[PC] League of Legends - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 41 Laatste
Acties:
  • 89.438 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 07:55:
De revamp van annie doet me denken aan de fiddle remake.
Hopelijk falen ze daar deze keer niet in dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
DivineNL schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 08:36:
Netjes, volgende tegenstander = ?
http://alienwarearena.com...hampions/view-team/11963/

Zit nu ff niet ingelogd, maar zo kunnen we alvast 'scouten' wat hun ratings zijn en wat ze vaak spelen.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 23:58
Vicarious schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 08:54:
[...]

http://alienwarearena.com...hampions/view-team/11963/

Zit nu ff niet ingelogd, maar zo kunnen we alvast 'scouten' wat hun ratings zijn en wat ze vaak spelen.
ik zoek het voor je op @ lolbase :)

EDIT:
NVM dan! xD
Hoe kun je dat opzoeken? Of zoek jij dat in game op?

EDIT2lolbase faalt dus ik zeg verder niet meer wie er het meeste kans heeft :P

[ Voor 89% gewijzigd door DivineNL op 20-05-2011 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Ik pak gewoon hun profiles in LoL, veel meer up to date.

- Y0ul is unranked, maar wint de meeste van zijn games en heeft vrijwel altijd meer kills dan deaths, gevaarlijke speler dus. 720 normal wins en ~60 ranked.
- Kainy320 heeft een rating van 1278 en speelt wisselvallig. Ook een ervaren speler met 620 normal wins en ~60 ranked
- Seigen speelt geen ranked maar speelt vooral met Rumble. Is daar wel heel goed mee (vykro counterpart). 515 normal wins.
- Madeos is unranked (5 wins, 19 loss) en speelt vooral AD carries (yi, xin zhao, Miss Fortune). Stats in die games zelden indrukwekkend. Wel 477 normal wins
- Smokeatarb heeft de laatste tijd bijna alleen custom en coop vs ai gespeeld, dus weinig over te zeggen. Is met 239 normal wins de minst ervaren speler van het team
- xxxHicksxxx speelt vooral tanky characters met CC (amumu, blitz, alistar, taric) en is unranked (47 wins, 41 losses). 437 normal wins.

Y0ul is dus hun meest ervaren speler en haalt vaak de beste stats. Ik denk dat we daar dus in het begin het meeste voor moeten oppassen. Eventueel lanes aanpassen als het niet lekker loopt. Verder ontlopen hun stats die van ons niet heel erg, behalve dat zij meer ervaring hebben. Wordt een spannende pot denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
De bedoeling van de Annie "revamp", is om haar meer late game kracht te geven, buiten haar AoE Tibbers stun, om daarna weer redelijk nutteloos te worden. Early game zou je eigenlijk nauwelijks tot niets van de veranderingen merken, late game echter wel, door de verhoogde AP ratios. Het mooie is dat Tibbers zelf nu ook scaled, wat betekend dat je late game een stukje makkelijker towers kan pushen, maar ook dat AD champions, Tibbers niet 2 shotten. Annie krijgt zo wat meer presence in gevechten. Ik vind dit echt een positieve verandering.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Als Annie goed gespeeld werd kon ze early en mid game hard ownen, maar late game miste ze inderdaad behoorlijk veel. De veranderingen zaten er dus aan te komen, maar ik vraag me af of het niet iets teveel van het goed is. Ben zeer benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij, of kan garen ook een gelijkaardige aanpassing gebruiken ?

In begin game rapet hij gewoon heel hard, terwijl ik over het algemeen late game niet zo heel veel meer voorstel in vergelijking tot early.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 09:24:
Ligt het aan mij, of kan garen ook een gelijkaardige aanpassing gebruiken ?

In begin game rapet hij gewoon heel hard, terwijl ik over het algemeen late game niet zo heel veel meer voorstel in vergelijking tot early.
Niet mij eens, ik vind garen over een hele game een goede champ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Gister nog wat potjes gedaan met Jarvan en ik moet zeggen dat die champ me heel goed bevalt. Het is niet een champ killer, althans ik speel hem niet als champ killer. Maar als defensive champ met een berg aura items functioneerd hij prima. Op het laatst iets van attack damage of speed voor iets hogere dmg output. Maar het werkte prima. Gisteren 9/8/33 was m'n beste score. En daarmee wordt Jarvan een sure buy voor als ik geen AD champ wil spelen.

Gister ook met veigar en sevir gespeeld. Veigar kon ik moeilijk aan wennen. Je moet veel Q gebruiken om te last hitten. Hellaas was het blind pick en waren er amper AP champs in het andere team dus mijn ult deed ook weinig.
Sevir was weer anders, die speelde ik met manamune, maar ik denk dat ik die wil gaan spelen met AD en speed. En wat defensice items, want ze is best weak. En als ik het goed zag werkt lifesteal ook met bounce en elke hit steelt hp wat wel nice is. Iemand andere tips voor haar?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:00

Flapmo

and back is gigi!

Jarvan vond ik ook wel stoer, voor je team kan je zo verdomde handig zijn. E-Q als initiate en het halve (of als je goed bent het hele) enemy team vliegt de lucht in. Dan ros je even je shield aan en afhankelijk van de situate kan je alles nog op zijn plek houden met je ult. Tegen die tijd moet je ranged toch minstens 3-4 kills kunnen maken voor jij doodgaat :).

En nog even een shameless crosspost voor wie de HK niet lezen :):

Afbeeldingslocatie: http://v.cdn.cad-comic.com/comics/cad-20110520-ae447.png

:+.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Dat plaatje staat een pagina terug al gepost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Sivir is echt een hele zwakke pick op het moment. Er zijn andere champs die kunnen wat Sivir kan, maar dan nog stukken beter.

Ik heb ook een uitgebreide guide voor Jarvan geschreven (deeltje 2), als je wat tips wilt hoe hem te spelen (ik beweer niet dat het DE manier is om hem te spelen), maar ik speel hem altijd als een tank, met armorpen om toch goede damage te kunnen doen. Zijn lane game is echt geweldig, omdat hij een echt fantastische poke heeft. Echter aura items stacken raad ik niet aan, items zoals Omen en BV zitten standaard in mijn build, een Brtualizer voor wat CDR en armorpen (de bonus damage is wel mooi meegenomen) en bijna altijd rush ik een Sunfire op hem. Daat echt heerlijk samen met zijn ult en knock-up.

Op het moment main ik Xin Zhao weer. De veranderingen vind ik wel prettig en zijn eigenlijk goed gedaan. Hij kan prima 1v1 zonder overpowered te worden (zijn ult geeft je meer MR/Armor als je meer doelen raakt), en in teamfights wil je een carry focussen.

Ik gebruik nog altijd mijn core build van Zeal + Phage (die PD + Mallet worden), het geeft Xin echt precies wat hij nodig heeft, hoge attack speed (werkt wonderen met 3 talon strike en battleshout), maar geeft je ook hele hoge movement speed met boots 2 (bijna altijd Mercs), dan nog 2 wat meer defensieve items (bijna altijd Atma's en BV, voor wat armor en MR, tussen Mallet en BV heb je ook lekker veel bonus HP voor Atma's) of als je erg goed gaat, en niet heel erg verlegen zit om defensive items, haal ik een Black Cleaver (Armor reduction, attack speed en bonus damage? Yes please).

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Ben maar ranked solo gaan spelen de laatste tijd en bevalt prima, geen feeders, draft pick, balanced teams en geen troll builds. Rond 1350 kan je nog wel een feeders hebben, als je daarboven zit is alles ok.

Vond het spel vervelend worden door de instalockers en unbalanced teams in normal games. Was 9/10 keer aan het tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Speel anders wat vaker met ons GoTters mee, vaak 5 man premade teams en erg leuke games. Leerzaam ook, want je leert veel meer over teamplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Vicarious schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:27:
Speel anders wat vaker met ons GoTters mee, vaak 5 man premade teams en erg leuke games. Leerzaam ook, want je leert veel meer over teamplay.
Ik denk dat ik ook eens wat vaker mee kom doen. We deden gister 3 vs 3 onder 6 mensen met wie ik vaak op ts zit en samen LoL speel. De eerste keer was het 1 26er (ik) met een 19er en een 17er geloof ik tegen 3 level 30ers. Opzich konden we winnen maar de teamplay was te slecht.

De 2ex waren de teams wat eerlijker verdeeld en had ik xin gerandommed (YES) dacht ik. Maar toen werd het ineens 1 vs 3 en gingen mijn teammates expres feeden?! Ben gelijk van ts afgegaan zonder doei te zeggen. Ik kijk nog wel wat ik ga doen. Ben er iniedergeval flink boos over dat mensen voor de fun een 3 vs 3 willen gaan doen en dan zo gaan spelen terwijl dat (althans voor mij toch) de fun dik verpest. Vooral omdat ik steeds 1 vs 3, een ashe en een heimerdinger uitschakelde. Amumu was me net iets te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Begrijp ik goed dat bovenstaande GEEN gotters waren? Want dat heb ik onder GoTters nog nooit meegemaakt namelijk. Tenzij het een vooraf afgesproken obvious trollgame is (5x teleport 5x fortify ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Vicarious schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:41:
Begrijp ik goed dat bovenstaande GEEN gotters waren? Want dat heb ik onder GoTters nog nooit meegemaakt namelijk. Tenzij het een vooraf afgesproken obvious trollgame is (5x teleport 5x fortify ofzo)
Goed begrepen, was gewoon met mensen waar ik dagelijks mee speel. En het was bedoeld als fun game maar niet als troll game dus ik vind dat expres feeden dan nog te ver gaat. (zelfs me trollen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 21:03

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Nazanir schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:07:
Sivir is echt een hele zwakke pick op het moment. Er zijn andere champs die kunnen wat Sivir kan, maar dan nog stukken beter.
Sivir is voor championkills ook eigenlijk niet geschikt tot heel laat in de game en zelfs dan ben je eigenlijk alleen maar een vrij middelmatige auto-attacker). En d'r ult is heel erg team-afhankelijk (als de rest van het team alleen AP'ers zijn bied je behalve je speedboost helemaal niks :P)

Maar belangrijker, er zijn maar weinig champs die in de buurt komen van een Sivir die bouwt om te pushen. D'r hele skillset lijkt erop gemaakt om enorm hard te pushen en daarna met d'r E en de passive relatief veilig weg te kunnen komen.
(Dat is ook mijns inziens het doel van Sivir. Vergeet je kill stat. Assists en towerkills!)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Nazanir schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:07:

Ik heb ook een uitgebreide guide voor Jarvan geschreven (deeltje 2), als je wat tips wilt hoe hem te spelen (ik beweer niet dat het DE manier is om hem te spelen), maar ik speel hem altijd als een tank, met armorpen om toch goede damage te kunnen doen. Zijn lane game is echt geweldig, omdat hij een echt fantastische poke heeft. Echter aura items stacken raad ik niet aan, items zoals Omen en BV zitten standaard in mijn build, een Brtualizer voor wat CDR en armorpen (de bonus damage is wel mooi meegenomen) en bijna altijd rush ik een Sunfire op hem. Daat echt heerlijk samen met zijn ult en knock-up.

knip
Zo speel ik ook, omen en BV. Ninja tabbi werkt goed, en tegen veel CC/AP die magic resist/tenacity boots. Sunfire had ik nog niet over nagedacht, maar is wel een goede. En Stark en Aegis, of misschien Phantom voor nog meer attackspeed, en movement speed :) Oh en tegen veel AD had ik thornmail gisteren. Best leuk om te zien hoe MF, Warwick en Evelyn zichzelf doodsloegen op me :)

[ Voor 5% gewijzigd door ye-roon op 20-05-2011 11:03 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Net weer tribunal gedaan en weer 3 keer punish! ahahahah
Stomme duitse jochies die denken dat als ze in het duits schelden ze niet gebanned kunnen worden.
Goed dat ik duits kan;)

Zegt de hele tijd HDF, als iemand vraagt wat het is legt hij uit dat het iets van high damage nog wat is.
Goed dat ik weet dat het Halt Deine Fresse oftewel Houd je Bek betekent.
En ook de hele tijd hoerenzoon en zo roepen.

Had ook een nederlander die eerst in het nederlands begon te kankeren maar later overging naar het engels.

Dus dat waren weer easy cases.

Weet iemand wanneer en hoeveel IP er op je account gezet wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Awaken1 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:08:
Weet iemand wanneer en hoeveel IP er op je account gezet wordt?
Wat bedoel je hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Je krijgt IP beloning voor het werken met de Tribunal. :) Maar voor zover ik weet is nog niet bekend hoeveel je ervoor krijgt. Wanneer je het krijgt is denk ik afhankelijk van wanneer het Tribunal klaar is met die case. Een case moet natuurlijk door meerdere gebruikers beoordeeld worden en pas daarna krijg je je IP beloning (als je correct gestemd hebt).

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-10 21:57
Als je mee doet aan het tribunal system, dan krijg je voor elke rechtvaardige call (dus als er 80% punush doet, en jij punished ook) IP.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Ahhhzo, hoeveel IP krijg je dan en hoe werkt dat tribunal precies? Heb laatst wel wat gelezen maar is me niet echt veel duidelijker geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

DivineNL schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:18:
Ahhhzo, hoeveel IP krijg je dan en hoe werkt dat tribunal precies? Heb laatst wel wat gelezen maar is me niet echt veel duidelijker geworden.
Dat is dus nog niet bekend;)

www.leagueoflegends.com/tribunal is de link volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

DivineNL schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:18:
Hoeveel IP je krijgt is nu net de vraag van Awaken ;) Dat is onbekend voor zover ik weet. Hoe het werkt kun je het beste in de FAQ op de site lezen. Al lijkt het momenteel even down te zijn: https://www.leagueoflegends.com/tribunal/

Kent iemand overigens goede casters die op Youtube (o.i.d.) high elo games van commentaar voorzien? Een beetje zoals Day9 van StarCraft2?

Ik zag namelijk net: YouTube: ‪HotshotGG as Nidalee (High Elo) - League of Legends - Part 1‬‏ en YouTube: ‪HotshotGG as Nidalee (High Elo) - League of Legends - Part 2‬‏ en dat was wel aardig interessant. :)

[ Voor 23% gewijzigd door Cloud op 20-05-2011 11:22 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Kan iemand hier dan de tekst plakken? (@ stage) mag ook in DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Je kan ook naar de EU versie gaan door eu.leagueoflegends.com/tribunal

Colbycheese moet je hebben Cloud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Deze channels heb ik veel over champions geleerd toen ik begon met spelen, geen id of ze high elo zijn. maar het zijn goede commentaries met goede builds
YouTube: ‪Kanaal van LegendCommentaries‬‏
Hmmm 1 ervan heeft echter zijn account opgezegd, maar je kunt zn oude filmpjes nog wel opzoeken omdat andere mensen ze al hebben geport, zijn naam is coldturkey49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juok
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Vraagje van een noob LOL'er hiero<
Zelf speel ik al 4 jaar ofzo Dota, maar tegenwoordig overgestapt op LOL.
Aangezien er veel opties zijn die mij wel aanspreken.
Nu ben ik bijna lvl 6 met iets van 1500 ip points.
Op dota speel ik graag heroes zoals: tiny, techies(soms voor lol etc), shadow demon en goede support (stunners/tankers en dergelijk).
Welke hero raden jullie mij dan aan om te kopen, of moet ik daarvoor door sparen tot 3k + ?
Zelf al wat gespeeld met caitlyn, waarvan ik de traps wel leuk vind en dat ene kereltje met turrets en rockets. (ok andere heroes natuurlijk, maar die vond ik wel leuk, al is caitlyn wat saai)

[ Voor 6% gewijzigd door Juok op 20-05-2011 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-10 21:38
@Juok, maak je niet druk, als je zo lang DotA hebt gespeeld dan zal LoL een eitje zijn :)
Tenminste, dat is mijn eigen ervaring. Heb je al eens geprobeerd om met een mage te spelen? Voordat je een champion koopt raad ik je wel aan om hem uit te proberen in de free champ rotation. Deze week is bijvoorbeeld veigar gratis, die champ heeft een burst waar je u tegen zegt en een leuke AoE stun. Voeg me maar toe: Isolocis.

Path of Exile IGN: Isolocis/Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Xenophon16 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:42:
@Juok, maak je niet druk, als je zo lang DotA hebt gespeeld dan zal LoL een eitje zijn :)
Tenminste, dat is mijn eigen ervaring. Heb je al eens geprobeerd om met een mage te spelen? Voordat je een champion koopt raad ik je wel aan om hem uit te proberen in de free champ rotation. Deze week is bijvoorbeeld veigar gratis, die champ heeft een burst waar je u tegen zegt en een leuke AoE stun. Voeg me maar toe: Isolocis.
Nadat ik jou heb zien spelen met Nidalee, en dat filmpje van HotshotGG zat met Nidalee, ga ik haar maar eens uitproberen. Lijkt me een erg leuke champion om te spelen, lekker veelzijdig. En die heal kan ook super uitkomen.

Hoe ziet jouw build met Nidalee er ongeveer uit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
@Juok:

Puur gebaseerd op wat je me zojuist verteld over je DOTA verleden, kom ik uit bij Alistar. Een champion zoals Techies bestaat gewoon niet, Teemo komt er dan het dichtste bij met zijn mushrooms, maar qua speelstijl lijkt hij helemaal niet op de Goblin Techies.

Alistair doet een paar dingen die Tiny ook doet: hij heeft een goede AoE stun/knockup. Echter kan je deze niet aimen zoals met Tiny, het is altijd in een area om jezelf heen. Zijn headbutt is vergelijkbaar met Toss. Hij kan heel erg tanky zijn (door zijn ultimate, 75% damage reduction voor een paar seconden), maar kan op zich ook leuk damage doen (met een AP build). Echter, net zoals Tiny, heeft hij last van hoge cooldowns, en je moet je voorbereiden, dat items zoals Eul's/Guinsoo's niet bestaan, dus bepaalde setups kan je dan helaas niet doen. Wel beschikt Alistair ook over een heal.

Hij is een tank/support in 1 namelijk. Met zijn knock-up - headbutt combo, kan je iemand chainstunnen, zodat een carry van je team een kill kan krijgen. Dit is ook een perfecte manier om iemand je tower in te schieten, en zelf wat kills te scoren. Door je heal kun je zelf en een partner lange tijd in een lane houden.

Mocht je wat tips over hem willen, ik main hem de laatste tijd (mijn main tank in ieder geval, Xin is dan weer mijn main carry).

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juok
  • Niet online
Klopt, LoL is niet zo verschillend.
Punt is alleen dat ik alle heroes en hun abilitys nog moet leren kennen en de verschillende items.
Ik heb namelijk al een aantal wtf momentjes meegemaakt, dat ik ineens dood was zonder dat ik er ook maar iets van snapte. Maar t gaat steeds beter, veigar heb ik idd ookal gespeeld. Ik vind alleen zijn normal attack dmg extreem laag en zijn spells zijn behoorlijk voorspelbaar. Ik zoek wel een beetje uitdaging, met veigar is het die dmg aoe+stun en q wat een heerlijke nuke geeft, maar t verveelt een beejte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
Cloud schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:47:
[...]

Nadat ik jou heb zien spelen met Nidalee, en dat filmpje van HotshotGG zat met Nidalee, ga ik haar maar eens uitproberen. Lijkt me een erg leuke champion om te spelen, lekker veelzijdig. En die heal kan ook super uitkomen.

Hoe ziet jouw build met Nidalee er ongeveer uit? :)
Dat verschilt per potje, meestal CDR boots -> guinsoo's rageblade -> sheen (die kan trouwens ook eerder) -> deathcap -> lichbane

Zoals je ziet geen defensive items, omdat die per game verschillen. Nidalee is midgame ownage en lategame heals :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht heh.. Waarom organiseren we niet eens in de zoveel tijd toernooien vanuit Tweakers.net?

Nu je toch makkelijk custom games kunt aanmaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Vandaag ook weer Tribunal gedaan, van een kerel schrok ik echt.

Meerdere potjes 0/30+, terwijl hij zat te roepen dat hij ging feeden en ondertussen heil hitler zat te roepen. Dat was een redelijke no-brainer :)

Hopelijk kan ik bij de volgende toernooi match wel meedoen, heb even de Rumble stats van die man gekeken, en hij speelt hem echt exact zoals ik. Als een echte AP carry en niet als off-tank. Dus pure AP items. Denk dat ze mijn stats ook wel opzoeken, hopelijk kunnen we Rumble in ons team krijgen haha.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Cloud schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:21:
Kent iemand overigens goede casters die op Youtube (o.i.d.) high elo games van commentaar voorzien? Een beetje zoals Day9 van StarCraft2?
Ik zal mezelf maar voor de derde keer quoten en als het nog niet in de TS komt is het kennelijk niet goed ofzo :p
Pkunk schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:20:
Misschien zijn deze 2 channels met replay commentary leuk voor in de TS:
YouTube: Kanaal van colbycheeze
YouTube: Kanaal van FourCourtJester
En deze knakker heeft z'n eigen matches online staan. Niet heel erg high elo, maar misschien toch interessant voor sommigen. En er zijn er nog wel meer met dat soort kanalen zoals Coldturkey49 maar die is spontaan van de virtuele aardbodem verdwenen.

[ Voor 17% gewijzigd door Pkunk op 20-05-2011 12:50 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Was net in de pauze orion zijn stream aan het kijken, hij speelde voor de 1ex akali en een andere kerel keek zijn stream + gaf hem tips via voice chat. Ik ga akali ook eens proberen, lijkt me geinige champ om mee te spelen. Die escape mechanisme's vind ik wel grappig. Hij was bijna dood en garen was hem aan het inhalen. Hij sprong naar zoon creep wave door garen heen, jammer dat garen zo snel reageerde anders had die het misschien wel overleefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:53

Snappie88

Mr. Hollywood

Gevonden op CAD-comic en wou deze niet onthouden. It made me giggle ;)

Afbeeldingslocatie: http://v.cdn.cad-comic.com/comics/cad-20110520-ae447.png

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Je bent nu al de 3e die hem post...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

ooh nooos, not again..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik zie het nu pas ;(

Volgende keer eerst bijlezen :P

Bedankt trouwens voor de korte review van onze volgende tegenstander, heb er zin in om ze te ownen *O*

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Cloud schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:21:
[...]

Hoeveel IP je krijgt is nu net de vraag van Awaken ;) Dat is onbekend voor zover ik weet. Hoe het werkt kun je het beste in de FAQ op de site lezen. Al lijkt het momenteel even down te zijn: https://www.leagueoflegends.com/tribunal/
Wow ik heb wel een paar pareltjes voorbij zien komen, ik kom vaak ook trolls tegen maar de reports die ik hier zie zijn nog een stuk erger.

Drie keer een punish gedaan, waren alle drie zo duidelijk dat ik 100% zeker weet dat de rest hetzelfde doet.

[ Voor 10% gewijzigd door -Mike- op 20-05-2011 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:26:
Ik zie het nu pas ;(

Volgende keer eerst bijlezen :P

Bedankt trouwens voor de korte review van onze volgende tegenstander, heb er zin in om ze te ownen *O*
Hoe bedoel je? Is er een toernooi dan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Alienware toernooi maar dat is al wel even aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm okee, ben ik al te laat voor dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

-Mike- schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:28:
[...]

Wow ik heb wel een paar pareltjes voorbij zien komen, ik kom vaak ook trolls tegen maar de reports die ik hier zie zijn nog een stuk erger.

Drie keer een punish gedaan, waren alle drie zo duidelijk dat ik 100% zeker weet dat de rest hetzelfde doet.
Zojuist ééntje die Vaginafee heet :') Werd dus gereport voor ongepaste naam ook (naast 't feit dat 't een gigantische feeder/afker is). BAN BAN BAN! :P

Hopelijk doen ze ook echt wat met die uitkomsten, want dit soort spelers moeten gewoon de community uit geschopt worden :Y

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juok
  • Niet online
Nazanir schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:13:
@Juok:

Puur gebaseerd op wat je me zojuist verteld over je DOTA verleden, kom ik uit bij Alistar. Een champion zoals Techies bestaat gewoon niet, Teemo komt er dan het dichtste bij met zijn mushrooms, maar qua speelstijl lijkt hij helemaal niet op de Goblin Techies.
Kan je die nu spelen, of zou ik die moeten kopen (alistar/teemo) en hoeveel moeten die dan kosten (ip).

[ Voor 60% gewijzigd door Juok op 20-05-2011 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Allebei kopen, stel dat je ze nu wilt proberen. Maar ik zou gewoon de free to play champs blijven proberen tot er iets bij zit waar van je denkt: Deze MOET ik hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Kan ook geen kwaad om alle 450 IP champions te kopen. Zijn over 't algemeen wel leuke champions die je basics goed bijbrengen. Vooral voor Ashe is er eigenlijk geen reden om haar niet te kopen.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Inderdaad, ashe is een makkelijk bespeelbare champion met toch een paar leuke skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

DivineNL schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:56:
Allebei kopen, stel dat je ze nu wilt proberen. Maar ik zou gewoon de free to play champs blijven proberen tot er iets bij zit waar van je denkt: Deze MOET ik hebben.
Alistar is nu f2p!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
EGT? XD niet gemerkt, komt dan omdat ik hem zelf heb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juok
  • Niet online
Oke, kzal alistar vnv of morgen eens proberen dan. Heb alleen doordeweeks (en zelfs weekend) treurig weinig vrije tijd. Dus zal denk ik morgen worden.
Ashe vind ik trouwens niet zo spannend, lijkt op trax en is vrij simpel.

En hoe kom je het beste aan Ip?Ik speel alleen matches via play now, pvp 5v5 op dit moment.

[ Voor 17% gewijzigd door Juok op 20-05-2011 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Snappie88 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:44:
[...]

Zojuist ééntje die Vaginafee heet :') Werd dus gereport voor ongepaste naam ook (naast 't feit dat 't een gigantische feeder/afker is). BAN BAN BAN! :P

Hopelijk doen ze ook echt wat met die uitkomsten, want dit soort spelers moeten gewoon de community uit geschopt worden :Y
Ik had dus een feeder die 11 games achter elkaar eindigde met 0/31/0 en 10 minion kills...

Soraka ook sowieso kopen voor 450, heerlijke support.

[ Voor 5% gewijzigd door -Mike- op 20-05-2011 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Ik ben aan het sparen voor een 6300 champ, ik ben wel geneigd naar Swain, maar de aangekondigde nieuwe champ ziet er ook heel erg gaaf uit, dus even de kat uit de boom kijken.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Welke is aangekondigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
the monkey king
iemand toevallig dejavu gevoel bij zn art filmpje en zn naam?
http://www.google.nl/sear...l0l12l12l0l11l0l0l89l89l1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Heb nog nx gezien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Juok schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:03:
[...]

En hoe kom je het beste aan Ip?Ik speel alleen matches via play now, pvp 5v5 op dit moment.
Dat is de beste manier, want daarvoor (PVP 5v5) is de beloning het hoogst. :) Eventueel zou je een IP-boost aan kunnen schaffen, waardoor je twee keer zoveel IP binnenhaalt per game of win. Maar dat is aan jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Er is weer een andere champion aangekondigd, die mij ook zeer interessant lijkt. Net al mijn ip aan runes uitgegeven dus dat wordt weer Riot's kas spekken.

http://eu.leagueoflegends...ok-orianna-clockwork-girl

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaah, Amumu 6/2/7 gelijk surrender. Ik ga denk vaker met Amumu spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Ashe is niet simpel... Het is een van de squishiest champs uit de game, en een goede tegenstander zou haar vanaf lvl 1 proberen farm te deny'en plus ganken voor easy kills. Daarnaast is positionering en hulp van je teammates heel belangrijk in team fights zodat ze 'veilig' kan dps'en. Als ashe autoattacked is ze meestal in range van minimaal 1 offence spell van de champ die ze raakt. Ik heb vele malen geen enkele AA gedaan in een hele teamfight omdat ze zo hard gefocused kan worden. Daarnaast heeft ashe alleen dmg op haar W(volley) terwijl andere champs meer dmg krijgen door simpel te lvl'en. Dit maakt haar heel erg gold dependent.

Alle andere ranges ad carries hebben een escape mechanism, hogere hp/armor stats, hogere movespeed(heel belangrijk) en betere dmg op hun skills.

Toch is ashe een hele goede carry, door de crowd control die ze brengt in je team, ze heeft een perma slow van 40%, AoE slow en een 3.5 sec stun. Ook de hawkshot heel handig voor je team, maar ook wel echt nodig om van A naar B te lopen (ik switch nooit van lane zonder hawkshot als er ook maar een beetje onduidelijkheid is waar de enemy is).

Noobs pwnen met ashe is niet zo lastig door de crowd control die ze heeft, en het gemak maarmee je kan farmen in de laningphase maar op lvl 30 speel ik haar niet in soloQ games omdat ze een team nodig heeft om te functioneren (eentje die je kan vertrouwen, en cc heeft om jou velig te laten dps'en). Champs zoals nocturne, singed, akali, kassadin, jarvan, garen en irelia kunnen jou makelijk 1shotten vanaf midgame, zonder een team die jou beschermd is het instaGG

[ Voor 3% gewijzigd door Baristo op 20-05-2011 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Heb je al gehoord welk level die is? Op zijn level is ashe toch naar mijn mening 1 van de beste champs in game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

DivineNL schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:45:
Heb je al gehoord welk level die is? Op zijn level is ashe toch naar mijn mening 1 van de beste champs in game.
zeker, toen ik instapte was dat voor mij de makkelijkste champion waar ik het meeste rendement uit heb gehaald;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Ap champs zijn low lvl het best want iedere champ krijgt armor als hij ingame lvld maar geen mag res. Zonder runes is dat een grote disadvantage. Noobs kopen ook zelden mag res xD. in de tijd dat je een blackcleaver hebt gefarmed is de enemy mage al iedereen aan het 1 shotten is x(.

Idd hij is low lvl, en als hij ashe of een andere ad ranged carry goed leert spelen ben je al een goede speler. DoTa spelers pakken LoL meestal heel snel op doordat ze farmen als een beest.

Edit: maar als ashe jou goed rendement geeft moet je haar vooral blijven spelen, toen ik met lol begon vorig jaar heb ik +- 800 games met ashe gespeeld en nooit een andere champ geprobeerd. Ik heb alle champs geleerd door met ashe tegen ze te spelen op de 3x3 map. Weet zelf ook niet waarom ik geen andere champs of de 5x5 map. Totdat complete overpowered sona uitkwam.

Goede oude tijd toen iedereen nog noob was, wie kan dat nog herineren?

[ Voor 31% gewijzigd door Baristo op 20-05-2011 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Heb laatst eens op ESL gekeken en wat staan er veel duitsers in de top 20 van 1 op 1 o.O

Ik geloof een stuk of 14 duitsers, ik geloof 4 spanjaarden en dan nog 2 (vergeten welken het waren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Baristo schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:05:
Ap champs zijn low lvl het best want iedere champ krijgt armor als hij ingame lvld maar geen mag res. Zonder runes is dat een grote disadvantage. Noobs kopen ook zelden mag res xD. in de tijd dat je een blackcleaver hebt gefarmed is de enemy mage al iedereen aan het 1 shotten is x(.

Idd hij is low lvl, en als hij ashe of een andere ad ranged carry goed leert spelen ben je al een goede speler. DoTa spelers pakken LoL meestal heel snel op doordat ze farmen als een beest.

Edit: maar als ashe jou goed rendement geeft moet je haar vooral blijven spelen, toen ik met lol begon vorig jaar heb ik +- 800 games met ashe gespeeld en nooit een andere champ geprobeerd. Ik heb alle champs geleerd door met ashe tegen ze te spelen op de 3x3 map. Weet zelf ook niet waarom ik geen andere champs of de 5x5 map. Totdat complete overpowered sona uitkwam.

Goede oude tijd toen iedereen nog noob was, wie kan dat nog herineren?
Er is geen beste champion om mee te beginnen. En AP kiezen omdat je geen runes masteries hebt, is net zo dom als de reden die je geeft om geen AD te spelen. Iedereen krijgt natural armor, dus zou je minder damage doen. Echter, Je hebt op level 1 helemaal geen magicpen (van runes, masteries) of CDR. Dat betekend als iemand een defensieve item koopt (Banshee's Veil), je damage output (als mage zijnde) ook een gigantische klap krijgt.

Het is absoluut waar, dat sommige champions een hogere skillcap hebben, dan anderen. Maar vergeet niet dat persoonlijke voorkeur, een gigantisch belangrijke rol speelt.

Ashe is zeker makkelijk om op te pakken, maar moeilijk om meester van te worden. Ashe is ranged (geeft je zowieso al een voordeel qua lanen), heeft een goede harass met Volley, en een hele goede ult om mee te initiaten. Als je weet dat je moeilijkheden hebt, met Arrows over grotere afstand, gebruik ze dan eerst op kortere afstanden, leer voorspellen. Ze heeft ook een goede attack animatie, dus je kan ook lekker oefenen met last hitten, en haar hawk shot geeft je goede map control. Dus ja, Ashe is zeker een newbie friendly champ, maar heeft toch een hoge skillcap in hogere ELOs.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juok
  • Niet online
Ashe kan ik goed mee spelen en ik kan ook goed voorspellen met de ult enzo. Maar ik hou niet echt van dit soort heroes. Voor zover ik LOL nu ken gaat mijn voorkeur uit naar ap heroes. Maja ik zal van t weekend het een en ander uit proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Littleburst
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 16:24
Ik werd moe van het verliezen omdat m'n team niet teamfight, dus ik dacht ik ga wel ff klooien op een lvl 3 account die ik destijds had gemaakt. Wat een fun. :D Na 10 min was het 3vs3 ipv 5vs5. Een Rammus met heal en revive die voordat game begint een tower in rent. Humor :D

Uiteindelijk na 25 min gewonnen door surrender van andere team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik dus echt niet tegen kan, is tegen spelers die elkaar de schuld geven terwijl alles om teamplay draait.

Natuurlijk word je kwaad als iemand feed, maar erop los schelden heeft al helemaal geen zin. Alle volgende potjes ga ik dus ook lekker reporten, de balle voor hun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
ok ok, Coop vs AI is SOMS leuk :)

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/28LF

Maarja Mordekaiser is gwn OP

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img705.imageshack.us/img705/7716/4v5ranked.png

Hilarisch om na ruim 50 minuten nog een 4v5 te winnen én in ranked op niet superlaag elo. :D

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2011 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:01
Toevallig. Ik heb zojuist een pot achter de rug waarin onze Cassiopeia op level 1 disconnecte in verband met een overleden videokaart. De gehele match hebben we 4v5 gespeeld. Desondanks, als ik het me goed herinner, vier aces geboekt, zieke stats alom. Na dik een half uur heeft de tegenstander het maar opgegeven. :D

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Marcks schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 23:34:
Toevallig. Ik heb zojuist een pot achter de rug waarin onze Cassiopeia op level 1 disconnecte in verband met een overleden videokaart. De gehele match hebben we 4v5 gespeeld. Desondanks, als ik het me goed herinner, vier aces geboekt, zieke stats alom. Na dik een half uur heeft de tegenstander het maar opgegeven. :D
Soms heb je inderdaad van die tegenstanders die ongeacht wat je doet gewoon zo enorm ingegraven zitten dat je er gewoon niet doorheen komt. Heerlijk om zelf bij die groep te horen :D

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
Marcks schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 23:34:
ja inderdaad, stel je voor dat onze 5e man er gewoon nog was (he knupkes?), dat zou gewoonweg wreed zijn geweest, ontoelaatbaar!

Ik stel voor om voortaan alle potjes maar met zijn vieren te doen, da is wel zo eerlijk >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Xenophon16 op 21-05-2011 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:34

Hu9o

Schokkend

Jeffroiscool schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 20:27:

[afbeelding]

Haha gemiddeld nog meer dan 2 kills per minuut

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 10:55
Jeffroiscool schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 20:27:

[afbeelding]

Zo hey, dat is wel de beste score die ik ooit heb gezien! Maar volgens mij zouden er nog wel betere zijn met P vs AI :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Laatst online: 06-05-2021
Ik speel nu ook al een tijdje LOL. Ik ben nu bijna lvl 20 en ben dus toe aan tier 3 runes. Echter wil ik een algemene pagina maken. Dus niet een rune pagina specefiek voor een bepaalde champ.
Welke runes zou ik moeten kopen?

Ik speel voornamelijk:
shaco (geen jungle)
teemo
akali
alistar
twisted fate

alle suggesties zijn welkom!

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Als je AP Shaco en TF speelt, zou ik iets doen in de trant van:

Red: Magic pen
Yellow: armor/level
Blue: CDR of MR/level
Quint: HP of magic pen

Dit is een redelijk algemene AP/Magic damage rune setup.

Red: Armor pen
Yellow: armor/level
Blue: CDR of MR/level
Quint Armor pen

Dit is dan weer voor physical damage builds.

Dit zijn de twee meest algemen pages die je kan maken.

[ Voor 45% gewijzigd door Nazanir op 21-05-2011 11:49 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
je tweede optie spreekt me wel aan, maar zou daar niet iets van attackspeed bij moeten zitten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atackspeed is handig als je kunt auto attacken, meestal is dat echter niet zo.
Als je in de lane zit bijvoorbeeld gaat het meestal om enkele hits die je doet om te harassen, met arp / mp doen die dan meer damage. Als je in plaats daarvan gaat auto attacken in hun range ben je een makkelijk doel.
En armour en mr kun je net zo goed flat pakken of per level, dat hangt er vanaf wanneer je denkt het het meeste nodig te hebben. Ik hou van een sterke early game zodat ik goed kan snowballen, en pak dus flat armour en MR. Ik meen dat ze op level 11 dezelfde stats geven, dus als je vooral meer nodig denkt te hebben vanaf level 11 kun je voor per level runes gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand vanaf hoeveel reports een case in de tribunal belandt ?

Had echt een degoutante xinzhao in mijn team die iedereen constant uitscheldde, "I **** YOUR MOTHER IDIOT" en dergelijke juweeltjes. Hoop echt op een dikke ban voor dit kind, geen beetje plezier aan dat potje beleefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathology
  • Laatst online: 20-09 01:12
9 cases, 9 punish, waaronder de laatste 2 met doodsbedreigingen.

Leuke mensen op dat internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xin mid is echt zwaar OP gaaf. Die houden we er voorlopig in.

probleem:
Mag geen tribunal doen omdat ik nog geen level 30 ben blijkbaar:
You are not a Level 30 summoner, please return to the Tribunal when you have reached this level.

Vreemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
miss mana regen/level yellows? zijn erg handig op elke mana champion eigenlijk.
Penetration runes zijn erg universeel, kun je eigenlijk altijd gebruiken, voor de rest zijn health quints goed op elke champion ja,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-05 14:42
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 12:42:
Xin mid is echt zwaar OP gaaf. Die houden we er voorlopig in.

probleem:
Mag geen tribunal doen omdat ik nog geen level 30 ben blijkbaar:
You are not a Level 30 summoner, please return to the Tribunal when you have reached this level.

Vreemd?
Probeer je wel in te loggen op je EU account? Of heb je geen US account dat vraatje heet? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Attack speed runes zijn maar echt bruibaar op een paar champs, dus voor een algemene build raad ik ze dan ook echt niet aan.

Mana regen runes zou je niet nodig moeten hebben. Je wilt je skills niet gebruiken om te farmen, of zo min mogelijk, en je belangrijke burst gebruiken wanneer er kleine gevechtjes plaatsvinden, of om iemand uit je lane te pushen. Wanneer je leveled, krijg je weer genoeg MP erbij, om er weer tegen aan te kunnen. Daarnaast, allebei deze builds kunnen gebruikt worden voor champs die geen mana gebruiken (alle energy champs, Kat, Morde, Garen, etc), dus het is echt een hele universele build.

Natuurlijk heb je de vrijheid om hier en daar te spelen met verschillende runes, maar dit is de redering achter mijn builds.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01
Voor algemene runes (die goed zijn voor alle heroes) zou ik het volgende doen:
Rood: Armor penetration / Magic penetration (hier ontkom je niet aan twee verschillende)
Blauw: Cooldown reduction per level
Geel: Mana regen per level
Quintessence: Flat health

Cooldown reduction per level glyphs zijn vanaf level 13 beter dan flat. En mp5/level al vanaf level 7.

Het voordeel van mana runes is dat je nooit meer clarity nodig hebt en in het algemeen wat langer in de lanes kan blijven. Voor heroes die geen mana hebben kan je dan nog iets van magic resist/ armour of health/level halen. Zelfs heb ik health/level, maar ik zou eerder armour halen (leuk voor de jungle).

Vrij specifieke runes halen is leuk, maar uiteindelijk zul je toch alle heroes wel gaan spelen. Natuurlijk houdt je altijd favorieten over. Maar met deze runes ben je niet achterlijk veel IP kwijt voor allerlei verschillende set-ups :).
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 12:17:
Weet iemand vanaf hoeveel reports een case in de tribunal belandt ?

Had echt een degoutante xinzhao in mijn team die iedereen constant uitscheldde, "I **** YOUR MOTHER IDIOT" en dergelijke juweeltjes. Hoop echt op een dikke ban voor dit kind, geen beetje plezier aan dat potje beleefd.
Ik denk een game of 7? Aangezien dat het minimum is wat ik tot nu toe tegen ben gekomen bij de Tribunal. Heeft iemand trouwens enig idee hoeveel IP het oplevert als je het goed hebt?

[ Voor 34% gewijzigd door Thormodo op 21-05-2011 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Attack Speed runes moet je alleen maar doen op champions die voor hun hoofdmoot afhankelijk zijn van autoattacks. (Yi, Jax, Sivir, Trynd (al is trynd gevoeliger voor crit)
Junglers hebben ook veel baat bij Attackspeed omdat ze daarmee hun early jungle veel kunnen versnellen.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
Bedankt allemaal !

Er zijn inderdaad veel opties in runes. Ik ben bezig met de volgende runepage:

rood: armor pen
geel: armor (niet per level maar direct armor voor een wat betere early game)
blauw: Cooldown reduction per lvl
Quints: healt/armor pen

Vind het alleen wel jammer dat je zo weinig IP krijgt per potje. Duurt een eeuwigheid om een quint te kopen. (die is ongeveer 1k)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Littleburst
Ik snap niet waarom zoveel mensen die Flat HP quints willen. Op lvl 10 is hp/lvl al beter. Nou heeft dat er misschien mee te maken dat ik behoorlijk defensief speel early game. Dus heb niet zoveel behoefte aan 75 hp meer. Dan liever op lvl 18 150 hp meer.

Het is afweging tussen early game voordeel of midgame voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 25-09 13:21

Dreanor

Joene

Littleburst schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 16:47:
Ik snap niet waarom zoveel mensen die Flat HP quints willen. Op lvl 10 is hp/lvl al beter. Nou heeft dat er misschien mee te maken dat ik behoorlijk defensief speel early game. Dus heb niet zoveel behoefte aan 75 hp meer. Dan liever op lvl 18 150 hp meer.

Probleem is dat 90% van de games op 20 min surrenderen omdat er 1 tower meer is, of een andere huil reden. Daarom heb ik liever flat boots dan boost/lvl.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Omdat runes nou juist zijn om early game een voordeeltje te pakken op een of andere manier. Later in het spel hebben je runes weinig invloed meer ten opzichte van de 5 a 6 items die je hebt.

Mijn algemene runesetup

Armor/Magicpen rood
Flat armor geel
Magicres/lvl blue
Flat HP quint

Afhankelijk van of je AP of AD speelt hoef je dus alleen je rode runes dubbel te hebben, die zijn niet heel duur. Flat armor geel doe ik omdat je in het begin juist het meeste aan je armor hebt omdat dan nog niet iedereen al zijn skills heeft en dus redelijk afhankelijk is van auto-attack. Bovendien is het een must voor junglen. Magicres heb je in de early levels nog niet zo hard nodig, later in het spel wel. Daarom /lvl. Flat HP vind ik gewoon heerlijk spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01

Omdat health/lvl quints gewoon niet lekker schalen endgame. Als ik met mijn tank 3k hp heb (of caster 2k), boeit mij die 75 health verrekte weinig. In het begin loop je echter rond met maar ~600 base health en dan is 75 extra toch een hele bult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Littleburst
Thormodo schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 19:07:
[...]

Omdat health/lvl quints gewoon niet lekker schalen endgame. Als ik met mijn tank 3k hp heb (of caster 2k), boeit mij die 75 health verrekte weinig. In het begin loop je echter rond met maar ~600 base health en dan is 75 extra toch een hele bult.
Ik heb uiteindelijk maar de eerste 26hp quint gekocht. Moet toch zeggen dat ik er nog niet helemaal uit ben. Ze zijn vooral voor tank, Mundo in mijn geval. En gevoelsmatig valt die toch zo dood early game. Maar ik moet ook zeggen dat ik nog niet heel ver had doorgedacht. Want op lvl 10 heb je natuurlijk een stuk minder aan 75 hp extra dan op lvl 1. moggel enzo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 25-09 13:21

Dreanor

Joene

Ik ben ook heel laat met runes begonnen. Mijn eerste kocht ik op lvl 30.

Ik heb eerst shen veel gespeeld. Hiervoor kocht ik enkel HP runes en blauwe cooldown redux. Nu kan je dit voor elke champ gebruiken. Nu heb ik algemene magic pen en armor pen page. Ik ga nu langzaam nieuwe specialistisch pages maken/kopen (+600 wins ofzo).

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
  • Laatst online: 06-10 21:37
Runes moet je in ieder gaval alleen primary kopen, stats van primary zijn vaak 2 keer zo hoog als secondary runes.
voor geel kan je ook hp/lvl nemen, is toch ongeveer 200hp meer op lvl 18
Pagina: 1 ... 11 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.