[PC] League of Legends - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 41 Laatste
Acties:
  • 89.393 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, klinkt frustrerend.

Leuk spelletje gehad gisteren met Spunk als morgana en ikzelf als rammus in bot lane. Werd vrij snel pijnlijk voor enemy katarina & andere ben ik vergeten.

Daarna met nog een lvl 30 GoT'er en iemand anders in me friendlist nog eens gequeued, ging from my behalf een pak minder met warwick, maar alsnog nog gewonnen.

Fijne games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:34
tympanic Tuesday, May 10th at 8:00 PM BST cancel
tympanic Tuesday, May 10th at 10:00 PM BST cancel

Dinsdag; 9 uur beginnen of 11 uur beginnen? Kan nog cancellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

NibborSneffets schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:36:

Waarom pak je geen CET? Het zijn europese servers en een grote meerendeel van europa ligt in de CET tijdzone :P.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024

11 uur kan ik wel, daarvoor red ik niet in verband met training. Volgens mij kan Public ook pas vanaf 11 uur, dus is een mooie tijd :)

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Vicarious schreef op zondag 08 mei 2011 @ 21:46:
in no-time een toren backdooren. Daar is ie meester in.
Hoe wil TF de klappen van die torens tanken? Hij is squishy as hell en zonder creep support is hij in notime dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:34
kaluro2 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:51:
[...]

Waarom pak je geen CET? Het zijn europese servers en een grote meerendeel van europa ligt in de CET tijdzone :P.
Staat zo op die site, die andere dude had dit tijdsformaat gepakt dus ik heb alleen andere tijden aangeboden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Edit: Verkeerde team :')

Wanneer gaat team 1 wat inplannen? :9

[ Voor 85% gewijzigd door Snappie88 op 09-05-2011 12:16 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05 20:59
Ik moet woensdags om 6.30 op dus om 11 uur 's avonds nog een game starten vind ik te laat. Het is maar goed dat we 7 mensen in het team hebben dan.

Ik zou eventueel donderdag wel wat later op de avond kunnen. Vandaag en woensdag avond ben ik trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
Nutral schreef op zondag 08 mei 2011 @ 22:24:
Ik heb een proposal gedaan op 8:30 woensdag. Wie kan er van team 2 spelen, stuur me anders maar een dm. We hebben iig al 2 mensen, marcks en ik.
Als dit 's avonds is en je komt iemand te kort kan ik wel. Maar voor het team heb ik liever dat er zoveel mogelijk level 30ers spelen. (Die hebben vaak al volle rune page en vaak ook meer ervaring)

Ik heb gister Xin Zhao aangepast, man die is nice! Die combo is zo lekker :D
Heb hem alleen nog niet goed kunnen uitproberen. 1x had een cho gath 4 deaths binnen 10 minuten en daarna leaved die. 2e x was het kad mid vs andere kat mid. Onze kat was andere aan het feeden en onze kat liep zelfs achter onze duo lane qua level. Dat was ook wel Gg. Maar beide keren geen slechte score gehad.

Iemand tips wat Xin Zhao betreft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DivineNL schreef op maandag 09 mei 2011 @ 12:17:
[...]

Als dit 's avonds is en je komt iemand te kort kan ik wel. Maar voor het team heb ik liever dat er zoveel mogelijk level 30ers spelen. (Die hebben vaak al volle rune page en vaak ook meer ervaring)

Ik heb gister Xin Zhao aangepast, man die is nice! Die combo is zo lekker :D
Heb hem alleen nog niet goed kunnen uitproberen. 1x had een cho gath 4 deaths binnen 10 minuten en daarna leaved die. 2e x was het kad mid vs andere kat mid. Onze kat was andere aan het feeden en onze kat liep zelfs achter onze duo lane qua level. Dat was ook wel Gg. Maar beide keren geen slechte score gehad.

Iemand tips wat Xin Zhao betreft?
Als het kan mid gaan met Xin. Veel mensen zeggen op het begin WTF? XIN MID? Maar je hebt met je E + Q tering hoge burst die niemand ziet aankomen. Als je enemy geen flash heeft is het bijna altijd First blood.

Items -> begin met armor + 5 hp pots. Daarna maak je een brutalizer. Van de cloth armor maak jee een wrigglers lantarn en koop je uiteraard boots. IK neig zelf meer naar Mercury's, maar berserks zijn ook vrij goed. tenslotte brutalizer uitbuilden naar ghostblade en dan heb je je core af.

Daarna is het afwisselen tussen defence item en attack item. Afhankelijk van enemy koop ik meestal randuims of een banshees gevolgd door die grote bijl (kan niet op de naam komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 12:42:
[...]

Als het kan mid gaan met Xin. Veel mensen zeggen op het begin WTF? XIN MID? Maar je hebt met je E + Q tering hoge burst die niemand ziet aankomen. Als je enemy geen flash heeft is het bijna altijd First blood.

Items -> begin met armor + 5 hp pots. Daarna maak je een brutalizer. Van de cloth armor maak jee een wrigglers lantarn en koop je uiteraard boots. IK neig zelf meer naar Mercury's, maar berserks zijn ook vrij goed. tenslotte brutalizer uitbuilden naar ghostblade en dan heb je je core af.

Daarna is het afwisselen tussen defence item en attack item. Afhankelijk van enemy koop ik meestal randuims of een banshees gevolgd door die grote bijl (kan niet op de naam komen).
Oke thx, deze build had ik ong. ook al gelezen. Alleen dat aanpassen op de enemy is wel zoon slim idee ja :p
(Ik deed altijd PRECIES wat er stond, toch iets wat ik moet afleren met die builds)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patchvideo bevat onder andere :

wijzigingen voor :

Nocturne : zijn Q & fear worden generfd.
Shen : iets generfd
Karthus : ulti generfed (0.7 -> 0.6 ratio)

Sunfire Cape -> -5 damage
Wits end -> geen mana drain meer, stackende magic resist in de plaats

Nieuwe stat : Tenacity
Zal op mercury threads komen en is eigenlijk een anti-cc stat, zal dus ook tegen silence werken.

Mijn excuses voor het niet echt in detail gaan, maar heb maar vluchtig het filmpje bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Zoals ik al zei: dinsdag is voor mij de enige avond die echt kut uitkomt, behalve als het na 23.00 uur is. De overige avonden gaan veel makkelijker. Zullen we anders even een DM-discussie starten over de tijd ofzo?

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 13:36:

wijzigingen voor :

Zal op mercury threads komen en is eigenlijk een anti-cc stat, zal dus ook tegen silence werken.

Mijn excuses voor het niet echt in detail gaan, maar heb maar vluchtig het filmpje bekeken.
Tenacity is een goede toevoeging imo. Niet meer vast hoeven zitten aan merc threads.

Snelle uitleg:

Komen 4 Tenacity items, varierend tussen 20 en 35 Tenacity als het goed is. Verschil is dat het niet stackt, en je dus niets hebt aan 2 Tenacity items (voor de aura), het item met hoogste Tenacity telt als aura andere word niet meegerekend.. Je kan nu AD item met Tenacity pakken en dan voor normale boots in de plaats gaan.

Merc threads blijven het beste item aangezien die 35 Tenacity heeft.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2011 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 13:36:

wijzigingen voor :

Is Karthus zijn passive ook niet gewijzigd van 8 naar 7 fzoiets? Of heb ik dat verkeerd meegekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YbonG
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-09 15:30
passive is idd ook generfed, 8 naar 7 en geen death time reduction meer.

@ de teams, als iemand een extra speler nodig heeft, ik ben al geregistreerd op alienwarearena, maar mn team was te laat. dus ben beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

DivineNL schreef op maandag 09 mei 2011 @ 13:45:
[...]

Is Karthus zijn passive ook niet gewijzigd van 8 naar 7 fzoiets? Of heb ik dat verkeerd meegekregen?
Klopt, is een seconde minder geworden. Echter telt die 7 seconden nu ook bij de death-timer op zeg maar ;)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Als ik het goed begrepen heb wel ja. Ik vraag me af of Irelia's passive ook aangepast wordt n.a.v. die nieuwe Tenacity-stat en of dat wél stacked met items met Tenacity.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YbonG
ik denk dat dat wel stacked, die stacked op het moment ook met mercurys zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
YbonG schreef op maandag 09 mei 2011 @ 13:50:
passive is idd ook generfed, 8 naar 7 en geen death time reduction meer.

@ de teams, als iemand een extra speler nodig heeft, ik ben al geregistreerd op alienwarearena, maar mn team was te laat. dus ben beschikbaar.
Moe(s)t je jezelf dan niet registreren bij een team? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YbonG
dat kan nog tot 15 mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Houd in de gaten dat gmt zoals het bij alienware aangegeven moet worden 2 uur vroeger is dan nederlandse GMT+1 met zomertijd. 9 uur spelen is dus 7 uur aangeven op de website. En aangezien die client ook naar aanleiding van tijd aan gaat moet je de tijd wel goed hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Nutral schreef op maandag 09 mei 2011 @ 14:23:
Houd in de gaten dat gmt zoals het bij alienware aangegeven moet worden 2 uur vroeger is dan nederlandse GMT+1 met zomertijd. 9 uur spelen is dus 7 uur aangeven op de website. En aangezien die client ook naar aanleiding van tijd aan gaat moet je de tijd wel goed hebben.
Weet je dat zeker? Engeland heeft toch ook gewoon zomertijd waardoor het tijdsverschil 1 uur blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
GMT is een tijdzone en niet speciaal voor Engeland als ik het goed heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
DivineNL schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:08:
GMT is een tijdzone en niet speciaal voor Engeland als ik het goed heb :)
"GMT is één van de tijdzones. De Meridiaan van Greenwich loopt door Greenwich, een stadsdeel van Londen in het Verenigd Koninkrijk. Het is de lijn waar de lengtegraad 0 is. De noen, ofwel het moment dat in Greenwich de middelbare zon op haar hoogste punt in de hemel staat (in het zuiden), is hier precies om twaalf uur 's middags. De aanduiding hiervoor is 12.00 GMT."

Zullen ze op de site dan ook niet gewoon de huidige GMT nemen zoals die nu in Engeland is incl. zomertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-12-2023
GMT in lol forum, OFFTOPIC ? zzzzzzzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Niekio schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:16:
GMT in lol forum, OFFTOPIC ? zzzzzzzzzz
Uiteindelijk gaat het om het LoL tournament dus ik vind het redelijk ontopic, maar ik ga hier niet meer verder over door.

Even over de bots. Als je die intermidate doet, dan owned die annie zo hard o.O gister wel gemerkt. Na 10 min que gingen we tegen de bots, ik had tristana weer eens een keer gebruikt en die annie deed gewoon even 2/3 skills op mij en ik was dood/zo goed als dood. Best wel nice dus als je annie goed gebruikt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DivineNL schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:29:
[...]
Even over de bots. Als je die intermidate doet, dan owned die annie zo hard o.O gister wel gemerkt. Na 10 min que gingen we tegen de bots, ik had tristana weer eens een keer gebruikt en die annie deed gewoon even 2/3 skills op mij en ik was dood/zo goed als dood. Best wel nice dus als je annie goed gebruikt :p
inderdaad. Dito met ryze die dan ook meestal in het midden uitkomt. Eens die een beetje gefarmed zijn is het meestal game over :)

Die cooldown op tibbers is precies 10seconden in bot games. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YbonG
dat is het voornamelijk, bots lijken superlage cooldowns te hebben en krijgen supersnel geld, ze zijn dus vrij snel gegeared, daarom doen bots als annie enzo ook zo au. (annie doet sowieso au trouwens, die combo met wat runes kan al vrij snel instagibben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Vraagje, spelen die bots ook op level van spelers?
Wat bedoel ik hiermee? Zijn intermidate bots moeilijker als 5 level 30ers er tegen spelen of 5 20ers of maakt dat niets uit? Want zo moeilijk vond ik ze nu ook weer niet. Gewoon die Annie was lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:20
LabsTipJr schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:12:
Zullen ze op de site dan ook niet gewoon de huidige GMT nemen zoals die nu in Engeland is incl. zomertijd?
Ja, Alienware gebruikt BST, zomertijd dus... da's GMT+1, niet GMT. Het tijdsverschil is dus slechts één uur.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

DivineNL schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:36:
Vraagje, spelen die bots ook op level van spelers?
Wat bedoel ik hiermee? Zijn intermidate bots moeilijker als 5 level 30ers er tegen spelen of 5 20ers of maakt dat niets uit? Want zo moeilijk vond ik ze nu ook weer niet. Gewoon die Annie was lastig.
Ze spelen als bots. Herkenbare patronen enzo. Let maar eens op hoe aggressief Annie wordt zodra ze d'r passive stun up heeft. Ze rent gewoon toren-range in om je te stunnen. (dus als je een stun of CC hebt kun je haar op die manier makkelijk afmaken)
Shen zal altijd van je af dashen als je "teveel" damage op hem doet (en op die manier zo de toren of de rest van je team in dashen als dat zo uitkomt)
Renekton zal altijd heel aggressief op je indashen (onder de toren)
Aanvallend zal Cho-gath zijn throw-up altijd recht onder je gooien. Verdedigend altijd recht onder zichzelf. En rent zo de toren in als je HP binnen omnomnombare waardes valt.

Etc, etc, etc.
Zodra je de patronen herkent is het heel eenvoudig en ga je alleen nog maar dood doordat je greedy wordt :P

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Cloud schreef op maandag 09 mei 2011 @ 13:50:
Als ik het goed begrepen heb wel ja. Ik vraag me af of Irelia's passive ook aangepast wordt n.a.v. die nieuwe Tenacity-stat en of dat wél stacked met items met Tenacity.
http://clgaming.net/redtracker/topic/3707/?p=1
Tenacity will stack with champions with similar CC reduction abilities, just as before.

Tenacity just doesn't stack with other instances of Tenacity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Voor team 1:
Officially CONFIRMED match date/time of: Tuesday, May 10th at 10:00 PM BST
Dat is dus dinsdag om 23.00 uur 's avonds? Ik kan in ieder geval... wel even haasten vanuit de training maar dat moet lukken. Vergeet niet alvast de alienware client te installeren van tevoren want die moet runnen!

Verder: bots zijn op zich niet moeilijk, maar als je nog geen enkele rune hebt worden ze best behoorlijk vervelend als je team een beetje teveel aan het feeden is. Zo heb ik op US wel een paar keer verloren van bots met een Yi in mn team die 2/17/3 ofzo ging. Ik had zelf 3x zoveel kills als deaths, maar ik kan ze niet allemaal tegenhouden natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:10
Vicarious schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:42:
Verder: bots zijn op zich niet moeilijk, maar als je nog geen enkele rune hebt worden ze best behoorlijk vervelend als je team een beetje teveel aan het feeden is. Zo heb ik op US wel een paar keer verloren van bots met een Yi in mn team die 2/17/3 ofzo ging. Ik had zelf 3x zoveel kills als deaths, maar ik kan ze niet allemaal tegenhouden natuurlijk :D
Dit dus, ik heb ook menig potjes van bots verloren omdat ze gewoon te fed zijn. Helemaal als ze ook nog een soraka hebben blijven ze maar komen. En de 'team'members blijven maar solo het gevecht ingaan.

Is er trouwens nog een niveau boven intermediate? Ik dacht eigenlijk omdat ik nu lvl 20 ben geworden dat er wel een niveau bij zou komen.

[ Voor 9% gewijzigd door Ossi op 09-05-2011 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Ossi schreef op maandag 09 mei 2011 @ 17:04:
[...]
Is er trouwens nog een niveau boven intermediate? Ik dacht eigenlijk omdat ik nu lvl 20 ben geworden dat er wel een niveau bij zou komen.
nope

[ Voor 96% gewijzigd door Pkunk op 09-05-2011 17:26 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 22:30
ik denk zo dat hij bedoelt dat er niks boven intermediate zit. ik weet het niet want ik speel alleen vs echte mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Vicarious schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:42:
Voor team 1:
Officially CONFIRMED match date/time of: Tuesday, May 10th at 10:00 PM BST
Dat is dus dinsdag om 23.00 uur 's avonds? Ik kan in ieder geval... wel even haasten vanuit de training maar dat moet lukken. Vergeet niet alvast de alienware client te installeren van tevoren want die moet runnen!
Voor mij geen probleem *O*

Maar die Alienware client... Waar haal ik die :?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Snappie88 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 19:03:
[...]

Voor mij geen probleem *O*

Maar die Alienware client... Waar haal ik die :?
Op de site, inloggen en dan op account klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Laatst online: 23-11-2022
Neem maar eens ashe mid vs bots, ze kunnen die slow niet handlen en gaan bugge. Altijd fb op lvl 1. Laat 'ryze bot' je eerst achtervolgen totdat hij opgeeft ga hem dan slowen met je Q en je hebt fb lvl 1. Vanaf dat moment heb je eigenlijk je lane + game gewonnen want je bent lvl 4 als hij met lvl 1 terugkomt.

Speel zelf nooit vs bots, speel dan liever D2. gebruik co-op om jungle route's te proberen. Ik denk dat de newbies problemen met ze hebben omdat ze overextenden + schrikken als ze worden getowerdived.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

Afbeeldingslocatie: http://www.bastijn.nl/zooi/over900.png

Afbeeldingslocatie: http://images.wikia.com/meme/images/2/20/Over9000S.jpg

:X

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-12-2023
Join the club, heeft iedereen last van, zo rond dit tijdstip is het drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:29
Ik zou wel uitkijken dat jullie voordat je de alienware match gaat spelen niet te vaak gaan oefenen/spelen met de hero die je wilt. Ze kunnen je scouten en aan de hand daarvan hun selectie van bans maken..

Bij ons hadden ze master yi gebanned dus het was gg voor mij :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xminator schreef op maandag 09 mei 2011 @ 22:25:
Ik zou wel uitkijken dat jullie voordat je de alienware match gaat spelen niet te vaak gaan oefenen/spelen met de hero die je wilt. Ze kunnen je scouten en aan de hand daarvan hun selectie van bans maken..

Bij ons hadden ze master yi gebanned dus het was gg voor mij :')
Of je zorgt gewoon dat je team meerdere comps kan spelen, en je spelers meerdere champions (of in ieder geval verschillende binnen de specialiteit, iemand die support champs speelt, iemand die tanks speelt, etc.)?

Het is zowiezo zo dat als je picks niet flexibel kunnen zijn, dat best een groot verschil kan maken. Meerdere mogelijkheden qua junglers, carries, tanks en support lijkt me te prefereren boven een vaste comp.

Maar wel gaaf dat GoT een team heeft, ik wens jullie veel succes in het toernooi! Hopelijk komen jullie ver 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

MazeMouse schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:42:
[...]

Ze spelen als bots. Herkenbare patronen enzo. Let maar eens op hoe aggressief Annie wordt zodra ze d'r passive stun up heeft. Ze rent gewoon toren-range in om je te stunnen. (dus als je een stun of CC hebt kun je haar op die manier makkelijk afmaken)
Shen zal altijd van je af dashen als je "teveel" damage op hem doet (en op die manier zo de toren of de rest van je team in dashen als dat zo uitkomt)
Renekton zal altijd heel aggressief op je indashen (onder de toren)
Aanvallend zal Cho-gath zijn throw-up altijd recht onder je gooien. Verdedigend altijd recht onder zichzelf. En rent zo de toren in als je HP binnen omnomnombare waardes valt.

Etc, etc, etc.
Zodra je de patronen herkent is het heel eenvoudig en ga je alleen nog maar dood doordat je greedy wordt :P
Dit, maar er is nog een verschil tussen bots en echte spelers. Een bot heeft een CPU achter zich, terwijl menselijke spelers het op inschattingsvermogen en reflexen moeten doen. Ik heb al vaak genoeg met Kat de ult van bijvoorbeeld MF kunnen ontwijken door gewoon een fractie van een seconde eerder op haar te Shunpoen. Bij een bot gaat je dat never nooit niet lukken omdat deze binnen de milliseconde zijn skillshot toch op jou kan richten. Daarnaast weet een bot precies hoeveel damage zijn volgende skill op jou gaat doen en met hoeveel HP jij dus overblijft.

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

De AI van de bots is soms echt slecht. Ik speel eigenlijk alleen tegen bots op het moment, meer omdat het een "veilige" manier is om aan de game te wennen. Maar die AI. Zitten bij de laatste tower in bottom, wij met 5 man, zij ook. We killen er 2, ik als ashe doe 2 attacks en de AI champs gaan met 3 man op mij. Ik sta helemaal achteraan. Dus die AI rent door 4 team mates heen om bij me te komen zonder ze aan te vallen. En ze gaan dus dood en we winnen de game. Maja op andere momenten ben ik blijkbaar met ashe primary target. Staat vast zo in de code. Maja als ik maar in de buurt kom gaan ze op me af. Dit is op intermediate. Maar je kan net zo goed beginner spelen, is makkelijker en je krijgt net zo veel xp/ip voor zover ik kan zien. Maar ik wacht even tot de nieuwe free champs en daarna ga ik wel pvp spelen. Ik word steeds dezelfde champ pool bij de bots echt zat.

oh trouwens, op welke dag is free champ switch?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hoeveel games tegen bots heb je er op zitten? Want als ik jou zo hoor ben je echt toe aan Normal games. Ik zou wat dat betreft zo snel mogelijk gaan beginnen :) De XP/IP rewards zijn ook flink hoger, dus dan lvl je wat sneller. Want dat gaat vrij traag in LoL vind ik. Maar van PvP leer je onwijs veel meer en dan vooral teamplay enzo.

Gister weer eens een game kunnen spelen met wat mensen van T.net! Kon wel merken dat het niveau een stuk hoger ligt dan, één foutje kan behoorlijk naar uitpakken :X Maar wel erg leerzaam en erg gaaf dat we toch nog gewonnen hebben. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
oh trouwens, op welke dag is free champ switch?
dinsdagavond

edit: blijkbaar zijn ze er nu al

[ Voor 18% gewijzigd door speedzor op 10-05-2011 11:19 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Wat die bots ook doen is automatisch op de persoon met laagste health vliegen. Had je dat toevallig? Want dit heb ik ook gemerkt toen we tegen die bots spelen. Die annie rende iedere keer naar de persoon met lowest health, ook tower dive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

@Cloud: Ik ben nu level 8 met 4 losses vs AI (meeste omdat er van de teammates waren en die gingen zo: We spelen tegen bots yo! die kunnen niets! level 1 vs 2 enemy heroes = dead level 1, en 2 gelevelde enemy heroes. die staan dan 0/22/0 in 10 min en gaan schelden dat wij niet mee aanvallen! Maja dan zijn ze zoo fed dat je defense moet spelen, uit moet houden tot je zelf items heb. Maar vaak gaat dat niet goed. Soms ook wel. Maja ik ben wel dota veteran, dus pvp is misschien wel een mogelijkheid :)

En ik moet toch maar mIRC weer installeren, kan ik wat makkelijker met mensen van hier spelen denk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat, maar vooral in-game het chat channel GoT (met hoofdletters, schijnt het!). Gisteravond meer dan 30 gebruikers in het channel en meestal wel iemand die mee wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Yep Vayne word een insta-buy voor mij, dit is het liefst wat ik heb. Ranged attacks, goeie dps maar toch ook tricky door bv zijn roll moves!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Cloud schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:18:
Dat, maar vooral in-game het chat channel GoT (met hoofdletters, schijnt het!). Gisteravond meer dan 30 gebruikers in het channel en meestal wel iemand die mee wil :)
Ik wist niet dat er een ingame channel was.... Thanks :D

En @boven: vayne ziet er idd leuk uit. maar iets te veel knopjes voor mij denk. Al is het wel welkom na ashe :) Ik wil zelf echt weten hoe teemo speelt :)

[ Voor 19% gewijzigd door ye-roon op 10-05-2011 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:18:
Games zijn echt veel, maar dan ook, veel leuker als je tegelijk op ts/vent/mumble kunt overleggen met je teammembers. Gisteren 3tal potjes gedaan met een aantal mensen van hier, ging redelijk lekker, behalve dan die laatste game waar we gebackdoord werden, die twitch was echt een ettertje :p

Vanavond meer voor mijn part !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
ye-roon schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:43:
[...]

Ik wist niet dat er een ingame channel was.... Thanks :D

En @boven: vayne ziet er idd leuk uit. maar iets te veel knopjes voor mij denk. Al is het wel welkom na ashe :) Ik wil zelf echt weten hoe teemo speelt :)
Teemo is vrij makkelijk om op te pakken, met name omdat je lanes kan 'warden´ met shrooms zodat je vrijwel nooit geganked wordt. Alleen in teamfights later ben je wel de lul omdat je een wat kortere range dan bijv. Ashe hebt, single target kan aanvallen en net zo squishy bent. Bouw dus voldoende defensieve items op Teemo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:45:
[...]

Games zijn echt veel, maar dan ook, veel leuker als je tegelijk op ts/vent/mumble kunt overleggen met je teammembers. Gisteren 3tal potjes gedaan met een aantal mensen van hier, ging redelijk lekker, behalve dan die laatste game waar we gebackdoord werden, die twitch was echt een ettertje :p

Vanavond meer voor mijn part !
Twitch solo'de echt alles, it was ridiculous!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-05 14:42
De laatste tijd (weken?) is die channel behoorlijk vol ja :)

en +1 voor de opmerking van gr00v , met mensen op ts is altijd leuk :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Maakt niet uit welk spel je ook speelt met voice chat is het altijd leuker. Denk dat ik zonder voice chat niet eens gamede :p

Maar goed, in de pauze eens even die vayne checken. Het is zeker nog niet bekend welke champs f2p worden deze week? Ik hoop een yarvan ofzo, wil die wel eens graag proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Bananenspin schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:31:
Yep Vayne word een insta-buy voor mij, dit is het liefst wat ik heb. Ranged attacks, goeie dps maar toch ook tricky door bv zijn roll moves!

[video]
Ziet er erg leuk uit inderdaad :Y Denk dat ik ook even mijn IP vasthoud :9

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had ergens een lijst zien staan, maar vind die niet meer terug nu.

In de lijst stond
Ashe, Caitlyn, Garen, Jax, Malzahar, Maokai, Mordekaiser, Rumble, Shen, Soraka

edit gevonde @ http://leagueoflegends.wi...ion_Schedule_(Season_One)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2011 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YbonG
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:00:
ik had ergens een lijst zien staan, maar vind die niet meer terug nu.

In de lijst stond
Ashe, Caitlyn, Garen, Jax, Malzahar, Maokai, Mordekaiser, Rumble, Shen, Soraka

edit gevonde @ http://leagueoflegends.wi...ion_Schedule_(Season_One)
dit klopt, de f2ps zijn al gewisseld en dit zijn ze, heb het net even gechecked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
Ah erg lekkere free week champs. Lekker Malzahar eens uitproberen :) EN er zitten niet van die hatelijke champs tussen zoals Karthus (yay karthus/ezreal free-week players FTW!1 :D :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Geen hatelijke champs? Ik zie er een mordekaiser tussen zitten hoor. Ik weet wel dati k garen, jax, cait, en malzahar ga proberen voor de 1e keer. En maokai natuurlijk weer eens spelen. (Heb het altijd al een leuke champ gevonden maar gewoon niet aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
Morde vind ik niet zo indrukwekkend hoor, irritant ooit... ja... hatelijk.. nee..

Jax wil ik ook gaan spelen nog eens, maar kheb geen geduld om die dodge seals te halen. Meestal als ik veel IP heb ga ik ook meteen ff door voor een champ :D Hoef nog maar 3 3150ip champs ofzo en dan heb ik ze allemaal onder de 3150 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Een speler die een klein beetje met morde kan spelen vind ik al hatelijk. Nog hatelijker is dit:

En mordekaiser met tank build + enigste tank in de game die als laatst in het gevecht vliegt, helemaal achteraan staat als er iets gaat gebeuren en dan toch kills stealt. Gelukkig had ik die game gewonnen want dat was echt erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Even iets anders... Ik krijg die Arena software van Alienware niet draaiend |:(

Krijg de foutmelding dat de webserver niet benaderd kan worden. Dataserver heeft ie dan weer wel geen problemen mee. Iemand anders ook deze foutmelding of een fix? Al wel een e-mail richting Alienware Arena gestuurd, maar betwijfel of ik daar vandaag nog respons op krijg.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Kon je daar niet pas op spelen als je bijna moet gaan spelen tegen het team waar je tegen moet? Dat die dan pas beschikbaar komt ofzo? Ik heb hem zelf nog niet zodus...

Wel nog een vraag hierover (naar team 2 gericht) is het al bekend wie er gaan spelen of wanneer? (smorgens of savonds bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Maokai! Die ga ik zeker weer een paar keer spelen, beviel me erg goed laatst. Verder wil ik Rumble nog wel even proberen. Kan hem al kopen, maar weet niet of ik het wat vind. Heb zo'n idee dat ik er niet zo goed mee ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:27:
Maokai! Die ga ik zeker weer een paar keer spelen, beviel me erg goed laatst. Verder wil ik Rumble nog wel even proberen. Kan hem al kopen, maar weet niet of ik het wat vind. Heb zo'n idee dat ik er niet zo goed mee ben.
Hem dit weekend dan toch gekocht op aanraden van een collega en me nog niet beklaagd.

Is vrij sterk early game vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

Erg jammer dat Karthus generfd wordt vind ik. Met de ulti reduction (van 0.7% ap->dmg naar 0.6%) kan ik leven, maar jammer dat EN de passive korter duurt (van 8 sec naar 6 sec) EN geen 20% sneller levend worden (nu 6 sec passive telt als dood timer). Had niet gehoeven vind ik, want mensen kunnen makkelijk uit range gaan.

Verder die Vayne ziet er erg vet uit, en die ga ik (na runes gekocht te hebben) ook zeker halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Sander1991 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:44:
Erg jammer dat Karthus generfd wordt vind ik. Met de ulti reduction (van 0.7% ap->dmg naar 0.6%) kan ik leven, maar jammer dat EN de passive korter duurt (van 8 sec naar 6 sec) EN geen 20% sneller levend worden (nu 6 sec passive telt als dood timer). Had niet gehoeven vind ik, want mensen kunnen makkelijk uit range gaan.

Verder die Vayne ziet er erg vet uit, en die ga ik (na runes gekocht te hebben) ook zeker halen.
Lol? Hij was in principe niet eens dood met zijn passive, hij kon alleen niet bewegen. Hij kan nog steeds héél veel damage doen als die dood is. Wat denk jij met team fights? Als mensen in zijn skill staan en hij gaat dood moeten ze er eerst uit lopen, dus karthus zijn team kan blijven dpsen en als je er niet uit loopt krijg je nog steeds veel damage binnen. Daarbij kan je hem niet uit zijn ult halen als die hem doet wanneer die dood is.

En dan vind jij die 20% trager levend erg, terwijl je nog damage kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Ik ben een toegewijde mordekaiser speler, nu is morde weer f2p... manman, wordt leuk morde vs morde spiegelgevechten <_<.. *not*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
Snappie88 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:21:
Even iets anders... Ik krijg die Arena software van Alienware niet draaiend |:(

Krijg de foutmelding dat de webserver niet benaderd kan worden. Dataserver heeft ie dan weer wel geen problemen mee. Iemand anders ook deze foutmelding of een fix? Al wel een e-mail richting Alienware Arena gestuurd, maar betwijfel of ik daar vandaag nog respons op krijg.
'k Heb hetzelfde probleem hier. Gisteren werkte het desondanks nog. Volgens mij ligt de webstek gewoon even plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydegart
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 11:41
Marcks schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:15:
[...]

'k Heb hetzelfde probleem hier. Gisteren werkte het desondanks nog. Volgens mij ligt de webstek gewoon even plat.
Hier ook. De hele dag al trouwens.

Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

kaluro2 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:13:
Ik ben een toegewijde mordekaiser speler, nu is morde weer f2p... manman, wordt leuk morde vs morde spiegelgevechten <_<.. *not*
Dat is inderdaad echt gruwelijk irritant. Maar als je een beetje ervaren bent win je ze eigenlijk altijd wel.

Wat ik irritanter vind is dat mensen Mordekaiser sneaky snel pakken en er vervolgens niet mee kunnen spelen. Dat is echt zó frustrerend om te zien. :X

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:27:
een hintje voor een itembuild van rumble
hextech revolver + sorc shoes + hextech revolver + hextech revolver + hextech revolver + rabadons deathcap
en dan kan je je revolvers nog omzetten naar gunblades of er uiteindelijk nog een verkopen voor iets anders
maar early to mid game is die beginbuild = heerschen

spellvamp ftw, moet je gewoon eens proberen, you'll probably like it

ik ga ook eens een gelijkaardige build testen met Morde nu die f2p is, had eens gelezen dat dat best effectief was
shield opzetten en spellvamp om je leven terug te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga vanavond eens die spellvamp build proberen op rumble, dank je voor de tip.

Tijd voor nog eens een noobvraag, is al ff geleden ;)

Ik had graag precies geweten wat precies benefit van armor en wat van magic penetration.

Is het zo gemakkelijk dat je kan zeggen dat alle "spells" of "ranged magic attacks", voordeel doen met magic penetration ? Bijvoorbeeld ook de auto attack van Annie & Ryze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Auto-attack = AD = Armor Pen afaik.
Voor skills zul je even moeten kijken hoe het precies zit, dit verschilt volgens mij per skill en staat als het goed is in de tooltip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Zo n00b is die vraag anders niet, want hij is absoluut niet eenvoudig te beantwoorden ;) Je moet kijken naar het damagetype van skills om te zien of magic resistance van toepassing is of gewoon armor. Hetzelfde geldt voor armor penetration en magic penetration; het is afhankelijk van de skill die gedaan wordt.

Voor wat betreft auto-attacks, deze vallen volgens mij altijd onder physical damage en dus gewone armor. Maar pin me hier niet op vast, een van de veteranen hier weet dat vast beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:19:
[...]

hextech revolver + sorc shoes + hextech revolver + hextech revolver + hextech revolver + rabadons deathcap
en dan kan je je revolvers nog omzetten naar gunblades of er uiteindelijk nog een verkopen voor iets anders

spellvamp ftw, moet je gewoon eens proberen, you'll probably like it

ik ga ook eens een gelijkaardige build testen met Morde nu die f2p is, had eens gelezen dat dat best effectief was
shield opzetten en spellvamp om je leven terug te krijgen
Capped spellvamp niet op 45%? zoiets had ik vernomen :-)
Op morde kan je het beste een hextech gunblade bouwen (Ace of spades scaled zowel met AP als met AD... ) gevolgt door een lichbane om je ace of spades echt hard te laten hitten.

Met 2 hextech gunblades en een lichbane, hit je met AoS voor ~1100 single target. En dat op een, 4 seconden cooldown, en je ult geeft dan iets van 40% van iemand zijn max HP in damage.

Als ze puur AD zijn kan je een thornmail bouwen, puur AP dan een force of nature, als ze een mengelmoes zijn, gewoon gunblades blijven bouwen! +20 magic penetration boots, 4 gunblades en een lichbane!

Altijd upgraden naar een gunblade op morde, vanwege de AP én AD scaling van AoS.
Mojo schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:19:
[...]

Dat is inderdaad echt gruwelijk irritant. Maar als je een beetje ervaren bent win je ze eigenlijk altijd wel.

Wat ik irritanter vind is dat mensen Mordekaiser sneaky snel pakken en er vervolgens niet mee kunnen spelen. Dat is echt zó frustrerend om te zien. :X
Klopt :D.. mordekaiser mid is leuk om te spelen. Als je op level 6 de enemy met je ult neerhaalt, heb je in no-time ene tower down.. dubbele firepower.

Ik ga vaak Ghost en Ignite.. Ignite + je ult is vaak een guaranteed kill rond level 6 als je enemy rond de 50-60% Hp zit.
Als het moet nog even ghost -> en je E een keer af laten gaan. en dan towers pushen!

Je krijgt een morde niet uit lane gepushed dus je zou ook freefarm moeten hebben mid, 70ck 10 min in? gogo!

[ Voor 23% gewijzigd door kaluro2 op 10-05-2011 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

kaluro2 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:13:
Als je zelf met Morde kunt spelen, moet dat geen probleem zijn, aangezien je veel vaardiger bent dan de n00b tegenover je ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:19:
[...]

Da's best leuk, maar wie early/mid game sorc shoes, rabadon's en 4x hextech revolver heeft, is óf heel goed in farmen/lasthitten/kills maken, óf een hele dikke vette cheater ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Zyppora schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:36:
[...]

Als je zelf met Morde kunt spelen, moet dat geen probleem zijn, aangezien je veel vaardiger bent dan de n00b tegenover je ;)

[...]

Da's best leuk, maar wie early/mid game sorc shoes, rabadon's en 4x hextech revolver heeft, is óf heel goed in farmen/lasthitten/kills maken, óf een hele dikke vette cheater ;)
of gewoon fed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Kills maken = fed naar mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

DivineNL schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:39:
Kills maken = fed naar mijn mening :)
True, toen ik nog is las zag ik het staan. Je hoeft echter niet goed te zijn in kills maken om fed te worden ^_^. Feeders ftl :(. Vandaar dat ik liet staan, combo goed + kills rekende ik niet helemaal onder fed :+.

[ Voor 14% gewijzigd door Flapmo op 10-05-2011 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Overigens is Sorc Shoes, Rabadon's en 4x Hextech viable op elke champ die in de verste verte AP gebouwd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Littleburst
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-08 12:17
Zyppora schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:43:
Overigens is Sorc Shoes, Rabadon's en 4x Hextech viable op elke champ die in de verste verte AP gebouwd kan worden.
Het is wel handig als je ook nog dmg doet met je autoattack? De AD is een beetje kansloos als je AD niet scaled in spells. Leblanc met Hextech? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:33:
Zo n00b is die vraag anders niet, want hij is absoluut niet eenvoudig te beantwoorden ;) Je moet kijken naar het damagetype van skills om te zien of magic resistance van toepassing is of gewoon armor. Hetzelfde geldt voor armor penetration en magic penetration; het is afhankelijk van de skill die gedaan wordt.

Voor wat betreft auto-attacks, deze vallen volgens mij altijd onder physical damage en dus gewone armor. Maar pin me hier niet op vast, een van de veteranen hier weet dat vast beter ;)
Dank je voor de uitleg. Dat eerste had ik al spelen opgemerkt dat dit in de tooltips meestal kan achterhaald worden, maar onlangs mij de vraag gesteld van die auto-attacks, her en der al eens nagevraagd maar niemand die me er met zekerheid kon op antwoorden.

Zal mss vanavond es testen met magicpen & armorpen gems op ryze en zijn autoattacks bestuderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
DivineNL schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:23:
Wel nog een vraag hierover (naar team 2 gericht) is het al bekend wie er gaan spelen of wanneer? (smorgens of savonds bijv.
De wedstrijd zal in ieder geval 's avonds worden gespeeld, waarschijnlijk woensdag om 20:00 Nederlandse tijd, maar de tegenstander heeft dat nog niet bevestigd. Als het niet op dat tijdstip doorgaat, wordt de wedstrijd volgens de reglementen op de avond van de deadline gespeeld, donderdag dus. Een definitieve indeling is er nog niet, maar er zijn al wel op z'n minst vijf spelers die hebben aangegeven beschikbaar te zullen zijn, te weten Nutral, The Virtual, DivineNL, Spunkjah (AKA Spùnk) en ik. Mijn excuses als ik iemand vergeten heb; 't organisatorisch talent van ons team is natuurlijk kapitein Nutral. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Littleburst schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:45:
[...]

Het is wel handig als je ook nog dmg doet met je autoattack? De AD is een beetje kansloos als je AD niet scaled in spells. Leblanc met Hextech? :D
Die AD maakt geen drol uit als je tegenstanders niet lang genoeg leven om ze te incasseren. Ik weet niet hoe spammable de skills van Leblanc zijn, maar als je ook maar iets kan (semi)spammen wat scaled met AP, heb je na bovenstaande items te bouwen geen AD meer nodig. Okay, misschien op die ene tank die gigantisch MPen aan het stacken is. Maar daar heb je dan weer teammates voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
Autoattack is altijd AD based en dus ArP. Spells kunnen magic of physical zijn, dat staat wel in de tooltip. Autoattacks kunnen echter wel een magic component hebben, zoals sona's power chord. Dit deel werkt dan dus met magicpen. spell damage raakt altijd ook al ben je geblind, dus blinded sona doet wel power chord dmg maar geen physical dmg dan.
penetration werkt minder goed als je % reduction hebt zoals void staff met 40%. eerst wordt armor/magicres flat verminderd en daarna % based. dus stel dat iemand 100 magic res heeft en jij hebt 30 magicpen en 40% dan houdt de vijand dus (100-30)*0.6=42 over, tegenover 60 als je geen magicpen runes hebt en alleen %. je 30 pen wordt dan dus maar 18 effectief. % based stacked diminishing, dus 40% en 15% =/=55% maar 40+(0.15*60)=49%
met armor en magic is het hetzelfde dus vul maar wat in wat je wilt.

kleine edit: sommige spells veranderen autoattacks in spell type met physical damage en kunnen dan dus ook niet missen met blind.

[ Voor 7% gewijzigd door Cpt.Chaos op 10-05-2011 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fantastisch, dank u voor de grondige uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Cpt.Chaos schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:04:
Autoattack is altijd AD based en dus ArP. Spells kunnen magic of physical zijn, dat staat wel in de tooltip. Autoattacks kunnen echter wel een magic component hebben, zoals sona's power chord. Dit deel werkt dan dus met magicpen. spell damage raakt altijd ook al ben je geblind, dus blinded sona doet wel power chord dmg maar geen physical dmg dan.
penetration werkt minder goed als je % reduction hebt zoals void staff met 40%. eerst wordt armor/magicres flat verminderd en daarna % based. dus stel dat iemand 100 magic res heeft en jij hebt 30 magicpen en 40% dan houdt de vijand dus (100-30)*0.6=42 over, tegenover 60 als je geen magicpen runes hebt en alleen %. je 30 pen wordt dan dus maar 18 effectief. % based stacked diminishing, dus 40% en 15% =/=55% maar 40+(0.15*60)=49%
met armor en magic is het hetzelfde dus vul maar wat in wat je wilt.

kleine edit: sommige spells veranderen autoattacks in spell type met physical damage en kunnen dan dus ook niet missen met blind.
Hoe zit het dan met de spell component van Power Chord wanneer Sona een Silence krijgt? Blokkeert Silence het activeren van skills? En wat doet Silence met een toggle skill die aanstaat (Anivia's ult, Karthus' aura, of de auras van Sona)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
silence stopt het gebruiken van spells. DUS!! als je een toggled spell aan hebt staan kan je de spell niet meer gebruiken: wat gebeurt er als je een toggled spell die aanstaat gebruikt? dan gaat deze uit. dus als je gesilenced wordt tijdens een toggled spell dan blijft deze gewoon doorgaan maar je kan niet stoppen zolang de silence duurt, m.a.w. het werkt gewoon nog. wordt je gesilenced als de spell uitstaat dan kan deze niet aan.

spell component van autoattack en silence weet ik niet uit mijn hoofd, dus daar ga ik niet op door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Cpt.Chaos schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:29:
silence stopt het gebruiken van spells. DUS!! als je een toggled spell aan hebt staan kan je de spell niet meer gebruiken: wat gebeurt er als je een toggled spell die aanstaat gebruikt? dan gaat deze uit. dus als je gesilenced wordt tijdens een toggled spell dan blijft deze gewoon doorgaan maar je kan niet stoppen zolang de silence duurt, m.a.w. het werkt gewoon nog. wordt je gesilenced als de spell uitstaat dan kan deze niet aan.

spell component van autoattack en silence weet ik niet uit mijn hoofd, dus daar ga ik niet op door.
Leuk dus om een taric tijdens het gebruik van zijn ult te silencen, dan komt ie gegarandeerd zonder mana :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
dat is het idee ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathology
  • Laatst online: 11-09 18:55
Vayne 6300.

Niet verrassend, wel balen. Nog even doorsparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zyppora schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:24:
[...]

Hoe zit het dan met de spell component van Power Chord wanneer Sona een Silence krijgt? Blokkeert Silence het activeren van skills? En wat doet Silence met een toggle skill die aanstaat (Anivia's ult, Karthus' aura, of de auras van Sona)?
Kijk bij Sona naar de passive: After casting 3 spells, Sona's next attack deals extra 14 + (9 x level) magic damage. De standaard power chord damage is dus magic damage, dus autoattack damage + 14 + (9 x level) magic damage.

Haar power chord per aura:
(Power Chord) - Staccato: If this spell was last cast when Sona's Power Chord is ready, her next attack will do double the damage of her Power Chord.

(Power Chord) - Diminuendo: If this spell was last cast when Sona's Power Chord is ready, her next attack will de-buff the target to deal 20% less damage for 4 seconds.

(Power Chord) - Tempo: If this spell was last cast when Sona's Power Chord is ready, her next attack will slow the target by 40% for 2 seconds.

Double damage is dus dubbel zoveel damage, dus 2x(autoattack damage + 14 + (9 x level) magic damage), de rest van de effecten scalen niet.

En auto attacks scalen ook met AP champions met AD, het is de reden waarom veel spelers Nidalee spelen met ArP marks en/of quints. In het begin van het spel kan ze veel harrassen met autoattacks, maar niet met spells (behalve spear, maar die zuigt mana), dus om de damage te verhogen, kiezen veel Nidalee spelers voor ArP marks, terwijl bijna alle lategame skills scalen met AP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Ben iniedergeval blij dat sona uit de f2p is... Is (naar mijn mening) 1 van de beste supprts en kan nog eens damage dealen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:04:
[...]

Haar power chord per aura:
(Power Chord) - Staccato: If this spell was last cast when Sona's Power Chord is ready, her next attack will do double the damage of her Power Chord.

.....

Double damage is dus dubbel zoveel damage, dus 2x(autoattack damage + 14 + (9 x level) magic damage), de rest van de effecten scalen niet.
double power chord damage is 2*(14+9*lvl)+AD, en dus niet dubbel AD.
Pagina: 1 ... 5 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.