Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Maar wat zou de meerwaarde moeten zijn dan voor jullie? Dat is mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
lordMocro schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 12:50:
Maar wat zou de meerwaarde moeten zijn dan voor jullie? Dat is mijn vraag.
Pure AOSP, dus geen Samsung zaken en dergelijke, maar gewoon zoals google het heeft bedoeld. Het allergrootste voordeel is dat je verzekerd bent van updates. Dus wanneer Icecream uitkomt, hoef je niet te wachten op Samsung wanneer en of zij zullen updaten. Je kunt dus altijd de laatste android versie draaien, dat is het grootste voordeel. Daarnaast zijn er gewoon een hoop extra tweaks en kun je alles zelf instellen. Op veel telefoons draait het net iets sneller en is batterij vriendelijker. Maar op de SGS2 is het verkrijgen van updates het voornaamste...

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
Ik bedoel de huidige nightly built uiteraard. :p Als CM7 een goede RC heeft dan ga ik er ook voor!

[ Voor 4% gewijzigd door lordMocro op 20-07-2011 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
lordMocro schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 12:56:
Ik bedoel de huidige nightly built uiteraard. :p Als CM7 een goede RC heeft dan ga ik er ook voor!
Meerwaarde is er niet echt, tenzij je echt van AOSP houdt. En dat doe ik bijvoorbeeld. Daarnaast vind ik het leuk om de ontwikkeling te volgen. En het feit dat de batterijduur mogelijk iets langer is, is mooi meegenomen. Ik zou nog even een maandje wachten dan komt er vast een stabiele RC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bollefles
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-02 18:52
AzzKickah schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 09:55:
[...]

De eerste zin onder de rode letters. Blinde ;)
>:)

Inmiddels gelukt, via The Hard Way die niet zo hard bleek.

Soepel, snel. Enige is dat het wakker worden soms wat moeizaam gaat als het scherm een tijd heeft uitgestaan. Ik heb wel ADW eraf gemikt en LauncherPro teruggezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-08 14:06
ezra070 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 10:44:
[...]
MAAR: :)
- Met de standaard dailer van CM7, gaat nadat je "belt" meteen op zwart.
Normaal zie je je contact.
Ik HAD dit "probleem" ook. Bij mij had dat te maken met de "scherm-aan animatie". Deze had ik aan gezet en inderdaad na het bellen werd mijn scherm gelijk zwart. Na deze animatie weer uitgezet te hebben gebeurde dit niet en kwam ik netjes in mijn contacten lijst terug.
Deze animaties zijn te vinden bij: Instellingen -> CyanogenMod -> Scherm
Misschien dat jullie er wat aan hebben :)

Verder vind ik het een prima rom voor het/mijn dagelijks gebruik. Voorlopig geen samsung crapware meer voor mij! d:)b

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:46
Versie 3.1 van Lite'ning Rom is onderweg :)
Lite'ning Rom
Coming soon Lite'ning Rom v3.1

*fully deodexed again
*overscroll glow
*mms mod
*camera completely silent
*crt effect
*extended power menu
*RTL language support
*fixed bluetooth audio
*sip over wifi and 3g
*new swype
*new market
*removed quickboot

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
terrorvogel schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 13:26:
[...]

Ik HAD dit "probleem" ook. Bij mij had dat te maken met de "scherm-aan animatie". Deze had ik aan gezet en inderdaad na het bellen werd mijn scherm gelijk zwart. Na deze animatie weer uitgezet te hebben gebeurde dit niet en kwam ik netjes in mijn contacten lijst terug.
Deze animaties zijn te vinden bij: Instellingen -> CyanogenMod -> Scherm
Briljant! Ik had er geen last van, maar ik had dan ook de 'scherm uit' animatie uitgezet (heb zo'n hekel aan dat CRT effect). Zojuist even aangezet en inderdaad, zwart scherm. Thanks, goed opgemerkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 20-09 17:29
Hey wtf... Waar is de videobellen mogelijkheid in CM7 ?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwak
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-07 11:17
Gisteren Lite'ning ROM 3.0 geïnstalleerd. Ziet er strak uit. Voor de app drawer werkt een stuk fijner. Verder kan je veel meer instellen waardoor je machine er een stuk strakker uit ziet. Geen evidente problemen tot nu toe.

Paar losse opmerkingen:
  • Het geluid bij de FM radio gedraagt zich wat raar. De schuifbalk correspondeert niet helemaal met het volume. Maar met een beetje spelen met de volumeknop lukt dit goed.
  • Videochat nog niet geprobeerd.
  • Ik zit de hele dag op Wifi met de radio of muziekspeler aan. De batterij gaat daardoor snel leeg en dit lijkt niet echt te veranderen. Ik heb het alleen pas 1 dag, dus verbruik is nu nog lastig in te schatten.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwak schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 14:39:
Gisteren Lite'ning ROM 3.0 geïnstalleerd. Ziet er strak uit. Voor de app drawer werkt een stuk fijner. Verder kan je veel meer instellen waardoor je machine er een stuk strakker uit ziet. Geen evidente problemen tot nu toe.
Mooi :)

Versie 3.1 is onderweg. Met, uiteraard, de nodige aanpassingen. Dát had dus gewoon 3.0 moeten zijn ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwak
Ik ben benieuwd wat er veranderen gaat. je lijstje kan ik lezen, maar wat dat precies gaat betekenen voor het gebruiksgevoel weet ik niet.

[ Voor 55% gewijzigd door Kwak op 20-07-2011 14:58 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Kwak schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 14:39:
[/list]
Ik merk voornamelijk achteruitgang tov. 2.2 (lees boven)
The_Fes schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 13:27:
Versie 3.1 van Lite'ning Rom is onderweg :)
*overscroll glow
*removed quickboot
[...]
En in de 3.2 is het:
*removed overscroll glow
*added quickboot

Houdt je bezig >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die overscroll vind ik persoonlijk echt vreselijk. Wil gewoon die bounce, is veel mooier.

[ Voor 193% gewijzigd door Brad Pitt op 20-07-2011 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Brad Pitt schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:01:
Die overscroll vind ik persoonlijk echt vreselijk. Wil gewoon die bounce, is veel mooier.
Hehe, hier net andersom ;) Daarom is Lite Pro ook zo in de weer denk ik, maar je kan niet iedereen blij maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
businka19 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:04:
[...]

Hehe, hier net andersom ;) Daarom is Lite Pro ook zo in de weer denk ik, maar je kan niet iedereen blij maken
En dat is dan weer het fijne van CM7, je kan CRT en overscroll in- of uitschakelen ;) Misschien dat een echte developer dat nog een keer bij de TW roms kan implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bollefles
Ik heb vandaag bij CM7 alles opnieuw in moeten stellen na factory reset. Ik had wat ziten klieren met de power widget en er de 2G/3G toggle aan toegevoegd. Die wilde niet meer weg. Na een reboot kreeg ik constante FC op phone.android.com (of android.phone.com of in welke volgorde dan ook).

Maar- dik tevreden verder. Ik heb er vandaag heel veel mee gedaan, zit nog op 50% batterij. Voorlopig blijf ik nog even doortesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
bollefles schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 20:06:
Ik heb vandaag bij CM7 alles opnieuw in moeten stellen na factory reset. Ik had wat ziten klieren met de power widget en er de 2G/3G toggle aan toegevoegd. Die wilde niet meer weg. Na een reboot kreeg ik constante FC op phone.android.com (of android.phone.com of in welke volgorde dan ook).

Maar- dik tevreden verder. Ik heb er vandaag heel veel mee gedaan, zit nog op 50% batterij. Voorlopig blijf ik nog even doortesten.
Tja, die toggle kun je maar het beste met rust laten merk ik. Je kunt trouwens ook niet opladen terwijl de telefoon uitstaat. Dan springt hij automatisch aan. Ach ja, hoort bij een nightly...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mbroeders schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 20:43:
[...]

Tja, die toggle kun je maar het beste met rust laten merk ik. Je kunt trouwens ook niet opladen terwijl de telefoon uitstaat. Dan springt hij automatisch aan. Ach ja, hoort bij een nightly...
Dat is geen bug;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:07
gwystyl schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 07:24:
[...]

Misschien te makkelijk, maar diegene met 'kernel' in de naam :) van ongeveer 8,2 mb
KERNEL_I9100XXKG2_CL375027_REV02_user_low_ship.tar
Je kan deze met Odin flashen door hem op de plek van PDA in te vullen. Verder kan je alles leeg laten.
HA, ja dat zou wel makkelijk zijn geweest :) Mar heb alleen maar deze bestanden:

MODEM_I9100XXKG1_REV_02_CL1034110.tar
GT-I9100-CSC-MULTI-OXAKG1.tar
CODE_I9100XXKG1_CL349526_REV02_user_low_ship.tar

en de CF kernel met root dingen:
CF-Root-SGS2_XX_OXA_KG1-v4.1-CWM4.tar

En nog een pit file die niet wordt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En Litening 3.1 is up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 16:45
Nice, morgen maar eens kijken of het een beetje bug free is......

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 12:01
Draai nu een dag KG2 versie van Villain, en ik moet zeggen dat het me niet tegen valt. Ben nog niet echt gekke dingen tegen gekomen. In standby verbruikt de telefoon echt bar weinig. In 7 uur tijd was er slechts 3% vanaf gegaan.
1x was er blijkbaar een programma actief wat mijn telefoon 'wakker' hield waardoor hij wel wat sneller leeg ging, maar dit is tot op heden bij die ene keer gebleven. Goede ontwikkeling wat mijn betreft. Ben nu wel benieuwd naar andere KG2 roms. Maar Cognition bijvoorbeeld gebruikt weer een bijzondere recovery, wat me daarvoor weer tegen houdt.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar dat hier nog niemand het heeft over MIUI 1.7.15
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1130951

Draai hem sinds vanmiddag en hij doet het prima! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwak
Litening 3.1 geinstalleerd. Vind het nieuwe swype geen verbetering. CRT is geinig maar kan helaas niet uit. Voelt niet anders dan 3.0.

Vooralsnog geen evidente bugs.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 00:32:
Raar dat hier nog niemand het heeft over MIUI 1.7.15
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1130951

Draai hem sinds vanmiddag en hij doet het prima! :D
MIUI was ik groot fan van, maar ik vond het op dit moment nog niet ver genoeg ontwikkeld om hem op mijn SGS2 te zetten. Maar nu is hij wel ver genoeg ontwikkeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwak schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 00:43:
CRT is geinig maar kan helaas niet uit.
Window Animation op Fast zetten d.m.v. bijv. Spare Parts en CRT is weg.
Vooralsnog geen evidente bugs.
De batterij-aanduiding is borked. Verspringt van 90% naar 9% bijvoorbeeld. Is niet zó erg. Wat wel erg is:

Selecteer/verander maar eens wat willekeurige tekst. Auto-FC. Kan niet eens een Exchange Mail account aanmaken nu aangezien de tekst die op het scherm staat die moet worden aangepast dat niet kan worden. Cursor verplaatsen, tikken, hoppa, FC. Echt ongelooflijk waardeloos dit :)

[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 21-07-2011 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwak
Dat met spare parts zal ik eens proberen. Verder ga ik vandaag eens met deze ROM spelen. Dingen die ik tegen kom zal ik hier melden.

En, uhm, sorry voor de noobvraag, maar wat is auto-FC? Ben pas enkele weken bekend met android dus ik moet veel leren,

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwak schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 07:48:
En, uhm, sorry voor de noobvraag, maar wat is auto-FC? Ben pas enkele weken bekend met android dus ik moet veel leren,
Selecteer/verander wat willekeurige tekst en de applicatie waar je je in bevindt loopt meteen vast.

Nachtje Litening 3.1 laten idle'n. Same sh*t. Android-systeem op 64%, 1% per uur drain. Gewoon precies hetzelfde als met versie 1.5 dus. Alles voelt (uiteraard) gewoon verder hetzelfde aan dus wat de meerwaarde is ontgaat mij wederom. Oh well, op XDA zal men wel weer roepen hoe snel het allemaal wel niet is. So be it :P

[ Voor 33% gewijzigd door Brad Pitt op 21-07-2011 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwak
Ja, dat had ik net inderdaad. Ik had een typefout in een SMS, die veranderde ik en toen liep het zaakje vast.

Een ander wat kleiner dingetje is dat de app drawer niet goed verandert als je je telefoon draait. Hij stapelt dan alle icoontjes op elkaar. Alsik vervolgens die stapel icoontjes aanraakt, krijg ik wel de normale layout.

Het rare gedrag van de volumeknop bij de FM Radio is niet verholpen.

De batterij is in 5 minuten van 91% naar 8% terwijl ik alleen de FM radio aan heb. Na reboot heb ik weer 90%.

En tenslotte, waar staat de afkorting FC in auto-FC voor?

*edit*
Dank, FC = Force Closed.

[ Voor 14% gewijzigd door Kwak op 21-07-2011 09:04 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
Hoezo geen bug? Lijkt me toch niet echt normaal gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 10:46
Ik merkte vanochtend ook dat mijn wekker geen geluid meer maakte, hij trilde alleen nog maar.. Gelukkig werd ik er toch wel wakker van. Hij staat via Llama wel op silent 's nachts, maar normaal ging de wekker altijd gewoon met geluid.
Verder merk ik ook inderdaad de FC (is dat niet Forced Close ofzo) bij het selecteren van tekst.
Dat met de app drawer merk ik niet, maar dat zal zijn omdat mijn scherm niet draait als ik mijn telefoon draai. Zal wel ergens uit staan..
Drain ook nog niet gemerkt, maar mijn telefoon lag aan de lader vannacht. Die borked batterij indicator heb ik wel gemerkt, meteen na het flashen stond mijn batterij ineens op 4%, daarna weer snel op 40.

BTW hebben er ook meer mensen problemen met het posten op XDA met Chrome? Als ik inlog dan lijkt dat goed te gaan, maar daarna ben ik meteen weer uitgelogd. Met IE gaat het wel goed.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mbroeders schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 08:52:
[...]

Hoezo geen bug? Lijkt me toch niet echt normaal gedrag.
Ik weet dit nog van de S1 xd
Bij elke CM7 rom en de Nexus S is dit zo.

EDIT:
Alles wat ik hier lees bevestigt gewoon dat de custom roms op dit moment niet erg speciaal zijn en weinig toevoegen....
MIUI ftw _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2011 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt wel. Litening 3.1 mee gehad, CM7 doe ik principieel niet (vind ik saai), MIUI gaat er nu weer (even?) op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Brad Pitt schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 09:58:
[...]

MIUI gaat er nu weer (even?) op :)
Let us know the outcome :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
So far so good. Vervelende bug in de Launcher (qua mappen maken) maar daar is gelukkig ook al een goede versie voor te downloaden. Nu alles beetje aan het inrichten. Zal je zien dat het daarna niet bevalt :P Bepaalde dingen wennen gewoon zo snel dat een omschakeling vaak lastig/irritant is. Maar goed, als álles hierop prima werkt (video, games, foto's, etc.) is het wel de moeite waard aangezien ik het er erg space uit vind zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Echt wel. Litening 3.1 mee gehad, CM7 doe ik principieel niet (vind ik saai), MIUI gaat er nu weer (even?) op :)
Ik dacht dat ik de enige was die CM7 saai vond :P

edit: Zo te zien is de developer van MIUI terug op vakante:)
Ook werken de belangrijkste dingen al en i.t.t de SGS de batterij al goed.
Alleen nog die vibration bug weg en ik ben ultra blij

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2011 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 09:45:
[...]

Ik weet dit nog van de S1 xd
Bij elke CM7 rom en de Nexus S is dit zo.
Ah ja, gevonden, thanks! Maar ja, blijft toch een bug, ondanks dat ze het nu gekwalificeerd hebben als 'won't fix'. En het is blijkbaar enkel bij Samsung telefoons. Ach ja, moet er maar mee leren leven ;)
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 10:42:
[...]

Ik dacht dat ik de enige was die CM7 saai vond :P
Haha, tja, smaken verschillen. Maar saai of niet, zonder CM7 géén MIUI! En daarbij, MIUI is ook nog eens closed-source, dat druist een beetje tegen de gedachte van Android in dus die blijf ik consequent boycotten. Of je nu van CM houdt of niet, cyanogenmod betekent wel enorm veel voor de android community, dat wordt zelfs door Google onderkent! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mbroeders schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 10:47:
[...]

Ah ja, gevonden, thanks! Maar ja, blijft toch een bug, ondanks dat ze het nu gekwalificeerd hebben als 'won't fix'. En het is blijkbaar enkel bij Samsung telefoons. Ach ja, moet er maar mee leren leven ;)

[...]

Haha, tja, smaken verschillen. Maar saai of niet, zonder CM7 géén MIUI! En daarbij, MIUI is ook nog eens closed-source, dat druist een beetje tegen de gedachte van Android in dus die blijf ik consequent boycotten. Of je nu van CM houdt of niet, cyanogenmod betekent wel enorm veel voor de android community, dat wordt zelfs door Google onderkent! :)
Ja ik weet het wat betreft MIUI heb ik ook mijn vraagtekens bij..
Maar als CM7 een geweldige batterijtijd ofzoiets heeft of ik een geweldig theme voor de Themechooser zie sluit ik niet uit dat ik het alsnog ga gebruiken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Ik draai sinds gisteren ook CM7 en het draait allemaal zoveel vloeiender dan lightning, hij reageert sneller en het toetsenbord reageert ook meteen in plaats van met een kleine lag.
Telefoon zit nu veel dichter bij hoe vloeiend windows phone 7 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nutral schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 11:55:
Ik draai sinds gisteren ook CM7 en het draait allemaal zoveel vloeiender dan lightning, hij reageert sneller en het toetsenbord reageert ook meteen in plaats van met een kleine lag.
Netjes. Merk zelf gewoon zo goed als nul verschil tussen onderlinge Roms. Draai nu even MIUI, is gewoon even snel/responsive als Litening 1.5. Of Litening 3.1. Of Cognition. Of Villain. Telefoon is snel genoeg om alle Roms goed te laten lopen. Mochten er verschillen zijn zijn die, mijns inziens, te verwaarlozen.

Zelf (nog) geen CM7 geprobeerd dus geen idee hoe die is. Een echt mega merkbaar verschil verwacht ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die twijfels hebben wat betreft de laatste release van MIUI;

Draai hem nu 1.5 dag.
+ Battery is goed! 8 uur slaap, 100 > 92% inclusief 3 min flitsen aan, 2 sms, 5 min whatsapp, 5 min inet, wekker en wifi
+ Voelt zeer snel aan (ben alleen wel het UBER getweakte van GALNET MIUI op de SGS1 gewend)
+ Geen rare reboots of FC's
+ Het is MIUI!! MIUI >>>>> stock >>>>>>>>>>>>>>>> CM7 IMHO
+ Foto's doen het gewoon goed, incl flitser
+ Stabiel
+ GPS, WIFI, bellen werkt allemaal

- 1080 video (720 is voorlopig goed genoeg voor mij)
- haptic feedback schijnen bugs in te zitten (ik gebruik het sowiezo niet, te irritant!)

Bluetooth nog niet getest.

Mis nu enkel nog BLN.

Maar 1.7.15 is ZEKER goed genoeg voor dagelijks gebruik!

Once again BYE BYE stock :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Als je dat nog zou willen doen - graag. En dan gaat het mij voornamelijk om A2DP. Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 12:36:
Voor de mensen die twijfels hebben wat betreft de laatste release van MIUI;

Draai hem nu 1.5 dag.
+ Battery is goed! 8 uur slaap, 100 > 92% inclusief 3 min flitsen aan, 2 sms, 5 min whatsapp, 5 min inet, wekker en wifi
+ Voelt zeer snel aan (ben alleen wel het UBER getweakte van GALNET MIUI op de SGS1 gewend)
+ Geen rare reboots of FC's
+ Het is MIUI!! MIUI >>>>> stock >>>>>>>>>>>>>>>> CM7 IMHO
+ Foto's doen het gewoon goed, incl flitser
+ Stabiel
+ GPS, WIFI, bellen werkt allemaal

- 1080 video (720 is voorlopig goed genoeg voor mij)
- haptic feedback schijnen bugs in te zitten (ik gebruik het sowiezo niet, te irritant!)

Bluetooth nog niet getest.

Mis nu enkel nog BLN.

Maar 1.7.15 is ZEKER goed genoeg voor dagelijks gebruik!

Once again BYE BYE stock :P
Bedankt voor de info!
Werkt het trillen bij smsjes enzo wel goed?
Dat is mijn enige eis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een oplossing voor de browser lag? Ik draai nu Exynos Extreme 3.3 en de browser is niet vooruit te branden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Ik draai sinds vandaag Batista 3.0 beta. Rom is gabasseerd op KG2.
Ben zeer tevreden, snelheid is goed. Het mooie is dat de rom bijna volledig is gestript van samsung crap.
Batterij duur kan ik nog niks zinnigs over zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
TBP is on the fritz again. Wil met geen mogelijkheid tasks restoren. Vorige keer (overstap Cognition-Lite'ning 2.x) waren de tasks na restore ook leeg. Maar na herstart stonden ze er gelukkig weer. Dit keer 3.0 -> 2.2 (wat iig geen full wipe overstap is) waren de tasks weer leeg. Tweetal verschillende backups, tig restores en herstarts en ze blijven leeg. Om te huilen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 13:48
[...]

CM7 saai?
Ligt eraan hoe je hem instelt.

Qua uiterlijk kan je ver komen met Launcher Pro (+ widget skins), beautiful widget, crea achtergrond, Missed It!, en nog wat andere zooi.

Saaiheid is relatief :)
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:08:
Weet iemand een oplossing voor de browser lag? Ik draai nu Exynos Extreme 3.3 en de browser is niet vooruit te branden :(
Heb geen oplossing, maar Miren Browser loopt hier wel soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Ik blijf Opera Mobile aanraden. Top. Ook met die bookmarks-pagina die je krijgt al je een nieuwe tab opent. Echt ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Hm, draai zelf nog Exynos Extreme 2.4 en daar zit volgens mij wel de standaard accelerated browser in, even wachten met updaten dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 19-09 17:58
Helox-in-a-box schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 22:22:
[...]

HA, ja dat zou wel makkelijk zijn geweest :) Mar heb alleen maar deze bestanden:

MODEM_I9100XXKG1_REV_02_CL1034110.tar
GT-I9100-CSC-MULTI-OXAKG1.tar
CODE_I9100XXKG1_CL349526_REV02_user_low_ship.tar

en de CF kernel met root dingen:
CF-Root-SGS2_XX_OXA_KG1-v4.1-CWM4.tar

En nog een pit file die niet wordt gebruikt.
Ah vandaar dat het niet zo obvious was. Ik heb hem hier vandaan, en daarbij zat hij in de download.
Blijkbaar is er een CF-root voor XXKG2. De originele XXKG2 kernel heb ik maar even hier geupload, dat scheelt je die hele rom downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
businka19 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 13:28:
Als je dat nog zou willen doen - graag. En dan gaat het mij voornamelijk om A2DP. Tnx
Werd vanmiddag gebeld toen ik in de auto zat. Dus verbonden met de carkit. Hoppa, telefoon helemaal vast. Kon alleen nog door lang op Power te drukken rebooten. Erna was Bluetooth f*cked. Bleef na elke connect opnieuw een pair-verzoek geven. Even naar de recovery, Litening 1.5 restore, done. En álles werkt weer 100% :)

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 21-07-2011 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 13:52
Hmm.. MIUI ziet er fantastisch uit! Alleen het probleem van de bluetooth vindt ik weer jammer.. Mijn vraag is tevens of er het toestel gewoon Nederlands in te stellen is, of alleen Engels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaJohn schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 19:28:
Hmm.. MIUI ziet er fantastisch uit! Alleen het probleem van de bluetooth vindt ik weer jammer.. Mijn vraag is tevens of er het toestel gewoon Nederlands in te stellen is, of alleen Engels?
Nederlands zit er standaard niet in. Heb even gezocht naar een NL-pack maar achteraf blij er niet meer tijd in te hebben gestoken :) Het ziet er wel allemaal wel erg space uit ja. Helaas is het, voor mij, nog geen daily driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Brad Pitt schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 19:21:
[...]

Werd vanmiddag gebeld toen ik in de auto zat. Dus verbonden met de carkit. Hoppa, telefoon helemaal vast. Kon alleen nog door lang op Power te drukken rebooten. Erna was Blue-tooth f*cked. Bleef na elke connect opnieuw een pair-verzoek geven. Even naar de recovery, Litening 1.5 restore, done. En álles werkt weer 100% :)
Duidelijk. Grootste deel van mijn telefoongesprekken vinden plaats onderweg.Voorlopig dus geen kandidaat voor vervanging. Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!
businka19 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 19:33:
Duidelijk. Grootste deel van mijn telefoongesprekken vinden plaats onderweg.Voorlopig dus geen kandidaat voor vervanging. Tnx
Wil uiteraard niet zeggen dat het "dus" een bug is hè. Misschien doet 'ie het bij jou wel gewoon prima. Kan zomaar een combi zijn van Rom-carkit of whatever. Had met de vorige beta echter ook mega Bluetooth gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 13:52
Brad Pitt schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 19:32:
[...]

Nederlands zit er standaard niet in. Heb even gezocht naar een NL-pack maar achteraf blij er niet meer tijd in te hebben gestoken :) Het ziet er wel allemaal wel erg space uit ja. Helaas is het, voor mij, nog geen daily driver.
Hmm.. op zich geen probleem om Engels te blijven draaien.. Was alleen handig geweest als het erop zat.. Ik draai nog gewoon Samsung's TW4, alleen ben ik er zo'n beetje op uitgekeken.. MIUI is gewoon een super rom qua ideeën.. Zoals ik ooit eens gelezen heb het beste van android en iphone bij elkaar gemengd.. Maar nog aan het afwachten en aftasten wat de beste rom is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met CM7 krijg ik een GPS lock zonder data verbinding, wat onmogelijk was voor mij met stock firmware. Blijvertje dus voor mij. :) Rest werkt vloeiend en om één of andere reden heb ik van geen enkele "known bug" last behalve de automatic brightness. (ik heb alle vibratie uit staan sowieso)

Alleen, weet iemand hoe ik swype install op CM7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siers
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-09 15:42
Sinds vandaag ook in het bezit van de SII

Momenteel staat er het volgende op:
Baseband: 9100BUKE1
Kernel: 2.6.35.7-I9100BUKE5-CL227058 (root@DELL101 #2)
Buildnr: BUKE5

Kies geeft geen update aan en ik zou graag willen rooten, welke kan ik daarvoor het beste gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Lucky1965 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:10:
Ik draai sinds vandaag Batista 3.0 beta. Rom is gabasseerd op KG2.
Ben zeer tevreden, snelheid is goed. Het mooie is dat de rom bijna volledig is gestript van samsung crap.
Batterij duur kan ik nog niks zinnigs over zeggen
Heb jij wel een uitgebreid powermenu? Op de screenshots zie ik wel een reboo, download, recovery optie, maar in de rom zelf zit hij niet.

edit:
ow zag net al staan dat het er nog in moest komen.

[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 22-07-2011 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
BlackTheme voor VillainRom 2.1! Echt geweldig, hoe meer zwart hoe beter. :p Beetje batterylife erbij en mijn lievelingskleur op beeldschermen. :)

http://forum.xda-develope...1746&highlight=overscroll

White overscroll glow als een van de features, maar krijg je alleen als je het ook aan hebt staan, anders niet. Dus voor ieder wat wils.

[ Voor 23% gewijzigd door lordMocro op 21-07-2011 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akerboom
  • Laatst online: 07-07 16:30

Akerboom

Codito, ergo sum

lordMocro schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 22:11:
[...]

White overscroll glow als een van de features, maar krijg je alleen als je het ook aan hebt staan, anders niet. Dus voor ieder wat wils.
Hoe zet je dat uit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
Moet je in je custom rom uitzetten, dus als je bijv. VillainRom hebt, dan moet je gewoon de overscroll glow tweak niet installeren (villainrom heeft standaard geen overscroll glow).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akerboom
  • Laatst online: 07-07 16:30

Akerboom

Codito, ergo sum

lordMocro schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 23:20:
[...]

Moet je in je custom rom uitzetten, dus als je bijv. VillainRom hebt, dan moet je gewoon de overscroll glow tweak niet installeren (villainrom heeft standaard geen overscroll glow).
Dat snap ik, maar hoe installeer ik de Black Theme voor VR 2.1 zonder de overscroll glow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
TormentoR schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 23:25:
[...]

Dat snap ik, maar hoe installeer ik de Black Theme voor VR 2.1 zonder de overscroll glow?
De theme geeft de VillainRom geen overscroll glow, je krijgt alleen overscroll glow als je de tweak installeert voor de VillainRom. Enige wat de theme doet is de glow veranderen in wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Laatst online: 11:12

kronolith

[EDIT]

Heb de Galaxy ook :D Helaas wel vodafone branded, firmware versie BUKE5.

Heb 1 vraag: kan ik ongestoord flashen naar XXKG2, zodat mijn telefoon niet meer branded is?

Ik weet het: google is your friend, maar kon het antwoord niet vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:02

Satom

Verzamel ervaringen

Wat een idee is, om de originele browser.apk en browser.odex erop te zetten. Want de fout zit h'm in het deodexen (Als ik het me goed herinner)
kronolith schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 08:17:
Heb de Galaxy ook :D Helaas wel vodafone branded, firmware versie BUKE5.

Heb 1 vraag: kan ik ongestoord flashen naar XXKG2, zodat mijn telefoon niet meer branded is?

Ik weet het: google is your friend, maar kon het antwoord niet vinden....
Zover ik weet kun je gerust andere firmware erop zetten om van de branded af te raken.

De orginele ROM die jij nu hebt is hier te vinden, op ongeveer 3/4 van de pagina. (Als backup)

En dan kun je de nieuwe, gewenste, firmware erop zetten!

[ Voor 3% gewijzigd door Satom op 22-07-2011 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
businka19 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 13:28:
[...]

Als bluetooth het bij CM7 niet doet, zal deze het zeker niet bij MIUI doen. En het is hier wat dat betreft al regelmatig voorbij gekomen dat dat een (voor sommigen) groot probleem is bij CM. Niet vergeten dat MIUI gebaseerd is op CM7 dus die verbeteringen zullen pas komen wanneer het CM team het gefixed heeft ;)
Wat wel vreemd is, is dat ik lees dat MIUI geen Nederlandse taalondersteuning heeft. Klopt dat? Is dat niet met Morelocale of zoiets te ondervangen? En wat anders, iemand al de laatste nightly van CM getest en veranderingen/verbeteringen opgemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 16:41

BioHazard

*\o/*

Gisteren MIUI geprobeerd, deze heeft een gaar pixelated font, en daar erger ik me helaas wat aan. Verder is MIUI wel erg mooi. De launcher is alleen wat wazig. Ik zou graag willen dat de apps alfabetisch gesorteerd staan. Daarna CM7, en dat ziet er al goed AOSP uit. En hij is erg snel. Toch mis ik nog wat features, maar die komen eraan als het goed is.

Dus voor nu even terug op Stock rooted, en we wachten af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand enig idee of er OC kernels zijn die compatible zijn met CM7, ik zou denken elke KG2 kernel zou werken immers wordt die gebruikt, maar waarschijnlijk dusdanig aangepast dat een andere niet werkt...

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Vliegtuig02 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 09:46:
[...]
Wat een idee is, om de originele browser.apk en browser.odex erop te zetten. Want de fout zit h'm in het deodexen (Als ik het me goed herinner)

[...]
Zover ik weet kun je gerust andere firmware erop zetten om van de branded af te raken.

De orginele ROM die jij nu hebt is hier te vinden, op ongeveer 3/4 van de pagina. (Als backup)

En dan kun je de nieuwe, gewenste, firmware erop zetten!
Ok, ga ik zo eens even proberen. Bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BioHazard schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:06:
Gisteren MIUI geprobeerd, deze heeft een gaar pixelated font, en daar erger ik me helaas wat aan. Verder is MIUI wel erg mooi. De launcher is alleen wat wazig. Ik zou graag willen dat de apps alfabetisch gesorteerd staan. Daarna CM7, en dat ziet er al goed AOSP uit. En hij is erg snel. Toch mis ik nog wat features, maar die komen eraan als het goed is.

Dus voor nu even terug op Stock rooted, en we wachten af.
Het mooie van MIUI voor mij is het themen met de thememanager.
Daar kan je toevallig ook je font veranderen;)
En ook vrijwel alle andere dingen.
De meeste MIUI themes zullen gewoon goed werken op je S II :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

kronolith schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:48:
[...]

Ok, ga ik zo eens even proberen. Bedankt :D
Even voor de duidelijkheid:

Ik ga zometeen flashen met deze firmware, XXKG2, dat moet goed gaan.

M'n telefoon is alleen niet simlockvrij. Moet ik voor ik ga flashen de telefoon eerst unlocken, of kan ik gewoon de XXKG2 firmware erop flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb voor het eerst een Android, dus heel bekend ben ik er niet mee.
Ik ben wel aan de slag geweest om te rooten en er een niue firmware op te zetten.
Firmware is gelukt.
Rooten ging (volgens mij) ook prima. Geen foutmeldingen oid en bij het opstarten het gele uitroeptekentje.
De reden dat ik wil rooten is dat ik van de (voor mij) irritantie geluiden af wil bij het opstarten, aflsuiten, camera, opladen etc.

Ik dacht dat dit mogleijk was na het rooten. Gewoon de geluidsbestanden verwijderen. Maar dat wil dus niet lukken. Ik kan, al heb ik een geroot toestel, niks verwijderen.

Inmiddels heb ik hem weer ge-unroot, omdat ik er toch niks mee kon.
Firmware update is dus wel gelukt. Scheelt al iets in batterij. Display geeft nu een gemiddlede aan van rond de 50 % en dit was eerst 70 tot 80 %

Mijn toestelgegevens zijn:
Baseband I9100XXKE4
Kernel 2.6.35.7-I9100XWKE7-CL215725 root@DELL103 #2
Buildnummer Gingerbread.XWKE7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 08:51
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:09:
Ik ben wel aan de slag geweest om te rooten en er een niue firmware op te zetten.
Firmware is gelukt.
Rooten ging (volgens mij) ook prima. Geen foutmeldingen oid en bij het opstarten het gele uitroeptekentje.
De reden dat ik wil rooten is dat ik van de (voor mij) irritantie geluiden af wil bij het opstarten, aflsuiten, camera, opladen etc.

Ik dacht dat dit mogleijk was na het rooten. Gewoon de geluidsbestanden verwijderen. Maar dat wil dus niet lukken. Ik kan, al heb ik een geroot toestel, niks verwijderen.

Firmware update is dus wel gelukt. Scheelt al iets in batterij. Display geeft nu een gemiddlede aan van rond de 50 % en dit was eerst 70 tot 80 %

Baseband I9100XXKE4
Met root-rechten zou je in principe alles mogen verwijderen. Heb je dat geprobeerd met een filemanager die ook in /system kan komen? Of zelfs via de terminal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firmware is gelukt.

Baseband I9100XXKE4
Misschien ADB leren gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je snelle reactie! Erg fijn!
ik heb het zowel met ES file Explorer als met Android file manager geprobeerd.
Wat bedoel je met Terminal? (ben nog niet zo heel erg bedreven erin.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:21:
Dat is zeg maar een soort DOS prompt (command).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:21:
Bedankt voor je snelle reactie! Erg fijn!
ik heb het zowel met ES file Explorer als met Android file manager geprobeerd.
Dees: https://market.android.com/details?id=jackpal.androidterm&feature=search_result

Maar dan moet je wel weer wat (basis) linux-kennis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja en die kennis heb ik dus (nog ) niet.
Blijf het wel vreemd vinden, want zoals ik op verschillende Fora lees moet rooten erg makkelijk zijn (wat mij dus, volgens mij ook gewoon gelukt is, en je zou meteen aan de slag moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben noob en heb me er aan gewaagd, alleen om dat opstartgeluid weg te krijgen.
Ik gebruikte de app. Super Manager...
De geluiden zitten in een map system/etc... Ik heb het geluid PowerOn hernoemd en nu ben ik daar van af, piece of cake in feite...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders

Volgens mij begrijp je (net als heel veel andere mensen) deze percentages niet echt. Het scherm is de grootste verbruiker. Dus wanneer je je telefoon vaak en actief gebruikt, zul je merken dat het percentage dat je scherm verbruikt aanzienlijk zal toenemen. Net als dan andere zaken afnemen, zoals bijvoorbeeld android.process of zoiets. Gebruik je je teveel minder dan zal inderdaad het percentage van je scherm afnemen. Kijk nou niet teveel naar die processen en percentages om iets over het batterijverbruik te zeggen, dat is zo weinig informatief. Gebruik dan liever een app zoals battery monitor of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box

ES File Explorer inderdaad, Menu > Root Options > Root Explorer aanvinken
en daarna "Did you try turning it off and on again?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mbroeders schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:49:
[...]

Volgens mij begrijp je (net als heel veel andere mensen) deze percentages niet echt. Het scherm is de grootste verbruiker. Dus wanneer je je telefoon vaak en actief gebruikt, zul je merken dat het percentage dat je scherm verbruikt aanzienlijk zal toenemen. Net als dan andere zaken afnemen, zoals bijvoorbeeld android.process of zoiets. Gebruik je je teveel minder dan zal inderdaad het percentage van je scherm afnemen. Kijk nou niet teveel naar die processen en percentages om iets over het batterijverbruik te zeggen, dat is zo weinig informatief. Gebruik dan liever een app zoals battery monitor of zoiets.
aha. Ik snap het... verklaard ook waarom het percentage niet afneemt naarmate ik bijvoorbeeld de helderheid aan pas....
Bedankt voor deze toelichting!
wat ben ik toch nog een groentje op dit gebied!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helox-in-a-box schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:49:
[...]

hey die root explorer heb ik volgens mij niet aangevinkt gehad... straks thuis even meteen weer eens proberen!

Thanks! Mocht dit het zijn... _/-\o_

Alle andere, bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:53:
[...]

Zo beginnen we allemaal! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:53:
[...]

aha. Ik snap het... verklaard ook waarom het percentage niet afneemt naarmate ik bijvoorbeeld de helderheid aan pas....
Bedankt voor deze toelichting!
Och, alle begin is moeilijk. En vergeet niet altijd backups te maken (van je ROM, maar ook van alle apps + data [Titanium Backup!]).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pred schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:55:
[...]

Och, alle begin is moeilijk. En vergeet niet altijd backups te maken (van je ROM, maar ook van alle apps + data [Titanium Backup!]).
Tkz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Ik kom er dus net achter dat ik geen Twitter-notificaties krijg in CM7 :?
De app update zich wel, maar ik krijg geen meldingen. Staat uiteraard wel ingesteld.

Meer mensen met dit probleem in CM7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
Dat het nu 50% is betekend dat je nu minder je scherm aan hebt staan en meer op standbij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AzzKickah schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:17:
De app update zich wel, maar ik krijg geen meldingen. Staat uiteraard wel ingesteld.

Volgens mij draaien niet zo veel tweakers CM7 (raar maar lijkt waar, krijg weinig/geen respons op vragen over CM7, ik gebruik geen twitter dus ik kan je helaas ook niet helpen :)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
watercoolertje schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:22:
[...]
Volgens mij draaien niet zo veel tweakers CM7 (raar maar lijkt waar, krijg weinig/geen respons op vragen over CM7, ik gebruik geen twitter dus ik kan je helaas ook niet helpen :)
Ik wacht sowieso tot stable. Tot dan gebruik ik Cognition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bollefles
AzzKickah schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:17:

Ik krijg ze gewoon. Welke app gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
lordMocro schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:21:
[...]

Dat het nu 50% is betekend dat je nu minder je scherm aan hebt staan en meer op standbij staat.
Dude, lees dan even tot het einde van de topic voordat je reactie gaat plaatsen die reeds aantal posten boven je geplaatst is. Anders wordt het hier net zoals in het algemene topic - zooitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
bollefles schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 13:02:
[...]

Ik krijg ze gewoon. Welke app gebruik je?
De gewone 'echte' Twitter-app uit de Market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helox-in-a-box schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:49:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Dit was hem!
Je bent echt mijn held voor vandaag! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 14:07:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Dit was hem!
Je bent echt mijn held voor vandaag! d:)b
Succes verder :) mocht je nog vragen hebben dan kun je hier altijd terecht (toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik wou dit toch even delen, aangezien het mij gigantisch veel moeite koste om de oplossing te vinden voor mijn gps-problemen en ik nergens een oplossing vond (ook niet hier op het forum). Hopelijk hebben anderen die tegen dezelfde problemen aanlopen er wat aan en heb je de problemen niet, dan hoef je het natuurlijk niet te lezen;)
ik heb nu een week de sgs2 en ondervond nogal wat problemen mijn mijn gps (hij zag maar een paar sateliten en een fix duurde op z'n minst 5 min en bleef zwak met max 6 sateliten). Heel wat geprobeerd (fasterfix, GPS status etc), maar wou allemaal niet helpen. Daarna heb ik ( ja ik ben een ontzetende n00b), heel wat geklooid met het rooten van mijn telefoon en het updaten van de kernel-versie. Ergens in dit proces, deed mijn gps het opeens razendsnel! helaas had ik toen allemaal andere problemen en eer ik die opgelost had, was de gps weer traag als vanouds. Dit was met xwke7 en android 2.3.3 .
Positieve was wel dat ik inmiddels met zekerheid wist dat het een software issue was, want ergens had hij het goed gedaan!
Uiteindelijk naar android 2.3.4 geupdate (kernel xxkg2) volgens http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1159920 , daarna geroot door DD_insecure te flashen, te rooten en XXkg2 daarweer overheen geflasht. en eindelijk heb ik een geroote telefoon, die razendsnel gps heeft (als ik nu binnenzit (!), fixed hij nu sneller en met meer satelieten, dan voorheen als ik onder een blauwe hemel stond!!) en voor de rest doet hij ook wat ik wil!
Dus mochten er mensen zijn met dezelfde gps-problemen, dit heeft mij enorm geholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pred schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 14:10:
[...]

Succes verder :) mocht je nog vragen hebben dan kun je hier altijd terecht (toch?).
Altijd fijn, behulpzame mensen!
Geluiden van de camera zijn inmiddels uit geschakeld. Nu alleen nog t geluid van t opstarten en de focus van de camera. Welke bestanden moet ik daarvoor eruit knikkeren? Waar zitten ze? In elk geval niet in systeem/media/ui...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:47:
Nu alleen nog t geluid van t opstarten en de focus van de camera. Welke bestanden moet ik daarvoor eruit knikkeren? Waar zitten ze? In elk geval niet in systeem/media/ui...
Opstartgeluid is /system/etc/1_Power_on.ogg en/of PowerOn.wav.

Pagina: 1 ... 14 ... 118 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.