Solo que speel ik altijd als de grootste lafbek ooit. Omdat het meestal veel beter is weg te rennen dan proberen een teammate te redden. Want 9 v.d. 10 keer gaat die teammate alsnog dood. -.-
Ik offer mijzelf graag op voor het team, maar als het team dan omdat jij je op offert vind dat ze dat ook moeten doen dan zijn we weer allemaal dood en zo gaat het bijna altijd.
Dus positioneer ik mijzelf altijd op de best mogelijke manier, rekening houdend met ulti skillshots, waar ik heen kan flashen, etc.
Zo haal ik met gemak hoge scores met bijvoorbeeld Janna of Nidalee. Gewoon door positionering en je niet op te offeren.
Dit speelt ook door met mijn mana regen e.d. Niet je skills spammen maar focussen op last hitten en op de juiste momenten voor de kill gaan, of poging tot.
Skills spammen heeft in solo que geen zin omdat de meeste teammates niet op hetzelfde moment skills spammen en of te laat, of te vroeg aanvallen.
Ik bouw ook na mijn eerste item geen mana regen items, ik begin meestal met de mana naar AP item (3%) en deze heeft ook mana regen. Daarna RoA of iets dergelijks. En dan vol damage kopen, voor bijna elke mana champs doe ik dit want voor mij werkt het zonder defence spelen omdat ik toch bijna altijd ontsnap en mij goed positioneer!