PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
(Scrollwheel)
Dat voorkomt de "mastery-bug"
sudo apt-get rekt
Verwijderd
Gisteren toevallig eens geprobeerd en me gebasseerd op : http://www.solomid.net/guides.php?g=922DivineNL schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:20:
Nice, Jarvan
Kan ik em eindelijk proberen, iemand mss een geweldige tip voor jarvan?
Vond het een degelijke guide.
Trouwens, betreffende de runes discussie. Ik heb hier een heel mooie topic voor gevonden voor beginners (als mezelf) om je al een eind op weg te helpen :
http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=117566
Andere handige guides voor beginners gegroepeerd :
http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=583
Hopelijk geen repost, heb ze alvast niet in starter post gevonden. Sommige guides kunnen wel outdated zijn gezien ze daar al eventjes staan.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 13:55 ]
Dat is bijna teveel van het goede Je zult toch voor veel champions dezelfde mastery setup gebruiken; een combinatie van 21, 9 en 0. Zelfde geldt voor de runepages, al kun je daar wat meer variaties in aanbrengen.
Maar als ze het toevoegen dan zou het wel ideaal zijn ja, nooit meer last minute stressen qua runes/masteries/spells; altijd al je champions klaar hebben staan voor actie. Hoe dan ook, masterypages lijkt me nog wel het eerste wat ze toe mogen voegen, dat zou al heel veel schelen.
Dat heb ik ook zojuist ontdekt omdat ik in een stream zat dat iemand in een keer een mastery van 0 naar 4 zette. Maar wat bedoel je met de 'mastery bug'?MazeMouse schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:50:
Geen idee of de mensen het al weten van hun masteries maar je kunt ze ook "scrollen" ipv klikken
(Scrollwheel)
Dat voorkomt de "mastery-bug"
Jep, gewoon je muiswiel een spin geven naar bovenDivineNL schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:02:
[...]
Ik zag dit laatst geloof ik ook bij de stream van batsaap (of iemand anders van tweakers) Ik zei: Wdf die doet dat in 1x en mij werd toen verteld dat het zo leek door zijn stream, maar het kan dus echt in 1x
[ Voor 17% gewijzigd door Cloud op 18-05-2011 14:03 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ik zag dit laatst geloof ik ook bij de stream van batsaap (of iemand anders van tweakers) Ik zei: Wdf die doet dat in 1x en mij werd toen verteld dat het zo leek door zijn stream, maar het kan dus echt in 1xCloud schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:00:
@Dreanor
Dat is bijna teveel van het goede Je zult toch voor veel champions dezelfde mastery setup gebruiken; een combinatie van 21, 9 en 0. Zelfde geldt voor de runepages, al kun je daar wat meer variaties in aanbrengen.
Maar als ze het toevoegen dan zou het wel ideaal zijn ja, nooit meer last minute stressen qua runes/masteries/spells; altijd al je champions klaar hebben staan voor actie. Hoe dan ook, masterypages lijkt me nog wel het eerste wat ze toe mogen voegen, dat zou al heel veel schelen.
[...]
Dat heb ik ook zojuist ontdekt omdat ik in een stream zat dat iemand in een keer een mastery van 0 naar 4 zette. Maar wat bedoel je met de 'mastery bug'?
Mastery bug heb ik op stream gezien van "klikkers". Als je namelijk te snel dubbelklikt slaat je mastery-scherm vast en moet je het spel beginnen zonder masteries.Cloud schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:00:
[...]
Dat heb ik ook zojuist ontdekt omdat ik in een stream zat dat iemand in een keer een mastery van 0 naar 4 zette. Maar wat bedoel je met de 'mastery bug'?
[...]
sudo apt-get rekt
Verwijderd
natuurlijk als iemand je voor is, is het wat minder
maar Dreanor zn idee is helemaal niet slecht, een set masteries koppelen aan een set runes zou wel handig zijn
Dat doe ik op zich ook altijd wel, maar je weet nooit wat er gebeurt. Zeker in solo-queue wil het wel eens tegenvallen met de party compositie, dan is het handig om snel te kunnen switchen. Om nog maar te zwijgen over Ranked waar de kans vrij groot is dat je niet de champion kan spelen die je wilt. Ook al kan ik nog geen Ranked spelen, ik probeer nu al zo onafhankelijk mogelijk te werken. Dus zoveel mogelijk champions spelen en drie algemene rune pages die voor veel champions geschikt zijn. Voor de masteries gebruik ik op dit moment AutoLol, maar eigenlijk zou dat niet nodig moeten zijn. De client zelf zou zoiets gewoon voor je moeten kunnen doenVerwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:15:
je kan ook je masteries en runes goedzetten naar gelang je met welke char je wilt spelen voor je begint
natuurlijk als iemand je voor is, is het wat minder
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Deze build volgen, zwaar op. Speel jarvan als een van mn mains. http://www.solomid.net/guides.php?g=922DivineNL schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:20:
Nice, Jarvan
Kan ik em eindelijk proberen, iemand mss een geweldige tip voor jarvan?
-
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
mordekaas, leuke naam XDDreanor schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:12:
Het grootste nadeel vind ik dat, als je normaal bijvoorbeeld altijd Mordekaas speelt en iemand is je ineens voor. Dan wil ik te vaak nog vergeten mijn runes en of masteries te veranderen.
Verwijderd
executioners calling vs dr mundo
zijn er nog items die een bepaalde char kunnen nerfen?
Verwijderd
Quicksilver sashe vooral voor malzahar en warwick. Maar tegen andere champs die hun stun hard nodig hebben ook goed.Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:50:
sword of the divine vs jax (no dodge)
executioners calling vs dr mundo
zijn er nog items die een bepaalde char kunnen nerfen?
Frozen heart voor elke autoattacker van de tegenstander.
Kijken het vijandige teamcompositie, bedenk welke items je qua core nodig hebt, maar denk ook zeker aan survival items. Het is leuk dat je als een Akali gigantisch veel damage kan doen, maar daar heb je geen drol aan als je sneller neergaat dan een dronken cheerleader op haar gala. Maar wees ook niet dom. koop geen Thornmail als het vijandige team 3 casters, 1 support en 1 tank heeft.
QSS is echt een ondergewadeerd item, hij countered heel veel champs, en een QSS + BV betekend dat je een heel eind CC imuum kan worden, extra HP hebt en genoeg MR. Meestal is voor carries ook MR belangrijker, omdat zij vaak doelwit nummer 1 zijn tijdens ganks/teamfights en veel stuns/slows bewaart worden voor de carry, en deze zijn in 95% van alle gevallen magical damage.
-
Verwijderd
Toch maar gewacht en gehoopt, blijkt dat ik uit de 40 champs die ik heb weer corki krijg
Edit: Oh de game wilde niet starten, denk dat ik mijn 20 elo kwijt ben voor een dodge, of dat hij gestart is met mij nu in de que 20 minuten lang
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 21:09 ]
Voor Team 1:
Official set time of: Friday, May 20th at 9:30 PM BST
Dus 10:30 Lokale tijd, weer door admin ingesteld vreemd genoeg

Website is op dit moment down gehaald vanwege maintenance eraan
Surfin' paradise!
Verwijderd
Heb hem gisteren gehaald ook die skin. Vind hem wel mooi, net als die jaximus ^^NibborSneffets schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 00:28:
Pff, ik hoor niemand over de nieuwe Rammus skin, maar die vind ik toch ff awesomeRammus was de eerste character die ik gekocht heb (+ Beta Skin op US) en is maanden mijn main geweest. Toen werd hij ineens FotM en door iedereen gebant en toen ben ik er maar van af gestapt, maar niks houdt me nu nog tegen
Ik ging gister voor het eerst ranked spelen.
Ik had genoeg tijd vrij gemaakt (ruim een uur) en ben dus voor het eerst in het diepe gesprongen.
Bij de champion select ging het goed, veel communicatie en de Bans gingen goed.
Toen de picks..
Ik had al eeuwen aangegeven dat ik ww zou junglen, pakt degene voor mij ww en instalocked.
Iedereen zoiets van wtf? En vragen of hij dan gaat junglen.
Maar degene zegt niks meer en heeft ook geen smite genomen dus ik de laatste seconden toch maar olaf gepakt.
De game begint en alles gaat goed, ik kan blue makkelijk pakken en wil net met de eerste gank op bot beginnen tot meneer ww eindelijk begin te praten.
"Olaf noob come to lane"
ik: "I'm ganking bot now, play defensive."
"Noob you lane top, why you bot?"
Teammate: "he is jungling."
Dus begint ww zijn turret te pingen en blijft dit voor ongeveer 3 minuten mee doorgaan.
Daarna dreigt hij afk te gaan als ik niet kom.
Dus uiteindelijk ben ik naar top gegaan om er vanaf te zijn. Wel gewonnen maar niet door die ww.
De game daarna duurde 20 min. omdat mijn team gigantisch aan het feeden was.
Maar wat is er mis met ranked? Op normals snappen mensen al vanaf level 15 wat junglen is.
En vanaf level 25 zie ik in elke game wel een of twee junglers zitten.
Hoe kan deze ww dan niet weten wat een jungler is?
En waarom is iedereen zo slecht in Ranked?
Ik merk dat iedereen veel slechter speelt in ranked dan in normal.
Ik ben xin atm aan het mainen en vind het nog steeds heerlijk om mid te gaan met xin. Heb nog maar 1x verloren en dat was van een fiddlesticks, wat ik overigens niet verwacht had. Maar malzahar waar ik wel verwacht had van te verliezen heb ik meerdere keren gepakt. Ook champs als morde, vayne en morgana die ik redelijk vaak tegen kom in mid heb ik geen 1x van verloren.
Wat ik dan wel grappig vind is dat er tegewoordig ook best vaak een andere xin tegen mij zit die in de lane was. En als ik mid dan zo hard aan het ownen ben dan komt er soms een xin van lane naar mid(dus is die underleveled) dan kill ik die ook 2x en dan beginnen die gasten: You fed xin! tegen die andere xin. Dat vind ik dan wel altijd grappig want hun zette een underleveled xin tegen een andere xin
Maar ik ben nog unranked?DivineNL schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 08:47:
1 woord: ELO
Ik ben xin atm aan het mainen en vind het nog steeds heerlijk om mid te gaan met xin. Heb nog maar 1x verloren en dat was van een fiddlesticks, wat ik overigens niet verwacht had. Maar malzahar waar ik wel verwacht had van te verliezen heb ik meerdere keren gepakt. Ook champs als morde, vayne en morgana die ik redelijk vaak tegen kom in mid heb ik geen 1x van verloren.
Wat ik dan wel grappig vind is dat er tegewoordig ook best vaak een andere xin tegen mij zit die in de lane was. En als ik mid dan zo hard aan het ownen ben dan komt er soms een xin van lane naar mid(dus is die underleveled) dan kill ik die ook 2x en dan beginnen die gasten: You fed xin! tegen die andere xin. Dat vind ik dan wel altijd grappig want hun zette een underleveled xin tegen een andere xin
Hoe gaat dat dan precies?
Hoe bouw jij xin?DivineNL schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 08:47:
1 woord: ELO
Ik speel de laatste tijd ook xin alleen ben nog steeds verschillende builds aan het proberen
Als je elo boven de 1250 komt, dan zul kun je je elo hoe dan ook zien (je begint met 1200 en de eerste 10 games die je speelt win/verlies je ongeveer 48 per game)Awaken1 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 08:49:
[...]
Maar ik ben nog unranked?
Hoe gaat dat dan precies?
Na 10 games gespeeld te hebben in bijvoorbeeld solo queue of premade 5 v 5, kun je hoe dan ook je ranking zien (ook al is deze onder de 1250) echter, andere mensen kunnen hem pas zien als ie boven de 1250 komt.
Mja je eerste 10 ranked games zijn dus het belangrijkste. Na 10 games win/verlies je nog maar 24, en daarna na ongeveer 50 is dit nog maar 12.
Stel je verliest dus je eerste 10, dan moet je de 20 games erna winnen om weer terug te zijn. \
Ik ben zelf gestopt met veel ranked spelen (elo word toch in season 2 waarschijnlijk gereset)
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Niet... als je level 30 bent kun je gewoon inloggen en meedoen.SaphuA schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:02:
Iemand enig idee hoe of waar je je kan inschrijven voor tribunal? (EU)
http://eu.leagueoflegends.com/tribunal
Thanks. Wat een geweldig systeemRTG schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:05:
[...]
Niet... als je level 30 bent kun je gewoon inloggen en meedoen.
http://eu.leagueoflegends.com/tribunal
[ Voor 130% gewijzigd door SaphuA op 19-05-2011 09:37 ]
Ik begin altijd (echt altijd met xinmaikelbeerkens schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 08:49:
[...]
Hoe bouw jij xin?
Ik speel de laatste tijd ook xin alleen ben nog steeds verschillende builds aan het proberen
Dan ga ik mid en speel ik tot level 3 nog een beetje voorzichtig als er een ranged champ tegen over me staat.
Dan ga ik meestal voor mijn gewone boots en als het wat minder gaat doe ik ook als eerst mijn boots helemaal uitbouwen naar wat betere boots.
Daarna ga ik altijd voor mijn ghostblade. (eerst brutalizer dan het andere), daarna ga ik voor wrigles lantarn (die bouw je uit vanuit de cloth armor die je in het begin kocht)
Daarna ga ik zelf vaak voor de black cleaver en soms nog voor de bloodthirster. Daarna kun je misschien nog voor een defensive item gaan. (Zie enemy team)
Skills doe ik op deze manier:
E+W+Q (vanaf hier kun je de tegenstander in mid al ownen) dan zoveel mogelijk E en R wanneer het kan, dan doe ik meestal W kiezen wanneer het kan en dan pas Q.
Deze guide kun je ook nog gebruiken:
http://www.solomid.net/guides.php?g=1016
volgens deze doe ik ook mijn masteries + runes.
Idd, heb mijn 3 reports voor vandaag al gedaan. Had een nunu die na 25 minuuten 0/22/2 stond en level 6 was
Erg leuk om zo te doen en ik hoop dat alle flamers/intentional feeders zo aangepakt worden en of kappen met het spel of gewoon normaal mee kunnen doen.
Daarna nog een game met Jarvan. Dit keer besloten om een wat meer defensive item build te maken. Dat schild met aoe slow en daarna banshee. We zaten tegen 4 melee dus ook een ninja tabi gemaakt na de shield of gold. En dat speelde best wel goed. Z'n ult is om te janken, maar R, Q, W en flink slaan werkt best goed, en gaan ze dan rennen gebruik ik wel R, en daarna me slow shield
Die game ook verloren, maar ik stond wel positief met een boel assists in de process.
Game 3 van de avond had al 4 melee's in mijn team toen ik kon kiezen, dus maar miss fortune, 20/8/10, game gewonnen en toch mijn 150 bonus of the day. Ik heb haar AD opgebouwd, ipv attackspeed. En dat werkte best goed. Vooral toen ik daarna nog wat meer attackspeed ging maken. En de Tristana van hun team vond me niet aardig denk ik..
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Hmm, nu ik bij mijn derde case ben begin ik toch te twijfelen. Als je iemand ziet schelden of dreigen dat hij afk gaat ben je snel geneigd punish te drukken, maar is dat wel terecht?
Je ziet alleen de extreme gevallen van een speler. Dat hij daarvoor 10 of 20 normale potjes gespeeld heeft is niet te zien met dit systeem. Als hij vervolgens een ranked game en 45 minuten verliest door een complete noob, wat frustrerend is, snap ik dat het best voorkomt dat iemand gaat schelden (het blijft immers een online game). Natuurlijk moet zoiets ook niet getolereerd worden, maar naar mijn mening zijn dit niet de mensen die het spel in zijn algemeen verprutsen.
De mensen die het spel (naar mijn idee) wel verprutsen zijn de mensen die instalocken, flamen omdat ze perse mid willen, vervolgens kei hard geowned worden, de jungler de schuld geven omdat die niet komt ganken en dan afk gaan.
Het verschil tussen deze twee gevallen zal echter veel mensen ontgaan. Ik vermoed dan ook dat zo'n beetje iedereen direct op punish drukt zodra ze een scheldwoord voorbij zien komen. Dat is natuurlijk weer goed voor de login queue, maar niet echt terecht vind ik
Edit: Gewoon uit interesse. Hoe weet je wanneer je hoeveel IP krijgt hiervoor? Ben wel benieuwd wat de reward nou eigenlijk is.
[ Voor 30% gewijzigd door SaphuA op 19-05-2011 09:56 ]
Verwijderd
@SaphuA, ik heb ook een case geallowed omdat die speler niet te gene was die het ragen begon, en gewoon een normale score had. Er staat ook gewoon bij de FAQ, wanneer je die pass button mag gebruiken.
Natuurlijk heb je wel gelijk en hebben mensen gewoon van die slechte potjes, maar ik kijk ook naar andere games van die speler (functie zit er ook in) en als hij daar wel hard probeerd zul je niet snel een report naar je kop krijgen.
Ik speelde gister met Blitzcrank een potje, lanend met ook een xin volgens mij, ik ging in de lanefase 2 keer dood, begint die xin ook tegen mij van Noob, uninstall the game pls etc., ik stond toen op 0-2-1 hij op 1-3-0...
Ik heb daar niet op gereageerd, en hij ging steeds meer dood in dat potje tot hij uiteindelijk ragequitte, dus ik in teamchat, I guess he is uninstalling the game now
[ Voor 11% gewijzigd door Vicarious op 19-05-2011 10:16 ]
Vicariously I live while the whole world dies
Ja erg leuk, vooral als het polen of tsjechen zijn ofzo...DivineNL schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:10:
Whahhaha dat is wel grappig. Het vervelende met dat soort dingen kan zijn is wanneer je solo que gaat en je komt bij een groepje van 4...
Obviouse pass dus? Ik zou dit zelfs hebben kunnen zeggen, maar dat heeft niks te maken met flamen ofzo. Maar eerder met het proberen aan te sturen van je team. Vaak zijn dit 4 man premades die afspreken om die ene persoon te reporten. Als er ook nog een aantal enemy votes tussen zitten is er vaak wat anders aan de hand.Vicarious schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:16:
Net een case over een Rammus gedaan die ik moeilijk vond. Hij is 4x gereport door zijn team voor offensive language, maar ik heb vrijwel geen enkel scheldwoord van hem gezien. Ook zijn score was vrij behoorlijk, het enige dat opviel is dat hij continue PUSH PUSH PUSH aan het roepen was. Ik heb hem dus maar gepardond, maar het is wel gek dat hij 4x gereport is...
Net 3 easy cases:
2 met leavers die in meer dan 5 games report waren.
En 1 spammer/flamer die maar bleef ragen en spammen en in 6 games gereport was.
Heel mooi om te zien.
Kom maar IPtjes;)
Die praten dan vaak alleen in hun eigen taal waardoor je je helemaal alleen voelt
Maar als iemand na 30 minuuten game nog level 6 is, is het dus een leave (of een dc) daarna kijk ik naar de chat, om te kijken of er iets gezegd is wat naar een leave lijd. of misschien een score van 0/6 ofzo, dan zijn obviouse leaves. Als dit niet het geval is dan zal ik de case gewoon skippen (of een paar andere games van hem bekijken). Als het niet overduidelijk is dat de gene fout zit dan zal ik hem niet reporten.
Heb zojuist ook m'n drie cases gedaan. Dacht dat ik 't af en toe erg had in m'n games, maar die drie cases hadden dus allemaal meerdere reports over 9 - 12 games, en zaten echt vanaf minuut één te flamen (en nog meestal op 't eigen team). Voelde me wel een beetje zo:Intruder schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:25:
[...]
Idd, heb mijn 3 reports voor vandaag al gedaan. Had een nunu die na 25 minuuten 0/22/2 stond en level 6 was. En nog een paar assholes die meteen vanaf de 1e minuut begonnen te flamen.
Erg leuk om zo te doen en ik hoop dat alle flamers/intentional feeders zo aangepakt worden en of kappen met het spel of gewoon normaal mee kunnen doen.

Surfin' paradise!
Sidenote:
Roku (zie OP) is weer aan het streamen deze dagen (na lange tijd afwezig) en zoals voorheen weer even vermakelijk. Geeft vaker uitleg over wat/waarom op de situatie, genoeg humor en speelt op redelijk hoge elo; aanrader!
@RTG
Roku heb ik nog niet gezien maar ik kijk tegenwoordig graag naar Guardsman Bob. HotshotGG is leuk maar hij vindt zichzelf iets te goed.. *kuch*. Bob geeft ook vaak wat inhoudelijke uitleg over wat hij aan het doen is, waarom hij denkt dat het team gaat verliezen etc. En hij scheelt voor wat betreft elo volgens mij amper iets met Hotshot of Bigfatlp.
Gisteren heb ik een tijdje gekeken naar SK Wickd. Die was op een gegeven moment met 4 SK-maatjes aan het spelen en dat was wel erg interessant. Zo kon je wat leren over tactieken en hoe ze weten wat er gebeurt elders op de map enzo. Wickd zelf legt nooit wat uit, maar interessant om te zien is het wel. Ze werden overigens wel keihard ingemaakt
1: Iemand die iedere game mensen voor nazis en "kindficker" uitschold
2: Iemand die continu AFK stond en heel hard stond te flamebaiten
3: Iemand die het steeds had over ouders vermoorden en mensen moesten dood, etc
GmanBobCloud schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:10:
Roku heb ik nog niet gezien maar ik kijk tegenwoordig graag naar Guardsman Bob. HotshotGG is leuk maar hij vindt zichzelf iets te goed.. *kuch*. Bob geeft ook vaak wat inhoudelijke uitleg over wat hij aan het doen is, waarom hij denkt dat het team gaat verliezen etc. En hij scheelt voor wat betreft elo volgens mij amper iets met Hotshot of Bigfatlp.

Gisteren zelfs nog met complete uitleg waarom hij nooit met Xin Zhao een extreem hoge rating gehaald heeft.
Iemand die vrij veel X-to-da-Z speelt en alle major flaws enorm hard zat af te zeiken. (en het klopt wel, XZ is enorm "alles of niets". Net als Mordekaiser. Er is gewoon niet zoiets als een "average" XZ of Morde. Of ze walsen een game helemaal weg of ze zijn kannonevoeier en maken een game effectief 4v5)
En kwa skill maakt het niet veel uit. Bob kan als hij wil ook wel de 1900+ in (heeft ie al eerder gedaan)
Maar hij speelt liever voor de entertainment van zijn viewers. EN hij gaat niet heel gestressed toch hard proberen te winnen als mensen al in pre-game chat op hem beginnen te trollen. Dan rost ie op random en "speelt een relaxed potje"
HotshotGG is leuk om te zien op het moment dat hij klassieke muziek aan heeft staan. Op de een of andere manier is hij op die momenten veel relaxter dan normaal. Sowieso scheelt het bij HSGG enorm of hij op zijn main of zijn smurf speelt. Als hij kakasoul speelt dan is hij altijd heel relaxed.
En zijn Nidalee is instawin eng
[ Voor 71% gewijzigd door MazeMouse op 19-05-2011 11:25 ]
sudo apt-get rekt
Roku is de leukste streamer imho, jammer dat hij niet vaak streamt, en die game van wickd heb ik geloof ik ook gezien ^^, dat was een match tegen het team van Linak en YelloWstaR. Dus dat was het volle SK team, LimeLight heeft alleen nog geen SK voor zn naam staan.Cloud schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:10:
Tribunal ziet er goed uit, binnenkort als ik lvl30 bereikt heb ook maar eens proberen
@RTG
Gisteren heb ik een tijdje gekeken naar SK Wickd. Die was op een gegeven moment met 4 SK-maatjes aan het spelen en dat was wel erg interessant. Zo kon je wat leren over tactieken en hoe ze weten wat er gebeurt elders op de map enzo. Wickd zelf legt nooit wat uit, maar interessant om te zien is het wel. Ze werden overigens wel keihard ingemaakt
Bob is een held btw, kerel geeft uitleg, is grappig en zal echt nooit van zn leven ragen op wie dan ook. Gewoon een goed voorbeeld voor de community.
[ Voor 3% gewijzigd door Intruder op 19-05-2011 11:19 ]

Soms hoor je dan nog eens wat Nederlands talig erdoorheen dus je kan altijd volgen
Verwijderd
Laten we het nog steeds op vlaams houden dan he! xDDivineNL schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:19:
Ik kijk wel eens naar wetdream (Fnatic)
Soms hoor je dan nog eens wat Nederlands talig erdoorheen dus je kan altijd volgen
Nope, soms ook gewoon nederlands. (heb het niet alleen over wetdream maar ook de voice chat die je hoortVerwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:21:
[...]
Laten we het nog steeds op vlaams houden dan he! xD
Bob is inderdaad ook aardig om te kijken en zo ook wel meerdere (hoewel niet al te veel). Je ziet jammer genoeg veel van die Hotshot types die leuk zijn om te kijken maar dan inderdaad een wat te hoge pet van zichzelf ophebben, gaan zeuren of trollen. Vaak ook geen/slecht (qualiteit) geluid/commentaar/muziek, of zitten ze op ventrillo met 20man die er doorheen blaten.Cloud schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:10:
@RTG
Roku steekt er wat mij betreft iets bovenuit vanwege zijn overwegend positievere instelling en samenspel/winnen lijkt hij wat meer om te geven dan de meeste andere high-elo streamers.
Was ivm zijn studie; vorige week is hij afgestudeerd en toen heeft hij donderdag 12 uur achter elkaar gestreamt. Hij zal denk ik nu dan ook weer wat meer gaan streamen, vandaar dat ik het vermeld.Intruder schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:14:
Roku is de leukste streamer imho, jammer dat hij niet vaak streamt,
Heh, grappig dat ik z'n naam hier nu tegenkom, zag z'n stream laatst ook. Ik heb met deze gast nog semi een tijdje in een clan gezeten en hij kan behoorlijk gaan lopen zeiken als de dingen niet echt goed gaan want hij wist het vaak beter, dus schijn bedriegtIntruder schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:29:
Btw laatst nog wel een leuke stream gevonden, die van Terroronyou. Opzig wel een goede speler met leuk commentaar, en iemand die niet super veel viewers heeft, dus gewoon veel met de mensen vieuwer communiceerd. Hij vind zichzelf ook niet zo ontzettend goed, gelukkig.
Niet dat z'n stream niet goed kan zijn natuurlijk, het is voor de rest best een toffe gast.
[ Voor 5% gewijzigd door RTG op 19-05-2011 11:58 ]
Alleen maar Ryze en Nunu en de hele tijd: I pwn you noob! You cant own me!
Ja. De Athene drinking game.Awaken1 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:10:
Gewoon naar Athene kijken.
Everytime he says "Pwn some noobs motherfucker" take a shot.
Gegarandeerde alcoholvergiftiging in een enkel potje
sudo apt-get rekt
Wat een mongool is die gozer. Totaal niet grappig (al denkt ie zelf van wel), geen skills en een compleet team om hem heen om hem te helpen.Awaken1 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:10:
Gewoon naar Athene kijken.
Ik vind hem vet want hij trollt iedereen.Vicarious schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:25:
[...]
Wat een mongool is die gozer. Totaal niet grappig (al denkt ie zelf van wel), geen skills en een compleet team om hem heen om hem te helpen.
Zou het cool vinden als hij ook echt een toprating kan krijgen.
Hij doet het vooral op zijn stream, dus de rest merkt er denk ik niet gek veel van.Cloud schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:28:
Als hij iedereen trollt mag hij wel op gaan passen, nu de Tribunal geactiveerd is. Als veel mensen zich eraan storen en hem reporten, kan hij zomaar daarvoor terechtkomen.
Zowiezo is trollen toegestaan, tenzij het een onspeelbare situatie creeert.Cloud schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:28:
Als hij iedereen trollt mag hij wel op gaan passen, nu de Tribunal geactiveerd is. Als veel mensen zich eraan storen en hem reporten, kan hij zomaar daarvoor terechtkomen.
En dat doet hij niet.
Heb de Summoner Code goed doorgelezen vanmorgen;)
Slecht spelen is ook toegestaan maar dat helpt ook niet. Waar in de Summoners Code zie je eigenlijk dat het echt is toegestaan? Sowieso wordt in mijn beleving 90% van de games uiteindelijk beslist door frictie binnen 1 van de teams, dus je bent niet echt handig bezig als je bewust gaat lopen eikelen.Awaken1 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:37:
[...]
Zowiezo is trollen toegestaan, tenzij het een onspeelbare situatie creeert.
En dat doet hij niet.
Heb de Summoner Code goed doorgelezen vanmorgen;)
Het staat niet dat het niet is toegestaan dus is het toegestaan.RTG schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:00:
[...]
Slecht spelen is ook toegestaan maar dat helpt ook niet. Waar in de Summoners Code zie je eigenlijk dat het echt is toegestaan? Sowieso wordt in mijn beleving 90% van de games uiteindelijk beslist door frictie binnen 1 van de teams, dus je bent niet echt handig bezig als je bewust gaat lopen eikelen.
Wat niet toegestaan is, is het creeëren van een onspeelbare situatie.
Dus als je de hele tijd met een nunu rondloopt en vaak boom headshot roept in chat is dit trollen, maar niet storend. Tenzij je spamt maar dat is weer een andere zaak.
Maar het staat wel in de summoner code dat dit niet toegestaan is.Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:25:
Spammen -> Is ook geen onspeelbare situatie. Het is alleen irritant xd
Verwijderd
Nu heb ik er wel zo eentje die ik in het begin opgelopen heb toen ik het game voor het eerst speelde en niet wist dat er dergelijke gevolgen waren. No tribunal for me then ?
"Ze zeggen niet dat het niet mag!" ...op die manier kan ik er nog wel een paar verzinnenAwaken1 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:17:
[...]
Het staat niet dat het niet is toegestaan dus is het toegestaan.
Wat niet toegestaan is, is het creeëren van een onspeelbare situatie.
Dus als je de hele tijd met een nunu rondloopt en vaak boom headshot roept in chat is dit trollen, maar niet storend. Tenzij je spamt maar dat is weer een andere zaak.
En jouw voorbeeld noem ik nou niet bepaald trollen, maar gewoon achterlijk gedrag. Wat in mijn optiek trollen is hebben anderen bijna altijd wel last van en dan krijg je al snel te maken met "Enjoy Yourself, but not at Anyone Else’s Expense".
Maar goed, gewoon wat trollen stelt nog niet veel voor in vergelijking met de zaken die ik in The Tribunal heb zien lastkomen.
In mijn eerste 5 games moest ik 2x leaven. De duur van de potjes enigsinds onderschat + RL calling. Heb een ban van 1 dag gehad, maar net wel kunnen stemmen in Tribunal. Dus no worries denk ik.Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:46:
Ben zelf nog geen 30 dus kan tribunal niet echt testen, maar als ik me goed herinner stond er bij de voorwaarden dat je kan deelnemen als je geen enkele ban hebt door te leaven.
Nu heb ik er wel zo eentje die ik in het begin opgelopen heb toen ik het game voor het eerst speelde en niet wist dat er dergelijke gevolgen waren. No tribunal for me then ?
Ik vind het ook een goed systeem. Al vind ik wel dat namen niet zichtbaar hoeven te zijn.
30?!?! xDbasketnoobj3 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:17:
Ik heb 30 leaves.. allemaal rond lvl 10 ofzo gedaan omdat ik ook gewoon games startte terwijl ik wist dat ik ze niet af kon makenlaatste 20 lvls geen enkele leave meer gehad.
ja xD ik begon op US en ik maakte toen een soort van troll account aan op EU, xD ik dacht ik ga toch niet nog een account lvlen tot lvl 30, wel dus
-
als je maar 4 leaves hebt dan zie je dat toch niet bij je naam staan?Nazanir schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:30:
Wow, niet om het een of ander, maar ik heb inmiddels een game of 1800 gespeeld (normal, ranked, co-op VS AI en pratice games) en heb maar 4 leaves. Alleen maar door stroom/internet storingen. Ik vind het wel jammer, want in principe heb ik anders een leaver vrije account
ik zit al op 31 leaves geloof ik 2 ervan zijn omdat me pc crashde en de andere 29 omdat me vader het leuk vind om te treiterenbasketnoobj3 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:33:
[...]
als je maar 4 leaves hebt dan zie je dat toch niet bij je naam staan?
There is no sadder sight than a young pessimist.
Verwijderd
terug treiteren is de boodschap.WDF schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:35:
[...]
ik zit al op 31 leaves geloof ik 2 ervan zijn omdat me pc crashde en de andere 29 omdat me vader het leuk vind om te treiteren
doe hetzelfde met de tv als hij voetbal/het nieuws bekijkt !
uit huis gegaan en mn eigen router meegenomen etc. HF with no internetVerwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:37:
[...]
terug treiteren is de boodschap.
doe hetzelfde met de tv als hij voetbal/het nieuws bekijkt !
There is no sadder sight than a young pessimist.
Het is jammer dat er geen +1 knop is ^^WDF schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:40:
[...]
uit huis gegaan en mn eigen router meegenomen etc. HF with no internet![]()
En ontopic:
Ik hoop ook dat mijn account op 0 leaves blijft. Ik heb namelijk zo'n grote pest hekel aan leavers dat ik daar niet geassocieerd mee wil worden. Vanavond maar hopen dat ik beter kan worden met Jarvan, ik vind het stiekem wel een toffe champ. Misschien wat Janna proberen.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Dus ik ging maar AP Shaco
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
netjes ! alleen wat is er trollen aan AP shaco? ik zie ze dagelijksJeffroiscool schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:16:
Vandaag verveelde ik me -.-"
Dus ik ging maar AP Shaco
[afbeelding]
Het is gewoon niet viable, je moet n00bs tegen je hebben om er mee te kunnen ownenbasketnoobj3 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:30:
[...]
netjes ! alleen wat is er trollen aan AP shaco? ik zie ze dagelijks
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
nou ik zie de laatste tijd meer AP/hybrid shaco's dan ADJeffroiscool schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:32:
[...]
Het is gewoon niet viable, je moet n00bs tegen je hebben om er mee te kunnen ownen
AP Shaco is MEER dan viable, Vman7 of V7man (weet even niet zeker) heeft 2k ELO op US en speelt AP Shaco. AP Shaco is alleen heel lastig te spelen, moet het onzettend hebben van goede early game om late game mee te kunnen. Maar hij is echt een beest late game. Belangrijke items zijn DFG en Lichbane.
Edit: @forn:
Al over nagedacht dan 1250 dus 1200-1300 het ELO is waar je thuishoort? Begrijp me niet verkeerd dit is geen flame ofzo, maar rond de 1300 is gewoon een heel gemiddeld ELO, niet goed, niet slecht.
[ Voor 25% gewijzigd door Nazanir op 19-05-2011 17:58 ]
-
dit zijn mijn stats met Rumble:

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Ja, ik weet het echt niet. Denk dat ik vaak oprecht pech heb met medespelers. Ligt soms ook aan mij hoor, dan weet ik gewoon dat ik het beter had kunnen doen, maar baal er altijd wel van.Vicarious schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:15:
Tsjah dat zuigt kerel. Enig idee waar het misgaat? Verliezen jullie de teamfights? Verkeerde teamsamenstelling misschien? Want Rumble doet natuurlijk wel veel damage, maar heeft niet echt CC of iets dergelijks. In een goed premade team (zoals GoT team 1) kan dat geen kwaad, want dan heeft de rest voldoende CC en heb je gewoon een goede teamsamenstelling, maar in soloq kan dat er nog wel eens aan ontbreken.
Op een totaal ander nieuws. Ik zag dat Annie een revamp krijgt. Ben erg benieuwd, samen met Poppy en Rumble mijn favoriete champ. Ze gaan nu meer de nadruk leggen op Tibbers als die gesummoned is. Ook gaan de AP ratios omhoog wat betekend dat de lategame een stuk beter word. Was ook wel nodig. Op level 6 kon je iedereen neer krijgen, daarna alleen als je redelijk wat farm had. Dit zijn de veranderingen:
Disintegrate
Ability power ratio increased to .7 from .6
Damage reduced to 80/125/170/215/260 from 90/130/170/215/260
Incinerate
Ability power ratio increased to .8 from .6
Damage reduced to 85/135/185/235/285 from 85/145/205/265/325
Mana cost reduced to 80/95/110/125/140 from 80/100/120/140/160
Summon: Tibbers
No longer gives experience on death
gold bounty increased to 50 from 15
Now gains health per rank: 1200/1600/2000
Now gains armor per rank: 30/50/70
Now gains magic resist per rank: 25/45/65
Lowered the duration to 45 seconds from 60 seconds
Area-of-effect burn damage is now 35 at all ranks from 40/60/80, but now has a 0.2 ability power ratio
Wat vinden jullie ervan?
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Verwijderd
Beetje de basedamage nerfen maar alles beter laten scalen met AP. Denk wel dat het een goede aanpassing is, maar dat wil zeggen dat die annie bot in AI games nog meer gaat heersen
Die is zo makkelijker te counteren dat het niet leuk meer isVerwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 07:55:
De revamp van annie doet me denken aan de fiddle remake.
Beetje de basedamage nerfen maar alles beter laten scalen met AP. Denk wel dat het een goede aanpassing is, maar dat wil zeggen dat die annie bot in AI games nog meer gaat heersen
@Forn: maar met poppy en annie haal je wel goede stats (~60% win). Misschien brengen die iets meer in de teamfights om je team te helpen?
[ Voor 29% gewijzigd door Vicarious op 20-05-2011 08:35 ]
Verwijderd
Als ik niet veel tijd heb, speel ik soms potje tegen bots intermediate. Als er dan een kneusje op mid tegen annie staat, kan ze soms op latere levels gestoord hard ownen.Vicarious schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 08:32:
[...]
Die is zo makkelijker te counteren dat het niet leuk meer isDaar moet je (zeker als lvl30 met full runes) toch geen moeite mee hebben?
De t-shirt werd voor een reden gemaakt !
http://media.tumblr.com/tumblr_lj9p1l2Eug1qg9ilw.png
Proficiat aan Team 1. Gogo get em.
Dit topic is gesloten.