[PC] League of Legends - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 41 Laatste
Acties:
  • 89.438 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-09 13:21

Dreanor

Joene

Gewoon dat je per champion die je gekocht hebt een rune pagina/masterie setup kan instellen. Mits je voldoende runepages hebt. Lijkt mij makkelijker.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 21:03

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Geen idee of de mensen het al weten van hun masteries maar je kunt ze ook "scrollen" ipv klikken :)
(Scrollwheel)
Dat voorkomt de "mastery-bug" :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DivineNL schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:20:
Nice, Jarvan :D

Kan ik em eindelijk proberen, iemand mss een geweldige tip voor jarvan?
Gisteren toevallig eens geprobeerd en me gebasseerd op : http://www.solomid.net/guides.php?g=922

Vond het een degelijke guide.

Trouwens, betreffende de runes discussie. Ik heb hier een heel mooie topic voor gevonden voor beginners (als mezelf) om je al een eind op weg te helpen :

http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=117566

Andere handige guides voor beginners gegroepeerd :

http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=583

Hopelijk geen repost, heb ze alvast niet in starter post gevonden. Sommige guides kunnen wel outdated zijn gezien ze daar al eventjes staan.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@Dreanor
Dat is bijna teveel van het goede Je zult toch voor veel champions dezelfde mastery setup gebruiken; een combinatie van 21, 9 en 0. Zelfde geldt voor de runepages, al kun je daar wat meer variaties in aanbrengen.

Maar als ze het toevoegen dan zou het wel ideaal zijn ja, nooit meer last minute stressen qua runes/masteries/spells; altijd al je champions klaar hebben staan voor actie. Hoe dan ook, masterypages lijkt me nog wel het eerste wat ze toe mogen voegen, dat zou al heel veel schelen.
MazeMouse schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:50:
Geen idee of de mensen het al weten van hun masteries maar je kunt ze ook "scrollen" ipv klikken :)
(Scrollwheel)
Dat voorkomt de "mastery-bug" :)
Dat heb ik ook zojuist ontdekt omdat ik in een stream zat dat iemand in een keer een mastery van 0 naar 4 zette. Maar wat bedoel je met de 'mastery bug'?
DivineNL schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:02:
[...]

Ik zag dit laatst geloof ik ook bij de stream van batsaap (of iemand anders van tweakers) Ik zei: Wdf die doet dat in 1x en mij werd toen verteld dat het zo leek door zijn stream, maar het kan dus echt in 1x :D
Jep, gewoon je muiswiel een spin geven naar boven :)

[ Voor 17% gewijzigd door Cloud op 18-05-2011 14:03 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 23:58
Cloud schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:00:
@Dreanor
Dat is bijna teveel van het goede Je zult toch voor veel champions dezelfde mastery setup gebruiken; een combinatie van 21, 9 en 0. Zelfde geldt voor de runepages, al kun je daar wat meer variaties in aanbrengen.

Maar als ze het toevoegen dan zou het wel ideaal zijn ja, nooit meer last minute stressen qua runes/masteries/spells; altijd al je champions klaar hebben staan voor actie. Hoe dan ook, masterypages lijkt me nog wel het eerste wat ze toe mogen voegen, dat zou al heel veel schelen.

[...]

Dat heb ik ook zojuist ontdekt omdat ik in een stream zat dat iemand in een keer een mastery van 0 naar 4 zette. Maar wat bedoel je met de 'mastery bug'?
Ik zag dit laatst geloof ik ook bij de stream van batsaap (of iemand anders van tweakers) Ik zei: Wdf die doet dat in 1x en mij werd toen verteld dat het zo leek door zijn stream, maar het kan dus echt in 1x :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Cloud schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:00:

[...]

[...]
Mastery bug heb ik op stream gezien van "klikkers". Als je namelijk te snel dubbelklikt slaat je mastery-scherm vast en moet je het spel beginnen zonder masteries.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan ook je masteries en runes goedzetten naar gelang je met welke char je wilt spelen voor je begint
natuurlijk als iemand je voor is, is het wat minder ;)

maar Dreanor zn idee is helemaal niet slecht, een set masteries koppelen aan een set runes zou wel handig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:15:
je kan ook je masteries en runes goedzetten naar gelang je met welke char je wilt spelen voor je begint
natuurlijk als iemand je voor is, is het wat minder ;)
Dat doe ik op zich ook altijd wel, maar je weet nooit wat er gebeurt. Zeker in solo-queue wil het wel eens tegenvallen met de party compositie, dan is het handig om snel te kunnen switchen. Om nog maar te zwijgen over Ranked waar de kans vrij groot is dat je niet de champion kan spelen die je wilt. Ook al kan ik nog geen Ranked spelen, ik probeer nu al zo onafhankelijk mogelijk te werken. Dus zoveel mogelijk champions spelen en drie algemene rune pages die voor veel champions geschikt zijn. Voor de masteries gebruik ik op dit moment AutoLol, maar eigenlijk zou dat niet nodig moeten zijn. De client zelf zou zoiets gewoon voor je moeten kunnen doen :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

DivineNL schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:20:
Nice, Jarvan :D

Kan ik em eindelijk proberen, iemand mss een geweldige tip voor jarvan?
Deze build volgen, zwaar op. Speel jarvan als een van mn mains. http://www.solomid.net/guides.php?g=922

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Thx voor de builds, kga straks eens kijken want zit nu @ stage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Als je de mastery bug wilt voorkomen, gebruik dan je scrollwiel op matery punten toe te kennen. Ook als je een foutje maakt, kun je door naar beneden scrollen, punten terug krijgen. Achter als je punten wilt terug nemen van een Tier 1 Mastery, kan dat, zolang hogerr Tier masteries nog wel actief kunnen zijn (als je maar 4 punten in Tier 1 masteries hebt, kun je deze niet terugnemen, omdat je minsten 4 Tier 1 punten moet besteden, enz).

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 25-09 13:21

Dreanor

Joene

Het grootste nadeel vind ik dat, als je normaal bijvoorbeeld altijd Mordekaas speelt en iemand is je ineens voor. Dan wil ik te vaak nog vergeten mijn runes en of masteries te veranderen.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Dreanor schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:12:
Het grootste nadeel vind ik dat, als je normaal bijvoorbeeld altijd Mordekaas speelt en iemand is je ineens voor. Dan wil ik te vaak nog vergeten mijn runes en of masteries te veranderen.
mordekaas, leuke naam XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sword of the divine vs jax (no dodge)
executioners calling vs dr mundo

zijn er nog items die een bepaalde char kunnen nerfen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:50:
sword of the divine vs jax (no dodge)
executioners calling vs dr mundo

zijn er nog items die een bepaalde char kunnen nerfen?
Quicksilver sashe vooral voor malzahar en warwick. Maar tegen andere champs die hun stun hard nodig hebben ook goed.
Frozen heart voor elke autoattacker van de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
De kunst is echter, om een balans te vinden die je echt nodig hebt voor je Champion (core build) en extra items ter bescherming of counteren van je tegenstanders. Maar bedenk je ook wat voor Champ jij ZELF speelt. Een Frozen Heart op een Energy/Manaless champion is bijv best zonde. Het is niet zo dat Shen geen baat heeft bij de armor en CDR, maar ook zit er kosten verwerkt in het item voor de mana, simpel weg een blauw kristal kost 400 gold voor 200 mana, simpelweg: 2 gold per 1 mana. Frozenheart geeft 500 mana, dus zou dat 1000 gold zijn voor de mana, terwijl het complete item iets van 2800 gold. Je gooit dus effectief 1000 gold weg voor iets was 2800 kost. In dat geval zou je een Randuin's Omen moeten kopen. Deze kan ook attack speed verlagen, echter is dit een proc.

Kijken het vijandige teamcompositie, bedenk welke items je qua core nodig hebt, maar denk ook zeker aan survival items. Het is leuk dat je als een Akali gigantisch veel damage kan doen, maar daar heb je geen drol aan als je sneller neergaat dan een dronken cheerleader op haar gala. Maar wees ook niet dom. koop geen Thornmail als het vijandige team 3 casters, 1 support en 1 tank heeft.

QSS is echt een ondergewadeerd item, hij countered heel veel champs, en een QSS + BV betekend dat je een heel eind CC imuum kan worden, extra HP hebt en genoeg MR. Meestal is voor carries ook MR belangrijker, omdat zij vaak doelwit nummer 1 zijn tijdens ganks/teamfights en veel stuns/slows bewaart worden voor de carry, en deze zijn in 95% van alle gevallen magical damage.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff ik was net aan het scrollen in mijn masteries. Toch die bug voor het eerst sinds lange tijd. Had wel goede runes en masteries voor corki gepakt. Maar toen is er blijkbaar iemand gedc'ed word ik automtisch in een nieuwe ranked gegooid En nu kon ik dus kiezen tussen dodgen en elo verliezen, of een random champ krijgen en hopen dat hij in mijn team past/ dat mijn runes/masteries/spells ermee doorkunnen.
Toch maar gewacht en gehoopt, blijkt dat ik uit de 40 champs die ik heb weer corki krijg _/-\o_

Edit: Oh de game wilde niet starten, denk dat ik mijn 20 elo kwijt ben voor een dodge, of dat hij gestart is met mij nu in de que 20 minuten lang :S

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
He Cloud, kan gebeuren man! Is wel jammer van de pot, maar ja shit happens he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:40
Pff, ik hoor niemand over de nieuwe Rammus skin, maar die vind ik toch ff awesome :P Rammus was de eerste character die ik gekocht heb (+ Beta Skin op US) en is maanden mijn main geweest. Toen werd hij ineens FotM en door iedereen gebant en toen ben ik er maar van af gestapt, maar niks houdt me nu nog tegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Tribunal is er :) eindelijk!

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:40
yeh, heb net mijn 3 cases gedaan :P

Voor Team 1:

Official set time of: Friday, May 20th at 9:30 PM BST

Dus 10:30 Lokale tijd, weer door admin ingesteld vreemd genoeg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:53

Snappie88

Mr. Hollywood

Website is op dit moment down gehaald vanwege maintenance eraan :( Ik ga morgen wel kijken, tijd om te slapen. morgen lekker zwaaien met de banhammer in LoL >:)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NibborSneffets schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 00:28:
Pff, ik hoor niemand over de nieuwe Rammus skin, maar die vind ik toch ff awesome :P Rammus was de eerste character die ik gekocht heb (+ Beta Skin op US) en is maanden mijn main geweest. Toen werd hij ineens FotM en door iedereen gebant en toen ben ik er maar van af gestapt, maar niks houdt me nu nog tegen :P
Heb hem gisteren gehaald ook die skin. Vind hem wel mooi, net als die jaximus ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Weet iemand wat het probleem met ranked is?

Ik ging gister voor het eerst ranked spelen.
Ik had genoeg tijd vrij gemaakt (ruim een uur) en ben dus voor het eerst in het diepe gesprongen.

Bij de champion select ging het goed, veel communicatie en de Bans gingen goed.
Toen de picks..

Ik had al eeuwen aangegeven dat ik ww zou junglen, pakt degene voor mij ww en instalocked.
Iedereen zoiets van wtf? En vragen of hij dan gaat junglen.
Maar degene zegt niks meer en heeft ook geen smite genomen dus ik de laatste seconden toch maar olaf gepakt.

De game begint en alles gaat goed, ik kan blue makkelijk pakken en wil net met de eerste gank op bot beginnen tot meneer ww eindelijk begin te praten.
"Olaf noob come to lane"
ik: "I'm ganking bot now, play defensive."
"Noob you lane top, why you bot?"
Teammate: "he is jungling."
Dus begint ww zijn turret te pingen en blijft dit voor ongeveer 3 minuten mee doorgaan.
Daarna dreigt hij afk te gaan als ik niet kom.

Dus uiteindelijk ben ik naar top gegaan om er vanaf te zijn. Wel gewonnen maar niet door die ww.
De game daarna duurde 20 min. omdat mijn team gigantisch aan het feeden was.

Maar wat is er mis met ranked? Op normals snappen mensen al vanaf level 15 wat junglen is.
En vanaf level 25 zie ik in elke game wel een of twee junglers zitten.
Hoe kan deze ww dan niet weten wat een jungler is?
En waarom is iedereen zo slecht in Ranked?
Ik merk dat iedereen veel slechter speelt in ranked dan in normal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
1 woord: ELO :)

Ik ben xin atm aan het mainen en vind het nog steeds heerlijk om mid te gaan met xin. Heb nog maar 1x verloren en dat was van een fiddlesticks, wat ik overigens niet verwacht had. Maar malzahar waar ik wel verwacht had van te verliezen heb ik meerdere keren gepakt. Ook champs als morde, vayne en morgana die ik redelijk vaak tegen kom in mid heb ik geen 1x van verloren.

Wat ik dan wel grappig vind is dat er tegewoordig ook best vaak een andere xin tegen mij zit die in de lane was. En als ik mid dan zo hard aan het ownen ben dan komt er soms een xin van lane naar mid(dus is die underleveled) dan kill ik die ook 2x en dan beginnen die gasten: You fed xin! tegen die andere xin. Dat vind ik dan wel altijd grappig want hun zette een underleveled xin tegen een andere xin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

DivineNL schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 08:47:

Ik ben xin atm aan het mainen en vind het nog steeds heerlijk om mid te gaan met xin. Heb nog maar 1x verloren en dat was van een fiddlesticks, wat ik overigens niet verwacht had. Maar malzahar waar ik wel verwacht had van te verliezen heb ik meerdere keren gepakt. Ook champs als morde, vayne en morgana die ik redelijk vaak tegen kom in mid heb ik geen 1x van verloren.

Wat ik dan wel grappig vind is dat er tegewoordig ook best vaak een andere xin tegen mij zit die in de lane was. En als ik mid dan zo hard aan het ownen ben dan komt er soms een xin van lane naar mid(dus is die underleveled) dan kill ik die ook 2x en dan beginnen die gasten: You fed xin! tegen die andere xin. Dat vind ik dan wel altijd grappig want hun zette een underleveled xin tegen een andere xin :D
Maar ik ben nog unranked?

Hoe gaat dat dan precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikelbeerkens
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-10 09:20
DivineNL schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 08:47:

Hoe bouw jij xin?
Ik speel de laatste tijd ook xin alleen ben nog steeds verschillende builds aan het proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-10 21:57
Awaken1 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 08:49:
[...]

Maar ik ben nog unranked?

Hoe gaat dat dan precies?
Als je elo boven de 1250 komt, dan zul kun je je elo hoe dan ook zien (je begint met 1200 en de eerste 10 games die je speelt win/verlies je ongeveer 48 per game)
Na 10 games gespeeld te hebben in bijvoorbeeld solo queue of premade 5 v 5, kun je hoe dan ook je ranking zien (ook al is deze onder de 1250) echter, andere mensen kunnen hem pas zien als ie boven de 1250 komt.
Mja je eerste 10 ranked games zijn dus het belangrijkste. Na 10 games win/verlies je nog maar 24, en daarna na ongeveer 50 is dit nog maar 12.
Stel je verliest dus je eerste 10, dan moet je de 20 games erna winnen om weer terug te zijn. \

Ik ben zelf gestopt met veel ranked spelen (elo word toch in season 2 waarschijnlijk gereset)

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Iemand enig idee hoe of waar je je kan inschrijven voor tribunal? (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

SaphuA schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:02:
Iemand enig idee hoe of waar je je kan inschrijven voor tribunal? (EU)
Niet... als je level 30 bent kun je gewoon inloggen en meedoen.

http://eu.leagueoflegends.com/tribunal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
RTG schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:05:
[...]

Niet... als je level 30 bent kun je gewoon inloggen en meedoen.

http://eu.leagueoflegends.com/tribunal
Thanks. Wat een geweldig systeem :)

[ Voor 130% gewijzigd door SaphuA op 19-05-2011 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
maikelbeerkens schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 08:49:
[...]

Hoe bouw jij xin?
Ik speel de laatste tijd ook xin alleen ben nog steeds verschillende builds aan het proberen
Ik begin altijd (echt altijd met xin :p) met cloth armor) en dan 5 health pots.
Dan ga ik mid en speel ik tot level 3 nog een beetje voorzichtig als er een ranged champ tegen over me staat.
Dan ga ik meestal voor mijn gewone boots en als het wat minder gaat doe ik ook als eerst mijn boots helemaal uitbouwen naar wat betere boots.
Daarna ga ik altijd voor mijn ghostblade. (eerst brutalizer dan het andere), daarna ga ik voor wrigles lantarn (die bouw je uit vanuit de cloth armor die je in het begin kocht)

Daarna ga ik zelf vaak voor de black cleaver en soms nog voor de bloodthirster. Daarna kun je misschien nog voor een defensive item gaan. (Zie enemy team)

Skills doe ik op deze manier:
E+W+Q (vanaf hier kun je de tegenstander in mid al ownen) dan zoveel mogelijk E en R wanneer het kan, dan doe ik meestal W kiezen wanneer het kan en dan pas Q.

Deze guide kun je ook nog gebruiken:
http://www.solomid.net/guides.php?g=1016

volgens deze doe ik ook mijn masteries + runes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
SaphuA schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:17:
[...]

Idd, heb mijn 3 reports voor vandaag al gedaan. Had een nunu die na 25 minuuten 0/22/2 stond en level 6 was :P. En nog een paar assholes die meteen vanaf de 1e minuut begonnen te flamen.
Erg leuk om zo te doen en ik hoop dat alle flamers/intentional feeders zo aangepakt worden en of kappen met het spel of gewoon normaal mee kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Gisteren getracht wat te spelen maar het wilde niet echt lukken. Eerste game was met Jarvan en ik kon merken dat ik redelijk n00b was met die gozer. Het ging niet heel slecht, maar ook niet heel goed. Daarbij kwam dat we tegen een evelyn zaten en die was gewoon zo zwaar gefeed dat ze niet meer dood te krijgen was.
Daarna nog een game met Jarvan. Dit keer besloten om een wat meer defensive item build te maken. Dat schild met aoe slow en daarna banshee. We zaten tegen 4 melee dus ook een ninja tabi gemaakt na de shield of gold. En dat speelde best wel goed. Z'n ult is om te janken, maar R, Q, W en flink slaan werkt best goed, en gaan ze dan rennen gebruik ik wel R, en daarna me slow shield :) Ik zat alleen met een Xin in bot. En we kwamen tegen een Xin en Tyrandere(sp?) en ik heb niet echt veel dmg output in het begin, behalve de eerste hit. Dus ik was conservertief aan het spelen. En deze Xin gaat zonder waarschuwing in CHARGE! mode en voordat ik hem kan helpen is hij dood. En toen zat waarschijnlijk z'n capslock vast. Want het was natuurlijk mijn fout dat hij dood ging omdat ik hem niet hielp. Goed ik heb daar nog wel een kill of 3 gehaald in die periode en hij 8 deaths. En toen ging hij "afk in base" want hij had massive "lag".
Die game ook verloren, maar ik stond wel positief met een boel assists in de process.

Game 3 van de avond had al 4 melee's in mijn team toen ik kon kiezen, dus maar miss fortune, 20/8/10, game gewonnen en toch mijn 150 bonus of the day. Ik heb haar AD opgebouwd, ipv attackspeed. En dat werkte best goed. Vooral toen ik daarna nog wat meer attackspeed ging maken. En de Tristana van hun team vond me niet aardig denk ik.. :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
SaphuA schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:17:
[...]

Hmm, nu ik bij mijn derde case ben begin ik toch te twijfelen. Als je iemand ziet schelden of dreigen dat hij afk gaat ben je snel geneigd punish te drukken, maar is dat wel terecht?

Je ziet alleen de extreme gevallen van een speler. Dat hij daarvoor 10 of 20 normale potjes gespeeld heeft is niet te zien met dit systeem. Als hij vervolgens een ranked game en 45 minuten verliest door een complete noob, wat frustrerend is, snap ik dat het best voorkomt dat iemand gaat schelden (het blijft immers een online game). Natuurlijk moet zoiets ook niet getolereerd worden, maar naar mijn mening zijn dit niet de mensen die het spel in zijn algemeen verprutsen.

De mensen die het spel (naar mijn idee) wel verprutsen zijn de mensen die instalocken, flamen omdat ze perse mid willen, vervolgens kei hard geowned worden, de jungler de schuld geven omdat die niet komt ganken en dan afk gaan.

Het verschil tussen deze twee gevallen zal echter veel mensen ontgaan. Ik vermoed dan ook dat zo'n beetje iedereen direct op punish drukt zodra ze een scheldwoord voorbij zien komen. Dat is natuurlijk weer goed voor de login queue, maar niet echt terecht vind ik :)

Edit: Gewoon uit interesse. Hoe weet je wanneer je hoeveel IP krijgt hiervoor? Ben wel benieuwd wat de reward nou eigenlijk is.

[ Voor 30% gewijzigd door SaphuA op 19-05-2011 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

US tribunal is down ;< Dacht ga ik lekker even op het werk wat voor de community doen.... niet dus xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Ik had net ook een moeilijke taric case, hij was niet super aggressief in de chat (beetje dat OMGWTF are u dooing, gelul) en had ook geen super slechte score. 1/8/9 ofzo kerel had bijna geen minions (is niet erg) en was nog een laag level. Maar ik miste de info van hoeveel healing hij had gedaan. Hieraan had ik kunnen zien of het intentional was (het team had overduidelijk een hekel aan die gast). Super goed systeem though, maar er zitten nog wel een aantal verbeter punten tussen.

@SaphuA, ik heb ook een case geallowed omdat die speler niet te gene was die het ragen begon, en gewoon een normale score had. Er staat ook gewoon bij de FAQ, wanneer je die pass button mag gebruiken.
Natuurlijk heb je wel gelijk en hebben mensen gewoon van die slechte potjes, maar ik kijk ook naar andere games van die speler (functie zit er ook in) en als hij daar wel hard probeerd zul je niet snel een report naar je kop krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 15:38

anu

Mja, je komt af en toe wat rare mensen tegen :P.
Ik speelde gister met Blitzcrank een potje, lanend met ook een xin volgens mij, ik ging in de lanefase 2 keer dood, begint die xin ook tegen mij van Noob, uninstall the game pls etc., ik stond toen op 0-2-1 hij op 1-3-0...
Ik heb daar niet op gereageerd, en hij ging steeds meer dood in dat potje tot hij uiteindelijk ragequitte, dus ik in teamchat, I guess he is uninstalling the game now ;). Begint een andere speler tegen mij dat ik geen kwaad moet spreken van zijn broer etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Whahhaha dat is wel grappig. Het vervelende met dat soort dingen kan zijn is wanneer je solo que gaat en je komt bij een groepje van 4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Net een case over een Rammus gedaan die ik moeilijk vond. Hij is 4x gereport door zijn team voor offensive language, maar ik heb vrijwel geen enkel scheldwoord van hem gezien. Ook zijn score was vrij behoorlijk, het enige dat opviel is dat hij continue PUSH PUSH PUSH aan het roepen was. Ik heb hem dus maar gepardond, maar het is wel gek dat hij 4x gereport is...

[ Voor 11% gewijzigd door Vicarious op 19-05-2011 10:16 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
DivineNL schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:10:
Whahhaha dat is wel grappig. Het vervelende met dat soort dingen kan zijn is wanneer je solo que gaat en je komt bij een groepje van 4...
Ja erg leuk, vooral als het polen of tsjechen zijn ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Hoezo als het polen of tsjechen zijn? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Vicarious schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:16:
Net een case over een Rammus gedaan die ik moeilijk vond. Hij is 4x gereport door zijn team voor offensive language, maar ik heb vrijwel geen enkel scheldwoord van hem gezien. Ook zijn score was vrij behoorlijk, het enige dat opviel is dat hij continue PUSH PUSH PUSH aan het roepen was. Ik heb hem dus maar gepardond, maar het is wel gek dat hij 4x gereport is...
Obviouse pass dus? Ik zou dit zelfs hebben kunnen zeggen, maar dat heeft niks te maken met flamen ofzo. Maar eerder met het proberen aan te sturen van je team. Vaak zijn dit 4 man premades die afspreken om die ene persoon te reporten. Als er ook nog een aantal enemy votes tussen zitten is er vaak wat anders aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Die tribunal is lachen!

Net 3 easy cases:
2 met leavers die in meer dan 5 games report waren.
En 1 spammer/flamer die maar bleef ragen en spammen en in 6 games gereport was.
Heel mooi om te zien.

Kom maar IPtjes;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
DivineNL schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:18:
Hoezo als het polen of tsjechen zijn? :p
Die praten dan vaak alleen in hun eigen taal waardoor je je helemaal alleen voelt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Ik heb er ook 3 gedaan, 2 die de hele tijd leaven en eentje die leaved of aan het schelden is in de chat. Dat is een makklijke punish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Hoe kun je zien of iemand leavet? Ik ben dat niet tegengekomen. Kheb trouwens ook 1 case moeten skippen omdat ze de hele tijd in een vreemde taal aan het lullen waren. Daar snapte ik dus niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Als iemand in de laatste 5 minuuten leaved kun je dit niet zien, beetje kut dus.
Maar als iemand na 30 minuuten game nog level 6 is, is het dus een leave (of een dc) daarna kijk ik naar de chat, om te kijken of er iets gezegd is wat naar een leave lijd. of misschien een score van 0/6 ofzo, dan zijn obviouse leaves. Als dit niet het geval is dan zal ik de case gewoon skippen (of een paar andere games van hem bekijken). Als het niet overduidelijk is dat de gene fout zit dan zal ik hem niet reporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:53

Snappie88

Mr. Hollywood

Intruder schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:25:
[...]

Idd, heb mijn 3 reports voor vandaag al gedaan. Had een nunu die na 25 minuuten 0/22/2 stond en level 6 was :P. En nog een paar assholes die meteen vanaf de 1e minuut begonnen te flamen.
Erg leuk om zo te doen en ik hoop dat alle flamers/intentional feeders zo aangepakt worden en of kappen met het spel of gewoon normaal mee kunnen doen.
Heb zojuist ook m'n drie cases gedaan. Dacht dat ik 't af en toe erg had in m'n games, maar die drie cases hadden dus allemaal meerdere reports over 9 - 12 games, en zaten echt vanaf minuut één te flamen (en nog meestal op 't eigen team). Voelde me wel een beetje zo:

Afbeeldingslocatie: http://mmofallout.files.wordpress.com/2010/02/ban_him_sm.jpg

>:)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Heb het gevoel alsof er mensen zijn die dit nu expres doen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Bij twijfel gewoon meerdere games checken... mensen komen met een reden terecht in the tribunal, dus ze hebben nooit maar 1 twijfelachtige reported game.

Sidenote:
Roku (zie OP) is weer aan het streamen deze dagen (na lange tijd afwezig) en zoals voorheen weer even vermakelijk. Geeft vaker uitleg over wat/waarom op de situatie, genoeg humor en speelt op redelijk hoge elo; aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Tribunal ziet er goed uit, binnenkort als ik lvl30 bereikt heb ook maar eens proberen :)

@RTG
Roku heb ik nog niet gezien maar ik kijk tegenwoordig graag naar Guardsman Bob. HotshotGG is leuk maar hij vindt zichzelf iets te goed.. *kuch*. Bob geeft ook vaak wat inhoudelijke uitleg over wat hij aan het doen is, waarom hij denkt dat het team gaat verliezen etc. En hij scheelt voor wat betreft elo volgens mij amper iets met Hotshot of Bigfatlp.

Gisteren heb ik een tijdje gekeken naar SK Wickd. Die was op een gegeven moment met 4 SK-maatjes aan het spelen en dat was wel erg interessant. Zo kon je wat leren over tactieken en hoe ze weten wat er gebeurt elders op de map enzo. Wickd zelf legt nooit wat uit, maar interessant om te zien is het wel. Ze werden overigens wel keihard ingemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Mijn 3 tribunal cases waren echt no-brain punishes. Allemaal hetzelfde patroon over meerdere games

1: Iemand die iedere game mensen voor nazis en "kindficker" uitschold
2: Iemand die continu AFK stond en heel hard stond te flamebaiten
3: Iemand die het steeds had over ouders vermoorden en mensen moesten dood, etc
Cloud schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:10:
Roku heb ik nog niet gezien maar ik kijk tegenwoordig graag naar Guardsman Bob. HotshotGG is leuk maar hij vindt zichzelf iets te goed.. *kuch*. Bob geeft ook vaak wat inhoudelijke uitleg over wat hij aan het doen is, waarom hij denkt dat het team gaat verliezen etc. En hij scheelt voor wat betreft elo volgens mij amper iets met Hotshot of Bigfatlp.
GmanBob *O*
Gisteren zelfs nog met complete uitleg waarom hij nooit met Xin Zhao een extreem hoge rating gehaald heeft.
Iemand die vrij veel X-to-da-Z speelt en alle major flaws enorm hard zat af te zeiken. (en het klopt wel, XZ is enorm "alles of niets". Net als Mordekaiser. Er is gewoon niet zoiets als een "average" XZ of Morde. Of ze walsen een game helemaal weg of ze zijn kannonevoeier en maken een game effectief 4v5)
En kwa skill maakt het niet veel uit. Bob kan als hij wil ook wel de 1900+ in (heeft ie al eerder gedaan)
Maar hij speelt liever voor de entertainment van zijn viewers. EN hij gaat niet heel gestressed toch hard proberen te winnen als mensen al in pre-game chat op hem beginnen te trollen. Dan rost ie op random en "speelt een relaxed potje"

HotshotGG is leuk om te zien op het moment dat hij klassieke muziek aan heeft staan. Op de een of andere manier is hij op die momenten veel relaxter dan normaal. Sowieso scheelt het bij HSGG enorm of hij op zijn main of zijn smurf speelt. Als hij kakasoul speelt dan is hij altijd heel relaxed.
En zijn Nidalee is instawin eng :(

[ Voor 71% gewijzigd door MazeMouse op 19-05-2011 11:25 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Tribunal ziet er goed uit, binnenkort als ik lvl30 bereikt heb ook maar eens proberen :)

@RTG

Gisteren heb ik een tijdje gekeken naar SK Wickd. Die was op een gegeven moment met 4 SK-maatjes aan het spelen en dat was wel erg interessant. Zo kon je wat leren over tactieken en hoe ze weten wat er gebeurt elders op de map enzo. Wickd zelf legt nooit wat uit, maar interessant om te zien is het wel. Ze werden overigens wel keihard ingemaakt :P
Roku is de leukste streamer imho, jammer dat hij niet vaak streamt, en die game van wickd heb ik geloof ik ook gezien ^^, dat was een match tegen het team van Linak en YelloWstaR. Dus dat was het volle SK team, LimeLight heeft alleen nog geen SK voor zn naam staan.

Bob is een held btw, kerel geeft uitleg, is grappig en zal echt nooit van zn leven ragen op wie dan ook. Gewoon een goed voorbeeld voor de community.

[ Voor 3% gewijzigd door Intruder op 19-05-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Ik kijk wel eens naar wetdream (Fnatic <3)
Soms hoor je dan nog eens wat Nederlands talig erdoorheen dus je kan altijd volgen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DivineNL schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:19:
Ik kijk wel eens naar wetdream (Fnatic <3)
Soms hoor je dan nog eens wat Nederlands talig erdoorheen dus je kan altijd volgen :p
Laten we het nog steeds op vlaams houden dan he! xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:21:
[...]

Laten we het nog steeds op vlaams houden dan he! xD
Nope, soms ook gewoon nederlands. (heb het niet alleen over wetdream maar ook de voice chat die je hoort :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

@RTG

Bob is inderdaad ook aardig om te kijken en zo ook wel meerdere (hoewel niet al te veel). Je ziet jammer genoeg veel van die Hotshot types die leuk zijn om te kijken maar dan inderdaad een wat te hoge pet van zichzelf ophebben, gaan zeuren of trollen. Vaak ook geen/slecht (qualiteit) geluid/commentaar/muziek, of zitten ze op ventrillo met 20man die er doorheen blaten. :+
Roku steekt er wat mij betreft iets bovenuit vanwege zijn overwegend positievere instelling en samenspel/winnen lijkt hij wat meer om te geven dan de meeste andere high-elo streamers.
Intruder schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:14:
Roku is de leukste streamer imho, jammer dat hij niet vaak streamt,
Was ivm zijn studie; vorige week is hij afgestudeerd en toen heeft hij donderdag 12 uur achter elkaar gestreamt. Hij zal denk ik nu dan ook weer wat meer gaan streamen, vandaar dat ik het vermeld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Btw laatst nog wel een leuke stream gevonden, die van Terroronyou. Opzig wel een goede speler met leuk commentaar, en iemand die niet super veel viewers heeft, dus gewoon veel met de mensen vieuwer communiceerd. Hij vind zichzelf ook niet zo ontzettend goed, gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Candy panda zie ik de laatste tijd ook wat meer tevoorschijn komen dan eerst (of ik lette eerst niet zoveel op die naam, lol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Intruder schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:29:
Btw laatst nog wel een leuke stream gevonden, die van Terroronyou. Opzig wel een goede speler met leuk commentaar, en iemand die niet super veel viewers heeft, dus gewoon veel met de mensen vieuwer communiceerd. Hij vind zichzelf ook niet zo ontzettend goed, gelukkig.
Heh, grappig dat ik z'n naam hier nu tegenkom, zag z'n stream laatst ook. Ik heb met deze gast nog semi een tijdje in een clan gezeten en hij kan behoorlijk gaan lopen zeiken als de dingen niet echt goed gaan want hij wist het vaak beter, dus schijn bedriegt ;) (wel binnen het team dus). Het is een hele goede speler (ver boven mijn niveau), maar hij was wel mede de reden dat we uit elkaar zijn gegaan (hoewel ik tegen die tijd toch meer een backup speler was dus mij maakte het niet veel uit).

Niet dat z'n stream niet goed kan zijn natuurlijk, het is voor de rest best een toffe gast. :)

[ Voor 5% gewijzigd door RTG op 19-05-2011 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Gewoon naar Athene kijken.

Alleen maar Ryze en Nunu en de hele tijd: I pwn you noob! You cant own me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Awaken1 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:10:

Ja. De Athene drinking game.
Everytime he says "Pwn some noobs motherfucker" take a shot.

Gegarandeerde alcoholvergiftiging in een enkel potje :D

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Awaken1 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:10:

Wat een mongool is die gozer. Totaal niet grappig (al denkt ie zelf van wel), geen skills en een compleet team om hem heen om hem te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Vicarious schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:25:
[...]

Wat een mongool is die gozer. Totaal niet grappig (al denkt ie zelf van wel), geen skills en een compleet team om hem heen om hem te helpen.
Ik vind hem vet want hij trollt iedereen.

Zou het cool vinden als hij ook echt een toprating kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Als hij iedereen trollt mag hij wel op gaan passen, nu de Tribunal geactiveerd is. Als veel mensen zich eraan storen en hem reporten, kan hij zomaar daarvoor terechtkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Cloud schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:28:
Als hij iedereen trollt mag hij wel op gaan passen, nu de Tribunal geactiveerd is. Als veel mensen zich eraan storen en hem reporten, kan hij zomaar daarvoor terechtkomen.
Hij doet het vooral op zijn stream, dus de rest merkt er denk ik niet gek veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Cloud schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:28:
Zowiezo is trollen toegestaan, tenzij het een onspeelbare situatie creeert.
En dat doet hij niet.

Heb de Summoner Code goed doorgelezen vanmorgen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Awaken1 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:37:
[...]

Zowiezo is trollen toegestaan, tenzij het een onspeelbare situatie creeert.
En dat doet hij niet.

Heb de Summoner Code goed doorgelezen vanmorgen;)
Slecht spelen is ook toegestaan maar dat helpt ook niet. Waar in de Summoners Code zie je eigenlijk dat het echt is toegestaan? Sowieso wordt in mijn beleving 90% van de games uiteindelijk beslist door frictie binnen 1 van de teams, dus je bent niet echt handig bezig als je bewust gaat lopen eikelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

RTG schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:00:
[...]

Slecht spelen is ook toegestaan maar dat helpt ook niet. Waar in de Summoners Code zie je eigenlijk dat het echt is toegestaan? Sowieso wordt in mijn beleving 90% van de games uiteindelijk beslist door frictie binnen 1 van de teams, dus je bent niet echt handig bezig als je bewust gaat lopen eikelen.
Het staat niet dat het niet is toegestaan dus is het toegestaan.
Wat niet toegestaan is, is het creeëren van een onspeelbare situatie.
Dus als je de hele tijd met een nunu rondloopt en vaak boom headshot roept in chat is dit trollen, maar niet storend. Tenzij je spamt maar dat is weer een andere zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spammen -> Is ook geen onspeelbare situatie. Het is alleen irritant xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Ligt er aan wat er gespamd wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:25:
Spammen -> Is ook geen onspeelbare situatie. Het is alleen irritant xd
Maar het staat wel in de summoner code dat dit niet toegestaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zelf nog geen 30 dus kan tribunal niet echt testen, maar als ik me goed herinner stond er bij de voorwaarden dat je kan deelnemen als je geen enkele ban hebt door te leaven.

Nu heb ik er wel zo eentje die ik in het begin opgelopen heb toen ik het game voor het eerst speelde en niet wist dat er dergelijke gevolgen waren. No tribunal for me then ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Awaken1 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:17:
[...]
Het staat niet dat het niet is toegestaan dus is het toegestaan.
Wat niet toegestaan is, is het creeëren van een onspeelbare situatie.
Dus als je de hele tijd met een nunu rondloopt en vaak boom headshot roept in chat is dit trollen, maar niet storend. Tenzij je spamt maar dat is weer een andere zaak.
"Ze zeggen niet dat het niet mag!" ...op die manier kan ik er nog wel een paar verzinnen :') . Dat je niet voor een onspeelbare situatie moet zorgen lijkt me nogal wiedes, daar zou je geen regeltjes voor nodig moeten hebben.
En jouw voorbeeld noem ik nou niet bepaald trollen, maar gewoon achterlijk gedrag. Wat in mijn optiek trollen is hebben anderen bijna altijd wel last van en dan krijg je al snel te maken met "Enjoy Yourself, but not at Anyone Else’s Expense".

Maar goed, gewoon wat trollen stelt nog niet veel voor in vergelijking met de zaken die ik in The Tribunal heb zien lastkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Hmm, ik heb ooit 1 leave gehad doordat de stroom thuis uit viel (onweer LOL) maar nooit een ban ofzo gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Littleburst
  • Laatst online: 17-09 16:24
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:46:
Ben zelf nog geen 30 dus kan tribunal niet echt testen, maar als ik me goed herinner stond er bij de voorwaarden dat je kan deelnemen als je geen enkele ban hebt door te leaven.

Nu heb ik er wel zo eentje die ik in het begin opgelopen heb toen ik het game voor het eerst speelde en niet wist dat er dergelijke gevolgen waren. No tribunal for me then ?
In mijn eerste 5 games moest ik 2x leaven. De duur van de potjes enigsinds onderschat + RL calling. Heb een ban van 1 dag gehad, maar net wel kunnen stemmen in Tribunal. Dus no worries denk ik.

Ik vind het ook een goed systeem. Al vind ik wel dat namen niet zichtbaar hoeven te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3
  • Laatst online: 24-09 08:23
Ik heb 30 leaves.. allemaal rond lvl 10 ofzo gedaan omdat ik ook gewoon games startte terwijl ik wist dat ik ze niet af kon maken :P laatste 20 lvls geen enkele leave meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
basketnoobj3 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:17:
Ik heb 30 leaves.. allemaal rond lvl 10 ofzo gedaan omdat ik ook gewoon games startte terwijl ik wist dat ik ze niet af kon maken :P laatste 20 lvls geen enkele leave meer gehad.
30?!?! xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3
ja xD ik begon op US en ik maakte toen een soort van troll account aan op EU, xD ik dacht ik ga toch niet nog een account lvlen tot lvl 30, wel dus :P speel nu alleen nog maar EU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Wow, niet om het een of ander, maar ik heb inmiddels een game of 1800 gespeeld (normal, ranked, co-op VS AI en pratice games) en heb maar 4 leaves. Alleen maar door stroom/internet storingen. Ik vind het wel jammer, want in principe heb ik anders een leaver vrije account :(

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3
Nazanir schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:30:
Wow, niet om het een of ander, maar ik heb inmiddels een game of 1800 gespeeld (normal, ranked, co-op VS AI en pratice games) en heb maar 4 leaves. Alleen maar door stroom/internet storingen. Ik vind het wel jammer, want in principe heb ik anders een leaver vrije account :(
als je maar 4 leaves hebt dan zie je dat toch niet bij je naam staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-09 10:03

Thrilseeka

Woef Woef.

basketnoobj3 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:33:
[...]

als je maar 4 leaves hebt dan zie je dat toch niet bij je naam staan?
ik zit al op 31 leaves geloof ik 2 ervan zijn omdat me pc crashde en de andere 29 omdat me vader het leuk vind om te treiteren

There is no sadder sight than a young pessimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WDF schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:35:
[...]

ik zit al op 31 leaves geloof ik 2 ervan zijn omdat me pc crashde en de andere 29 omdat me vader het leuk vind om te treiteren
terug treiteren is de boodschap.

doe hetzelfde met de tv als hij voetbal/het nieuws bekijkt ! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-09 10:03

Thrilseeka

Woef Woef.

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:37:
[...]

terug treiteren is de boodschap.

doe hetzelfde met de tv als hij voetbal/het nieuws bekijkt ! 8)
uit huis gegaan en mn eigen router meegenomen etc. HF with no internet :P >:)

There is no sadder sight than a young pessimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

WDF schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:40:
[...]

uit huis gegaan en mn eigen router meegenomen etc. HF with no internet :P >:)
Het is jammer dat er geen +1 knop is ^^

En ontopic:
Ik hoop ook dat mijn account op 0 leaves blijft. Ik heb namelijk zo'n grote pest hekel aan leavers dat ik daar niet geassocieerd mee wil worden. Vanavond maar hopen dat ik beter kan worden met Jarvan, ik vind het stiekem wel een toffe champ. Misschien wat Janna proberen.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Vandaag verveelde ik me -.-"

Dus ik ging maar AP Shaco :D

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/27sF

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3
Jeffroiscool schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:16:
Vandaag verveelde ik me -.-"

Dus ik ging maar AP Shaco :D

[afbeelding]
netjes ! alleen wat is er trollen aan AP shaco? ik zie ze dagelijks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
basketnoobj3 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:30:
[...]

netjes ! alleen wat is er trollen aan AP shaco? ik zie ze dagelijks :P
Het is gewoon niet viable, je moet n00bs tegen je hebben om er mee te kunnen ownen :D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3
Jeffroiscool schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:32:
[...]

Het is gewoon niet viable, je moet n00bs tegen je hebben om er mee te kunnen ownen :D
nou ik zie de laatste tijd meer AP/hybrid shaco's dan AD :P en dat is op 1530 rating. vroeger was AD shaco godlike toen ik nog op US speelde was hij echt OP, een keer 40 kills in 1 match gehaald, was overigens wel op low lvl :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Haha nee.

AP Shaco is MEER dan viable, Vman7 of V7man (weet even niet zeker) heeft 2k ELO op US en speelt AP Shaco. AP Shaco is alleen heel lastig te spelen, moet het onzettend hebben van goede early game om late game mee te kunnen. Maar hij is echt een beest late game. Belangrijke items zijn DFG en Lichbane.

Edit: @forn:

Al over nagedacht dan 1250 dus 1200-1300 het ELO is waar je thuishoort? Begrijp me niet verkeerd dit is geen flame ofzo, maar rond de 1300 is gewoon een heel gemiddeld ELO, niet goed, niet slecht.

[ Voor 25% gewijzigd door Nazanir op 19-05-2011 17:58 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik moet toch even weer gaan klagen. Ik doe het met Rumble echt (bijna elk potje goed. Maar toch blijf ik rond de 1250 hangen..

dit zijn mijn stats met Rumble:

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/photo/my-images/19/elohelliserzeker.jpg/

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Tsjah dat zuigt kerel. Enig idee waar het misgaat? Verliezen jullie de teamfights? Verkeerde teamsamenstelling misschien? Want Rumble doet natuurlijk wel veel damage, maar heeft niet echt CC of iets dergelijks. In een goed premade team (zoals GoT team 1) kan dat geen kwaad, want dan heeft de rest voldoende CC en heb je gewoon een goede teamsamenstelling, maar in soloq kan dat er nog wel eens aan ontbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Vicarious schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:15:
Tsjah dat zuigt kerel. Enig idee waar het misgaat? Verliezen jullie de teamfights? Verkeerde teamsamenstelling misschien? Want Rumble doet natuurlijk wel veel damage, maar heeft niet echt CC of iets dergelijks. In een goed premade team (zoals GoT team 1) kan dat geen kwaad, want dan heeft de rest voldoende CC en heb je gewoon een goede teamsamenstelling, maar in soloq kan dat er nog wel eens aan ontbreken.
Ja, ik weet het echt niet. Denk dat ik vaak oprecht pech heb met medespelers. Ligt soms ook aan mij hoor, dan weet ik gewoon dat ik het beter had kunnen doen, maar baal er altijd wel van.

Op een totaal ander nieuws. Ik zag dat Annie een revamp krijgt. Ben erg benieuwd, samen met Poppy en Rumble mijn favoriete champ. Ze gaan nu meer de nadruk leggen op Tibbers als die gesummoned is. Ook gaan de AP ratios omhoog wat betekend dat de lategame een stuk beter word. Was ook wel nodig. Op level 6 kon je iedereen neer krijgen, daarna alleen als je redelijk wat farm had. Dit zijn de veranderingen:

Disintegrate
Ability power ratio increased to .7 from .6
Damage reduced to 80/125/170/215/260 from 90/130/170/215/260
Incinerate
Ability power ratio increased to .8 from .6
Damage reduced to 85/135/185/235/285 from 85/145/205/265/325
Mana cost reduced to 80/95/110/125/140 from 80/100/120/140/160
Summon: Tibbers
No longer gives experience on death
gold bounty increased to 50 from 15
Now gains health per rank: 1200/1600/2000
Now gains armor per rank: 30/50/70
Now gains magic resist per rank: 25/45/65
Lowered the duration to 45 seconds from 60 seconds
Area-of-effect burn damage is now 35 at all ranks from 40/60/80, but now has a 0.2 ability power ratio

Wat vinden jullie ervan?

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat hij aardig de spijker op zijn kop slaat en hard ook d-;

Afbeeldingslocatie: http://v.cdn.cad-comic.com/comics/cad-20110520-ae447.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De revamp van annie doet me denken aan de fiddle remake.

Beetje de basedamage nerfen maar alles beter laten scalen met AP. Denk wel dat het een goede aanpassing is, maar dat wil zeggen dat die annie bot in AI games nog meer gaat heersen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 07:55:
De revamp van annie doet me denken aan de fiddle remake.

Beetje de basedamage nerfen maar alles beter laten scalen met AP. Denk wel dat het een goede aanpassing is, maar dat wil zeggen dat die annie bot in AI games nog meer gaat heersen :)
Die is zo makkelijker te counteren dat het niet leuk meer is :D Daar moet je (zeker als lvl30 met full runes) toch geen moeite mee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
On a side note: GoT team 1 heeft ook de derde ronde gewonnen, dus we zitten al bij de beste 64! Nog ff vier rondjes winnen en dan mogen we de championship fase in :+

@Forn: maar met poppy en annie haal je wel goede stats (~60% win). Misschien brengen die iets meer in de teamfights om je team te helpen?

[ Voor 29% gewijzigd door Vicarious op 20-05-2011 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Netjes, volgende tegenstander = ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 08:32:
[...]

Die is zo makkelijker te counteren dat het niet leuk meer is :D Daar moet je (zeker als lvl30 met full runes) toch geen moeite mee hebben?
Als ik niet veel tijd heb, speel ik soms potje tegen bots intermediate. Als er dan een kneusje op mid tegen annie staat, kan ze soms op latere levels gestoord hard ownen.

De t-shirt werd voor een reden gemaakt ! ;)

http://media.tumblr.com/tumblr_lj9p1l2Eug1qg9ilw.png

Proficiat aan Team 1. Gogo get em.
Pagina: 1 ... 10 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.