Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:19:
[...]
een hintje voor een itembuild van rumble
hextech revolver + sorc shoes + hextech revolver + hextech revolver + hextech revolver + rabadons deathcap
en dan kan je je revolvers nog omzetten naar gunblades of er uiteindelijk nog een verkopen voor iets anders
maar early to mid game is die beginbuild = heerschen
spellvamp ftw, moet je gewoon eens proberen, you'll probably like it
ik ga ook eens een gelijkaardige build testen met Morde nu die f2p is, had eens gelezen dat dat best effectief was
shield opzetten en spellvamp om je leven terug te krijgen
Capped spellvamp niet op 45%? zoiets had ik vernomen :-)
Op morde kan je het beste een hextech gunblade bouwen (Ace of spades scaled zowel met AP als met AD... ) gevolgt door een lichbane om je ace of spades echt hard te laten hitten.
Met 2 hextech gunblades en een lichbane, hit je met AoS voor ~1100 single target. En dat op een, 4 seconden cooldown, en je ult geeft dan iets van 40% van iemand zijn max HP in damage.
Als ze puur AD zijn kan je een thornmail bouwen, puur AP dan een force of nature, als ze een mengelmoes zijn, gewoon gunblades blijven bouwen! +20 magic penetration boots, 4 gunblades en een lichbane!
Altijd upgraden naar een gunblade op morde, vanwege de AP én AD scaling van AoS.
Mojo schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:19:
[...]
Dat is inderdaad echt gruwelijk irritant. Maar als je een beetje ervaren bent win je ze eigenlijk altijd wel.
Wat ik irritanter vind is dat mensen Mordekaiser sneaky snel pakken en er vervolgens niet mee kunnen spelen. Dat is echt zó frustrerend om te zien.

Klopt

.. mordekaiser mid is leuk om te spelen. Als je op level 6 de enemy met je ult neerhaalt, heb je in no-time ene tower down.. dubbele firepower.
Ik ga vaak Ghost en Ignite.. Ignite + je ult is vaak een guaranteed kill rond level 6 als je enemy rond de 50-60% Hp zit.
Als het moet nog even ghost -> en je E een keer af laten gaan. en dan towers pushen!
Je krijgt een morde niet uit lane gepushed dus je zou ook freefarm moeten hebben mid, 70ck 10 min in? gogo!
[
Voor 23% gewijzigd door
kaluro2 op 10-05-2011 13:37
]