naaitsab schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 13:50:
[...]
De reden dat ik de HP niet genomen heb is het feit dat er onwijs weinig aansluitingen op zitten voor een scherm in die prijsklasse erg mager in vergelijking met de U2711.
Buiten dat is als ik de verschillende reviews mag geloven is het enige pluspunt van de hp in vergelijking met de U2711 de lagere input lag waarvan ik persoonlijk niks merk.
Dat is het dus, de dell "ownt" die schermen in bijna elk opzicht.
Wat punten van de HP;
LED ? Minder warm en snellere opstarttijden ja, veel minder breed kleurenspectrum.
Scaler ? Heeft ie niet nee, = minder input lag = ook dat ding voor veel minder taken "fatsoenlijk" kunnen gebruiken (PS3, Xbox, EUFI bios op een p8z68

). ik gebruik hem alleen voor mijn PC dus ik zou alleen het bios probleem hebben, nogal significant though.
Minder inputs ? Ja veel minder maar dat boeit mij persoonlijk niet
Hogere latency ? Heeft ie
zeker ja, ik kan alleen niet uit ervaring zeggen of dit super veel irritanter is, alleen heb ik hier in eerste instantie voor een groot deel wel de Dell voor gekocht (toen ik nog nooit van input lag had gehoord

) De HP heeft dan wel weer geen reverse ghosting, maar de u3011 ook niet.
OSD ? Heeft hij ook niet, = minder input lag = ook "NIKS" op je monitor zelf kunnen instellen
AG coating ? Hetzelfde of echt een heel klein beetje minder. Geen issue wat mij betreft.
Ook is de DELL support een heeeeeeeeeeel stuk beter en mag je je scherm gewoon terugsturen omdat ook maar iets je niet bevalt, doen ze in ieder geval een stuk makkelijker over als ik het allemaal zo mag lezen.
Dat is even alles wat ik me zo kan herinneren, wat mij betreft scoort die HP overal slechter op behalve dan dus de input lag. Bepaal gewoon voor jezelf of dit irritant genoeg is om het terug te sturen.
Gister even quake live gespeeld, echt helemaal niks van input lag kunnen merken. Tot nu toe ook alleen in BF3, vandaag nog even wat spelen en dan beslis ik volgende week wel een keer wat ik doe.
De U3011 begint ook steeds leuker te worden