idd, ik gebruik niets beta, vandaar dat ik nog afwacht, maar ik wou toch even rondvragen of de gebruikers van de GALNET MIUI bijvoorbeeld NoLED kunnen gebruiken op hun MIUI?
alvast bedankt
alvast bedankt
Dat zelfde nare gevoel krijg ik er ook bij. Er is altijd wel wat met die gozer. Na een paar updates is zijn SGSII in ene kapot. En nu is hij bestolen (ook van zijn iPhone4S die hij "voor zijn vriendin" had gekocht)...Michel242186 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:32:
mmm ontwikkeling van de exynos extreme rom ligt stil want rom bouwer is zogenaamd zijn telefoon kwijt/gestolen en smeekt nu om geld.
Gebeurd mij iets te vaak misschien heb ik het mis...nu maar even kijken waar ik naar ga overstappen.
[ Voor 3% gewijzigd door R86Bakker op 26-10-2011 19:44 ]
Een officieele Miui is nog niet uit. Wel heeft Mark van AndroidMiui.com een miui versie gemaakt net als GalNet.KiTsEr schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:27:
Kan iemand uitleggen wat het verschil tussen MIUI Galnet en de officiële MIUI is?
Het is toch allebei echt kaal Android? Net zoals CM7?
^ Post is hierboven!
Het verschil tussen Galnet MIUI en gewone MIUIKiTsEr schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:27:
Kan iemand uitleggen wat het verschil tussen MIUI Galnet en de officiële MIUI is?
Het is toch allebei echt kaal Android? Net zoals CM7?
Im notorious
Volume knop omhoog + home + uit/aan.Thenotorious schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:26:
Ik wou met rommanager in cwm download mode? gaan , telefoon restarten maar hij blijft vast zitten bij het schermpje waar staat : ' Samsung galaxy s II GT-I9100'. Heb meerdere malen geprobeerd overnieuw op te starten maar lukte niet en heb hem ook geprobeerd een hard reset te geven maar hierop reageert hij ook niet.....
Weet iemand misschien wat ik kan doen?
^ Post is hierboven!
Er gebeurt helaas niks met volume knop omhoog+ home+ uit ....kiwie2 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:27:
[...]
Volume knop omhoog + home + uit/aan.
Dan factory reset en cache reset.
Dan opnieuw flashen met Odin
Im notorious
Als het echt niet lukt kan je het oplossing met een JIG, PM me als je er geen een hebt...Thenotorious schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:29:
[...]
Er gebeurt helaas niks met volume knop omhoog+ home+ uit ....
[ Voor 7% gewijzigd door Strunkie op 26-10-2011 20:30 ]
^ Post is hierboven!
Ik heb een usb jig , heb hem nu erin gestopt en kom dan in download mode ( factory mode) , wat moet ik nu precies doen?kiwie2 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:30:
[...]
Als het echt niet lukt kan je het oplossing met een JIG, PM me als je er geen een hebt...
Btw kan je wel in download mode komen ?
Im notorious
Firmware opnieuw flashen, als je niet weet hoe het moet kan ik je assisteren per PM/mail/msn anders raakt dit forum erg vervuild met het dubbele.Thenotorious schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:32:
[...]
Ik heb een usb jig , heb hem nu erin gestopt en kom dan in download mode ( factory mode) , wat moet ik nu precies doen?
^ Post is hierboven!
[ Voor 18% gewijzigd door Fermion op 27-10-2011 17:36 ]
Is er naar mijn weten niet. Is juist handig dat het kan: als toestel helemaal (software-matig) is vastgelopen kan je "altijd" door die knop in te drukken rebooten. Oplossing: ander hoesje, dat wél gemaakt is voor de S2 kopenFermion schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 17:31:
Weet iemand hoe je kunt voorkomen dat hij zichzelf uitschakelt wanneer je de Power Button te lang ingedrukt houdt?
Nickname does not reflect reality
Zeker handig, maar niet wanneer het toestel in zijn Lockscreen staat.Brad Pitt schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:16:
[...]
Is er naar mijn weten niet. Is juist handig dat het kan: als toestel helemaal (software-matig) is vastgelopen kan je "altijd" door die knop in te drukken rebooten. Oplossing: ander hoesje, dat wél gemaakt is voor de S2 kopen
Verwijderd
Telefoon moet uit staan, dan volume knop omhoog+home vasthouden daarna power knop erbij indrukken en alledrie vast blijven houden. Mss zo duidelijker omschreven. Suc6Thenotorious schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:29:
[...]
Er gebeurt helaas niks met volume knop omhoog+ home+ uit ....
Is nie nodig nie. Ook al staat jou telefoon aan kan je de toetskombinasie invullen.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 02:23:
[...]
Telefoon moet uit staan, dan volume knop omhoog+home vasthouden daarna power knop erbij indrukken en alledrie vast blijven houden. Mss zo duidelijker omschreven. Suc6
Ik zie weinig interessants in de changelog, vooral interessant voor HTC gebruikers zo te zien.Jay-v schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 08:35:
Goed nieuws...
"Great news! 86% of MIUI beta testers said yes, so MIUI 1.10.28 for sgs2 will be releasd this afternoon! Pls share it with your friedns! ^_^"
Dit is de eerste officiële MIUI release voor de SGSII. Voor de SGSII is er specifiek dus nog geen changelog. Nee je bent niks kwijt als je upgraded van een andere MIUI. Voor de zekerheid wel altijd een nan-droid backup maken natuurlijk.The_Fes schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:37:
[...]
Ik zie weinig interessants in de changelog, vooral interessant voor HTC gebruikers zo te zien.
Als ik deze update nu zou installeren via CWM, ben ik dan al mijn instellingen kwijt? Ik zou zeggen van niet, omdat ik nu geen wipes hoef te doen. Of is dat toch beter?
Yep, zeker! Daarom ben ik ook de draad even kwijt.... nu heb ik al regelmatig geflashed maar sinds vandaag loop ik ineens tegen deze "problemen" aan.imeR schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 21:01:
^ wipe je wel? (system,data,cache,dalvik)
is me gelukt tot een bepaalde hoogte,gwystyl schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 21:22:
[...]
Ik heb op het moment XXKI4 van sammobile getrokken en daaroverheen CF-Root-SGS2_XX_XEO_KI4-v4.4-CWM4 en JKay's thema uit de odexed map van XXKI4. De eerste twee flash je met Odin, het thema met CWM app of vanuit de recovery.
Daarna kan je de oude bootloader flashen met Odin en een JIG gebruiken om de gele driehoek weg te krijgen.
In alle europese roms zit Nederlands, dus je kan je taal instellen naar je eigen voorkeur.
Even opletten met downloaden en thema: er bestaat zowel XWKI4 (2.3.4) als XXKI4 (2.3.5). XXKI4 is het nieuwst, en daar is ook de laatste versie van JKay's thema (v12.1) voor gemaakt.
Succes, laat maar weten als bovenstaande regels te cryptisch zijn, dan praat ik je er in iets meer detail doorheen. De guide van Megapaul werkt nog steeds, behalve dat je dan de versies moet updaten. Het maakt niet uit of je de intratech of sammobile versie van een rom pakt. Het enige verschil is de manier van inpakken volgens mij.
De stock kernel moet je van dezelfde versie nemen als de firmware: alle insecure en original kernels kan je vinden in deze thread
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Vers begin. Alles lekker snel en fris. Elk nadeel heb...Rekkie schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 10:30:
Ik heb inmiddels weer een Custom Rom aan de praat gekregen (MIUI) maar dan heeft wel een volledige format van mijn SD kaart gekost.....
Dat is een ding wat zeker is.Brad Pitt schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:00:
[...]
Vers begin. Alles lekker snel en fris. Elk nadeel heb...
[ Voor 8% gewijzigd door Bastard op 29-10-2011 16:30 ]
PSN: libbes1979
"When you grow up your heart dies"
Bijna geen verschil. De grootste veranderingen zijn videochat ondersteuning voor GTalk en een nieuwe market.Vliegtuig02 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 03:30:
Wie weet wat het verschil is tussen 2.3.4 en 2.3.5? kan het namelijk niet goed vinden.
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/elduderino schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 08:45:
Ik heb net een sg2 aangeschaft en wil ook gaan flashen. Misschien iemand die me via msn wil helpen ?
Of een link naar een noob guide :-)
Alvast bedankt, pms zijn ook welkom
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
[ Voor 15% gewijzigd door ManiacScum op 30-10-2011 21:17 ]
Klopt.... staat ook heel netjes beschreven maar uit enthousiasme was ik weer eens te snel.Rockabola schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 21:21:
volgens mij heeft cyanogenmod geen google apps aan boord. Moet je waarschijnlijk los installeren.
Heeft dat niet wat te maken met dat Telfort gebruik maakt van KPN-netwerk en dus "roamt"?Rockabola schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 20:43:
Ik heb Galnet MIUI stable - 2.10.21 op mijn geroote SGS2 gezet. Dit bevalt bevalt me erg goed behalve dat ik roaming moet aanzetten om te kunnen internetten met mijn Telfort abonnement. Nu las ik hier dat NtT6 een aangepaste spn-conf.xml had gemaakt om dit probleem te verhelpen.
Nu heb ik dit gecopy paste naar de /system/etc dir met root explorer maar helaas blijft de r in de statusbar staan. Dus als ik dataroaming uitzet verlies ik de dataverbinding.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
[ Voor 31% gewijzigd door FreshMaker op 31-10-2011 08:47 ]
Ja en nee. Met Telfort roam je inderdaad op het kpn netwerk. Alleen met de aangepaste spn config file zou het theoretisch opgelost moeten zijn. Alleen bij Galnet MIUI werkt dat niet. Bij mijn Foxhound rom werkt het wel gewoon.Pred schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 08:14:
[...]
Heeft dat niet wat te maken met dat Telfort gebruik maakt van KPN-netwerk en dus "roamt"?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Weet je zeker dat je tijdens het pasten van de file met RootExplorer de setting bovenaan de folder hebt veranderd van R/O (read only) naar R/W (read/write)?Pred schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 08:14:
[...]
Heeft dat niet wat te maken met dat Telfort gebruik maakt van KPN-netwerk en dus "roamt"?
Ik heb soms FC's met Google Maps.The_Fes schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:41:
Ik heb vrijdag de nieuwe MIUI geinstalleerd 11.10.28. Mijn GPS doet het nu een stuk beter, heb weer snel een fix, zonder gebruik van GPSAids. Wel krijg ik nu regelmatig FC's bij de Market. Telkens op een ander oment, dus elke keer opnieuw proberen bij het installeren van een app, heeft uiteindelijk wel postief resultaat.
Dit zal ik onthouden. Ik ga deze maand overschakelen van Vodafone op Telfort. Bedankt alvast voor het advies.Grimmie187 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:18:
[...]
Weet je zeker dat je tijdens het pasten van de file met RootExplorer de setting bovenaan de folder hebt veranderd van R/O (read only) naar R/W (read/write)?
Hier ben ik mee de mist in gegaan de eerste paar keer, als de folder setting niet op R/W staat kun je het bestand niet overschrijven (wel kopieren maar niet plakken).
[ Voor 12% gewijzigd door royco85 op 31-10-2011 12:28 ]
Ben van stock naar 11.10.28 , heb eerst alles gewiped en heb geen FC's of andere problemen.The_Fes schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:41:
Ik heb vrijdag de nieuwe MIUI geinstalleerd 11.10.28. Mijn GPS doet het nu een stuk beter, heb weer snel een fix, zonder gebruik van GPSAids. Wel krijg ik nu regelmatig FC's bij de Market. Telkens op een ander moment, dus elke keer opnieuw proberen bij het installeren van een app, heeft uiteindelijk wel postief resultaat.
cd /pub && more beer
Excuses, was eigenlijk gericht aan Rockabola. Ging iets mis met quoten..Pred schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:42:
[...]
Dit zal ik onthouden. Ik ga deze maand overschakelen van Vodafone op Telfort. Bedankt alvast voor het advies.
No servicebug heb ik eenmaal gehad na een reboot.. verder nog niet, maar draai ook pas vanaf vrijdag miui 11.10.28Bitbron schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:18:
Ik zit te denken om ook weer naar MIUI te gaan, jullie hebben geen last (meer) van de No Service bug?
En op stock settings Siyah gebruiken is ook al de moeite waard?
cd /pub && more beer
Dank voor jullie reacties.Grimmie187 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:18:
[...]
Weet je zeker dat je tijdens het pasten van de file met RootExplorer de setting bovenaan de folder hebt veranderd van R/O (read only) naar R/W (read/write)?
Hier ben ik mee de mist in gegaan de eerste paar keer, als de folder setting niet op R/W staat kun je het bestand niet overschrijven (wel kopieren maar niet plakken).
[ Voor 14% gewijzigd door Rockabola op 31-10-2011 12:23 ]
Verwijderd
Helemaal mee eens!matz schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:24:
Ik vraag me eigenlijk af of er al eens een custom rom is geweest die de hardware knoppen anders heeft ingedeeld.
Ik vraag me dit af, want mocht er straks een custom rom komen met ICS dan zou ik in plaats van de menu knop op de Galaxy S2 eigenlijk wel de multitask knop er voor in de plaats willen hebben.
Daar is een app voor, Button Remapper, root nodig. Ik heb het gebruikt voor mijn tablet om de hardware knoppen te laten werken als volume knoppen. Gebruiken op eigen risicomatz schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:24:
Ik vraag me eigenlijk af of er al eens een custom rom is geweest die de hardware knoppen anders heeft ingedeeld.
Ik vraag me dit af, want mocht er straks een custom rom komen met ICS dan zou ik in plaats van de menu knop op de Galaxy S2 eigenlijk wel de multitask knop er voor in de plaats willen hebben.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Kan iemand hier antwoord op geven?keijers schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:50:
Ik heb pas een galaxys s2, nu heb ik een andere kernel geflasht voor 'm te rooten en cwm te hebben. Ik zit nu op 2.3.3. Als ik nu m'n flash counter op 0 zet en dan via Kies update, blijft hij dan geroot en de flash counter gewoon op 0?
En als ik m'n mobiel weer 100% origineel wil maken, kan ik dan gewoon de originele kernel terugflashen en de counter op 0 zetten? Of zijn daar meer stappen voor nodig? Ik heb geen custom rom geinstalleerd, alleen een aparte kernel voor te rooten.
Ik heb trouwens ook een circular battery mod geinstalleerd zonder eerst m'n rom te backuppen. Hoe krijg ik dit nou weer origineel?
Hoe uit dit zich in de praktijk? Heb je om de zoveel dagen geen bereik? of net na het bellen?lazwa schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:18:
Ik heb met MIUI 1.10.28 nog steeds last van No service bug. Ook al siyah kernel 2.0 en KI4 modem geprobeerd. Helpt allemaal niks. Weet het ook niet meer.
cd /pub && more beer
Root raak je kwijt met Kies.keijers schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:37:
[...]
Kan iemand hier antwoord op geven?alvast bedankt!
Ben er achter.FreshMaker schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 08:43:
Sinds gisteren last van deze melding
CheckROM Revolution v1
< Deze software is niet compatible met uw toestel >
[afbeelding]
Niet alleen Facebook, maar ook Quickpic wil niet installeren
Nog iemand 'last' van ?
Hou er rekening mee dat je met de laatste samsung firmware (android 2.3.4) een jig niet meer werkt om de counter te resettenkeijers schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:37:
[...]
Kan iemand hier antwoord op geven?alvast bedankt!
Dat is uiteraard ook weer gewoon op te lossen hèRockabola schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 21:54:
[...]
Hou er rekening mee dat je met de laatste samsung firmware (android 2.3.4) een jig niet meer werkt om de counter te resetten
Dat kan inderdaad door een oudere bootloader te flashen. Het lijkt me alleen handiger om eerst de counter te resetten als je de stock firmware terug wil hebben.Brad Pitt schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 22:45:
[...]
Dat is uiteraard ook weer gewoon op te lossen hè
Dat is niet zo moeilijk.JeroenV_ schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 18:38:
Vandaag mbv deze handleiding de hyperdroid rom erop gezet.
Ging erg soepel allemaal.
Had al eerder geroot via CF, dus kon zo vanuit CWM flashen.
Voor alle zekerheid eerst een backup gemaakt, factory reset en cache wipe en toen flashen.
Alleen nog eens kijken hoe dat nou werkt met die thema's, want dat is mij nog niet helemaal duidelijk hoe je die er nu op krijgt.
Het is geen probleem om achteraf een theme te installeren.JeroenV_ schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 07:22:
Oke, maar had ik dat theme dan gelijk moeten installeren of kan dat nu ook nog? Ik heb inmiddels alle apps,data etc al weer teruggezet via Titanium dus als ik alles weer kwijt zou raken wacht ik nog wel even.
En, moet dat theme installeren gewoon op dezelfde manier als de rom, dus via install zip from sd? Dat was mij nl niet duidelijk, ik had ergens gewoon een optie verwacht om een theme te selecteren. En, moet ik dan ook nog iets verwijderen als cache oid?
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
[ Voor 53% gewijzigd door Bastard op 01-11-2011 17:43 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Bastard op 01-11-2011 17:41 ]
[ Voor 85% gewijzigd door Bastard op 01-11-2011 17:56 ]
Verwijderd
Waar kan je die oudere bootloader vinden dan? Als ik beschikt over CEKI2?Rockabola schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 22:54:
[...]
Dat kan inderdaad door een oudere bootloader te flashen. Het lijkt me alleen handiger om eerst de counter te resetten als je de stock firmware terug wil hebben.
XDA, ff zoeken op intratech.Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:50:
[...]
Waar kan je die oudere bootloader vinden dan? Als ik beschikt over CEKI2?
[ Voor 12% gewijzigd door BillSpaarbank op 02-11-2011 13:53 ]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Framework van ICS? Hoe kan dat aangezien de gehele source nog niet uit is??thommy86 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:15:
Galnet heeft voor de groupies een versie gereleased die gemerged is met het framework van ICS.. Zelf merk ik niet echt een verschil.. vraag me af of ICS een grote invloeden zal hebben op miui..
[ Voor 20% gewijzigd door mbroeders op 02-11-2011 14:29 ]
'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...
Ze hebben ICS al geport naar de S1.. alleen werkt er nog niet veel..mbroeders schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:26:
Framework van ICS? Hoe kan dat aangezien de gehele source nog niet uit is??Of mis ik iets?
Galnet
1.11.1 Updates - I9100 & I9000
There are 2 new betas up on the FTP for groupie memebers!
This is a big update, and by big we mean big!
- Brand new Framework (Android 4.0 Merged)
- Fixes to MUTE/NONE for notifications etc fixed
- Fixes to theme issues (FC's reported on some installs)
- Speed Improvements including Ram and CPU management
- FM Radio Corrected frequency issues
- Camera Issues (Low light etc Resolved and Auto Focus)
- Additional Fixes
PLEASE NOTE: You may experience an issue with market (Simply go to manage apps and clear market data and uninstall updates), also you may notice that some apps are not available in the market, this is due to new framework.
Regards,
Mat.
Lttldvl
People can get the MyUI teams ICS launcher, as it was ported to work on Gingerbread, but in our case I shall explain.
We have decided to try to leverage the system capabilities of ICS to improve as many things as possible. I know this is a difficult challenge since we are currently leveraging an SDK, but once ICS comes out for real, then we'll have a better understanding of what we need to do to drastically improve the rom.
Thankfully, it has highlighted other areas of improvement already, and hopefully we will be able to get those improvements in place before ICS comes out officially.
[ Voor 59% gewijzigd door thommy86 op 02-11-2011 14:54 ]
Ah, thanks. (niet toegankelijk trouwens)thommy86 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:47:
[...]
Ze hebben ICS al geport naar de S1.. alleen werkt er nog niet veel..
Ik weet niet of het topic toegankelijk is voor niet groupies, maar hier de link naar het topic..
http://www.galnetmiui.co....1-Updates-I9100-amp-I9000
Misschien zijn er wel veel gebruikers, maar zijn er nu eenmaal weinig bugs/bijzonderheden te melden ;-)l3art schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:33:
Bizar dat hier zo weinig mensen zijn die Batista70/Foxhound rom gebruiken. Is toch ook een van de populaire roms op xda. Ik ben nog altijd een tevreden gebruiker van deze rom.
Mijn broeder probeerde mij eraan te krijgen, die is er ook lyrisch over. Maar toen ik 2 weken geleden op xda zocht was die opeens onvindbaar dus dan maar voor Criskelo gegaan.l3art schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:33:
Bizar dat hier zo weinig mensen zijn die Batista70/Foxhound rom gebruiken. Is toch ook een van de populaire roms op xda. Ik ben nog altijd een tevreden gebruiker van deze rom.
In poll is het ook niet te merken dus gaat niet echt op.mbroeders schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:52:
Misschien zijn er wel veel gebruikers, maar zijn er nu eenmaal weinig bugs/bijzonderheden te melden ;-)
Hier is het topicbusinka19 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 18:05:
[...]
Mijn broeder probeerde mij eraan te krijgen, die is er ook lyrisch over. Maar toen ik 2 weken geleden op xda zocht was die opeens onvindbaar dus dan maar voor Criskelo gegaan.
[...]
In poll is het ook niet te merken dus gaat niet echt op.
Ik heb in de laatste weken GalnetMiui (nogmaals) geprobeerd, nog altijd vind hem niet fijn werken, voelt als niet af, vraag me dan ook af waarom die in de poll als eerste staat.
Verder gebruik ik nu een week Criskelo, prima rom, waren het niet dat zijn ingebouwde TW niet alphabetisch sorteert.
Wat wel opvallende is dat ik na het flashen van 3 verschillende roms geen gele driehoek meer heb gezien. Gisteren ook weer update van Criskelo - komt gewoon niet meer terug.
Ja, ik had hem ondertussen ook al gevonden, but tnx.l3art schreef op woensdag 02 november 2011 @ 18:52:
Hier is het topic
Dat de poll zo laag scoorde was ook de reden van mijn reactie er over.
[ Voor 21% gewijzigd door Kwak op 02-11-2011 22:44 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq