Deze handleiding is ook handig. Wel 7.2 installeren! Niet 7.15 die heeft een WiFi bug.
Verder nog een kickje van een vraagje van mij van een paar dagen geleden. Ik kan in mijn Windows Vista 32 bit installatie mijn telefoon niet meer goed zien. Ik zie in Explorer twee verwisselbare schijven, maar die kan ik niet browsen omdat Windows zegt dat ik ze eerst moet formatteren. Ik heb met USB op fouten controleren (in applicatie menu) al gepoogd om alles te herstellen. Ik heb de Samsung USB drivers twee keer verwijderd, Kies (waar deze drivers inzitten) twee keer geherinstalleerd. Alle temp mapjes van Samsung heb ik ook verwijderd. I'm running out of options, zoals je dat in het Engels zegt. Hoe nu verder? Ik zit nu om een strategie verlegen.
Het wonderlijke is dat mijn Win XP huiskamer PC, een veel te trage P4, mijn telefoon wel gewoon ziet als USB device.
Het hinderlijke is dat Exynos 7.2 net uit is maar die kan ik niet installeren omdat ik niets op mijn telefoon kan zetten. Uiterst irritant.
*edit*
Na bovenstaand bericht nogmaals alles verwijdert. Dus Kies, Samsung USB drivers, in apparaat beheer alle USB devices en toen gereboot. Hier na is er een wonder gebeurd. Ik plug mijn telefoon in en het langverwachte popup menu verschijnt. Dus ik ga nu upgraden naar Exynos 7.2. Nieuws hierover, als er iets nieuwswaardigs is, volgt morgen denk ik.
[
Voor 13% gewijzigd door
janvanduschoten op 17-10-2011 07:27
]