Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd
ik spaar altijd ff tot ik goeie items in een keer kan kopen
Je hebt de statistieken van de items er voor dan al.Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:53:
Ah ok, maar bedoel, dan had ik dat item kunnen verkopen en er extra geld uitslaanmaar wat voor voordeel biedt het om eerst al die items beneden in die boom te kopen en dan de duurste?
ik spaar altijd ff tot ik goeie items in een keer kan kopen
Klein voorbeeldje:
1 totaal item (recept zeg maar) geeft 10 ability power.
Voor dat item te maken heb je 2 ability power items nodig die zelf al 4 ability power geven.
Het recept kost in totaal 2000 en 1 ability power item 500. (500+500+1000 voor het eindrecept)
Als je dus 500 gold hebt en je koopt eerst 1 item heb je ondertussen al 4 ability power. Als je doorspaart tot het einde, wat lang kan duren, krijg je het in 1x maar heb je ondertussen de 1e items niet gebruikt.
Hoop dat ik het een beetje duidelijk uitleg
Het voordeel is simpel; je hebt eerder profijt. Sommige items duren een hele tijd voordat je ze compleet kan kopen (ik noem een TriForce). Als je wacht tot je al het gold hebt om dat ding in één keer te kopen, loop je een half uur in-game rond zonder voorbereiding. Je kunt alvast wat health pakken, of misschien de Phage voltooien, voordat je het hele ding koopt.
Dus ja, probeer altijd alvast de onderdelen van zo'n recept te kopen die je op dát moment al goed kunt gebruiken.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Verwijderd
maar volgens mij begrijpen we elkaar niet helemaal
nou, ik koop tegen de 30 minuten aan altijd die triforce voor 4k gold en die ondergeschikte items heb ik niet aangeraakt
maar wacht.. ik zie ook als ik over een duur item schuif een lagere prijs dan wat er in die lijst staat. krijg je korting ofzo als je de hele boom behalve dat item hebt?
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2011 14:03 ]
Ben nu gedwongen om op een smurf te spelen en wil graaag weer 's wat ranked games spelen. Maar die lag maakt het echt onmogelijk om te winnen.
De stats en prijs van sub-items zijn nog altijd onderdeel van het hoofditemVerwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:01:
maar wacht.. ik zie ook als ik over een duur item schuif een lagere prijs dan wat er in die lijst staat. krijg je korting ofzo als je de hele boom behalve dat item hebt?
Als je al een sub-item hebt, dan heb je al een deel van de prijs van het hoofditem betaald en dus ook al een deel van de stats tot je beschikking.
Als je een item koopt met een totaalprijs van 4000.Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:01:
nee ik bedoel dat ik bijvoorbeeld 3k goud heb en ik wil een item van 3.8k kopen, dan kan ik in plaats van die ondergeschikte items (als ik die al koop) te replacen die eerst verkopen en dan extra geld overhouden..
maar volgens mij begrijpen we elkaar niet helemaal
nou, ik koop tegen de 30 minuten aan altijd die triforce voor 4k gold en die ondergeschikte items heb ik niet aangeraaktzo kan ik uit verschillende klasses de beste items op dat moment kiezen..
En je hebt eerst 3 items nodig omdit te maken, die allemaal 1000 kosten, dan kost het nog maar 1000 om de 3 items samen te voegen tot het uiteindelijke item en ben je dus even veel kwijt.
Verwijderd
Er is wel een grappige fout hiermee:_avalanche_ schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:07:
[...]
Als je een item koopt met een totaalprijs van 4000.
En je hebt eerst 3 items nodig omdit te maken, die allemaal 1000 kosten, dan kost het nog maar 1000 om de 3 items samen te voegen tot het uiteindelijke item en ben je dus even veel kwijt.
Als je een philo stone wil verkopen om een item te kopen in een van je slots, en je hebt 400 gold, koop dan eerst Eleisa's Miracle, en verkoop die dan. Hou je 40g meer over.
Kun je dit niet eeuwig doen dan en iedere keer 40g verdienen?Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:16:
[...]
Er is wel een grappige fout hiermee:
Als je een philo stone wil verkopen om een item te kopen in een van je slots, en je hebt 400 gold, koop dan eerst Eleisa's Miracle, en verkoop die dan. Hou je 40g meer over.
Het is alleen in dit geval dus zo dat wanneer je besluit je phil. stone te verkopen en je nog 400 extra hebt je een winstje kunt boeken door het item te upgraden en daarna pas te verkopen. Ofwel, je maakt minder verlies.
Geen, anders komt de userbase er wel snel genoeg achterSaphuA schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:39:
Dat is eigenlijk wel interesant om uit te zoeken. Bij hoeveel items zou dat nog meer gelden?
Vicariously I live while the whole world dies
Global spelen, daar is alles Engels. Dat is de enige reden waarom ik EU niet speel, al die spanjolen en polen die hun eige taal spreken. Komt op Global ook voor, maar véel minder.Timmiewimie schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 20:31:
Haat aan die verdomde spanjaarde -.- Heletijd spaans praten en dan van mij verwachte dat ik weet wat ze bedoelen.. 4 spanjaarde vs 1 nederlander. Nice. Mooi team,
Bedoel je met global de US versie?ApexAlpha schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 20:40:
[...]
Global spelen, daar is alles Engels. Dat is de enige reden waarom ik EU niet speel, al die spanjolen en polen die hun eige taal spreken. Komt op Global ook voor, maar véel minder.
Hallo met Tim
http://lol.zone.gamebase.com.tw/zone/lol/skin_view
het is een chinese/japanse site maar aan de linker kant kan je je champion kiezen met bijbehordende skin. De site is alleen niet bijster snel.
League of Legends EUW: IBullit
Ja vroeger was dat 'Global' maar toen EU werd gepromoot werd dat ineens US. Je hebt wel wat lag, ongeveer 170ms, maar ik heb geen zin om overnieuw te beginnen en om pools te leren.
Miscchien als er ooit dat mogelijkheid komt om over te gaan dat ik dat dan doe.
Want op US kom je totaal geen Brazilianen en Koreanen tegen.ApexAlpha schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 20:40:
[...]
Global spelen, daar is alles Engels. Dat is de enige reden waarom ik EU niet speel, al die spanjolen en polen die hun eige taal spreken. Komt op Global ook voor, maar véel minder.
US is het misschien iets minder vanwege de kleinere hoeveelheid verschillende talen maar ook daar ben ik het net zo goed tegengekomen (Mordekaiser es #1)
EDIT:
Ik moet juist zeggen dat er ondanks alle taalverschillen nog steeds voornamelijk engels gesproken wordt.
[ Voor 9% gewijzigd door MazeMouse op 11-06-2011 08:26 ]
sudo apt-get rekt
Natuurlijk wordt daar ook andere talen gesproke, maar daar is de voertaal bijna altijd Engels terwijl dat op EU vaak niet is imo. Bovendien spelen er veel NL'ers op Global.MazeMouse schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 08:20:
[...]
Want op US kom je totaal geen Brazilianen en Koreanen tegen.
US is het misschien iets minder vanwege de kleinere hoeveelheid verschillende talen maar ook daar ben ik het net zo goed tegengekomen (Mordekaiser es #1)
EDIT:
Ik moet juist zeggen dat er ondanks alle taalverschillen nog steeds voornamelijk engels gesproken wordt.
(En zullen we het over US hebben. Global is nogal verwarrend als zelfs Riot het tegenwoordig al over US en EU heeft. En onjuist omdat het niet meer de enige server is)
[ Voor 11% gewijzigd door MazeMouse op 11-06-2011 09:41 ]
sudo apt-get rekt
Tja, vroeger nietMazeMouse schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 09:41:
Hmmm, mijn ervaring is voornamelijk EU en daar wordt ook gewoon engels geluld
(En zullen we het over US hebben. Global is nogal verwarrend als zelfs Riot het tegenwoordig al over US en EU heeft. En onjuist omdat het niet meer de enige server is)
Ik heb ook geen zin om weer op EU te gaan beginnen.. toch weer 200 games nodig voor lvl 30 en shitloads of IP voor alle champs en runes. Elo kan voor sommigen een reden zijn om ergens anders te beginnenApexAlpha schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 10:59:
[...]
Tja, vroeger nietEn ik ga niet weer op 1200 elo beginnen.
Make it fool proof and someone will make a better fool.
Verwijderd
Crit!Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 13:10:
Ben nu bezig alle Free Champions te testen; Caitlyn en Veigar bevallen mij heel erg, die ga ik denk ik wel kopen, maar Gangplank vind ik echt drie keer niks. Wat moet hij precies voorstellen? Wat zijn zijn sterke punten?.
Je kan crep deny'en, wekrt best goed. Gewoon 3 averic baldes halen en zo sparen voor meer crits
[ Voor 4% gewijzigd door Forn op 11-06-2011 14:11 ]
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Verwijderd
Max de skill dat je extra gold krijgt per kill, koop een hele zooi avarice plades (+ crit chance en gold per 5) en dan kan je lategame nog best goede dmg doen vanwege al de items die je kunt kopen. Zijn ult is wel gewoon jammer, vaak genoeg raak je er niemand mee en negeren de tegenstanders het gewoon.
@ hieronde, ik heb mensen 5 avarice zien halen, dat is inderdaad nutteloos. Maar je haalt er enkel rendement uit en early game 2 blades halen gaat prima. imo zijn gp5 items zwaar under rated bij het gros van de spelers. In high ELO streams zie je mensen wel constant 2-3 gp5 items halen.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2011 13:59 ]
Verwijderd
Koop vooral niet veel averice blades, gp farmt als een beest dus je hebt niet veel gold per 5 nodig. Dan kan je gewon nuttige dingen bouwen en wat bijdragen voordat er 40 minuten opzitten. Als je een beetje kan last hitten is een philo stone ook beter dan een averice blades, want als je meer mana hebt kan je meer q spammen.Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 13:47:
Als Gangplank moet je maar 1 ding doen, farmen.
Max de skill dat je extra gold krijgt per kill, koop een hele zooi avarice plades (+ crit chance en gold per 5) en dan kan je lategame nog best goede dmg doen vanwege al de items die je kunt kopen. Zijn ult is wel gewoon jammer, vaak genoeg raak je er niemand mee en negeren de tegenstanders het gewoon.
Als je critplank wil gaan zou ik iets bouwen van infinity edge, ghostblade, phantom dancer, last whisperer, boots en atmas
edit: zit even te klooien in tribunal, maar ik begrijp iets niet helemaal. Als de game 1 die je voor je krijgt niet zoveel bijzonders bevat, maar in game 3 ofzo doet hij na 5 minuten een leave waardoor zijn team verliest, moet je dan alsnog punish doen? En wat als hij 1 leave heeft in 10 games en voor de rest een beetje offensive language?
[ Voor 27% gewijzigd door Vicarious op 11-06-2011 17:04 ]
Nou reageer ik wel steeds terwijl je misschien even een andere zijn mening ook wilt horen
Een keertje technische problemen hebben vind ik geen punishable offense.
Ik zou zelf precies hetzelfde doen als wanneer hij alleen voor die AFK/leave gereport zou zijn.Vicarious schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 17:34:
Nu weet ik niet wat ik moet doen als hij van de 10 games 1x een AFK/leave heeft. Normaal is AFK/leave gewoon punish, maar als hij in de andere 9 games alleen een beetje flamet zou ik voor die andere 9 een pardon gegeven hebben. Nu verdient hij dus een punish?
[ Voor 7% gewijzigd door the Virtual op 11-06-2011 18:02 ]
Dit kan met Autolol vele malen beter!axel101 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 00:08:
een paar posts terug had iemand het over een morde skin die hij gekocht heeft en die niet helemaal was zoals hij gedacht had. Ik heb hier een site waar je je skin in 3d kan zien:
http://lol.zone.gamebase.com.tw/zone/lol/skin_view
het is een chinese/japanse site maar aan de linker kant kan je je champion kiezen met bijbehordende skin. De site is alleen niet bijster snel.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Je moet een case als geheel beoordelen. Ik heb mensen gezien die aan het ragen waren op het randje. Een game had ik gepardonned ,maar de case van 6games bij elkaar punishte ik en dan mag Riot verder uitzoeken hoe erg de punishement moet zijn.
EDIT:
Als iemand 6 games in 2 dagen tijd aan het ragen is dan is een waarschuwing op zijn minst wel op zijn plaats onder het motto "FF dimmen"
[ Voor 22% gewijzigd door MazeMouse op 11-06-2011 19:01 ]
sudo apt-get rekt
Surfin' paradise!
sudo apt-get rekt
Verwijderd
In principe zou ik zo'n 15 champions kunnen halen van 450 en 1350 IP, lijkt mij een stuk leuker dan twee champions van 6300.
Edit; lekker, weer een crash en een queue van 40 min.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2011 21:49 ]
ik zat in de game, en kreeg een unknown error. Ik start opnieuw op.. dikke que.. Na de que blijft hij op het loading screen staan...streafer schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 21:52:
queue van 42 min ... omg. Dat er nog mensen zijn die hier geld aan uitgeven.

Daar gaat mijn LoL avondje met mijn vrienden ben ik bang.

Edit: als je het mij vraagt is de server gecrashed en doet de hele game niets meer! WHY!!!

Edit2: bij die vrienden van mij ligt alles er ook uit. Komen er niet eens meer in.. Hoe staat het met jullie? Komen jullie er wel in?
[ Voor 22% gewijzigd door KingTenteehje op 11-06-2011 22:13 ]
Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"
US server is online
[ Voor 15% gewijzigd door blamauci op 11-06-2011 22:26 ]
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
[ Voor 196% gewijzigd door Baristo op 11-06-2011 22:59 ]
als we er in komen heb ik wel zin in een 5vs5 normal
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
zielige mensjes
OMG Heimer!!!Cpt.Chaos schreef op zondag 12 juni 2011 @ 09:55:
pft, ik ben er nu al weer klaar mee. kies ik heimer, meteen flame wars. en dan heb ik nog niet eens gespeeld.
zielige mensjes
grapje
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Heimer is wel één van die heroes die als een noob hem speelt hij makkelijk ontzettend hard kan feeden
Hoewel ik gisteren ook tegen een Jarvan speelde die eindigde met 2-17 en een paar assists
Dan juist gaan feedenCpt.Chaos schreef op zondag 12 juni 2011 @ 10:34:
uiteraard gaat er niks gebeuren als je vanaf start al huilt. dan heb ik er ook geen zin meer aan.
Surfin' paradise!
Hij kan pushen als de beste ind e laning phase, meestal heeft hij <10 min. de turret in zijn lane down. En probeer in een teamfight die turrets maar te ontwijken. Tuurlijk, hij heeft geen escapes, maar voor je hem dood hebt pak je wel flink wat turretdamage. Ik vind hem best vervelend om tegen te spelen.streafer schreef op zondag 12 juni 2011 @ 20:02:
Ben ik niet met je eens. Heimer is alleen sterk als hij zijn turrets heeft. Goed team gaat die turrets gewoon uit de weg. Ik wil niet zeggen dat hij niet kan in hogere elo's maar wel verdomd lastig.
Als je niks hebt om daar tegen in te gaan (of weg te healen) zul je tegen een goede heimerdinger en zijn team sneller een teamfight moeten forceren. Anders wordt je helemaal weggeknalt voor de fight begint.
sudo apt-get rekt
Vroeger had hij ook meer en krachtiger turrets. Als je niet een manier had om snel turrets te ruimen was je gewoon verloren.ApexAlpha schreef op maandag 13 juni 2011 @ 09:03:
Vroeger was Heimerdinger de #1 champion in game, die was onverslaanbaar op mid. Altijd op mid binnen 10 min de toren neer.
sudo apt-get rekt
En hij kan keihard farmen natuurlijk en met goede items heeft Heimer een flinke bak AP en doen zn turrets heel veel sustained damage, en ze kunnen nog slowen ook. Kortom hij brengt toch vrij veel CC met zich mee en kan daardoor ook zeker buiten de laning phase nuttig zijn
Gamen op een laptop is best ok .... echt
Klopt maar een noc of akali vliegt er zo op af en sniped een heimer zo down, helaas.Airdack schreef op maandag 13 juni 2011 @ 10:45:
Ja Heimer is na zn nerfs een stuk minder goed geworden, maar een goede Heimer kan nog steeds zijn nut bewijzen. Die granaat kan stunnen + blinden en dat kan in een teamgevecht net cruciaal zijn!
En hij kan keihard farmen natuurlijk en met goede items heeft Heimer een flinke bak AP en doen zn turrets heel veel sustained damage, en ze kunnen nog slowen ook. Kortom hij brengt toch vrij veel CC met zich mee en kan daardoor ook zeker buiten de laning phase nuttig zijn
Ik heb gister voor het eerst met Lux gespeeld, bevalt me wel dat poppetje haar ult is echt tof.
Ja. Hoe koop je anders runes?Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2011 @ 12:37:
Misschien een hele stomme vraag; blijf je IP krijgen na level 30?
Verwijderd
Daarom zei ik ook stomme vraagApexAlpha schreef op maandag 13 juni 2011 @ 12:40:
[...]
Ja. Hoe koop je anders runes?Je krijgt alleen egen exp meer.
Ik heb nog eigenlijk helemaal geen runes gekocht, omdat ik dacht dat het beter was om te wachten totdat ik tier 3 runes kan kopen (en dat kan bijna). Alleen je hebt verschrikkelijk veel mogelijkheden, dus ik vind het zonde om van allerlei soorten er een paar te kopen. Kan iemand mij een aantal runes aanraden die bruikbaar zijn bij een range van champions? Ik kan mij voorstellen dat een Ashe, Miss Fortune en Caitlyn waarschijnlijk dezelfde runes kunnen gebruiken (bijvoorbeeld Greater Seal of Strength). Iemand die daar misschien een handig overzichtje van heeft?
Ik zou ook sparen voor Tier3, dat is een betere oplossing.Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2011 @ 13:41:
[...]
Daarom zei ik ook stomme vraag.
Ik heb nog eigenlijk helemaal geen runes gekocht, omdat ik dacht dat het beter was om te wachten totdat ik tier 3 runes kan kopen (en dat kan bijna). Alleen je hebt verschrikkelijk veel mogelijkheden, dus ik vind het zonde om van allerlei soorten er een paar te kopen. Kan iemand mij een aantal runes aanraden die bruikbaar zijn bij een range van champions? Ik kan mij voorstellen dat een Ashe, Miss Fortune en Caitlyn waarschijnlijk dezelfde runes kunnen gebruiken (bijvoorbeeld Greater Seal of Strength). Iemand die daar misschien een handig overzichtje van heeft?.
En wat je zegt klopt, veel champions hebben baat bij dezelfde runes
De champions die jij opnoemd hebben allemaal baat bij ARP (Armor Penetration). Casters hebben uiteraard baat bij Magic Pen, Mana regen, of Ability Power. Tanks hebben baat bij Armor en Mgc Resist en bijna iedereen heeft baat hij Health.
Ik zou inderdaad ook wachten met specifieke runes zoals crit bijvoorbeeld. Die veel voor tryndamere en gangplank gebruikt worden.
[Marks:]Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2011 @ 13:41:Iemand die daar misschien een handig overzichtje van heeft?.
Magic Penetration
Armor Penetration
Attack Speed
[Seals:]
Armor
Manaregen/lvl - Flat Manaregen (de laatste zijn beter voor je early game)
Dodge
Health/lvl
[Glyphs:]
Ability Power/lvl
Flat Cooldown Reduction (per lvl wordt pas beter op lvl 14)
Attack Speed
Magic Resistance/lvl - Flat Magic Resistance (laatste zijn beter voor je early game)
[Quints:]
Flat Health
Armor Penetration
Flat Ability Power
Magic Penetration
Dit is zo ver ik weet wel een beetje de standaard, hier kun je vrijwel overal mee spelen.
Hier wat links naar artikelen
Rumble to be nerfed
Tryndamere will now be using fury to track bloodlust
Vladimir to be nerfed once again
Op rood: Armor pen/Magic Pen
Op geel: armor/mana regen
Op blauw: Magic resist lvl/mana regen
Op quints: Health en later armor penetration
Hiermee kun je alle rollen op een redelijke manier vervullen en ben je voor 20.000 ip punten klaar en kun je zeker een lange tijd toe.
Edit;
Ik speel zelf wel v eel vlad met een redelijke winrate (60% op 1500~elo) en wat je eigenlijk probeert is om zoveel mogelijk damage te doen en als je op low health bent te poolen. Dus je snares bewaren heeft naar mijn inziens een averechts effect, omdat je zo lang je veel health hebt gewoon Q/E blijft spammen.
[ Voor 42% gewijzigd door HetisjeboiM op 13-06-2011 15:01 ]
Zie mijn post (en die boven en onder mij) een tijd geleden in dit topic: Thormodo in "[PC] League of Legends - Deel 3"Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2011 @ 13:41:
[...]
Daarom zei ik ook stomme vraag.
Ik heb nog eigenlijk helemaal geen runes gekocht, omdat ik dacht dat het beter was om te wachten totdat ik tier 3 runes kan kopen (en dat kan bijna). Alleen je hebt verschrikkelijk veel mogelijkheden, dus ik vind het zonde om van allerlei soorten er een paar te kopen.
sudo apt-get rekt
sudo apt-get rekt
Rood: armor penetration
Geel: armor
Blauw: cooldown reduction
Quints: Armor pen
dit is volgens mij een algemene runepage voor in ieder geval ad champs
League of Legends EUW: IBullit
Verwijderd
Mana regen blues zijn meestal een verspilling van IP. Als je een beetje je mana kan managen, kom je bijna altijd goed uit (soms zijn mana reg yellows nodig voor casters) zonder mana regen runes. En casters hebben echt wel liever cdr als mana regen. Denk aan Anivia, Malz, TF, Leblanc. Deze hebben allemaal heel veel profijt van CDR. Hetzelfde geld voor AD champs. Voor Yi of Tryn zal het misschien wat minder zijn, maar Irelia, Jarvan, Renekton, Xin hebben allemaal veel aan CDR.HetisjeboiM schreef op maandag 13 juni 2011 @ 19:59:
Ik zie een aantal mensen CDR runes aanraden, maar ik denk niet dat dat een goede investering is als je nog weinig runes hebt. Allereerst zijn de runes 820 ip punten per stuk. Voor dezelfde hoeveelheid ip punten van blauwe CDR runes kun je armor penetration reds kopen, armor op geel en mana regen op blauw. Daarnaast zijn ze redelijk specifiek op karakters. Melee karakters hebben er weinig profijt van en de meeste casters hebben liever mana dan die extra 5% cdr.
CDR blues zijn het meer dan waard, aangezien je vooral in de early game je spells beter en vaker kan gebruiken. Bepaalde champs met extreem lage cd's (Ashe, Nasus) zullen er weinig baat van hebben, maar de meeste wel.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
De teamplay wordt steeds slechter, steeds meer feeders, leavers en afkers for even en dan dik feeden.
Ik ben het echt spuugzat om telkens weer als enige de tegenstander onder druk te zetten. Die Riot lui mogen best wel wat aan doen.
Ik kwam zonet in een team, die nog redelijk goed was, maar de tegenstanders waren allemaal gewoon hoger dan level 25 etc. ,we hebben dat natuurlijk verloren.
Maar oke, als er mensen zijn die wel goed samen kunnen spelen of die niet feed, leaved of wat dan ook, mag je me wel toevoegen mijn account naam is Nukidin.
Verwijderd
Een systeem tegen leaves en echt feeden is er al, maar daar maken juist de mensen op hogere lvls zich aps zorgen om, als je echt wat te verliezen hebt.
Voor mij is het spel een stuk aangenamer geworden sinds de tribunal, ookal kan ik er zelf niet in omdat ik niet lvl 30 zou zijn....
Als je mensen zoekt om mee te spelen, de GoT spelerslijst staat gewoon gelinked in de TS.
Je ontwijkt er niet alles mee...ApexAlpha schreef op maandag 13 juni 2011 @ 14:27:
Hehe die rotte vlad eindelijk generfd. Met zn stomme pool, die is zo overpowered, die ontwijkt alles gewoon... Dat is toch enorm overpowered?
Niet ontweken worden:
- Drain
- Soul Shackles
- Decrepify
- Event Horizon
- Nevermove
- Nether Grasp
Daarnaast kost ie ook 20% van current health, das best wat.
Zelf vind ik dit vrij jammer. Ok, miss is ie een beetje te sterk midgame, maar late en early valt het best wel mee.
Ben benieuwd wat die nerf in gaat houden, maar ik kan me wel betere doelwitten voor een nerf voorstellen om heel eerlijk te zijn

[ Voor 21% gewijzigd door Cloud op 13-06-2011 23:57 ]
Dit topic is gesloten.