat te maken met dat Telfort gebruik maakt van KPN-netwerk en dus "roamt"?
Ja en nee. Met Telfort roam je inderdaad op het kpn netwerk. Alleen met de aangepaste spn config file zou het theoretisch opgelost moeten zijn. Alleen bij Galnet MIUI werkt dat niet. Bij mijn Foxhound rom werkt het wel gewoon.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 11:47
Pred schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 08:14:
[...]

Weet je zeker dat je tijdens het pasten van de file met RootExplorer de setting bovenaan de folder hebt veranderd van R/O (read only) naar R/W (read/write)?

Hier ben ik mee de mist in gegaan de eerste paar keer, als de folder setting niet op R/W staat kun je het bestand niet overschrijven (wel kopieren maar niet plakken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 20:09
Ik heb vrijdag de nieuwe MIUI geinstalleerd 11.10.28. Mijn GPS doet het nu een stuk beter, heb weer snel een fix, zonder gebruik van GPSAids. Wel krijg ik nu regelmatig FC's bij de Market. Telkens op een ander moment, dus elke keer opnieuw proberen bij het installeren van een app, heeft uiteindelijk wel postief resultaat.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
The_Fes schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:41:
Ik heb vrijdag de nieuwe MIUI geinstalleerd 11.10.28. Mijn GPS doet het nu een stuk beter, heb weer snel een fix, zonder gebruik van GPSAids. Wel krijg ik nu regelmatig FC's bij de Market. Telkens op een ander oment, dus elke keer opnieuw proberen bij het installeren van een app, heeft uiteindelijk wel postief resultaat.
Ik heb soms FC's met Google Maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
Grimmie187 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:18:
[...]

Weet je zeker dat je tijdens het pasten van de file met RootExplorer de setting bovenaan de folder hebt veranderd van R/O (read only) naar R/W (read/write)?

Hier ben ik mee de mist in gegaan de eerste paar keer, als de folder setting niet op R/W staat kun je het bestand niet overschrijven (wel kopieren maar niet plakken).
Dit zal ik onthouden. Ik ga deze maand overschakelen van Vodafone op Telfort. Bedankt alvast voor het advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royco85
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09 16:00
Ik heb pas een galaxys s2, nu heb ik een andere kernel geflasht voor 'm te rooten en cwm te hebben. Ik zit nu op 2.3.3. Als ik nu m'n flash counter op 0 zet en dan via Kies update, blijft hij dan geroot en de flash counter gewoon op 0?

En als ik m'n mobiel weer 100% origineel wil maken, kan ik dan gewoon de originele kernel terugflashen en de counter op 0 zetten? Of zijn daar meer stappen voor nodig? Ik heb geen custom rom geinstalleerd, alleen een aparte kernel voor te rooten.

Ik heb trouwens ook een circular battery mod geinstalleerd zonder eerst m'n rom te backuppen. Hoe krijg ik dit nou weer origineel?

[ Voor 12% gewijzigd door royco85 op 31-10-2011 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-09 11:30
The_Fes schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:41:
Ik heb vrijdag de nieuwe MIUI geinstalleerd 11.10.28. Mijn GPS doet het nu een stuk beter, heb weer snel een fix, zonder gebruik van GPSAids. Wel krijg ik nu regelmatig FC's bij de Market. Telkens op een ander moment, dus elke keer opnieuw proberen bij het installeren van een app, heeft uiteindelijk wel postief resultaat.
Ben van stock naar 11.10.28 , heb eerst alles gewiped en heb geen FC's of andere problemen.
Draai niet de MIUI kernel maar Siyah2.0

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 11:47
Pred schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:42:
[...]

Dit zal ik onthouden. Ik ga deze maand overschakelen van Vodafone op Telfort. Bedankt alvast voor het advies.
Excuses, was eigenlijk gericht aan Rockabola. Ging iets mis met quoten.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik zit te denken om ook weer naar MIUI te gaan, jullie hebben geen last (meer) van de No Service bug?
En op stock settings Siyah gebruiken is ook al de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
Bitbron schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:18:
Ik zit te denken om ook weer naar MIUI te gaan, jullie hebben geen last (meer) van de No Service bug?
En op stock settings Siyah gebruiken is ook al de moeite waard?
No servicebug heb ik eenmaal gehad na een reboot.. verder nog niet, maar draai ook pas vanaf vrijdag miui 11.10.28

wbt siyah, heb stock settings,maar ben nog redelijk nieuw qua sgs2 en kernels, had gewoon een rooted kernel nodig, en deze zag er wel leuk uit :D

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockabola
Grimmie187 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:18:
[...]

Dank voor jullie reacties.
Ja ik had root explorer op mount r/w gezet ander kreeg ik inderdaad melding "system is read only".
Zou het kunnen zijn dat met het kopieren vanuit een andere folder de permissions en owner verloren gaan?
De spn-conf.xml van NtT6 heb vanuit sdcard/download naar de etc folder gekopieerd. Het viel me op dat het de owner op system en de group op sdcard_rw stond en niet op root.
Weet iemand of dit beide root zou moeten zijn en icm welke permissions?
Of werkt deze oplossing gewoon niet op galnet MIUI.

[ Voor 14% gewijzigd door Rockabola op 31-10-2011 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockabola
Ik ontdek steeds meer handige feautures van galnetMIUI.
Heb zojuist met access control de market en root apps gelockt in Ganlet MIUI. Wauw dit is echt handig zeg _o_, nu hoef ik niet meer op te letten wanneer anderen eens met mijn telefoon spelen.

Heb ook de custom backlight levels voor automatic brightness aangepast. Ik gebruikte nooit de auto brichtness optie omdat ie in donkere ruimte te weinig contrast gaf. Het is nu precies hoe ik het hebben wil. Misschien dat mijn batterij nu ook iets langer meegaat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 09:42
Ik vraag me eigenlijk af of er al eens een custom rom is geweest die de hardware knoppen anders heeft ingedeeld.
Ik vraag me dit af, want mocht er straks een custom rom komen met ICS dan zou ik in plaats van de menu knop op de Galaxy S2 eigenlijk wel de multitask knop er voor in de plaats willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matz schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:24:
Ik vraag me eigenlijk af of er al eens een custom rom is geweest die de hardware knoppen anders heeft ingedeeld.
Ik vraag me dit af, want mocht er straks een custom rom komen met ICS dan zou ik in plaats van de menu knop op de Galaxy S2 eigenlijk wel de multitask knop er voor in de plaats willen hebben.
Helemaal mee eens!
In Android gaat de menuknop niet meer gebruikt worden na de ICS update denk ik.
Erg jammer vond het altijd zeer handig.
Maar vraag me af of het omzetten van knopfuncties mogelijk is?
Lijkt me wel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazwa
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 19:21
Ik heb met MIUI 1.10.28 nog steeds last van No service bug. Ook al siyah kernel 2.0 en KI4 modem geprobeerd. Helpt allemaal niks. Weet het ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:27

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

matz schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:24:
Daar is een app voor, Button Remapper, root nodig. Ik heb het gebruikt voor mijn tablet om de hardware knoppen te laten werken als volume knoppen. Gebruiken op eigen risico :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royco85
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09 16:00
keijers schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:50:
Ik heb pas een galaxys s2, nu heb ik een andere kernel geflasht voor 'm te rooten en cwm te hebben. Ik zit nu op 2.3.3. Als ik nu m'n flash counter op 0 zet en dan via Kies update, blijft hij dan geroot en de flash counter gewoon op 0?

En als ik m'n mobiel weer 100% origineel wil maken, kan ik dan gewoon de originele kernel terugflashen en de counter op 0 zetten? Of zijn daar meer stappen voor nodig? Ik heb geen custom rom geinstalleerd, alleen een aparte kernel voor te rooten.

Ik heb trouwens ook een circular battery mod geinstalleerd zonder eerst m'n rom te backuppen. Hoe krijg ik dit nou weer origineel?
Kan iemand hier antwoord op geven? :*) alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
lazwa schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:18:
Ik heb met MIUI 1.10.28 nog steeds last van No service bug. Ook al siyah kernel 2.0 en KI4 modem geprobeerd. Helpt allemaal niks. Weet het ook niet meer.
Hoe uit dit zich in de praktijk? Heb je om de zoveel dagen geen bereik? of net na het bellen?
En komt het zo vaak voor dat je rom daarom niet meer gebruikt?

(ik heb het nl. pas 1x gezien op mijn eigen sgs2)

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Bedankt voor de feedback over de no service bug in MIUI, ik wacht nog wel even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazwa
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 19:21
No service bug kan ik ontwijken door alleen 2G te gebruiken. Soms gebeurt dit na een paar minuten, maar meestal pas na een paar uurtjes. Weet nog niet of ik em ga gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
keijers schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:37:
[...]

Root raak je kwijt met Kies.
Volgens mij kan je wel gewoon met de jig de teller op nul zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:50
Vandaag mbv deze handleiding de hyperdroid rom erop gezet.
Ging erg soepel allemaal.

Had al eerder geroot via CF, dus kon zo vanuit CWM flashen.
Voor alle zekerheid eerst een backup gemaakt, factory reset en cache wipe en toen flashen.
Alleen nog eens kijken hoe dat nou werkt met die thema's, want dat is mij nog niet helemaal duidelijk hoe je die er nu op krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
FreshMaker schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 08:43:
Sinds gisteren last van deze melding
CheckROM Revolution v1

< Deze software is niet compatible met uw toestel >
[afbeelding]
Niet alleen Facebook, maar ook Quickpic wil niet installeren

Nog iemand 'last' van ?
Ben er achter.
Nitrality gebruikt om de dpi aan te passen, op het hoogste niveau komt deze melding naar boven.
Zet je de reso. lager, kun je gewoon installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockabola
keijers schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:37:
[...]

Hou er rekening mee dat je met de laatste samsung firmware (android 2.3.4) een jig niet meer werkt om de counter te resetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rockabola schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 21:54:
[...]
Hou er rekening mee dat je met de laatste samsung firmware (android 2.3.4) een jig niet meer werkt om de counter te resetten
Dat is uiteraard ook weer gewoon op te lossen hè :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockabola
Brad Pitt schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 22:45:
[...]

Dat is uiteraard ook weer gewoon op te lossen hè :P
Dat kan inderdaad door een oudere bootloader te flashen. Het lijkt me alleen handiger om eerst de counter te resetten als je de stock firmware terug wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Laatst online: 14:18
JeroenV_ schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 18:38:
Vandaag mbv deze handleiding de hyperdroid rom erop gezet.
Ging erg soepel allemaal.

Had al eerder geroot via CF, dus kon zo vanuit CWM flashen.
Voor alle zekerheid eerst een backup gemaakt, factory reset en cache wipe en toen flashen.
Alleen nog eens kijken hoe dat nou werkt met die thema's, want dat is mij nog niet helemaal duidelijk hoe je die er nu op krijgt.
Dat is niet zo moeilijk.
Zodra je de base versie via CWM heb geinstalleerd kan je gelijk een keuze maken tussen een Surgeon of een theme of beide installeren..
Je kan een van de volgende opties gebruiken..

Via CWM
1. Flash BASE + Theme
2. Flash BASE + Surgeon
3. Flash BASE + Surgeon + another theme

Het verschil van een Surgeon is dat daar naast dat de theme er al in zit ook alle samsung apz zijn verwijderd en een aantal tweaks of apz zijn toegevoegd. Wil je alle samsung apz behouden dan moet je alleen een theme installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
Oke, maar had ik dat theme dan gelijk moeten installeren of kan dat nu ook nog? Ik heb inmiddels alle apps,data etc al weer teruggezet via Titanium dus als ik alles weer kwijt zou raken wacht ik nog wel even.

En, moet dat theme installeren gewoon op dezelfde manier als de rom, dus via install zip from sd? Dat was mij nl niet duidelijk, ik had ergens gewoon een optie verwacht om een theme te selecteren. En, moet ik dan ook nog iets verwijderen als cache oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockabola
Om even mijn eigen vraag te beantwoorden over permissions van spn-conf.xml:
De permissions en owner waren inderdaad verloren gegaan met kopiëren. Deze heb ik weer op rw-r--r-- gezet en owner en group op root met als resultaat dat ik roaming nog steeds aan moet laten staan om te kunnen internetten. Helaas werkt deze fix dus niet voor galnetMIUI.

Ik heb de stabel rom ook ingewisseld voor de weekly. Had veel last van fc's met Titanium Backup Pro en o.a. de tweakers app was niet compatibel meer. De weekly lost dit probleem op :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
JeroenV_ schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 07:22:
Oke, maar had ik dat theme dan gelijk moeten installeren of kan dat nu ook nog? Ik heb inmiddels alle apps,data etc al weer teruggezet via Titanium dus als ik alles weer kwijt zou raken wacht ik nog wel even.

En, moet dat theme installeren gewoon op dezelfde manier als de rom, dus via install zip from sd? Dat was mij nl niet duidelijk, ik had ergens gewoon een optie verwacht om een theme te selecteren. En, moet ik dan ook nog iets verwijderen als cache oid?
Het is geen probleem om achteraf een theme te installeren.
De theme installeer je inderdaad net zoals je de base ROM installeerde, via een zip bestand in CWM.

Ook voor updates in de toekomst hoef je niet perse een factory reset te doen.
Het blijft natuurlijk wel altijd verstandig een nandroid back up te maken voordat je een nieuwe theme of update installeert!

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
Ok, thnx voor je reactie.
Ik ga eens een mooi theme uitzoeken en erop zetten dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFirepit
  • Laatst online: 27-09 14:48

TheFirepit

Vuurbal

Weet iemand ook zo welke ROM's wel en niet aan OTA updates doen?

Ik weet dat MIUI wel een soort van OTA update doet (draai ik nu namelijk), maar zijn er nog meer ROM's die dit hebben?

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libbes1979
Ok ik heb het volgende probleem:

Had galaxy s2 in root met odin. Daarna met cwn app geprobeerd de miui rom te installeren. Heb gekozen voor flash update en daarna de miui file gezocht en gekozen

update ging goed en kreeg melding geinstalleerd. Daarna herstart maar dan blijft hij hangen op opstart scherm van miui en blijft in een loop

wat moet ik nu doen?

alvast bedankt voor de geboden hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libbes1979
ik neem aan dat ik terug moet naar stock?

Heb nog een x geprobeerd te flashen vanuit recovery mode , geeft wel aan geslaagd maar blijft hangen op miui logo opstartscherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
in recovery mode factory reset doen en daarna in downloadmodus een stock rom flashen. Iig zo heb ik dat gefixed gisteren. Wellicht dat het ook zonder factory reset lukt, maar dit werkte bij mij iig. (op de s1 en s2)

[ Voor 53% gewijzigd door Bastard op 01-11-2011 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libbes1979
oke en waar kan ik die stock download weghalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278

[ Voor 9% gewijzigd door Bastard op 01-11-2011 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libbes1979
misschien nog een noob vraag, had vodafone maar er staan 3 verschillende bij vodafone nederland. Idee welke ik moet hebben?

Of hoe ik dat kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
Volgens mij zijn de vodafone toestellen hardwaretechnisch exact hetzelfde aan een gewone, maar zit je met branding in je homescreen en wat bloatware. Ik zou denken dat je beter de stock i9100ceki2 (benelux rom) kunt flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
edit: er gaat hier wat mis :z

[ Voor 85% gewijzigd door Bastard op 01-11-2011 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libbes1979
bedankt man het is gelukt

Snap eigenlijk nog niet wrm het mis ging met miui

nu wel alle data kwijt maja das dan niet anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
Flashen wil wel eens fout gaan als er nog van alles op de telefoon staat, daarom kun je het beste ff een backup maken op je externe sd-kaart, alles zoveel mogelijk wissen en dan pas flashen. Na het flashen kun je dan gewoon alles terugzetten van je externe sd-kaart naar je interne kaartje. In MIUI heb je daar een handig tooltje voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockabola schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 22:54:
[...]

Dat kan inderdaad door een oudere bootloader te flashen. Het lijkt me alleen handiger om eerst de counter te resetten als je de stock firmware terug wil hebben.
Waar kan je die oudere bootloader vinden dan? Als ik beschikt over CEKI2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:50:
[...]

Waar kan je die oudere bootloader vinden dan? Als ik beschikt over CEKI2?
XDA, ff zoeken op intratech.

hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278

[ Voor 12% gewijzigd door BillSpaarbank op 02-11-2011 13:53 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 18:38
Galnet heeft voor de groupies een versie gereleased die gemerged is met het framework van ICS.. Zelf merk ik niet echt een verschil.. vraag me af of ICS een grote invloeden zal hebben op miui..

het thema wat ik heb toegepast is Black Ice.. deze is via de theme manager te downloaden of via XDA.. Dit geeft toch wel een beetje een ICS gevoel!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1318364

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-09 13:08
thommy86 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:15:
Galnet heeft voor de groupies een versie gereleased die gemerged is met het framework van ICS.. Zelf merk ik niet echt een verschil.. vraag me af of ICS een grote invloeden zal hebben op miui..
Framework van ICS? Hoe kan dat aangezien de gehele source nog niet uit is?? :? Of mis ik iets?

[ Voor 20% gewijzigd door mbroeders op 02-11-2011 14:29 ]

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Aangezien november is begonnen, is het ook weer tijd om de poll op te frisse..!

Zijn er roms die ik toe kan voegen?
degene die nu op 0 staan, die laat ik sowieso weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
mbroeders schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:26:
Framework van ICS? Hoe kan dat aangezien de gehele source nog niet uit is?? :? Of mis ik iets?
Ze hebben ICS al geport naar de S1.. alleen werkt er nog niet veel..
Ik weet niet of het topic toegankelijk is voor niet groupies, maar hier de link naar het topic..

http://www.galnetmiui.co....1-Updates-I9100-amp-I9000
Galnet
1.11.1 Updates - I9100 & I9000
There are 2 new betas up on the FTP for groupie memebers!
This is a big update, and by big we mean big!

- Brand new Framework (Android 4.0 Merged)
- Fixes to MUTE/NONE for notifications etc fixed
- Fixes to theme issues (FC's reported on some installs)
- Speed Improvements including Ram and CPU management
- FM Radio Corrected frequency issues
- Camera Issues (Low light etc Resolved and Auto Focus)
- Additional Fixes

PLEASE NOTE: You may experience an issue with market (Simply go to manage apps and clear market data and uninstall updates), also you may notice that some apps are not available in the market, this is due to new framework.

Regards,
Mat.
Lttldvl
People can get the MyUI teams ICS launcher, as it was ported to work on Gingerbread, but in our case I shall explain.

We have decided to try to leverage the system capabilities of ICS to improve as many things as possible. I know this is a difficult challenge since we are currently leveraging an SDK, but once ICS comes out for real, then we'll have a better understanding of what we need to do to drastically improve the rom.

Thankfully, it has highlighted other areas of improvement already, and hopefully we will be able to get those improvements in place before ICS comes out officially.

[ Voor 59% gewijzigd door thommy86 op 02-11-2011 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
thommy86 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:47:
[...]

Ze hebben ICS al geport naar de S1.. alleen werkt er nog niet veel..
Ik weet niet of het topic toegankelijk is voor niet groupies, maar hier de link naar het topic..

http://www.galnetmiui.co....1-Updates-I9100-amp-I9000
Ah, thanks. (niet toegankelijk trouwens)
Vraag me af wat de toegevoegde waarde is ervan, maar ja, er zullen natuurlijk altijd mensen blij mee zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Bizar dat hier zo weinig mensen zijn die Batista70/Foxhound rom gebruiken. Is toch ook een van de populaire roms op xda. Ik ben nog altijd een tevreden gebruiker van deze rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
l3art schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:33:
Bizar dat hier zo weinig mensen zijn die Batista70/Foxhound rom gebruiken. Is toch ook een van de populaire roms op xda. Ik ben nog altijd een tevreden gebruiker van deze rom.
Misschien zijn er wel veel gebruikers, maar zijn er nu eenmaal weinig bugs/bijzonderheden te melden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Laatst online: 05-01 16:13
l3art schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:33:
Mijn broeder probeerde mij eraan te krijgen, die is er ook lyrisch over. Maar toen ik 2 weken geleden op xda zocht was die opeens onvindbaar dus dan maar voor Criskelo gegaan.
mbroeders schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:52:
Misschien zijn er wel veel gebruikers, maar zijn er nu eenmaal weinig bugs/bijzonderheden te melden ;-)
In poll is het ook niet te merken dus gaat niet echt op.

Ik heb in de laatste weken GalnetMiui (nogmaals) geprobeerd, nog altijd vind hem niet fijn werken, voelt als niet af, vraag me dan ook af waarom die in de poll als eerste staat.

Verder gebruik ik nu een week Criskelo, prima rom, waren het niet dat zijn ingebouwde TW niet alphabetisch sorteert.

Wat wel opvallende is dat ik na het flashen van 3 verschillende roms geen gele driehoek meer heb gezien. Gisteren ook weer update van Criskelo - komt gewoon niet meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
businka19 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 18:05:
[...]

Mijn broeder probeerde mij eraan te krijgen, die is er ook lyrisch over. Maar toen ik 2 weken geleden op xda zocht was die opeens onvindbaar dus dan maar voor Criskelo gegaan.

[...]

In poll is het ook niet te merken dus gaat niet echt op.

Ik heb in de laatste weken GalnetMiui (nogmaals) geprobeerd, nog altijd vind hem niet fijn werken, voelt als niet af, vraag me dan ook af waarom die in de poll als eerste staat.

Verder gebruik ik nu een week Criskelo, prima rom, waren het niet dat zijn ingebouwde TW niet alphabetisch sorteert.

Wat wel opvallende is dat ik na het flashen van 3 verschillende roms geen gele driehoek meer heb gezien. Gisteren ook weer update van Criskelo - komt gewoon niet meer terug.
Hier is het topic

Dat de poll zo laag scoorde was ook de reden van mijn reactie er over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Laatst online: 05-01 16:13
l3art schreef op woensdag 02 november 2011 @ 18:52:

Hier is het topic

Dat de poll zo laag scoorde was ook de reden van mijn reactie er over.
Ja, ik had hem ondertussen ook al gevonden, but tnx.

Ik bedoel met mijn reactie over de poll dat weinig gebruik van Batista70 niets te maken heeft met weinig bugs/bijzonderheden, want dat is idd waarom mensen meestal in de forum topic posten. De reom wordt gewoon idd weinig gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Net die Galnet Android 4.01 geflashed. Werkt goed alleen tweetdeck geeft een fc.
Verder nog geen gekke dingen gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwak
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-07 11:17
Deze? Wat is het precies? Het wordt 4.0 merged genoemd. Ik kan het vertalen, het wil zo iets zeggen als samengevoegd, maar wat dat precies betekent weet ik niet. Is het een volwaardige ICS of is het nog GB met ICS achtige dingetjes?

*edit* Ik zie dat boven min of meer hetzelfde besproken is. Sorry voor de dubbelpost. Ik werd enthousiast van het 4.0 verhaal en reageerde als een stier op een rode lap :) .

[ Voor 21% gewijzigd door Kwak op 02-11-2011 22:44 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Ik toch maar besloten om MIUI 1.10.28 te installeren en ik ben nu wel erg blij dat ik dat heb gedaan.
MIUI blijft toch grafisch de mooiste rom. Verder het 5-point lockscreen geinstalleerd en draai ik nu kernel Siyah v2.1-DarkKnight Beta1. Een getweakte kernel van Siyah met batterijduur als uitgangspunt. Ik ben benieuwd :)
Pagina: 1 ... 33 ... 118 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.