Zit zelf ook met de Exynos rom op mijn telefoon, maar sinds 7.1.4 ( en later ) veel last van freezes op de meest rare momenten. Ben iemand die het liefste overal de laatste versie van heeft, maar in dit geval lijkt dit niet de beste keus. Wel vreemd aangezien een vriend precies dezelfde rom / kernel heeft en geen problemen. Ook na wipe blijf ik freezes houden.
@contact-freeze; Staat heel veel info over in het XDA topic.
@custom bootlogo; Ik zit nu dus op Exynox 7.1.2 weer, met Siyahkernel 1.8. Ik heb het bootlogo van een X met 4 kleuren ( zou denken aan de Nexus, maar dan niet de Prime )
Een versie hoger krijg je het logo van de Nexus Prime ( heel je scherm vol met vliegende dingen
)
En op Exynos 7.2 heb ik géén custom boot logo.
Maargoed, momenteel dus weer teruggeflashed naar 7.1.2, tegen mijn zin in. Hier 0,0 problemen mee. Iemand wellicht ideeën?
Telefoon dus al vaker geflashed / gewiped.
@contact-freeze; Staat heel veel info over in het XDA topic.
@custom bootlogo; Ik zit nu dus op Exynox 7.1.2 weer, met Siyahkernel 1.8. Ik heb het bootlogo van een X met 4 kleuren ( zou denken aan de Nexus, maar dan niet de Prime )
Een versie hoger krijg je het logo van de Nexus Prime ( heel je scherm vol met vliegende dingen
En op Exynos 7.2 heb ik géén custom boot logo.
Maargoed, momenteel dus weer teruggeflashed naar 7.1.2, tegen mijn zin in. Hier 0,0 problemen mee. Iemand wellicht ideeën?
Telefoon dus al vaker geflashed / gewiped.