Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

iemand al een Darky Rom draaiende? ik zie dat hij ook een nieuwe heeft:

[ROM][CWM][SGS2][2.3.5] DarkyROM2 XXKI3 Base

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ind0mi schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:01:
iemand al een Darky Rom draaiende? ik zie dat hij ook een nieuwe heeft:

[ROM][CWM][SGS2][2.3.5] DarkyROM2 XXKI3 Base
Geflashed, ik vond hem erg lelijk, vond hem brak draaien vanwege "verkeerde" governor, die dus aangepast, draaide beter, kon niet wennen aan het uiterlijk en merkte geen verschil met vorige Rom: restore Nandroid, done.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

ah ok.. geen aanrader dus. Draai nu nog Litening Rom, maar aangezien die (naar alle waarschijnlijkheid) niet meer wordt ge-update ben ik wel benieuwd naar nieuwe/ andere roms die lekker draaien op de SII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
ind0mi schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:12:
ah ok.. geen aanrader dus. Draai nu nog Litening Rom, maar aangezien die (naar alle waarschijnlijkheid) niet meer wordt ge-update ben ik wel benieuwd naar nieuwe/ andere roms die lekker draaien op de SII.
Lees veel goede verhalen over Exynos Extreme rom. Zelf (nog) niet uitgetest, maar zou je eens naar kunnen kijken. Is vooral een goede rom als je van regelmatige updates houdt!

Minder updates, maar wel goede ondersteuning vind je weer in het VillainRom threadje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

ok thanks! ik ga eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-09 13:41
Heb mijn S2 nu geupdate naar KI2 Kernel. Nu wil ik hem weer rooten en heb ik een unsecure kernel nodig. Deze is nog niet te vinden @ XDA, moet ik gewoon even wachten of kan ik ook gebruik maken van een andere?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-09 20:44
Ik zit met Villain 3.0 op Android 2.3.5, nog weinig getest maar eerste indruk is prima. Veel support en themes ook.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 21:27
Ook, maar 3.0 geïnstalleerd, eerst via CWM de KI3 modem geflashed, volledige wipe, and en draai nu naar alle tevredenheid 2.3.5. Nu maar even tweaks en themes proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 13:08
Heb net de nieuwe originele versie via kies binnen gehaald.
Mn SGS2 is niet geroot, maar ik wil er wel mee beginnen.
Voor de nieuwste update was er een truckje om de "counter " op 0 te zetten zodat Samsung niet kon zien dat ie geroot is geweest.
Klopt het dat het met de nieuwste firmware niet meer kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Ik heb mijn losse sgs2 besteld bij telecomlink, en heb er ongevraagd vodafone troep op gekregen, dus branded toestel, maar wel simlockvrij. Ik zou graag mijn telefoon willen flashen naar de stock samsung firmware, dus zonder vodafone troep erop. Is dit uberhaupt mogelijk en zo ja:

Is firmware landafhankelijk? Want aan mijn oplader te zien komt mijn sgs2 uit een andere land.
Of kan ik gewoon ergens de stock sgs2 firmware downloaden en die erop flashen en levert het geen problemen?

Ik neem aan dat als ik gewoon de stock samsung firmware erop zet, dat ik mijn garantie behoud, is dit een correcte aanname?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle MIUI gebruikers hebben vast het vreselijke nieuws gehoord dat bmarko82 er mee is gestopt. Om jullie lijden te verzachten zal ik de updates van miuiandroid.com blijven porten, met wat smali en xml werk heb ik ook haptic feedback en video recording weer aan de praat gekregen. Nu is hij dus precies zoals bmarko het heeft achtergelaten.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1278306

Als kers op de taart kan ik in samenwerking met Galnet misschien bluetooth ook aan de praat krijgen, maar dat is allemaal toekomstmuziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazwa
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 19:21
@gangsterjoop: bedankt voor je inzet kerel. gefeliciteerd en nog veel jaren!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:31
Ik ben toch maar weer eens overgestapt naar een nieuwe rom Check's DK Gold Edition V4 en daarnaast als kernel abyss 1.6 en moet zeggen dat het wel heel lekker loopt zo. Ok misschien heeft de rom nog wat kleine schoonheid foutjes maar dat zal zeker met V5 goed gaan komen.

Maar waar ik zelf vooral over te spreken ben is de Kernel (Abyss) deze is zeker zuinig te noemen en ik denk nog zuiniger dan Speedmod T27 etc. Voor mij was het zeker de moeite waard om deze kernel eens uit te proberen. en zal voorlopig denk ik bij de abyss kernel blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonathin
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-06 13:33
Ik heb een probleem sinds een paar dagen. Als ik bij batterij kijk geeft hij als voltage aan: over voltage, ik maakte mij hier niet echt druk over dacht foutje van samsung. Nu wilde ik de nieuwe DarkyROM2 XXKI3 Base flashen en zodra ik mij kabel in de telefoon steek kwam er rook uit de micro usb aansluiting. Ik heb de telefoon direct los gemaakt en nog eens geprobeerd zelfde resultaat. Telefoon gaat nog gewoon aan en battrij is 95%, heb hem vanacht nog volledig opgeladen. Ik kan hem niet terug sturen naar samsung met een custom rom! Kan ik hem terug naar standaart flashen zonder ODIN? En dan zit ik nog altijd met het flash counter probleem. Een usb jig had ik al besteld voor het geval dat, maar kan mijn usb niet meer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Je kunt toch naar een officiele firmware (te downloaden via samfirmware.com) van voor de flash reset-aanpassing, dan de jig erin en dan updaten met KIES. Volgens mij ben je dan up-to-date en staat de counter op 0 en kun je `m dus veilig terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trasos schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 12:42:
...dan de jig erin en dan updaten met KIES.
"maar kan mijn usb niet meer gebruiken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:15
jonathin schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 12:34:
Ik heb een probleem sinds een paar dagen. Als ik bij batterij kijk geeft hij als voltage aan: over voltage, ik maakte mij hier niet echt druk over dacht foutje van samsung. Nu wilde ik de nieuwe DarkyROM2 XXKI3 Base flashen en zodra ik mij kabel in de telefoon steek kwam er rook uit de micro usb aansluiting. Ik heb de telefoon direct los gemaakt en nog eens geprobeerd zelfde resultaat. Telefoon gaat nog gewoon aan en battrij is 95%, heb hem vanacht nog volledig opgeladen. Ik kan hem niet terug sturen naar samsung met een custom rom! Kan ik hem terug naar standaart flashen zonder ODIN? En dan zit ik nog altijd met het flash counter probleem. Een usb jig had ik al besteld voor het geval dat, maar kan mijn usb niet meer gebruiken.
Kun je je telefoon überhaupt nog wel opladen dan?

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonathin
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-06 13:33
The_Fes schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 12:48:
[...]

Kun je je telefoon überhaupt nog wel opladen dan?
Nee kan hem niet meer opladen! Usb kabel erin betekend ditect rook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

jonathin schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 12:53:
[...]
Nee kan hem niet meer opladen! Usb kabel erin betekend ditect rook.
Lekker leeg laten lopen en dan aanbieden ter reparatie omdat hij niet meer oplaad. Meer als dat kan je niet doen ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMJ
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-03-2024

FMJ

Je kan hem naar http://www.gsmrepareren.nl/eindgebruiker/ sturen, heb wel goede ervaringen met hen. Alleen ik denk wel dat het duur geintje wordt, mainboard wordt vervangen als ik met niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maceddy2004
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-09 16:47

maceddy2004

Ik heb geen ondertiteling

Ik heb gister de Cyanogen Mod erop gezet (nieuwste nightly).

BRIL-JANT!

Wat mij betreft met afstand de best ROM.
Ondanks dat deze ROM als unstable wordt bestempeld ben ik nog geen problemen tegengekomen, anders dan hier en daar wat vertragende overgangen in schermen. Verder geen last.

Bluetooth schijnt niet goed te werken, maar dat gebruik ik sowieso al nooit dus dat is voor mij geen probleem.

Deze gaat er bij mij in ieder geval niet weer af :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelg90
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
En ik heb gister MIUI erop gezet, GENIAAL!

Alleen nog jammer dat bluetooth nog niet goed werkt want dat heb ik nodig om Spotify in de auto te streamen.

@gangsterjoop, Thanks en gefeliciteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 11:45
roelg90 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:59:
En ik heb gister MIUI erop gezet, GENIAAL!

Alleen nog jammer dat bluetooth nog niet goed werkt want dat heb ik nodig om Spotify in de auto te streamen.

@gangsterjoop, Thanks en gefeliciteerd.
Dat is inderdaad jammer. Daarbij geeft de (inbuild, settings) battery-stats aan dat de telefoon constant in awake staat. Dit is een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:34
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2011 @ 23:08:
Alle MIUI gebruikers hebben vast het vreselijke nieuws gehoord dat bmarko82 er mee is gestopt. Om jullie lijden te verzachten zal ik de updates van miuiandroid.com blijven porten, met wat smali en xml werk heb ik ook haptic feedback en video recording weer aan de praat gekregen. Nu is hij dus precies zoals bmarko het heeft achtergelaten.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1278306

Als kers op de taart kan ik in samenwerking met Galnet misschien bluetooth ook aan de praat krijgen, maar dat is allemaal toekomstmuziek.
Goed bezig jij! Gebruik zelf ook Miui met alle tevredenheid. Zou zonde zijn als stopt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:30
maceddy2004 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:52:
Ik heb gister de Cyanogen Mod erop gezet (nieuwste nightly).

BRIL-JANT!

Wat mij betreft met afstand de best ROM.
Ondanks dat deze ROM als unstable wordt bestempeld ben ik nog geen problemen tegengekomen, anders dan hier en daar wat vertragende overgangen in schermen. Verder geen last.
Mooi, dat betekent hopelijk snel een beta/stable release :D

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik had mn telefoon eerst geroot. Nu 2.3.4 erop geinstaleerd en nu is mn root weer weg. Maar kom er nu helemaal niet uit hoe ik hem weer moet rooten en welke bestanden ik moet hebben?

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
In het Galaxy S II-topic is zojuist een guide gepost door Megapaul. Verder is deze informatie uiteraard op XDA te vinden.

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 17:02

alvv

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 21:57:
Hallo, ik had mn telefoon eerst geroot. Nu 2.3.4 erop geinstaleerd en nu is mn root weer weg. Maar kom er nu helemaal niet uit hoe ik hem weer moet rooten en welke bestanden ik moet hebben?
Een rootkernel installeren zoals die van Chainfire via Odin

[ Voor 39% gewijzigd door alvv op 28-09-2011 08:39 ]

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 13:01
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 21:57:
Staat duidelijk door Chainfire uitgelegd in zijn topic. Kijk bij de info over het toestel welke Kernel je hebt (bij mij is dat 2.6.35.7-i9100ceki2-cl586309root@dell147 #2)

CE kan verschillen en maakt niet uit maar het gedeelte wat ik dik gedrukt hebt is belangrijk. Bij mij is dat dus KI2 en dat bestand heb ik ook gebruikt om hem weer te rooten.

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:35
Dit bericht had ik per ongeluk in de normale tread geplaatst maar hoort natuurlijk hier thuis:

HOW TO: Rooten van de meest recente officiële firmware.

Het is inmiddels al mogelijk om de officiële 2.3.4. CEKI2 (XEN) firmware te rooten.
Volg dit stappenplan en je telefoon is geroot, de gele driehoek tijdens de opstart is weg en
je flash counter staat op 0. (door middel van een jig)

Stappenplan:

LET OP : repartition mag in odin NIET aangevinkt worden ook de optie pit NIETgebruiken. Voor de mensen die al vaker geroot / geflashed hebben bekende info maar voor andere misschien niet.

1 Download odin v1.85 en pak deze uit.
2 Download CF-Root kernel voor de CEKI2 (XEN) firmware
3 Download CEKI2 stock kernel pak deze uit password: intratech@XDA
4 Download de oude bootloader en pak deze uit.

5 Open odin op de pc.
6 Zet je telefoon in download mode (volume down + home + power) Je krijgt nu een scherm te zien met een keuze (om wel of niet door te gaan) druk op volume omhoog.
7 De telefoon staat nu in download mode sluit de telefoon aan op de pc.
8 Druk op PDA button in odin en laadt de CF-Root kernel die je zojuist heb gedownload en druk op start.

9 Nadat deze klaar is start de telefoon opnieuw op. ontkoppel de telefoon van de pc en zet de telefoon uit.
10 Zet de telefoon opnieuw in download mode (zoals in stap 6).

11 Om de gele driehoek tijdens de opstart weg te krijgen moet je de orginele kernel erop zetten.
12 Zet de telefoon in download mode (zoals in stap 6).
14 De telefoon staat nu in download mode sluit de telefoon aan op de pc
15 Druk wederom op de PDA button in odin en laadt de CEKI2 stock kernel en druk op start.
16 Nadat deze klaar is start de telefoon opnieuw op en is de gele driehoek tijdens de boot weg.

17 Ontkoppel de telefoon en zet deze uit en zet hem opnieuw in download mode.
18 De telefoon staat nu in download mode sluit de telefoon aan op de pc
19 Druk op PDA button in odin en laadt de oude bootloader en druk op start.
20 Nadat deze klaar is start de telefoon opnieuw op.
21 Ontkoppel de telefoon van de pc.

22 Zet de telefoon uit. pak de jig en plug deze in het toestel, toestel zal opstarten en geeft in een groene regel aan: Erasing download information succeeded.
23 In dit scherm kan je ook zien dat je custom binary download op : No staat.
Current binary: Samsung official.

24 Telefoon is nu geroot! de gele driehoek is weg tijdens boot en de teller staat op 0.

Met dank aan Intratech van XDA forum en Chainfire van XDA forum.

Ik heb de uitleg hier gebundeld zodat je niet hoeft te zoeken op XDA.
flashen geschied natuurlijk wel op eigen risico ;)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• justinnn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09-2019
waarom zou je de officiele firmware er op de niet normale manier op willen flashen?
om de mogelijkheid tot flashen te behouden?

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:53
Big txs, dit verhaal gevolgd en heb nu weer root acces, ook maar ff opgeslagen.
Nog een beetje een newbie met dit gebeuren :).

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

• TheFes
justinnn schreef op woensdag 28 september 2011 @ 11:34:
waarom zou je de officiele firmware er op de niet normale manier op willen flashen?
om de mogelijkheid tot flashen te behouden?
Omdat KIES een waardeloos programma is :)

• PhoDB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-08 06:03
Megapaul schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:32:
Dit bericht had ik per ongeluk in de normale tread geplaatst maar hoort natuurlijk hier thuis:

HOW TO: Rooten van de meest recente officiële firmware...
moet ik dan eerst mijn S2 updaten naar de nieuwste firmware?

• TheFes
whoops.. never mind

Hier stond dus iets wat niet correct was, en wat ik daarom maar weg gehaald heb. Helaas kan ik mijn post niet volledig deleten.

[ Voor 172% gewijzigd door TheFes op 28-09-2011 15:20 ]

• PhoDB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-08 06:03

• TenaciousR
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-01 10:56
Ik heb een tijdje geleden mij S2 geroot, maar nu zou ik graag de nieuwste originele firmware erop zetten. Nou weet ik ondertussen dat ik die van samfirware.com af kan plukken (en ook op XDA heb ik CEKI2 gevonden) en aan de hand van XDA kom lukt het denk ik ook wel om hem te flashen met ODIN, maar ik kom er eigenlijk niet helemaal uit welke firmware ik nou moet pakken uit die lijst op samfirware.com.

Ik hoop dat hier iemand me op weg kan helpen. Kan ik gewoon die CEKI2 van XDA doen? Ik wil dus uiteindelijke een geroote S2 hebben met de allerlaatste originele NL firmware.

• Megapaul
neonlite schreef op woensdag 28 september 2011 @ 14:56:
[...]

moet ik dan eerst mijn S2 updaten naar de nieuwste firmware?
Ik had eerst mijn Samsung Galaxy S II geupate via kies naar 2.3.4.
En daarnaa geroot en de andere stappen gedaan.

• TenaciousR
Dat was ook wat ik dacht te kunnen doen, maar via Kies kan ik niet updaten. Ik krijg de melding dat er een update is, maar dat ik die niet kan uitvoeren omdat ik geen officiële firmware draai...

[ Voor 4% gewijzigd door TenaciousR op 28-09-2011 16:20 ]

Verwijderd

Waarom werd er bij het flashen van 2.3.3 ook gebruikt van superoneclick en nu niet? En wat heb ik aan die bootloader?

• joostvb20
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-12-2022
ik heb hetzelfde probleem, destijds geupdate naar ke7 via odin. nu is het voor mij onmogelijk geworden om nog via kies te updaten, wat ik toch graag zou willen in verband met garantie en verzekering. kan iemand mij alsjeblieft helpen

• Megapaul
joostvb20 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:50:
ik heb hetzelfde probleem, destijds geupdate naar ke7 via odin. nu is het voor mij onmogelijk geworden om nog via kies te updaten, wat ik toch graag zou willen in verband met garantie en verzekering. kan iemand mij alsjeblieft helpen
Gewoon met odin de nl firmware flashen.

• joostvb20
en dan is mijn garantie weer terug?moet ik dan zo flashen als hier boven aan de pagina staat?

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
joostvb20 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:01:
en dan is mijn garantie weer terug?moet ik dan zo flashen als hier boven aan de pagina staat?
Ik had standaard KE7 erop zitten. Daarom faalde het updaten bij mij continu. Als je gewoon de originele firmware download en deze flasht via Odin is er niks aan de hand.

Je gaat pas met je garantie spelen als je custom firmware flasht

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:34

TRaSH

koffie ?

Megapaul schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:32:

HOW TO: Rooten van de meest recente officiële firmware.
.......
Ik heb de uitleg hier gebundeld zodat je niet hoeft te zoeken op XDA.
flashen geschied natuurlijk wel op eigen risico ;)
heb me SGS2 al een tijdje maar nog nooit de moeite genomen om hem te rooten,
maar met deze uitleg is het zeer duidelijk en makkelijk.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

nu alleen effe kijken of ik een aangepaste battery mod kan vinden met een cirkel en % er in vind ik net iets duidelijker dan wat er standaard op zit.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• joostvb20
heb de how to gevolgt alleen na stap 21 kom ik niet werder, wat is een ''jig''?
krijg geen letters?wat moet ik vanaf hier doen?kan iemand dit makkelijk uitleggen?:$
is jig gewoon je usb-kabel?want als ik dat doe komt er niks te staan?

[ Voor 17% gewijzigd door joostvb20 op 28-09-2011 20:11 ]

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• Gremen
  • Laatst online: 25-09 21:30
Ik krijg mn telefoon niet eens in download mode :+

• joostvb20
heb het filmpje gekeken en snap er dus echt helemaal niks van:$ kan iemand uitleggen hoe ik die jig erop kan zetten zonder zo'n ding te kopen?:$:$

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

je moet zo een jig kopen,
maar alleen als je wilt dat de telefoon counter gereset word.
zodat ze "blijkbaar" niet kunnen zien hoe vaak je telefoon gerooted hebt.

• justinnn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09-2019
geroot is toch geroot? al is die counter op 0, ze kunnen toch zien dat je root rechten hebt?

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 18:38
justinnn schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:00:
geroot is toch geroot? al is die counter op 0, ze kunnen toch zien dat je root rechten hebt?
Als je hem naar de reparatie zou brengen.. is het verstandig eerst een stock rom te flashen.. alles weer origineel, jig er in en wegbrengen!

Verwijderd

thommy86 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 23:22:
[...]

Als je hem naar de reparatie zou brengen.. is het verstandig eerst een stock rom te flashen.. alles weer origineel, jig er in en wegbrengen!
Als je een originele Samsung ROM flasht hoef je volgens mij de jig er niet meer in te doen ;)

Zit nu al zo'n 2 weken op Cognition S2, maar helaas heeft de developer daarvan zijn SGS2 verkocht en wacht hij nu op zijn AT&T SGS2. Ga zo Exynos proberen, hoor er veel goede verhalen over! :)

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 13:08
Ik heb Cognition S2 erop gezet en daarna diverse speedmod kernels geïnstalleerd.
k1-t40, maar ook oudere.
Maar zodra ik dat doe, zegt cwm en super user dat er geen root toegang meer is.

Wat kan daar de reden van zijn?

Edit :

Met Ninphetamine heb ik wel weer root toegang.

Iemand een idee waarom ik dat met speedmod niet heb?

[ Voor 20% gewijzigd door Kitser op 29-09-2011 05:49 ]

• kerwin
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-07 13:46
Ik heb gisteren Cognition S2 geïnstalleerd, maar mis toch een aantal van de oude stock widgets.
Teruggevonden op z'n site, maar ik krijg ze met geen mogelijkheid weer geïnstalleerd.

Zelf meld hij …
(copy apk's /system/app, don't try to install them normally, it won't work)

Maar mij lukt het dus niet.
Op nzgeek staat iets over het gebruik van een install.zip via CWM maar ik snap niet helemaal hoe ik deze moet gebruiken.

Wie kan me helpen?

• thommy86
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 00:14:
Als je een originele Samsung ROM flasht hoef je volgens mij de jig er niet meer in te doen ;)
Dit doe je dan om the flash counter op 0 te zetten!
kerwin schreef op donderdag 29 september 2011 @ 03:23:
Ik heb gisteren Cognition S2 geïnstalleerd, maar mis toch een aantal van de oude stock widgets.
Teruggevonden op z'n site, maar ik krijg ze met geen mogelijkheid weer geïnstalleerd.

Zelf meld hij …
(copy apk's /system/app, don't try to install them normally, it won't work)

Maar mij lukt het dus niet.
Op nzgeek staat iets over het gebruik van een install.zip via CWM maar ik snap niet helemaal hoe ik deze moet gebruiken.

Wie kan me helpen?
Download te apk's en zet deze op je sd kaart.. kopieer deze dmv root explorer naar de map /system/app.. een install zip kan je het beste maken door een andere aan te passen.. gewoon je apps daar inzetten en flashen.. als het niet lukt laat maar weten welke apps je wilt..!

Edit: http://goo.gl/MUEqo
Hier een link naar alle apps die uit Cognition zijn gehaald!
Ik heb deze niet getest omdat ik zelf miui draai.. dus graag feedback!
Zip op je sd zetten.. en installeren via je recovery!

[ Voor 9% gewijzigd door thommy86 op 29-09-2011 14:30 ]

• kerwin
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-07 13:46
Download te apk's en zet deze op je sd kaart.. kopieer deze dmv root explorer naar de map /system/app.. een install zip kan je het beste maken door een andere aan te passen.. gewoon je apps daar inzetten en flashen.. als het niet lukt laat maar weten welke apps je wilt..!

Edit: http://goo.gl/MUEqo
Hier een link naar alle apps die uit Cognition zijn gehaald!
Ik heb deze niet getest omdat ik zelf miui draai.. dus graag feedback!
Zip op je sd zetten.. en installeren via je recovery!
Het is gelukt.
Niet via de update.zip, maar via Root Explorer.
Had al andere file explorers geprobeerd, zonder resultaat.

• thommy86
kerwin schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:36:
Het is gelukt.
Niet via de update.zip, maar via Root Explorer.
Had al andere file explorers geprobeerd, zonder resultaat.
Gelukkig voor jou :P jammer voor mij 8)7 had je me zipje kunnen testen!

• AzzKickah
  • Laatst online: 14:49
Ligt het Lite'ning project stil?

• TenaciousR
Megapaul schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:55:
[...]

Gewoon met odin de nl firmware flashen.
En dan heb ik toch nog steeds dezelfde vraag, wat is nu de laatste NL firmware die ik dan zou moeten flashen???

• Phoenixx2000
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-07 14:27
Ja ik denk het wel, al 1.5 maand geen reactie meer van die gast. Wel jammer want ik draai nu ongeveer 1,5 maand lightning 6.1 en ik vind de rom echt perfect. Alleen begint het wel weer een beetje te kriebelen om te flashen naar een andere rom. Waarom weet ik niet, gewoon leuk om alle nieuwe features te hebben denk k..

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-09 20:44
Volgens mij liggen de populaire roms Litening en Cognition inderdaad beide stil, die laatste komt volgens mij ook niet meer terug.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-09 23:25
Ik ben sinds gisteren overgestapt op CM7, ik moet zeggen het voelt echt als thuiskomen! Batterij drained wel ee n beetje snel, maar dat word gefixed met de volgende releases als ik de mensen mag geloven :)

Edit: Tevens voor de mensen die liever ADW launcher de prullenbak in gooien en de stock gingerbread Launcher willen hebben: http://dl.dropbox.com/u/14208882/CM7GBStockLauncher.zip

Hij verwijderd ADW uit de rom en installeert dus de stock launcher voor alle duidelijkheid :)

Loopt een stuk smoother dan ADW naar mijn mening. Ik las ergens dat deze launcher hardware accelerated was, dat zal dus de reden zijn dat het smoother loopt :)

[ Voor 51% gewijzigd door Cobesz op 30-09-2011 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maceddy2004
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-09 16:47

maceddy2004

Ik heb geen ondertiteling

Cobesz schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:47:
Ik ben sinds gisteren overgestapt op CM7, ik moet zeggen het voelt echt als thuiskomen! Batterij drained wel ee n beetje snel, maar dat word gefixed met de volgende releases als ik de mensen mag geloven :)

Edit: Tevens voor de mensen die liever ADW launcher de prullenbak in gooien en de stock gingerbread Launcher willen hebben: http://dl.dropbox.com/u/14208882/CM7GBStockLauncher.zip

Hij verwijderd ADW uit de rom en installeert dus de stock launcher voor alle duidelijkheid :)

Loopt een stuk smoother dan ADW naar mijn mening. Ik las ergens dat deze launcher hardware accelerated was, dat zal dus de reden zijn dat het smoother loopt :)
Ik draai em ook een paar dagen. Mijn batterij gaat juist een behoorlijk stuk langer mee dan met de Samsung stock firmware!

#69 wordt nu binnengehaald trouwens.

ADW launcher ziet er wel erg slick uit! Ik denk trouwens dat deze ook gewoon weer geinstalleerd wordt als je naar een nieuwe nightly gaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
Jazeker, alleen dan moet je na het flashen direct de stock launcher er weer overheen flashen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Ik wil die CM ook proberen, maar heb geen Rom Manager premium. Ik moet dus via recovery flashen, en bij het stappenplan zegt ie "place the .zip file on the root of the SD card." wat wordt daarmee precies bedoelt? Ik heb geen root folder ofzo er op staan. Of moet ik 'm gewoon er op gooien, niet in een folder?
edit: hmm maakt volgens mij niks uit, hij is nu iig aan het flashen ^^
edit2: Hoe lang duurt opstarten na flashen normaal? hij doet nu al 10 minuten niets..
ok dan maar backup terug er op zetten -.- ik snap niet wat er fout is gegaan maar ik wacht denk ik maar op stable release.

[ Voor 31% gewijzigd door Dekar op 02-10-2011 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
Als het goed is moet je eerst even wipen in de recovery. Probeer daarna nog een keer te flashen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
ja ik heb al die stappen op de wiki gevolgt, data, cache en dalvik gewiped voordat ik die .zip heb geflasht, maar nog steeds een bootloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
probeer het nog een keertje zou ik zeggen. Het kan ook een corrupted download zijn, in dat geval moet je het bestand even opnieuw downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Kan het zijn dat het aan CWM recovery ligt? Hij zegt E:failed to verify whole-file signature. Nu kan ik dat wel uitzetten, dat verifiëren maar ik weet niet of dat het probleem wel verhelpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Ik wou lite'ning eens proberen. (Zit nu op MIUI). Is lite'ning er ook als flashable zip? Heb namelijk geen Windows PC met Odin in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
ooooh ja, je reboot via rom manager in CWM?

Probeer eens je telefoon uit te doen en daarna op te starten door volume up + Home + power ingedrukt te houden, je komt zo ook in de recovery.

Mijn ervaring is dat Rom manager nog wel eens faalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jay-v schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 17:01:
Ik wou lite'ning eens proberen. (Zit nu op MIUI). Is lite'ning er ook als flashable zip? Heb namelijk geen Windows PC met Odin in de buurt.
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
Tot zo ver geen flashable zip voor Litening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja okay dat is een custom versie met dingen er in die je misschien helemaal niet wil. Maar true, het is er een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Ik heb zonet sinds begin augustus CM7 maar weer eens geflashed, build 71 (ik kom van Lite'ning). Ik heb het idee dat de camera niet goed focust.
Meer mensen die dat ervaren?

Zou erg jammer zijn, want ik wil wel een 100% functionerende camera.

[ Voor 9% gewijzigd door AzzKickah op 02-10-2011 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Wat is nou eigenlijk gewoon de makkelijkste manier om een ander batterij-icoontje in je statusbalk te krijgen, dus met percentage erin.
Het liefst hetzelfde als in Lite'ning ROM, of iets wat daar sterk op lijkt.

Ik kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:36
Ik ben laatst een overzichtspagina tegen gekomen van alle Custom S2 firmware's. Helaas niet gebookmarked en nu kan ik hem niet meer vinden. Op deze pagina werd vervolgens doorgelinkt naar de threads op XDA. Iemand toevallig een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:36
Super! Dat is hem inderdaad.
Meteen gebookmarked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 17:20
AzzKickah schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 19:26:
Wat is nou eigenlijk gewoon de makkelijkste manier om een ander batterij-icoontje in je statusbalk te krijgen, dus met percentage erin.
Het liefst hetzelfde als in Lite'ning ROM, of iets wat daar sterk op lijkt.

Ik kan het niet vinden.
ik verwacht met JKay's mod. Dan moet je alleen even opletten op welke firmware je rom gebaseerd is en of hij odexed of deodexed is. De meeste custom roms zijn deodexed, standaard roms altijd odexed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ycode
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
Jay-v schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 17:01:
Ik heb zelf Linux draaien en heb Lite'ning met Windows geflashed met VirtualBox.
Zelf heb ik het ook met Heimdall geprobeerd, maar toen kon ik de phone alleen met jig weer in download mode krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Cobesz schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 17:14:
ooooh ja, je reboot via rom manager in CWM?

Probeer eens je telefoon uit te doen en daarna op te starten door volume up + Home + power ingedrukt te houden, je komt zo ook in de recovery.

Mijn ervaring is dat Rom manager nog wel eens faalt ;)
het is me niet gelukt. Hoe lang duurt het flashen normaal, en de 1e keer opstarten erna? Ik heb alle stappen gevolgd die op de CM wiki staan dus snap er echt niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

ycode schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 21:42:
[...]

Ik heb zelf Linux draaien en heb Lite'ning met Windows geflashed met VirtualBox.
Zelf heb ik het ook met Heimdall geprobeerd, maar toen kon ik de phone alleen met jig weer in download mode krijgen.
Ik heb een MBP met OSX en Virtualbox maar dat lukte niet.

Heb Lite'ning er gisteravond op gezet via een XP notebook. Wat een tegenvaller!
Sinds dag 1 heb ik MIUI (en af en toe CM7) gebruikt. Lite'ning voelt in verhouding gewoon niet zo snel aan als deze roms. Verder vind ik dat er teveel Samsung troep inzit (standaard 3 pagina's met apps na een clean install wtf)?

Het is voor ieder persoonlijk natuurlijk. Ik heb gister lekker mijn MIUI terug gezet middels een CWM/nandroid backup. Dan maar geen bluetooth.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Dekar1 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 01:06:
[...]

het is me niet gelukt. Hoe lang duurt het flashen normaal, en de 1e keer opstarten erna? Ik heb alle stappen gevolgd die op de CM wiki staan dus snap er echt niets van.
Bij de eerste keer starten kan je zijn dat je een bootloop hebt. Dan start hij niet op. Ik had exact het zelfde op twee verschillende toestellen.

Als je een bootloop hebt na het flashen van CM7/MIUI:
Gewoon batterij eruit,
Batterij erin,
Opstarten in recovery,
Meteen opnieuw flashen (zonder wipes dit keer),
Daarna start hij normaal op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
gwystyl schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 21:33:
[...]

ik verwacht met JKay's mod. Dan moet je alleen even opletten op welke firmware je rom gebaseerd is en of hij odexed of deodexed is. De meeste custom roms zijn deodexed, standaard roms altijd odexed.
Dat ziet er wel erg nice uit! Maar ik doe waarschijnlijk weer iets verkeerd..

Ik heb dus CM7 build 71, dat is bij 'About phone' Baseband version XXKH3.
Dus ik download van de Old versions die deodexed XXKH3 Deluxe Themes v10.1.
Maar als ik die flash dan krijg ik error Status 7. Volgens het topic op XDA heb ik dan niet KH3.. :?

Hoe kom ik er achter wat ik dan wel heb..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
AzzKickah schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 10:05:
[...]

Maar als ik die flash dan krijg ik error Status 7. Volgens het topic op XDA heb ik dan niet KH3.. :?

Tijdens het flashen van de mod controleert het script welke rom je hebt. Als je goed kijkt kan je dat ook snel langs zien komen (zeker als het niet de goede versie is).
Het kan zijn dat het mis gaat omdat JKay uitgaat van Samsung roms, terwijl CM7 een AOSP rom is. Misschien zit er een verschil in de kernel waardoor het niet werkt?
Ik heb trouwens zelf v11, omdat ik XWKI4 heb. Dat staat bij mij niet bij Baseband (daar staat i9100XWKI1), maar bij Buildnummer (helemaal onderaan de software-info).
Kernel is bij mij 2.6.35.7-I9100XWKI4-CL57468

CM7 heeft van zichzelf al wel de toggles in de notificatie-bar, dus daarvoor hoef je het niet te doen. Misschien kan je met de UOT (Ultimate Online Theme) kitchen wel alleen je batterij icon veranderen

Klik op die site op tabblad kitchen, daaronder op tabblad battery, dan een vinkje bij 'enable this mod' en zoek je gewenste batterij uit. Ga dan naar tabblad summary, en klik op 'submit to kitchen'. Na een tijdje kan je dan je zip downloaden, die je kan flashen vanuit de recovery of CWM app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 08:28
Install this apk as any other android app into your data folder. Do NOT flash it!
Ik weet niet of dit de reden is, maar de apk moet je gewoon installeren, niet flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

AzzKickah schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 10:05:
[...]

Jkays mod is gebaseerd op Samsungs roms en werkt niet op CM7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
gwystyl schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 10:16:
[...]

Klik op die site op tabblad kitchen, daaronder op tabblad battery, dan een vinkje bij 'enable this mod' en zoek je gewenste batterij uit. Ga dan naar tabblad summary, en klik op 'submit to kitchen'. Na een tijdje kan je dan je zip downloaden, die je kan flashen vanuit de recovery of CWM app.
Die Kitchen ziet er leuk uit! Maar ik had dat gedaan, en toen was de Submit-knop greyed out (was in Opera) :?
Dus ik in Internet Explorer die site openen, is de kitchen full, 56 wachtenden. Dus ik elke keer refreshen, na 3 kwartier waren er nog 10 wachtenden.
Na een tijdje weer gerefreshed, zijn er weer 56 wachtenden :( !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Er staat weer een nieuwe poll.. ik heb geen nieuwe roms toegevoegd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
AzzKickah schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:34:
[...]

Die Kitchen ziet er leuk uit! Maar ik had dat gedaan, en toen was de Submit-knop greyed out (was in Opera) :?
Dus ik in Internet Explorer die site openen, is de kitchen full, 56 wachtenden. Dus ik elke keer refreshen, na 3 kwartier waren er nog 10 wachtenden.
Na een tijdje weer gerefreshed, zijn er weer 56 wachtenden :( !!
Gloeiende... :( Nou is die submit-knop ook greyed out in Internet Explorer. Wtf :?

Jaaaa en nou deed ik restart kitchen, weer 64 wachtenden! Tjoooooo!

[ Voor 6% gewijzigd door AzzKickah op 03-10-2011 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
AzzKickah schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:13:
[...]

Gloeiende... :( Nou is die submit-knop ook greyed out in Internet Explorer. Wtf :?

Jaaaa en nou deed ik restart kitchen, weer 64 wachtenden! Tjoooooo!
Schiet lekker op dus. Probeer maar uit te vinden door wie hij het meest gebruikt wordt, en ga voor die doelgroep op een rare tijd nog eens proberen?
Ik zag tijdens mijn post van vanochtend geen wachtenden, maar ik weet dan ook niet wanneer je die melding krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
gwystyl schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:06:
[...]

Schiet lekker op dus. Probeer maar uit te vinden door wie hij het meest gebruikt wordt, en ga voor die doelgroep op een rare tijd nog eens proberen?
Ik zag tijdens mijn post van vanochtend geen wachtenden, maar ik weet dan ook niet wanneer je die melding krijgt.
Gewoon als je de site opent krijg je die melding al.
Wie weet gaat het vanavond thuis beter.

Maar dat die knop greyed out bleef vond ik wel raar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezahir
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 14:38
HELP!! Shit, ik heb een probleem. Mijn S2 is volledig vast in een bootloop.

Wat is er gebeurd:
Heb mijn s2 geroot (met odin en superoneclick) wat al niet al te soepel ging (gezeik met usb-drivers e.d.).
Daarna heb ik de galnet MIUI rom ZIP naar de sd card gekopieerd en met ROM manager eerst een backup gemaakt van de stock ROM en daarna de miui ZIP geflasht.

Zet ik 'm daarna aan, dan toont ie eerst de Samsung bootscreen met gele uitroeptekentje. Daarna start het galnet MIUI laadschermpje. Hier komt hij niet meer uit. Hij blijft een rood loading barretje heen een weer laten lopen en om de 10-15 seconden wordt het scherm even zwart. Achter elkaar door.

Iemand enig idee wat ik nu moet doen???
Connecten met Odin of Superoneclick werkt ook niet meer. Voor Odin moet je natuurlijk ook eerst de phone in USB debugging modus zetten en dat kan nu ook niet meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

thezahir schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:30:
HELP!! Shit, ik heb een probleem. Mijn S2 is volledig vast in een bootloop.

Wat is er gebeurd:
Heb mijn s2 geroot (met odin en superoneclick) wat al niet al te soepel ging (gezeik met usb-drivers e.d.).
Daarna heb ik de galnet MIUI rom ZIP naar de sd card gekopieerd en met ROM manager eerst een backup gemaakt van de stock ROM en daarna de miui ZIP geflasht.

Zet ik 'm daarna aan, dan toont ie eerst de Samsung bootscreen met gele uitroeptekentje. Daarna start het galnet MIUI laadschermpje. Hier komt hij niet meer uit. Hij blijft een rood loading barretje heen een weer laten lopen en om de 10-15 seconden wordt het scherm even zwart. Achter elkaar door.

Iemand enig idee wat ik nu moet doen???
Connecten met Odin of Superoneclick werkt ook niet meer. Voor Odin moet je natuurlijk ook eerst de phone in USB debugging modus zetten en dat kan nu ook niet meer....
Telefoon uit
Volume omhoog + home + power indrukken.
Zodra Samsung + gele driehoek komt loslaten.
Galnet MIUI opnieuw flashen vanuit het menu waar je nu zit.
Reboot device.
Tadaaaah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezahir
Jay-v schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:32:
[...]

Telefoon uit
Volume omhoog + home + power indrukken.
Zodra Samsung + gele driehoek komt loslaten.
Galnet MIUI opnieuw flashen vanuit het menu waar je nu zit.
Reboot device.
Tadaaaah!
Maar hoe kan ik miui opnieuw flashen vanuit dat menu? Moet ik 'm dan weer op de laptop aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 11:45
thezahir schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:42:
[...]

Maar hoe kan ik miui opnieuw flashen vanuit dat menu? Moet ik 'm dan weer op de laptop aansluiten?
Kun je niet USB-storage laten mounten vanuit recovery? En dan via USB kopieren naar je S2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezahir
Nee, dat kan niet meer vlg mij want ik kom niet meer in de normale phone OS dus kan geen usb settings meer wijzigen, toch?
Pagina: 1 ... 26 ... 118 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.