Dingen lezen zoals
"Things not working (that I can remember):
Bluetooth
Video playback - many formats are not recognized
Video recording - especially HD
Vibration and haptic feedback can be better
Auto brightness
TVout
FMRadio
Compass issues
Some users lose network connection after sending a SMS (all on T-Mobile Austria it seems?)
Some users report photos on the external SD-card seem to get deleted when opening the gallery
Issues when using the 2G/3G-Switch, which can only be solved by a wipe and reflash
Overheating problems, caused by some misbehaving app, most probably Mediascanner/DRM"
maken mij niet dolenthousiast een "perfect" werkende Rom op te geven om zoiets te gaan testen. Vroeger deed ik dat wel, maar moet nu elke keer zo veel dingen aanpassen om het weer helemaal naar mijn zin te hebben dat ik zoiets pas weer wil doen als het (voor mij) de moeite echt waard is.
Zo ook met Lite'ning 3.0, had die ook graag meteen willen flashen. Maar ben dan weer een tijd aan het instellen en customizen om vrijwel zeker erna weer terug te gaan naar 1.5. Nu gewoon even geen zin in.
Het is een alpha versie, een pre-nightly zelfs. Dat in acht nemend is het het tegenovergestelde van een teleurstelling lijkt me. Sterker nog, het is gewoon goed te gebruiken als daily driver, dus teleurstelling vind ik een beetje kort door de bocht.
Snap ik helemaal. En respect voor de devs. Maar sommige van hierboven genoemde punten vind ik zodanig "hevig" dat ik het een teleurstelling vond. Dat een hoop van die dingen bij andere mensen wel blijken te werken is mogelijk hoor. Ga het niet zelf proberen. Ben ook enorm tevreden over Touchwiz en prefereer dat nu ook gewoon boven AOSP, ook omdat de telefoon gewoon ruimschoots snel genoeg is om een bloated UI als deze prima te kunnen draaien. Een snellere Rom is dan ook, voor mij, echt geheel overbodig.
Wat betreft de andere grote updates, ik heb het gevoel dat het soms meer gaat om het zo snel mogelijk de nieuwste versies uitbrengen dan te letten op de kwaliteit en stabiliteit. Dus je kunt beter eerst een paar dagen wachten tot de grootste bugs eruit zijn. Wel jammer.
Precies! Vind dat de laatste tijd echt een veelvoorkomende issue. Nieuwe kernel is uit? Hoppa, nieuwe Rom. Met gewoon dezelfde, of andere, of méér issues dan de Rom ervoor. Zorg gewoon eerst dat die dingen zijn gesolved of zo. Niet dat ik het zelf beter kan uiteraard hoor, integendeel. Maar goed, je snapt me wel
[
Voor 6% gewijzigd door
Brad Pitt op 20-07-2011 12:34
]