Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bollefles
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-02 18:52
AzzKickah schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 13:50:
[...]

De gewone 'echte' Twitter-app uit de Market.
Staan de notificatie settings goed?

Iets anders: deze https://twitter.com/#!/codeworkx/status/94400895751692288 tweet van CodeWorx. Updated Radios.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwak
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-07 11:17
Al geprobeerd? Wat verandert het aan de radio?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
Net geprobeerd, maar werkt nog niet goed. Ik zou nog heel even wachten. Zojuist de KG2 radio geflashed, maar staat nog steeds op KE7. Is gerapporteerd op Google+ dus zal wel snel gefixed worden.

@kwak, je kunt hier radio images downloaden die je met CWM kan flashen, dan heb je dus geen Odin nodig.

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:47:
[...]
Nu alleen nog t geluid van t opstarten en de focus van de camera.
Wat voor geluid heb je bij de focus van de camera? Als je dat getik bedoelt dan is dat niet uit te schakelen, mechanisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwak
Via CWM en dan flash update?

Is leuk zo'n nieuw OS. Dit is mijn eerste android. Het doet me denken aan mijn eerste gepruts met osx86.

[ Voor 4% gewijzigd door Kwak op 22-07-2011 18:56 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bollefles
Inmiddels wordt een/de update ook via Rom Mananger aangeboden (de laatste nightly). Balen: je moet dan de caches wipen- dus ondanks Titanium alles weer terugzetten. Of kan het eenvoudiger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 13:48
bollefles schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 18:57:
Inmiddels wordt een/de update ook via Rom Mananger aangeboden (de laatste nightly). Balen: je moet dan de caches wipen- dus ondanks Titanium alles weer terugzetten. Of kan het eenvoudiger?
Gewoon doen! Heb het net ook gedaan, met mijn half wakkere hoofd, koste mij bij elkaar totaal 15 minuten:
- back up draaien (je apps, instellingen, ed. worden meegepakt)
- Rom downen via Rom Manager
- de 3 vinkjes aanklikken (dus je draait evt. weer een back up, je wilt alles wipen)
- S II start vanzelf op in Clockwork
- Wanneer deze klaar is, start je je S II op
- Wanneer je je S II weer werkt en ziet dat je alles kwijt bent (wat dus zo is), dan:
- Je back up terugzetten door in Rom Manager deze terug te zetten
- Je komt weer in Clockwork terecht
- Nandroid Backup
- Done

Zo gaat het ongeveer :)

Ik moet deze update zelf nog gaan uitproberen, beetje laat enzo, maar je kan iig. weer printscreens maken met deze CM7 en mijn beautiful widget klok crashed niet meer bij het opstarten.

Meer volgt morgen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ezra070 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 00:04:
[...]
- Nandroid Backup
- Done
Say what... Dus dan ben je weer terug bij af en heb je precies wát bereikt?

[ Voor 16% gewijzigd door Brad Pitt op 23-07-2011 06:17 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 16:45
Brad Pitt schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 06:16:
[...]

Say what... Dus dan ben je weer terug bij af en heb je precies wát bereikt?
Dat je gewoon weer op het punt bent waar je begon ......
hij zei ook dat hij het met een half wakker hoofd gedaan had he :+ .

[ Voor 11% gewijzigd door Golf2vr6 op 23-07-2011 08:22 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Golf2vr6 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 08:19:
Dat je gewoon weer op het punt bent waar je begon ......
hij zei ook dat hij het met een half wakker hoofd gedaan had he :+ .
Wel wonderlijk dat dingen erna wel opeens goed werken :P Ga maar eens Litening 3.1 flashen en erna een Nandroid van 1.5 restoren en kijken of ik dan een helemaal goed werkende 3.1 heb. Benieuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
Nee, ik heb gewoon de apps en instellingen behouden die ik voor de nieuwe CM7 had.
Deze heb ik weer geladen in mijn nieuwe CM7.

Dus nieuwe rom met mijn eigen meuk erop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ezra070 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 11:29:
Nee, ik heb gewoon de apps en instellingen behouden die ik voor de nieuwe CM7 had.
Deze heb ik weer geladen in mijn nieuwe CM7.

Dus nieuwe rom met mijn eigen meuk erop :)
Oh en je hebt meteen erna weer een backup daarvan gemaakt :) Dat is wel goed ja. En ook wel slim :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
nevermind..
Afbeeldingslocatie: http://img199.imageshack.us/img199/3876/printscreene.jpg
Zie mod-versie.

Fijne zaterdag mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
bollefles schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 18:57:
Je kunt de cache gewoon wipen zonder dat je data verliest hoor. Of bedoel je dat je een full-wipe moet doen? Want dat zou je uit kunnen schakelen bij rom manager. Ik flash handmatig, maar wis altijd mijn cache en dalvik-cache, dan is je systeem wat schoner en blijven je apps en data bewaard.

On a different note, iemand nog bekend met de Oxygen rom van de Desire? Het lijkt erop dat de developer (Adamg) bijna klaar is voor een public release. Ben ik zelf wel blij mee, nog meer AOSP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-09 09:44
hmmz ik heb CM7 geprobeerd erop te zetten via CWM maar dat is schijnbaar mislukt nu staart ie niet meer op XD

Ik heb gewoon eerst de reste en data wipe gedaan en daarna de zip geinstald. What could be wrong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Crazyanz schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 15:16:
hmmz ik heb CM7 geprobeerd erop te zetten via CWM maar dat is schijnbaar mislukt nu staart ie niet meer op XD

Ik heb gewoon eerst de reste en data wipe gedaan en daarna de zip geinstald. What could be wrong?
ff via odin firmware erop flashen zodat hij weer opstart en dan nog eens proberen. cm7 opnieuw dowloaden, misschien is je download corrupt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Instalatie gewoon nog een keer gedaan en toen was het in orde.

Alles lijkt gewoon goed te werken lekker snel. Is even wenen aan de AWD launcher. Nu ben ik vooral benieuwd hoe het met het batterij verbruik zit :+

[ Voor 44% gewijzigd door haakjesluiten op 23-07-2011 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:02

Satom

Verzamel ervaringen

kronolith schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:06:
[...]

Even voor de duidelijkheid:

Ik ga zometeen flashen met deze firmware, XXKG2, dat moet goed gaan.

M'n telefoon is alleen niet simlockvrij. Moet ik voor ik ga flashen de telefoon eerst unlocken, of kan ik gewoon de XXKG2 firmware erop flashen?
Hmm sorry hier weet ik geen antwoord op, als je geroot bent, zou ik zeggen unlock hem eerst maar: linkje

Anders knal de rom er maar op,

PS, ik zou hem hier weg halen, weet je zeker dat goede is, die jij nu gedaan heb kan ik niet controleren. Op die pagina even zoeken naar:
XXKG2
Android 2.3.4
Moet het helemaal goed komen ;)

Edit; Unlocken is toch alleen maar nodig als je een andere simkaart wilt gebruiken? Of haal ik nu iets door elkaar? 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Satom op 23-07-2011 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:58
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 14:15:
Uiteindelijk naar android 2.3.4 geupdate (kernel xxkg2) volgens http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1159920 , daarna geroot door DD_insecure te flashen, te rooten en XXkg2 daarweer overheen geflasht. en eindelijk heb ik een geroote telefoon, die razendsnel gps heeft (als ik nu binnenzit (!), fixed hij nu sneller en met meer satelieten, dan voorheen als ik onder een blauwe hemel stond!!) en voor de rest doet hij ook wat ik wil!
Dus mochten er mensen zijn met dezelfde gps-problemen, dit heeft mij enorm geholpen!
Ik snap nou niet precies wat je gedaan hebt om het gps probleem op te lossen, ik heb namelijk het zelfde. Je wilt dus zeggen dat de DarkyRom op xxg2 het probleem doet verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-09 13:07
Een vraagje ik heb Baseband Versie: I9100XXKG1.

Als ik nu flash naar: I9100XXKG3. Ben ik dan weer alles kwijt? Of behoud hij dan wel alles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

memo001 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 21:13:
[...]

Ik snap nou niet precies wat je gedaan hebt om het gps probleem op te lossen, ik heb namelijk het zelfde. Je wilt dus zeggen dat de DarkyRom op xxg2 het probleem doet verhelpen?
Ik heb hetzelfde. GPS was eerst dramatisch maar het gebruik van een 2.3.4 rom (ik gebruik CM7) werkt het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En voor de Lite'ning fans: versie 3.2 is ook uit nu. Gespannt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
hmmz ik probeer een andere smalbandversie te flashen want ik draai nog KE7, maar mijn telefoon wordt niet meer herkend door mijn laptop... kies er nog maar eens opgezet maar dat heeft ook niets uitgehaald.

Edit:

Via CWM geflashed en gelijk alweer een nieuwe nightly update ook :)

[ Voor 16% gewijzigd door haakjesluiten op 24-07-2011 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 21:47:
Bedankt voor de melding en de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-08 02:13
Brad Pitt schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 21:47:
Hmm, lastig bij te houden die updates met een satellietverbinding ~ alweer 279 MB.
Litepro's 2.1 met KG1 is een batterijparasiet hier, dus toch maar aan het werk zetten.

Hopelijk lukt het de download binnen te krijgen...
* MyrddinLXXIIX crosses fingers - rechts, links en nog wat tenen voor de zekerheid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyrddinLXXIIX schreef op zondag 24 juli 2011 @ 01:05:
Litepro's 2.1 met KG1 is een batterijparasiet hier, dus toch maar aan het werk zetten.
Versie 1.5 deed het hier best okay qua accuduur. Heb hem nu met 3.2 losgetrokken om 01:00 uur met een compleet volle batterij. Morgen ochtend eens kijken wat de idle drain was. Zal ook wel rond de 1% per uur zijn.

[Edit] Iets hogere drain dan met 1.5. Verder vind ik de homescreens nu choppy. En geluid te zacht. Oh well, restoring now :)
Hopelijk lukt het de download binnen te krijgen...
* MyrddinLXXIIX crosses fingers - rechts, links en nog wat tenen voor de zekerheid :P
Hmmm, downloaden ging hier wel redelijk rap, 2700KB/sec. Backuppen van alle troep duurde langer :P

[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 24-07-2011 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Ga ik ook eens doen met de CM7 heb verschillende dingen gehoord over idle verbruik dus ik ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bollefles
mbroeders schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 12:03:
[...]

Je kunt de cache gewoon wipen zonder dat je data verliest hoor. Of bedoel je dat je een full-wipe moet doen? Want dat zou je uit kunnen schakelen bij rom manager. Ik flash handmatig, maar wis altijd mijn cache en dalvik-cache, dan is je systeem wat schoner en blijven je apps en data bewaard.
Als ik de handleiding van XDA volg moet ik weer van voren af aan alles instellen ("Touch the Android to begin"). Ik zal de volgende keer idd eens kijken met downloaden van de nightly en die dan handmatig in CWM flashen. Dank voor deze tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-09 22:14
Ik zie zojuist dat Darky ook een rom heeft voor de SGSII. Zijn hier al mensen die kunnen vertellen over de ervaring met hiermee (en het liefst in vergelijking met de Litening rom)?

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
CM7 nightly heeft maar 4% gebruikt in 7 uur idle. Ik ben tevreden :) lightning rom gebruikte +/- 2% per uur dus dat scheelt nogal

[ Voor 30% gewijzigd door haakjesluiten op 24-07-2011 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crazyanz schreef op zondag 24 juli 2011 @ 14:25:
CM7 nightly heeft maar 4% gebruikt in 7 uur idle. Ik ben tevreden :) lightning rom gebruikte +/- 2% per uur dus dat scheelt nogal
Doet Lite'ning hier ook gewoon. Precies zelfde idle verbruik :)

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/SC20110629-091301.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
bij mij stond 3G ook aan ik zie bij jouw wifi aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crazyanz schreef op zondag 24 juli 2011 @ 14:54:
bij mij stond 3G ook aan ik zie bij jouw wifi aanstaan?
Heb inderdaad de hele dag Wifi (en Bluetooth) aan staan.

Aangezien met de huidige "2.3.4" Roms de drain bug er sowieso nog niet uit is denk ik niet dat Rom X opeens een veel betere accuduur zal hebben dan Rom Y. Met beiden zal je heel goede waarden kunnen halen, of met beiden ook pech. Heb nu op Lite'ning 1.5 de Ninphetamine kernel gezet. Moet je ook zogenaamd betere accutijden mee halen als je de users moet geloven (dat doe ik al tijden niet meer, je kan 90% van alle comments sowieso al skippen). Welnu, weet bij voorbaat al dat dat dus niet zo gaat zijn maar proberen kan geen kwaad, en je moet toch wat :P Op deze kernel werkt alleen Tegrak niet meer zodat SetCPU er maar weer even op staat om de boel een beetje te underclocken. Zelfde waarden gebruikt als met Tegrak dus we'll see.

[ Voor 62% gewijzigd door Brad Pitt op 24-07-2011 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
Ik heb net de CM7 nightly mod geflashed via recovery, maar bij het rebooten blijft te telefoon al 15minuten op het homescreen staan, met die gele driehoek. Wat zal ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
memo001 schreef op zondag 24 juli 2011 @ 15:56:
Ik heb net de CM7 nightly mod geflashed via recovery, maar bij het rebooten blijft te telefoon al 15minuten op het homescreen staan, met die gele driehoek. Wat zal ik doen?
Rom voor de zekerheid nogmaals downloaden en gewoon weer bij stap één beginnen? Hij moet gewoon werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het van plan ook te gaan installeren, laat even weten of je het heb kunnen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2011 @ 16:34:
Ben het van plan ook te gaan installeren, laat even weten of je het heb kunnen oplossen.
Als je gewoon alle benodigde stappen uitvoert in de juiste volgorde zal de telefoon gewoon booten met CM7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-09 18:39
Brad Pitt schreef op zondag 24 juli 2011 @ 16:35:
[...]

Als je gewoon alle benodigde stappen uitvoert in de juiste volgorde zal de telefoon gewoon booten met CM7.
Maar als je totaal geen ervaring met dit soort dingen hebt kan ik me goed voorstellen dat je met klamme handjes bezig bent. Ben zelf ook van plan om CM7 te gaan gebruiken maar dan het liefst de stable. Is CM7 voor de SGS2 al in de buurt van een stable release?

[ Voor 0% gewijzigd door AtlAntA op 24-07-2011 16:42 . Reden: typo ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op zondag 24 juli 2011 @ 16:41:
Maar als je totaal geen ervaring met dit soort dingen hebt kan ik me goed voorstellen dat je met klamme handjes bezig bent. Ben zelf ook van plan om CM7 te gaan gebruiken maar dan het liefst de stable. Is CM7 voor de SGS2 al in de buurt van een stable release?
Geen idee. En een ETA vragen aan de devs is not done. Maar dan nog, de huidige Nightly doet het prima en de stappen om deze er op te zetten zijn identiek aan de eventuele eerste final... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Brad Pitt schreef op zondag 24 juli 2011 @ 16:43:
[...]

Geen idee. En een ETA vragen aan de devs is not done. Maar dan nog, de huidige Nightly doet het prima en de stappen om deze er op te zetten zijn identiek aan de eventuele eerste final... :P
De beste man in het volgende filmpje zegt dat er nogal wat dingen zijn die het niet of nog niet goed doen. Of hij moet alweer een wat oudere nightly hebben. Ziet er wel erg slick uit moet ik zeggen.

YouTube: ‪Samsung Galaxys S II ROM's in a Flash (CyanogenMOD 7) *July 21st 2011*‬‏ - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op zondag 24 juli 2011 @ 17:07:
De beste man in het volgende filmpje zegt dat er nogal wat dingen zijn die het niet of nog niet goed doen. Of hij moet alweer een wat oudere nightly hebben. Ziet er wel erg slick uit moet ik zeggen.
Dan lees je ook "even" het forum op XDA door, weet je ook precies wat wel werkt en niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Brad Pitt schreef op zondag 24 juli 2011 @ 17:12:
[...]

Dan lees je ook "even" het forum op XDA door, weet je ook precies wat wel werkt en niet :P
Ben ik al "even" mee bezig ;) Van wat ik nu weet wacht ik nog wel even op latere nightlies of de stable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op zondag 24 juli 2011 @ 17:17:
Van wat ik nu weet wacht ik nog wel even op latere nightlies of de stable.
Herkenbare gedachte :P Kan alleen nog maar beter worden dan dit allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
AtlAntA schreef op zondag 24 juli 2011 @ 17:17:
[...]

Ben ik al "even" mee bezig ;) Van wat ik nu weet wacht ik nog wel even op latere nightlies of de stable.
In de 2e post op dat forum kun je zien wat er niet werkt. De rest werkt allemaal top. Maar verwacht geen stock experience! Ik heb geen last van reboots/warmte of andere zaken, maar camera kwaliteit is wel wat minder, niet alle video formaten spelen af. Het is wat je wil, voor mij voldoet het en is het een meer dan stabiele release. Maar als je twijfelt en sowieso al wat hebt geprobeerd, zou ik zeggen zet hem erop. Voldoet het niet dan kun je altijd via de nandroid backup terug gaan naar je oude rom.

EDIT: trouwens, iemand al DevNull gebruikt? Ik wacht denk ik nog even op Oxygen, maar ben wel benieuwd naar ervaringen.

[ Voor 7% gewijzigd door mbroeders op 24-07-2011 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Laatst online: 11:12

kronolith

[EDIT]

Zojuist van Vodafone Branded naar XXKG2 geflasht. Makkelijker dan ik dacht :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bollefles
Met de truc van mbroeders is het gelukt om CM7 naar nightly #3 te updaten zonder alles opnieuw in te hoeven stellen. Dank!
Voor mij voldoet de nightly prima. Ik heb geen FC's, is stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Laatst online: 09-09 14:09
Mijn telefoon doet niks meer omdat KIES hem verneukt heeft. Is het mogelijk dat als ik via ODIN nieuwe firmware erop zet dat hij het wel weer doet? (ik kan hem niet in download mode zetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Weet iemand hoe ik een Custom Rom kan verwijderen? ik heb de Lite'ning Rom V3.2 eropgezet maar mijn browser lagt heel erg als ik door een site naar beneden scroll... iemand met een fix zodat hij even snel is als de stock sgs2 met hardware (acceleration)?

en weet iemand misschien hoe ik de Custom Rom kan verwijderen en weer terug kan zetten naar Stock? (heb geen back-up gemaakt... stom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook Cm7 geflashed en hetzelfde probleem, dit is wat ik heb gedaan:
Begonnen op stock KF3 --> Rooted and CWM via CF-root v4.0 --> Nandroid backup --> Wipe data + wipe cache in CWM --> download CM7 nighly #3 van xda en geinstalleerd met CWM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Knamix schreef op zondag 24 juli 2011 @ 20:18:
Weet iemand hoe ik een Custom Rom kan verwijderen? ik heb de Lite'ning Rom V3.2 eropgezet maar mijn browser lagt heel erg als ik door een site naar beneden scroll... iemand met een fix zodat hij even snel is als de stock sgs2 met hardware (acceleration)?

en weet iemand misschien hoe ik de Custom Rom kan verwijderen en weer terug kan zetten naar Stock? (heb geen back-up gemaakt... stom)
Stock firmware (bijvoorbeeld XXKG2) downloaden en flashen met Odin, staat ge noeg over in dit topic en op XDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mirved schreef op zondag 24 juli 2011 @ 19:15:
Mijn telefoon doet niks meer omdat KIES hem verneukt heeft. Is het mogelijk dat als ik via ODIN nieuwe firmware erop zet dat hij het wel weer doet? (ik kan hem niet in download mode zetten).
Download mode kan altijd. Altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
voor mensen die CM7 overwegen. Ik draai CM7 nu een dag en werkt prima, ben eigenlijk nog niets tegen gekomen wat niet werkt. zitten paar leuke grafische dingen in maar is wel even wennen en veel instellen om ADW launcher beetje naar je smaak en gebruik in te stellen.

Batterij verbruik lijkt zo op het eerste gezicht stuken beter. nog 65% over na 22 uur en 1 uur scherm aan. 5min gebeld, 3G altijd aan en gmail,twitter, facebook, whatsapp, google+ en weet ik het allemaal worden 24h scyced.

Updaten gaat trouwens na dat je CM7 draait alleen nog via CWM want met odin werkt ie dan niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik wou mijn Chinese Samsung Galaxy S II van regio veranderen zodat ik wat meer EU stock apps heb en wat minder Chinese (met de Chinese android market kan ik bvb. niets aanvangen).

1. Ik laad van http://www.samfirmware.com/WEBPROTECT-i9100.htm het volgende bestand:

2. I9100XXKG3 (MULTI - CSC - OXAKG3), dat leek me de nieuwste gingerbread met EU stock software.

3. Per Odin laad ik de drie vereiste bestanden, ik flash de boel en, bam:

Fail! Als ik nu hierna mijn telefoon herstart staat er een rood androidje met een geel uitroepteken, en daar onder "Software Update Fail" en en kort Chinees tekstje.

Ik probeer herhaaldelijk te reflashen, maar steeds weer zonder succes. Wat kan ik doen? Is het mogelijk dat je een Chinese telefoon niet naar EU regio kunt flashen?

Odin Log:

<OSM> Enter CS for MD5..
<OSM> Check MD5.. Do not unplug the cable..
<OSM> Please wait..
<OSM> CODE_I9100XXKG3_CL401405_REV02_user_low_ship.tar.md5 is valid.
<OSM> MODEM_I9100XXKG3_REV_02_CL1040774.tar.md5 is valid.
<OSM> GT-I9100-CSC-MULTI-OXAKG3.tar.md5 is valid.
<OSM> Checking MD5 finished Sucessfully..
<OSM> Leave CS..
<ID:0/011> Odin v.3 engine (ID:11)..
<ID:0/011> File analysis..
<ID:0/011> SetupConnection..
<ID:0/011> Initialzation..
<ID:0/011> Set PIT file..
<ID:0/011> DO NOT TURN OFF TARGET!!
<ID:0/011> Get PIT for mapping..
<ID:0/011> Firmware update start..
<ID:0/011> boot.bin
<ID:0/011> NAND Write Start!!
<ID:0/011>
<ID:0/011> Complete(Write) operation failed.
<OSM> All threads completed. (succeed 0 / failed 1)

Update: met de Chinese software geflashed en het werkt weer. Deze flashsoftware is echter slechts één .tar-bestand... De Chinese software is ook terug :( Iemand een idee?

[ Voor 5% gewijzigd door bluppfisk op 25-07-2011 06:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Probeer eens XXKG2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:07
bluppfisk schreef op maandag 25 juli 2011 @ 04:36:
Fail! Als ik nu hierna mijn telefoon herstart staat er een rood androidje met een geel uitroepteken, en daar onder "Software Update Fail" en en kort Chinees tekstje.

Ik probeer herhaaldelijk te reflashen, maar steeds weer zonder succes. Wat kan ik doen? Is het mogelijk dat je een Chinese telefoon niet naar EU regio kunt flashen?
Koreaans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ook Hong Kong lijkt niet te werken. Koreaans nog niet geprobeerd want ook Megaupload doet het niet goed in China...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn dat wel i9100 telefoons of i9103?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ninphitamine kernel gezet op Lite'ning 1.5. Wifi een keertje uit. Erg okay drain, ondanks "slechts" 2.3.3 :P

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/SC20110725-090311.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2.3.3 of 2.3.4 boeit helemaal niets qua "normale drain". Het enige verschil zit 'm schijnbaar opgeloste bug die er voor zorgt dat de telefoon soms niet goed in standby gaat. Ik zeg zogenaamd omdat in ieder geval ik geen verschil merk tussen 2.3.3 en 2.3.4.

Heb je géén last van die bug, dus heb je niet dat je soms uren achter elkaar een continue blauwe balk ziet bij "awake" bij battery use, dan is drain voor elke kernel en elke firmware gewoon identiek.

Reken per uur op 1-2% op wifi, 2-7% op 3g (afhankelijk van kwaliteit signaal). Minder dan dat zal het nóóit worden, want zoveel kost het minimaal om de data verbinding in stand te houden. Daar wordt specifieke hardware voor gebruikt (in de SoC) waar de software geen invloed op heeft, dus beter dan dat zal het nooit worden.

Hoeveelheid apps draaiend, hoeveelheid push synchronisaties, etc, heeft allemaal heel weinig invloed op batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 09:21:
2.3.3 of 2.3.4 boeit helemaal niets qua "normale drain". Het enige verschil zit 'm schijnbaar opgeloste bug die er voor zorgt dat de telefoon soms niet goed in standby gaat.
Dat snap ik uiteraard ook wel, maar er zijn legio mensen die roepen dat 2.3.4 "beter" is qua accuduur.
2-7% op 3g (afhankelijk van kwaliteit signaal). Minder dan dat zal het nóóit worden, want zoveel kost het minimaal om de data verbinding in stand te houden.
Zo te zien niet hè. Nog niet 1% per uur met 3G. Met gewoon "alles" aan het syncen op de achtergrond.
Hoeveelheid apps draaiend, hoeveelheid push synchronisaties, etc, heeft allemaal heel weinig invloed op batterij.
Uiteraard. Het moet wel een bruikbare telefoon blijven, geen Nokia 3310 met een groot scherm.

[ Voor 19% gewijzigd door Brad Pitt op 25-07-2011 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op maandag 25 juli 2011 @ 09:26:
[...]

Dat snap ik uiteraard ook wel, maar er zijn legio mensen die roepen dat 2.3.4 "beter" is qua accuduur.
Lijkt me wel als er meer door de GPU wordt gedaan dan voorheen, waar een GPU 10% hoef te draaien om bepaalde sommetjes uit te rekenen moet een CPU op 50% gaan draaien ;)

Of het merkbaar is is wat anders maar de theorie wijst toch echt uit dat 2.3.4 met minder af zou moeten kunnen...

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
watercoolertje schreef op maandag 25 juli 2011 @ 09:31:
[...]
Lijkt me wel als er meer door de GPU wordt gedaan dan voorheen, waar een GPU 10% hoef te draaien om bepaalde sommetjes uit te rekenen moet een CPU op 50% gaan draaien ;)
Beter als in idle drain bedoelde ik uiteraard. En zó veel meer wordt er niet door de GPU gedaan vind ik.
Of het merkbaar is is wat anders maar de theorie wijst toch echt uit dat 2.3.4 met minder af zou moeten kunnen...
De theorie wel misschien ja. En in de praktijk ook méga volgens sommige mensen. Wat dus niet zo is IMHO.

Anyway, Lite'ning 4 staat er ook weer op. Met een mega drainloze kernel ( ;) ). Weer benieuwd aldus :P

[ Voor 12% gewijzigd door Brad Pitt op 25-07-2011 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 17:58
Brad Pitt schreef op maandag 25 juli 2011 @ 09:35:
[...]

Beter als in idle drain bedoelde ik uiteraard. En zó veel meer wordt er niet door de GPU gedaan vind ik.

[...]

De theorie wel misschien ja. En in de praktijk ook méga volgens sommige mensen. Wat dus niet zo is IMHO.

Anyway, Lite'ning 4 is being uploaded as we speak. Met een mega drainloze kernel. Weer benieuwd aldus :P
Lol... ik heb me tot nu toe in kunnen houden; zo te zien kan ik mijn flash-mania makkelijk weer oppakken. Als ik zie welke roms er alleen al afgelopen week zijn uitgekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
Op androidspin kom ik 4 custom ROMS tegen. t.w. Cognition, DarkyROM, Nitroz Extreme en TK Rom.

Zijn er, behalve deze 4 en Lite'ning, nog andere ROMS die aan te raden zijn??

@Brad: speelt Amon Ra trouwens nog een rol bij SGS2 of is hij specifiek HTC??

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MHTC06 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 10:16:
Zijn er, behalve deze 4 en Lite'ning, nog andere ROMS die aan te raden zijn??
Hoop mensen zweren bij CM7.
@Brad: speelt Amon Ra trouwens nog een rol bij SGS2 of is hij specifiek HTC??
Weinig van gezien vooralsnog. Alles doet het ook prima zonder hem hoor, de huidige recovery is top :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Brad Pitt schreef op maandag 25 juli 2011 @ 10:18:
[...]

Hoop mensen zweren bij CM7.

[...]

Weinig van gezien vooralsnog. Alles doet het ook prima zonder hem hoor, de huidige recovery is top :P
CM7 knal ik er zeker een keer op. Heb ik op mn Desire niet gedaan omdat ik geen zin had om mn Desire S-Off te maken. (heb mn Desire trouwens pas na 10 maanden in mn bezit te hebben geroot...). Ongein zoals S-Off ben ik bij de SGS2 niet tegengekomen... Welcome to the world of Samsung hehehe bye bye HTC.

Mn foon komt op zn vroegst morgen dus tot het moment dat ik hem heb en daadwerkelijk kan gaan rooten en flashen zal ik dit forum niet meer vervuilen met mn half om half off topic messages ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
MHTC06 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 10:16:
Op androidspin kom ik 4 custom ROMS tegen. t.w. Cognition, DarkyROM, Nitroz Extreme en TK Rom.
Kijk ook zeker even rond op XDA-developers. In het SGS2 subforum daar zijn ook stapels roms en tweaks/thema's te vinden.
Linkje: Samsung Galaxy S II I9100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
gwystyl schreef op maandag 25 juli 2011 @ 10:35:
[...]

Kijk ook zeker even rond op XDA-developers. In het SGS2 subforum daar zijn ook stapels roms en tweaks/thema's te vinden.
Linkje: Samsung Galaxy S II I9100
Daar zat ik al rond te neuzen. Ik was vooral benieuwd naar de ervaringen van GOT-gebruikers.

Trouwens die USB download JIG lijkt mij erg handig. Mooi spul!! Zo maar even kijken of er ervaringen op GOT staan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MHTC06 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:02:
Trouwens die USB download JIG lijkt mij erg handig. Mooi spul!! Zo maar even kijken of er ervaringen op GOT staan ;-)
Onmisbaar dingetje en kost geen dr*l dus gewoon kopen zo'n ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
MHTC06 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 10:25:
[...]

CM7 knal ik er zeker een keer op. Heb ik op mn Desire niet gedaan omdat ik geen zin had om mn Desire S-Off te maken. (heb mn Desire trouwens pas na 10 maanden in mn bezit te hebben geroot...). Ongein zoals S-Off ben ik bij de SGS2 niet tegengekomen... Welcome to the world of Samsung hehehe bye bye HTC.

Mn foon komt op zn vroegst morgen dus tot het moment dat ik hem heb en daadwerkelijk kan gaan rooten en flashen zal ik dit forum niet meer vervuilen met mn half om half off topic messages ;-)
Ga ik even vervuilen met een erg off-topic bericht: je had CM7 gewoon zonder S-off op je Desire kunnen zetten hoor, was geen enkel probleem geweest! ;-)

Meer on-topic, ik ga zo toch maar eens DevNull proberen. Erg benieuwd naar. Zijn er ondertussen al mensen die de nieuwe Litening hebben draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
mbroeders schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:16:
[...]

Ga ik even vervuilen met een erg off-topic bericht: je had CM7 gewoon zonder S-off op je Desire kunnen zetten hoor, was geen enkel probleem geweest! ;-)

Meer on-topic, ik ga zo toch maar eens DevNull proberen. Erg benieuwd naar. Zijn er ondertussen al mensen die de nieuwe Litening hebben draaien?
Ja? Dan heb ik op mn laatste Desire-dagje nog wat leuks te doen... hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mbroeders schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:16:
Zijn er ondertussen al mensen die de nieuwe Litening hebben draaien?
Yup. Volume (nog steeds) minder hard dan op 1.5 (tijdelijk fixbaar), Screencapture FC, Samsung keyboard FC (is fix voor), Calculator FC, homescreen in ieder geval niet zo choppy als op 3.2.
Verder nog aan het customizen :P

[ Voor 14% gewijzigd door Brad Pitt op 25-07-2011 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
ze zijn druk bezig bij CM7, alweer een nieuwe nighly en nieuwe modem (KG3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 13:52
Brad Pitt schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:27:
[...]

Yup. Volume (nog steeds) minder hard dan op 1.5 (kan je fixen), Screencapture FC, Samsung keyboard FC (is fix voor), Calculator FC, homescreen in ieder geval niet zo choppy als op 3.2.
Verder nog aan het customizen :P
Ik begin steeds minder vertrouwen te krijgen in LitePro moet ik zeggen. 1,5 was erg goed (mijne eerste Lite'ning rom). Maar daarna zitten de versies elke keer weer vol met bugs en dingen die niet werken. Denk dat hij wat minder snel zijn versies uit moet brengen, en meer tijd aan testen moet besteden (met wat goede testscripts, dat niets vergeten wordt).

Toch zou ik ook niet weten welke andere rom ik zou moeten kiezen, denk dat ik toch wel veel TW afgeleide dingen ga missen (snel bellen/smsen vanuit contacten door over de naam heen te vegen) en nog wat van die dingen (ik weet dat ik van het weekend zoiets had van dat zou ik missen in CM7, maar nu ben ik het vergeten ;))

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crazyanz schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:43:
ze zijn druk bezig bij CM7, alweer een nieuwe nighly en nieuwe modem (KG3)
Ja ik vroeg mij nog af of het uitmaakt welk modem je gebruikt ik heb nu Nigly #3 Smalband XXKE4 (dat is toch modem?) De rom werkt super alleen na een tijdje valt de vibratie weg en dan krijg ik ook wake-up lag maar na een re-boot werk het dan weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2011 @ 21:15:
[...]

Ook Cm7 geflashed en hetzelfde probleem, dit is wat ik heb gedaan:
Begonnen op stock KF3 --> Rooted and CWM via CF-root v4.0 --> Nandroid backup --> Wipe data + wipe cache in CWM --> download CM7 nighly #3 van xda en geinstalleerd met CWM
Ja, zelfde probleem, toen maar restored naar mijn oudere litening rom 3.1, zometeen weer proberen! Ik had het ook geprobeerd via Rommanger, maar dat gaf tijdens het installeren een foutmelding, misschien ligt het daar aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangstahh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 15:26
MetalManic schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:02:
[...]

Daar zat ik al rond te neuzen. Ik was vooral benieuwd naar de ervaringen van GOT-gebruikers.

Ik heb em ook aangeschaft, gelijk uit gebropeerd uiteraard, ik daar nu zelf litenin rom, gelijk die jig in mn telefoon gepluged, nu staat de counter weer mooi op 0 , en er staat bij original software ofietsdergelijks, en dat drie hoekje bij opstarten is dus ook weer weg ;)
Wat eem mooi ding! Zeker een aanrader, heb je igg je garantie weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 20-09 17:29
Wie heeft er zo'n jig, woont in de buurt van Hengelo/Enschede en is in een goede bui? :)
Lucky1965 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 15:12:
[...]

Ik woon in Eibergen dus kom maar langs zou ik zeggen 8)
DM-etje gestuurd! :)

[ Voor 54% gewijzigd door AzzKickah op 25-07-2011 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangstahh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 15:26
ik zit met één vraag, waar kan ik officiele roms vinden en welke moet ik dan hebben ?
ik zou het mijn god niet weten, welke rom ik moet hebben.....

MVG Patryk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
AzzKickah schreef op maandag 25 juli 2011 @ 14:15:
Wie heeft er zo'n jig, woont in de buurt van Hengelo/Enschede en is in een goede bui? :)
Ik woon in Eibergen dus kom maar langs zou ik zeggen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
gangstahh schreef op maandag 25 juli 2011 @ 15:04:
ik zit met één vraag, waar kan ik officiele roms vinden en welke moet ik dan hebben ?
ik zou het mijn god niet weten, welke rom ik moet hebben.....

MVG Patryk
Officieel is een ruim begrip :)
Hele officiele krijg je via KIES, maar omdat die updates maar weinig komen en KIES ook een !@#$#@!-programma is, gebruikt bijna niemand dat volgens mij.

Officiele, gelekte firmwares kan je op SamFirmware.com krijgen. De datum waarop de firmware is uitgekomen staat erbij, en de kleur geeft aan of het voor europa, azie of ergens anders bedoeld is. Als je de nieuwste europese firmware wil hebben, pak je de onderste blauwe (op dit moment XXKG3).
Deze roms zijn ingepakt als rar, en bevatten verschillende bestanden die je moet invullen in Odin. Op de pagina van samfirmware staat welk bestand je waar moet invullen.

Verder raad ik je aan even dit topic (of in ieder geval het begin) door te lezen, want hier staat verschillende keren uitgelegd hoe het werkt. Dat kan handig zijn als je er met alleen de paar plaatjes op samfirmware niet uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister postte iemand hoe hij de nieuwe nigly van CM7 erop had gezet zonder dat je alle gegevens verliest, is dit simpelweg door de nieuwe zip gewoon te flashen als je CM7 al erop hebt? Ik heb nu nigly 3 en wil graag updaten naar de vandaag uitgekomen 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 15:57:
Gister postte iemand hoe hij de nieuwe nigly van CM7 erop had gezet zonder dat je alle gegevens verliest, is dit simpelweg door de nieuwe zip gewoon te flashen als je CM7 al erop hebt? Ik heb nu nigly 3 en wil graag updaten naar de vandaag uitgekomen 4.
Als je geen repartition of complete wipe doet, blijven je gegevens/programma's in /data gewoon staan. Daarin staan alle programma's en instellingen van programma's die je zelf geïnstalleerd hebt. Alleen de programma's die met de rom meegeleverd worden (staan in /system/app), worden dan vervangen.

Lang verhaal kort: ja dat kan door gewoon die nieuwe zip te flashen als pda-gedeelte in Odin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 15:57:
Ik zou het gewoon via CWM recovery doen zoals wordt aangeraden. Volgens mij kun je Odin zelfs niet eens gebruiken. En ja, je kunt flashen zonder data verlies. Wanneer je rom manager gebruikt, kies dan voor enkel clear cache en NIET voor de full wipe. Wanneer je handmatig flashed vanuit CWM, ga dan even naar advanced options en kies voor een Clear dalvik-cache. Je data zal bewaard blijven!

Edit: eigenlijk weet ik het wel 100% zeker, je kunt geen Odin gebruiken!

[ Voor 4% gewijzigd door mbroeders op 25-07-2011 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
mmm Litening rom 4 zuigt ook weer, misschien maar eens een overstap maken.

Nu is de "Steel Blue CM7 Theme" er ook voor SkyRom en Cognition, iemand hier ervaring met deze roms?

[ Voor 16% gewijzigd door Golf2vr6 op 25-07-2011 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Laatst online: 05-01 16:13
Golf2vr6 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 18:11:

Nu is de "Steel Blue CM7 Theme" er ook voor SkyRom en Cognition, iemand hier ervaring met deze roms?
Cognition 1.12 was een grootverbruiker bij mij, meer dan Lite'ning. Misschien dat dat in 1.3 enigszins verholpen is met Ninphetamine-2.0.1.

Steel Blue CM7 Theme is iig ook de reden waarom ik bij Lite'ning 2.2 ben blijven steken ;) Hij is trouwens nu hiermee bezig: Litening_Rom_v4-1.rar (Uploading.....) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwak
Wat heb je voor problemen met 4.0? Ik draai nog steeds 3.0 omdat 3.1 echt slecht was. Nu is 4.1 er al terwijl ik nog aan het wachten was hoe de reacties op 3.2 waren. Ook nu blijf ik nog wel even wachten voordat ik overga. Anders blijf ik flashen terwijl die met 3.0 heel prima werkt.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 14:09
Wat is jullie ervaring met de Nimphetamine kernel?
Draai hem zelf nu een dagje, maar had het idee dat de standaard KG2 kernel energiezuiniger was icm Villain.

Nu draai ik op dit moment wel weer een andere rom, dus geeft het even een paar dagen de tijd, maar was benieuwd naar de ervaringen hier.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, allemaal, ik heb net geregistreerd om jullie advies te vragen met een groot probleem wat ik heb.
Ik heb mijn galaxy s2 geroot en daarna het ebstand samsung account verwijderd (stond in een lijst van safe apps om te verwijderen)

Nu krijg ik continu meldingen: Android.process.acore has stopped unexpectedly

ik kan niet meer bellen, hij start het toetsenblok niet op
en alle contacts zijn weg

reset hielp niet
factory reset hielp niet

Ik ben ten einde raad en weet niet wat ik moet doen?

alvast bedankt voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 20:42:
Hallo, allemaal, ik heb net geregistreerd om jullie advies te vragen met een groot probleem wat ik heb.
Ik heb mijn galaxy s2 geroot en daarna het ebstand samsung account verwijderd (stond in een lijst van safe apps om te verwijderen)

Nu krijg ik continu meldingen: Android.process.acore has stopped unexpectedly

ik kan niet meer bellen, hij start het toetsenblok niet op
en alle contacts zijn weg

reset hielp niet
factory reset hielp niet

Ik ben ten einde raad en weet niet wat ik moet doen?

alvast bedankt voor de hulp
Gewoon de originele rom opnieuw flashen met Odin..
Alle info hierover is in de OP te vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door Occy74 op 25-07-2011 20:51 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Occy74 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 20:49:
[...]

Gewoon de originele rom opnieuw flashen met Odin..
Alle info hierover is in de OP te vinden.
ja, maar ik ben denk ik dom ofzo, want als ik via samfirmware dat bestand download heb ik een wachtwoord nodig om uit te pakken, dat heb ik niet
en ik kan nergens een goeie link vinden voor een file met de officiele firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 20:55:
[...]

ja, maar ik ben denk ik dom ofzo, want als ik via samfirmware dat bestand download heb ik een wachtwoord nodig om uit te pakken, dat heb ik niet
en ik kan nergens een goeie link vinden voor een file met de officiele firmware
Firmware op samfirmware is officieel.

Wachtwoord is samfirmware.com of samsung-firmwares.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:13
Golf2vr6 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 18:11:

Nou heb inmiddels hier Litening Rom 4.1 geflashed en die draait als een tierelier. Geen enkel probleem tot nu toe gevonden en is super snel.

Dus stap vooral over. Ikke in ieder geval niet. (ok 4.0 was buggy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noob vraagje zoveel.
Draai nu 2.3.3.met Lite'ning 1.5. Wil wel een keer naar die 2.3.4 overstappen, en officieel komt jij toch niet.
Kan ik nu Lite'ning 3.2 daar gewoon overheen flashen via Odin, en heb ik dan meteen ook 2.3.4 ? Of moet ik eerst via bvb Samfirmware 2.3.4 flashen ? Ik wil me nog niet aan 4.0 of 4.1 (blijkbaar op komst) wagen, wegens blijkbaar te instabiel.
Een mens ziet hier zoveel passeren dat hij door het bos blablabla. Is wel leuk maar voor een noob als mezelf best soms too much information, een mens weet niet meer wat kiezen lol
Ah, nog bijvraagje. Ik denk dat het normaal zal zijn, maar Kies Air in combinatie met root is ook een verloren zaak zeker ?
Bedankt !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
morm schreef op maandag 25 juli 2011 @ 21:19:
[...]

Nou heb inmiddels hier Litening Rom 4.1 geflashed en die draait als een tierelier. Geen enkel probleem tot nu toe gevonden en is super snel.

Dus stap vooral over. Ikke in ieder geval niet. (ok 4.0 was buggy)
Ik had het over 4.0....nu geen overstap meer nodig na het flashen van 4.1 als ik tenminste "mijn" theme binnen een paar dagen er ook kan zetten.
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 21:21:
Noob vraagje zoveel.
Draai nu 2.3.3.met Lite'ning 1.5. Wil wel een keer naar die 2.3.4 overstappen, en officieel komt jij toch niet.
Kan ik nu Lite'ning 3.2 daar gewoon overheen flashen via Odin, en heb ik dan meteen ook 2.3.4 ? Of moet ik eerst via bvb Samfirmware 2.3.4 flashen ? Ik wil me nog niet aan 4.0 of 4.1 (blijkbaar op komst) wagen, wegens blijkbaar te instabiel.
Een mens ziet hier zoveel passeren dat hij door het bos blablabla. Is wel leuk maar voor een noob als mezelf best soms too much information, een mens weet niet meer wat kiezen lol
Ah, nog bijvraagje. Ik denk dat het normaal zal zijn, maar Kies Air in combinatie met root is ook een verloren zaak zeker ?
Bedankt !!
Ik zou voor 4.1 gaan.... ;)

[ Voor 46% gewijzigd door Golf2vr6 op 25-07-2011 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kronolith schreef op maandag 25 juli 2011 @ 20:57:
[...]

Firmware op samfirmware is officieel.

Wachtwoord is samfirmware.com of samsung-firmwares.com
heel erg bedankt, die had ik nodig
succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mmm.. ik draai nu met VR2.1 + ninpo's 2.0.1 kernel en de rest KG2 stock, ik moet zeggen dat ik nog geen veel betere combinatie ben tegengekomen.

KG2 en KG3 verschillen er alleen in dat de radio-lockscreen widget bugged is en in landscape mode af en toe zonder reden getoond wordt, of als je juist radio speelt, je de muziek widget te zien krijgt. Als je deze beide niet gebruikt kan je net zo goed bij KG2 blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 14:09
En jij gebruikt setCPU voor het uv'en?
Gebruik je gewoon de standaard UV waarden die ingesteld staan in setCPU?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meinon
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-12-2022
Even snel een vraagje over CM7 nightly...
Kan ik deze ook installeren via CF Root's CWM?
Of moet ik echt eerst Rommanager of ClockWorkMod van codeworx installeren?

thnx.

[ Voor 12% gewijzigd door Meinon op 25-07-2011 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
hmmz toch een bug gevonden in CM7.

Om een onbekende reden heeft ie geen zin om 3g aan te zetten (nadat 3g verbinding ineens verdween). Wat ik ook probeer krijg het niet meer aan de praat. telefoon aan uit zetten, vliegtuig modus, apn aanpassen, etc etc

[ Voor 8% gewijzigd door haakjesluiten op 26-07-2011 03:54 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 118 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.