[PC] League of Legends - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 41 Laatste
Acties:
  • 89.392 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 08:51:
Ik ben gister dus bezig geweest met Renekton, volgens een guide op internet en de tips hier. Maar pfoe, het valt niet mee van een ranged champion naar melee DPS te gaan. Voor de veiligheid pakte ik wel een duo lane, maar elke keer kwam ik tegenover een ranged champ te staan. Ik weet nog niet goed hoe ik daar mee om moet gaan als melee champ, de tegenpartij kan zo eenvoudig zonen en je buiten het gold houden. En dat is nu net wat Renekton wel een beetje nodig heeft.. Binnenkort maar weer eens proberen :P

Aan de andere kant, gister Lux gekocht waar ik al een tijdje een 'oogje' op had, één woord: geweldig! Dat is nu een champion waar ik me erg goed mee kan redden, zelfs de eerste game al. Ze is squishy als een pasgeboren baby, maar je kunt wel verschrikkelijk goed harassen en vanaf lvl 6 wordt ze ronduit gevaarlijk. Daar ga ik zeker vaker mee spelen :)
Ik reageer hier niet vaak maar wij hebben bijna altijd een lux in ons premade team, die speel ik dan :). Een hele goeie tip die ik je kan geven is om clarity te pakken, voegt wat toe aan het team als support maar zorgt er ook voor dat je (na teamfight bv) je ulti goed kunt plaatsen om low hp championnentjes eruit te knallem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 09:41
Zelf speel ik lux altijd met flash/ghost of flash/clairvoince. Ik ben namelijk geen clarity fan en ook geen fan van de support kant van lux. (clairvoiance is meer om je ult goed te kunnen raken, en natuurlijk ook wel eens om je team mee te helpen ;) ) Je gaat vaak toch vol mana een teamfight in, anders zou je tegen je team moeten zeggen dat je even moeten wachten.

Voor de rest speel ik zelf lux wel met mana regeneration per level runes, zo heb je clarity niet echt nodig.

Ze heeft een redelijk goed shield maar dat is echt het enige support achtige aan lux imho.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Ik kies nooit Clarity omdat met een klein beetje mana regen en slim mana managen is het een redelijk overbodige skill en zonde om te nemen omdat er genoeg betere keuzes zijn.

Mana champs bouw ik altijd met mana regen runes (9x geel dacht ik) en als eerste item een mana regen item (verschilt per champ).

Dan is het slim spelen en niet je skills spammen alsof je energy iod hebt. Minions last hitten en af en toe harashen.

Ik koop ook echt nooit mana pots!

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Intruder schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:08:
Mijn invulling van beefy is altijd goede damage maar nog steeds moeilijk dood te krijgen geweest, ik build xin namelijk met ongeveer 3 tanky items en 3 damage items. Zo zit je meestal aan 150 resist van bijde en doe je nog steeds veel damage, als je je ulti op genoeg mensen cast zit je dan even op 250/250 armor/magic resist met toch wel 3000 health.
Mjah mijn build is ook wel aan de tanky kant hoor (zelfs maar 2 offensive items), maar hij is nog altijd lang niet zo tanky als bijv. een Renekton of Irelia. Mijn build met Xin:

- Start met Dorans Shield voor de life, armor en regen om harass tegen te gaan
- Merc treads
- Brutalizer
- Sword of the Divine (goddelijke attack speed, leuke passive EN leuke active. En dat voor weinig gold!)
- Banshees / Raduins*
- Brutalizer uitbouwen naar ghostblade
- Banshees / Raduins*
- Dorans shield verkopen en afhankelijk van situatie nieuw item halen. Ben je tanky genoeg? Black Cleaver. Hebben zij sterke auto-attackers? Thornmail. Bursten ze je kapot met magic dmg? Force of nature.

*= item dat je het hardst nodig hebt als eerste bouwen.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Dreanor schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:25:
Ik kies nooit Clarity omdat met een klein beetje mana regen en slim mana managen is het een redelijk overbodige skill en zonde om te nemen omdat er genoeg betere keuzes zijn.

Mana champs bouw ik altijd met mana regen runes (9x geel dacht ik) en als eerste item een mana regen item (verschilt per champ).

Dan is het slim spelen en niet je skills spammen alsof je energy iod hebt. Minions last hitten en af en toe harashen.

Ik koop ook echt nooit mana pots!
Mee eens, alhoewel ik niet eens altijd mana regen items koop. Vaak is de regen van je runes eigenlijk al voldoende, maar ik ben dan ook niet iemand die continue zijn skills spamt tijdens laning phase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Intruder schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 11:55:
[...]

Fijnste met renekton is ook om een solo lane te pakken, als je een jungler hebt is solo top erg fijn ;). Je had er er ook van dat je een beetje een beefy champion wou proberen. Xin zao misschien wat voor je? Hij is echt de koning van de mid lane. level 3 = kill tenzij ze flash hebben, maar meestal hebben ze die tegen die tijd al gebruikt.
Xin Zao nog nooit mee gespeeld, ga ik ook eens een poging mee doen :) Bedankt voor de tip.
En lux is idd een super fijne champion. 1 van de enige champs waar ik altijd een soulstealer op koop, omdat je hoe dan ook veel assists krijg. Als je late game je ult op een 24 seconden cooldown hebt dan is het ook zo'n ontzettend goede skill voor, voor en na het teamfight.
Ja ik ben zelf niet weg van soulstealer omdat ik nog niet zoveel vertrouwen in m'n eigen spel heb, soms pak ik dan toch de Rod of Ages voor wat extra hp/mana en AP. Maar een game die ik speelde met soulstealer op zak beviel ook goed, je moet alleen nog net wat voorzichtiger spelen. Die stacks krijg je wel vol met assists inderdaad :)
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:13:
[...]

Ik reageer hier niet vaak maar wij hebben bijna altijd een lux in ons premade team, die speel ik dan :). Een hele goeie tip die ik je kan geven is om clarity te pakken, voegt wat toe aan het team als support maar zorgt er ook voor dat je (na teamfight bv) je ulti goed kunt plaatsen om low hp championnentjes eruit te knallem
Ik speelde gister met Teleport/Clarity. Misschien wat overkill maar ik ben dan ook nog niet zo goed ;) Op zich ben ik ook niet zo'n fan van Clarity maar zeker in de early game, rond lvl 6-8 kan het wel verschil maken. Ik had magic pen. marks, mana/level seals en flat cooldown red. glyphs. Beide quints waren flat AP. Ik heb nog niet zoveel runes om uit te kiezen, maar eigenlijk is het dezelfde runepage als voor Malzahar. Dat scheelt aanzienlijk in de aanschaf :) Mana pots koop ik ook nooit.

Clairvoyance ben ik zelf niet zo weg van. Maar dat komt vooral omdat ik het nut niet zo zie in solo queue games; de kans dat je hele team adequaat reageert is vrij klein. Precies hetzelfde als met warden. Flash wordt ik wel steeds beter in en ik zou Flash eens kunnen proberen om nog net wat aggressiever met haar te spelen. Maar eerst wat meer ervaring met haar opdoen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Solo que speel ik altijd als de grootste lafbek ooit. Omdat het meestal veel beter is weg te rennen dan proberen een teammate te redden. Want 9 v.d. 10 keer gaat die teammate alsnog dood. -.-

Ik offer mijzelf graag op voor het team, maar als het team dan omdat jij je op offert vind dat ze dat ook moeten doen dan zijn we weer allemaal dood en zo gaat het bijna altijd.

Dus positioneer ik mijzelf altijd op de best mogelijke manier, rekening houdend met ulti skillshots, waar ik heen kan flashen, etc.

Zo haal ik met gemak hoge scores met bijvoorbeeld Janna of Nidalee. Gewoon door positionering en je niet op te offeren.

Dit speelt ook door met mijn mana regen e.d. Niet je skills spammen maar focussen op last hitten en op de juiste momenten voor de kill gaan, of poging tot.

Skills spammen heeft in solo que geen zin omdat de meeste teammates niet op hetzelfde moment skills spammen en of te laat, of te vroeg aanvallen. :P

Ik bouw ook na mijn eerste item geen mana regen items, ik begin meestal met de mana naar AP item (3%) en deze heeft ook mana regen. Daarna RoA of iets dergelijks. En dan vol damage kopen, voor bijna elke mana champs doe ik dit want voor mij werkt het zonder defence spelen omdat ik toch bijna altijd ontsnap en mij goed positioneer!

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 14:34
Intruder schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 11:55:
[...]

Fijnste met renekton is ook om een solo lane te pakken, als je een jungler hebt is solo top erg fijn ;). Je had er er ook van dat je een beetje een beefy champion wou proberen. Xin zao misschien wat voor je? Hij is echt de koning van de mid lane. level 3 = kill tenzij ze flash hebben, maar meestal hebben ze die tegen die tijd al gebruikt.

En lux is idd een super fijne champion. 1 van de enige champs waar ik altijd een soulstealer op koop, omdat je hoe dan ook veel assists krijg. Als je late game je ult op een 24 seconden cooldown hebt dan is het ook zo'n ontzettend goede skill voor, voor en na het teamfight.
Level 3 is kill? Welk skills heb je dan genomen? :S Ik heb laatst ook een paar keer met Zin Xhao gespeeld maar hij is early game echt zo neer, vooral tegen iemand met afstandsaanvallen en een stun/seal achtige skill

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Airdack schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 13:20:
[...]

Level 3 is kill? Welk skills heb je dan genomen? :S Ik heb laatst ook een paar keer met Zin Xhao gespeeld maar hij is early game echt zo neer, vooral tegen iemand met afstandsaanvallen en een stun/seal achtige skill
Op lvl 1 neem je die slow, op lvl 2 de knockup. Vanaf dat moment kun je al killen door te initieren met je slow en gelijk je knockup te activeren. Vervolgens exhaust of ignite en rammen maar. Als je lvl 3 bent neem je ook nog je warcry zodat je sneller kan aanvallen en je cooldowns omlaag gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Airdack schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 13:20:
[...]

Op level 3 wil je alle 3 je skills up hebben, rush je er in met e (die skill max je eerst btw) activeer je je q en w, als je tot aan de knock up komt hebben ze nog ongeveer een kwart tot 1 derde HP over, stel ze hebben geen flash meer of ze hebben flash al gebruikt activeer je ghost voor nog 1 of 2 auto atacks, als dit lukt ignite je hem en heb je de kill te pakken (dit werkt altijd op mid, maar in lane hebben ze nog een partner die ze kunnen redden of jou kunnen aanvallen, dat is dus een ander verhaal)

Je hebt wel minstens 15 armor pen in je runes nodig om dit te kunnen btw, anders doe je niet genoeg damage en laat je ze toe om de hele tijd terug te gaan.

Edit:
Gisteren ook nog een potje xin zao gedaan, ik had al 3 early kills op mid dus kwam lux mid, het moment dat ze haar snare gebruikte rushte ik er in (onder tower en ik was level 7) ze had nog vol hp, volle combo gecast en gewoon een easy kill met towerdiven op een Full hp champion, (mijn enige items waren brutaliser/merc threads) squishy's maken echt geen kans als ze geen escapes up hebben.

@Cloud
We kunnen opzig wel eens een keer een game samen doen ;) kan ik je wel eventueel tips geven qua renekton, of eigenlijk elke champion wel (op eve na :+ )
Ingame naam = BatsAap

[ Voor 22% gewijzigd door Intruder op 06-05-2011 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 22:30
Vicarious schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:49:
[...]

Mjah mijn build is ook wel aan de tanky kant hoor (zelfs maar 2 offensive items), maar hij is nog altijd lang niet zo tanky als bijv. een Renekton of Irelia. Mijn build met Xin:

- Start met Dorans Shield voor de life, armor en regen om harass tegen te gaan
- Merc treads
- Brutalizer
- Sword of the Divine (goddelijke attack speed, leuke passive EN leuke active. En dat voor weinig gold!)
- Banshees / Raduins*
- Brutalizer uitbouwen naar ghostblade
- Banshees / Raduins*
- Dorans shield verkopen en afhankelijk van situatie nieuw item halen. Ben je tanky genoeg? Black Cleaver. Hebben zij sterke auto-attackers? Thornmail. Bursten ze je kapot met magic dmg? Force of nature.

*= item dat je het hardst nodig hebt als eerste bouwen.
win item op xin is uiteraard frozen mallet. meer heb je echt niet nodig. rush phage, boots, mallet, win. hp, dmg, slow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DominoNL
  • Laatst online: 14-09 15:37

DominoNL

Professioneel Azijnzeiker

@ Intruder: Wats er mis met Eve?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
Hij zegt alleen dat die daar niet mee kan helpen, hij zegt volgens mij niet dat er iets mee mis is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Waha, ik haat het gewoon zo erg om tegen eve te spelen dat ik nooit echt de moeite heb genomen om haar te leren, ik weet wat haar skills doen zodat ik er eventueel op voorberijd ben, maar daar blijft het ook bij. Maar een goede eve is gewoon erg moeilijk te counteren en ik word niet snel chaggerijnig, maar als ik tegen een goede eve speel kan ik mijn pc soms wel uit het raam gooien :P. Dat is er dus mis met eve :P

Edit:
Er is dus helemaal niks mis mee ;), ze is gewoon anoying as hell.

[ Voor 8% gewijzigd door Intruder op 06-05-2011 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Dat gevoel heb ik bij alle champs die gespeeld worden door een speler die er heel goed mee over weg kunnen. Eve is makkelijk te counteren, Oracle? In team fights is eve dan nutteloos omdat ze er niet in kan komen lopen met haar stun.

EDIT: Oke dan is ze niet geheel nutteloos, maar een hele goede gank optie van haar is ze wel kwijt.

[ Voor 18% gewijzigd door DivineNL op 06-05-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
DivineNL schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:24:
Dat gevoel heb ik bij alle champs die gespeeld worden door een speler die er heel goed mee over weg kunnen. Eve is makkelijk te counteren, Oracle? In team fights is eve dan nutteloos omdat ze er niet in kan komen lopen met haar stun.

EDIT: Oke dan is ze niet geheel nutteloos, maar een hele goede gank optie van haar is ze wel kwijt.
Bullshit, een goede Eve haalt boots of mobility en rent met haar ult naar je toe als het moet midden in het gevecht als je met andere bezig bent. Dan is het een kwestie van Oracle uitschakelen en klaar :)

Staat er een Pink ward in mid? Neem zelf een Pink ward mee en plaats hem in de buurt, kan je hem zo slopen :D

Eve is trouwens ook een hele goede Counter tegen junglers. Als je het goed doet kan je ze het leven zuur maken :)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Heb meer dan genoeg games gezien waarin een eve ineens veel slechter ging presteren nadat er een oracle in het spel kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Klopt ze gaat slechter presteren, maar een goede eve haalt zelf ook een oracle, en weet waar de wards staan. gaat zo op veilige momenten de wards ontschadelijk maken. En ze zorgt dat je team de gene met oracle focussed zodat hij weer 400 gold moet uitgeven om veilig te zijn. Natuurlijk is ze makkelijk te counteren maar een ECHT goede eve (waarvan ik er niet veel heb gezien omdat de meeste waardeloos zijn) die counterd dat weer. En dan zit je zonder vision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Ik vind Eve zeker geen slechte champ hoor, sterker nog heb haar zelf ook en vind het leuk om er eens mee te spelen. Early-mid game vind ik eve zelfs geweldig, maar end game wordt het toch heel wat lastiger naar mijn mening. Inderdaad, wards counteren is zéér nuttig, maar als je normal speelt zul je weinig kunnen counteren aangezien er bijna nooit iemand een ward neer zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
DivineNL schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:33:
Ik vind Eve zeker geen slechte champ hoor, sterker nog heb haar zelf ook en vind het leuk om er eens mee te spelen. Early-mid game vind ik eve zelfs geweldig, maar end game wordt het toch heel wat lastiger naar mijn mening. Inderdaad, wards counteren is zéér nuttig, maar als je normal speelt zul je weinig kunnen counteren aangezien er bijna nooit iemand een ward neer zet.
Hahaha so true, pubstomping met Eve is zo leuk he :')

Vergeet ook niet dat je lategame makkelijk kan pushen met Eve (mits je AD gaat).
De vijand komt uiteindelijk naar je toe, stealth weg -> jouw team pusht te andere kant.

Enemy team moet beslissing maken of 1 man achter laten bij die tower en op die manier teamfights proberen te forceren :)

[ Voor 21% gewijzigd door Jeffroiscool op 06-05-2011 15:39 ]

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Cpt.Chaos schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:01:
[...]

win item op xin is uiteraard frozen mallet. meer heb je echt niet nodig. rush phage, boots, mallet, win. hp, dmg, slow.
Niet mee eens. Later in het spel leuk om te halen (als defensive-minded aanvalsoptie), maar als Xin wil je juist attack speed stacken omdat dat weer goed samengaat met je w-skill waardoor al je cooldowns als een malle omlaag gaan. Trust me, attack speed is the way to go op xin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Jeffroiscool schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:37:
[...]

Hahaha so true, pubstomping met Eve is zo leuk he :')

Vergeet ook niet dat je lategame makkelijk kan pushen met Eve (mits je AD gaat).
De vijand komt uiteindelijk naar je toe, stealth weg -> jouw team pusht te andere kant.

Enemy team moet beslissing maken of 1 man achter laten bij die tower en op die manier teamfights proberen te forceren :)
Enemy team is nogal achterlijk dat ze iemand zonder oracle er dan naartoe sturen he. Zonder dat ze het weten loopt eve dan in stealth naar haar team toe en group fight kan beginnen zonder die 1 of 2 mensen die naar eve gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
DivineNL schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:52:
[...]

Enemy team is nogal achterlijk dat ze iemand zonder oracle er dan naartoe sturen he. Zonder dat ze het weten loopt eve dan in stealth naar haar team toe en group fight kan beginnen zonder die 1 of 2 mensen die naar eve gingen.
Lekker boeien dat ze oracle hebben, weg kom je toch wel, gewoon je ult aanzetten en een slimmere route lopen.

Het is sowieso riskant in elk opzicht tenzij hun team minimaal 2 Oracles koopt zal op het team wat achter blijft geen vision hebben of diegene die naar je toe komt, meestal sturen mensen nog de tanky dudes er op af ook. Doen ze dat niet? Ambush vanuit de bosjes, boeien oftie oracles heeft of niet. Vision in bosjes geeft het nog niet ^^ en zo zijn er nog veel meer van dit soort technieken waarmee je het leven van je vijand zuur kan maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Sorry voor de spam, maar wie was dat ook alweer die laatst zei dat Auto Chat van AutoLoL niet bij hem werkte? Dan mag hij iets voor mij testen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
SaphuA schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 16:25:
Sorry voor de spam, maar wie was dat ook alweer die laatst zei dat Auto Chat van AutoLoL niet bij hem werkte? Dan mag hij iets voor mij testen :9
Dat was ik,

Teminste via de toetsencombinatie die ik noemde ;)

Wil het wel weer proberen later vanaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf vandaag de trotse eigenaar van Rummus. Twee potjes gespeeld, twee keer makkelijk winst.
Iemand nog handige tips/builds/combo's voor Rummus? :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05 20:59
Fortify pakken, taunten onder de toren, fortify gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampiria
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-02-2024

Vampiria

lief klein meisje

Intruder schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:31:
Klopt ze gaat slechter presteren, maar een goede eve haalt zelf ook een oracle, en weet waar de wards staan. gaat zo op veilige momenten de wards ontschadelijk maken. En ze zorgt dat je team de gene met oracle focussed zodat hij weer 400 gold moet uitgeven om veilig te zijn. Natuurlijk is ze makkelijk te counteren maar een ECHT goede eve (waarvan ik er niet veel heb gezien omdat de meeste waardeloos zijn) die counterd dat weer. En dan zit je zonder vision.
Een goed tegenteam zorgt ervoor dat de tanks de oracles hebben en een goede tank focussen is niet handig, gezien je daarmee ervoor zorgt dat je hele team doodgemaakt wordt terwijl jij maar probeert een oracle weg te krijgen..
Dan kan je als evelyn er beter voor zorgen dat je "achter" het team van de anderen gestealth staat zodat degene die probeert weg te rennen toch nog doodgaat, denk ik.

~Vampiria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Vampiria schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 17:59:
[...]

Een goed tegenteam zorgt ervoor dat de tanks de oracles hebben en een goede tank focussen is niet handig, gezien je daarmee ervoor zorgt dat je hele team doodgemaakt wordt terwijl jij maar probeert een oracle weg te krijgen..
Dan kan je als evelyn er beter voor zorgen dat je "achter" het team van de anderen gestealth staat zodat degene die probeert weg te rennen toch nog doodgaat, denk ik.
Daarom zeg ik ook, splitpushen werkt dan het beste, of het tegenteam stuurt de tank op je af waardoor jou team het makkelijk krijgt, of ze sturen iemand zonder oracle and die pak jij aan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 09:37

anu

Rammus vind ik super, is toch wel de hero waar ik het beste mee overweg kan ( niet dat ik goed ben of zo magoed :P)
Ik heb heel veel aan deze guide gehad:
http://leaguecraft.com/st...sists-by-bguggs-inn.xhtml
Staan erg veel handigheidjes en leuke tips etc in. Vooral PB faceflash is leuk als het lukt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Da's een goeie rammus guide inderdaad. Op Solomid staat er ook eentje van een top ELO speler, maar die junglet ermee. Dat zou ik nog niet doen als je niet alle runes etc. hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Voor iedereen die meedoet aan het toernooi: hebben jullie de matchclient van Alienware al gedownload? Die is namelijk nodig, en ik raad aan om van tevoren te testen of ie het doet. Verder: lees de regels even goed door, want er staan een aantal belangrijke zaken in. Wat highlights:

- Er wordt een home en een away team geassigned. Home team is verantwoordelijk voor het maken van de game. HEt moet een draft mode 5v5 game zijn op summoners rift (summer)
- Contact met andere team wordt gezocht via alienware client. Daarmee kun je als het goed is een matchtijd zetten enzo. Weet niet precies hoe het werkt alleen.
- Alienware client moet bij iedereen tijdens de match draaien
- Screenies maken van scorescherm aan het einde (met alle items e.d.)
- Geen champ restricts, ook nieuwe champs mogen gewoon gespeeld worden
- Geen item restricts, ook nieuwe items mogen gewoon gebruikt worden

edit: staan er trouwens nog belgen ingeschreven? Die mogen namelijk niet meedoen (serieus!). Kan leiden tot diskwalificatie enzo.

[ Voor 6% gewijzigd door Vicarious op 06-05-2011 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Laatst online: 02-09-2024
Ehm klopt het dat er niemand in het got channel zit op lol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Spunkjah schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 23:12:
Ehm klopt het dat er niemand in het got channel zit op lol?
Zit je wel in GoT en niet in got?

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
Ja ik zit in GoT, maar ik was half uur terug ook online en in de tussentijd heb ik even me pc uit gehad en nu moest ik ook een kleine patch downloaden misschien dat het daarmee te maken heeft.

edit: na de update zijn got en GoT ook hetzelfde

[ Voor 36% gewijzigd door Spunkjah op 06-05-2011 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Er zijn momenteel 2 got channels. Mensen zonder de update en mensen met de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:43

psyy138

blackbulls.nl

toch maar weer is een potje lol doen alsnog om half 3 snachts :D

[ Voor 81% gewijzigd door psyy138 op 07-05-2011 02:31 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:10
Had iedereen vanmorgen een update?
Gisteravond nog gespeeld. US btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampiria
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-02-2024

Vampiria

lief klein meisje

bij de EU was er ook een update iig, ik weet alleen bij god niet wat er geupdate is.. kon het ook niet op 't forum vinden

~Vampiria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

Vampiria schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 12:01:
bij de EU was er ook een update iig, ik weet alleen bij god niet wat er geupdate is.. kon het ook niet op 't forum vinden
In ieder geval de launcher :).

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Volgens mij alleen Adobe Air gedoe dat geupdate werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Matchindeling voor het Alienware tournament is gemaakt, team 1 speelt tegen Team Tabletennis! Aangezien we nog niet hebben afgesproken hoe we met elkaar in contact komen, is het misschien handig als we elkaars MSN uitwisselen? Ik stuur mijn MSN wel naar teamcaptain Tympanic, als hij ze allemaal verzamelt kunnen we in groepschat even wat voorsteldata maken.

Onze developers hebben een machtig mooi knop gemaakt: Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/edit.gif Als jouw reactie de laatste is, kan je die gebruiken ;)

[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 07-05-2011 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Stiekum toch nog een paar potjes gespeeld hier en daar, en damn wat is Alistair een fantastische tank.

Heeft weinig items (en vooral ook goedkope items) om zijn werk goed te kunnen doen. Lekker roamen, hard ganken, en naar de volgende lane lopen. Het meeste geld verdien je dan ook met enkele 5 gold/10s items en ganken.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:20
Team 2 moet tegen CaneCrew. 'k Vermoed dat het niet zo'n zware tegenstander is. Ze hebben slechts twee level 30-summoners in hun team, waarvan één een rating heeft, Zent (ELO: 1367), maar uit 12 matches is dat niet erg betrouwbaar. 't Is in ieder geval wel een ervaren speler met 889 wins. Verder weinig indrukwekkende stats.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Dammit, ik had echt gehoopt tegen fnatic te spelen of SK ofzo :P, mja ver komen is ook wel leuk ^^, maar jullie hadden het ervan dat je een speciale launcher moest downloaden ofzo? Zoja waar moet deze gedownload worden?

En over de tijden zal er even ingame gecommuniceerd moeten worden denk ik, wanneer iedereen kan, nu hebben we 9 spelers dus moet het geen probleem zijn, mtog. En even een testmatch lijkt me ook geen slecht plan. Iedereen met de champions die ze verwachten te gaan spelen.

Marcks, jij moet er ook vannuit gaan dat ze eventueel onze profiles gaan bekijken, en de kans is dus groot dat ze soraka gaan bannen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Tegen topteams spelen kan altijd nog, nu gewoon tegen een team spelen waar we wel een kans hebben om te winnen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Mja kans om dit tournooi te winnen heb je toch niet :P, en dan ga ik er liever tegen een topteam uit dan tegen een "B" team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydegart
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 11:41
Intruder schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 13:58:
Dammit, ik had echt gehoopt tegen fnatic te spelen of SK ofzo :P, mja ver komen is ook wel leuk ^^, maar jullie hadden het ervan dat je een speciale launcher moest downloaden ofzo? Zoja waar moet deze gedownload worden?
Hier trek je de launcher binnen: http://www.alienwarearena.com/account/client/

Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

ja, maar hier gaan we niet van verliezen, en dan zijn we een ronde verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Nutral schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 14:49:
ja, maar hier gaan we niet van verliezen, en dan zijn we een ronde verder :)
Met een beetje geluk krijg je in jou bracket alleen prutteams en sta je zo ineens in de (halve) finale ;)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Idd, eerste match ziet er in dat opzicht al goed uit, 1, 900 elo, 3 mensen nog geen level 30. Moet lukken toch? xD. Mja wie regelt er een datum? ik kan het hele weekend namlijk niet, en doordeweek kan ik rond 7 uur altijd wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
sjongejongejonge. waarom stoppen jullie niet meteen dan? jullie gaan er allemaal van uit dat er verloren wordt. lekker negatief - realistisch hoe je het wilt noemen. positief blijven. gewoon winnen. succes

ik zou willen dat ik in nederland was dan kon ik meedoen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Mja je moet gewoon realistisch zijn, en dat is dat je niet van een team als, SK ofzo wint ;) ). Natuurlijk wil iedereen zo ver mogelijk komen en dan moet je niet denken dat ik niet mijn best zou doen. In tegendeel zelfs, ik wil ze juist zoveel mogelijk tegenstand geven ;).

Ik doe zelf mee puur voor de uitdaging om te kijken hoever we kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Jeffro in prechat: Going AD Sona, not trolling.

Rest: OMFG n00b ok loose surrender at 20

Resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/1V0a

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/1V0c

Edit:
Meh ik was te laat met inschrijven enzo en heb geen team dusja :P d8 dat vrienden van me mee zouden doen. Hebben ze niet meer gedaan -.-"

[ Voor 28% gewijzigd door Jeffroiscool op 07-05-2011 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Jeffroiscool schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 15:20:
Jeffro in prechat: Going AD Sona, not trolling.

Rest: OMFG n00b ok loose surrender at 20

Resultaat:

[afbeelding]

[afbeelding]

Edit:
Meh ik was te laat met inschrijven enzo en heb geen team dusja :P d8 dat vrienden van me mee zouden doen. Hebben ze niet meer gedaan -.-"
Cool. En hier was ik die dacht misschien sona te nemen omdat ik af en toe wel support wil spelen ^^

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
ye-roon schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 15:26:
[...]

Cool. En hier was ik die dacht misschien sona te nemen omdat ik af en toe wel support wil spelen ^^
Mensen onderschatten Ezona

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05 20:59
Van dat team tabletennis kan ik er maar 2 ingame vinden. Peppes is level 1, en die gaffel is iets van 1400 rated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
moet je eventueel op lolbase.net zoeken, dan krijg je meer suggesties en kun je ook wat meer stats bekijken ;). zo heb ik ook het team opgezezogt waar wij tegen moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Intruder schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 15:45:
moet je eventueel op lolbase.net zoeken, dan krijg je meer suggesties en kun je ook wat meer stats bekijken ;). zo heb ik ook het team opgezezogt waar wij tegen moeten.
De namen die ze op Alienware hebben hoeven niet persé de namen te zijn die ze ingame gebruiken. Je moet in je game ID's aangeven wat je summoner name is en niet iedereen heeft dat ingevuld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:20
Intruder schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 13:58:
Marcks, jij moet er ook vannuit gaan dat ze eventueel onze profiles gaan bekijken, en de kans is dus groot dat ze soraka gaan bannen ;).
Ik ben al hard bezig Soraka uit mijn recent matches te duwen. ;)

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Marcks schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 17:04:
[...]

Ik ben al hard bezig Soraka uit mijn recent matches te duwen. ;)
Heel verstandig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Laatst online: 23-11-2022
Soraka valt nog steeds te.zien in je ranked stats :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Klopt maar ik ga er vannuit dat ze niet zo tryhard zijn (zou ik opzig wel zijn eerlijkgezeg mtog), als het echt moet kan ik wel janna spelen, en ik ben ook wel een redelijke sona ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Goed ik ben dus de free heroes van deze week al zat en er zit niet echts iets voor me bij. Dus maar veel met miss fortune spelen, is lekker simpel, veel kills, veel xp en ip. Hopelijk zit er volgende week iets meer voor me bij. Maar nog ff een vraag. Die UNIQUE PASSIVE dingen. Is het mogelijk om een movement slow item te hebben en een lifesteal item en dat ze beide werken? In dota werkte dat niet, althans, dat werkte alleen bij bepaalde heroes. Hoe is dat hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09-2021
ye-roon schreef op zondag 08 mei 2011 @ 11:11:
Goed ik ben dus de free heroes van deze week al zat en er zit niet echts iets voor me bij. Dus maar veel met miss fortune spelen, is lekker simpel, veel kills, veel xp en ip. Hopelijk zit er volgende week iets meer voor me bij. Maar nog ff een vraag. Die UNIQUE PASSIVE dingen. Is het mogelijk om een movement slow item te hebben en een lifesteal item en dat ze beide werken? In dota werkte dat niet, althans, dat werkte alleen bij bepaalde heroes. Hoe is dat hier?
hier werkt het gewoon op alle heroes. Bijv in de red buff zit een ingebouwde slow. Ook spellvamp werkt met slows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

lightstyle schreef op zondag 08 mei 2011 @ 11:19:
[...]

hier werkt het gewoon op alle heroes. Bijv in de red buff zit een ingebouwde slow. Ook spellvamp werkt met slows.
oh ja, wat doet spell vamp? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
ye-roon schreef op zondag 08 mei 2011 @ 11:37:
[...]

oh ja, wat doet spell vamp? :)
da's lifesteal, maar dan voor spells. Dan kan je healen door damage te doen met spells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Vicarious schreef op zondag 08 mei 2011 @ 11:42:
[...]

da's lifesteal, maar dan voor spells. Dan kan je healen door damage te doen met spells.
oh das nice :) goed om te weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

ye-roon schreef op zondag 08 mei 2011 @ 11:11:
Jawel. Unique Passive betekend dat je best 6 van die items kunt hebben maar slechts 1 keer die Passive. (zoals, je kunt best 6 Rabadon's Stacken je krijgt slechts 1 keer die 30% boost. En je kunt makkelijk 6 Sunfire Capes hebben, je krijgt slechts een keer die damage aura)

Maar een Rabadons Samen met Sunfire levert zowel die 30% als die Damage aura.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Littleburst
  • Laatst online: 30-08 12:17
Als aanvulling:
Bij items met een aura zoals Soul Shroud kun je als eigenaar van zo'n item 2x de buff krijgen. 1x van je eigen item, 1x van iemand anders die item heeft. Iemand die het item niet heeft krijgt de buff maximaal 1 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Jezus, cactussen blijf je altijd houden:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/1W53

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/1W55

en voor mensen die het cactus gedeelte niet begrijpen:
http://www.solomid.net/bl...istry-competitive-casual/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
die akali is ongelooflijk slecht. nuff said. nassus ook maar zo'n score met akali is onmogelijk. dat valt me dus meer op dan die nassus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb echt zo'n pesthekel aan junglers :{. Kan iemand mij het nut daar van vertellen?
Net kwam ik dus met Rammus alleen te staan in een lane met twee champions tegenover mij. Dan ben je echt ontzettend kansloos, omdat je geen damage hebt en je kan niet te diep minions killen, want anders word je zelf binnen één seconde gekilled door die twee champions. Je levelt ontzettend traag, krijgt geen gold en hele partij is dan gewoon kansloos. Binnen 20 minuten opgegeven en had welgeteld 17 minions geslained.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2011 @ 13:19:
Ik heb echt zo'n pesthekel aan junglers :{. Kan iemand mij het nut daar van vertellen?
Meer experience en betere mapcontrol
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2011 @ 13:19:
Net kwam ik dus met Rammus alleen te staan in een lane met twee champions tegenover mij. Dan ben je echt ontzettend kansloos, omdat je geen damage hebt en je kan niet te diep minions killen, want anders word je zelf binnen één seconde gekilled door die twee champions. Je levelt ontzettend traag, krijgt geen gold en hele partij is dan gewoon kansloos. Binnen 20 minuten opgegeven en had welgeteld 17 minions geslained.
Dan moet je denk ik toch wat geduldiger spelen. Rammus kan best aardig solo. Gewoon in het begin flink turret huggen en zoveel mogelijk minions doodmaken bij de turret. Als ze vervelend gaan doen heb je natuurlijk zijn taunt die helemaal op laag lvl bij de turret erg krachtig is.

[ Voor 63% gewijzigd door Pkunk op 08-05-2011 13:24 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pkunk schreef op zondag 08 mei 2011 @ 13:22:
[...]

Meer experience en betere mapcontrol
Dan was het wel een ontzettend slechte jungler, want ik was steeds levels hoger door alleen maar bij mijn turrent te staan en exp te krijgen van mijn minions. En mapcontrol; hoe moet ik dat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Alistar, oprecht OP als de neten:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/1W74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2011 @ 13:24:
[...]

Dan was het wel een ontzettend slechte jungler, want ik was steeds levels hoger door alleen maar bij mijn turrent te staan en exp te krijgen van mijn minions. En mapcontrol; hoe moet ik dat zien?
Als jouw team een jungler heeft, is er constant de dreiging van een gank. Lane je met 2-1-2, dan is er nooit de dreiging van ganks tenzij lui missing zijn. Verder kunnen junglers makkelijk ganken door red&blue buff, die verschrikkelijk goed zijn, in de vroege minuten alsook indien je game langer duurt. Een goede Udyr, Olaf, Nocturne of zelfs Warwick kunnen de tegenstanders veel conservatiever laten spelen. Als ze immers de lane pushen tot aan jouw tower, zijn ze zeer kwetsbaar als de jungler via de river gaat ganken.

Doordat de jungler levelt met exp van de jungle creeps, heb je twee solo lanes die allebei sneller zullen levelen dan de duo lanes. Maar het is inderdaad redelijk lastig als Rammus om 1v2 te lanen, je hebt niet veel range en zal bij je tower moeten hangen. Meer voorkomende champions die als top worden gezet zijn casters (malzahar, anivia) of ranged dps (corki, tristana), en ook af en toe tanky dps (renekton, irelia, sion).
Verder is het altijd een goed idee om als je top bent, wards te kopen voor eventuele ganks, en bij mid of bot idem dito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2011 @ 16:11:
[...]

Als jouw team een jungler heeft, is er constant de dreiging van een gank. Lane je met 2-1-2, dan is er nooit de dreiging van ganks tenzij lui missing zijn. Verder kunnen junglers makkelijk ganken door red&blue buff, die verschrikkelijk goed zijn, in de vroege minuten alsook indien je game langer duurt. Een goede Udyr, Olaf, Nocturne of zelfs Warwick kunnen de tegenstanders veel conservatiever laten spelen. Als ze immers de lane pushen tot aan jouw tower, zijn ze zeer kwetsbaar als de jungler via de river gaat ganken.

Doordat de jungler levelt met exp van de jungle creeps, heb je twee solo lanes die allebei sneller zullen levelen dan de duo lanes. Maar het is inderdaad redelijk lastig als Rammus om 1v2 te lanen, je hebt niet veel range en zal bij je tower moeten hangen. Meer voorkomende champions die als top worden gezet zijn casters (malzahar, anivia) of ranged dps (corki, tristana), en ook af en toe tanky dps (renekton, irelia, sion).
Verder is het altijd een goed idee om als je top bent, wards te kopen voor eventuele ganks, en bij mid of bot idem dito.
Vrijwel elke champ met een beetje selfheal of een beetje range kan in principe solo top, het is alleen de vraag of je ook iets kan uitrichten daar. Je moet wel voldoende kunnen farmen, anders is je team in feite alsnog in het nadeel. Maar het idee is inderdaad dat solo lanes sneller levelen waardoor je als team zijnde ten opzichte van een team zonder jungler sneller hogere levels moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Low elo is junglen nooit zo'n succes, doordat de sololane meestal rond 6 min al gepusht is. En ganks zonder runes + masteries meestal geen kill opleveren.

Heb hetzelf paar keer geprobeert met smurf accounts maar voordat je lizard hebt gedaan is je solo al aan het feedde/toren gepusht.

[ Voor 33% gewijzigd door Baristo op 08-05-2011 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Ik vind het juist erg prettig omdat je vrijwel nooit een counter jungler hebt en je vaak in gepushed lanes champions hebt die, omdat ze greedy zijn, met low hp blijven hangen.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
zou iemand niet een paar potjes willen spelen met mij in zijn team om mij is te helpen beter te worden
ik speel meestal met Gragas;)
mijn summoner naam is blamauci voeg me toe en invite me

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Begonnen met ESL 2v2 ladder met BEERR :P

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/1Wim

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/1WoS

1e twee tot nu toe gewonnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
En wat is de bedoeling? 2v2 op een 5v5 map en de nexus ompushen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
zoiets, dus kies 2 omgwtfbbq push heroes en je komt er wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Cpt.Chaos schreef op zondag 08 mei 2011 @ 20:23:
zoiets, dus kies 2 omgwtfbbq push heroes en je komt er wel
haha sivir met teleport en TF nemen dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
hoe pusht tf hard dan? wss is 2v2 mid only. dus alistar voor heal+AoE is win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik ben sinds vrijdag ook begonnen met spelen. Ik heb nooit RTS games gespeeld, maar wat ik ervan gezien heb spreekt me wel heel erg aan. Omdat ik ontzettend slecht ben met melee classes enzo kies ik meestal voor casters (Mages/healers etc.) Ryze heb ik bijv. al gespeeld, waar ik nu redelijk mee overweg kan. hoewel de hoeveelheid kills te wensen overlaat. Is er iemand die misschien een suggestie voor me heeft? Of misschien nog andere champions weet?

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
wat een hele leuke is, is kassadin. goede caster, minder burst dan bijv annie of veigar maar veel voldoening.
of: NINJA! akali/shen/lee sin/kennen, ninja is altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Cpt.Chaos schreef op zondag 08 mei 2011 @ 21:17:
TF kan met die pick a card skill heel snel torens omver krijgen en heeft vaak ook een hoge attack speed. Als het all mid is wordt het een ander verhaal, want dan heb je idd niet zoveel aan die teleport skill. Maar anders kun je teleporten naar een gepushte lane en in no-time een toren backdooren. Daar is ie meester in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ ragnar

Ik denk toch dat je niet met kassadin ofzo moet beginnen. Die is niet erg faal-proof :P Je kan beter met een tanky-dps of iets dergelijks beginnen die zijn meestal het makkelijkst. Xin is dan best wel een redelijke en olaf ook wel. Als je echt geen melee wil zou je nog kunnen beginnen met vladimir ofzo. Die kan ook veel hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kickass, bedankt voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
@ragnar

Mijn advies is om voor ranged te gaan zoals Ashe, mf, caitlyn of tristana hierdoor kan je goed leren lasthitten, kiten, jezelf positioneren, niet overextenden en krijg je een beetje door wat een team voor jou en jij voor hun kan betekenen.

Daarnaast is tanken/supporten ook goed om te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
pak gewoon akali en ga snowball over dat andere team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
XD dat kan ook ofc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Ik heb een proposal gedaan op 8:30 woensdag. Wie kan er van team 2 spelen, stuur me anders maar een dm. We hebben iig al 2 mensen, marcks en ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Tympanic, hoe zit het met ons team? :+ Ik kan in principe altijd wel, maar liefst wat later op de avond (21.00 uur of later) omdat dan die kleine vrijwel gegarandeerd slaapt. Dinsdagavonden zijn alleen echt een no-go voor mij, tenzij het na 23.00 uur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:10
Jeejjj lvl 20 op US server :)
Direct 6k IP armer aan tier 3 runes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Cpt.Chaos schreef op zondag 08 mei 2011 @ 21:17:
Tis the 3v3 map he ;)

Maar gewoon overal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
Nutral schreef op zondag 08 mei 2011 @ 22:24:
Ik heb een proposal gedaan op 8:30 woensdag. Wie kan er van team 2 spelen, stuur me anders maar een dm. We hebben iig al 2 mensen, marcks en ik.
Deze gebruiker wil of kan geen Direct Messages ontvangen: Nutral

Ik kan wel, maar misschien beter als een lvl 30 voorrang krijgt op mij ;) ben lvl 22 pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Gister een flinke faalstreak.. 's middags 3 games gespeeld, ik speelde zelf vrij okay met Lux, maar elke keer tegenover een (veel) beter team. Het ontbrak steeds aan teamplay en soms was onze samenstelling ook niet echt toppie terwijl die van de tegenstander premade leek :P 's avonds ook weer geprobeerd met Lux, ging weer prima maar na 90 minuten tóch verloren op; teamplay.

Eerder dit weekend ipv Renekton (wat toch niet helemaal lekker liep) Irelia gevonden en maar op de gok gekocht (was in de aanbieding). Assassins hou ik wel van (speelde tijden Akali) en dit klonk ook wel goed. En ik moet zeggen dat ze behoorlijk bevalt! Kan veel dmg hebben, erg lang in de lane rondhangen en heeft een flinke burst en gevaarlijke stun.

Gisteravond na Lux nog solo queue gegaan met Irelia en meteen een verpletterende win, kon ik toch nog goed slapen ;) Ging in bottom samen met Mordekaiser tegen Amumu/Ezreal. We begonnen beetje voorzichtig, allebei een keertje doodgegaan. Maar vanaf lvl 3 (waarop mijn burst eng werd, en Morde gewoon teveel kon hebben) begonnen we ze terug te drukken. Na 8 minuten waren ze al een turret kwijt, 3 deaths verder en ook de volgende turret was nog maar op 50%.

Volgende keer toch maar even wachten op wat mensen in GoT-channel voor wat premade actie. Dan win ik misschien wat eerder op de dag :P

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Pagina: 1 ... 4 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.